پشتیبانی سئو سایت به چه صورت است؟

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

چرا شما نیاز به بهینه سازی سایت خود در موتورهای جستجو دارید؟

با ایجاد برخی تغییرات کوچک در محتوای وب سایت خود، کاربرانی که جستجوهای آنلاین انجام می دهند، احتمال بیشتری دارد که شما را پیدا کنند و این به معنای افزایش ترافیک سایت است. تحقیقات نشان می دهد که با انجام سئو موثر، افزایش باور نکردنی 389 % در  ترافیک ارگانیک سایت به وجود خواهد آمد. در حقیقت در صورتی که طراحی وب سایت خود را با توجه به اصول سئو و بهینه سازی سایت انجام دهید و عملیات بهینه سازی وب سایت را به صورت اصولی بر روی سایت خود انجام دهید می توانید بازدید بسیاری کسب نمایید و بازاریابی اینترنتی خود را رونق دهید.

سئوچیست؟

سئو فرآیندی است که باعث می شود سایت شما برای موتورهای جستجو بهتر شود. شما (یا استراتژیست سئوی اختصاصی شما) از طریق بهینه سازی، وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهتر می کنید، که می تواند از بهبود سرعت صفحه تا افزودن یک تصویر جدید به یک صفحه باشد. پس در عمل به چه معناست؟
هنگامی که وب سایت خود را ایجاد می کنید، دستورالعمل های زیر را در نظر داشته باشید:

  • محتوای خوب ایجاد کنید
  • به سایت خود ساختار منطقی بدهید
  • سایت های دیگر را به سایت شما لینک دهید
  • سایت خود را موبایل پسند کنید

محتوای خوب ایجاد کنید
به گفته گوگل، محتوای باکیفیت تنها مهم ترین چیز برای دوست داشتن موتور جستجوی سایت شما است. بنابراین چه چیزی به عنوان محتوای خوب واجد شرایط است؟

محتوای خوب محتوای سایت سئو شده شما را به شیوه ای جالب و جذاب توصیف می کند. این متن آموزنده و مفیدی است که شامل کلمات کلیدی است که می خواهید با سایت خود مرتبط شوند. همچنین دارای طرح بندی خوبی است، با عناوین و سرفصل هایی که خواندن آن را دلپذیر می کند و شامل تعدادی تصویر نیز می شود.

قانون سرانگشتی: به خاطر داشته باشید که شما برای بازدیدکنندگان خود می نویسید، نه برای موتورهای جستجو.

به سایت خود ساختار منطقی بدهید
موتورهای جستجو باید بتوانند در سایت شما حرکت کنند و تشخیص دهند که در مورد چیست، به همین دلیل مهم است که سایت شما چگونه سازماندهی شده است. اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات شما به هم مرتبط هستند و دارای URL توصیفی، عنوان و توضیحات متا هستند. اگر از تصاویر در سایت خود استفاده می کنید، یک متن جایگزین قرار دهید. این "متن ALT" توضیح کوتاهی از آنچه تصویر درباره آن است است. همچنین پیوندهایی را که از کار افتاده اند حذف کنید.

سایت های دیگر را به سایت شما لینک دهید
اگر افراد دیگر به صفحات سایت شما لینک می دهند، این نشانه ای برای موتورهای جستجو است که اطلاعات صفحه شما مهم یا جالب است. این باعث کسب رتبه بالاتر خواهد شد. لینک های سایت همچنین ترافیک بیشتری ایجاد می کنند، زیرا می توانید بازدیدکنندگان را از راه های دیگری غیر از موتورهای جستجو جذب کنید. گوگل بین لینک های طبیعی و غیر طبیعی تمایز قائل می شود. پیوندهای طبیعی در طول زمان ایجاد می شوند زیرا افراد دیگر محتوای سایت شما را دوست دارند. پیوندهای غیر طبیعی با هدف دستکاری موتورهای جستجو ایجاد می شوند و باید از آنها اجتناب شود.

سایت خود را موبایل پسند کنید
بیش از نیمی از جستجوهایی که گوگل دریافت می کند از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، بنابراین بسیار مهم است که سایت شما در تلفن هوشمند یا تبلت خوب به نظر برسد. موتورهای جستجو سایت‌های سازگار با موبایل را بالاتر از سایت‌هایی که برای دستگاه‌های تلفن همراه بهینه‌سازی نشده‌اند، رتبه‌بندی می‌کنند، حتی اگر شخصی که جستجو می‌کند از دسکتاپ استفاده می‌کند.

چرا سئو مهم است؟

سئو یک کانال بازاریابی مهم است. اول و مهمتر از همه: جستجوی ارگانیک 53 درصد از کل ترافیک وب سایت را ارائه می دهد. این یکی از دلایل بزرگی است که پیش‌بینی می‌شود صنعت سئو جهانی تا سال 2028 به 122.11 میلیارد دلار برسد. سئو نتایج واقعی کسب‌وکار را برای برندها، مشاغل و سازمان‌ها در هر اندازه‌ای به ارمغان می‌آورد. هر زمان که مردم می خواهند به جایی بروند، کاری انجام دهند، اطلاعاتی بیابند، تحقیق کنند یا محصول/خدمتی بخرند - سفر آنها معمولاً با جستجو آغاز می شود. اما امروزه جستجو به طرز باورنکردنی تکه تکه شده است. کاربران ممکن است در موتورهای جستجوی وب سنتی (مانند گوگل، مایکروسافت بینگ)، پلتفرم‌های اجتماعی (مانند YouTube، TikTok) یا وب‌سایت‌های خرده‌فروشی (مانند آمازون) جستجو کنند. در واقع، 61 درصد از خریداران آنلاین ایالات متحده، جستجوی محصول خود را در آمازون شروع می کنند، در مقایسه با 49 درصد که از موتور جستجویی مانند گوگل شروع به کار می کنند. همچنین نکته ای از همان تحقیق:

  • 32٪ در Walmart.com شروع می شود
  • 20 درصد از یوتیوب شروع می شود.
  • 19٪ از فیس بوک شروع می شود .
  • شروع 15% در اینستاگرام.
  • 11٪ در TikTok شروع می شود.

هر سال تریلیون ها جستجو انجام می شود. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک برای وب‌سایت‌ها است، که باعث می‌شود «دوستانه موتور جستجو» در هر پلتفرمی که مردم می‌توانند نام تجاری یا کسب‌وکار شما را جستجو کنند، ضروری است. معنی همه اینها این است که بهبود دید شما و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما، می تواند تاثیر مثبتی بر نتیجه شما داشته باشد. سئو همچنین بسیار مهم است زیرا صفحات نتایج موتور جستجو (یا SERP) فوق العاده رقابتی هستند - پر از ویژگی های جستجو (و تبلیغات PPC). ویژگی های SERP عبارتند از:

  • پانل های دانش
  • قطعه های ویژه
  • نقشه ها
  • تصاویر
  • فیلم ها
  • خبرهای برتر (اخبار)
  • مردم همچنین می پرسند
  • چرخ فلک ها

دلیل دیگری که سئو برای برندها و مشاغل حیاتی است: برخلاف سایر کانال های بازاریابی، کار سئو خوب پایدار است. وقتی یک کمپین پولی به پایان می رسد، ترافیک نیز به پایان می رسد. ترافیک از ترافیک رسانه های اجتماعی در بهترین حالت غیرقابل اعتماد است - و کسری از آنچه قبلا بود. سئو پایه و اساس بازاریابی جامع است، جایی که هر کاری که شرکت شما انجام می دهد اهمیت دارد. هنگامی که متوجه شدید که کاربران شما چه می خواهند، سپس می توانید آن دانش را در سراسر خود پیاده سازی کنید:

  • کمپین ها (پرداخت و ارگانیک)
  • محتوای وب سایت
  • ویژگی های رسانه های اجتماعی

سئو کانالی است که ترافیک مورد نیاز برای دستیابی به اهداف کلیدی کسب و کار (به عنوان مثال، تبدیل، بازدید، فروش) را هدایت می کند. همچنین باعث ایجاد اعتماد می شود – وب سایتی که رتبه خوبی داشته باشد عموماً معتبر یا قابل اعتماد در نظر گرفته می شود، این عناصر کلیدی هستند که گوگل می خواهد با رتبه بندی بهتر پاداش دهد.

انواع سئو

سه نوع سئو وجود دارد:

سئو فنی: بهینه سازی جنبه های فنی یک وب سایت.
سئو در سایت: بهینه سازی محتوای یک وب سایت برای کاربران و موتورهای جستجو.
سئوی خارج از سایت: ایجاد دارایی های برند (به عنوان مثال، افراد، علائم، ارزش ها، چشم انداز، شعارها، عبارات جذاب، رنگ ها) و انجام کارهایی که در نهایت آگاهی و شناخت برند را افزایش می دهد (یعنی نشان دادن و رشد تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن آن ) و تولید تقاضا. شما 100% کنترل محتوا و بهینه سازی های فنی را حفظ می کنید. این همیشه در مورد خارج از سایت صدق نمی کند (شما نمی توانید لینک های سایت های دیگر را کنترل کنید یا اگر پلتفرم هایی که به آنها متکی هستید در نهایت بسته شوند یا تغییرات اساسی ایجاد کنند)، اما این فعالیت ها هنوز هم بخش کلیدی این سه گانه موفقیت سئو هستند. سئو را به عنوان یک تیم ورزشی تصور کنید. برای پیروزی به یک حمله و دفاع قوی نیاز دارید – و هم به هواداران (با نام مستعار، تماشاگر) نیاز دارید. بهینه سازی فنی را به عنوان دفاع خود، بهینه سازی محتوا را به عنوان حمله خود، و بهینه سازی خارج از سایت را به عنوان راه هایی برای جذب، تعامل و حفظ پایگاه طرفداران وفادار در نظر بگیرید.

بهینه سازی فنی
بهینه سازی عناصر فنی یک وب سایت برای موفقیت سئو بسیار مهم و اساسی است. همه چیز با معماری شروع می شود – ایجاد یک وب سایت که می تواند توسط موتورهای جستجو خزیده و نمایه شود. موتورهای جستجو آسان کنید. چه عناصر فنی در اینجا مهم هستند: ساختار URL، ناوبری، پیوند داخلی و موارد دیگر. تجربه همچنین یک عنصر حیاتی در بهینه سازی فنی است. موتورهای جستجو بر اهمیت صفحاتی که به سرعت بارگذاری می شوند و تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهند تأکید می کنند. عناصری مانند Core Web Vitals، سازگاری با تلفن همراه و قابلیت استفاده، HTTPS، و اجتناب از مطالب بینابینی مزاحم، همه در سئو فنی مهم هستند. یکی دیگر از حوزه های بهینه سازی فنی، داده های ساختاریافته (با نام مستعار، طرحواره) است. افزودن این کد به وب سایت شما می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا محتوای شما را بهتر درک کنند و ظاهر شما را در نتایج جستجو افزایش دهند. به علاوه، خدمات میزبانی وب، CMS (سیستم مدیریت محتوا) و امنیت سایت همگی در سئو نقش دارند.

بهینه سازی محتوا
در سئو، محتوای شما باید برای دو مخاطب اصلی بهینه شود: افراد و موتورهای جستجو. این بدان معناست که شما محتوایی را که مخاطبان شما می بینند (در واقع در صفحه) و همچنین آنچه را که موتورهای جستجو خواهند دید (کد) را بهینه می کنید. هدف، همیشه، انتشار محتوای مفید و با کیفیت است. شما می توانید این کار را از طریق ترکیبی از درک خواسته ها و نیازهای مخاطبان خود، داده ها و راهنمایی های ارائه شده توسط Google انجام دهید. هنگام بهینه سازی محتوا برای افراد، باید مطمئن شوید که:

1- موضوعات مرتبطی را که در آن تجربه یا تخصص دارید پوشش می دهد.
2- شامل کلمات کلیدی است که افراد برای یافتن محتوا از آنها استفاده می کنند.
3- منحصر به فرد یا اصلی است.
4- به خوبی نوشته شده و بدون اشتباهات دستوری و املایی است.
5- به روز است، حاوی اطلاعات دقیق است.
6- شامل چند رسانه ای (به عنوان مثال، تصاویر، فیلم ها).
7- بهتر از رقبای SERP شما است.
قابل خواندن است – ساختاری برای درک اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید را برای افراد آسان می کند (فکر کنید: عنوان فرعی، طول پاراگراف، استفاده از حروف برجسته/مورب، فهرست های مرتب/نامرتب، سطح خواندن و غیره).

برای موتورهای جستجو، برخی از عناصر محتوای کلیدی برای بهینه سازی عبارتند از:

  • برچسب های عنوان
  • توضیحات متا
  • برچسب‌های سرصفحه (H1-H6)
  • متن جایگزین تصویر
  • ابرداده های گراف و کارت توییتر را باز کنید

بهینه سازی خارج از سایت
چندین فعالیت وجود دارد که ممکن است به معنای دقیق «SEO» نباشند، اما با این وجود می توانند با موفقیت سئو هماهنگ شوند و به طور غیرمستقیم به آن کمک کنند. لینک بیلدینگ (فرایند به دست آوردن لینک به یک وب سایت) فعالیتی است که بیشترین ارتباط را با سئوی خارج از سایت دارد. می‌تواند مزایای زیادی (به عنوان مثال، رتبه‌بندی، ترافیک) از دریافت تعداد متنوعی از لینک‌هایی که به وب‌سایت شما از وب‌سایت‌های معتبر، معتبر و قابل اعتماد اشاره می‌کنند، داشته باشد. کیفیت پیوند بر کمیت پیوندها برتری دارد - و تعداد زیادی از پیوندهای با کیفیت هدف است. و چگونه این لینک ها را دریافت می کنید؟ روش‌های مختلفی برای ارتقای وب‌سایت وجود دارد که با تلاش‌های سئو همکاری می‌کنند. این شامل:

ساخت برند و بازاریابی برند: تکنیک هایی که برای افزایش شناخت و شهرت طراحی شده اند.
روابط عمومی: تکنیک‌های روابط عمومی که برای به دست آوردن لینک‌های ارائه‌شده توسط سرمقاله طراحی شده‌اند.
بازاریابی محتوا: برخی از اشکال محبوب عبارتند از ایجاد ویدیو، کتاب الکترونیکی، مطالعات تحقیقاتی، پادکست (یا مهمان در سایر پادکست ها) و پست مهمان (یا وبلاگ نویسی مهمان).
بازاریابی و بهینه‌سازی رسانه‌های اجتماعی: برند خود را در همه پلت‌فرم‌های مرتبط ادعا کنید، آن را به‌طور کامل بهینه کنید و محتوای مرتبط را به اشتراک بگذارید.
مدیریت فهرست: ادعا، تأیید و بهینه‌سازی اطلاعات در هر پلتفرم‌هایی که اطلاعات مربوط به شرکت یا وب‌سایت شما ممکن است فهرست شده و توسط جستجوگران پیدا شود (به عنوان مثال، دایرکتوری‌ها، سایت‌های بررسی، ویکی‌ها).
رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌ها: دریافت آنها، نظارت بر آنها و پاسخ به آنها. به طور کلی، وقتی در مورد خارج از سایت صحبت می کنید، در مورد فعالیت هایی صحبت می کنید که قرار نیست مستقیماً بر توانایی شما برای رتبه بندی از نقطه نظر فنی کاملاً تأثیر بگذارد. با این حال، دوباره، هر کاری که برند شما انجام می دهد اهمیت دارد. شما می خواهید نام تجاری شما در هر جایی که مردم شما را جستجو کنند پیدا شود. به این ترتیب، برخی از افراد سعی کرده‌اند نام «بهینه‌سازی موتور جستجو» را به معنای «بهینه‌سازی تجربه جستجو» یا «بهینه‌سازی در همه جا جستجو کنند» تغییر دهند.

تخصص های سئو

بهینه سازی موتورهای جستجو نیز دارای چند زیرمجموعه است. هر یک از این حوزه های تخصصی به روش خود با "سئوی معمولی" متفاوت است، به طور کلی نیاز به تاکتیک های اضافی و ارائه چالش های مختلف دارد. پنج تخصص از این قبیل سئو عبارتند از:

سئوی تجارت الکترونیک: عناصر اضافی سئو شامل بهینه سازی صفحات دسته، صفحات محصول، ناوبری وجهی، ساختارهای لینک های داخلی، تصاویر محصول، بررسی محصول، طرحواره و موارد دیگر است.
سئوی سازمانی: این سئو در مقیاس وسیع است. معمولاً این به معنای برخورد با یک وب‌سایت (یا چندین وب‌سایت/برند) با بیش از 1 میلیون صفحه است - یا ممکن است بر اساس اندازه سازمان باشد (معمولاً آنهایی که میلیون‌ها یا میلیاردها درآمد در سال دارند). انجام سازمانی معمولاً به معنای تاخیر در تلاش برای اعمال تغییرات سئو توسط تیم توسعه دهنده و همچنین درگیر شدن چندین سهامدار است.
سئوی بین المللی: این سئوی جهانی برای مشاغل بین المللی است – انجام سئو برای وب سایت های چند منطقه ای یا چند زبانه – و بهینه سازی برای موتورهای جستجوی بین المللی مانند Baidu یا Naver.
سئوی محلی: در اینجا، هدف بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای دیده شدن در نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک محلی با مدیریت و به‌دست آوردن بررسی‌ها و فهرست‌های کسب‌وکار است.
سئوی اخبار: در اخبار، سرعت از اهمیت بالایی برخوردار است – به ویژه اطمینان حاصل کنید که در سریع ترین زمان ممکن به فهرست گوگل وارد می شوید و در مکان هایی مانند Google Discover، داستان های برتر Google و Google News ظاهر می شوید. نیاز به درک بهترین روش ها برای دیوارهای پرداخت، صفحات بخش، داده های ساختاری خاص اخبار و موارد دیگر وجود دارد.

 موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟

روند اصلی موتور جستجو به سه طریق است، خزیدن، فهرست سازی و پرس وجو که در اینجا هر یک را تعریف می کنیم.

خزیدن: یک موتور جستجو، برای پیدا کردن محتوای سایت ها از نرم افزاری به نام "عنکبوت" استفاده می کنند. ربات های عنکبوت بر روی سایت ها می خزند.

فهرست کردن: موتورهای جستجو، محتوای وب سایت ها را می کاود تا ارزیابی کند که موضوع محتوا در چه زمینه ای است، سپس آن را سازمان دهی می کند.

پرس و جو: زمانی که شما یک جستجو آنلاین را انجام می دهید، موتورهای جستجو لیستی از نتایج را برای شما در نظر می گیرند.

زمانی که سئو را متوقف می کنید، چه اتفاقی می افتد؟

اگر انجام سئو را متوقف کنید، در نهایت رتبه های پایین تری را در نتایج جستجو خواهید دید. با گذشت زمان، این امر منجر به کاهش ترافیک ارگانیک به سایت شما و دید کمتر آنلاین می شود. رتبه های شما تا زمانی که از استراتژی های سئو برای افزایش مجدد آنها استفاده نکنید، به کاهش ادامه خواهد داد. این بدان معنا نیست که رتبه شما یک شبه به شدت کاهش می یابد. پس از توقف سئو، احتمالاً چند هفته تا چند ماه تغییر کمی خواهید دید. با این حال، در نهایت، رتبه بندی شما شروع به سقوط خواهد کرد. سپس، تا زمانی که شروع به استفاده از سئو برای بازگرداندن آنها نکنید، به سمت پایین ادامه خواهند داد. اگر رقبای شما در حالی که شما استراحت می کنید به سئو ادامه دهند، رتبه شما به سرعت کاهش می یابد و آنها را قادر می سازد از رتبه شما پیشی بگیرند. هنگامی که رتبه بندی جستجوی شما شروع به کاهش می کند، ترافیک ارگانیک شما نیز کاهش می یابد - تعداد کاربرانی که از لیست های ارگانیک در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) به سایت شما می آیند. می توانید انتظار داشته باشید که اعدادی مانند آنچه در نمودار زیر از Google Analytics نشان داده شده است را مشاهده کنید، که نشان می دهد تعداد کاربران ارگانیک ثابت مانده و سپس شروع به کاهش می کند. ترافیک ارگانیک برای مشاغل آنلاین و صاحبان وب سایت بسیار مهم است.

بیش از نیمی از ترافیک وب سایت را هدایت می کند و می تواند بیش از 40 درصد از درآمد یک شرکت را به همراه داشته باشد. حتی یک کاهش نسبتاً کوچک در رتبه بندی می تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد، زیرا حدود 75 درصد از کاربران در صفحه اول نتایج جستجو باقی می مانند. اگر به صفحه دوم نتایج رها شوید، می توانید کاهش قابل توجهی در ترافیک مشاهده کنید.

ترافیک سئو چیست؟

ترافیک سئو زمانی است که افراد با یافتن یک وب سایت از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ از آن بازدید می کنند. آنها با استفاده از کلمات کلیدی جستجو می کنند و موتور جستجو وب سایت هایی را به آنها نشان می دهد که مطابقت دارند. اگر یک وب سایت در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشد، ترافیک سئو بیشتری دریافت می کند. این نوع ترافیک خوب است زیرا بر خلاف تبلیغات پولی متمرکز و رایگان است. با ترکیب معیارهای بازدید وب با معیارهای تکمیل هدف، تصویر کاملی از عملکرد سئوی خود به دست می آورید. اغلب اوقات، سئو به عنوان یک تلاش جداگانه در نظر گرفته می شود، در حالی که در واقع باید در چارچوب عملکرد وب سایت شما و تلاش های بازاریابی گسترده تر دیده شود. از این KPI برای ارائه دیدگاهی به تیم بازاریابی جستجوی خود در داشبورد Google Analytics استفاده کنید. بنابراین وقتی سئو را متوقف می کنید دقیقا چه اتفاقی می افتد؟ آیا شما بلافاصله از رتبه بندی خارج می شوید؟ جواب کوتاه است، خیر. ولی در مدت زمان طولانی تر، ممکن است. در حقیقت، در طی چند ماه ابتدا ممکن است متوجه شوید که رتبه بندی شما نسبتا سازگار است. ممکن است ترافیک سایت تا چند ماه باقی بماند. ولی متاسفانه این الگو کوتاه مدت است.

بعد از اینکه سرویس سئو متوقف شد، شما متوجه خواهید شد که تا مدتی ترافیک ثابت خواهد ماند. در حقیقت ممکن است مقادیری از رشد را با توجه به سئو که قبلا انجام داده اید همچنان داشته باشید. با این حال کاهش رتبه بندی اجتناب ناپذیر است. این اتفاق برای هر کسب و کاری یکسان رخ نخواهد داد، اما ممکن است به شکل های دیگر رخ دهد.

اقداماتی که بعد از سئو باید انجام دهید؟

شما کسب و کار جدیدی را آغاز کرده اید، نام دامنه خود را ثبت کرده اید و شروع به ساختن وب سایت خود کرده اید. چطور می توانید اطمینان حاصل کنید که گوگل و سایر موتورهای جستجو برای رتبه بندی ،شما را به آسانی پیدا می کنند؟ سئو یک فرآیند نسبتا بلند مدت است و نتایج آن معمولا به ندرت سریع باشد. اولین قدم بعد از اینکه سایت خود را راه اندازی کردید، که تاثیر زیادی بر روی سایت داشته باشد این است که برای کلمات کلیدی مناسب، سئو را انجام دهید. این کار باعث جذب ترافیک بیشتر و فروش بیشتر می شود. در ابتدا برای سئو باید ساعت ها وقت بگذارید تا موتورهای جستجو بتوانند شما را ببینند. در زیر ما گام هایی را که شما پس از راه اندازی سایتتان باید انجام دهید را گفته ایم.

 نکات کلیدی:

  • سعی کنید که حداقل از 2000 کلمه برای محتوای هر صفحه استفاده کنید. از کلمات کلیدی خود استفاده کنید و در موارد خاص بدون استفاده بیش از حد از آن محتوا را کامل کنید.
  • از تگ های h1 ، h2 ، h3 و  h4  برای اشاره به کلمات کلیدی اولیه و ثانویه استفاده کنید.
  • فقط سعی نکنید که بنویسید، سعی کنید در محتوا به سوال هایی که ممکن است برای مخاطبان پیش بیاید پاسخ دهید.

بهینه سازی برای کلمات کلیدی بیشتر

شما کلمات کلیدی اولیه خود را انتخاب کرده اید و آن را در سراسر وب سایتتان قرار داده اید، نه فقط در محتوای صفحه بلکه در مکان هایی مانند، توضیحات متا، متا تگ ها و عناوین متا. شما همیشه می توانید کلمات کلیدی را برای کلمات بیشتر و بیشترانجام دهید.  این کار به خصوص برای زمانی که قبلا کلمات کلیدی داشته اید، مفید است. شما می توانید همینطور همین کار را بیشتر و بیشتر انجام دهید و ترافیک سایت را بالا ببرید. این برای سایت شما به این معنا است که تولید محتوای جدید برای سایت شما، بیشتر بر روی این کلمات کلیدی تمرکز دارد و برای قرار دادن بک لینک ها می توانید از طریق رسانه های اجتماعی این کار را کنید. بهینه سازی برای کلمات کلیدی بیشتر زمانی عالی خواهد بود که شما رتبه بندی خوبی دارید ولی ترافیک سایت به اندازه کافی مناسب نیست. با گذر زمان و با گسترش کلمات کلیدی سایت ترافیک بالاتری کسب خواهد کرد.

 بک لینک ها باید به دست آورده شوند نه اینکه خریداری شوند

اگر لینکی را می خرید باید در نظر داشته باشید که آن لینک باعث پیشرفت شما نمی شود بلکه بر عکس به شما صدمه می زند. در گذشته برخی از بازاریابان،  متن های غنی شده با کلمات کلیدی را در مقالات آنلاین خود جاسازی می کردند. به امید شانس افزایش رتبه بندی در موتورهای جستجو این کار را می کردند. قرار دادن لینک به این صورت به عنوان لینک های غیر قانونی شناخته شد و گوگل از انجام این عمل جلوگیری کرد. در واقع گوگل می گوید که بک لینک ها باید طبیعی باشند.

شرکت طراحی سایت دارکوب

شرکت طراحی سایت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت و سئو و با داشتن کارشناسان  با تجربه میتواند به شما کمک کنند تا بهترین تجربه را داشته باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز