شرکت دیجیتال مارکتینگ در دوبی

نوشته شده توسط فائزه محمودی فرد

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12367

5/5 - (5 امتیاز)

داشتن وب سایت به یک نیاز اساسی برای همه  کسب و کارها تبدیل شده است.

همه ی افراد به دنبال راهی برای طراحی سایت ارزان و به صرفه هستند. در کشور امارات، شهر دوبی هزینه ی طراحی سایت بسیار بالاست بنابراین اصلا از نظر اقتصادی به صرفه نیست. این سوال برای صاحبان کسب و کارها پیش می آید که برای طراحی سایت ارزان در دوبی چه باید کرد؟

شرکت دیجیتال مارکتینگ در دوبی

شرکت طراحی سایت دارکوب دارای یک شعبه طراحی سایت در کشور امارات، شهر دوبی می باشد. هزینه ی طراحی سایت در شهر دوبی تقریبا ده برابر هزینه ی طراحی سایت در ایران است. بنابراین بهترین راه برای داشتن یک سایت با هزینه ی ارزان، تحویل سفارشات مرتبط با طراحی سایت به شرکت طراحی سایت دارکوب در دوبی می باشد.

طراحی وب سایت چیست؟

به ساخت و راه اندازی صفحات سایت طراحی سایت گفته می شود. طراحی سایت معمولا با کد نویسی به زبان های مختلف برنامه نویسی و یا با استفاده از قالب های آماده انجام می شود. ابتدا سایت ها با استفاده از زبان HTML نوشته می شدند، سپس با پیشرفت وب استفاده از زبان CSS برای طراحی جداول جایگزین طراحی جدول با HTML رایج شد. طراحی سایت به معنای ساخت صفحات وب و بهینه سازی سایت های قدیمی در بستر اینترنت می باشد. طراحی سایت با استفاده از کامیپوتر یا لپ تاپ انجام می شود. در ادامه انواع روش های طراحی سایت معرفی می شوند:

انواع روش های طراحی سایت

به طور کلی سایت ها به دو دسته تقسیم بندی می شوند که عبارتند از سایت های استاتیک و سایت های داینامیک.

سایت های استاتیک

به سایت هایی که در آنها تنها قسمت فرانت اند طراحی شده و در آن ها هر کدام از صفحات وب به صورت جداگانه در سرور بارگذاری می شوند سایت های استاتیک گفته می شود. در سایت های استاتیک امکان تغییر محتوای سایت توسط مدیر سایت وجود ندارد و تنها یک طراح سایت می تواند محتوا را تغییر دهد و یا اینکه مدیر سایت باید طراحی سایت را یاد بگیرد تا بتواند خودش محتوای سایت را تغییر دهد. البته امروزه با توجه به وجود سیستم های پیشرفته ی مدیریت محتوا، مانند وردپرس، کمتر از سایت های استاتیک استفاده می شود. از سایت های استاتیک برای شرکت های کوچک و یا سایت های معرفی که نیازی به تغییر محتوا ندارند استفاده می شود.

سایت های داینامیک

در سایت های داینامیک از هر دو بخش فرانت اند و بک اند استفاده می شود. در سایت های داینامیک قسمت بک اند سایت وظیفه ی پویا نمایی سایت را بر عهده دارد. پویا بودن سایت به این معنی ست که تمام محتوای سایت توسط مدیر سایت قابل تغییر است.به صورتی که مدیر می تواند در هر زمانی محتوای جدیدی را در سایت خود بار گذاری نماید. سایت های خبری و مجله ای از این گونه سایت ها می باشند.

انواع سایت

در این قسمت از مقاله ویژگی های طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی بیان می شود:

سایت شرکتی

قبل از به وجود آمدن طراحی سایت، شرکت ها به محیط جغرافیایی خود محدود بودند و به سختی می توانستند با شرکت ها و مشتریان خود ارتباط برقرار نمایند. با ایجاد وب سایت ها بسیاری از شرکت ها برای کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت نمودند. با این کار توانستند فاصله را از بین ببرند، و ارتباطات خود را چندین برابر نمایند. طراحی سایت شرکتی علاوه بر این که باعث گسترش ارتباطات و کم کردن فاصله شد، توانست هزینه های ارتباط را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. در گذشته شرکت ها برای معرفی خود و خدماتی که ارائه می دهند می بایست هزینه های زیادی را برای تبلیغات صرف نمایند. طراحی سایت شرکتی این امکان را برای شما فراهم می کند که یک تبلیغ برای همیشه داشته باشید و با دادن آدرس سایت خود به دیگران خدمات شرکت خود را به آنها معرفی نمایید.

سایت فروشگاهی

با توجه به دسترسی به اینترنت و ارائه ی خدمات پرداخت اینترنتی و افزایش جمعیت و شلوغی و نداشتن وقت کافی برای خرید محصول به صورت حضوری، این روزها افراد تمایل بیشتری برای خرید کالا به صورت اینترنتی دارند. مردم دوست دارند بدون این که از منزل خود خارج شوند، کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهند و درب منزل آنها را دریافت نمایند، این گونه خرید ها بسیار مناسب هستند و باعث راحتی افراد می شوند. با طراحی سایت فروشگاهی برای فروشگاه خود می توانید این خدمات را به مشتریان خود بدهید به این صورت که آنها بدون خارج شدم از منزل خود و تنها با چند کلیک می توانند محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

اصول و خدمات طراحی سایت

پس از طراحی سایت برای کسب و کارتان، باید سایت را بهینه سازی نمایید و به سئوی آن اهمیت دهید. همچنین باید به گرافیک سایت و زیبا سازی آن اهمیت دهید، چرا که قرار است سایت شما با بسیاری از سایت ها که کسب و کارشان مانند کسب و کار شماست رقابت نماید بنابراین باید ظاهر و محتوای سایت  به گونه ای باشد که بتواند نظر کاربران را به خود جذب نماید. در ادامه مجموعه ی خدمات طراحی سایت را شرح می دهیم:

طراحی تجربه ی کاربری و طراحی تعاملی: تجربه ی کابر به مسائلی چون دستورالعمل های واضح، طرح بندی و برچسب گذاری در وب سایت مربوط می شود. میزان تعامل کاربر با سایت به طراحی تعاملی سایت بستگی دارد. هر چقدر یک سایت برای یک کابر سودمند تر باشد، کاربر نیز بیشتر از آن استفاده می کند. خدمات طراحی سایت در دبی و در بسیاری از دیگر کشورهای جهان از جمله خدماتی ست که شرکت طراحی سایت دارکوب برای هموطنان در داخل و خارج از کشور قرار داده است. تا بتوانند از خدمات طراحی سایت ارزان بهره مند شوند. دارکوب به عنوان یک شرکت سئو که در دبی فعالیت می نماید کلیه اصول و قواعد سئو را با آخرین متد و دانسته های روز ارائه می نماید.

نکات ضروری برای بهتر شدن طراحی سایت در دوبی

کاربران با ورود به وب سایت، بعد از گذشت پنج ثانیه متوجه می شوند که وب سایت شما چه کاری را انجام می دهد. یک وب سایت نمی تواند به سادگی و با پیشرفت در بخش های کمی موفق شود. برای موفق شدن در یک وب سایت نیاز به طراحی کاربر پسندانه می باشد. یک وب سایت باید بتواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار نماید. شرکت طراحی سایت دارکوب با رعایت تمام اصول طراحی سایت آماده دریافت سفارشات در حیطه ی خدمات طراحی سایت در شهر دوبی و کشور امارات می باشد. برای انجام تبلیغات و جذب مشتری در دبی لازم است از یک شرکت دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید.  بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ شرکتی ست که بتواند خدمات با کیفیتی را ارائه دهد و در زمینه ی مشاوره ی دیجیتال مارکتینگ تجربه ی زیادی داشته باشد. و همچنین از ویژگی های بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ این است که در ازای خدماتی که ارائه می دهد هزینه دریافت می کند.

نکات مهم طراحی سایت در دوبی

شرکت طراحی سایت دارکوب برای طراحی سایت دبی نکاتی را رعایت می کند، به طور کلی برای طراحی هر سایتی لازم است یک سری نکات رعایت شود، که در ادامه آنها را بیان می کنیم:

  • داشتن یک طرح: قبل از شروع به طراحی سایت لازم است برنامه ریزی نمایید و یک طرح داشته باشید. حتما باید طرح انتخاب شده با اهداف شما در شهر دوبی همخوانی داشته باشد. بنابراین باید ابتدا سولاتی را از قبیل، چرا کاربران به سایت شما آمده اند؟ آنها به دنبال چه چیزی هستند؟ نظر آنها در مورد سایت شما چیست؟ از خود بپرسید. پیدا کرد پاسخ این سوالات باعث می شود بتوانید سایت خوبی را طراحی نمایید. لازم است اطلاعاتی را در مورد مشتریان قبلی خود به دست آورید تا بتوانید با استفاده از آنها بازدید کننده را به مشتری تبدیل نمایید. و همچنین از اطلاعات به دست آمده برای بازاریابی استفاده نمایید. شرکت طراحی سایت دارکوب آماده ی کمک به شما برای انتخاب طرحی منحصر بفرد برای سایتتان در شهر دوبی می باشد. در صورتی که در این مورد به مشاوره و کمک نیاز دارید می توانید با شرکت دارکوب تماس گرفته و از خدمات این شرکت بهره مند شوید.
  • پشتیبانی سایت: با توجه به این که اولین قدم برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت توسط شرکت های حرفه ای طراحی سایت می باشد. اما طراحی سایت به تنهایی کافی نیست. بلکه رسیدگی به سئوی سایت چه سئوی داخلی و چه سئوی خارجی قدم بعدی می باشد. در نهایت سایت به یک مراقب که به آن پشتیبان می گویند نیاز دارد. که وظیفه ی او پشتیبانی سایت می باشد. هر سایتی به یک پشتیبان نیاز دارد که مشکلات احتمالی سایت را رفع نماید.
  • اضافه نمودن دکمه های شبکه های اجتماعی: برای موثر واقع شدن طراحی سایت در دوبی بهتر است محتوای سایت به گونه ای باشد که بتوان آنها را اشتراک گذاری نمود. با قرار دادن دکمه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی می توانید ترافیک زیادی را برای سایت خود به دست آورید. دکمه های به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی شامل آیکون های کوچک شبکه های اجتماعی هستند، که در قسمت بالا یا پایین سایت می باشند. از این طریق می توانید صفخات سایت خود را به طور مستقیم در کانال های شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری نمایید. این کار باعث می شود مشتریان به طور مستقیم به صفحه ی رسانه ی اجتماعی مورد نظر شما بروند.
  • ایجاد دکمه های تماس فوری: با استفاده از این دکمه ها این امکان را به کاربران خود می دهید که بتوانند با یک کلیک بدون وارد کردن شماره تلفن شما با شما تماس بگیرند.
  • استفاده از تصاویر راست: باید حتما عکسی که می خواهید در سایت قرار دهید با نوع پیام شما یکسان باشد. برای جلب اعتماد مشتریان بهتر است تصاویر توسط خودتان گرفته شده باشد، و از جایی کپی نکنید و یا از تصاویر موجود در بازار نیز استفتده نکنید. در صورتی که امکان عکاسی ندارید می توانید از تصاویر موجود در بازار استفاده نمایید به این شکل که ابتدا آنها را بهینه سازی کنید.
  • ناوبری: منوی ناوبری یکی از بخش های مهم سایت می باشد، که مکان های اصلی سایت را نمایش می دهد. منوی ناوبری سایت را باید به گونه ای طراحی نمایید که کاربران هر آنجه را که می خواهند بتوانند به کمک آن پیدا نمایند. محتوای ساده، سلسله مراتب ناوبری و طراحی ریسپانسیو از ویژگی های نوار ناوبری می باشند. رعایت این نکات باعث می شود که کاربران بتوانند با وسایلی چون موبایل، تبلت و لپ تاپ به خوبی از سایت شما بازدید نمایند. در صورتی که کاربران نتوانند چیزی را که می خواهند در سایت شما پیدا کنند، بلافاصله از آن خارج شده و به سایت های رقبای شما می روند و این خود باعث افزایش نرخ پرش سایت می شود که نشان دهنده ی بهینه نبودن سایت است.
  • استفاده از فضای سفید در سایت: فضای خالی و بدون محتوای اطراف سایت فضای سفید می باشد. این فضاهای سفید باعث افزایش قابلیت خوانایی سایت می شوند.
  • بهینه سازی سایت: با توجه به اینکه بیشتر افراد برای جست و جو در سایت ها از موبایل های هوشمند خود استفاده می کنند بنابراین لازم است سایتی که طراحی می کنید با همه ی دستگاه ها از جمله موبایل سازگاری داشته باشد. سایت شما باید مطابق با خواسته ها و نیاز مشتریان باشد. بهینه سازی سایت نوعی از بازاریابی اینترنتی می باشد. با بهینه سازی سایتتان در دوبی می توانید میزان بازدید سایت خود را افزایش داده و در رتبه ی بالایی از موتورهای جست و جو قرار بگیرید.
  • شناسایی لینک های 404: با توجه به زمانی که کاربران در صفحه ی سایت باقی می مانند، گاهی ممکن است لینک یا صفحاتی وجود داشته باشند که به درستی کار نکنند. با توجه به این مساله برای بررسی سایتتان لازم است وقت بگذارید. و بتوانید لینک های خطا که به لینک های 404 معروفند را شناسایی نمایید.

روند طراحی سایت در سال 2022

هر سال که می گذرد روند طراحی سایت کامل تر می شد، در نهایت در سال 2022 در طراحی سایت به روند هایی چون سیستم های طراحی تاکتیکی و روش های سرگرم کننده پرداخته شد. در این بخش از مقاله روند های پیشرفت طراحی وب سایت در سال 2022 را بیان می کنیم:

طراحی تاکتیکی

امروزه برای رسیدن به نتایج خوب از سایت، لازم است تبلیغات خود را متناسب با مشتریان خود تنظیم نمایید. در ادامه روش هایی را یک سری طراحی های تاکتیکی را بیان می شود:

  • پسوند های تبلیغاتی: پسوند های تبلیغاتی پسوند هایی هستند که علاوه بر بهبود تجربه ی کاربر، تبلیغ را نیز نمایان تر می کنند. پسوند های مختلفی برای طراحی تبلیغات وجود دارد که موقعیت مکانی، شماره تلفن یک کلیک، پیوند به صفحات طراحی سایت یا بررسی مشتری از جمله ی آنها می باشد. برنامه های افزودن آگهی به موقعیت تبلیغ بستگی دارند، به این معنی که فقط تبلیغات در بالا می توانند از پسوند ها استفاده نمایند.
  • بازاریابی در طراحی سایت:در صورتی که مشتری ها پس از دیدن تبلیغات محصولات را خریداری نمایند، کار بسیار راحت و ساده می شود. اما واقعیت این است که برای رسیدن به نتایج مطلوب لازم است محصول خود را بارها در طراحی وب سایت تبلیغ نمایید.
  • رعایت قوانین در طراحی سایت: پس از بررسی سایت شما فقط به کاربرانی توجه می کنید که در جایی با پیشنهاد شما در تماس بوده اند و یا محصولی از شما را خریداری نموده اند. با توجه به این که آنها قبلا از سایت شما بازدید نموده اند و یا به سایتتان علاقه مند شده اند بنابراین با دیدن یکی از تبلیغات شما به مشتری تبدیل می شوند. یک آگهی بازاریابی شخصی می تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد. با این کار مشتری ها زودتر متوجه تبلیغات و اطلاعات شما در طراحی سایت می شوند.
  • جذب بازدید کنندگان به سایت: برای جذب بیشتر بازدیدکنندگان می توانید از بازاریابی در گوگل ادز در طراحی سایت استفاده نمایید.
  • بهینه سازی سایت: طراحی سایت برای دستگاه های رو میزی مانند کامپیوتر ها و لپ تاپ ها کافی نیست. همچنین با توجه به این که افراد از دستگاه های تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند بنابراین باید سایت خود را برای تلفن های همراه نیز بهینه سازی نماید تا دسترسی به آنها راحت باشد.

وب سایت های دسکتاپ و وب سایت های موبایل

زمانی که گوشی های هوشمند وارد بازار شدند همه ی افراد برای خود این ابزار را تهیه نمودند. موبایل های هوشمند هر روزه در حال توسعه و پیشرفت می باشند، و دارای انواع گوناگونی می باشند. این دستگاه ها در زندگی مردم به ابزاری ضروری تبدیل شده است. با توجه به این که بیستر وب گردی ها  به وسیله ی موبایل و دستگاه های هوشمند انجام می شود و همچنین به دلیل در دسترس بودن همیشگی موبایل و قابلیت اتصال به اینترنت در آن، مردم برای خرید محصول یا کسب آگاهی از ویژگی های محصولات، ابتدا توسط موبایل های خود در وب سایت ها جست و جو می کنند. و در صورتی که وارد یک سایت شدند که نظم ندارد و محتوا ی موجود در آن به خوبی نمایش داده نمی شوند، بلافاصله از آن خارج می شوند و به سایت های دیگر می روند. بنابراین بهترین سایت سایتی ست که ریسپانسیو باشد و با موبایل ها سازگاری داشته باشد. در این صورت بهینه است و مشتری های زیادی را می تواند به دست آورد. در مقابل وب سایت ها در دستگاه های رومیزی یا همان کامپیوتر های رومیزی و لپ تاپ ها به راحتی لود می شوند و به کاربران به خوبی نمایش داده می شوند. در حقیقت طراحی ریسپانسیو وب سایت ها در دبی جایگزین روش های قدیمی طراحی سایت شده است. طراحان سایت در شرکت طراحی سایت دارکوب در دوبی سایت ها را به گونه ای طراحی می کنند که بهینه سازی شده و ریسپانسیو می باشند. و دیگر نیاز نیست که سایت خود را برای بهینه سازی به یک شرکت سئو ی جداگانه بسپارید.

طراحی پورتال چیست؟

طراحی پرتال در سازمان ها و شرکت های بزرگ جایگاه ویژه ای دارد. از لحاظ اینترنتی منظور از پرتال صفحه ی اینترنتی می باشد که امکان دسترسی راحت را به کاربران برای اعلام خواسته هایشان می دهد. پرتال از نظر لغوی به معنای درگاه می باشد و در واقع دریچه ای ست که کاربران را به سمت دنیایی از اطلاعات و مقالات می برد. ابتدا از پرتال ها تنها برای جست و جو استفاده می شد اما به مرور زمان و با گسترش اینترنت سیستم های پرتال هم گسترش پیدا کردند به نحوی که امروزه همه نوع کاری را با پرتال می توان انجام داد. در واقع پرتال به نوعی وب سایت گفته می شود که در آن کاربران وب سایت علاوه بر قابلیت خواندن مطالب می تواند عملکرد هایی را بر روی وب سایت انجام دهند. برای مثال سایت های فروشگاهی نوعی پرتال فروشگاهی محسوب می شوند که در آن کاربران می توانند کالاهای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایند. سایت های فروشگاهی دارای قسمت کاربری می باشند برای این که کاربران بتوانند سفارشات خود را رهگیری نمایند و سفارشات و پرداخت های قبل را مشاهده نمایند. در واقع پرتال به سایتی گفته می شود که از جنبه ی اطلاع رسانی خارج می شود و کاربر در آن یک سری فعالیت را انجام می دهد. ممکن است طراحی پرتال، یک طراحی سایت فروشگاهی و یا یک سایت پیچیده ی ارتباط با مشتری باشد.

سخن پایانی

با توجه به مطالب بیان شده در این مقاله، بهترین راه برای انجام کارهای مربوط به دیجیتال مارکتینگ یا  بازاریابی اینترنتی برای شرکت ها و فروشگاه ها و …  داشتن یک سایت می باشد. برای طراحی سایت ارزان در دوبی می توانید سفارشات مربوط به طراحی سایت خود را به شرکت طراحی سایت دارکوب در دوبی بسپارید. شرکت طراحی سایت دارکوب در دوبی با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته آماده ی دریافت سفارش های شما می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز