چرا از قالب آماده وب سایت استفاده نمی کنیم؟

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

هیچ گاه ساخت یک وب سایت ارزان نبوده است. هم اکنون این امکان وجود دارد درقبال اشتراک ماهیانه ناچیز از هر نوع قالب آماده وب سایت استفاده کنید . شرکت هایی مانند Squarespace، Wix، One، Freestart و Moon Fruit در حال انجام معاملات تجاری پر سر و صدایی  میان بازرگانان و شرکت های کوچک هستند. این شرکت ها ، خدمات خود را در قبال اشتراک ماهانه ناچیز ارائه می دهند، یا حتی گاهی اوقات اگر شما آماده برگزاری تبلیغات از حامیان خود باشید  به صورت رایگان ارائه می دهند. خدمات آنها هم دو صورت سریع و ارزان هستند و اکثر کاربران می توانند در عرض چند ساعت پس از ثبت نام آنلاین شوند.

همچنین، برای صاحبان وب سایت ها که مایل به پرداخت هزینه ماهانه نیستند ، قالب های آماده سایت ارزان قیمت مانند جوملا و قالب های وردپرس بدون نیاز به توسعه دهندگان به قیمت 25 پوند موجود است.

در نگاه اول ممکن است قالب آماده وب سایت جذاب به نظر بیاید ، به خصوص اگر شما بودجه مالی محدودی داشته باشید و یا عجله داشته باشید. با این حال، برای کسب و کار B2B، برخی از مشکلات جدی برای استفاده از این خدمات قالب آماده وب سایت وجود دارد. به نظر ما نکات منفی آن خیلی بیشتر از هرگونه منعتی از آن است  در زیر دلایلی وجود دارد که ما به شما پیشنهاد می دهیم برای طراحی حرفه ای وب سایت با تیم حرفه ای توسعه وب، مانند دارکوب فعالیت کنید.

قالب اماده سایت چیست؟

 قالب آماده وب سایت چیست؟ در واقع قالب آماده ای است که شما می‌توانید المان‌های مورد نظر خود را در آن قرار دهید، بدون اینکه نیاز داشته باشید تا سایت را از ابتدا طراحی کنید و کد نویسی انجام دهید. این قالب‌ها در واقع، طرح‌هایی هستند که شما می‌توانید محتوای خود را در آن‌ها قرار دهید تا سایت شما به راحتی راه‌اندازی شود. شما میتوانید از قالب های آماده وب سایت رایگان و بدون هزینه استفاده کنید تا سایت مد نظر خود را راه اندازی کنید.

11 دلیل که چرا قالب های آماده وب سایت ایده خوبی نیستند

یک وب سایت بخش مهمی از طرح موفقیت یک کسب و کار است - همانطور که تجارت رشد می کند، وب سایت باید با آن رشد و توسعه یابد. این چیزی است که قالب‌های طراحی وب قادر به انجام آن نیستند، زیرا با توجه به کسب و کار شما طراحی نشده‌اند. اگرچه ممکن است جایگزین ارزان‌تری برای طراحی وب سفارشی باشند، اما فاقد ویژگی‌ها، عملکرد و انعطاف‌پذیری لازم برای هماهنگی با نیازهای کسب و کار در حال رشد شما هستند.
برای درک بهتر اینکه چرا آنها مورد اخم قرار می‌گیرند، در اینجا همه مواردی که در استفاده از یک قالب طراحی وب وجود دارد، وجود دارد.

1. سفارشی سازی محدود

قالب های طراحی وب با یک چارچوب "یک اندازه مناسب" در ذهن ایجاد می شوند. اما همه ما می دانیم که کسب و کارها یکسان نیستند و الزامات وب سایت در صنایع بسیار متفاوت است. اغلب اوقات، یک قالب را فقط می توان برای ایجاد تغییرات کوچک در ظاهر یک وب سایت سفارشی کرد. ممکن است برای کنترل تغییرات مربوط به عملکرد یا پاسخگویی مجهز نباشد. با ویژگی های سفارشی سازی محدود، وب سایت شما با خطر رکود مواجه می شود.

شرکت طراحی سایت وسئو دارکوب

2. خلاقیت را خفه می کند

با قالب های طراحی وب، فضای کمی برای خلاقیت وجود دارد. شما تقریباً محدود به آنچه طراحی به شما اجازه می دهد انجام دهید. زمانی که گزینه های کمی برای کار به شما داده می شود، آزاد کردن خلاقیت خود غیرممکن است. بدتر از همه، شما به وب‌سایتی خواهید رسید که از سایر وب‌سایت‌هایی که از الگوی مشابه استفاده می‌کنند، قابل تشخیص نیست.

3. کد گذاری ضعیف 

در حالی که درست است که قالب های وب سایت در دموهای زنده عالی به نظر می رسند، اما ممکن است چیزی را در زیر سطح پنهان کنند. ممکن است در نتیجه کدنویسی ضعیف، مشکلات جدی را کشف کنید. ممکن است به این دلیل باشد که کدنویس به سادگی ناتوان است یا می تواند یک ترفند بازاریابی باشد، بنابراین باید برای رفع مشکلات هزینه بیشتری بپردازید. در هر صورت، این به وب سایت و کسب و کار شما آسیب می رساند. می توان از این امر توسط یک وب سایت سفارشی طراحی شده اجتناب کرد که در آن هر جنبه طراحی عمدی و هدفمند است و هر ویژگی نیازی را برطرف می کند.

4. ناسازگاری با مرورگرهای وب

قالب های طراحی وب ممکن است فقط برای مرورگرهای وب سطح بالا بهینه شوند. اما همه ما می دانیم که همه از موزیلا فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمی کنند. افرادی هستند که از سافاری، اپرا، مایکروسافت اج یا حتی مرورگرهای وب مبهم استفاده می کنند. سازگاری با مرورگرها اهمیت زیادی دارد و می تواند وب سایت شما را خراب یا خراب کند. با یک الگو، نمی توانید تضمین کنید که وب سایت شما به درستی در تمام مرورگرهای شناخته شده نمایش داده می شود.

5. طرح های یکسان

از نظر طراحی، قالب هایی وجود دارند که ظاهر و ظاهری مشابه با چند تفاوت جزئی دارند که عمدتاً قابل تشخیص نیستند. این امر باعث می شود که وب سایت شما متمایز شود. با استفاده از یک الگو، شما عملاً اصالت و منحصر به فرد بودن را از بین می برید. تصور کنید که تلاش زیادی برای متمایز کردن نام تجاری خود از سایرین صرف می کنید تا وب سایتی داشته باشید که آنقدر عام باشد که برجسته نباشد، یا بدتر از آن، شرکت دیگری دقیقاً طراحی مشابه وب سایت شما داشته باشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، زمان آن رسیده است که برنامه های خود را مجدداً ارزیابی کنید و وب سایت خود را با طراحی تازه و بدیع اصلاح کنید.

6. پاسخگو نیست

پاسخگویی به توانایی وب سایت برای تنظیم خود هنگام مشاهده آنها در دستگاه های مختلف، خواه از تلفن هوشمند، تبلت، دسکتاپ یا لپ تاپ اشاره دارد.
متأسفانه همه قالب های طراحی وب سایت برای کارکرد بهینه در دستگاه های مختلف طراحی نشده اند. فقط بزرگی کار مورد نیاز برای ایجاد یک چیدمان پاسخگو را تصور کنید که بر این اساس برای تطبیق با تمام وضوح های صفحه نمایش، پلت فرم ها و جهت گیری های شناخته شده تغییر می کند. الگوها ابزارها و فناوری لازم را برای پاسخگویی به ترجیحات کاربران به وب سایت نمی دهند.

7. امنیت مشکوک

همه توسعه دهندگان قالب به روز رسانی های امنیتی را در راس لیست اولویت های خود قرار نمی دهند. حتی اگر سیستمی که برای ساخت وب‌سایت استفاده می‌شود، به‌روزرسانی‌ها و اوراق بهادار را به‌طور منظم انجام می‌دهد، اما توسعه‌دهنده در به‌روزرسانی کند است یا آن را دنبال نمی‌کند، مجموعه‌ای از مشکلات ایجاد می‌کند که می‌تواند بر عملکرد وب‌سایت شما تأثیر بگذارد. بدتر از همه، می تواند وب سایت شما را خراب کند. قالب هایی که به طور منظم به روز نمی شوند در برابر هک و سایر موارد نقض امنیتی آسیب پذیر هستند.

8. پشتیبانی وجود ندارد

طراحان قالب این توانایی را ندارند که به صورت 24 ساعته در دسترس باشند تا به سؤالات پاسخ دهند یا از همه کسانی که قالب های خود را خریداری کرده اند پشتیبانی کنند. بهترین کاری که آنها می توانند انجام دهند این است که یک صفحه سؤالات متداول برای پاسخ به سؤالات عمومی ایجاد کنند. بدون پشتیبانی اختصاصی، هنگامی که در حال ساختن وب سایت خود هستید، هیچ کس نمی توانید به آن مراجعه کنید.

9. شما باید مطالب خود را بنویسید

وب‌سایت قالب جدید شما احتمالاً با جعبه‌هایی پر شده از متن عمومی «Lorem ipsum» است که باید خودتان آن‌ها را با محتوا پر کنید. اگر نویسنده ای شایسته هستید، ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید، اما بسیاری از صاحبان مشاغل به سادگی وقت ندارند. علاوه بر این، محتوای آنلاین باید به درستی بهینه شود تا تبدیل ها و دید موتورهای جستجو را افزایش دهد. در حالی که ممکن است چند روز طول بکشد تا یک نسخه بنویسید تا جعبه های از پیش تعیین شده قالب را پر کنید – بدون اینکه تضمین کنید برای استفاده در وب مناسب است – یک کپی رایتر حرفه ای می تواند در عرض چند ساعت یک کپی بازاریابی جذاب برای وب سایت شما تولید کند.

کپی بد نوشته شده تاثیر بدی در بین بازدیدکنندگان می گذارد و می تواند بر رتبه شما در گوگل تاثیر بگذارد. در JDR ما کپی‌نویسی حرفه‌ای را به عنوان بخشی از خدمات توسعه وب و بازاریابی خود ارائه می‌کنیم (چیزی که همه رقبای ما انجام نمی‌دهند)، بنابراین شما می‌توانید بدون نگرانی از تامین منابع خود، محتوایی با عملکرد بالا داشته باشید.

10. بدون سئو

وب‌سایت‌های قالب دارای گزینه‌های سئوی داخلی کمی هستند یا اصلاً گزینه‌های آن را ندارند. این بر رتبه شما در گوگل تأثیر منفی می گذارد، زیرا بخش مهمی از سئو سایت، توانایی تنظیم متا تگ ها، URL های صفحه، تصاویر CSS و سایر جزئیات فنی است. در JDR ما یک بازاریابی و همچنین یک آژانس توسعه وب هستیم، بنابراین همه وب سایت های خود را با در نظر گرفتن SEO فنی می سازیم. همچنین در صورت نیاز به بهبود رتبه‌بندی جستجو یا تبدیل‌های خود، می‌توانیم تنظیمات سریع و درون صفحه را انجام دهیم. معمولاً نمی‌توانید کار زیادی با کدهای اساسی در یک وب‌سایت قالب انجام دهید، بنابراین گزینه‌های SEO شما محدود خواهد بود.

 شرکت طراحی سایت وسئو دارکوب

11. بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)

CRO گروهی از فعالیت‌ها را توصیف می‌کند که برای افزایش شانس تبدیل بازدیدکنندگان وب‌سایت به سرنخ و متعاقباً به فروش طراحی شده‌اند. همانطور که در بالا به آن پرداختیم، بخش مهمی از این امر بهینه سازی محتوای نوشتاری شماست. همچنین شامل آسان کردن استفاده از ناوبری وب سایت، از جمله دکمه های برجسته فراخوان برای اقدام (CTA) و طراحی فرم های درخواست بصری است.

متأسفانه، محدودیت‌های چیدمان ذاتی در وب‌سایت‌های قالب، دست شما را بر آنچه می‌توانید به دست آورید، می‌بندد. شما نمی توانید CTA ها و فرم های تماس خود را در جایی که می خواهید قرار دهید، و محدود به جعبه های متنی برای جایی که کپی خود را قرار می دهید هستید. علاوه بر این، درخت‌های ناوبری وب‌سایت الگو برای همه کاربران عمومی هستند و مطابق با نیازهای شما تنظیم نمی‌شوند. بنابراین ممکن است بازدیدکنندگان هنگام بازدید از وب سایت شما، پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود را با مشکل مواجه کنند.

هدف از یک وب سایت

این اشکالات قالب های وب سایت در وهله اول هدف از داشتن یک وب سایت را روشن می کند. صرفاً داشتن حضور آنلاین هدف نیست. وب سایت شما چیزی نیست جز ابزاری که برای به دست آوردن مشتریان بیشتر برای کسب و کار خود استفاده می کنید. بنابراین برای موفقیت باید بخشی از استراتژی بازاریابی وب باشد. وب سایت های قالب، مهم نیست که چقدر حرفه ای یا جذاب به نظر می رسند، نمی توانند رویکرد استراتژیک را ارائه دهند و بنابراین برای شما درآمدزایی نمی کنند.

برای اینکه یک وب سایت بتواند بازدیدکنندگان را جذب کند و سپس آنها را به سرنخ تبدیل کند، باید به طراحی، محتوای نوشتاری، سئو فنی، Call to action (CTA) و سایر عوامل توجه شود. کار با آژانسی مانند JDR نه تنها به شما یک وب سایت عالی می دهد، بلکه یک سایت سخت کوش است که مشتریان جدیدی را به ارمغان می آورد و به شما بازده خوبی در سرمایه گذاری شما می دهد.

مزایای قالب آماده وب سایت شرکت دارکوب

شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان که در زمینه طراحی وب سایت ارزان، خدمات سئو ، دیجیتال مارکتینگ و طراحی قالب وب سایت فعالیت دارد. برخی از ویژگی های شرکت دارکوب را مطرح کرده ایم که به صورت زیر است:

1. طراحی قالب ها : قالب های آماده وب سایت تولید شده در شرکت دارکوب توسط طراحان خود شرکت طراحی شده اند و از قالب های آماده استفاده نمی کنیم. 

2. هزینه کم و کیفیت بالا : یکی دیگر از مزایای استفاده از قالب های آماده شرکت دارکوب این است که شما با پرداخت کمترین هزینه با کیفیت ترین و کاربردی ترین قالب های آماده سایت را دریافت کنید. یعنی شرکت ما قالب های آماده وب سایت ارزان را با بالاترین کیفیت به کاربران ارائه می دهد.

قالب های شامل سه دسته می شوند : 

3. تنوع زیاد قالب ها : ما بیش از 300 مدل قالب آماده سایت طراحی کرده ایم تا شما تنوع بیشتری را ببینید و حق انتخاب بیشتری داشته باشید.

4. آموزشگاه دارکوب : شرکت دارکوب در شعبه دیگر دارای آموزشگاه طراحی سایت و سئو است. برای اینکه شما بتوانید اگر علاقه دارید که وب سایت خود را خودتان طراحی کنید در کلاس های آموزشگاه دارکوب شرکت کنید. برای ساخت قالب های آماده سایت می توانید کلاس های وردپرس و html و css آموزشگاه دارکوب را شرکت کنید تا تجربه ساخت قالب آماده سایت را داشته باشید.

5. برگذاری کلاس ها با کمترین قیمت : آموزشگاه دارکوب با برگذاری کلاس های طراحی سایت ارزان سعی دارد که شما بتوانید در کلاس ها شرکت کنید 

نتیجه 

شما برای خرید قالب های آماده سایت با کیفیت میتوانید به سایت https://sitedar.com/ مراجعه کنید و وارد قسمت قالب سایت بشوید و تمامی قالب ها را میتوانید مشاهده کنید.

برای خدماتی مانند طراحی سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، اینستاگرام مارکتینگ، گوگل ادز، تبلیغ گوگل و کلاس های طراحی سایت و سئو و دامنه وهاست میتوانید برای پیشرفت کسب و کار خود با کارشناسان با تجربه ما مشاوره رایگان داشته باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز