سئو وب سایت به صورت تضمینی

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

اول از همه به شما بگویم هیچ تضمینی در سئو وجود ندارد. این حرف من نیست بلکه گوگل به عنوان مهم ترین موتور جستجوی اینترنتی جهان این هشدار را می دهد، که کسی نمی تواند سئو را تضمین کند. گوگل در تمام راهنما های سئوی برای توسعه یک وب سایت سازگار با موتورهای جستجو این جمله هشدار دهنده را داده است که با رعایت کردن تمام این اصول هیچ گارانتی در حصول نتیجه وجود ندارد. چون رتبه یک سایت یا حتی هر صفحه از یک سایت در نتایج جستجو با ترکیب فاکتورهای متنوعی برای هر بار جستجوی هر کلمه کلیدی خاص و حتی هر کاربر خاص نسبت به سایر سایت ها ایجاد می شود. در یک کلام رتبه نسبی است و هیچکس نمی تواند تمام فاکتور ها را کنترل کند تا یک نتیجه صد در صد حاصل شود. علاوه بر این گوگل اعلام می کند که هیچ راهی برای خرید رتبه وجود ندارد و گوگل رتبه را به عنوان خدمات به فروش نمی رساند و کسانی که ادعای داشتن روابط ویژه با گوگل را دارند را کاملا رد می کند.


بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای برنامه بازاریابی کلی شما ضروری است و عامل مهمی در رشد شرکت مراقبت از آفات یا چمن شما است. رتبه بالا در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) شما را برای جذب ترافیک بیشتر و مشتریان بالقوه بیشتر باز می کند. بر اساس یک تحلیل، 25 درصد از جستجوگران بر روی نتیجه جستجوی شماره یک کلیک می کنند. این در حالی است که نتایج در صفحه دوم دارای نرخ کلیک کمتر از 1 درصد است. تفاوت کاملا واضح است. هر صاحب کسب و کاری می خواهد به شماره یک برسد. اما گفتن این کار آسان تر از انجام آن است. با وجود بسیاری از آژانس های سئو که برای کسب و کار شما مبارزه می کنند، ممکن است با خدمات سئو تضمین شده مواجه شده باشید. اما خدمات سئو تضمین شده چیست و آیا واقعاً کار می کنند؟

خدمات سئو تضمینی چیست؟

تضمین سئو تعهدی برای ارائه نتایج تضمین شده در صورت ثبت نام در یک آژانس خاص است. متداول ترین قول این است که یک آژانس شرکت شما را به رتبه اول در گوگل برساند. آنها همچنین ممکن است وعده های محدود زمانی بدهند، مانند 30 درصدی افزایش ترافیک سایت شما در عرض سه ماه یا دریافت تعداد معینی از اسنیپت های برجسته.

ضمانت سئو صفحه اول معمولاً به این معنی است که شما در حال پرداخت قیمت های بالاتر هستید، به این امید که شرکت مراقبت از آفات یا چمن شما در یک دوره از پیش تعیین شده برند برتر منطقه شما باشد. اما توجه به این نکته مهم است که این وعده های تضمین شده بهینه سازی موتور جستجو غیرممکن است و اینکه مفهوم سئو تضمینی یک افسانه است. مهم نیست که یک آژانس چقدر تجربه دارد یا سابقه آن چقدر قوی است، تضمین نتایج به سادگی ممکن نیست. نکته اصلی این است: اگر به دنبال شرکتی هستید که نتایج تضمین شده سئو دارد، وقت آن است که به جای دیگری نگاه کنید.

چرا سئوی تضمینی کار نمی کند؟

کسانی که تازه وارد سئو شده اند ممکن است یک تبلیغ موثر برای یک آژانس تضمینی بهینه سازی موتور جستجو ببینند و بازاریابی خود را خریداری کنند. شکی نیست که کار با کسی که ادعا می کند رتبه بندی سئو تضمینی ارائه می دهد وسوسه انگیز است. متأسفانه، کار با چنین شرکتی خطرات قابل توجهی برای برند شما دارد. در بدترین حالت، استفاده از آژانس‌های سئو تضمین شده حتی می‌تواند منجر به حذف کامل شرکت شما از SERP‌های Google شود، که این امر هیچ سودی برای تلاش‌های بازاریابی آنلاین شما نخواهد داشت. به همین دلیل است که هرگز نباید پول خود را در خدمات سئو تضمین شده سرمایه گذاری کنید. موتورهای جستجو در مورد آژانس های تضمین شده سئو هشدار داده اند

خود گوگل قبلاً به کسب و کارها نسبت به استفاده از این شرکت ها هشدار داده است. این غول موتور جستجو در مستندات سئوی مبتدی خود گفته است که هیچکس نمی تواند تضمین کند که یک شرکت به رتبه اول در گوگل خواهد رسید. آنها به صاحبان مشاغل توصیه می کنند که فقط باید با شرکت هایی کار کنند که برآوردهای واقعی از بهبود ارائه می دهند. هیچ کس نمی تواند به شما بگوید که وب سایت شما کجا خواهد بود، حتی اگر از بهترین روش های کتاب پیروی کند. SERP های گوگل پویا هستند، به این معنی که دائما در حال تغییر هستند. بزرگترین متخصص سئو در جهان فقط می تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد - آنها نمی توانند تضمینی برای سئو صفحه اول قابل اعتماد داشته باشند.

آژانس های سئو نمی توانند رتبه بندی موتورهای جستجو را کنترل کنند

آژانس های سئو کنترلی بر رتبه بندی موتورهای جستجو ندارند. و حقیقت این است که هیچ کس دقیقاً نمی داند الگوریتم های گوگل چگونه کار می کنند. در حالی که غول موتورهای جستجو به طور مرتب نکاتی را در مورد آنچه که به دنبال آن هستند ارائه می دهد، هیچ راهی برای اطلاع دقیق وجود ندارد. حتی کارمندان خود گوگل نیز به دلیل سرعت تغییر الگوریتم ها، تصویر کاملی ندارند. آژانس‌های سئو می‌توانند بینش‌های ارزشمندی را برای اطلاع از استراتژی‌های خود کشف کنند، اما حتی آن‌ها نیز تنها می‌توانند بخش کوچکی از تصویر را ببینند. اگر هیچ کس به جز گوگل نمی داند چگونه به رتبه اول برسد، چگونه یک آژانس می تواند رتبه بندی تضمین شده سئو را ارائه دهد؟

عوامل خارجی بر رتبه شما تأثیر می گذارد

استراتژی های سئو در یک حباب وجود ندارند. سایر عوامل خارج از کنترل شما یا یک آژانس سئو نیز می توانند بر صعود یا سقوط شما در رتبه بندی تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، فعالیت‌های سئوی یک رقیب محلی می‌تواند به هزینه شما باعث افزایش رتبه‌ بندی آنها شود. از سوی دیگر، اگر اخیراً تغییرات بزرگی در وب سایت خود ایجاد کرده و بدون آمادگی مناسب یا مرتکب برخی اشتباهات رایج سئو شوند، ممکن است در رتبه بندی سقوط کنند. به عبارت دیگر، شرکت های سئو فقط می توانند تا این حد کنترل کنند، که به این معنی است که ضمانت سئو صفحه اول غیرواقعی است.

سئوی تضمینی به تاکتیک های کلاه سیاه نیاز دارد

از لحاظ تاریخی، شرکت‌هایی که ضمانت سئو را ارائه می‌دهند، از تاکتیک‌های کلاه سیاه استفاده می‌کنند تا وب‌سایت‌ها را به بالاترین رتبه‌بندی برسانند. هدف استراتژی های کلاه سیاه فریب دادن الگوریتم و مخالفت فعالانه با دستورالعمل های موتورهای جستجو است. برخی از نمونه‌های این تاکتیک‌ها عبارتند از پر کردن کلمات کلیدی در سایت، خرید لینک‌های خصوصی و حتی پنهان کردن کلمات کلیدی در وب‌سایت‌ها با استفاده از متن نامرئی. در گذشته این استراتژی ها در دستیابی به رتبه های بالاتر موفق بودند. گوگل و سایر موتورهای جستجو بسیار هوشمندتر از گذشته هستند و هر دستاوردی که از طریق تاکتیک های کلاه سیاه حاصل شود موقتی است.

تاکتیک‌های کلاه سیاه عمدتاً غیراخلاقی تلقی می‌شوند، زیرا هدف جستجوی افراد واقعی را در نظر نمی‌گیرند. عواقب گرفتار شدن با استفاده از این روش‌ها اغلب منجر به جریمه‌های شدید موتورهای جستجو می‌شود که از پایین آمدن رتبه‌ بندی تا حذف کامل وب‌ سایت شما از SERPs را شامل می‌شود. اگر در این موقعیت قرار بگیرید، چاره کمی وجود دارد. شرکتی که با آن کار می کردید هیچ مسئولیتی در قبال عواقب سقوط در رتبه بندی نخواهد داشت. با این حال، می تواند توانایی کسب و کار شما را برای بازاریابی آنلاین برای همیشه از بین ببرد. این به سادگی ارزش آن را ندارد. همیشه مراقب شرکت هایی باشید که استراتژی های تضمین شده سئو را تنها در چند هفته ارائه می دهند. به یاد داشته باشید، سئو زمان می برد. اگر از تاکتیک های قانونی پیروی کنید، ممکن است ماه ها طول بکشد تا شما به صفحه اول گوگل صعود کنید.

رتبه های بالا تضمینی برای موفقیت نیستند

کسب و کارها در سرتاسر جهان برای رتبه های بالا ارزش قائل هستند و دلیل خوبی هم دارد. با این حال، رتبه بندی تنها بخشی از پازل است. فقط به این دلیل که در صفحه اول گوگل ظاهر می شوید به این معنی نیست که افزایش درآمد خود را مشاهده خواهید کرد. شما هنوز باید برای کلمات کلیدی مناسب رتبه بندی کنید تا ترافیک واجد شرایط را به سایت خود بیاورید. اگر افرادی که روی وب سایت شما کلیک می کنند به خدمات شما علاقه مند نباشند، تمام رتبه بندی های شماره یک در جهان هیچ معنایی نخواهد داشت. شرکت‌های مشکوک اغلب کلمات کلیدی ناموفق و با رقابت کم را انتخاب می‌کنند تا شما را به رتبه‌ بندی برسانند. اما اگر کسی آن کلمه کلیدی را جستجو نکند، مزایای ملموس کمی خواهید دید.

راه درست برای اجرای استراتژی سئو

از آنجایی که خدمات تضمین شده سئو یک کلاهبرداری است، شما باید راه درستی برای تقویت کنترل آفات یا شرکت مراقبت از چمن خود در SERP های گوگل بدانید. چه بخواهید آژانسی را استخدام کنید و چه خودتان این کار را انجام دهید، تاکتیک های آزموده شده امروز در هر استراتژی موفق سئو محوری باقی می مانند. در اینجا راه درست برای اجرای استراتژی سئو وجود دارد.

1. از کلمات کلیدی هدفمند استفاده کنید

کلمات کلیدی هدفمند حجم جستجو را با رقابت متعادل می کنند. تلاش برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی رایج و محبوب مانند "مراقبت از چمن" بسیار دشوار است و بعید است که ترافیک واجد شرایط را به همراه داشته باشد. در عوض، از کلمات کلیدی هدفمندی استفاده کنید که سئوی محلی شما را بهبود می بخشد. به عنوان مثال، "مراقبت از چمن در مینیاپولیس" کمتر رقابتی است و شانس دریافت کلیک از سوی افرادی را در منطقه شما که احتمال خرید دارند افزایش می دهد. ابزارهای کلمات کلیدی مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، از جمله Ahrefs و Google Keyword Planner. با این حال، مهم است که یاد بگیرید چگونه به طور مؤثر تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید. شما نمی توانید به سادگی کلمات کلیدی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سایت خود را با آنها پر کنید. دنیای سئو پیچیده است و استراتژی های پشت آن نیز پیچیده است. یا وقت بگذارید و خودتان یاد بگیرید یا یک آژانس معتبر برای کمک به کمپین خود استخدام کنید.

2. ابتدا برای مشتری بنویسید

محتوای سئوی ارزشمند کلید بهبود موقعیت شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو است. الگوریتم های گوگل به طور خاص هر روز قوی‌تر و هوشمندتر می‌شود، با ورودی مداوم انسان، آن را از عملکرد رباتیک و مکانیکی دور می‌کند و به آن کمک می‌کند بیشتر شبیه یک شخص واقعی «فکر کند». گوگل بارها به کسب و کارها گفته است که باید از نوشتن برای الگوریتم خودداری کنند—تجار باید برای مخاطبان هدف خود بنویسند. معیارهای سئو که بر رتبه شما تأثیر می گذارند به شدت تحت تأثیر محتوایی است که پست می کنید، اینکه چقدر با نیازهای جستجوگران شما مطابقت دارد و اینکه آیا واقعاً منبع مفید و معتبری برای آنها فراهم می کند یا خیر. برخی از این معیارهای مهم عبارتند از:

  • زمان صرف شده در صفحه
  •  نرخ پرش
  •  نرخ کلیک

اگر محتوایی تولید کنید که مردم واقعاً بخواهند بخوانند، احتمال بهبود این سه معیار بیشتر است. به عنوان مثال، اگر به دنبال تقویت استراتژی های بازاریابی کنترل آفات خود هستید، وب سایت خود را فقط با محرک های بی معنی و فروش اشباع نکنید. در عوض، می‌توانید وبلاگ‌هایی را پست کنید که به مردم درباره علائم هجوم موش‌ها، نحوه خلاص شدن از شر مورچه‌ها یا آفاتی که معمولاً در فصل‌های خاص در منطقه شما ظاهر می‌شوند، آموزش می‌دهند. هرچه ارزش بیشتری ارائه دهید، مشتریان بیشتری به دست خواهید آورد. گوگل سایت ها را بر این اساس رتبه بندی می کند که آیا شما انتظارات افرادی را که در جستجوی کلمه کلیدی خاصی هستند برآورده می کنید. با پایگاه مشتری خود اعتماد ایجاد کنید، و احتمالاً به روش های مختلف پاداش دریافت خواهید کرد.

3. تجربه کاربری (UX) را به قلب استراتژی سئوی خود تبدیل کنید

هیچ کس نمی خواهد از وب سایتی استفاده کند که پیمایش آن دشوار است یا یک تجربه منفی ارائه می دهد. ساده کردن رزرو آنلاین خدمات خود، اولین تصور عالی را ایجاد می کند که Google و مشتریان شما متوجه آن خواهند شد. یک تجربه خوب و یک سیستم ناوبری ساده همچنین به خزنده‌های Google کمک می‌کند تا وب‌سایت شما را اسکن کنند و تعیین کنند که در چه رتبه‌ای برای کلمات کلیدی انتخابی خود قرار می‌گیرید. همه چیز از بهبود زمان بارگذاری صفحه تا بهینه سازی سایت برای موبایل، نرخ پرش شما را کاهش می دهد و تبدیل شما را افزایش می دهد. به این فکر کنید که از یک وب سایت چه می خواهید، به همراه اینکه چه جنبه هایی شما را از آن دور می کند. با تبدیل شدن Core Web Vitals به یک فاکتور رتبه‌بندی به دلیل به‌روزرسانی تجربه صفحه، بهینه‌ سازی برای تجربه کاربری هرگز مهم‌تر نبوده است.

4. یک استراتژی لینک سازی بسازید

همانطور که قبلا ذکر کردیم، لینک های بی کیفیت جنبه ای از استراتژی های کلاه سیاه هستند که باید از آنها اجتناب شود. تعداد زیادی لینک با کیفیت پایین که به وب سایت شما اشاره می کنند به رتبه شما آسیب می زند. هنگامی که صحبت از ایجاد لینک می شود، هر دو لینک ورودی و خروجی بسیار مهم هستند. لینک ها یک عامل کلیدی رتبه بندی هستند. خزنده‌های Google با دنبال کردن پیوندهایی از صفحات به وب‌سایت‌های دیگر، محتوای مرتبط را کشف می‌کنند. آنها قضاوت می کنند که این پیوندها چقدر مرتبط با یک عبارت جستجو هستند. و شما فقط به سایت های دیگر نیاز ندارید که به صفحه شما لینک دهند (به نام بک لینک)، این در مورد استراتژی پیوند داخلی شما نیز صدق می کند. پیوند دادن صفحات ارزشمند به محتوای شما، همگی بخشی از بهترین روش ها برای ساختن وب سایت این است که تمام نکات سئوی مناسب را به دست می آورد. مدت زمان زیادی طول می کشد تا پیوندهای با کیفیت بالا ایمن شوند. ایجاد همکاری با سایر مشاغل در صنعت شما و پست مهمان بخشی از استراتژی بلند مدت شما برای تعریف استراتژی سئو است.

5. قالب بندی برای قطعه های ویژه

قطعه های ویژه یکی از ستون های SERP در دهه 2020 است. این ها جعبه های پاسخی هستند که در بالای صفحه اول هنگام انجام جستجوی Google یافت می شوند. به دست آوردن یک قطعه برجسته برای ترافیک معجزه می کند زیرا این جعبه های پاسخ حتی در بالای نتیجه جستجوی Google شماره 1 فهرست شده اند. فرود یک قطعه برجسته، ایجاد محتوای با کیفیت و قالب بندی آن محتوا به روشی خاص است. برخی از راه‌های افزایش شانس دریافت یک قطعه برجسته عبارتند از:

  • نقاط گلوله
  • اینفوگرافیک
  • پاسخگویی مستقیم به سوالات
  • لیست های شماره گذاری شده

تکه‌های ویژه تضمینی برای دریافت کلیک‌های بیشتر و مشتریان بیشتر نیستند، اما می‌توانند سطح ترافیک و آگاهی از برند شما را افزایش دهند. اگر پاسخ شماره یک «چگونه علف‌های هرز را بکشیم» هستید، افرادی که این عبارت جستجو را وصل می‌کنند، فوراً می‌دانند که شرکت شما یک مقام برتر در مراقبت از چمن است. چه به طور مستقیم یا غیرمستقیم، کلیک ها شروع به کار خواهند کرد.

6. از به روز رسانی های الگوریتم گوگل آگاه باشید

Google معمولاً زمانی که در حال اجرای یک به‌روزرسانی جدید هستند، اعلام می‌کند، بنابراین اگر توجه داشته باشید، هیچ یک از این به‌روزرسانی‌های الگوریتم مهم نباید شما را شگفت‌زده کند. آنها همیشه دقیقاً آنچه را که در حال تغییر است توضیح داده اند و توصیه می کنند که صاحبان وب سایت چه کاری می توانند برای حفظ و رشد رتبه خود انجام دهند.

مشکلات زمانی شروع می‌شوند که افراد از نحوه تغییر الگوریتم مطلع نیستند. آنچه امروز خوب بود تا فردا می تواند هرزنامه در نظر گرفته شود. این دلیل دیگری است که چرا بسیاری از مشاغل خدمات میدانی از یک متخصص سئو برای پشتیبانی از استراتژی سئوی خود استفاده می کنند. این کارشناسان همیشه با آخرین به‌ روزرسانی‌های الگوریتم به‌روز هستند و دقیقاً می‌دانند که چگونه بر کمپین‌های سئوی فعلی تأثیر می‌گذارند. آنها همچنین می‌توانند اقدامات پیشگیرانه را برای آماده شدن برای به‌ روزرسانی‌ها انجام دهند، بنابراین شرکت‌ها خطر کاهش ترافیک را به حداقل می‌رسانند. همه به روز رسانی ها نیازی به ایجاد تغییرات عمده در استراتژی خود ندارند، اما همچنان خوب است که از هر فرصت پیشرفت احتمالی که ممکن است ظاهر شود آگاه باشید و برای آن آماده باشید.

7. استخدام یک آژانس سئو سایت را در نظر بگیرید

آیا باید یک شرکت سئو استخدام کنید یا سئوی خود را مدیریت کنید؟ هر گزینه مزایا و معایبی دارد. به طور طبیعی، استخدام شخص دیگری مستلزم هزینه ماهانه است، اما زمان شما را برای تمرکز بر ارائه خدمات میدانی با کیفیت بالا نیز آزاد می کند. به یاد داشته باشید، این افراد حرفه‌ای هستند که در تکنیک‌ها و بهترین شیوه‌های SEO آموزش دیده و کاملاً آشنا هستند. استفاده از تخصص دیگران می تواند به شما برتری در رقابت بدهد. اما برخی از عملیات ها ممکن است ترجیح دهند جریان نقدی خود را با رسیدگی به همه چیز در داخل خانه و یادگیری نکات و نکات سئو حفظ کنند. یکی از بهترین شرکت های سئوی سایت، شرکت دارکوب است که بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه خدمات سئو ارزان، طراحی سایت حرفه ای و دیجیتال مارکتینگ دارد. اگر به دنبال یک شرکت معتبر هستید که سئوی سایت ارزان برای شما انجام دهد دارکوب بهترین گزینه برای انتخاب شماست. شرکت دارکوب بیش از 500 وب سایت خدمات سئو حرفه ای انجام داده است. دارکوب دارای دو پکیج سئوی سایت است که توضیحات این پکیج ها به صورت زیر است:

  • پکیج اول: که به صورت یک روز در میان روی سایت شما کار می شود. آخر هر ماه برای شما یک گزارش کار که شامل مقدار رشد سایت در یک ماه، مقدار بازدید و کلیلک هایی که شده است میشود. این پکیج برای سایت هایی است که تازه طراحی شده و طراحی آن زیر 6 ماه است می شود.
  • پکیج دوم: که هر روز روی سایت شما کار می شود. این پکیج برای سایت هایی مناسب است که از راه اندازی سایت آن ها 6 ماه گذشته باشد. گزارش کار هر ماه برای شما ارسال می شود وسئوکار شما ایده های جذابی برای سایت به شما ارائه می دهد.

اگر تصمیم به استخدام یک آژانس دارید، وقت خود را صرف تحقیقات کامل کنید و با آژانس های مختلف صحبت کنید. استخدام یک متخصص در زمینه شما فرصت های بیشتری را برای همکاری باز می کند و اطمینان می دهد که آنها بازار شما را می شناسند. در هر صورت، اطمینان حاصل کنید که آژانسی که با آن شریک هستید دارای شهرت قوی و مثبت، سابقه نتایج اثبات شده و بررسی های عالی است.

 

 
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز