بهترین قالب وب سایت کدام است؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12687

5/5 - (1 امتیاز)
طراحی قالب وردپرس

بهترین قالب وب سایت کدام است؟

اگر به دنبال طراحی سایت هستید و تجربه ی خاصی نیز در این زمینه ندارید، بهترین راه حل استفاده از قالب سایت است.

امروزه بسیاری از کاربران به دنبال راه اندازی و طراحی سایت با کیفیت، در سریع ترین زمان ممکن هستند. خوشبختانه این امکان با وجود قالب وردپرس فراهم شده است. این روز ها طراحی سایت مانند گذشته سخت و طاقت فرسا نیست. تقریباً همه ی افراد حتی افراد مبتدی و کم تجربه نیز می توانند طراحی سایت کنند. استفاده از قالب سایت از پیش طراحی شده راهی است که کاربران را خیلی سریع و با کمترین خطا به این هدف می رساند. با این وجود مهم است که استفاده درست از یک قالب سایت و یا ویژگی های لازم برای انتخاب یک قالب وردپرس مناسب مانند طراحی گرافیکی سایت، تایپوگرافی و …. را بدانید تا حتی الامکان از بروز خطاهای احتمالی پیشگیری کنید.

قالب سایت چیست؟

قالب سایت یک صفحه یا مجموعه ای از صفحات از پیش طراحی شده است که کاربران می توانند محتوای خود مانند ویدئو ها، تصاویر، محتوای متنی و ….. را در آنها برای نمایش به دیگر کاربران بارگذاری نمایند.

یک قالب وردپرس شامل چه ویژگی هایی است؟

یک قالب سایت شامل ویژگی هایی است که شما می خواهید در سایتتان داشته باشید. این ویژگی ها بسته به هدف شما از طراحی سایت متفاوت است. اما به صورت کلی یک قالب وردپرس ویژگی های ذیل را دارد:

  • لوگو سایت
  • بلوک های مختلف که برای بارگذاری محتوا استفاده می شود
  • بنر یا نمایش اسلاید
  • گالری تصاویر
  • منو
  • فضاهایی برای پخش فیلم
  • فرم های تماس
  • عملگر های تجارت الکترونیک مانند دکمه های خرید، سبد خرید، سیستم پرداخت و …
  • برخی ویژگی های اضافه دیگر مانند قابلیت رزرو و ….

قالب وردپرس معمولاً به زبان های برنامه نویسی html و css تهیه می شوند. این بدان معناست که کاربری که از قالب سایت برای طراحی وبسایت خود استفاده می کند دیگر نیازی به دانش کدنویسی ندارد. زیرا این بخش از کار، قبلاً انجام شده است. تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که پس از انتخاب و خرید قالب سایت دلخواه خود، محتوای از قبل تهیه شده را در آن بارگذاری نماید.

برای خرید قالب وردپرس می توانید به شرکت های ارائه دهنده ی قالب سایت مراجعه کنید. بهترین سایت برای خرید قالب سایت، وب سایت های معتبری هستند که در این زمینه فعالیت می کنند. فروشگاه قالب دارکوب با تقریباً سه دهه فعالیت در طراحی سایت، ارائه دهنده ی انواع قالب وردپرس است. تمامی این قالب ها ریسپانسیو هستند، دارای خدمات پشتیبانی سایت می باشند و به درخواست شرکت دارکوب طراحی شده اند. بعلاوه تمامی این قالب ها مطابق با اصول سئو و بهینه سازی سایت هستند.

چرا آموزش طراحی سایت؟

آموزش طراحی سایت شما را از واگذاری سفارش طراحی وب سایتتان به یک طراح سایت بی نیاز می کند. آموزش طراحی سایت بسیار ساده است.  اگر به دنبال طراحی سایت با وردپرس و یا آموزش طراحی قالب وردپرس هستید با گذراندن دوره های آموزش طراحی سایت براحتی می توانید این کار را انجام دهید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از مجرب ترین اساتید ارائه دهنده ی دوره های آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی قالب وردپرس و …. می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در صورت تمایل می توانید از وب سایت آموزشگاه دارکوب دیدن نمایید.

سئو چیست؟

سئو مخفف بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد. سئو یا همان بهینه سازی سایت کمک می کند تا طراحی سایت شما رتبه ی بالاتری در صفحه نتایج موتور های جستجو داشته باشد و ترافیک بیشتری جذب طراحی سایت شما شود. سئو فرآیند های مختلفی دارد. مانند:

  • شناسایی کلمات کلیدی مناسب و مرتبط
  • ایجاد محتوای با کیفیت و بهینه سازی آن برای موتور های جستجو
  • دریافت بک لینک های با کیفیت از وب سایت های معتبر
  • ریسپانسیو سازی
  • بهبود سرعت وب سایت
  • بهبود ایمنی وب سایت
  • و ….

برای اینکه بتوانید تأثیر سئو طراحی سایت خود را به حداکثر برسانید می توانید از سئو در بازاریابی اینترنتی نیز استفاده کنید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی یعنی استفاده از ابزار های الکترونیکی مانند تلفن همراه، کامپیوتر، تبلت و …. برای ترویج یک کسب و کار آنلاین و جذب ترافیک به طراحی وب سایت شما. دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی آنلاین است که به کسب و کار های آنلاین کمک می کند تا مشتریان بالقوه را جذب کنند. برخی از بستر های بازاریابی اینترنتی، بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک و …. است. رعایت اصول سئو در دیجیتال مارکتینگ باعث می شود تا ربات های موتور های جستجو بتوانند راحتتر به یک طراحی وب سایت بخزند و آن را ارزیابی کنند. در مجموع رعایت اصول سئو در کنار دیجیتال مارکتینگ می تواند موفقیت یک وب سایت را به حداکثر برساند.

چرا ایمنی وب سایت برای سئو سایت مهم است؟

ایمنی وب سایت یکی از فاکتور های تعیین کیفیت یک طراحی وب سایت است. سایتی که ایمن نباشد نمی تواند اعتماد کاربران را به خود را جلب کند. هنگامی که کاربری حس کند در حال مرور یک وب سایت غیر ایمن است خیلی زود آن را ترک می کند. این موضوع در مورد طراحی وب سایت هایی که اطلاعات محرمانه و یا اطلاعات شخصی کاربران و داده های مربوط به پرداخت های اینترنتی را ضبط می کنند، اهمیتی دو چندان پیدا می کند. از سوی دیگر موتور های جستجو نیز می خواهند که کاربران راضی باشند. به همین دلیل وب سایت های معتبر و ایمن را به آنها معرفی می کنند. طراحی وب سایتی که ایمن نباشد رتبه ی پایین تری در موتور های جستجو پیدا می کند. به همین دلیل است که ایمنی وب سایت برای سئو و بهینه سازی سایت مهم است.

چگونه می توانم بهترین قالب سایت را انتخاب کنم؟

طراحی سایت با وردپرس یکی از بهترین راه حل های طراحی سایت سریع و با کیفیت می باشد. برای اینکه بتوانید بهترین قالب سایت را انتخاب کنید، در نظر گرفتن نکات ذیل می توانند بسیار کمک کننده باشد.

تطبیق با برند تجاری خود

بهترین قالب وردپرس قالبی است که با برند تجاری شما همخوانی داشته باشد. طراحی سایت به معنای ایجاد یک فرصت بسیار خوب برای معرفی برند های تجاری به کاربران در سراسر دنیا می باشد. خرید قالب سایت سفارشی علاوه بر اینکه باعث سبقت کسب و کار شما از رقبایتان در دنیای به شدت رقابتی تجارت می شود، باعث پررنگ تر شدن و تقویت حضور آنلاین شما نیز می شود. برای اینکه در این زمینه موفق باشید لازم است قالبی خریداری و تهیه کنید که با شعار، لوگو و تصویر برند تجاری همخوانی داشته باشد.

انتخاب یک طرح رنگی منحصر به فرد

یکی دیگر از جنبه های انتخاب بهترین قالب وردپرس توجه به طرح رنگی منحصر به فرد قالب است. انتخاب یک طرح رنگی منحصر به فرد می تواند باعث بهبود دسترسی سایت، ایجاد تجربه کاربری مثبت و پررنگ تر شدن هویت تجاری شما شود. بر اساس مطالعات، استفاده از طرح رنگی مناسب می تواند شناخت کاربران از برند تجاری شما را تا 80% افزایش دهد. برای اینکه بتوانید یک طرح رنگی زیبا و مناسب انتخاب کنید به روانشناسی رنگ ها توجه داشته باشید. بعلاوه می توانید از وب سایت های موفقی که پیشتر در زمینه ی کاری شما فعالیت داشته اند نیز الهام بگیرید.

انتخاب فونت مناسب

در طراحی سایت با وردپرس به انتخاب فونت نیز توجه کافی داشته باشید. انتخاب فونت مناسب از ویژگی هایی است که می تواند بر گرافیک سایت و جذب کاربران مؤثر باشد. فونت ها بایستی کانتراست خوبی داشته باشند و در انواع دستگاه ها قابل نمایش باشند تا خوانایی طراحی سایت شما را ارتقاء دهند. تجربه کاربری بسیار مهم است. کاربران اگر نتوانند وبسایت شما را براحتی بخوانند و درک کنند خیلی زود آن را ترک می کنند. در نتیجه نرخ پرش وبسایت شما افزایش می یابد و ممکن است اطلاعات مهمی که می خواهید خوانده شود، از چشم کاربران پنهان بماند.

همخوانی تمام صفحات (طراحی گرافیکی سایت)

سفارشی سازی برای خیلی از کاربران وسوسه انگیز است. اما در این خلال فراموش نکنید که همخوانی صفحات مختلف طراحی وب سایت شما با یکدیگر یکسان باشد تا بتوانید یک طراحی گرافیکی سایت زیبا ارائه دهید. این بدان معنا نیست که تمام صفحات عیناً شبیه یکدیگر باشند. بلکه بدین معناست که صفحات مختلف مانند صفحه فرود و یا صفحه پست ها در عین اینکه با یکدیگر فرق دارند در استفاده از رنگ ها و فونت ها و سایر عناصر مشابه باشند. رعایت این موضوع باعث می شود تا طراحی گرافیکی سایت شما در مجموع یکپارچه به نظر برسد. این موضوع بر جذب کاربران و افزایش اعتبار برند شما تأثیر مثبت دارد. گرافیک سایت بایستی زیبا، ساده و قابل درک باشد. پر کردن بیش از اندازه سایت با محتوای مختلف نه تنها باعث کاهش سرعت سایت می شود بلکه براحتی می تواند کاربران را سردرگم کند.

ساده نگه داشتن قالب سایت

برخی از کاربران قالب وردپرس طراحی سایت خود را مملوء از فیلم ها، تصاویر و …. می کنند بدون توجه به اینکه پر بودن بیش از اندازه ی یک وب پیج باعث خستگی زودهنگام کاربران می شود. ساده بودن نوار پیمایش به سادگی طراحی قالب سایت کمک زیادی می کند. هر چه طراحی قالب سایت شما ساده تر باشد در جذب کاربران موفق تر است. سعی کنید مهمترین اطلاعات را به کاربران ارائه دهید.

بروزرسانی

حتی اگر بهترین انتخاب را در خرید قالب وردپرس داشته باشید و آن را به بهترین نحو نیز سفارشی کنید، در بروزرسانی قالب سایت خود باید کوشا باشید تا بتوانید انتظارات کاربران خود را فراهم کنید. بعلاوه با بروزرسانی های مرتب می توانید ترند های جدید را در طراحی وب سایت خود دنبال کنید. بروزرسانی یکی از دلایلی است که خیلی از شرکت ها اقدام به بازطراحی وب سایت خود می کنند. برای اینکه در بروزرسانی طراحی وب سایت خود موفق تر باشید به استراتژی هایی که رقبایتان به کار گرفته اند و همچنین فیدبک کاربرانتان توجه ویژه داشته باشد. سایتتان را بررسی کنید و نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی کنید.

خلاصه

قالب وب سایت شکل ظاهری طراحی وب سایت شما را تشکیل می دهد. قالب سایت وردپرس صفحه یا صفحاتی از پیش طراحی شده است که به روند طراحی وب سایت کمک زیادی می کند. اگر می خواهید خودتان طراحی قالب سایت وردپرس انجام دهید با گذراندن دوره های آموزش طراحی سایت در آموزشگاه دارکوب می توانید براحتی اقدام به طراحی قالب سایت وردپرس نمایید. همچنین اگر به دنبال خرید قالب سایت و برخورداری از یک طراحی سایت ارزان و در عین حال با کیفیت هستید در صورت تمایل می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن نمایید. تمامی قالب ها به سفارش شرکت طراحی سایت دارکوب طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی سایت نیز برخوردارند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز