چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

درباره شرکت های طراحی سایت تحقیق کنید آژانس طراحی وب سایتی که برای ساخت سایت خود انتخاب می کنید، آینده شرکت شما را واقعا در دستان خود نگه می دارد، بنابراین مهم است که شرکتی را انتخاب کنید که تثبیت شده، با تجربه و قابل اعتماد باشد، با شهرت عالی و تخصص نشان داده شده در وب. طراحی و مهارت های مرتبط مانند توسعه وب، سئو و بازاریابی دیجیتال. از وب‌سایت هر آژانس طراحی وب آینده‌ نگر دیدن کنید تا ببینید چه مدت در تجارت بوده‌اند، چه خدماتی ارائه می‌دهند و چه سطح تجربه و مهارت‌های خاصی را اعضای تیم ارائه می‌دهند. همچنین وب‌سایت را برای اظهارنظرهای مشتریان یا مطالعات موردی بررسی کنید و نظرات سایت‌های شخص ثالث مانند Google، Facebook، Better Business Bureau، Yellow Pages و Trustpilot را بخوانید.

 یکی از سخت ترین کارها برای اکثر صاحبان مشاغل، انتشار وب سایت جدیدشان است. اگر می خواهید بدانید که چگونه یک شرکت طراحی وب را برای نرخ پاسخ بهتر در وب سایت تجاری خود انتخاب کنید، چندین نکته ضروری وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بسیاری از صاحبان شرکت ها آنقدر عاقل هستند که متوجه شوند این موارد باید به متخصصان سپرده شود و ترجیح می دهند یک شرکت طراحی وب سایت را انتخاب کنند زیرا باعث آرامش خاطر می شود.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت، وب سایتی است که در اینترنت نمایش داده می شود. این به معنای سمت تجربه کاربر در توسعه وب سایت است و نه توسعه نرم افزار. طراحی وب بیشتر در مورد طراحی وب سایت برای مرورگرها در رایانه شخصی بود، اما طراحی وب سایت برای تبلت ها و تلفن های همراه در دهه گذشته بسیار افزایش یافته است.

طراح وب سایت چه کسی است؟

یک طراح وب بیشتر روی ظاهر، چیدمان و گاهی اوقات محتوای وب سایت کار می کند. ظاهر شامل رنگ ها، تصاویر و فونت استفاده شده است. طرح شامل ساختار اطلاعات و نحوه طبقه بندی آنها می باشد. وب سایتی که به درستی طراحی شده باشد، برای استفاده راحت، خوشایند و برای کاربران و برند سازی یک وب سایت مناسب است. بسیاری از وب سایت ها به گونه ای طراحی شده اند که هیچ ویژگی یا اطلاعات اضافی برای سردرگمی کاربر وجود نداشته باشد. از آنجایی که سنگ اصلی خروجی یک طراح وب سایت، سایتی است که اعتماد مخاطبان مورد نیاز خود را جلب کرده و حذف اکثر نکاتی که کاربر را ناامید می کند باید در نظر گرفته شود.دو مورد از پرکاربردترین راه‌ها برای طراحی وب‌ سایتی که برای موبایل و دسکتاپ مناسب است، طراحی تطبیقی ​​و واکنش‌گرا است. در طراحی تطبیقی، محتوای وب سایت در اندازه طرح بندی ثابت می شود که با اندازه های رایج صفحه نمایش مطابقت دارد. در طراحی واکنشگرا، محتوا بسته به اندازه صفحه نمایش حرکت می کند. داشتن چیدمان های مختلف برای دستگاه های مختلف برای حفظ تعامل و اعتماد مشتری مهم است. از آنجایی که طراحی ریسپانسیو ممکن است در این راه با مشکلاتی مواجه شود، طراحان وب باید مراقب باشند و از نحوه نمایش کارشان اطمینان حاصل کنند.

همچنین اگر یک طراح وب مسئول اطلاعات موجود در وب سایت باشد، مطمئناً باید مهارت های خود را افزایش دهد. با این حال، آنها از قدرت کامل بر محصول نهایی برخوردار خواهند بود.

انتخاب یک شرکت طراحی وب مناسب 

لیست بزرگی از شرکت های طراحی وب وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. دانستن اینکه کدام یک برای نیازهای تجاری شما مناسب است می تواند یک کار پیچیده باشد. انتخاب یک شرکت طراحی وب مناسب کار سختی است، زیرا اگر شرکت درست را انتخاب کنید، می تواند به یک شروع بزرگ در موفقیت کسب و کار شما منجر شود. وب سایت شما اولین برداشت برای اکثر مشتریان شما خواهد بود. این کسب و کار شما را مشخص می کند و در بیشتر مواقع می تواند بهترین تولید کننده سرنخ برای شما باشد. وب سایت شما یکی از مهم ترین عواملی خواهد بود که باعث می شود افراد برای همکاری با شما یا حریف خود انتخاب کنند. به همین دلیل است که انتخاب یک شرکت طراحی وب برای دستیابی به مخاطبان مورد نیاز و تحت تاثیر قرار دادن آنها ضروری است. شرکت طراحی سایت مناسب به شما کمک می کند تا به اهداف کسب و کار خود برسید و آن را به بالاترین سطح ارتقا دهید. این کار سخت و گاهی خطرناک است، زیرا بسیاری از طراحان و فروشندگان مستقل به شما قول موفقیت یک شبه و رتبه اول در گوگل را می دهند.

ما به شما کمک خواهیم کرد، اما قبل از آن، می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هر کسب و کاری نیازمندی ها و اهداف متفاوتی دارد. هر شرکت طراحی وب ابتدا باید قبل از انتخاب کار با مشتری تصمیم بگیرد که آیا مناسب است یا نه. اما، برای اقدامات احتیاطی بیشتر، این مقاله به شما کمک می کند تا بدانید که آیا یک شرکت طراحی وب برای نیازهای شما مناسب است یا خیر. ما در ادامه مطالب 14 نکته مهم درباره نحوه انتخاب شرکت را بررسی کرده ایم تا شما باید این 14 نکنه بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید.

1- ایده های شما را در نظر می گیرند

شما در رشته خود با تجربه هستید. به گونه ای که از آنچه قرار است بفروشید آگاه باشید، ایده های خود را برای ارائه کسب و کار خود به آنها می دانید. هیچ کس جز شما بهتر از کسب و کار شما نمی داند. اگر یک شرکت طراحی به ایده های شما گوش نمی دهد، نباید با آنها همکاری کنید. شرکتی که انتخاب می‌کنید باید بتواند به ایده‌های شما گوش دهد، آنها را تقویت کند و آنها را به کار ببرد.

2- مطرح کردن ایده های خود

حتی اگر یک شرکت طراحی وب نیاز به گوش دادن به ایده های شما دارد، شما باید با کسی کار کنید که ایده های او را دارد. آنها باید ایده های شما را به چالش بکشند و دیدگاه جدیدی را به چشم انداز، استراتژی و مفهوم شما بیاورند. حتی اگر اطلاعات زیادی در مورد کسب و کار خود دارید، وب سایت شما باید توسط شخصی طراحی شود که بیشتر از شما در مورد این زمینه می داند. اگر یک شرکت طراحی به شما گوش دهد و یک کپی از ایده پیشنهادی شما ایجاد کند، پس ارزش پول شما را ندارد. شرکت طراحی سایتی که انتخاب می کنید باید این توانایی را داشته باشد که تجربه کار خود را با دانش شما مطابقت دهد.

3-با تجربه بودن تیم بازاریابی

در برخی موارد، افراد نمی خواهند تجارت خود را از طریق کسب و کار خود رشد دهند. عجیب است، اما مردم می‌خواهند وب‌سایت‌ شان در آنجا باشد. اگر جزو چنین افرادی هستید این نکته برای شما مناسب نیست. برای افرادی که چنین نیستند، اگر می خواهید کسب و کار خود را از طریق وب سایت خود توسعه دهید، مطمئن شوید که به دنبال یک شرکت طراحی وب با یک تیم بازاریابی مجرب باشید.

4-  داشتن دانش استفاده از سیستم مدیریت محتوا 

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای فهمیدن اینکه آیا شرکت طراحی وب هنوز از روش‌های قدیمی استفاده می‌کند یا خیر، اجتناب از استفاده از CMS است. شما باید یک CMS برای وب سایت خود داشته باشید. اگر CMS نداشته باشید در بازار در مضیقه خواهید بود. هر شرکت طراحی وب سایت می داند که چگونه از یک CMS مانند وردپرس، مجنتو و دروپال استفاده کند. اگر طراح وب سایت شما یک وب سایت HTML را توصیه می کند، باید به دنبال یک ماشین زمان باشید و آنها را به دهه فعلی برگردانید. اگر آنها استفاده از Squarespace، Weebly یا Wix را توصیه می کنند، از آنها برای وقت گرانبهایشان تشکر کنید و سعی کنید به دنبال شرکت دیگری باشید که از نرم افزار سریع DIY استفاده نمی کند.

5- از طراحی وب سایت ریسپانسیو استفاده می کنند

طراحی وب سایت ریسپانسیو فقط یک روند نیست و در اینجا باقی خواهد ماند. این بهترین راه برای طراحی وب سایت امروزه است. حتی اگر گاهی اوقات داشتن یک وب سایت تلفن همراه به طور جداگانه ممکن است برای شما عالی باشد، طراحی وب سایت واکنش گرا بهترین راه حل است. همانطور که استفاده از تلفن همراه در حال رشد است، باید مطمئن شوید که وب سایت کسب و کار شما واکنش گرا است و می تواند به راحتی در همه دستگاه ها استفاده شود. فرض کنید یک شرکت طراحی وب سایت از طراحی ریسپانسیو اطلاعی ندارد یا یک وب سایت جداگانه برای موبایل توصیه می کند. در این صورت، آنها از کاربرد فعلی در صنعت آگاه نیستند و برای نیازهای شما مناسب نیستند. شرکت طراحی صحیح مطمئناً از آن استفاده خواهد کرد.

6- دارای نمونه کارها هستند

بهترین راه برای دانستن آنچه باید از یک شرکت طراحی وب سایت انتظار داشته باشید چیست؟ فقط پروژه های واقعی آنها را که روی آنها کار کرده اند بررسی کنید و محصول نهایی خود را بررسی کنید. بهتر است به اسکرین شات های کارهای طراحی که انجام داده اند اعتماد نکنید. شما باید شاهد محصول زنده ای باشید که در دسترس شماست. اگر آنها استراتژی و اهدافی را که دارند به اشتراک بگذارند، حتی بهتر است. همچنین، کمی وقت بگذارید تا کارهای آنها را مرور کنید و خودتان قضاوت کنید که آیا آنها مناسب هستند یا نه. اگر چیزی از سلیقه خود در کار آنها پیدا نکردید، باید به دنبال شرکت دیگری باشید. توجه داشته باشید که با یافتن شرکت‌های انحصاری‌تر، اشکالی ندارد که فهرست مشتریان آنها محافظت یا محدود شود. می توانید از آنها بخواهید نمونه های واقعی از کار خود را به شما نشان دهند.

یک شرکت طراحی وب که تیم بازاریابی اینترنتی ندارد درست مانند یک ماشین بدون موتور است. مهم نیست چقدر خوب به نظر می رسد، مفید نخواهد بود. اینترنت در حال تکامل است و برای اطمینان از اینکه وب سایت شما ترافیک و درآمد ایجاد می کند، به بازاریابی فعال نیاز دارد. شما به وب سایتی نیاز دارید که نه تنها زیبا، بلکه کاربردی نیز باشد. هنگامی که یک شرکت طراحی وب دارای تیمی از طراحان، بازاریابان و مهندسان است، می‌توانید با اطمینان خاطر آنها را استخدام کنید و بدانید که نتیجه چیزی فراتر از یک وب‌سایت زیبا خواهد بود.

7- نحوه ایجاد ترافیکی را بدانند

یک شرکت طراحی وب سایت باید بداند که چگونه وب سایت شما را کاربردی و نه فقط زیبا کند. یک شرکت بزرگ طراحی سایت دارای تیمی از افراد با تجربه خواهد بود که از اهمیت تبدیل ترافیک وب سایت به سرنخ آگاه هستند. این بدان معناست که آنها از طرح‌بندی طراحی، الگوهای استفاده، روانشناسی رنگ‌ها، معماری اطلاعات و دعوت به عمل آگاه هستند. در دنیای امروزی قابل اجرا نیست که یک وب سایت زیبا بازدید کنندگان را وادار به خرید کند. شرکت طراحی وب سایت شما باید از روش های اثبات شده ایجاد یک وب سایت و داده های علمی برای بهبود آن و افزایش تبدیل استفاده کند.

8- خبره بودن در چندین صنعت

حتما فکر می کنید که عالی است اگر شرکت طراحی وب سایت شما فقط در یک صنعت کار کند. زیرا اگر آنها فقط وب سایت هایی در مورد اتومبیل می سازند، باید اطلاعات دقیقی از اتومبیل داشته باشند. این بدان معنی است که شما یک وب سایت کوکی خواهید داشت که شبیه به پنجاه وب سایت اتومبیل دیگر است که آنها در چند هفته گذشته ساخته اند. یک شرکت طراحی وب سایت که در صنایع مختلف متخصص است، احتمالاً وب سایت مناسبی را برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر و متنوع تر ایجاد می کند. وب سایت شما باید بهتر از همه رقبای شما باشد تا شبیه دیگران نباشد.

9- دارای تجربه ملی و محلی هستند

مهم نیست که شما یک برند محلی هستید یا ملی؛ شما باید یک شرکت طراحی سایت استخدام کنید که با هر دو استراتژی آشنا باشد. اگر شرکت طراحی وب سایت شما فقط با یک کسب و کار محلی کار کرده است، این احتمال وجود دارد که وب سایت شما برای سطح موفقیت بزرگتری طراحی نشود. استراتژی های طراحی وب سایت در سطح ملی با سطح محلی متفاوت است. هر چه یک طراح وب سایت از تنوع مخاطبان و تکنیک های بیشتری آگاه باشد، احتمال اینکه وب سایت شما به اهداف تجاری شما برسد بیشتر می شود. شما باید یک شرکت طراحی وب سایت با تجربه در مشاغل بزرگ و کوچک استخدام کنید و بدانید که چگونه آن را گرد هم بیاورید.

10- به روز بودن شرکت طراحی سایت 

بدترین چیزی که از یک وب سایت جدید انتظار دارید طراحی مشابه چیزی است که حدود ده سال پیش محبوبیت داشت. طراحان وب سایت باید از آخرین روندها پیروی کنند. مشتریان تنها زمانی به یک وب سایت اعتماد می کنند که طراحی آن مدرن، تازه و به روز باشد. شرکت های بزرگ طراحی وب سایت همیشه آنچه را که ترند شده است به وب سایت های خود اضافه می کنند. یک طراح وب سایت باید بداند که پیمایش اختلاف منظر، طراحی واکنش گرا، طراحی مسطح و بسیاری از عناصر و سبک های دیگر چیست. این بدان معنا نیست که آنها باید همه آخرین روندها را اضافه کنند. باید بین کاربردی و مدرن متعادل باشد.

11-  برای آینده وب سایت شما برنامه ریزی می کنند

اینترنت در حدود بیست سال پیش چندان معروف نبود. یک وب سایت فقط کاری بود که با صفحات زرد باقی مانده انجام می دادید. امروزه، ما در جهانی متحول شده زندگی می کنیم که دیجیتالی شده و بیش از هر زمان دیگری به هم متصل شده است. شرکت طراحی وب سایت شما باید بداند که چگونه یک وب سایت با تصویر بزرگتری از آینده در ذهن خود بسازد. اگر آن‌ها نمی‌دانند سئوی خارج از سایت و سئوی داخلی چقدر متفاوت است، رتبه‌ بندی و ترافیک چقدر متفاوت است و اهمیت لینک‌ سازی چقدر است، آن‌ها برای کسب‌وکار شما نیستند.

12-معتبر بودن شرکت ساخت وب سایت

شرکتی که شما انتخاب میکنید باید دارای اعتبار باشد و دارای گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور باشند تا مشتریان بتوانند به آن شرکت اعتماد کنند و طرح های وب سایت خود را به آن بسپارند. اگر شرکت ها قابل اعتماد نباشند به سرعت مشتریان خوب را از دست می دهد.

13-ارتقاء دادن وب سایت

بزرگترین شرکت طراحی وب سایت زمانی که وب سایت ساخته و راه اندازی می شود متوقف نمی شود و اینجاست که همه چیز شروع می شود. همچنین، اگر شرکت طراحی وب سایت شما خود را از آنها جدا می کند، این بزرگترین نشانه است که آنها برای شما مناسب نیستند. شرکت های بزرگ طراحی وب سایت همیشه از تحقق اهداف، بهتر شدن در کار خود و سنجش پیشرفت خود اطمینان حاصل می کنند. امروزه، لحظه ای که وب سایت شما ثابت است، کسب و کار خود را از دست خواهید داد و رقیب شما پیشتاز خواهد بود.

پس از دستیابی به اهداف، به شرکت های طراحی وب سایت نباید گفته شود که چگونه از یک استراتژی استفاده کنند. آنها برای رسیدن به اهداف سریع و آسان کار می کنند تا مطمئن شوند که شما بازده سرمایه گذاری دارید و به شهرت می رسید. اگر دوست دارید از شرکت طراحی وب سایت خود مراقبت کنید، می توانید جلسه ای با شرکت ترتیب دهید تا در مورد آن بیشتر بدانید. اگر این کار نمی کند، آنها برای شما مناسب نیستند.

14- امکان مراجعه حضوری 

شرکت های طراحی سایت انتخابی باید امکان مراجه حضوری را داشته باشد تا مشتری بتواند به صورت حضوری به شرکت برود و نظرات و پیشنهاد های خود درباره طراحی سایت را بازگو کند. از طرفی دیگر وقتی مشتری به شرکتی که انتخاب کرده است برود بیشتر میتواند به شرکت شما اعتماد کند و نگرانی برای دادن پروژه خود به آنها را ندارد.

 15-سئو سایت را جدی بگیرید

سئو یا بهینه سازی وب سایت اهمیت فراوانی دارد. داشتن یک سایت خوب کافی نیست و لازم است که وب سایت شما هنگام جستجوی keyword research مورد نظر ، در نتایج جستجوهای افراد دیده شود. سئو به شما کمک می کند که به این هدف برسید و یکی از خصوصیات شرکت های معتبر و قدرتمند طراحی وب این است که خدمات سئو با کیفیت بالا به شما ارائه می دهند و ظرف مدتی وب سایت شما را به صفحات دوم و سپس اول گوگل می رسانند. در ذهن خود بسپارید که دیده شدن وب سایت شما در نتایج جستجوها اهمیت بسیاری دارد و نه تنها موجب دسترسی راحت تر با آن بلکه موجب بلا رفتن تعداد بازدیدها از وب سایت شما و در نتیجه رونق کسب و کار شما در مدت طولانی می شود. بنابراین توصیه می کنیم که حتما طراحی سایت مناسب برای سئو و بهینه سازی وب سایت خود را جدی بگیرید و از هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت درمورد نمونه پروژه های سئو نیز از آنها سوال نمایید.

16- قیمت ارزان در کنار کیفیت خوب

یکی از معیار هایی که افراد برای انتخاب شرکت مناسب داشتن قیمت ارزان برای طراحی سایت است. شرکت خوب شرکتی است که در کنار قیمت های مناسب و ارزان کیفیت بالایی را به مشتری ارائه دهد. شرکت هایی که قیمت های بسیار گران را به مشتری ارائه می دهند و کیفیت خوبی ندارند به مرور زمان مشتریان خود را از دست می دهند. شاید مراجعه کنندگان بوجه کمی برای شروع کار خود در نظر گرفته اند و اگر شرکت شما قیمت های بسیار بالا پیشنهاغد بدهد به احتمال زیاد مشتری را از دست می دهد.

شرکت دارکوب

از بهترین شرکت های طراحی سایت تهران میتوانیم به شرکت طراحی سایت دارکوب اشاره کنیم که با بیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و سئو همه این نکات را رعایت کرده واین مجموعه از سال ۸۱ تا کنون در حدود چهار هزار وب سایت طراحی، برنامه نویسی و بهینه سازی نموده است. شما میتوانید با اطمینان کامل پروژه های طراحی سایت خود را به شرکت بزرگ دارکوب وکارشناسان با تجربه که بهترین طراحان سایت ایران هستند بسپارید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز