خرید قالب وردپرس اورجیتال

نوشته شده توسط فائزه محمودی فرد

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12569

5/5 - (2 امتیاز)

طراحی یک سایت با استفاده از کد نویسی هم زمان بر می باشد و هم اینکه به دانش برنامه نویسی نیاز دارد، در واقع برای طراحی یک سایت با استفاده از کد نویسی نیاز است که به چندین زبان برنامه نویسی از جمله: html, css, java script, php و غیره مسلط باشید.

بهترین راه برای طراحی سایت استفاده از سیستم های مدیریت محتوا می باشد. یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا وردپرس است. بهترین نوع طراحی سایت، طراحی سایت ارزان می باشد.

خرید قالب وردپرس اورجیتال

در حقیقت همه ی افراد تمایل دارند به گونه ای سایت مورد نیاز خود را طراحی نمایند که نیاز به صرف هزینه ی زیادی نداشته باشد. بیشتر مواقع لازم است برای سایت خود اقدام به خرید قالب وردپرسی نمایید. قصد داریم در ادامه ی این مقاله توضیح دهیم که قالب وردپرس چیست؟ بهترین قالب وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین سایت خرید قالب وردپرس کدام سایت است؟ و به طور کلی در مورد این قالب (قالب وردپرس) و نحوه ی طراحی سایت ارزان و به صرفه، صحبت کنیم، تا انتهای مقاله به ما همراه باشید.

طراحی سایت با وردپرس

یکی از پر طرفدار ترین درخواست های مربوط به طراحی سایت، طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. این سیستم دارای هزاران قالب سایت مناسب برای سایت های شرکتی، فروشگاهی، خبری، بازرگانی و … می باشد. در ابتدا از سیستم مدیریت محتوای وردپرس تنها برای وبلاگ نویسی استفاده می شد. در حالی که امروزه از این ابزار برای ساخت سایت استفاده می شود. سیستم مدیریت محتوای وردپرس توسط زبان برنامه نویسی php نوشته شده است. وردپرس دارای افزونه های زیادی می باشد که می تواند نیاز مشتریان را رفع نماید. ساخت سایت با استفاده از وردپرس بسیار راحت تر از ساخت با استفاده از زبان های برنامه سازی می باشد.

وردپرس برای طراحی سایت چه مزیت هایی دارد؟

وردپرس امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد و دارای مزیت های زیادی می باشد. در ادامه برخی از مهم ترین مزایای سیستم مدیریت محتوای وردپرس بیان می شود:

  • رایگان بودن: یکی از مهم ترین ویژگی های وردپرس که بسیار باعث جلب نظر کابران شده، رایگان بودن آن می باشد.
  • انعطاف پذیر بودن: وردپرس بسیار انعطاف پذیر می باشد زیرا با استفاده از آن به راحتی می توانید از افزونه ها و قالب های مختلفی برای طراحی سایت خود استفاده نمایید.
  • استفاده ی آسان: یکی از ویژگی های خوب وردپرس این است که استفاده از این سیستم مدیریت محتوا بسیار ساده می باشد. به گونه ای که همه ی افراد حتی افرادی که اصلا با آن کار نکرده اند، به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند.

قالب وردپرس چیست؟

قالب سایت یا پوسته، اسکلت اصلی سایت را تشکیل می دهد. به مجموعه ای از استایل ها شامل رنگ بندی، اندازه ها و … که ظاهر سایت را شکل می دهند قالب گفته می شود. برای تغییر طرح و ظاهر سایت از نظر طرح، تایپوگرافی، رنگ و سایر عناصر سفارشی، از انواع قالب وردپرس استفاده می شود. وردپرس ابتدا با یک قالب پیش فرض نصب می شود، که شما می توانید آن قالب را طبق سلیقه و نیاز خود تغییر دهید. قالب وردپرس فقط نحوه ی نمایش اطلاعات برای بازدید کنندگان را تغییر می دهد و اطلاعات در پایگاه داده را تغییر نمی دهد. قالب های وردپرسی رایگان نیز بسیار زیاد می باشند، که می توانید پس از دانلود از آنها برای سایت خود استفاده نمایید. همچنین شما می توانید اقدام به خرید قالب وردپرس دلخواه خود نمایید.

بهترین قالب وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

وردپرس دارای قالب ها و افزونه های زیادی می باشد، بنابراین تشخیص و انتخاب بهترین قالب وردپرس کار راحتی نیست. لازم است بدانید که قالب ها با هم تفاوت هایی دارند به عنوان مثال قالب فروشگاهی وردپرس با قالب شرکتی وردپرس یا قالب خبری و … متفاوت است. قالب های وردپرسی به دو صورت رایگان و غیر رایگان وجود دارند. تعدادی از قالب ها توسط وردپرس به صورت پیش فرض وجود دارند که رایگان می باشند. و برخی دیگر وجود دارند که توسط متخصصین بک اند (back end) طراحی شده و به فروش می رسند. در ادامه ویژگی های بهترین قالب وردپرسی بیان می شوند:

  • یک قالب وردپرسی مناسب پیچیده نمی باشد و ساده است.
  • قالب وردپرسی مناسب است که ریسپانسیو بوده و از همه ی دستگاه ها از جمله انواع موبایل و کامیپوتر و تبلت پشتیبانی نماید.
  • دارای پشتیبانی باشد به گونه ای که طراحان قالب در زمانی که به کمک نیاز دارید پاسخگو باشند.
  • از زبان فارسی پشتیبانی کند.
  • از انواع پلاگین پشتیبانی کند.

قالب وردپرس اورجینال

معمولا افرادی که سایت آنها توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده، هنگام راه اندازی سایتشان به دنبال یک قالب اورجینال یا نال شده که توسط وردپرس ارائه شده می باشند. با توجه به این موضوع که نیاز است بر روی وب سایت های ساخته شده توسط سیستم های مدیریت محتوا، یک قالب نصب نماییم بنابراین صاحبان این گونه وب سایت ها تمایل دارند که وب سایتشان ظاهری جذاب داشته باشد. قالب های پولی گران هستن و قالب های رایگان نیز پوسته ی جذابی ندارند. بنابراین کاربران به دنبال قالب های اورجینال می باشند. قالب های نال شده نسخه های غیر قانونی از نسخه های پولی هستند که در اینترنت با قیمت پایین تر و یا به صورت رایگان فروخته می شوند. ممکن است شما یکی از قالب های نال شده را به صورت رایگان دانلود کرده و از آن استفاده نمایید اما قالب های نال شده هزینه های زیادی دارند به این صورت که تاثیر مخربی بر روی سایت شما می گذارند. هکرها قالب های نال شده را راحت تر می توانند هک کنند. بنابراین استفاده از قالب های نال شده اصلا برای شما سودمند نیست، و بسیار پر ضرر می باشد. در ادامه بخشی از ویژگی های قالب نال شده را بیان می کنیم:

  • غیر قانونی می باشد زیرا شخص دیگری زحمت ساخت آن را کشیده.
  • ممکن است فایل های نال شده دارای ویروس باشند.
  • در این فایل ها امکانات پشتیبانی یا بروزرسانی وجود ندارد.

بنابراین بهتر است که از قالب های اورجینال برای سایت خود استفاده نمایید.

ویژگی های یک قالب وردپرس فروشگاهی

یکی از مسائل مهم برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در اقدام به ساخت یا خرید قالب وردپرس فروشگاهی، انتخاب بهترین قالب وردپرس فروشگاهی می باشد. انتخاب یک قالب مناسب از جمله مهم ترین کارها برای داشتن یک فروشگاه مناسب می باشد. در ادامه ویژگی های یک قالب وردپرس فروشگاهی بیان می شود:

  • سرعت عملکرد بالا: یکی از مهم ترین مسائلی که در هنگام خرید قالب فروشگاهی باید به آن توجه نمایید، سرعت عملکرد سایت می باشد. در صورتی که سرعت عملکرد سایت برای مشتری بیش از سه ثانیه طول بکشد بیشتر مشتریان خود را از دست می دهد. بنابراین باید سرعت عملکرد سایت بالا باشد.
  • امنیت سایت: بهتر است قالبی را انتخاب نمایید که ایمن باشد، زیرا احتمال تهدید و حمله ی هکرها وجود دارد. بهترین قالب قالبی ست که به طور منظم بروزرسانی شود.
  • پشتیبانی 24 ساعته: قالب های رایگان ضمانتی برای پشتیبانی سایت و قالب ندارند بنابراین توصیه می شود از قالب های پولی استفاده نمایید. زیرا هم امنیت بیشتری دارند هم این که دارای پشتیبانی می باشند و در صورت مواجه شدن با هر مشکلی در زمینه ی قالب و سایت می توانید با توسعه دهندگان قالب ارتباط برقرار نمایید و مشکل را رفع کنید.
  • رابط کاربری مناسب و ساده: بهتر است قالب به گونه ای باشد که هر شخصی بتواند به راحتی و بدون هیچ پیچیدگی بتواند بخش های مختلف سایت را سفارشی نماید. بنابراین قالب سایت علاوه بر قدرتمند بودن بهتر است که دارای رابط کاربری ساده ای باشد.
  • طراحی ریسپانسیو: بهتر است قالبی را انتخاب نمایید که با همه ی دستگاه ها از جمله لپ تاپ، انواع گوشی های هوشمند و کامپیوترها سازگاری داشته باشد. بنابراین قبل از خرید قالب لازم است به ریسپانسیو بودن آن توجه نمایید.

قالب وردپرس ایرانی

یکی از مهم ترین انتخاب های هر فرد دارای کسب و کار، انتخاب یک قالب فروشگاهی وردپرسی مناسب برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین می باشد. این که بتوانید یک قالب وردپرس ایرانی را انتخاب نمایید می تواند کار بسیار خوبی باشد زیرا این کار هم باعث حمایت شما از یک محصول ایرانی می شود هم این که می توانید از اورجینال بودن لایسنس آن مطمئن شوید. همانطور که پیشتر بیان شد مهم ترین بخش در راه اندازی سایت انتخاب قالب می باشد. تعداد زیادی قالب وردپرس ایرانی در در وب سایت های موجود در اینترنت وجود دارد، بنابراین انتخاب بهترین قالب وردپرس کار راحتی نیست، بنابراین باید اطلاعات خود را در زمینه ی انواع قالب سایت بالا ببرید.

طراحی سایت یا خرید سایت؟

چنانچه تمایل دارید به دنیای حرفه ای کسب و کار آنلاین و فروشگاه های اینترنتی وارد شوید، می توانید از طراحی سایت اختصاصی استفاده نمایید. در طراحی سایت اختصاصی امکانات و گرافیک سایت دقیقا مطابق با خواسته و سلیقه ی شما می باشد، که تمامی اصول سئو نیز در آن رعایت می شود. اما برای طراحی سایت اختصاصی هزینه ی زیادی را باید بپردازید و ممکن است این باعث دل سردی شما از اقدام به سفارش طراحی سایت فروشگاهی شود بنابراین ما راه دیگری را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید از سایت های آماده استفاده نمایید به این صورت که اقدام به خرید سایت مورد نظر و مطابق با نیاز خود نمایید. همچنین می توانید از سایت ساز ها کمک بگیرید و با استفاده از آنها سایت مورد نیاز خورد را طراحی نمایید. شرکت طراحی سایت دارکوب نیز دارای انواع سایت آماده و همچنین قالب سایت آماده می باشد که شما می توانید با توجه به سلیقه و نوع سایتی که نیاز دارید، اقدام به خرید قالب سایت نمایید.

دلایل افزایش گرایش افراد به سمت طراحی سایت فروشگاهی

با توجه به این که امروزه در هر حوزه ای کسب و کار آنلایل وجود دارد، بنابراین افراد تمایل دارند که برای کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نمایند. بیشتر افراد برای موفق شدن در رقابت با سایر شرکت های فروشگاهی، از طریق سایت ساز ها سایت خود را طراحی می نمایند. ولی با توجه به این موضوع که طراحی فروشگاه اینترنی هزینه ی زیادی دارد و گاهی از نظر اقتصادی به صرفه نیست بنابراین افراد اقدام به خرید سایت آماده فروشگاهی می کنند و یا از فروشگاه ساز های ارزان کمک می گیرند. بعضی از افراد تصور می کنند که طراحی سایت با استفاده از سایت ساز ها مناسب نمی باشد ولی در ادامه مراحل طراحی سایت با استفاده از سایت ساز ها را بیان می کنیم:

  • انتخاب مکان درست برای کسب و کار: به طور کلی زمانی که افراد کسب و کار فیزیکی را راه اندازی می کنند، معیار های مختلفی را در نظر می گیرند تا بتوانند محل مناسبی را برای فروش انتخاب نمایند. راه اندازی کسب و کار آنلاین هم اینگونه می باشد، به طوری که برای طراحی سایت انتخاب سایت ساز و یا شرکت طراحی سایتی که به آن سفارش طراحی سایت می دهید در اینجا بسیار با اهمیت است. این که قرار است سایت شما بر روی چه هاستی میزبانی شود نیز بسیار مهم است.
  • انتخاب دامنه ی مناسب برای کسب و کار آنلاین: همین گونه که در دنیای غیر مجازی به دنبال یک نام مناسب برای فروشگاه خود هستید و قبل از احداث کسب و کار ابتدا نام آن را انتخاب می کنید، در راه اندازی سایت فروشگاهی نیز باید انتدا نامی را برای آن انتخاب نماید به این نام دامنه گفته می شود. نام یا دامنه ی سایت را باید به گونه ای انتخاب نمایید که نمونه ی مشابه آن وجود نداشته باشد.
  • راه اندازی سایت فروشگاهی: پس از این که برای سایت خود نام مناسبی را انتخاب نمودید، نوبت طراحی سایت می رسد در این مرحله بسیاری از افراد برای صرفه جویی در زمان و هزینه اقدام به خرید سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت فروشگاهی ارزان می کنند. هزینه ی یک سایت آماده با امکانات مناسب بسیار پایین تر از هزینه راه اندازی کسب و کار به صورت فیزیکی می باشد.
  • بهبنه سازی سایت فروشگاهی: طراحی سایت به تنهایی کافی نیست. پس از طراحی سایت فروشگاهی باید سایت را بهینه سازی نمایید لازم است تعیین کنید که می خواهید با چه کلماتی در گوگل سایتتان نمایش داده شود. پس باید بر روی کلمات و عبارات کلیدی سئو سازی انجام دهید تا در نتایج اولیه گوگل نمایش داده شوید.
  • قرار دادن درگاه پرداخت برای سایت: در صورتی که سایتتان فروشگاهی ست لازم است برای آن امکان استفاده از درگاه بانکی را قرار دهید. می توانید از درگاه های پرداخت واسط یا مستقیم استفاده نمایید. برای استفاده از درگاه پرداخت مستقیم باید از نماد اعتماد الکترونیک استفاده نمایید. برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم باید مراحل قانونی خاصی را طی نمایید. در صورتی که زمان کافی برای این کار ندارید می توانید از درگاه های پرداخت واسط استفاده نمایید.
  • استفاده از دیجیتال مارکتینگ: یکی از مسائل مهم پس از طراحی سایت فروشگاهی استفاده از دیجیتال مارکتینگ برای افزایش فروش سایت می باشد. در دیجیتال مارکتینگ سئو سازی اهمیت زیادی دارد. همچنین تبلیغات نیز بسیار مهم است.
  • تعیین زمان و محل تحویل سفارشات:برای این که بتوانید نظر مشتریان را به خود جلب نمایید باید شرایطی را فراهم نمایید که به نفع مشتری باشد بنابراین باید مکان و زمان محل تحویل سفارش را با توجه به زمان و مکان تعیین شده توسط مشتری تعیین کنید.
  • تضمین ضمانت کالا: بهتر است برای جلب اعتماد نظر مشتریان برای کالا های خود ضمانت قرار دهید به عنوان مثال می توانید به مشتری امکان تست کالا را بدهید و در صورت مشاهده ی ایراد در کالا برای مشتری امکان بازگشت محصول را قرار دهید.
  • تولید محتوای مناسب سایت: یکی از نکات مهم در سایت های فروشگاهی این است که برای محصولات اطلاعات دقیقی را قرار دهید تا کاربران با کالاها بیشتر آشنا شوند.
  • برخورداری سایت از تیم پشتیبانی فنی و پیگیری:
  • از مهم ترین نکات در هر سایت پشتیبانی آن می باشد. مشتریان می توانند سوالات خود را در زمینه ی کالا ها و یا سایت از شما بپرسند و شما نیز از طریق پشتیبانی سایت به آنها پاسخ دهید. این نیز باعث جذب مشتری می شود.

 

سخن پایانی

امیدوارم مطالب گفته شده در این مقاله بتواند شما را در انتخاب یک قالب وردپرس اورجینال متناسب با سایتتان یاری نماید. شرکت طراحی سایت دارکوب دارای انواع قالب وردپرس از جمله قالب شرکتی، قالب فروشگاهی و … می باشد. شما می توانید قالب های آماده ی سایت دارکوب را مشاهده نموده و هر کدام را که نیاز دارید متناسب با سلیقه ی خود خریداری نمایید و یا قالب مورد نظر خود را سفارش دهید. شرکت طراحی سایت دارکوب با پشتیبانی 24 ساعته در هر روز هفته آماده ی ارائه ی خدمت در زمینه ی طراحی سایت به شما می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز