طراحی سایت کانادا

نوشته شده توسط زهرا نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=578

5/5 - (3 امتیاز)

دارکوب به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت در کشور آماده ارائه خدمات طراحی سایت به مشتریان خارج از کشور و خصوصا کانادا می باشد. با توجه به آنکه تعرفه طراحی سایت در کانادا بسیار بالاتر به نسب ایران می باشد شرکت های داخل ایران می توانند گزینه مناسبی برای طراحی سایت کسب و کارها در کانادا باشند. اما مشکلی که وجود دارد اختلاف زمانی ایران و کانادا می باشد که دارکوب این مشکل را به این صورت رفع نموده است. این مجموعه برای اجرای پروژه های هم وطنان عزیز در کشور کانادا در اول (9 صبح) و آخر (ساعت 17) تایم کاری ایران با مشتریان خود در کانادا ارتباط برقرار می نماید تا بتواند پروژه های خود را پیش ببرد. در ضمن این مجموعه دارای سیستم پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز در هفته می باشد تا بتواند در صورت بروز مشکل و مواقع ضروری موارد را پیگیری نماید. مجموعه دارکوب هم اکنون دارای مشتریان بسیاری از شهرهای تورنتو و ونکوور کانادا می باشد که در کنار ارائه خدمات طراحی سایت، خدمات سئو نیز ارائه می نماید. در ضمن دارکوب خدمات طراحی سایت در آمریکا همسایه کانادا را نیز ارائه می نماید.

کانادا کشوری واقع در قسمت شمالی قاره آمریکا است. کانادا شامل ده استان و سه منطقه از آتلانتیک است که از 3 جهت به اقیانوس آرام، اقیانوس اطلس و دریای شمال متصل است. مساحت کانادا 9.98 میلیون کیلیومتر مربع است. این کشور دومین کشور بزرگ جهان است. مرز جنوب کانادا با ایالات متحده بزرگترین مرز زمینی بین دو کشور در سراسر جهان است. بیشتر جمعیت کانادا شهرنشین هستند. بیش از 80 در صد از جمعیت آن در شهرهای بزرگ تا متوسط زندگی می کنند. پایتخت آن اتاوا است و سه شهر بزرگ آن عبارتند از تورنتو ، مونترال و ونکوور.

امروزه مشتریان بسیار تمایل دارند که نیازهای روزمره خود را به صورت آنلاین فراهم کنند. از این رومشاغل بیشتر تمایل به راه اندازی کسب وکار به صورت آنلاین دارند.  اگر شما کسب و کاری دارید و تا به حال وب سایتی نداشته اید ممکن است که تمایل داشته باشید که هر چه سریعتر کسب و کارتان را به صورت آنلاین توسعه دهید. به خصوص اگر رقبای شما کسب و کارشان را آنلاین توسعه داده باشند.

حتی اگر شما قصد ندارید که محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید، داشتن یک وب سایت یک روش نسبتا ارزان و موثر برای تبلیغ کسب و کار شما است. این کار به مشتریان اجازه می دهد تا بتوانند سریع تر کسب و کار شما را پیدا کنند. شما با این کار می توانید  محصولات و خدمات خود را بسیار زودتر از رقبایتان به مشتریان خود بشناسانید.
به اینترنت متصل شوید

به منظور توسعه کسب و کارتان به صورت آنلاین می توانید در ابتدا با یک شرکت میزبانی وب سایت همکاری کنید. یک isp  می تواند علاوه بر دسترسی آنلاین به شما امکانات دیگر مانند میزبانی وب، توسعه وب،شبکه و پشتیبانی فنی را نیز ارائه دهد.

ثبت دامنه

قبل از راه اندازی سایت خود باید نام دامنه را ثبت کنید. شما می توانید نام دامنه را مستقیما از طریق یک isp و یا از طریق یک ثبت شرکت ، ثبت نام کنید.

طراحی سایت

سایت شما دسترسی سریع و آسان مخاطبان شما به شما را فراهم می کند. زمانی که شما یک وب سایت را طراحی می کنید، مطمئنا شروع به رشد در کسب و کار خود می کنید. برای طراحی زیر موارد زیر را باید انجام دهید:

  • وب سایت خود را طراحی کنید و در مورد محتوای آن فکر کنید.
  • یک تیم برای ایجاد و مدیریت وب قرار دهید و کار را داخل و یا خارج از منزل انجام دهید.
  • جریان اطلاعات و ساختار را برنامه ریزی کنید.
  • رابط کاربر را توسعه دهید.

افزایش حضور آنلاین

سعی کنید حضور آنلاین خود را همیشه توسعه دهید تا اطمینان حاصل کنید که به طور موثر می تواند بر روی کسب و کار شما تاثیر مثبت بگذارد. یاد بگیرید  که چگونه می توانید با استفاده از ابزارهای مناسب بازدیدکنندگان سایتتان را به مشتری تبدیل کنید. بعد  از همه این ها یک حضور آنلاین فعال می تواند به موفقیت کسب و کار شما کمک کند.

ابزارهای همکاری و به اشتراک گذاری

یک وب سایت موفق و عالی می تواند بزرگترین دارایی کسب و کار آنلاین شما باشد.  مشتریان بالقوه ممکن است با شما تماس بگیرند و از محصولات و یا خدمات شما خریداری کنند.  یک وب سایت قدیمی می تواند به کسب و کار شما لطمه وارد کند. بنابراین سعی کنید  سایتتان را همیشه به روز نگاه دارید.

گروه برنامه نویسی و تیم طراحی تخصصی دارکوب، آمادگی لازم در کلیه زمینه های طراحی  و بهینه سازی سایت در کشور کانادا و آمریکا را با کلیه سازمان ها و موسسات اعلام می دارد. شما می توانید با سفارش کلیه خدمات طراحی خود به شرکت دارکوب علاوه بر استفاده از خدمات با هزینه کم از کیفیت بالای آن لذت ببرید. همچنین ما پشتیبانی رایگان به کلیه مشتریان خود ارائه می دهیم.

برخی از  خدمات و ابزارهای آنلاینی  که می تواند برای بازدیدکنندگان شما ارزش داشته باشد مانند:

  • فعال کردن فعالیت های رسانه های اجتماعی
  • افزودن ویجت ها و سایر ابزارهای مفید به وب سایت از قبیل ساعت، نقشه های آنلاین محلی
  • مکانیسم بازخورد مشتری مانند بررسی و یا ارسال نظرات
  • فعال سازی RSS به کاربران اجازه می دهد تا به روز رسانی اطلاعاتی خود را از وب سایت شما به اشتراک بگذارند.

دیگر راهبردهای فروش و بازاریابی آنلاین برای وب سایت شما می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • سیستم های مدیریت با مشتری به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مشتریان خود را پیگیری کنید
  • بازاریابی محتوا- ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای مفید که مشتریان آینده را جذب کند.

برخی از شرکت های برتر در زمینه طراحی وب در کانادا

کانادا کشوری صنعتی و در حال پیشرفت و مرکز تجارت سریع در حال رشد در جهان غرب و در شمال قاره آمریکا است. نزدیک به 1.2 میلیون کسب و کار کوچک در کبک وجود دارد. بر اساس گزارشات، 60 درصد از این شرکت ها هیچ وب سایتی ندارند.

همانطور که می دانید با توجه به توسعه رو به رشد اینترنت در سراسر جهان، هر روز افراد بیشتری کارهای روزانه خود را با اینترنت انجام می دهند. سریعترین روش برای جذب مشتریان در کانادا از طریق حضور آنلاین و ایجاد کسب وکارها به صورت آنلاین است.

حضور آنلاین با ایجاد یک وب سایت آغاز می شود. برای ایجاد وب سایت بهتر است که همیشه با یک شرکت معتبر در این زمینه آغاز به همکاری کنید. یک شرکت معتبر در زمینه خدمات وب می تواند خدمات جامع از جمله طراحی ؛ بازاریابی اینترنتی و کلیه خدمات دیگر را ارائه دهد. از آنجا که ارائه خدمات طراحی در کانادا دارای قیمت بالایی است و علاوه بر آن مشمول مالیات های سنگین نیز هستند شما می توانید کلیه  خدمات خود را به صورت آنلاین به شرکت های داخل ایران بسپارید تا از قیمت های کمتر استفاده کنید. شرکت دارکوب با 16 سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت  ارائه دهنده کلیه خدمات طراحی و بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی و سایر خدمات اینترنتی در کشور کانادا است. ما همیشه سعی کرده ایم که بهترین خدمات و کیفیت را با کمترین قیمت ارائه دهیم و این رمز موفقیت ما است.

در زیر برخی از شرکت های طراحی وب در کانادا نام برده شده است:

شرکت طراحی سایت مونترال

خدمات ارائه دهنده: توسعه برند ، توسعه برنامه ، طراحی وب،خدمات چاپ

تجربه و تخصص: تجارت الکترونیک، بازاریابی آنلاین، سفارشی سازی، طراحی لوگو

موقعیت در گوگل: صفحه اول گوگل، موقعیت 1 یا 2 در نتایج آلی

نمونه کارها: طیف وسیعی از کسب و کارها را پوشش می دهد. وب سایت های بزرگ برای شرکت های بزرگ را ایجاد کرده است.

ظاهر وب سایت این شرکت: ظاهر سایت این شرکت یک طرح ساده است. تمام صفحات اصلی به وضوح در بالای آن نمایش داده می شود.  طرح آن یک طرح تمیز و بی نظیر است.

نظرات کاربران : دارای 5 ستاره در گوگل و 4.5 ستاره در فیسبوک است

مندیین

خدمات ارائه شده: طراحی وب ، طراحی گرافیک، بازاریابی اینترنتی.

تجربه و تخصص:  تخصص آن در زمینه وب سایت های html  ، طراحی وب سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا، توسعه وب سایت های تجارت الکترونیک، ساخت وب سایت های ریسپانسیو برای تلفن همراه و تبلت؛ ساخت وب سایت های چند زبانه، میزبانی وب سایت، سرویس های نگهدارنده وب سایت، طراحی لوگو و کارت های کسب و کار، سئو  وبهینه سازی سایت ، توسعه در رسانه های اجتماعی، تولید محتوا، بازاریابی  محتوا، انتشارات مطبوعات می باشد.

موقعیت آن در نتایج گوگل: صفحه اول موقعیت 3 یا 4 نتایج آلی

نمونه کارها: نمونه کارهای آن طیف وسیعی از کسب و کارها را پوشش می دهد.

خدمات ارائه شده: طراحی وب ، بازاریابی آنلاین، طراحی گرافیک، خدمات چاپ

تجربه و تخصص: هویت نام تجاری شرکت ها، تولید محتوا، وبلاگ نویسی، سئو و بهینه سازی، بازاریابی ایمیل، ساخت وب سایت های ریسپانسیو

موقعیت در گوگل: صفحه 1 موقعیت 1 یا 2 نتایج آلی

نمونه کارها: بیشتر نمونه کارهای آن در زمینه موارد غذایی و مواد آشامیدنی است. با این حال هیچ دو طراحی شبیه به هم وجود ندارد. طراحی لوگو آن بسیار عالی است.

نظرات مشتریان در مورد این شرکت: دارای 5 ستاره در گوگل و 4.6 ستاره در فیسبوک است.

رسانه مروارید سفید

خدمات ارائه شده: طراحی سایت سفارشی، طراحی گرافیک، بازاریابی آنلاین، سئو.

تجربه و تخصص: وردپرس، ووکامرس، مجنتو، تجارت الکترونیک، طراحی آرم، نام تجاری، بازاریابی ایمیل.

موقعیت در گوگل

صفحه 1  گوگل موقعیت 4 یا 5 نتایج آلی.

نمونه کارها

نمونه کارهای آنها بیشتر شامل وب سایت های تجارت الکترونیک است.

نظرات در مورد شرکت

5 ستاره در گوگل و 4.7 ستاره در فیسبوک

با توجه به تعرفه بالای قیمت ها در کشور کانادا و همچنین به دلیل  وجود مالیات در این کشور، طراحی سایت در کانادا قیمت بسیار بالاتری نسبت به ایران دارد. شما می توانید با سفارش سایت خود در داخل ایران با قیمت های بسیار کمتر نسبت به کانادا؛ سایت خود رابه صورت حرفه ای سفارش دهید. جهت سفارش سایت خود با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمائید.

طراحی وب سایت کاملا اختصاصی در کانادا توسط شرکت طراحی سایت دارکوب

طراحی سایت کاملا حرفه ای و اختصاصی برای مشتریان فارسی زبان در کشور کانادا توسط شرکت دارکوب انجام می شود. شرکت طراحی سایت دارکوب، آمادگی هرگونه همکاری در زمینه طراحی و سئو و بهینه سازی سایت در کشور کانادا را دارد. از افتخارات شرکت دارکوب تجربه بالا در زمینه کلیه خدمات وب سایت در کشور کانادا و نمونه کارهای  بسیار زیاد در این کشور است. ما خدمات خود را با کم ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می دهیم.

یکی از عوامل موفقیت در تجارت و کسب و کار آنلاین شما در کشور کانادا، طراحی یک سایت حرفه ای  و کاربرپسند با در نظر گرفتن شرایط آن کشور است. دارکوب با طراحی حرفه ای و کاربرپسند  و ریسپانسیو و مطابق با آخرین استاندارد های روز در کانادا، می تواند به شما در موفقیت کسب و کار آنلاین کمک کند. به منظور راهنمایی در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

ارائه خدمات طراحی وب برای هموطنان در کانادا

ارائه کلیه خدمات طراحی سایت به صورت حرفه ای برای تمام هموطنان در کشور کانادا توسط شرکت دارکوب انجام می شود. امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که همه چیز به اینترنت مربوط می شود. بسیاری از افراد تمام نیازهای روزمره خود را در دنیای اینترنت برطرف می سازند . از خریدهای روزمره ، تبلیغات و بسیاری از امور روزمره. به همین دلیل ، توسعه کسب و کارهای آنلاین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین دلیل است که شرکت ها و کسب و کارها می توانند با ارائه خدمات خود به صورت آنلاین به مشتریانشان در رشد کسب و کارشان بسیار موفق باشند. به جرات می توان گفت، این روزها داشتن یک ویترین زیبا در فضای مجازی به امری حیاتی تبدیل شده است و داشتن یک وب سایت مناسب با حیطه شغلی، ضروری است.

خدماتی که شرکت دارکوب برای هموطنان در کشور کانادا ارائه می دهد، عبارتند از:

  • طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای و ارزان در کشور کانادا متناسب با کسب و کار شما
  • طراحی سایت های چند زبانه
  • بهینه سازی و سئو سایت در کشور کانادا
  • نگهداری و پشتیبانی سایت به صورت رایگان
  • به روز رسانی سایت
  • ارائه سرویس های میزبانی سایت

نکات کلیدی در انتخاب طراح سایت در کشور کانادا

برای کسب و کاری  که می خواهد وارد دنیای اینترنت شود بسیار مهم است که با یک مجموعه حرفه ای همکاری نماید. سوالی که پیش می آید این است که برای انتخاب طراح سایت چه نکاتی را در نظر بگیریم. بهترین نکات برای انتخاب طراح سایت، تجربه ،سابقه کار، تعهد و ارائه بهترین کیفیت با کمترین قیمت است.

طراحی و برنامه نویسی سایت و دیجیتال مارکتینگ، یک کار کاملا تخصصی و حرفه ای است. سایتی که برای کسب و کار خود طراحی  می کنید برای همیشه با شما خواهد بود. بنابراین برای طراحی سایت برای کسب و کار خود باید دقت کنید که با متخصص در این زمینه همکاری کنید تا بتواند به خوبی شما را همراهی کند و در آینده نیز به خوبی سایتتان را پشتیبانی کند. شرکت دارکوب با تعهد بالا نسبت به مشتریان خود و نگهداری و پشتیبانی رایگان ، همیشه بالاترین رضایتمندی را برای مشتریان خود داشته است.

قیمت های طراحی سایت در کشور کانادا

برای تعیین هزینه طراحی سایت در کشور کانادا عوامل زیادی دخالت دارند. اصلی ترین عوامل می تواند به نوع طراحی بستگی داشته باشد. بنابراین قبل از انجام طراحی سایت امکاناتی که می خواهید در سایت خود داشته باشید  را در نظر بگیرید. جهت اطلاع از قیمت سایت در کانادا می توانید با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز