طراحی سایت ونکوور

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=6226

5/5 - (7 امتیاز)

طراحی سایت برای هر کسب و کار، به خصوص آن دسته از مشاغلی که می خواهند وجهه ی بین المللی داشته باشند، به یک ضرورت تبدیل شده است.

طی سال های اخیر، طراحی سایت گسترش زیادی پیدا کرده و خیلی از کشور های صنعتی و غیر صنعتی خدمات طراحی سایت و سئو ارائه می دهند.

از سوی دیگر مهاجرت به کانادا زیاد شده است. ایرانیان زیادی به کانادا مهاجرت کرده اند که خیلی از آنها در شهر ونکوور سکونت دارند. بسیاری از این افراد به منظور ایجاد کسب و کار های اینترنتی به دنبال راه اندازی وب سایت هستند. اما شاید پرداخت هزینه های زیاد طراحی سایت در کشور های پیشرفته برای هر کسی مقدور نباشد. بهترین گزینه برای این افراد استفاده از خدمات طراحی سایت ایرانی می باشد. خدمات طراحی سایت ایرانی ضمن ارائه ی کیفیت بالا، هزینه های به شدت پایین تری نسبت به طراحی های سایت کانادایی دارد.

طراحی سایت حضور آنلاین صاحبین مشاغل را تقویت می کند. در عصر دیجیتالی امروز، عدم حضور آنلاین به معنای از دست دادن بخش بزرگی از میدان رقابتی تجارت و مشتریان بالقوه می باشد. با طراحی سایت صاحبین مشاغل می توانند به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت مکانی و زمانی، مشتریان خود را حمایت کنند و کسب و کار خود را توسعه دهند.

مطالب مرتبط

طراحی سایت تورنتو

طراحی سایت کانادا

طراحی سایت برای خارج از ایران

در هر زمینه ای که فعالیت می کنید، با سفارش طراحی سایت خود به یک شرکت معتبر می توانید بهترین کیفیت را دریافت کنید و به گروه  بزرگی از مخاطبان دست یابید و در ارائه ی محصولات و خدمات خود به کاربران گامی مؤثر بردارید.

افرادی که به دنبال قوی ساختن روزمه ی کاری خود هستند، با راه اندازی یک استارت آپ مانند طراحی سایت فروشگاهی می توانند اعتبار خوبی در کشور های خارجی مهاجرپذیر مانند کانادا به دست آورند.

شرکت دارکوب، پیشرو در صنعت طراحی سایت، سفارش طراحی وب صنایع مختلف ایرانی و خارجی را مطابق با نیاز های خاص هر شغلی انجام می دهد.

طراحی وب سایت ونکوور

طراحی سایت ونکوور

طراحی سایت پل ارتباطی شما با کاربران

تعاملات کاربران با کارفرمایان دیگر مانند گذشته به صورت کاملاً سنتی نیست. امروزه خیلی از کاربران از طریق اینترنت و وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین، تمام محصولات مورد نیاز و خدماتی که می خواهند را می یابند. سطح انتظار کاربران بسیار بیشتر از قبل شده و مشاغلی که وب سایت رسمی نداشته باشند، احتمالاً اعتبار خود را نزد خیلی از کاربران از دست می دهند. این موضوع در کشور های پیشرفته حتی بیشتر هم می باشد.

ساخت یک وب سایت بسیار بیشتر از انتخاب صرفاً یک طرح زیبا می باشد. مطمئناً صاحبین کسب و کار ها می خواهند وب سایتی داشته باشند که ضمن زیبایی، کاربردی نیز باشد و تجربه ی کاربری خوبی ارائه دهد. طبق آمار و مطالعات، اگر کاربران نتوانند آنچه را که می خواهند طی 15 ثانیه ی اول بیابند، از وب سایت مربوطه خارج می شوند.

یک وب سایت خوب و کاربردی بدین معناست که بتواند اطلاعات را به روشی جذاب و بصری به کاربران ارائه دهد. این موضوع می تواند باعث جذب کاربران و ماندگاری آنها در وب سایت شود.

اما برای اینکه کاربران بتوانند از طریق وب سایت ها تعامل بهتری با مشاغل مختلف برقرار کنند، لازم است تا ویژگی های زیادی در طراحی سایت ها به خصوص وب سایت هایی که حوزه ی فعالیت آنها در خارج از کشور می باشد، پیاده سازی شود.

برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

سفارشی سازی

وب سایت ها در واقع نمایانگر هویت آنلاین کسب و کار ها و به منزله ی کارت ویزیت آنها می باشند. بنابراین باید مطابق با سلیقه صاحبین مشاغل و نیاز های تجاری آنها طراحی شوند. گزینه های سفارشی سازی بایستی به کاربران طراحی سایت به صورت گسترده ای ارائه شود.

سئو

سئو موضوع دیگری است که در طراحی سایت باید رعایت شود. با پیاده سازی اصول سئو می توانید رتبه های بالای صفحه نتایج موتور های جستجو را به دست آورید.

سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد و باعث دید بهتر و بیشتر وب سایت شما می شود.

سئو محلی در طراحی سایت ونکوور باعث دیده شدن وب سایت کاربران خارجی در منطقه ای که کار می کنند، می شود. این کار با ابزار های تجزیه و تحلیل وب سایت امکان پذیر می باشد و باعث جذب مشتریان خارجی و داخلی می شود.

ریسپانسیو بودن

با توجه به رشد روزافزون کاربران موبایل و تب لت ها در سراسر دنیا، وب سایت ها باید ریسپانسیو طراحی شوند تا از هر دستگاهی قابل مشاهده باشند.

پشتیبانی

تکنولوژی دائماً در حال رشد و پیشرفت می باشد. متناسب با پیشرفت تکنولوژی، این تغییرات بایستی در وب سایت ها نیز انعکاس داده شود. بنابراین لازم است وب سایت ها بروزرسانی شوند. همچنین پشتیبانی برای مواقعی که مشکلی پیش می آید، مهم است. شرکت های طراحی وب معتبر و حرفه ای به کاربران خود خدمات پشتیبانی نیز ارائه می دهند.

شرکت دارکوب با بیش از 18 سال سابقه ی طراحی و برخورداری از کادری حرفه ای پشتیبانی وب سایت های طراحی شده ی داخلی و خارجی خود را بر عهده می گیرد.

ارائه ی تجربه ی کاربری خوب

هدف از طراحی در نهایت ارائه ی تجربه ی کاربری خوب و جذب کاربر می باشد. اگر کاربران نتوانند براحتی آنچه را که می خواهند، بیابند، خیلی سریع وب سایت شما را ترک می کنند و شاید اصلاً دیگر به آن مراجعه نکنند. بنابراین ارائه ی تجربه ی کاربری خوب یکی از اساسی ترین ویژگی های یک وب سایت خوب طراحی شده می باشد.

شرکت های زیادی هستند که ادعای طراحی وب سایت دارند، اما چه تعداد از آنها می تواند تمام فاکتور های طراحی را رعایت کند و در نهایت وب سایتی زیبا، عالی و کاربردی ارائه دهد. طراحی مهمترین و اساسی ترین بخش هر وب سایتی می باشد که نقش مهمی در موفقیت آن ایفا می کند. طراحی خوب باعث تأثیرگذاری مثبت بر مخاطبان و جذب آنها می شود.

شرکت دارکوب یکی از معتبرترین شرکت های فعال طراحی سایت و پیشرو در این زمینه می باشد که با توجه به نیاز های مشاغل ایرانیان مقیم کانادا، ضمن هزینه های کم طراحی، با رعایت تمام فاکتور های طراحی مانند سازگاری با موتور های جستجو، ریسپانسیو بودن، زیبایی، تعاملی بودن وب سایت ها و …بالاترین کیفیت را ارائه می دهد

طراحی سایت به منزله ی سرمایه گذاری می باشد و نه صرف هزینه. شرکت دارکوب با در نظر گرفتن بازار رقابتی ونکورر طراحی سایت انجام می دهد.

حسن سفارش طراحی سایت ونکوور به شرکت های ایرانی این است که کاربرانی که به زبان انگلیسی تسلط زیادی ندارند، دل نگرانی از این بابت نخواهند داشت.

طراحی سایت ونکوور

طراحی سایت ونکوور

طراحی سایت ونکوور

طراحی سایت ونکوور با وردپرس

وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که کد منبع آن باز است و استفاده از آن برای همه رایگان است. کار کردن با وردپرس بسیار آسان است و نیاز به دانش فنی ندارد. بیش از 35% از کل وب سایت های دنیا با وردپرس طراحی شده اند.

وردپرس حاوی قالب ها و پلاگین های زیادی می باشد که طراحی هر نوع وب سایتی با آن ممکن است. گزینه های سفارشی سازی در وردپرس بسیار گسترده است. بنابراین صاحبین مشاغل می توانند مطابق با سلیقه و نیاز تجاری خود هر نوع وب سایتی طراحی کنند.

ایرانیان مقیم ونکوور با وردپرس و افزونه ی تجارت الکترونیک آن یعنی ووکامرس می توانند وب سایت های فروشگاهی راه اندازی کنند و با ارائه ی خدمات و محصولات، شروع به کسب و کار کنند.

طراحی سایت ونکوور با shopify

Shopify یک بستر بسیار خوب برای ساخت وب سایت های تجارت الکترونیک می باشد. کار کردن با shopify مانند وردپرس ساده است و قابلیت های زیاد آن طراحی هر نوع وب سایت فروشگاهی را امکانپذیر کرده است.

طراحی سایت ونکوور با دروپال

دروپال یک چارچوب back-end می باشد. حدود 2.3% از وب سایت های اینترنت با استفاده از دروپال ساخته شده اند. از دروپال عمدتاً برای وبلاگ نویسی استفاده می شود. اگرچه برای موارد سفارشی نیز می توان از آن استفاده کرد.

مراحل طراحی سایت در ونکوور

قبل از طراحی سایت ابتدا باید هدف خود از طراحی را مشخص کنید. آیا به دنبال کسب درآمد و فروش محصول هستید و یا برای اطلاع رسانی می خواهید طراحی سایت انجام دهید.

مشخص کردن هدف روند طراحی را بسیار ساده تر و سریع تر می کند. زیرا می توانید از ابتدا تصمیم گیری های درستی برای انتخاب پلتفرم مناسب و گزینه های سفارشی سازی داشته باشید.

بعد از این مرحله بایستی یک نام دامنه ی مناسب با شغلتان انتخاب کنید. سپس یک شرکت معتبر برای خدمات میزبانی وب سایت در ونکوور بیابید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراحل انتخاب نام دامنه و خرید میزبان طراحی سایت ونکوور می توانید از خدمات مشاوره ی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

بعد از این مراحل نوبت به مراحل انتخاب پلتفرم و طراحی سایت می رسد.

برای طراحی سایت، وب سایت ساز های مختلفی وجود دارد. همانطور که قبلاً نیز اشاره گفتیم یکی از محبوب ترین پلتفرم های طراحی سایت، وردپرس می باشد.

برای طراحی سایت از طریق وردپرس ابتدا باید قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید. قالب ها هر کدام ویژگی ها و ابزار های متفاوتی دارند. انتخاب قالب بایستی بر اساس زیبایی و ویژگی هایی باشد که بیشترین همخوانی با هدف تجاری شما را دارد، انجام شود.

اگرچه اکثر قالب های وردپرس ریسپانسیو هستند، اما چون هنوز هم قالب های غیر ریسپانسیو در این پلتفرم پیدا می شوند، بهتر است این موضوع را پیش از خرید قالب بررسی کنید.

بعد از خرید قالب و انجام سفارشی سازی آن می توانید محتوا و مطالب دلخواه خود را در آن بارگذاری کنید.

وردپرس حاوی قالب هایی می باشد که از چند زبانه بودن طراحی وب سایت ها پشتیبانی می کند. برای افرادی که کاربران بین المللی دارند و به دنبال طراحی سایت به چند زبان مختلف هستند، استفاده از این قالب ها می تواند بسیار کمک کننده باشد.

راهکار دیگر طراحی سایت، کدنویسی از پایه می باشد. کدنویسی از پایه زمانبر و هزینه بر است. در بیشتر مواقع استفاده از یک وب سایت ساز بهتر و مقرون به صرفه تر است.

برای انتخاب قالب می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن نمایید. تمامی قالب های فروشگاه دارکوب ریسپانسیو هستند و توسط این شرکت پشتیبانی می شوند.

نتیجه

فرقی نمی کند که در ایران فعالیت می کنید و یا خارج از کشور. طراحی سایت برای حضور آنلاین و جذب کاربران یکی از ملزمات هر کسب و کاری می باشد. صاحبین کسب و کار های مختلف با طراحی سایت می توانند حضور ملی و بین المللی داشته باشند.

برای افرادی که به کانادا مهاجرت کرده اند و به دنبال ایجاد شغل می باشند، طراحی سایت می تواند به منزله ی شروع یک حرفه ی جدید باشد.

اگر به دنبال شرکت هایی برای طراحی سایت ونکوور می باشید، می توانید از مشاوره های رایگان شرکت دارکوب استفاده نمایید.

شرکت دارکوب، پیشرو در صنعت طراحی سایت و سئو، سفارش انواع طراحی سایت را می پذیرد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز