بهترین روش طراحی سایت برای شرکت ها

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

آیا در حال طراحی سایت هستید؟ در چنین سناریویی، تمرکز بر زیبایی شناسی به جای عملکرد آسان است. آیا یک نماد خاص خوب به نظر می رسد؟ سایت شرکتی چیست؟ آیا باید از آن تصویر در صفحه اصلی استفاده کنید یا در جای دیگری بهتر به نظر می رسد؟ با این وجود، طراحی وب سایت شرکتی چیزی بیش از ظاهر یک وب سایت است. این مربوط به قابلیت استفاده و تجربه کاربری آن است. متأسفانه، مطالعه هر یک از جنبه های طراحی وب سایت کاربر پسند و جذاب می تواند کمی گیج کننده و وقت گیر باشد. اگر زمان و انرژی لازم برای مقابله با آن را ندارید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! در زیر، فهرستی از بهترین شیوه های طراحی وب را خواهید دید. آن را بررسی کنید، از آن به عنوان یک نقطه مرجع استفاده کنید و از امروز شروع به طراحی وب سایت های شگفت انگیز کنید!


چرا بهترین روش‌های طراحی وب بسیار مهم هستند؟

در عصری که بسیاری از کسب و کارها به صورت آنلاین انجام می شود، یک وب سایت خوب طراحی شده دیگر فقط "خوب" نیست. این یک امر ضروری است. حتی یک جزئیات طراحی به ظاهر کوچک مانند نوار منوی واضح می تواند مهم باشد - ایجاد یا شکستن رابطه با یک مشتری بالقوه. بدون این افزوده کوچک اما مهم، یک بازدیدکننده وب ممکن است برای یافتن صفحه وب مورد نیاز خود دچار مشکل شود. در بدترین حالت، بازدیدکننده ممکن است آنقدر ناامید شود که وب سایت را ترک کند - فرصتی از دست رفته برای برند یا کسب و کار به امید جلب مشتری بالقوه. در اینجا چند دلیل کلی دیگر وجود دارد که برندها و مشاغل باید به بهترین شیوه های طراحی وب سایت توجه کنند:

1. اولین تصور عالی ایجاد کنید

وقتی بازدیدکنندگان به وب سایت شما می آیند، می خواهید آنها علاقه مند و درگیر شوند. یک وب سایت با طراحی ضعیف می تواند به سرعت بازدیدکنندگان را در حال اجرا کند. در مقابل، یک وب سایت خوب طراحی شده آنها را جذب می کند و آنها را تشویق می کند که به کلیک کردن ادامه دهند و زمان بیشتری را در سایت بگذرانند. باز هم به وب سایتی مانند یک کارت ویزیت مدرن فکر کنید. همه چیز در مورد برداشت های اولیه است.

2. با رقابت همراه باشید

برند یا کسب و کار شما احتمالا رقبایی دارد که کالاها و خدمات مشابه یا حتی یکسانی را ارائه می دهند. هنگام خرید، مصرف کنندگان ممکن است ظاهر وب سایت و سهولت استفاده را در نظر بگیرند. اگر وب‌سایت رقیب شما از نظر بصری جذاب‌تر است یا برای پیمایش آسان‌تر است، یک مشتری بالقوه ممکن است به جای آن به آنها مراجعه کند.

3. افزایش تبدیل

اگر محصولات را از طریق وب سایت خود معرفی می کنید (یا شما یک وب سایت تجارت الکترونیک دارید)، احتمالاً می خواهید از آن برای افزایش تبدیل و جذب بازدیدکنندگان آنلاین بیشتر برای تبدیل به مشتریان پولی استفاده کنید. یک سایت خوب طراحی شده می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند.

4. افزایش موفقیت کسب و کار

افزایش در تبدیل به معنای افزایش سود است که منجر به رشد تجارت می شود. حتی اگر محصولات را مستقیماً در وب‌سایت خود نمی‌فروشید (به عنوان مثال، یک فروشگاه خرده‌فروشی دارید)، همچنان می‌توانید از این پلتفرم برای جذب مشتریان به برند یا تجارت خود، تعامل با آنها و هدایت آنها به مغازه شما.

5. رتبه سئوی خود را بهبود بخشید

رتبه‌ بندی بهینه‌ سازی موتور جستجو (SEO) آمار بازدیدکنندگان وب‌سایت را در نظر می‌گیرد، از جمله مدت زمانی که افراد در یک سایت صرف می‌کنند. اینکه افراد وارد سایت شما شوند و سپس دوباره به سرعت آن را ترک کنند، می تواند به اصطلاح نرخ پرش را افزایش دهد و به رتبه سئوی شما آسیب برساند. برعکس، اینکه افراد زمان بیشتری را در سایت شما صرف کنند و روی صفحات مختلف بیشتری کلیک کنند، می تواند به سئو کمک کند.

6. برندسازی ثابت را حفظ کنید

احتمالاً یک هویت برند تثبیت شده دارید که برای کمک به متمایز کردن شرکت خود از رقبا در این زمینه ایجاد کرده اید. هویت برند شما شامل همه چیز از ظاهر لوگوی شما گرفته تا طرح های رنگی و اصطلاحاتی است که در کمپین های بازاریابی خود استفاده می کنید. وب سایت شما ابزاری ارزشمند در تقویت این هویت برند است.

7. صرفه جویی در هزینه بازاریابی

یک وب سایت با طراحی خوب می تواند یک ابزار تبلیغاتی ارزشمند باشد که می توانید از آن در انواع فضاهای بازاریابی دیجیتال، از رسانه های اجتماعی گرفته تا وبلاگ ها، استفاده کنید. با یک بار سرمایه گذاری در یک وب سایت با طراحی خوب، ابزار مفیدی دارید که می توانید بارها و بارها از آن استفاده کنید و آن را در پلتفرم های مختلف به اشتراک بگذارید تا مشخصات شرکت خود را ارتقا دهید.

ارزش طراحی سایت حرفه ای را می توان در تعدادی از آمارها مشاهده کرد. به عنوان مثال، کاربران در حدود 50 میلی ثانیه تصمیم می گیرند که آیا در یک وب سایت بمانند یا روی آن کلیک کنند. در اینجا چیزهای بیشتری برای فکر کردن وجود دارد: 38٪ از مردم اگر ببینند که چیدمان یا محتوا از نظر زیبایی شناختی خوشایند نیست، یک وب سایت را ترک می کنند. وقتی صحبت از وب سایت ها می شود، حقیقت این است که مردم بر اساس ظاهر قضاوت می کنند.

توجه داشته باشید که طراحی سایت شرکتی مشابه توسعه وب نیست. در حالی که طراحی مربوط به ظاهر یک وب سایت (شکل آن) است، توسعه مربوط به عملکرد آن است. برای مثال، اگر روی دکمه‌ای کلیک کنید که می‌گوید «تماس با ما»، آیا واقعاً شما را به صفحه فرود حاوی اطلاعات تماس هدایت می‌کند؟ به این موضوع فکر کنید: توسعه وب به آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد اشاره دارد (به عنوان مثال، کدنویسی که تعیین می کند وقتی کاربر روی دکمه ای کلیک می کند، وب سایت چگونه واکنش نشان می دهد). طراحی سایت همان چیزی است که جلو و مرکز آن را می بینید.

قالب سایت شرکتی

طراحی خوب صفحه وب چگونه می تواند بر تجربه و کسب و کار کاربر تأثیر بگذارد؟

 برای شروع، باید شروع به درک یک طراحی سایت شرکتی حرفه ای به عنوان یک ابزار تبلیغاتی ارزشمند کنید. مانند یک کارت ویزیت مدرن است. اگر هر چیزی که روی آن است، از صفحات فرود گرفته تا کوچکترین عناصر بصری و نوار جستجو، از نظر بصری جذاب به نظر برسد، مطمئناً تعداد بیشتری از مشتریان را نسبت به یک وب سایت با طراحی ضعیف جذب خواهد کرد. این باعث می شود مخاطبان هدف شما را حرفه ای تر و قابل اعتمادتر درک کنند. علاوه بر این، ظاهر وب سایت دوست داشتنی می تواند به متمایز شدن یک شرکت از رقبا کمک کند. اگر نه تنها با عناصر طراحی چشم نواز و طرح‌های رنگی، بلکه تجربه کاربری روان و عملکرد عالی مشخص می‌شود، تضمین می‌شود که تاثیر ماندگاری بر جای بگذارد. در نتیجه، می تواند به شما کمک کند تا یک هویت برند بصری قوی ایجاد کنید و منجر به آگاهی بهتر از برند در بین مشتریان بالقوه خود شوید.

داشتن یک وب سایت خوب طراحی شده همچنین می تواند اثربخشی کمپین های بازاریابی شما را افزایش دهد. مهم نیست که روی تبلیغات پولی سرمایه‌گذاری می‌کنید یا ترافیک ارگانیک را جذب می‌کنید، صفحه اصلی وب‌سایت شما و صفحات فرود فردی جایی است که افرادی که هدف آن‌ها قرار می‌دهید در نهایت به آن‌ها می‌رسند. با داشتن یک وب سایت منحصر به فرد و خوب طراحی شده، باید بتوانید تعداد بیشتری از این بازدیدکنندگان وب سایت را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

همچنین شایان ذکر است که چیدمان خوب وب سایت می تواند شما را در رتبه بالاتری در موتورهای جستجو قرار دهد. سئوی سایت شما، بهینه سازی موتور جستجو، به شدت به نحوه ساختار وب سایت شما بستگی دارد. تعدادی از عناصر وب سایت مانند پیوندهای رسانه های اجتماعی، دسترسی به وب و سرعت سایت را در نظر می گیرد. هر چه طراحی وب سایت بهتر باشد، رتبه بندی آن آسان تر خواهد بود.

مشتریان می خواهند در وب سایت شما چه چیزی پیدا کنند؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، اگر بازدیدکنندگان وب سایت در حال بررسی یک فروشگاه آنلاین هستند، احتمالاً می خواهند محصول خاصی را پیدا کنند. هر چه پیدا کردن آن آسان تر باشد، احتمال خرید آن بیشتر می شود. با این حال، فروشگاه های آنلاین تنها نوع وب سایتی نیستند که می توانند از بهترین شیوه های طراحی وب بهره مند شوند. یک وب سایت شرکتی معمولی باید به همان اندازه دلپذیر و آسان برای استفاده باشد.

دلیل آن ساده است. وب سایت شرکت حاوی اطلاعاتی در مورد اینکه یک شرکت در مورد چیست، در کجا واقع شده است، چه کاری انجام می دهد و نحوه تماس با نمایندگان آن است. ارائه راهی آسان به مشتریان بالقوه برای یافتن سریع چنین اطلاعاتی، کلید داشتن یک کسب و کار موفق است. بدون آن، ممکن است فکر کنند که شما مشکوک و غیرقابل اعتماد هستید.

7 روش طراحی وب سایت چیست؟

بهترین روش‌های طراحی وب‌ سایت که بعداً به آنها اشاره خواهیم کرد، بر اساس هفت اصل فرآیند طراحی وب‌سایت است. اصول مذکور در قالب هفت کلمه به نام‌های سازگاری، ارتباط، تجارت، محتوا، سازگاری، اجتماع و سفارشی‌سازی آمده است. اگر می‌خواهید درباره بهترین روش‌های طراحی وب‌سایت اطلاعات بیشتری کسب کنید، خواندن این اصول یک مکان عالی برای شروع است.

1. ثبات

هنگام طراحی یک صفحه وب، مهم است که ثابت قدم باشید. عناصر بصری که در طول فرآیند طراحی ایجاد می کنید باید ظاهر و احساسی مشابه سایر عناصر بصری شرکت شما داشته باشند. همچنین باید طرح رنگ برند خود را در نظر داشته باشید. آن را نادیده نگیرید و از آن در کل سایت استفاده کنید. هر طرح رنگ دیگری عجیب و غریب و نامناسب به نظر می رسد.

2. ارتباط

به لینک سازی داخلی و خارجی توجه کنید. هر دو نوع پیوند برای سئو عالی هستند، زیرا به موتورهای جستجو کمک می کنند تا تعیین کنند یک وب سایت در مورد چیست و آیا منبع اطلاعاتی معتبری است یا خیر. اگر مطمئن نیستید که این نوع پیوندها چگونه متفاوت هستند و چگونه کار می کنند، جای نگرانی نیست. بگذارید توضیح دهیم! پیوند داخلی در مورد اتصال صفحات مختلف یک وب سایت با یکدیگر با استفاده از پیوندها است. به عنوان مثال، در مقاله ای که اکنون می خوانید، پیوندهایی به مقالات دیگر ما پیدا خواهید کرد. این یک نمونه عالی از پیوند داخلی است. از سوی دیگر، پیوندهای خارجی در مورد پیوندهایی به وب سایت های خارجی است. 

3. تجارت

اگر قرار است یک وب سایت به عنوان یک فروشگاه آنلاین عمل کند، باید دارای عملکردهای لازم برای شروع و پردازش تراکنش ها باشد. علاوه بر این، طراحان و توسعه دهندگان آن باید با تجهیز آن به اقدامات امنیتی مختلف، مانند احراز هویت دو مرحله ای، بر امنیت داده ها تأکید کنند.

4. محتوا

محتوای وب سایت بخش کلیدی هر صفحه وب است. این چیزی است که ماموریت و پیشنهاد یک شرکت را به نمایش می گذارد و مشتریان بالقوه را جذب می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، به محتوایی که ارسال می کنید توجه کنید. چه یک صفحه فرود جلب توجه باشد یا یک صفحه قیمت آموزنده، باید پیام خاصی را به شما منتقل کند. بهتر از آن، باید این کار را به روشی آسان، دقیق و جالب انجام دهد. به خصوص در مورد صفحات متنی بسیار مهم است. شما نمی خواهید که بازدیدکننده پس از چند ثانیه علاقه خود را به آن صفحه از دست بدهد. در عوض، شما می خواهید کاری کنید که آن شخص احساس کند مجبور به ادامه خواندن باشد.

قالب سایت شرکتی

5. سازگاری

همانطور که از نام آن پیداست، سازگاری در مورد اطمینان از سازگاری یک وب سایت با آخرین مرورگرها و دستگاه های تلفن همراه است. به این ترتیب، تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان آنلاین می توانند آن را بررسی کنند. نیازی به گفتن نیست که طراحی وب سایت واکنش گرا چه قدر اهمیت دارد. پس از همه، شما نمی خواهید مشتریان بالقوه را از دست بدهید فقط به این دلیل که وب سایت شما در یک دستگاه خاص یا در یک مرورگر خاص بارگذاری نمی شود.

6. خلاقیت

وقتی صحبت از طراحی وب سایت شرکتی با وردرپرس می شود، خلاقیت فوق العاده مهم است. این چیزی است که به یک طراح وب اجازه می دهد تا وب سایتی را ایجاد کند که هم کاربردی و کاربرپسند باشد و هم منحصر به فرد و به یاد ماندنی باشد. بدون آن، ممکن است برای شما دشوار باشد که یک طرح رنگی جلب توجه یا یک سلسله مراتب بصری منطقی، از جمله چیزهای دیگر، داشته باشید.

7. سفارشی سازی

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، مطمئن شوید که در سفارشی سازی سرمایه گذاری کنید. در دنیایی که به طور فزاینده ای به صورت آنلاین فعالیت می کند، مشتریان بالقوه ای که شما سعی می کنید آنها را جذب کنید تا طیف وسیعی از نیازها و ترجیحات مربوط به مرور اینترنت را داشته باشند. در صورت امکان، مطمئن شوید که هر وب سایتی که طراحی می کنید، می تواند تا حدی مطابق با نیازها و ترجیحات ذکر شده سفارشی شود. چیزی به سادگی اجرای حالت تاریک می تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان آنلاین بیشتری از آنچه فکر می کنید جذب کنید.

بهترین روش ها برای طراحی وب سایت چیست؟

چندین روش برتر طراحی وب سایت وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. به نظر ما، مهم‌ترین موارد از این دسته عبارتند از سادگی و تمیزی، توانایی در ترکیب مؤثر تصاویر و چیزی که طراحان وب از آن به عنوان طراحی واکنش‌ گرا یاد می‌کنند. بیشتر در مورد آن در زیر!

1. سادگی و تمیزی

یک وب سایت به عنوان یک کارت ویزیت دیجیتال عمل می کند. این به کسب و کارها راهی آسان برای ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد محصولات و خدمات مختلف به مشتریان بالقوه و موجود می دهد. برای دریافت این اطلاعات، باید تعداد عناصر طراحی را که هیچ هدفی ندارند، به حداقل برسانید. هر چه بیشتر از این عناصر در طراحی وب سایت خود بگنجانید، کل وب سایت غرق کننده تر می شود. در نتیجه، افرادی که از آن بازدید می کنند، به سختی می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند، پیدا کنند.

به بیان دیگر، وقتی صحبت از تجربه و عملکرد کاربری به میان می آید، سادگی بهترین دوست یک طراح وب است. با انجام کارهای زیر می توانید وب سایت را ساده تر کنید. از حداکثر پنج رنگ در هر طرح رنگی استفاده کنید. تعداد بیشتر رنگ ها باعث می شود وب سایت شما عجیب و غریب و آشفته به نظر برسد. همچنین ممکن است شما را از ایجاد یک هویت برند قابل تشخیص و تثبیت منع کند. حروفی که انتخاب می کنید باید بسیار خوانا باشند. با در نظر گرفتن این موضوع، از حروفی که بیش از حد هنری یا مینیمالیستی است استفاده نکنید. در مورد رنگ آن، رنگی را انتخاب کنید که در پس زمینه وب سایت شما متمایز باشد. یکی از بهترین سایت های شرکتی، قالب وب سایت شرکتی سازه می باشد، که به صورت زیر است:

قالب سایت شرکتی

به دلایلی از گرافیک استفاده کنید. قرار دادن گرافیک در هر بخش از وب سایت شما آن را بسیار شلوغ می کند. همچنین ممکن است تأثیر منفی بر عملکرد آن سایت داشته باشد. به همین دلیل، تنها زمانی باید از گرافیک استفاده کنید که این کار هدف واقعی داشته باشد. از فضای سفید و فضای منفی استفاده کنید. فضای سفید و فضای منفی چیزی است که در بین گرافیک و سایر عناصر یک وب سایت ظاهر می شود. هنگامی که به طور موثر مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند به جلوگیری از آشفتگی و به هم ریختگی آن جلوگیری کنند، همچنین توجه بازدیدکنندگان را به عناصر مهم قابل کلیک، مانند دکمه های فراخوان، جلب کنند.

2. پاسخگویی

در مرحله بعد، باید مطمئن شوید که وب سایت شما اصول طراحی ریسپانسیو را رعایت می کند. با این حال، این به چه معناست؟ به بیان ساده، وب سایت شما باید در دو نسخه باشد، یعنی یک سایت دسکتاپ و یک سایت موبایل. دلیل آن ساده است. میلیون ها بازدیدکننده آنلاین با استفاده از دستگاه های تلفن همراه با وب سایت ها تعامل دارند. اگر وب سایت شما در چنین دستگاه هایی درست به نظر نمی رسد، مطمئناً تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را از دست خواهید داد. در حال حاضر بسیاری از کارشناسان طراحی وب سایت، فرآیند طراحی را با طراحی نسخه موبایلی وب سایت خود آغاز می کنند. چنین رویکردی به طراحی موبایل اول معروف است. با استفاده از آن، تضمین می‌کنید که یک وب‌سایت واکنش‌گرا ایجاد کنید که کاملاً با بهترین شیوه‌های طراحی واکنش‌گرا هماهنگ باشد.

علاوه بر این، همیشه باید بررسی کنید که وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه چگونه است. اگرچه ممکن است چندان مهم به نظر نرسد، اما واقعاً نتیجه می دهد. این یک راه آسان برای رفع مشکلات احتمالی سازگاری تلفن همراه در جوانه به شما می دهد.

3. ناوبری آسان

هنگامی که بازدیدکنندگان با یک وب سایت تعامل برقرار می کنند، احتمالاً به دنبال یک محصول، خدمات یا اطلاعات خاصی هستند. این به نفع شماست که یافتن هر یک از این موارد را بصری و کارآمد کنید. مطمئناً طیف گسترده ای از تأثیرات مثبت بر آمار بازدیدکنندگان وب سایت حساب خواهد داشت، مانند کاهش به اصطلاح نرخ پرش و افزایش نرخ تبدیل، از جمله موارد دیگر. علاوه بر این، ناوبری آسان می تواند به بهبود تجربه کاربر کمک کند. هنگامی که یک بازدیدکننده نتواند هر چیزی را که به دنبالش است به راحتی پیدا کند، احتمالاً در نهایت احساس ناامیدی یا حتی عصبانیت می کند. از طرف دیگر، مرور یک وب سایت بصری می تواند احساسات مثبتی مانند رضایت یا کنجکاوی را برانگیزد.

اگر این کافی نیست، لازم به ذکر است که ناوبری سایت می تواند بر بهینه سازی موتورهای جستجو تأثیر بگذارد. به یاد داشته باشید، موتورهای جستجو برای تجربه کاربری با کیفیت بالا ارزش قائل هستند. اگر آنها متوجه شوند که همه چیز در وب سایت شما به طور منطقی به هم مرتبط است و پیدا کردن آن آسان است، احتمالاً رتبه بالاتری در صفحات نتایج موتورهای جستجو خواهند داشت.

چه عناصر وب سایت به طراحی ناوبری خوب کمک می کند؟

عناصر کمی از یک وب سایت وجود دارد که به طراحی ناوبری خوب کمک می کند. برای شروع، باید یک نوار جستجو و یک نوار منو به راحتی قابل مشاهده در اختیار کاربران قرار دهید. نوار جستجو در صورتی مفید است که یک وب سایت بسیار بزرگ باشد و دارای طیف وسیعی از محتوا یا محصولات باشد. یک مثال خوب از چنین وب سایتی می تواند یک فروشگاه اینترنتی بزرگ یا یک دایره المعارف آنلاین باشد.

به غیر از آن، باید از اجرای ساختارهای ناوبری بیش از حد پیچیده اجتناب کنید. پنهان کردن یک قطعه اطلاعات زیر چهار لایه یا بیشتر از اطلاعات یک رویکرد کاربرپسند برای طراحی وب سایت نیست. در نهایت، از نمادهای به راحتی قابل تشخیص برای نمادها استفاده کنید. به عنوان مثال، عملکرد جستجو معمولاً با یک ذره بین همراه است.

4. دسترسی

آیا به این فکر کرده اید که آیا وب سایت شما قابل دسترسی است؟ اگر نه، قطعا باید! تعداد کمی از افراد دارای معلولیت وجود دارند که ممکن است به دنبال شرکتی مانند شرکت شما باشند، اما به دلیل ساختار آن قادر به دسترسی به وب سایت شما نیستند. به عنوان مثال، ممکن است آن‌ها نتوانند تنها با استفاده از صفحه‌کلید آن را هدایت کنند یا تصاویر مهم روی آن دارای ویژگی‌های alt خالی باشند. در حالی که طراحی یک وب سایت در دسترس ممکن است کمی طول بکشد، هم برای شما و هم برای مشتریانتان مفید خواهد بود. مشتریان شما از این واقعیت که شما فراگیر هستید قدردانی خواهند کرد. این به نوبه خود باید تأثیر مثبتی بر تصویر برند شما داشته باشد.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، به دستورالعمل های دسترسی به محتوای وب نگاهی بیندازید. آنها که توسط کنسرسیوم وب جهانی تولید شده اند، مجموعه ای از توصیه ها هستند که می توانید از آنها برای دسترسی هر چه بیشتر وب سایت خود استفاده کنید. با انجام این کار، شما قادر خواهید بود مشکلات دسترسی را که در وب سایت شما وجود دارد به سرعت و به طور موثر شناسایی کنید.

قالب سایت شرکتی

طراحان وب چگونه می توانند قابلیت دسترسی را در طراحی صفحه وب خود پیاده سازی کنند؟

مهمتر از همه، باید مطمئن شوید که تصاویر موجود در وب سایت شما دارای ویژگی های alt مناسب هستند. در غیر این صورت، افرادی که از صفحه‌خوان‌ها برای مرور اینترنت استفاده می‌کنند، ممکن است نتوانند زمینه پشت بخش‌های خاصی از وب‌سایت شما را دریابند. همچنین باید بررسی کنید که آیا می توان وب سایت شما را تنها با استفاده از صفحه کلید مرور کرد یا خیر، و مطمئن شوید که انیمیشن ها و ویدیوهای موجود در آن باعث ایجاد صرع حساس به نور نمی شوند. در صورتی که مایلید در مورد طراحی وب سایت در دسترس بیشتر بدانید، مقاله ما را در مورد طراحی برای تنوع عصبی بررسی کنید.

5. برندسازی ثابت

یکی از اهداف اصلی شما هنگام ایجاد یک وب سایت باید حفظ برندینگ ثابت باشد. هویت برند شامل بسیاری از عناصر مهم است، از طرح رنگی که استفاده می کنید و لوگوی شما تا نحوه ارتباط شما با مخاطبان هدف. این چیزی است که باعث می شود مشتریان بالقوه و موجود شما را به یاد آورند و شما را حرفه ای و قابل اعتماد بدانند.

در مورد آن فکر کنید. هر یک از شرکت‌های جدی در آنجا احتمالاً دستورالعمل‌های واضحی برای برند دارند که نحوه درک آن توسط مخاطبان هدف را دیکته می‌کند. لوگوی آنها توسط یک طراح با تجربه طراحی شده است و رنگ بندی قالب وب سایت آنها قرار است شما را به چیزهای بسیار خاصی مانند مدرن بودن یا قابل اعتماد بودن وادارد. اگر لوگوی شما هر ماه تغییر می کند و وب سایت شما این احساس حرفه ای بودن و اعتبار را القا نمی کند، مردم چگونه به شما اعتماد خواهند کرد؟

چگونه طراحان می توانند در طراحی وب خود به ثبات دست یابند؟

برای دستیابی به یکپارچگی در طراحی وب خود، مهم است که به دستورالعمل های برند پایبند باشید. اگر شرکت شما یا شرکتی که برای آن وبسایت طراحی می کنید چنین دستورالعمل هایی را ندارد، توصیه می شود در اسرع وقت آن ها را ارائه دهید. دستورالعمل های برند همه چیزهایی را که در بالا به آن اشاره کردیم، از جمله اینکه چه رنگ هایی در فضاهای بازاریابی دیجیتال استفاده کنیم و چه فونت هایی در صفحات وب شرکت قرار دهیم را مشخص می کند. بدون آنها، بعید است که طراحی شما واقعاً سازگار باشد.

6. استفاده موثر از رنگ و تایپوگرافی

همه وب سایت ها از رنگ و تایپوگرافی استفاده کامل نمی کنند، که مایه شرمساری است. این دو مورد تأثیر زیادی بر درک کاربر از شرکت شما و نحوه تعامل آنها با وب سایت شما دارد. از یک طرح رنگی خاص می توان برای برانگیختن احساسات خاص استفاده کرد. چگونه کار می کند؟ خوب، تصور کنید که یک شرکت متخصص در فناوری های نوآورانه یک وب سایت دارد. طراحی آن دارای سایه های آبی و بنفش است. این رنگ‌ها به معنای واقعی کلمه به شما نشان می‌دهند که این شرکت در فناوری، که معمولاً با رنگ آبی مرتبط است، تخصص دارد. علاوه بر این، هر دوی این رنگ ها اغلب با مدرنیته و خلاقیت همراه هستند. نمونه سایت شرکتی دارکوب که از رنگ بندی مناسب استفاده کرده است، به صورت زیر است:

قالب سایت شرکتی

در مورد تایپوگرافی، همچنین می تواند به برانگیختن احساسات خاصی کمک کند. دوباره، اجازه دهید از یک مثال واقعی استفاده کنیم. اگر مبلمان عتیقه می فروشید، ممکن است از فونت سریف استفاده کنید تا بازدیدکنندگان وب سایت شما را با صفاتی مانند قدیمی یا قدیمی مرتبط کنند.

بهترین روش ها برای استفاده از رنگ و تایپوگرافی در طراحی وب چیست؟

به یاد داشته باشید، برای جذاب کردن یک وب سایت، لازم نیست از بیست رنگ مختلف استفاده کنید. در واقع، هر چه از رنگ های بیشتری استفاده کنید، کل طرح آشفته تر و عجیب تر می شود. در عوض، حداکثر به پنج رنگ مختلف بچسبید. وقتی صحبت از تایپوگرافی می شود، عملکرد و خوانایی را بالاتر از زیبایی شناسی و مینیمالیسم قرار دهید. طراحی وب سایت با سایت ساز یک پلت فرم آنلاین است که برای اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه در مورد کسب و کار شما طراحی شده است. اگر آنها به سختی قادر به تشخیص آنچه در آن وب سایت است، هدف اصلی خود را برآورده نمی کنند.

7. فراخوان برای اقدام متقاعد کننده (CTA)

شما به دلایلی وب سایت دارید. ممکن است شما بخواهید مشتریان بالقوه را جذب کنید و آنها را وادار به خرید یک محصول یا خدمات خاص کنید. ممکن است شما یک سازمان غیرانتفاعی هستید و می خواهید بازدیدکنندگان آنلاین به یک هدف ارزشمند کمک مالی کنند. در هر صورت، شما می خواهید آنها با بازدید از وب سایت شما اقدام خاصی را انجام دهند. ساده ترین راه برای تحقق آن استفاده از یک فراخوان برای اقدام قانع کننده است.

 یک فراخوان برای اقدام می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. اگر از وب سایت یک فروشگاه آنلاین بازدید می کنید، ممکن است به شکل دکمه ای باشد که می گوید اکنون خرید کنید. در صورتی که از وب سایت بازی بازدید می کنید که در شرف انتشار است، توسعه دهندگان آن ممکن است شما را تشویق کنند که نسخه آزمایشی آن را با یک دکمه فراخوان که می گوید اکنون دانلود کنید دانلود کنید. البته اینها فقط دو نمونه از یک فراخوان برای اقدام هستند. بسته به اینکه چه چیزی می فروشید، به چه کسی می خواهید برسید و چه اقدامی می خواهید انجام دهند، می توانند بسیار طولانی تر و خلاق تر شوند.

چرا CTA مهم است؟

یک CTA می تواند در مورد دو معیار مهم به شما کمک کند. اولین مورد تعامل با مشتری است. یک فراخوان قانع کننده توجه مردم را به خود جلب می کند و آنها را وادار می کند، به عنوان مثال، در خبرنامه شما مشترک شوند، نظرسنجی خود را پر کنند، یا مقاله ای را که به تازگی منتشر کرده اید بخوانند. مورد دوم نرخ تبدیل است. یک تماس کوتاه برای اقدام می تواند آخرین فشاری باشد که بازدیدکننده وب سایت برای خرید به آن نیاز دارد. اگر به اندازه کافی موثر باشد، ممکن است منجر به افزایش شدید نرخ تبدیل وب سایت شما شود.

چگونه طراحان وب می توانند فراخوانی موثر ایجاد کنند؟

برای اینکه یک فراخوان موثر باشد، باید واضح باشد و حاوی یک کلمه عملی مانند دانلود، خواندن، اشتراک یا خرید باشد. علاوه بر این، باید احساس خاصی مانند کنجکاوی، فوریت یا انتظار را برانگیزد. پس از اجرای یک فراخوان برای اقدام، توصیه می‌شود که اثربخشی آن را تأیید کرده و آن را همراه با یک فراخوان دیگر آزمایش کنید. با انجام چنین تست ساده A/B، می‌توانید ببینید که چه نوع فراخوانی واقعاً با مخاطب هدف شما طنین‌انداز می‌شود. این به نوبه خود به شما کمک می کند تا نرخ تبدیل خود را به حداکثر برسانید.

بهترین شرکت طراحی سایت

 دارکوب به عنوان فردی که 20 سال در زمینه طراحی وب فعالیت و تجربه دارم در مورد بهترین روش طراحی سایت برای شرکت ها بنویسم تا شرکت ها بتوانند از هزینه صرف شده خود برای ساخت سایت بیشترین بازدهی را بگیرند و بتوانند مشتریان بیشتری از طریق وب سایت خود جذب نمایند. اول از همه پلان پیشنهادی طراحی وب سایت به شرکت ها پلان 1.5 میلیون تومانی می باشد که امکانات سایت شرکتی این پلان شامل پیاده سازی قالب وب سایت از قالب سایت شرکتی دارکوب، ایمن سازی سایت، آموزش پانل کاربری و یک سال پشتیبانی می باشد. این وب سایت قابلیت سازگاری با موبایل و تبلت خواهد داشت و به صورت ریسپانسیو طراحی می گردد تا وب سایت بهترین نتیجه را از بابت جلب رضایت کاربران و رتبه در موتورهای جستجو بگیرید. داشتن چنین وب سایتی برای یک شرکت کافی است و شرکت می تواند پس از ساخت وب سایت خود عمل سئو و بازاریابی از طریق طراحی سایت را انجام دهد.

شرکت طراحی سایت دارکوب

تعرفه طراحی سایت شرکتی بسیار متفاوت است. اما شما میتوانید طراحی سایت شرکتی ارزان در شرکت دارکوب با کمترن هزینه انجام دهید. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت شرکتی میتوانید با شماره تماس شرکت دارکوب تماس بگیرید. شما میتوانید قبل از سفارش طراحی سایت شرکتی خود، از مشاوره رایگان طراحی سایت دارکوب با کارشناسان باتجربه استفاده کنید تا بهترین روش برای ساخت سایت شرکتی را انتخاب کنید.

شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی و آموزشی، خدمات سئو سایت ارزان و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. برای خرید سایت شرکتی میتوانید به فروشگاه قالب وردپرس دارکوب سر بزنید و سفارش خود را ثبت کنید.

آموزش طراحی سایت شرکتی با وردپرس

اگر به دنبال طراحی سایت شرکتی رایگان هستید، میتوانید در کلاس های صفر تا صد طراحی سایت شرکت کنید و بعد از اتمام دوره، سایت خود را طراحی کنید و به صورت حرفه ای طراحی سایت انجام دهید. 

کارهای بعد از طراحی سایت شرکتی

در حقیقت پس از راه اندازی وب سایت کار تمام نشده است و برای آنکه شرکت ها بتوانند از وب سایت طراحی شده خود درآمد کسب نمابند می بایست عملیات سئو و بهینه سازی سایت و همچنین بازاریابی اینترنتی بر روی سایت خود انجام دهند. در صورتی که بهترین سایت نیز طراحی گردد اگر برای سایت تبلیغات انجام نشود ممکن است وب سایت نتوانید مشتریان جدیدی جذب شرکت نماید و تنها به عنوان یک کاتالوگ اینترنتی برای شرکت ها باشد.

برای آنکه بتوان بر روی وب سایت عملیات سئو و بازاریابی با بالاترین نتیجه را انجام داد وب سایت می بایست به صورت سئو و با توجه به امور بهینه سازی طراحی شده باشد که دارکوب در کلیه پروژه های خود اصول سئو را رعایت می نماید. پس از آنکه وب سایت از نظر اصول سئو مشکلی نداشت می توان کار سئو و بازاریابی اینترنتی را آغاز نمود.

1. سئو و بهینه سازی وب سایت

از طریق سئو و بهینه سازی وب سایت رتبه سایت در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت بالا خواهد آمد و در صورتی که کاربرانی در اینترنت در جستجوی کالا و خدمات مورد نیاز خود از طریق موتورهای جستجو باشند که توسط شرکت ارائه می گردد وارد سایت می گردند و در صورتی که قیمت های کالا یا خدمات مطابق به خواسته هایشان بود ممکن است به مشتری جدید شرکت تبدیل شوند. در حقیقت با انجام امور سئو در سایت قابلیت جذب مشتری به وب سایت اضافه می گردد.

2. تبلیغات در سایر سایت ها

یکی از کارهایی که باعث افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو و بازدید کننده وب سایت می گردد تبلیغات در سایر سایت ها می باشد که انجام این کار به برند سازی شرکت ها کمک شایانی خواهد نمود. البته هیچ وقت این کار را بدون مشورت با متخصص سئو و بهینه سازی انجام ندهید زیرا ممکن است با انجام تبلیغات در سایت های نادرست تاثیر منفی بر روی رتبه سایت خود در موتورهای جستجو داشته باشید. اینکه تبلیغ شما به چه صورت در چه سایتی و در چه زمینه فعالیتی قرار داده می شود حتما می بایست تحت نظر سئو کار انجام گردد.

3. تولید محتوا برای سایت

محتوا پادشاه است شاید قبل این جمله را شنیده باشید اما این جمله به چه معناست. در حقیقت مهترین المان در موفقیت وب سایت در سئو و بازاریابی اینترنتی وجود محتوای با کیفیت و مورد نیاز کاربران می باشد و در صورتی که وب سایت بتواند مطالب و محتوای کاربران در زمینه شغلی خود را فراهم آورد می تواند کاربران بسیاری را جذب نماید و همچنین تولید محتوای اختصاصی به برند سازی مجموعه کمک شایانی خواهد نمود. مخصوصا در ایران شرکت ها معمولا سایت ها را با محتوای بسیار ضعیف ارائه می نمایند که در صورتی شرکتی باشد که سایت خود را به بانک اطلاعاتی در زمینه شغلی خود تبدیل نماید از سایر شرکت ها متمایز خواهد گردید و در زمینه بازاریابی اینترنتی موفق تر خواهد بود.

4. از انجام هزینه برای طراحی سایت نترسید

امروزه بازاریابی از طریق اینترنت یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات می باشد و برگشت بالایی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد و برای هزینه نمودن در این زمینه هرگز نترسید زیرا هزینه ای که شما برای طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی خود پرداخت می نمایید چندین برابر آن در مدت زمان کوتاه عاید مجموعه شما می گردد. البته برای آنکه از هزینه صرف شده خود بیشترین نتیجه را بگیرید حتما می بایست تبلیغات اینترنتی خود را زیر نظر متخصص سئو و بازاریابی اینترنتی انجام دهید تا هزینه شما هدر نرود. با انجام صرف هزینه به صورت اصولی و درست در تبلیغات اینترنتی خود می توانید مشتریان بسیاری جذب نمایید.

بهترین شیوه های طراحی وب را اجرا کنید و به موفقیت تجاری دست یابید!

در پایان، اگر می خواهید طراحی وب سایت شما به نفع شما باشد، باید بهترین روش های طراحی وب سایت ذکر شده در بالا را در نظر داشته باشید. در حالی که زمان و تلاش لازم است، اما قطعا نتیجه خواهد داد. راه‌اندازی یک وب‌سایت با کیفیت بالا را برای شما آسان‌تر می‌کند که بازدیدکنندگان آنلاین را جذب می‌کند، آنها را به مشتریان وفادار تبدیل می‌کند و هر زمان که برگشتند، آنها را درگیر نگه می‌دارد. اگر احساس می‌کنید اجرای برخی از بهترین روش‌هایی که فهرست کردیم دشوار است، نگران نباشید. تیم کلاس جهانی ما خوشحال خواهد شد که با شما همکاری کند و به شما در طراحی یک وب سایت واقعا شگفت انگیز کمک کند. بنابراین، امروز با ما در تماس باشید و بیایید با هم چیزی شگفت انگیز بسازیم!

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز