طراحی چه اثری بر سایت دارد؟

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

شما محصولات و خدمات فوق العاده ای دارید، یه استراتژی بازاریابی و مدل تجاری کارآمد که اثر زیادی روی درآمدتون میذاره و خوب نتیجه میده. حتما موتورتونو آتیش کردید و با سرعت تمام به سمت اوج حرکت می کنید. اما قبل از اینکه به موفقیت برسید، باید یه عنصر مهم رو تو نقشه هاتون در نظر بگیرید:


سایت شرکتتون
بله میدونم، محتوا و چند تا عکس از بهترین محصولاتتون رو سایتتون گذاشتید، حتما عکس یه آدم در حال  لبخند زدن هم رو صفحه اولش هست. فکر می کنید همینها کافیه؟ نه. از نظر بازدیدکننده های سایتتون، فقط ارائه محصولات یا خدماتی که شرکتتون ارائه میده حتی نصف مسیر هم نیست. از نظر مالی هم اگه حساب کنید، با یه طراحی خوب برگشت سرمایه تون زیاد میشه و برعکس، طراحی ضعیف باعث میشه کسایی که میتونستن خریدارهای خوبی باشن، از سایتتون فرار کنن. تو این مقاله نشونتون میدیم، طراحی چطوری روی سایتتون اثر میذاره و چه معنی ای برای کسب و کارتون میده.

  • تأثیر ظاهر

اولین تأثیرات از همه چی مهمترن. زیبایی بصری طراحی میتونه به معنی نرخ خروج آنی باشه، یا نه شاید به تبدیل مشتری منجر بشه. دلیلشم واضحه. هیچکس رو سایتی که قدیمی و به درد نخور باشه و با عجله ساخته شده باشه و باعث سردرگمی کاربر بشه و محتوا و تصاویرش درهم و برهم و بی معنی باشن نمی مونه. حتی اگه صفحه اولتون هم حرفه ای طراحی شده باشه، اگه نتونه ارزش موقعیت شما رو منتقل کنه، بازهم نمیتونه منجر به اقدام کاربر بشه و اون نتایجی که شما میخواستید به دست نمیاد.
ساختن یه طراحی سایت موثر یعنی برای مشتریهاتون فضایی پر از اعتماد بوجود بیارید. یه طراحی تمیز با استفاده مناسب از رنگها و تصاویر، که مخصوص فرهنگ خاص شرکت شما درست شده باشه، همراه با چند محتوای مرتبط، پیام قدرتمندی به کاربرها القا می کنه و تجربه شرکتتونو به رخشون می کشه. پس ظاهر مهمه و باید به حس و ظاهر سایتتون اهمیت بدید.

  • تأثیر تعامل و برقراری ارتباط

اجازه بدید شفاف بگم: کاربرها هیچوقت نمیرن به یه سایتی تا مطالب قدیمی در مورد کالاهای منسوخشو بخونن یا عکس ساختمون جدید شرکت رو ببینن. سعی کنید مثل مشتریهاتون فکر کنید یا حداقل سعی کنید خودتونو وقتی که میخواهید از یه شرکت دیگه خرید کنید ببینید. شاید شما به یه چیزهایی در مورد شرکت خودتون اهمیت بدید که مشتری اصلا به اونها اهمیت نمیده. کاربرها میخوان چیزی رو ببینن که واقعا بهشون ربط داشته باشه. میخوان همه چیز روون باشه. اگه شما از رابط کاربری ماقبل تاریخ استفاده کنید که اولش هم یه پنجره میپره جلوی کاربر و روش نوشته: الآن عضو شوید! کاربرها سریع خارج میشن و میرن سراغ یه سایت دیگه. باید محتوایی روی سایت بذارید که یه دلیلی به کاربرها بده تا روی سایتتون بمونن و یه اقدامی انجام بدن. سایتتونو با فناوری روز پیش ببرید، مثلا از اسکرولهای پارالاکس یا فرمتهای جالب دیگه استفاده کنید. با شبکه های اجتماعی مختلف سعی کنید مشتری ها رو تشویق کنید که نظر بذارن و وارد بحث بشن. باید باهاشون ارتباط برقرار کنید تا خواسته ها و نیازهاشونو بتونید برطرف کنید، وگرنه تو تاریخ محو میشید.

  • تأثیر وصل شدن

یه طراحی تاثیرگذار و موفق خیلی بیشتر از چند تا عکس قشنگ روی مخاطبینتون اثر میذاره. وقتی بتونید از لحاظ احساسی با کاربرهاتون درگیر بشید، میتونید نرخ تبدیل به مشتریتونو افزایش بدید. عکس های واقعی (یعنی عکس هایی که خودتون یا عکاس خودتون از کالاهای واقعی خودتون گرفته باشه، نه اینکه از سایت های دیگه دانلود کرده باشید) خیلی بهتر با مشتری ارتباط برقرار می کنن و بیشتر از تصاویر معمولی اثر میذارن. از اون بهتر، ویدئوهای حرفه ای خودتونن که از همه چی بهتر شما رو به مشتری متصل می کنن. ترکیب عناصر طراحی در کنار هم نه تنها کاربرها رو جذب می کنه، بلکه باهاشون اتصال برقرار می کنه و باعث میشه همیشه اسم شرکت شما، برندتون و محصولاتتون تو ذهنشون بمونه.
یه طراحی خوش ساخت و جذاب بیبشتر کاربرها رو جذب می کنه، اما یه طراح ضعیف باعث میشه کاربرهاتون کمتر بشن، یعنی کمتر جذب سایت میشن و اسم سایتو دیگه یادشون نمیمونه و یواش یواش اوضاع فروشتون وخیم میشه. طراحی سایت شما نه تنها روی سایت و ظاهر آنلاین شرکتتون اثر میذاره، بلکه روی کسب و کار و میزان درآمدتون هم مؤثره.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز