دانلود قالب وردپرس به صورت رایگان

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=2463

4.3/5 - (9 امتیاز)

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم تولید محتوا رایگان و منبع باز می باشد. این نرم افزار تحت وب می باشد و با آن می توانید محتوای سایت خودتان را مدیریت کنید. از وردپرس برای راه اندازی سایت استفاده می کنند و شامل تعداد زیادی قالب و افزونه های متنوع می باشد. ورد پرس با زبان برنامه نویسی PHP راه اندازی شده است. در اوایل از وردپرس فقط برای ساخت وبلاگ های شخصی استفاده می شد ولی با گذر زمان از آن برای ساخت سایت های پیشرفته تر مثل سایت های فروشگاهی، پزشکی، آموزشی و … هم استفاده شد. امروزه از وردپرس برای ساخت هر نوع سایتی استفاده می شود. جالب است بدانید سایت های بزرگی مانند فیس بوک و یا CNN از وردپرس استفاده می کنند.

وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های تولید محتوا در دنیا می باشد. طبق آمار و گزارشات بیش از 59% از سایت ها از سیستم تولید محتوا وردپرس در دنیا استفاده می کنند. این محبوبیت بی دلیل نیست زیرا وردپرس مزیت های فراوانی دارد.

مزایای استفاده از وردپرس

وردپرس یک سیستم تولید محتوا رایگان و در عین حال منبع باز می باشد.

منبع باز بودن وردپرس به این معنی ایست که طراحان و برنامه نویسان از سراسر دنیا می توانند قالب های جدید به وردپرس اضافه کنند و یا آنها را ویرایش کنند و مطابق میل و هدف خود در بیاورند و سیستم تولید محتوا وردپرس را گسترش دهند.

تعداد زیاد افزونه ها

وجود تعداد بی شمار افزونه ها وردپرس را بسیار منعطف و کاربر پسند ساخته است. و کاربران می توانند هر کاری به دلخواه بر رو ی وب سایت خود با استفاده از افزونه ها انجام دهند. البته بایستی در نظر داشته باشید که نصب بیش از اندازه افزونه ها باعث افت امنیت و کاهش سرعت بارگذاری سایت می شود. این مسئله در نهایت بر سئو سایت اثر منفی می گذارد و باعث کاهش رنکینگ سایت می شود.

استفاده آسان و راحت

برای استفاده از وردپرس نیاز به دانستن زبان برنامه نویسی خاصی ندارید و رابط کاربری آن بسیار آسان است.

آموزش همه گیر

با توجه به وجود مقالات و فیلم های آموزشی بسیار زیاد در اینترنت در مورد وردپرس اموزش و یادگیری آن بسیار راحت است. با وردپرس انواع سایت ها می توان راه اندازی کرد از کوچک تا بزرگ، از شخصی تا تجاری.

تعداد متخصصین بی شمار وردپرس

به خاطر همه گیر بودن وردپرس تعداد متخصصین در این زمینه زیاد است.

امنیت بسیار بالا

با وجود متن باز بودن وردپرس امنیت بسیار بالایی را برای کاربران محیا می کند.

ریسپانسیو بودن

سایتی که با وردپرس طراحی شود مطابق صفحه نمایش های متفاوت تغییر سایز می دهد و چیدمان محتوا بهم نمی خورد. این ویژگی به خصوص با همه گیر شدن استفاده از گوشی های همراه هوشمند بسیار حائز اهمیت است.

سازگار بودن با زبان فارسی

اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید می توانید نسخه فارسی وردپرس را دانلود کنید.

به روز رسانی مکرر

به روز رسانی های مکرر و پی در پی باعث می شود که خطا ها و مشکلات امنیتی وردپرس مرتبا اصلاح شود. این به روز رسانی ها امنیت سایت را تضمین می کند و از آسیب پذیری سایت شما در مقابل هکرها محافظت می کند.

نسخه پشتیبان

می توان از سایت هایی که با وردپرس طراحی می شود نسخه پشتیبان تهیه کرد.

نصب راحت وردپرس

نصب وردپرس بسیار راحت است و در زمانی کمتر از 5 دقیقه انجام می شود و نیاز به دانش خاصی ندارد. پس یک فرد معمولی و نه چندان حرفه ای هم می تواند وردپرس را راه اندازی کند.

سازگاری با انواع موتورهای جستجو و سئو قوی

چون کد های نرم افزار سیستم تولید محتوا وردپرس خوانا و ساده هستند، خوانده شدن آنها توسط موتور های جستجو بسیار راحت است. همچنین وردپرس دارای سئو بسیار قوی است که باعث شده این نرم افزار مورد علاقه بسیاری از طراحان باشد.

مدیریت راحت وردپرس

ممکن است مدیر سایت بخواهد چند سطح دسترسی متفاوت به کاربران خود بدهد و همه کاربران به همه محتوا و اطلاعات سایت دسترسی نداشته باشند. در وردپرس 5 سطح دسترسی تعریف شده است. این ویژگی وردپرس مدیریت سایت را آسان تر و وردپرس را کاربردی تر کرده است.

امکانات زیاد قالب های وردپرس کاربران را از برنامه نویسی رهایی می بخشد. قالب های وردپرس هم به صورت رایگان و هم پولی به کاربران عرضه می شود. با قالب های رایگان شما می توانید به راحتی سایتی زیبا برای خود طراحی کنید و هزینه های خود را کاهش دهید. نکته خوب و قابل توجه قالب های رایگان اینست که این قالب ها فقط برای موضوع خاصی نیستند و برای اهداف گوناگون می توان از آنها استفاده کرد. قالب های وردپرس دوگونه اند: قالب های رایگان که به سادگی می توان آنها را دانلود کرد و استفاده نمود. قالب های غیر رایگان: که برای استفاده از آنها بایستی مبلغی را پرداخت کنید ولی قابلیت های آنها نسبت به قالب های رایگان بیشتر است. اگر چه قالب های غیر رایگان برای طراح سایت هزینه هایی را در دارند ولی بهتر هستند چون از امنیت بالاتری برخوردار هستند و همچنین افزونه های موجود در قالب سازگاری بهتر و بیشتری با قالب دارند. قالب های وردپرس ظاهر سایت شما را می سازند و طراح بایستی با توجه به موضوع و هدف سایت قالب های متناسب انتخاب کند. برای مثال قالب صحیفه برای سایت های خبری استفاده می شود و قالب The7  یک قالب چند کاربردی هست که هم برای سایت های فروشگاهی و هم برای سایت های شرکتی استفاده می شود.

وقتی صحبت از قالب های رایگان HTML در میان می آید انتخاب سایتی که بتوان همه جوره به آن اعتماد کرد سخت است. چون قالب ها ویژگی های متفاوت و محدودیت هایی نیز دارند. سایت های زیادی برای برای دانلود و استفاده قالب های وردپرس برای ساخت انواع سایت با اهداف گوناگون وجود دارند. کاربران با استفاده از آنها بدون نیاز به دانش خاصی از برنامه نویسی قادر به طراحی سایت ها هستند. در اینجا به معرفی چند سایت برتر برای دانلود قالب  های سایت می پردازیم.

HTML5 UP

این سایت منبعی برای قالب های Material  و  Bootstrap می باشد. قالب های رایگان وردپرس  نیز در آن یافت می شود. قالب های حرفه ای رسیپانسیو با دمو نیز در این سایت خواهید یافت.

Themes Forest

قالب های این سایت اغلب فروشی هستند اما قالب های رایگان به شرطی که اکانت کاربری داشته باشید نیز می توانید پیدا کنید. زیرا طراحان گاهی برای تبلیغات برای خود قالب های خود را به صورت رایگان در این سایت آپلود می کنند.

Themegrill

با افزایش استفاده و محبوبیت وردپرس تعداد قالب های وردپرس نیز به سرعت در حال فزایش است. گرچه هزاران قالب وردپرس وجود دارد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد ولی  انتخاب قالب های با کیفیت سخت است. در این سایت کاربران قالب های بسیار زیبا و با کیفیت وردپرس رایگان می توانند بیابند. با این قالب ها می توانید سایت های شخصی یا تجاری یا هر نوع سایت دیگری راه اندازی کنید. این قالب ها ریسپانسیو نیز می باشند به این معنی که با هر نوع دستگاهی سازگاری دارند.

Colorlib

وردپرس سیستم تولید محتوا برتر در دنیای اینترنت می باشد. و همچنین قالب های وردپرس به دلیل محبوبیت این سیستم تولید محتوا در بازار دیجیتالی بسیار معروف هستند. قالب های وردپرس به دلیل نصب آسان و امکان راه اندازی هر سایتی با آنها از پر طرفدارترین قالب ها هستند. در این سایت می توانید قالب های وردپرس بسیار عالی با کاربرد های گوناگون بیابید.

Uicookies

این سایت دارای قالب های رایگان می باشد. با دانلود قالب های مورد نیاز از این سایت می توانید سایت خود را به ظرافت طراحی و از نظر سئو بهینه و سازگار با انواع گوشی های همراه کنید. قالب ها برای طراحی سایت های شخصی و تجاری در دسترس می باشند.

Themehunt

در این سایت می توانید قالب های وردپرس رایگان دانلود کنید. تمام قالب ها ریسپانسیو هستند و بالاترین کیفیت را دارند.

و اما از میان سایت های فارسی زبان برای دانلود قالب های وردپرس می توان به سایت دارکوب اشاره کرد:

دارکوب

دارکوب دارای قالب هایی است که به شما امکان سفارشی سازی و یا ویرایش قالب ها را بدون نیاز به دانستن زبان برنامه نویسی می دهد. شرکت دارکوب با چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کمک زیادی به شما برای طراحی و راه اندازی سایت شخصی و تجاری تان بکند. دارکوب از معتبر ترین شرکت های طراحی سایت حرفه ای و تخصصی می باشد. جهت خرید قالب سایت از دارکوب کلیک نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز