بهترین ابزارهای طراحی سایت در سال 2023

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

در دنیای دیجیتالی امروزی، یک وب سایت با سلیقه طراحی شده ضروری است. اگر شما یک وب سایت زیبا طراحی کرده باشید، در مقایسه با اگر یک پلت فرم ساده دارید، مشتریان احتمالی احتمالاً تبدیل خواهند شد. خوشبختانه، چشم انداز فعلی طراحی وب سایت به هر کسی اجازه می دهد تا وب سایت خود را بسازد. این به دلیل لیست بی پایانی از ابزارهای طراحی وب سایت در دسترس است. با این حال، هر یک از این موارد در مورد مجموعه مهارت‌ها و دانش، نیازمندی‌های متفاوتی دارند. با توجه به این فرض، می تواند کمی پیچیده باشد تا بهترین ابزار طراحی وب را به صفر برسانید. در این مقاله، آنچه را که باید در ابزارهای طراحی وب و بهترین ابزار طراحی وب برای سال 2023 جستجو کنید، با شما صحبت می کنیم.


در ابزارهای طراح وب به دنبال چه چیزی باشید؟

با توجه به تعداد ابزارهای طراحی وب موجود در بازار، انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای شما می تواند دشوار باشد. بنابراین دقیقاً باید به دنبال چه چیزی برای کمک به به حداکثر رساندن بهره‌وری و اثربخشی زمان خود باشید؟

قالب ها

اولین مورد، در دسترس بودن قالب های آماده وب سایت برای استفاده است که داشتن مهارت های طراحی وب پیشرفته را الزامی نمی کند. شما ابزاری می‌خواهید که دارای قالب‌های کافی باشد، زیرا این کار شروع را آسان‌تر می‌کند و به شما ایده می‌دهد که چگونه وب‌سایت شما به نظر می‌رسد.

سفارشی سازی

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید مراقب آن باشید، سفارشی سازی است. این ویژگی به تیم طراحی شما اجازه می دهد تا طراحی وب را تنظیم کرده و آن را به نیازهای شما منحصر به فرد کند. سفارشی سازی تضمین می کند که وب سایت شما با رقبای شما یکسان به نظر نمی رسد. با ویژگی های سفارشی سازی، کار بر روی شناخت برند و هویت بصری شما آسان تر است.

ادغام ها

علاوه بر اینها، شما یک ابزار طراح وب با یکپارچه سازی سیستم می خواهید. شما ابزاری می‌خواهید که با سیستم مدیریت محتوای فعلی شما سازگار باشد زیرا وارد کردن محتوای جدید بدون به خطر انداختن عملکرد سایت شما آسان‌تر می‌شود.

گزینه ها

علاوه بر این، به دنبال ابزارهای طراحی وب باشید که گزینه های زیادی برای فونت ها و گرافیک ها ارائه می دهند. این به این دلیل است که تایپوگرافی بهترین گزینه برای ایجاد هویت بصری برای وب سایت شما است. با گزینه های فراوان، بیان سبک خود و احتمالاً متمایز شدن برای شما نسبتاً آسان تر می شود.

رابط

در نهایت، شما یک ابزار طراحی وب با رابط کاربری ساده اما قدرتمند می خواهید. دومی شما را از بسیاری از سردردها و حفره‌ها نجات می‌دهد، بنابراین به شما این امکان را می‌دهد که به جای صرف ساعت‌های بی‌شماری برای کشف نحوه عملکرد ابزار، تنها بر طراحی وب‌سایت تمرکز کنید.

10 بهترین ابزار طراحی وب برای تبدیل سال 2023 به خلاقانه ترین سال شما

در گذشته، طراحان وب مجبور بودند به صورت دستی وب سایت های خود را با استفاده از کدهای HTML و CSS و جاوا اسکریپت بنویسند و بسازند. خوشبختانه دیگر اینطور نیست. با استفاده از بهترین ابزار طراحی وب، باید به راحتی ایده های خود را زنده کنید. در اینجا خلاصه ای از محبوب ترین منابع و ابزارهای طراحی وب است که در آینده برای شما مفید خواهد بود.

1. ClickUp

اگر به دنبال یک ابزار مدیریت طراحی یکپارچه هستید که فرآیند راه اندازی سایت شما را ساده می کند، به اشتراک گذاری بازخوردها کمک می کند و منابع تیم شما را به حداکثر می رساند، ClickUp ابزار طراح وب برای شماست. با این پلتفرم، می‌توانید تمام پروژه‌های طراحی خود را مشاهده کنید، کارایی تیم طراحی خود را پیگیری و بهبود بخشید، فرآیند طراحی را ساده کنید و همه ابزارهای طراحی مورد علاقه خود را یکپارچه کنید. ClickUp از ویژگی های مدیریت پروژه قوی خود استفاده می کند و آنها را با ابزارهای همکاری نهایی پروژه ترکیب می کند تا تیم های طراحی را در همان صفحه نگه دارد.

امکانات:

  1. نمای همه چیز به بینندگان امکان می دهد همه چیز را بدون توجه به جایی که در سلسله مراتب زندگی می کنند ببینند
  2. فضا، پوشه، و لیست هایی که می توان تیم های طراحی و بخش ها را در آن سازماندهی کرد
  3. وظایف قابل تنظیم همراه با وظایف فرعی تو در تو و چک لیست برای گردش کار نهایی پروژه
  4. ویرایش زمان واقعی برای همکاری تیمی کارآمد
  5. ویژگی های پی دی اف و حاشیه نویسی تصویر
  6. ClickUp Automations برای صرفه جویی در زمان با استفاده از دستور العمل های اتوماسیون از پیش ساخته شده شامل بیش از 50 اقدام، محرک ها و شرایط
  7. Mind Maps به شما کمک می‌کند خطوط بصری زیبایی را از روی بوم خالی یا کارهای موجود بسازید
  8. صدها قالب برای استفاده تیم ها
  9. ادغام آسان با بیش از 1000 ابزار مورد علاقه شما

طرفداران:

  • ClickUp از بیش از 1000 ادغام پشتیبانی می کند
  • آموزش رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سفارشی سازی سطح بالا
  • حالت آفلاین به شما امکان می دهد بدون اتصال به اینترنت کار را انجام دهید
  • اپلیکیشن‌های موبایل کلیک‌آپ به شما این امکان را می‌دهند که کار خود را در هر جایی که هستید ببرید

معایب:

سفارشی سازی بالا می تواند برای کاربرانی که برای اولین بار استفاده می کنند بسیار سخت باشد

2. فیگما

Figma یک پلت فرم طراحی همه کاره است که همه افراد را در فرآیند طراحی به هم متصل می کند تا همه اعضای تیم بهتر بتوانند محصولات را سریعتر تحویل دهند. نرم افزار طراحی وب آن برای نمونه سازی و سیستم های طراحی عالی است. پس از ثبت نام در Figma، به ابزار مرتبط شرکت FIGJAM دسترسی خواهید داشت. دومی به عنوان یک ابزار تخته سفید آنلاین عمل می کند که از آنجا تیم های طراحی می توانند با یکدیگر همکاری کرده و فرآیندهای طراحی را ترسیم کنند. با نگاهی به گذشته، به نظر می رسد که Figma برای آینده وب ساخته شده است. Figma یک پلتفرم فوق‌العاده برای هر توسعه‌دهنده وب است که می‌خواهد روی مهارت‌های طراحی و نمونه‌سازی کار کند بدون اینکه نگران نحوه کدنویسی آنها باشد. با Figma، شما مجموعه‌ای از ابزارها را برای کمک به ایجاد وب‌سایت‌های واکنش‌گرا و عناصر طراحی وب، مؤلفه‌های قابل استفاده مجدد که می‌توانید در صفحات مختلف وب کپی کنید، و حتی کتابخانه‌ای از دارایی‌های طراحی که می‌توانید آن‌ها را بکشید و در طرح‌های خود رها کنید، دریافت می‌کنید.

همانطور که وب سایت خود را طراحی می کنید، همچنین می توانید نمونه های اولیه بصری برای تعریف تعاملات بین عناصر بسازید. ابزارهای نمونه سازی به شما این امکان را می دهند که انتقال ها را تعریف کنید، همپوشانی های پویا ایجاد کنید و حتی برای نمایش نحوه تعامل عناصر مختلف، GIF تولید کنید.

 امکانات:

  1. API
  2. انیمیشن
  3. ابزارهای CAD
  4. ابزارهای همکاری
  5. اظهار نظر / یادداشت
  6. واردات/صادرات داده
  7. مدیریت طراحی
  8. قالب های طراحی
  9. Single Sign On
  10. ویرایش تصویر
  11. ازمایش عملکرد
  12. تست قابلیت استفاده

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

طرفداران:

  •  قابلیت های بی پایان
  • از Figma می‌توان برای ایجاد نمونه‌های اولیه برنامه و ماکت‌ها برای تیم محصول استفاده کرد
  • سبک وزن
  • ویجت های زیادی که می توانید برای اجرای کارگاه های به یاد ماندنی استفاده کنید
  • پشتیبانی از یک محیط طراحی مشترک

معایب:

3. کانوا

Canva انواع بی نظیری از دسته های گرافیکی و هزاران قالب حرفه ای ساخته شده را به طراحان وب ارائه می دهد که حتی برای یک آماتور هم باید شروع شود. و با Canva Website Builder، ایجاد وب‌سایت‌های یک صفحه‌ای برای رویدادها، نمونه کارها، سایت‌های خرده‌فروشی و موارد دیگر بسیار آسان است. بهترین بخش این است که استفاده از آن رایگان است. علاوه بر این، پلت فرم آنلاین در فضای ابری میزبانی می شود و می توان از هر مکانی با استفاده از هر دستگاهی با اتصال به اینترنت به آن دسترسی داشت. می‌توانید از Canva در مرورگر وب یا به‌عنوان یک برنامه قابل دانلود برای Mac، PC، Chromebook، iOS یا Android استفاده کنید. اگر به دنبال یک ابزار طراحی وب برای ویرایش سریع تصویر و ویدئو یا ساخت یک سایت تک صفحه ای هستید، Canva ابزار مناسب شماست. اگر می‌خواهید در سایتی که ساخته‌اید مشارکت مخاطب داشته باشید، می‌توانید Canva Insights را نیز به کار ببرید که تجزیه و تحلیل اولیه را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

امکانات:

  • کتابخانه قالب های داخلی برای تیم ها
  • طراحی تعاملی
  • همکاری در زمان واقعی
  • قالب های تک صفحه ای برای وب سایت های سفارشی
  • تجزیه و تحلیل با Canva Pro

طرفداران:

  1. دانلود پروژه ساخته شده سریع و قابل اعتماد است
  2. کاربران می توانند به راحتی یک قالب را انتخاب کرده و بدون تاخیر شروع به ویرایش کنند
  3. بدون نیاز به پس زمینه طراحی
  4. منابع یادگیری عالی برای ابزار طراحی و سیستم های طراحی کلی
  5. مجموعه ای چشمگیر از ابزارهای جدید مانند Canva Website Builder
  6. رابط بصری کار را برای طراحان آماتور آسان تر می کند
  7. تجربه نرم افزار طراحی وب کاربر پسند

معایب:

  • نسخه رایگان دارای واترمارک هایی است که کاربران را از دانلود یا ویرایش بیشتر طرح ها منع می کند
  • دانلود چندین فایل به طور خودکار آنها را در یک فایل فشرده فشرده می کند
  • اشکالات گاه به گاه Canva یک برنامه وب کامل است

4. وردپرس

وردپرس با تامین انرژی تقریباً نیمی از کل اینترنت، شهرت زیادی به عنوان راه حلی برای نرم افزار طراحی وب به دست آورده است. کاربران گزینه WordPress را دارند که هر دو بر اساس ابزارهای نرم افزار طراحی وب اصلی یکسان هستند و تنها چند تفاوت کلیدی دارند. اولی یک پلت فرم خود میزبان است به این معنی که شما وب سایت خود را با استفاده از یک سرویس ارائه دهنده میزبانی میزبانی می کنید. از طرف دیگر WordPress توسط Automattic میزبانی می شود. در گذشته، وردپرس به عنوان بهترین نرم افزار وبلاگ رایگان برای مبتدیان متمایز است.

 امکانات:

  • واقعیت افزوده
  • طراحی دلخواه
  • جستجوی صوتی
  • حالت دسترسی برای ویجت ها
  • انواع محتوای سفارشی
  • اخبار یکپارچه و ارسال وبلاگ
  • امنیت وب سایت مدیریت شده
  • پشتیبانی از PHP 8
  • حالت تاریک

طرفداران:

  1. نسبتا ارزان
  2. مبتدی دوستانه و آسان برای شروع
  3. وب سایت هایی که با وردپرس ساخته شده اند روی دستگاه های مختلف به خوبی کار می کنند
  4. بسیار ماژولار با هزاران پلاگین و تم
  5. کاربران می توانند تقریباً هر نوع وب سایتی را بسازند
  6. وردپرس به گونه ای طراحی شده است که مستقیماً پاسخگو باشد
  7. سئو پسند به طور پیش فرض

معایب:

  • مشکلات به روز رسانی نرم افزار طراحی وب
  • هزینه بالای سفارشی سازی
  • آسیب پذیری های امنیتی احتمالی
  • بهینه سازی سرعت سایت می تواند چالش برانگیز باشد

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

شرکت دارکوب

شرکت دارکوب با استفاده از وردپرس قالب های آماده وب سایت را تولید می کند و بیش از 400 طرح وب سایت حرفه ای دارد. شرکت دارکوب با بیش از 20 سال تجربه درخشان در زمینه طراحی سایت و خدمات سئو و فروش قالب های آماده وردپرس فعالیت دارد. شما می توانید با کمترین هزینه سایت خود را راه اندازی کنید. هزینه قالب های طراحی شده با وردپرس که شرکتی هستند 200 هزار تومان هستند وهزینه قالب های فروشگاهی 300 هزرا تومان است.

5. Adobe XD

اگرچه Adobe در زمینه نرم افزار طراحی وب نسبتاً جدید است، اما Adobe به یک انتخاب طبیعی برای طراحان گرافیک و وب تبدیل شده است. این مدل طراحی وب و ابزار نمونه سازی به طراحان امکان ایده پردازی و همکاری در پروژه های مختلف را می دهد. با استفاده از Adobe Photoshop و Adobe Illustrator در مجموعه ابزارهای نرم افزار طراحی وب، محبوبیت آن در بین طراحان به آموزش ها و منابع متعددی در وب تبدیل می شود که شما را شروع می کند. این به ویژه زمانی مفید است که به دنبال کمک Adobe Photoshop با ابزار طراحی رابط کاربری هستید. ابزار توسعه و طراحی وب واکنش گرا ساخت وب سایت های سفارشی زیبا را برای هر مرورگر یا دستگاهی ساده می کند. ابزار طراحی همچنین به کسانی که می خواهند طراحی های وب ریسپانسیو بسازند کمک می کند.Adobe XD طیف گسترده ای از ابزارها را دارد که به شما کمک می کند نمونه های اولیه و طرح هایی با کیفیت پایین و با کیفیت بالا را به تنهایی و به صورت مشترک ایجاد کنید. همچنین یک کتابخانه دارایی طراحی دریافت خواهید کرد که در آن می‌توانید فونت‌ها، رنگ‌ها و مؤلفه‌ها را مشخص کنید، و مانند بسیاری از کتابخانه‌های مؤلفه دیگر، ویرایش این مؤلفه‌ها هر نمونه را در طرح شما به‌روزرسانی می‌کند.

امکانات:

  • همکاری
  • سیستم طراحی وایرفریمینگ
  • نمونه های تعاملی برای فرآیند طراحی وب
  • رابط کاربری مدرن و بازطراحی شده که بهتر کارآمدتر و بدون درهم ریختگی است
  • دسترسی به نکات کد
  • پشتیبانی از چند مانیتور برای ویندوز
  • کمک بصری برای کاهش خطاها و سرعت بخشیدن به توسعه سایت
  • پشتیبانی Git

طرفداران:

  1. شهرت عالی به عنوان ابزار طراحی UX سرتاسر
  2. ادغام یکپارچه با ابزارهای دیگر
  3. عملکرد خوب حتی با فایل های حجیم

معایب:

  • Adobe فقط یک گزینه آزمایشی رایگان برای ابزارهای توسعه وب خود دارد
  • بدون قابلیت همکاری در طراحی وب سایت در زمان واقعی

6. Wix

Wix یک ابزار توسعه دهنده وب سایت است که به شما امکان می دهد حضور آنلاین خود را بر اساس نیازها و مشخصات خود طراحی، مدیریت و رشد دهید. به عنوان یک توسعه دهنده وب، شما سه انتخاب برای ساخت وب سایت دارید: ویرایشگر Wix، Wix Artificial Design Intelligence (ADI) و Velo by Wix. با ویرایشگر Wix، یک سازنده وب‌سایت کاربرپسند با قابلیت کشیدن و رها کردن و مجموعه‌ای از قالب‌های قابل تنظیم که کاملاً مناسب افراد مبتدی در طراحی وب است، دریافت می‌کنید. از سوی دیگر، ADI یک سازنده وب سایت مستقل است که به توسعه یک وب سایت کامل پس از ارسال تنظیمات ترجیحی کاربران توسط کاربران کمک می کند. اما این سازنده وب سایت برای WYSIWYG با ویژگی های کشیدن و رها کردن، کلیدی است. در نهایت، با Velo by Wix، کاربران یک پلتفرم منبع باز دریافت می‌کنند که بر روی آن می‌توانند برنامه‌های توسعه وب پیچیده ایجاد کنند. این پلتفرم برای توسعه دهندگان وب مستقلی که به دنبال ایجاد یک تجربه کاربری سفارشی وب سایت هستند ایده آل است. اگر به یک سازنده وب‌سایت بصری و یک ابزار مفید با مجموعه‌ای از برنامه‌های قیمت مقرون‌به‌صرفه نیاز دارید، Wix پلتفرمی برای شماست. شما می توانید بیش از 500 قالب از پیش طراحی شده قابل تنظیم را انتخاب کنید.

 امکانات:

  • پرداخت آنلاین یکپارچه
  • فروش چند کاناله ایده آل برای تجارت الکترونیک
  • زیرساخت ها و ابزارهای دوستدار SEO برای ایجاد آسان وب سایت
  • ابزارهای دسترسی داخلی
  • ابزارهای باندبندی رایگان
  • تجزیه و تحلیل و گزارش با ابزار طراحی

طرفداران:

  1. استفاده از Wix بدون نیاز به سابقه توسعه وب یا کدنویسی آسان است
  2. طرح قیمت مقرون به صرفه با برنامه ابزار رایگان
  3. وب سایت های Wix سریع ترین زمان بارگذاری را در اکوسیستم دارند و این ابزار طراحی را به بهترین انتخاب برای ایجاد وب سایت های واکنش گرا تبدیل می کند.
  4. جادوگر سئو Wix توصیه های مفیدی برای بهینه سازی وب سایت شما ارائه می دهد
  5. ویرایشگر ساده کشیدن و رها کردن برای طراحان وب آماتور یا باتجربه

معایب:

  • قابلیت سفارشی سازی محدودی در دسترس است زیرا کاربران به کد وب سایت دسترسی ندارند
  • عملکرد محدود بنابراین Wix را برای کاربرانی که یک وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارند نامطلوب می کند
  • کاربران نمی توانند بدون از دست دادن محتوای خود ابتدا تم ها را تغییر دهند

7. مارول

اگر به دنبال ابزارهای نرم افزار طراحی وب هستید که نمونه سازی سریع، آزمایش و تحویل به بازار را ارائه می دهند، مارول ابزاری برای شماست. از میان سازندگان وب‌سایت در فهرست، این ابزار با طراحی بصری و عملکرد نمونه‌سازی ارائه می‌شود که قالب‌بندی، طراحی و نمونه‌سازی اولیه را نسبتاً سریع می‌کند. تیم‌های طراحی می‌توانند فوراً مشخصات طراحی را تولید کنند و ادغام‌هایی را به هم متصل کنند که جریان کار طراحی آنها را تقویت می‌کند. بدون منحنی یادگیری و بدون نیاز به نرم افزار طراحی وب، مارول یک گزینه عالی برای شروع آماتور است. کاربران یک کتابخانه قابل دسترس از قالب ها و دارایی ها در اختیار دارند که پیچیدگی فرآیند طراحی را حذف می کند. مارول تبدیل یک مدل طراحی به نمونه های اولیه تعاملی و آنلاین را بدون نوشتن یک خط کد به طور قابل توجهی آسان تر می کند. 

امکانات:

  • قالب های قابل سفارشی سازی و استفاده آسان در سراسر ابزار طراحی
  • قالب های نام تجاری قابل تنظیم برای عناصر مختلف وب
  • آیکون های از پیش تعریف شده برتر که می توانند در طراحی وب شما استفاده شوند
  • فونت های متنی را می توان در تصاویر گنجاند

طرفداران:

  1. گردش کار بین اسکرین شات ها
  2. رابط کاربری تمیز و ساده با عناصر وب طرح بندی خودکار
  3. کاربران می توانند برای دسترسی آسان به نمونه های اولیه، لینک پروژه را برای مشتریان ارسال کنند
  4. اکثر ویژگی ها رایگان هستند و به ویژه برای طراحان جدید، دانشجویان و سازمان های غیرانتفاعی مفید هستند
  5. مبتنی بر وب به طوری که کاربران می توانند با اتصال به اینترنت در هر کجا به برنامه دسترسی داشته باشند

معایب:

  • ایجاد گروه ها در نمونه اولیه را به چالش می کشد
  • انیمیشن در مارول مانند سایر پلتفرم ها روان یا روان نیست
  • نرم افزار طراحی وب هیچ گزینه آفلاینی ندارد
  • هیچ گزینه حاشیه نویسی وجود ندارد
  • قابلیت های محدود انیمیشن برای طراحی وب

8. Trello

اگر به دنبال یک ابزار مشارکتی برای ابزار طراحی وب خود هستید، Trello ابزاری برای شماست. این پلتفرم تهیه پیش‌نویس ایمیل‌ها و صفحات گسترده را نسبتاً آسان و قابل مدیریت می‌کند و کل تیم را با عملکردهای کشیدن و رها کردن برای جابجایی وظایف دور هم جمع می‌کند. این نرم افزار مدیریت پروژه به سبک Kanban به رهبران تیم طراحی اجازه می دهد تا نحوه عملکرد هر یک از اعضای تیم طراحی را پیگیری کنند. ابزار همکاری دیجیتال به شما کمک می کند تا بهره وری را حفظ کنید و همکاری را حتی در یک محیط کاری توزیع شده تقویت کنید. می توان از آن برای اهداف طراحی وب استفاده کرد، اما Trello به عنوان یک راه حل مدیریت وظایف بهترین کار را دارد.

 امکانات:

  • روکش کارت که همکاری را رنگارنگ می کند
  • انبوهی از میانبرهای صفحه کلید که می تواند یک نجات دهنده بهره وری باشد
  • چک لیست های پیشرفته که اجازه می دهد یک نقشه واضح از تمام قسمت های متحرک خارج شود
  • برای مشاهده تمام موارد چک لیست اختصاص داده شده، تقویم را روشن کنید
  • اتوماسیون باتلر برای کمک به ایجاد گردش کار بهتر
  • حالت تاریک در برنامه Trello برای iOS و Android

طرفداران:

  1. رابط بصری
  2. طرح رایگان دارای قابلیت های زیادی است
  3. ویرایشگر کشیدن و رها کردن با کارت هایش
  4. کاربران هم به موبایل و هم به کامپیوتر دسترسی دارند
  5. کاربران به راحتی می توانند تابلوهایی با ایده هایی برای تفکر طراحی ایجاد کنند
  6. می توان چندین Swimlanes را ایجاد کرد تا به اهداف بلیط چندگانه خدمت کند

معایب:

  • بسیاری از ویژگی ها نیاز به افزودنی دارند
  • یک محدودیت اندازه برای فایل های قابل پیوست وجود دارد که ممکن است در بیشتر موارد محدود باشد
  • ادغام با MS Teams و Google Chat می تواند بهتر باشد
  • نرم افزار طراحی وب معمولی شما نیست، بلکه راه حل مدیریت کار بیشتر است 

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

9. جریان وب

Webflow یک پلت فرم جدید و محبوب برای ساخت وب است که دارای یک پلت فرم ویرایشگر بصری آنلاین است که از طریق آن می توانید وب سایت هایی را طراحی، بسازید و راه اندازی کنید. بوم بصری به شما امکان می دهد CSS3، HTML5، و جاوا اسکریپت را کنترل کنید و کد معنایی را به سایت های سفارشی سازی شده برای فرآیند نهایی طراحی وب ترجمه کنید. همچنین به شما امکان می دهد از عناصر HTML بدون استایل برای به دست آوردن کنترل استفاده کنید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از قطعات از پیش ساخته شده برای طراحی عناصر پیچیده از جمله ویدئوهای پس‌زمینه و عناصر، در میان دیگران استفاده کنند.

 امکانات:

  • انیمیشن مبتنی بر اسکرول
  • انیمیشن چند مرحله ای
  • کنترل های سئو
  • داشبورد فعالیت
  • مدیریت تقویم
  • مدیریت کمپین
  • به روز رسانی خودکار
  • ردیابی فعالیت

طرفداران:

  1. طراحان وب می توانند حرکت و انیمیشن را به موقعیت مکان نما پیوند دهند تا توجه کاربر را جلب کنند
  2. همکاری نسبتاً ساده است زیرا می توان از چندین طراح در یک زمان دعوت کرد تا در یک وب سایت کار کنند
  3. وب‌سایت‌ها را می‌توان با استفاده از پانل‌های نمایش، مدال‌ها و دیگر عناصر پنهان، تعاملی‌تر کرد
  4. بیش از 20 انیمیشن از پیش ساخته شده و تعامل در دسترس است که افزودن ویژگی ها را به صورت آنی می کند.
  5. طراحان وب می توانند حرکت و انیمیشن را به موقعیت مکان نما پیوند دهند تا توجه کاربر را جلب کنند
  6. همکاری نسبتاً ساده است زیرا می توان از چندین طراح در یک زمان دعوت کرد تا در یک وب سایت کار کنند
  7. وب‌سایت‌ها را می‌توان با استفاده از پانل‌های نمایش، مدال‌ها و دیگر عناصر پنهان، تعاملی‌تر کرد
  8. بیش از 20 انیمیشن از پیش ساخته شده و تعامل در دسترس است که افزودن ویژگی ها را به صورت آنی می کند.

معایب:

  • تصاویر را فقط می توان به صورت دستی فشرده کرد که می تواند زمان بر باشد
  • محدودیت CMS هنوز در برخی از برنامه ها بسیار کم است
  • منحنی یادگیری شیب دار برای سازنده وب سایت

10. Designmodo

Designmodo یک راه حل نرم افزار طراحی وب همه در یک است که کاربران می توانند وب سایت ها و خبرنامه ها را ایجاد کنند. این ابزار برای کاربرانی که به دنبال ابزاری برای کمک به ایجاد صفحات وب ثابت، کشیدن و رها کردن وب‌سایت‌ها یا قالب‌های ایمیل هستند، بهترین کار را دارد. Designmodo به طراحان وب دو سازنده وب سایت ارائه می دهد: Slides و Startup. با استفاده از این دو، سازندگان می توانند دو وب سایت را به صورت سفارشی ایجاد کرده و از طریق هاست راه اندازی کنند. این نرم افزار طراحی وب از ویژگی کشیدن و رها کردن استفاده می کند که بسیار ساده و در عین حال بسیار قابل تنظیم است. ابزار طراحی کل فرآیند را نسبتاً بدون دردسر می کند.

امکانات:

طرفداران:

  1. مستندات Designmodo با جزئیات کامل است
  2. کشیدن و رها کردن ماژول های محتوا به خوبی طراحی شده است
  3. رابط تمیز و سریع در سراسر ابزار طراحی
  4. سلسله مراتب پروژه ساده
  5. منحنی یادگیری صفر برای طراحان وب

معایب:

  • گزینه های قالب محدود برای طراحان وب
  • Designmodo هیچ آزمایشی رایگان ارائه نمی دهد
  • سفارشی سازی ماژول ها باید فراتر از عمق موجود باشد

11. InVision Studio

InVision Studio یکی از جدیدترین ابزارهای نمونه سازی مشترک در دسترس است و تنها 7.95 دلار در ماه برای طرح حرفه ای آنها، یکی از رقابتی ترین ابزارهای موجود در بازار است. یکی از بهترین چیزهای در مورد InVision Studio این است که از تعداد زیادی ادغام مختلف برای مجموعه طراحی موجود شما مانند Sketch، Photoshop و حتی ابزارهای بهره وری مانند Slack و Trello پشتیبانی می کند.

این ابزار نمونه سازی طراحی وب همه چیزهایی را دارد که معمولاً به آن نیاز دارید، خواه به تنهایی کار کنید یا با یک تیم همکاری می کنید. InVision Studio با ابزارهایی مانند تابلوهای جمع‌آوری الهام، تخته‌های سفید دیجیتال، و ابزارهای نظردهی بلادرنگ و ویرایش مشارکتی، به شدت بر روی همکاری تمرکز می‌کند. این یک انتخاب خوب برای کار یا برای به اشتراک گذاشتن ایده های خود با دوستان است. تنها نقطه ضعف InVision Studio این است که برخلاف برخی از ابزارهای دیگر در این لیست، نمی‌توانید قالب‌هایی ایجاد کنید و آنها را به اشتراک بگذارید، مگر اینکه شرکت شما هزینه طرح سازمانی را پرداخت کند. این کار مفید بودن برنامه به تنهایی را محدود می کند، به ویژه برای طراحان وب انفرادی، اما ادغام ها به طور بالقوه می توانند به شما در دور زدن این موضوع کمک کنند.

پروژه های طراحی وب خود را همه در یک مکان مدیریت کنید

همکاری برای تیم های طراحی وب کلیدی است، به این معنی که چندین نفر به طور همزمان بر روی وظایف مشابه کار می کنند. با استفاده از مجموعه مدیریت پروژه، بهره‌وری و ابزارهای طراحی وب کلیک‌آپ، پروژه خود را به نظم درآورید تا از تنگناها جلوگیری کنید و کارایی را افزایش دهید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز