رسیدن به صفحه اول گوگل به چه روش هایی ممکن است؟

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

نتایج جستجوی Google قوی‌تر می‌شوند – با پانل‌های دانش، جعبه‌های پاسخ، سؤالات مرتبط قابل گسترش، نتایج محلی و موارد دیگر. با راه‌های بسیار زیاد برای برجسته‌تر شدن، کار برای رتبه‌بندی بالا ارزش تلاش را دارد، به خصوص با توجه به اینکه ترافیک و نرخ کلیک هر دو به سرعت پایین می‌آیند که یکی از نتایج جستجو پایین می‌آید.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به معنای نرخ کلیک بسیار بالاتر است
این یک واقعیت شناخته شده است که صفحه اول گوگل اکثر ترافیک را به خود اختصاص می دهد، اما آیا می دانستید که تفاوت های قابل توجهی در نرخ کلیک برای نتایج بالا و پایین وجود دارد؟ یک مطالعه نرخ کلیک زیر را بر اساس موقعیت گوگل نشان می دهد:

• اولین نتیجه: 36.4% نرخ کلیک
• نتیجه دوم: نرخ کلیک 12.5 درصد
• نتیجه سوم: نرخ کلیک 9.5 درصد

CTR همچنان در حال کاهش است، تا 2.2٪ برای نتیجه دهم (معمولا حداکثر 10 نتیجه ارگانیک در هر صفحه وجود دارد، حتی اکنون با نتایج محلی، تبلیغات، جعبه پاسخ و سایر ویژگی های جدید کمتر است. اگر در بالای صفحه نیستید. نتایج جستجوی گوگل، شما تعداد زیادی کلیک را از دست می دهید.

قرار گرفتن در معرض فوری
نتایج برتر برای جستجوهای Google اکنون کادرهای پاسخ «موقعیت صفر» را نیز پر می‌کنند، که در غیر این صورت به عنوان قطعه‌های برجسته شناخته می‌شوند:

کسب رتبه برتر در Google می تواند منجر به برجسته شدن در یک قطعه ویژه شود، کسب و کار شما را فورا در معرض دید قرار دهد و اعتبار شما را افزایش دهد.

سهم ترافیک موقعیت برتر
مطالعه دیگری نشان داد که نتیجه برتر در گوگل 33 درصد از ترافیک جستجو را به خود اختصاص می دهد. هر چه بتوانید وب سایت خود را در گوگل نمایش دهید به بالاترین سطح نزدیک تر باشید، حضور جستجو و اعتبار برند شما بهتر است.

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم 

رسیدن به رتبه بالای گوگل یا حتی بهبود رتبه خود، حتی برای مشاغل کوچک بسیار قابل انجام است. کار و زمان می برد، اما یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید برای کسب و کار خود انجام دهید. با دانستن اینکه کجا و چگونه باید تنظیمات را انجام دهید، می توانید کسب و کار خود را به دیدی که شایسته آن است برسانید. در اینجا استراتژی ها به طور خلاصه آورده شده است:

چگونه از وب سایت خود برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل استفاده کنیم؟


عمل همسو کردن وب سایت شما با عوامل رتبه بندی موتورهای جستجو را بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می گویند. شما لزوماً کل سایت خود را یکباره برای موتورهای جستجو بهینه نمی کنید، بلکه هر صفحه جداگانه در سایت خود را بهینه می کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

1. کلمات کلیدی خود را تعیین کنید

ابتدا مشخص کنید که می‌خواهید گوگل به کدام یک از صفحات وب سایت شما پاسخ دهد. اینها به عنوان کلمات کلیدی شناخته می شوند - که به هر حال، می توانند تک کلمه یا عبارت باشند. هر صفحه در وب سایت شما باید مجموعه متفاوتی از کلمات کلیدی را هدف قرار دهد تا صفحات با یکدیگر رقابت نکنند. کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار شما آنهایی هستند که مشتریان ایده آل شما برای دریافت محصولات و خدمات مورد نیاز خود تایپ می کنند. برای کمک به انتخاب کلمات کلیدی برای کسب و کار خود، ابزار رایگان کلمه کلیدی ما را امتحان کنید.

 شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

2. به گوگل بگویید از چه کلمات کلیدی استفاده می کنید

گوگل با خزیدن در وب، رتبه بندی میلیون ها صفحه موجود و ذخیره آنها در یک فهرست کار می کند. وقتی کاربر جستجویی را انجام می‌دهد، گوگل می‌تواند فهرست سازمان‌یافته‌تر خود را (به جای کل وب) اسکن کند تا به سرعت به نتایج مرتبط برسد. بنابراین، یکی دیگر از مراحل مهم برای نمایش در صفحه اول گوگل این است که اسکن، فهرست و بازیابی سایت شما را تا حد امکان برای گوگل آسان کنید. این کار را با قرار دادن کلمات کلیدی در مکان های زیر انجام دهید:

عنوان متا
هر پست وبلاگ و صفحه وب سایت شما دارای یک عنوان متا است. این عنوان در بالای صفحه شما به شکل یک هدر و همچنین به عنوان عنوان فهرست آن صفحه در نتایج جستجو ظاهر می شود (بسته به تنظیمات CMS شما).

توضیحات متا
توضیحات متا همان تار کوچکی است که در زیر عنوان در نتایج جستجوی گوگل نشان داده می شود. علاوه بر این که به گوگل می‌گوید صفحه شما درباره چه چیزی است، توضیحات متا به سرعت به جستجوگر می‌گوید که اگر روی صفحه شما کلیک کند، چه انتظاری می‌تواند داشته باشد و کلیک‌های مربوط به آن صفحه را افزایش می‌دهد. بنابراین توضیحات متا به گوگل کمک می کند تا کسب و کار شما را در صفحه اول مناسب برای جستجوهای مناسب قرار دهد و به جستجوگران گوگل کمک می کند تا آن را در آنجا نگه دارند.

URL
URL شما شامل نام دامنه شما (مانند wordstream.com) و به دنبال آن یک اسلش رو به جلو و سپس متن جدا شده با خط تیره است. گنجاندن کلمات کلیدی در URL به گوگل کمک می کند تا سریعتر تشخیص دهد صفحه شما در مورد چیست. همچنین، URL بین عنوان و توضیحات متا در نتایج جستجو ظاهر می شود. URL تمیزی که با عنوان صفحه مطابقت داشته باشد برای کاربران جذاب تر و قابل اعتمادتر است و برای نمایش در صفحه اول مناسب تر است.

تگ های Alt
گوگل تنها در صورتی می تواند تصاویر را ببیند که تصویر دارای متن جایگزین (با نام مستعار تگ alt) باشد. اگر تگ alt شما شامل کلمات کلیدی باشد، گوگل می تواند ارتباط بیشتر آن صفحه را تشخیص دهد و با قرار دادن شما در صفحه اول نتایج جستجو احساس راحتی بیشتری کند.

3. برای انسان بنویسید

البته، بدنه محتوای صفحه شما مهم ترین مکان برای گنجاندن کلمات کلیدی است که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید. با این حال، بسیار مهم است که این کلمات کلیدی به طور سیستماتیک و بیش از حد درج نشوند، بلکه به طور طبیعی گنجانده شوند. در واقع، گوگل اکنون می تواند پر کردن کلمات کلیدی را تشخیص دهد و اگر این کار را انجام دهد شما را بسیار دور از صفحه اول نتایج خود قرار می دهد. کلید ورود به صفحه اول گوگل، ارائه محتوای مفید، قابل اعتماد، خواندنی، اما آموزنده است که مخاطبان هدف شما را در صفحات شما نگه می دارد و برای مطالب بیشتر باز می گردند. و به اشتراک گذاری دانش از قبل در ذهن شما به صورت مکالمه رایگان و آسان است. فقط به یاد داشته باشید که اگر می خواهید برای جستجوی کلمه کلیدی خاصی در صفحه اول گوگل رتبه بندی کنید، صفحه شما باید اطلاعاتی را ارائه دهد و نه فقط کلمات کلیدی را که کاربران هنگام تایپ آن جستجو در گوگل تلاش می کنند به دست آورند.

4. بر مکان تأکید کنید

یکی دیگر از راه های رایگان برای قرار دادن صفحات وب سایت خود در صفحه اول گوگل، هدف قرار دادن پرس و جوهای مبتنی بر مکان است. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به وضوح شهر و/یا منطقه جغرافیایی شما را از طریق صفحه تماس شما و احتمالاً از طریق پست های وبلاگ و صفحات خدمات نشان می دهد. به این ترتیب، وقتی مردم جستجو می‌کنند: «صنعت شما» + «شهر شما»، Google آن اطلاعات را دریافت می‌کند و کسب‌وکار شما را به‌عنوان نتیجه جستجوی «نزدیک به من» نشان می‌دهد. حتی اگر کاربر با استفاده از یک مکان خاص جستجو نکند، گوگل همچنان نتایج جغرافیایی مرتبط را بر اساس آدرس IP خود ارائه می دهد، بنابراین SEO محلی نه تنها رایگان است، بلکه همیشه مهم است (حتی در زمان همه گیری).

5. بهینه سازی برای موبایل

در بالای جستجوی گوگل وب سایتی را پیدا نمی کنید که پاسخگو نباشد. در حال حاضر مصرف کنندگان از تلفن و تبلت بیشتر از رایانه و لپ تاپ استفاده می کنند و اکثر جستجوهای محلی در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. در نتیجه، گوگل از وب سایت های سازگار با موبایل حمایت می کند. در واقع، اکنون همه سایت‌ها با ایندکس‌سازی موبایل اول ایندکس می‌شوند. واکنش گرا ایده آل است، زیرا وب سایت شما با هر اندازه صفحه نمایش سازگار می شود و عملکرد را حفظ می کند. با این حال، اگر وب‌سایت واکنش‌ گرا ندارید، تنظیماتی وجود دارد که می‌توانید در سایت خود انجام دهید تا از یکپارچه‌ترین تجربه برای یک کاربر تلفن همراه اطمینان حاصل کنید.

6. روی تجربه کاربری تمرکز کنید

سازگاری با موبایل برای یک وب سایت کافی نیست. همچنین باید جذاب و کاربر پسند باشد. یک وب‌سایت با ناوبری بصری، فراخوان‌ها برای اقدام واضح و پاسخ‌هایی به فوری‌ترین سؤالات بازدیدکنندگان، بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی‌تری در آنجا نگه می‌دارد و دیرتر بازمی‌گردند – که Google متوجه آن خواهد شد و به نوبه خود شما را در رتبه‌بندی بالاتر قرار می‌دهد. هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، ترافیک بیشتری به سایت خود خواهید آورد و احتمال اینکه در صفحه اول ظاهر شوید بیشتر می شود. برای بهینه سازی هر جنبه از وب سایت خود، فهرست نهایی حسابرسی وب سایت ما را بررسی کنید (با یک برگه Google Epic 6-tab).

 شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

7. نمایه کسب و کار گوگل ایجاد کنید

نمایه کسب‌وکار Google در حال تبدیل شدن به یکی از قدرتمندترین ابزارها (نه به ذکر رایگان) برای صاحبان مشاغل محلی است. هر دو Google Maps و Search از Google My Business برای تولید فهرست‌های محلی (معروف به نمایه‌های کسب‌وکار) خارج می‌شوند. ایجاد یک حساب Google Business راهی سریع و آسان برای افزودن اطلاعات بیشتر به نمایه کسب‌وکار شما است که به آن کمک می‌کند تا در صفحه اول Google Maps و جستجو (در بخش نتایج محلی) ظاهر شود. اطمینان حاصل کنید که ادعا و تأیید فهرست خود را دنبال می کنید تا بتوانید فهرست خود را نظارت، نگهداری و بهینه سازی کنید.

8. نمایه کسب و کار گوگل خود را بهینه کنید

صحبت از بهینه سازی لیست شما شد، من این استراتژی را یک نهاد جداگانه می دانم زیرا در حالی که ایجاد یک لیست گوگل می تواند به شما در دیده شدن شما کمک کند، اما فقط می تواند شما را از نظر رتبه بندی تا این حد پیش ببرد. به‌جای ایجاد یک فهرست ساده و امید به نمایش آن برای یک یا دو جستجو، فهرست کسب‌وکار Google خود را برای حداکثر دید بهینه کنید. در اینجا چگونه است:

هر بخش از نمایه خود را تکمیل کنید
هرچه اطلاعات بیشتری در فهرست «Google برای کسب‌وکار من» خود وارد کنید، جستجوهای بیشتری می‌تواند در صفحه اول نشان داده شود. در واقع، فهرست‌های کامل «Google برای کسب‌وکار من» به طور متوسط ​​7 برابر بیشتر از فهرست‌های ناقص کلیک می‌کنند.

اطلاعات خود را به روز کنید
ناتوانی در یافتن کسب و کارتان، نشان دادن بسته شدن آن، یا گرفتن اپراتور هنگام تلاش برای تماس، نه تنها می تواند مشتری را منصرف کند، بلکه او را به بی اعتمادی به کسب و کار شما یا نوشتن نظر منفی سوق می دهد. در بالای لیست گوگل خود بمانید و به روز رسانی ها و تغییرات لازم را انجام دهید تا بتوان به اندازه کافی به آن اعتماد کرد تا در بالای لیست قرار گیرد.

عکس ها را در لیست خود آپلود کنید
نمایه کسب‌وکار Google تلاش می‌کند تا حتی قبل از مواجهه با آن کسب‌وکار، اطلاعات بیشتری را در مورد یک کسب‌وکار به مصرف‌کنندگان مجهز کند. این شامل نحوه حضور در آن کسب‌وکار می‌شود، بنابراین مطمئن شوید که عکس‌هایی را آپلود کنید که نه تنها محصولات و خدماتی را که کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد، بلکه جو و افرادی را که به آن مراجعه می‌کنند، نشان می‌دهد.

9. نظرات مشتریان را دریافت کنید

جستجوگران گوگل دوست دارند ببینند دیگران در مورد یک کسب و کار چه فکر می کنند، بنابراین جای تعجب نیست که کسب و کارهایی که نظرات گوگل مثبت تری دارند در صفحه اول نمایش داده شوند. از مشتریان شخصاً بپرسید و یک پیوند میانبر بررسی ایجاد کنید تا بتوانید به راحتی نظرات را در کانال های آنلاین خود تشویق کنید. در حالی که این از نظر فنی در فهرست بهینه‌سازی‌های «Google برای کسب‌وکار من» قرار می‌گیرد، فراموش نکنید که بسیاری از سایت‌های بررسی دیگر وجود دارند که همه آنها بر رتبه‌بندی شما تأثیر دارند.

10. کسب و کار خود را در فهرست های دیگر فهرست کنید

نمایه کسب‌وکار Google قدرتمند است، اما همچنان باید فهرست‌هایی را در فهرست‌های راهنماهای محبوب دیگری مانند Yelp ایجاد و بهینه کنید. اولاً، از آنجایی که Yelp ترافیک بالایی دارد و به طور گسترده توسط Google مورد اعتماد است، بنابراین صفحه Yelp کسب و کار شما می تواند به خوبی در صفحه اول گوگل برای جستجوهای مرتبط نمایش داده شود. دوم، به این دلیل که یک لیست قوی با نظرات مثبت حضور آنلاین شما را به طور کلی بهبود می بخشد. بررسی‌های آنلاین و لینک‌های سایر سایت‌های مورد اعتماد سیگنال‌هایی را به گوگل ارسال می‌کنند که در الگوریتم رتبه‌بندی گوگل آن قرار می‌گیرند. همانند نمایه کسب‌وکار Google، مطمئن شوید که بقیه فهرست‌های فهرست آنلاین شما کامل و دقیق هستند، در همه پلتفرم‌ها سازگار هستند، به‌روزرسانی می‌شوند و در حال جمع‌آوری و پاسخ به نظرات هستید. فراموش نکنید که عکس ها را نیز به لیست های آنلاین خود اضافه کنید.

11. محتوای با کیفیت ایجاد کنید

اگر قبلاً صفحه‌ای دارید که با هدف جستجوی کلمه کلیدی هدف شما مطابقت دارد، آن را به روز کنید. در غیر این صورت، باید محتوا را از ابتدا ایجاد کنید. برای ورود به صفحه اول گوگل، باید محتوای با کیفیتی تولید کنید. به عبارت دیگر، محتوایی که:

  • مفید است
  • جامع
  • دقیق
  • قابل اعتماد
  • اصلی

12. بهینه سازی برای گوگل

گوگل می‌گوید «سئو می‌تواند یک فعالیت مفید باشد وقتی که برای محتوای اول افراد اعمال شود…» به عبارت دیگر: اگر می خواهید در صفحه اول گوگل رتبه بندی کنید، ارزش آن را دارد که محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. نه فقط انسان ها. این سئو روی صفحه است. یکی از ابتدایی ترین و در عین حال حیاتی ترین مراحل اضافه کردن کلمات کلیدی به محتوای شما است. کلمه کلیدی هدفی را که قبلاً شناسایی کرده اید، درج کنید. اما ممکن است بخواهید کلمات کلیدی مرتبط دیگری را نیز با همین هدف وارد کنید.

13. ایجاد بک لینک

وقتی گوگل پیوندی به صفحه شما در وب سایت دیگری پیدا می کند، ممکن است آن را به عنوان یک توصیه در نظر بگیرد. به این نوع لینک ها بک لینک می گویند. و در کنار محتوای قوی، می توانند به شما کمک کنند تا در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. به عنوان مثال، بیایید به SERP برای "اسباب بازی های خوب برای سگ ها" برگردیم. نمای کلی کلمات کلیدی نشان می دهد که صفحه با رتبه برتر دارای 2200 بک لینک از بیش از 100 وب سایت (دامنه های ارجاع) است. برای بررسی بک لینک های خود، از ابزار Semrush’s Backlink Analytics استفاده کنید. URL صفحه ای را که روی آن کار می کنید وارد کنید. سپس روی "Analyze" کلیک کنید. ابزار تحلیل بک لینک Semrush
 برای اطلاعات بیشتر، گزارش های فردی را مشاهده کنید:

  • گزارش "Backlinks" یک تفکیک دقیق از لینک های خارجی به صفحه شما را ارائه می دهد
  • گزارش "Anchors" متن لنگر بک لینک های شما را فهرست می کند
  • گزارش «دامنه‌های ارجاع‌کننده» نشان می‌دهد که کدام سایت‌ها به صفحه شما پیوند دارند

فکر می کنید صفحه شما می تواند از بک لینک های بیشتری بهره مند شود؟ تکنیک های لینک سازی زیادی وجود دارد، مانند:

  • فراگیر: محتوای خود را برای ناشرانی که ممکن است بخواهند آن را به اشتراک بگذارند ارسال کنید
  • لینک سازی شکسته: بک لینک های شکسته را شناسایی کنید و از مالکان بخواهید آنها را با لینک های مرتبط و کارآمد شما جایگزین کنند
  • نام‌گذاری‌های بدون پیوند: از ابزاری مانند نظارت بر نام تجاری برای ردیابی نام‌های تجاری استفاده کنید و از مالکان بخواهید آنها را پیوند دهند.

قالب محتوای SEO Semrush ایده های بک لینک را بر اساس 10 نتیجه برتر برای کلمات کلیدی هدف شما ارائه می دهد. اما شما همچنین می توانید سایت هایی را پیدا کنید که ممکن است با استفاده از ابزار Link Building به شما لینک دهند.

 شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

14. سئوی سایت خود را بهبود بخشید

گوگل صفحات وب را به صورت مجزا ارزیابی نمی کند. به طور کلی کیفیت سایت شما می تواند بر رتبه بندی یک URL فردی تأثیر بگذارد. این بدان معناست که بهبود سئو در سراسر سایت می تواند به شما کمک کند تا در صفحه اول گوگل برای کلمات کلیدی مختلف قرار بگیرید. در اینجا توصیه های برتر ما آمده است:

  • محتوای غیر مفید را بهبود یا حذف کنید
  • برای یافتن و رفع مشکلات فنی سئو، یک ممیزی سایت انجام دهید
  • بک لینک های با کیفیت بالا به دامنه خود بسازید
  • پیوندهای داخلی بین صفحات مرتبط در وب سایت خود ایجاد کنید

15. انتخاب نام دامنه

اولین فاکتور مهم انتخاب نامی مناسب برای وب سایت تان است باید نامی انتخاب کنید که کسب و کار شما را شامل باشد و با آن مرتبط باشد . گاهی امکان دارد نام برندی با زمینه شغلی متفاوت باشد به عنوان مثال شرکت طراحی سایت دارکوب دارای نامی است که با زمینه شغلی آن متفاوت می باشد این مورد مشکلی ندارد اما باید دامنه ای که میخواهید انتخاب کنید نام زمینه شغلی خود را در آن دخیل کنید ؛ نام دامنه وب سایت شرکت دارکوب http://sitedar.com/ است همانطور که می بینید نام دامنه تلفیقی از نام برند و زمینه شغلی است . پس در انتخاب نام توجه داشته باشید زیرا یکی از فاکتور های مهم رقابت با دیگر وب سایت های رقیبای شما است . درصورتی که نام برند خود را برای دامنه انتخاب کرده اید و نمیخواهید آن را تغییر دهید بهتر است زمینه فعالیت خود و واژه های کلیدی را در نام گذاری صفحات وب سایتتان دخیل کنید .

16. انتخاب هاست

یکی از فاکتور های مهم سئو انتخاب هاست است . برخی از سرورها دارای ایراداتی هستند که بر روی هاست هاسی آنها تاثیر میگذارند و باعث می شوند که وب سایت های آن هاست در زمان بیشتری بارگزاری شود . سرعت لود صفحه یکی از مهمترین فاکتور های سئو می باشد .البته موارد دیگری نیز بر روی سرعت وب سایت تاثیر گذار است اما مهمترین عامل هاست می باشد سرعت و کیفیت هاست بسیار مهم می باشد . وقتی سایت شما به کندی بارگزاری شود بدون شک کاربر فضای وب سایت شما را ترک خواهد کرد . گوگل این حرکت کاربر را متوجه می شود . برای خرید هاست حتما باید به طراحان و مشاوران این زمینه مراجعه نمایید

17. google adswords

گوگل ادوردز یکی از روش های تبلیغات گوگل است . بدین صورت است که مبلغی را به گوگل پرداخت میکنید و بر طبق آن در صفحه اول قرار خواهید گرفت استفاده از این روش فقط برای ابتدای راه اندازی وب سایت توصیه می شود تا شناخته شوید استفاده مکرر از آن ممکن است نتیجه معکوس دهد .

18. google discover

گوگل دیسکاور یک قابلیتی در گوگل است که در آنجا افراد باتوجه به علاقه و نیازشان می توانند مشاهده کنند. از این روش تبلیغاتی سایت شما متواند در صفحات اول گوگل قرار بگیرد. 8 نکته که باید در گوگل دیسکاور رعایت کنید به صورت زیر است :

  • ریسپانسیو بودن
  • با کیفیت بودن محتوا
  • حداقل طول تصویر1200px باشد
  • بالاترین سرعت لود
  • مختصر ترین محتوا و پرهیز از توضیجات زیاد
  • برنامه روزانه داشته باشید
  • توضیحاتمستقیم موضوعمقاله
  • فعال کردن max_image_preview

19. call to action 

call to action اصطلاحی است که امروزه بسیار در بازریابی به کار می رود و منظور از آن استفاده از عبارات و اشکالی است که کاربر را مجبور به استفاده از محصولات کند بدون آنکه متوجه اجباری بودن شود . به طور مثال گاهی ما به وب سایت هایی مراجعه کرده و دیده ایم که در انتهای مطالب آن از عبارت کلیک کنید ، فرصت را از دست ندهید ، همین امروز فرصت خرید دارید ، خفیف برای اولین خرید و ... این دسته از عبارات امری هستند و کاربر را ترغیب به استفاده از خدمات میکند .از این عبارات در توضیحات متا و درر انتهای متن ها هر صفحه استفاده کنید بهتر است از اشکال و باکس ها استفاده نمایید .

شرکت دارکوب

شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت ارزان و با کیفیت و سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند. شما برای رسیدن به صفحه اول گوگل میتوانید از خدمات شرکت دارکوب که شامل خدمات سئو، گوگل ادز، تبلیغ در گوگل و تولید محتوا است استفاده کنید. شما با استفاده از این خدمات می توانید حتی به رتبه اول گوگل تبدیل شوید فقط کافیست به سایت دارکوب سر بزنید . یکی از ویژگی های خوب شرکت دارکوب این است که شما برای ارتقاء کسب و کار خود میتوانید از مشاوره رایگان طراحی سایت و سئو استفاده کنید تا بهترین نتیجه رو در سایت خود مشاهده کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز