فروشگاه ساز دیجی کالا

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12173

5/5 - (6 امتیاز)

یکی از عمده ترین وب سایت های طراحی شده، سایت های فروشگاهی هستند، وب سایت فروشگاهی ویترین آنلاین فروشگاه و کسب و کار شما است که با استفاده از آن به راحتی می توانید فروش آنلاین داشته باشید. در سال های اخیر سایت های فروشگاهی بسیاری طراحی شدند که تا به امروز توانسته اند سهم زیادی از بازار خرید و فروش کالا و محصولات مختلف را بدست بیاورند.

طراحی سایت فروشگاهی بسته به وسعت سایت و تنوع محصولات از پیچیدگی های مخصوص به خود برخوردار است. هزینه طراحی سایت فروشگاهی معمولا بالا و نسبت به آیتم ها و قابلیت های مختلف محاسبه می گردد.

یکی از اولین سایت های فروشگاهی در ایران که تا به امروز توانسته مخاطبان و مشتریان بسیاری را بدست بیاورد، سایت دیجی کالا می باشد. این سایت در سال های گذشته تبدیل به بزرگترین سایت فروشگاهی ایران شده است. همچنین به دلیل محبوبیت و تعداد مخاطبین بالا، وب سایت دیجی کالا به یک مرجع قیمت گذاری کالا های مختلف تبدیل شده است که بسیاری از کاربران قبل از خرید کالا به صورت حضوری یا آنلاین، قیمت کالای مورد نظر خود را از این سایت جستجو می کنند به همین دلیل می توان گفت یک موتور جستجو کالا است.

وب سایت دیجی کالا علاوه بر فروش آنلاین کالا، اطلاعات مفیدی از کالا های مختلف را به صورت محتوای تصویری و وبلاگ به مخاطبان خود ارائه می دهد. در ماه های گذشته این فروشگاه اینترنتی، وسعت کار خود را گسترش داده و در حال ارائه یک پلتفرم شبکه اجتماعی می باشد.

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث محبوبیت این فروشگاه آنلاین شده است به طوری که علاوه بر نارضایتی های فراوان از آن باز هم مشتریان بالقوه خود را دارد. می توان گفت یکی از مهمترین دلایل موفقیت این فروشگاه اینترنتی، قالب سایت آن است. قالب سایت دیجی کالا بسیار دقیق با قابلیت های کامل طراحی شده، بطوری که تمامی نیاز های یک خرید حضوری را برای مشتری فراهم می کند. علاوه بر این امکاناتی که این سایت به فروشندگان کالا ارائه می دهد باعث شده، علی رغم سود کم باز هم کالا و محصولات خود را توسط این فروشگاه ساز به مشتریان خود ارائه دهند.

به همین دلیل است که تقریبا اغلب کسانی که تصمیم به طراحی وب سایت فروشگاهی و راه اندازی فروشگاه آنلاین دارند، سایتی مانند قالب دیجی کالا را می خواهند‌. تمامی این افراد می دانند که موفقیت دیجی کالا در وهله اول به دلیل طراحی قالب بی نقص و با قابلیت های بالای آن می باشد.

روزانه مشتریان زیادی درخواست خود را برای سفارش طراحی سایت در سایت شرکت دارکوب ثبت می کنند. آن دسته از افرادی که طراحی سایت فروشگاهی را ثبت می کنند به دنبال طراحی سایتی مشابه با قالب سایت دیجی کالا هستند.

در این باره باید گفت که طراحی سایتی که صد در صد مشابه با قالب دیجی کالا باشد، از هزینه بالایی برخوردار است و همچنین طراحی آن در مدت زمان بسیار زیادی انجام خواهد شد. خوشبختانه ما در شرکت طراحی سایت دارکوب برای این مورد پر تقاضا، تدبیری اندیشیده ایم و توانسته ایم قالبی مشابه با سایت دیجی کالا را تولید و عرضه کنیم. این قالب مشابه سایت دیجی کالا می باشد و به کاربران امکان خرید و فروش کالا و محصولات خود را می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین خرید فروشگاه ساز دیجی کالا از شرکت طراحی سایت دارکوب می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نموده و یا با کارشناسان ما همه روزه در ساعات اداری تماس حاصل نمایید. در سال های اخیر قالب سایت دیجی کالا یکی از پر فروش ترین قالب های آماده شرکت طراحی سایت دارکوب بوده است.

طراحی فروشگاه اینترنتی

با گسترش استفاده از تکنولوژی در میان مردم، شیوه زندگی نیز شاهد تغییرات چشم گیری بوده است. یکی از این تغییرات مهم رفع نیاز های زندگی به صورت آنلاین می باشد. این روز ها کمتر کسی پیدا می شود که برای خرید روزانه و یا خرید لباس و دیگر اقلام مورد نیاز به صورت حضوری به مرکز شهر مراجعه کند.

با پیشرفت طراحی سایت بسیاری از صاحبان کسب و کار شیوه تجارت و فروش خود را تغییر داده اند. مجازی شدن و فروش آنلاین دستاورد مهمی از پیشرفت تکنولوژی است. خرید و اجاره مغازه، استخدام کارمند، پرداخت هزینه های اضافی و … باعث شده است که اغلب فروشگاه ها کسب و کار خود را آنلاین کنند.

فروش آنلاین باعث دیده شدن بیشتر و در نتیجه افزایش فروش و مشتری شده است. وقتی یک فروشگاه آنلاین داشته باشید، سایت شما توسط میلیون ها نفر در سراسر دنیا قابل رویت است به همین دلیل مشتریان زیادی بدست خواهید آورد، البته این امر مستلزم سئو و بهینه سازی سایت است.

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستید، به شما پیشنهاد می کنیم یک سایت فروشگاهی طراحی کنید و به واسطه آن به فروش کالا و محصولات متنوع بپردازید به این ترتیب دیگر نیازی به اجاره یا خرید مغازه ندارید، اگر بتوانید به تنهایی فروشگاه آنلاین خود را مدیریت کنید به استخدام کارمند و کارگر نیازی ندارید، تنها هزینه ای که باید بپردازید، هزینه طراحی سایت است.

همانطور که در بالا گفته شد، دیجی کالا معروف ترین و محبوب ترین فروشگاه آنلاین در داخل کشور می باشد. این سایت در ابتدا کار خود را تنها با فروش چند کالای خاص شروع کرد اما در حال حاضر یک سایت مارکت پلیس با صد ها فروشنده مختلف می باشد.

جدا از طراحی کامل و بدون نقص سایت دیجی کالا، مواردی همچون سئو قوی و بهینه سازی دقیق این سایت باعث افزایش مخاطبان آن شده است. وقتی یک سایت به طور کامل بهینه سازی شود، پیرامون کلمات کلیدی که دارد در جایگاه خوبی از نتایج جستجو گوگل قرار می گیرد و در نتیجه افراد بیشتری از آن بازدید خواهند کرد.

با توجه به محبوبیت سایت دیجی کالا، بسیاری از فروشگاه ها خواستار رسیدن به این سطح از فروش و اعتبار هستند. ما در سال های اخیر سفارش های زیادی در رابطه با طراحی قالب دیجی کالا داشته ایم. طراحی قالب دیجی کالا به خودی خود از هزینه بسیار بالایی برخوردار است که باعث می شود اغلب افراد از سفارش خود صرف نظر کنند. اما ما برای جلب رضایت مشتریان خود چاره ای اندیشیده ایم که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

طراحی سایت با وردپرس

یکی از روش های طراحی سایت، طراحی سایت با وردپرس می باشد. وردپرس یکی از محبوب ترین و کامل ترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که بسیاری از سایت های بزرگ با ترافیک بالایی از بازدید کنندگان، بر پایه آن طراحی شده اند.

استفاده از وردپرس برای مدیریت محتوای سایت بسیار آسان می باشد و با چند آموزش ساده و بدون نیاز به دانش طراحی سایت می توان با استفاده از آن یک سایت را مدیریت کرد. استفاده آسان، در دسترس بودن، استفاده رایگان و … از جمله دلایل محبوبیت استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس می باشد.

میلیون ها قالب و تم رایگان برای وردپرس وجود دارد. بسیاری از سایت ها بر این اساس طراحی شده اند چرا که طراحی سایت با قالب آماده بسیار ارزان می باشد. اما این ارزانی مشکلات مختلفی را به همراه دارد. در دسترس نبودن طراح سایت، عدم پشتیبانی از سایت، غیر قابل توسعه بودن سایت و … از عمده ترین مشکلات قالب های آماده وردپرس می باشد.

با توجه به این موارد و استقبال افراد از قالب های آماده، ما در شرکت طراحی سایت دارکوب، اقدام به طراحی قالب وردپرس نموده ایم. این قالب های آماده تماما توسط طراحان این مجموعه طراحی شده اند به همین دلیل طراح هر کدام از قالب ها فرد مشخصی است که شما بعد از خریداری این قالب ها می توانید به راحتی سایت خود را توسط طراح آن توسعه دهید.

این قالب ها شامل خدمات پشتیبانی سایت می شوند و شما در صورت مواجه با مشکلی می توانید درخواست خود را در سامانه آنلاین شرکت دارکوب ثبت نمایید، تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. جدا از این موارد، قیمت طراحی سایت با این روش بسیار ارزان است و شما با کمترین بودجه در سریع ترین زمان ممکن می توانید سایت خود را راه اندازی نمایید.

قالب های وردپرس که در فروشگاه قالب سایت دارکوب موجود هستند، همگی از پایه توسط تیم های طراحی این مجموعه طراحی و تولید شده اند و ما خود را در قبال آنها مسئول می دانیم به همین دلیل در صورت خریداری آن می توانید از خدمات پشتیبانی سایت بهرمند شوید.

این قالب ها در انواع مختلف برای کسب و کار های مختلف طراحی شده اند. بیشترین فروش ما در قالب مشابه دیجی کالا بوده است. با توجه به استقبال کسب و کار های آنلاین از این قالب، ما فروشگاه ساز دیجی کالا را به صورت قالب فروشگاهی وردپرس طراحی و عرضه نموده ایم.

با توجه به تغییراتی که سایت دیجی کالا دارد، ما نیز در حال توسعه این قالب هستیم و در زمان های مختلف قالب به روزی مشابه قالب سایت دیجی کالا طراحی می کنیم. با توجه به اینکه طراحی سایت فروشگاهی از هزینه بسیار بالایی برخوردار می باشد، شما با خرید قالب وردپرس دیجی کالا می توانید هزینه طراحی سایت خود را چندین برابر ارزان کنید. در ادامه به بررسی بیشتر این قالب پر طرفدار خواهیم پرداخت.

طراحی سایت مارکت پلیس

Marketplace نوعی از فروشگاه اینترنتی است که در آن افراد مختلف کالا های خود را به فروش می رسانند. در واقع منظور از مارکت پلیس، چند فروشندگی می باشد. در سایت های مارکت پلیس، مدیر سایت شرایطی را فراهم می کند که فروشندگان و تامین کنندگان کالا، محصولات خود را در قالب یکی سایت فروشگاهی به مردم عرضه کنند.

در این قبیل سایت ها، مدیر سایت ( فروشگاه و یا شرکت) بر فروش کالا توسط فروشندگان نظارت کامل دارد. پیگیری سفارشات، بخش مالی و دیگر قسمت های سایت زیر نظر مدیر سایت اداره می شود. فروش کالا در سایت های مارکت پلیس به گونه ای طراحی شده است که بعد از فروش هر کالا درصدی مشخص از مبلغ فروش به عنوان کمیسیون به مدیر سایت پرداخت می شود. به این ترتیب مدیر سایت بدون آنکه کالایی را تامین کند و فقط با طراحی سایت مارکت پلیس و تامین کالا توسط شخصی دیگر، درآمد قابل توجهی را بدست می آورد. وب سایت دیجی کالا نیز نمونه ای کامل از یک سایت مارکت پلیس می باشد. شما نیز می توانید با خرید قالب مارکت پلیس وردپرس از شرکت طراحی سایت دارکوب با اندکی سرمایه به سودآوری قابل توجهی برسید.

قابلیت های فروشگاه ساز دیجی کالا

قالب فروشگاهی وردپرس که مشابه با قالب دیجی کالا توسط شرکت طراحی سایت دارکوب طراحی شده است ویژگی های بسیار زیادی دارد. این قالب توسط تیم های حرفه ای این مجموعه طراحی شده و در حال به روز رسانی امکانات بیشتری برای آن هستند.

این قالب از نظر فنی و سرعت لود سایت، بهینه سازی شده است. همچنین امنیت آن بعد از بارگذاری سایت به طور کامل تامین خواهد شد. دو ویژگی امنیت و سرعت از مهمترین اصول سئو هستند که بعد ها برای بهینه سازی سایت، کار شما را آسان و سریع خواهند کرد.

همانطور که گفته شد این قالب از پایه توسط طراحان شرکت دارکوب طراحی شده است به همین دلیل به مدت یکسال شامل پشتیبانی رایگان این مجموعه خواهد بود. همچنین اگر کارفرما درخواست ویژگی ها و قابلیت های اضافه بر روی قالب سایت را داشته باشد می توانیم این قالب را علاوه بر قابلیت هایی که دارد به صورت اختصاصی برای کارفرما طراحی کنیم. این قالب محبوب ویژگی های مهم زیر را دارا است:

جستجو پیشرفته: همانطور که می دانید یکی از مهمترین ویژگی های سایت دیجی کالا، جستجو پیشرفته آن بدون رفرش صفحه نتایج آن می باشد. در این قالب نیز این امکان طراحی شده است و مدیر سایت می تواند نتایج را بر اساس عنوان، توضیحات، برچسب و دسته بندی به کاربر نمایش دهد.

طراحی منو به صورت مگا منو: مگا منو نوعی نمایش قسمت های مختلف سایت می باشد. در این نوع منو، تعداد زیادی زیر منو وجود دارد. مگا منو معمولا برای سایت های فروشگاهی طراحی می شود، سایت هایی که تعداد دسته بندی و محصولات متنوع و زیادی دارند.

فیلتر محصولات: یکی از مهمترین آیتم های یک فروشگاه آنلاین، امکان فیلتر کردن محصولات برای رسیدن سریع کاربر به کالای مورد نظرش است. این فیلتر بر اساس، قیمت، نوع، برند و … تعیین می شود.

لیست علاقمندی ها: یکی دیگر از ویژگی های یک سایت فروشگاهی کامل، امکان افزودن کالا به لیست علاقمندی ها می باشد. این لیست جدا از سبد خرید است و این امکان را به کاربر می دهد که کالا های مورد پسند خود را به لیستی جداگانه اضافه کند. برای افزودن باید آیتمی در صفحه هر محصول تعبیه نمود.

مقایسه کالا ها: بدون شک باید گفت امکان مقایسه چند کالا در سایت دیجی کالا یکی از بارز ترین ویژگی های مهم این سایت می باشد. در قالب سایت دیجی کالا نیز، ما این امکان را برای کاربران فراهم نموده ایم، تا کاربر بتواند چند کالا از یک دسته بندی را از لحاظ قیمت، نوع و سایر ویژگی های مشترک برای انتخاب بهتر مقایسه نماید. این ویژگی فروشگاه آنلاین شما را از سایر سایت های فروشگاهی برتر خواهد کرد.

امتیاز دهی: باید گفت که مشتریان در خرید آنلاین دغدغه های بیشتری نسبت به خرید حضوری دارند که درصد بسیار زیاد آن با پیشنهاد و نظر دیگر مشتریان برطرف خواهد شد. امکان امتیاز دهی، ثبت نظر و ذکر نکات مثبت و منفی پیرامون یک کالا کمک زیادی به مشتریان در انتخاب کالا ها خواهد کرد که ما این امکان را در قالب سایت دیجی کالا فراهم نموده ایم.

کروسل اسلایدر محصولات: اگر در سایت دیجی کالا دیده باشید، آخرین کالا ها، پر فروش ترین کالا ها، پیشنهاد های ویژه و … به صورت خطی در صفحه اول سایت طراحی شده اند. این شیوه از نمایش محصولات را کروسل اسلایدر می گویند که معمولا برای جلوگیری از کروسل بیشتر قالب در صفحه طراحی می شود. همچنین این نوع نمایش باعث جلب توجه، دسته بندی بهتر، نمایش جذاب قالب سایت و … می شود. شما نیز می توانید پیشنهاد های ویژه خود را به صورت کروسل اسلایدر در صفحه اصلی قرار دهید.

ابزار خبرنامه: این ویژگی باعث تعامل بیشتر با کاربران می شود و همچنین یکی از ابزار های مهم در دیجیتال مارکتینگ است. این آیتم معمولا در فوتر سایت قرار می گیرد و کاربر می تواند با ثبت آدرس ایمیل خود در آن از آخرین اخبار مربوط به فروشگاه اینترنتی شما با خبر شود. شما می توانید با یک Call to action جذاب، از کاربر بخواهید آدرس ایمیل خود را در ابزار خبرنامه ثبت نماید.

صفحه محصولات: هر محصول در سایت یک صفحه جداگانه برای خود دارد. در این صفحه عکس، مشخصات فنی، فیزیکی و در برخی مواقع فیلمی از محصول درج می شود. همچنین نظرات، امتیاز ها، قیمت کالا، میزان تخفیف آن، کالا های مشابه، امکان اشتراک گذاری، افزودن به لیست علاقمندی ها، افزودن به سبد خرید و … از دیگر مواردی هستند که در صفحه هر محصول طراحی می شود.

داشبورد کاربران: هر سایت فروشگاهی برای هر مشتری خود یک پنل کاربری دارد. در قالب دیجی کالا ما دو نوع پنل کاربری طراحی کرده ایم: پنل خریداران که در آن سبد خرید، اطلاعات آدرس، سفارشات قبلی، جزئیات حساب و … طراحی شده است. پنل بعدی مربوط به فروشنده می باشد. در این پنل فروشنده می تواند کالا های خود را با اطلاعات و محتوای مربوط به آن ثبت نماید. آمار فروش، ثبت شماره حساب و … از دیگر امکانات پنل فروشنده می باشد.

مدیریت فروشگاه: یکی از مهمترین قسمت های این قالب، مدیریت آن می باشد که با استفاده از افزونه محبوب و قوی ووکامرس طراحی شده است. امکان بررسی سفارش ها، آمار های فروش، مشتریان، گزارش های روزانه و ماهانه و دیگر تنظیمات از ویژگی های این سیستم می باشد. مشخص نمودن روش ارسال کالا از دیگر ویژگی های این افزونه است. تعیین کردن روش و نحوه پرداخت نیز در این قسمت انجام می شود.

از دیگر ویژگی های این قالب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درج آگهی: امکان درج آگهی برای فروش بهتر و بیشتر کالا ها همانند سایت دیوار که می توان آن را غیر فعال کرد.

وبلاگ: در صفحه وبلاگ شما می توانید مقالات و اطلاعات مفیدی را به کاربران خود در ارتباط با کالا هایی خاص ارائه دهید. قابلیت دسته بندی مقالات و افزودن محتوای ویدئویی و تصویری از دیگر ویژگی های صفحه وبلاگ می باشد. این صفحه برای سئو و بدست آوردن بازدید بیشتر بسیار کاربردی و مهم می باشد.

سیستم تیکت: این سیستم برای پشتیبانی آنلاین سایت بسیار مهم و ضروری است. اغلب سایت های بزرگ و معروف از سیستم تیکت برای پشتیبانی آنلاین برخوردار هستند.

امکان ورود یا ثبت نام با ثبت شماره موبایل و ارسال sms که یک شیوه امن برای ورود به سایت می باشد.

بنر های دسته بندی: شما می توانید برای بازدید بیشتر محصولات خود آنها را به صورت بنر در صفحه اصلی سایت دسته بندی کنید.

قابلیت فرم ساز: در سایت ها معمولا فرم های مختلفی برای کاربران طراحی می شود. در این قالب ما این امکان را برای شما فرهم کرده ایم که هر زمان که بخواهید فرم مخصوصی برای کاربران خود بسازید. مانند فرم تماس با ما، فرم همکاری با ما، فرم درخواست مرجوعی کالا و …. این فرم ها به ایمیل مشخص شده توسط شما، ارسال خواهند شد. برای دسته بندی کار ها بین کارمندان خود می توانید برای هر فرم آدرس ایمیل جداگانه ای را در نظر بگیرید.

امکان تغییر رنگبندی قالب: شما هر زمان که بخواهید می توانید رنگ بندی قسمت های مختلف قالب سایت خود را تغییر دهید. البته این کار بهتر است با برنامه قبلی و طبق سلیقه کاربران و همچنین بر اساس اصول روانشناختی رنگ ها انجام شود.

موارد گفته شده در بالا، تنها بخش مهمی از ویژگی های قالب سایت دیجی کالا می باشد که توسط تیم های خلاق و حرفه ای شرکت طراحی سایت دارکوب طراحی شده است. شما می توانید این قالب را به صورت اختصاصی برای فروشگاه خود داشته باشید.

اگر قصد طراحی فروشگاه آنلاین دارید، به شما پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدام با کارشناسان ما جلسه مشاوره رایگان داشته باشید. مشاوران کسب و کار در شرکت طراحی سایت دارکوب با بررسی ابعاد مختلفی از کسب و کار شما بهترین گزینه را پیشنهاد خواهند داد.

طراحی سایت خرید و فروش و فروشگاه اینترنتی یکی از مهمترین دغدغه های این روز های کسب و کار های مختلف است. با فیلتر شدن شبکه های اجتماعی تقاضا برای طراحی سایت بسیار بیشتر از قبل شده است. اگر به دنبال طراحی سایت ارزان هستید به شما پیشنهاد می کنیم از فروشگاه قالب سایت دارکوب دیدن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین درخواست مشاوره می توانید با مشاوران ما به صورت آنلاین یا تلفنی تماس حاصل نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز