چه کارهایی پس از انتشار در مقاله وب سایت لازم است انجام گیرد؟

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

 بسیاری از صاحبان کسب و کار انتشار محتوای خود را مرحله نهایی در این فرآیند می دانند، اما واقعیت این است که فشار دادن «انتشار» تنها شروع کار است. برخی از کارشناسان پیشنهاد می کنند که 80 درصد از زمان خود را صرف تبلیغات محتوا کنید، در حالی که 20 درصدی که برای نوشتن و انتشار آن صرف می کنید. اگر در گذشته مقصر انتشار بدون تبلیغ بوده اید، وقت آن رسیده است که بازی تبلیغاتی خود را بهبود ببخشید. در اینجا 10 کاری وجود دارد که باید بعد از زدن "انتشار" انجام دهید.

8 مرحله برای استراتژی بازاریابی پس از تولید محتوا

بعد از تولید محتوا باید برای پیشرفت استراتژی بازاریابی 8 مرحله زیر را انجام دهید.

  • تبلیغات محتوا
  • ساختن بک لینک
  • تجزیه تحلیل داده ها
  • بهینه سازی محتوا برای موتور های جستجو
  • بازنویسی محتوا
  • با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید
  •  مقاله خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

  •  به روز رسانی لینک ها در پست های قدیمی

تبلیغات محتوا

شاید تعجب آور نباشد که تعریف دقیق تبلیغات محتوا دشوار است. برای پیچیده تر کردن مسائل، بسیاری از مردم (به طور قابل درک) تبلیغات محتوا را با بازاریابی محتوا اشتباه می گیرند. و تبلیغات بومی. و استراتژی محتوا. اگرچه مفهوم تبلیغات محتوا نسبتاً جدید است، ایده اصلی ساده است: تبلیغات محتوا فرآیند تولید محتوا با هدف تبلیغ آن محتوا از طریق کانال های توزیع پولی است. این می‌تواند شامل کمپین‌های PPC، اجتماعی پولی، مکان‌های حمایت شده و هر نوع فرصت تبلیغاتی پولی دیگری باشد. مزایای تبلیغات محتوایی چیست؟
شاید بزرگترین مزیتی که تبلیغات محتوا نسبت به بازاریابی محتوای ارگانیک دارد این است که به هیچ وجه به جستجو یا قابلیت کشف متکی نیست. اگر برای تبلیغ یک محتوا هزینه می‌کنید، لازم نیست نگران جذب مخاطبان وسیع‌تر باشید، یا سعی کنید خدایان بی‌ثباتی سئو را برای تأثیرگذاری راضی کنید. به سادگی مخاطبان خود را پیدا کنید و از هر کانال توزیعی که به بهترین وجه با نیازهای شما و نتایج تجاری پروژه محتوا مطابقت دارد استفاده کنید. امروزه رسانه های اجتماعی بسیار قدرتمند شده اند. رسانه هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام به این زودی ها از مد نمی افتند. آنها مخاطبان زیادی در سراسر دنیا کسب کرده اند و توسط سه و نیم میلیارد نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

هر شبکه اجتماعی مزایای خاص خود و مخاطبین خاص خود را دارد. فیس بوک و یوتیوب به عنوان محبوبترین پلت فرم های آپلود ویدئو هستند همچنین یوتیوب به عنوان دومین موتور جستجو محبوب در جهان است.  اگر شما در محتوای خود از ویدئو استفاده می کنید هر دو این شبکه ها باید مورد توجه قرار گیرند. با این حال اگر شما یک کارآفرین تجارت الکترونیک هستید، هیچ شبکه ای موثرتر از اینستاگرام نیست . نیمی از آن، افراد جوان کمتر از 29 سال سن هستند که می توانند برای بازار هدف شما عالی باشد . پینترس یک شبکه اجتماعی برای سایت های تجارت الکترونیک است. مخاطبان آن عمدتا از بانوان هستند، که موجب می شود برای کسب و کارهای مربوط به منزل مانند دکوراسیون هستند، ایده آل باشد. 70 در صد  از افرادی که از پینترست استفاده می کنند، از نتایجی از آن کسب می کنند خرید می کنند. واقعیت این است که تعداد افرادی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند بصورت نجومی افزایش یافته است و بسیاری از آن ها از این شبکه ها برای خرید استفاده می کنند و این باعث شده است که شبکه های اجتماعی برای بازاریابی کسب و کارها مکان مناسبی باشد. 1.6 میلیارد کاربر تلفن همراه در سراسر جهان وجود دارد که بسیاری از آنها برای دسترسی به محتوای کسب و کارها از واتس آپ و کیک استفاده می کنند. بازاریابی دهان به دهان بهترین شیوه بازاریابی است. نایک، گوگل، آدیداس وبسیاری از برندها از این روش استفاده می کنند. به اشتراک گذاری محتوا از طریق جوامع روش مناسبی برای به دست آوردن مشتریان وفادار می باشد.

ساخت بک لینک

ایجاد بک لینک برای بسیاری از مشاغل یک چالش است. از همان روزهای اولیه سئو، مردم برای جلب توجه گوگل و بازدیدکنندگان سایت، بک لینک ها را تبلیغ می کردند. در چند سال گذشته، به‌روزرسانی‌های گوگل این ایده را برای مردم تقویت کرده است که بک لینک‌ها تنها زمانی ارزش ارائه می‌دهند که از وب‌سایت‌های با کیفیت دیگر آمده باشند و برندها باید تنها بر استراتژی‌های ایجاد بک لینک مثبت تمرکز کنند. این استراتژی‌ها ممکن است برای تولید نتایج بیشتر طول بکشد، اما ارزشی که تولید می‌کنند بی‌نهایت بالاتر است. وقتی صحبت از پرورش بک لینک ها می شود، کیفیت بالاترین معیار باقی می ماند. گاهی اوقات افراد متوجه می شوند که برندها می توانند "nofollow" را روی لینک های داخل سایت خود قرار دهند و این ارزشی را که بک لینک ها می توانند برای اهداف سئو ارائه دهند کاهش می دهد. اگرچه این تا حدی درست است، اما مزایای بک لینک را از بین نمی برد. برای شروع، ترافیکی که لینک درایو می کند دست نخورده باقی می ماند. اعتمادی که مشتریان در بدو ورود به سایت بیشتر پیدا می کنند نیز همچنان باقی است. افزایش ترافیک و معیارهای تعامل بهبود یافته همچنان سئو سایت را تقویت می کند، حتی اگر به اندازه یک بک لینک استاندارد چشمگیر نباشد.

از رسانه های اجتماعی و وبلاگ برای به اشتراک گذاری لینک ها استفاده کنید. این تکنیک به سرعت باعث رتبه بندی شما نخواهد شد، اما ساخت بک لینک به مرور زمان باعث افزایش رتبه سایت خواهد شد. لینک های شکسته توسط گوگل جریمه می شود و باعث می شود رتبه وب سایت شما افت کند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که لینک ها به روزرسانی می شوند.

تجزیه و تحلیل داده ها

ما در عصر داده ها زندگی می کنیم بنابراین تحلیل های بازاریابی بخش اصلی هر کمپینی شده است. 89% از کسب و کار های B2B از تجزیه و تحلیل داده های پیش بینی شده استفاده می کنند. اما بیاید بر روی تجزیه و تحلیل داده های سنتی تمرکز کنیم. تجزیه و تحلیل داده های شما مورد نیاز هستند تا به شما کمک کنند که کدام روش، بهترین راه حل برای اصلاح استراتژی بازاریابی شما است. نه تنها می توانید تعداد کلیک ها و بازدید سایت را مشاهده کنید بلکه می توانید بهترین روش بازاریابی را تشخیص دهید.

بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو

نوشتن محتوا برای کلمات کلیدی خاص در سال 2007 است، اما این بدان معنا نیست که شما باید سئو را به طور کامل نادیده بگیرید. در حالی که دیگر پیروی از برنامه های دقیق بهینه سازی مناسب نیست، چند لحظه پس از انتشار محتوای خود وقت بگذارید تا مطمئن شوید که بهترین شیوه های امروزی را رعایت می کند. ساده ترین راه برای انجام این کار با افزونه SEO وردپرس مانند Yoast SEO است. پس از نصب افزونه در سایت شما، برای هر یک از پست های خود یک عبارت کلیدی فوکوس وارد کنید و طبق پیشنهادات موجود در بخش "تجزیه و تحلیل" تغییراتی ایجاد کنید تا زمانی که "چراغ سبز" دریافت کنید. در حالت ایده‌آل، می‌خواهید این کار را قبل از شروع نوشتن انجام دهید تا تمرکز پست خود را مشخص کنید و در زمان بهینه‌سازی پس از آن صرفه‌جویی کنید. علاوه بر این، مطمئن شوید که برای کلمات کلیدی مشابه در دو پست مختلف بهینه سازی سایت نمی کنید.سئو به زمان نیاز دارد و رتبه بندیپست شما نیز همینطور است. اغلب اوقات، مدتی طول می‌کشد تا یک محتوا در صفحه نتایج جستجوی Google رتبه‌بندی و از پله‌های پله‌ای بالا برود. گاهی اوقات کلمات کلیدی که پست خود را برای آنها بهینه کرده اید برای رتبه بندی شما بیش از حد رقابتی هستند. در این صورت، ایده خوبی است که پست را برای keyword research مختلف بهینه کنید یا به طور کلی پست را دوباره کار کنید.

محتوا را بازنویسی کنید

بازنویسی مقاله فرآیند بیان اطلاعات به روشی جدید است. بازنویسی مقاله عبارت است از ایجاد تغییراتی در متن با جایگزینی کلمات، عبارات، جملات و گاهی اوقات کل پاراگراف ها تا متن منحصر به فرد و جذاب تر به نظر برسد. مشکل زمانی است که باید هر کلمه مناسب را تغییر دهید تا آن را منحصر به فرد کنید و در عین حال ایده اصلی موضوع را ثابت نگه دارید. برای از بین بردن این دشواری، بازنویس مقاله ابزاری است که می تواند در این زمینه کمک زیادی کند. این امکان وجود دارد که شما محتوا خود را دوباره بدون انتشار هرزنامه منتشر کنید. محتوا بازنویسی شده ، که در یک وب سایت معتبر منتشر می شود، می تواند برای رتبه بندی سایت مفید باشد و به شما لینک های ارزشمندی بدهد و افزایش ترافیک سایت را داشته باشید. الگوریتم های پیشرفته در توسعه خود، محتوای داده شده را اسکن می کند و سپس تغییرات لازم را برای ارائه شکل جدیدی از محتوای داده شده بدون تغییر معنای آن ایجاد می کند. این بازنویس محتوا کلمات قابل توجه را با مترادف آنها جایگزین می کند به گونه ای که کلمه با زمینه مرتبط باقی می ماند و بر مفهوم کل محتوا تأثیر نمی گذارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوایی را که می خواهید بچرخانید بچسبانید. بازنویس کارآمد ما ابتدا محتوا را تجزیه و تحلیل می کند و سپس آن را با استفاده از تکنیک های پیشرفته بازنویسی می کند تا از سرقت ادبی جلوگیری کند.

یکی از خطرات بازنویسی مجدد محتوا این است که ممکن است ترافیک را آنی افزایش دهد ولی بعد از ارسال اولین پست ممکن است آن ترافیک را به راحتی برطرف کند. اگر نمی توانید بر این مشکل به راحتی غلبه کنید از ابزار گزارش دهی گوگل استفاده کنید. تگ rel –canonical  و لینک دادن به محتوای اصلی، به حفظ رتبه شما بعد از ساخت اولین پست کمک می کند.

با مخاطبین خود تعامل کنید

بازاریابی محتوا یک ابزار ایجاد ارتباط است، بنابراین توزیع مقالات، تصاویر و ویدئوها برای نام تجاری شما کافی نمی باشد. سعی کنید خدمات خوب به مشتریان خود بدهید تا بتوانید مشتریان وفادار را حفظ کنید. 80% از فروش کسب  و کار شما از مشتریان وفادار می آید بنابراین سعی کنید مشتریان وفادار خود را حفظ کنید. آن را به مخاطبین ایمیل خود ارسال کنید
به یاد داشته باشید، خوانندگان وب سایت شما به طور خودکار متوجه نمی شوند که شما محتوای جدیدی را منتشر کرده اید. و از آنجایی که آنها احتمالاً هر روز سایت شما را بررسی نمی کنند، سریع ترین راه برای هشدار دادن به آنها در مورد پست جدید شما ارسال یک ایمیل به لیست شما است.شما می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید، اما بسیاری از ارائه دهندگان لیست بازاریابی ایمیلی نیز فرصت هایی را ارائه می دهند تا هر زمان که محتوای جدید منتشر می شود، به طور خودکار به خوانندگان خود اطلاع دهید. به عنوان مثال، Mailchimp یک فرآیند ساده برای پیوند وبلاگ شما به طور مستقیم به خبرنامه شما ارائه می دهد.

 مقاله خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

به اشتراک گذاری پست خود در رسانه های اجتماعی یکی از واضح ترین مراحل تبلیغات پس از انتشار است. اما آیا می‌دانستید که اشتراک‌گذاری خودکار به‌ روزرسانی یکسان در تمام پروفایل‌های مختلف ایده خوبی نیست؟ در حالی که فریب به‌روزرسانی خودکار کانال‌های اجتماعی شما با یک کلیک غیرقابل انکار است، بهتر است یک برنامه رسانه اجتماعی قوی داشته باشید که شامل محتوای مرتبط، متفکرانه و مختص پلتفرم باشد. هنگامی که این به درستی اجرا شود، می توانید انتظار تعامل بهتر و روابط نزدیک تر با مشتریان خود را داشته باشید. وقتی به طور خودکار در چندین کانال اجتماعی پست می‌کنید، توانایی شما در تعامل با مخاطبان کاهش می‌یابد. بنابراین، برای کانال‌هایی که در آن‌ها فعال هستید، محتوای جدیدی تولید کنید. این تنها راه برای ایجاد تعامل واقعی و جلوگیری از اشتباهات ارسال خودکار است که ممکن است به ضرر شما مشتریان باشد.

به روز رسانی لینک ها در پست های قدیمی

یک کار هوشمندانه برای سئو این است که به محتوای قدیمی مرتبط با محتوای جدید خود برگردید و پیوندی به آخرین پست خود اضافه کنید. به خصوص اگر می خواهید با پست جدید منتشر شده رتبه بندی کنید. هر چه یک پست لینک های داخلی بیشتری داشته باشد، موتورهای جستجو آن پست را مهم تر می دانند و شانس بیشتری برای رتبه بندی دارد. بنابراین، به یاد داشته باشید که از مقالات قدیمی خود به مقالات جدید پیوند دهید. اما فقط پیوندهای داخلی تصادفی اضافه نکنید. شما باید مطمئن شوید که پست‌هایی که به آن‌ها و از آن‌ها پیوند می‌دهید، از نظر موضوعات مشابه هستند. به عنوان مثال، اگر در فضای سلامت و تناسب اندام هستید و یک آموزش جدید در مورد داشتن شکم شش تکه منتشر کرده اید، پیوند دادن به محتوای جدید خود از پست های قبلی در مورد روتین های ورزشی، سئوی قطعه جدید شما را بهبود می بخشد. این کار همچنین باعث می شود خوانندگانی که از طریق محتوای قدیمی شما وارد سایت شما می شوند، بتوانند جدیدترین مشارکت های شما را پیدا کنند.

 بعد از انتشار پست وبلاگ خود چه کارهایی نیاز است انجام دهید؟

اصلاح و بازنگری

حتما قبل از انتشار محتوای خود زمانی را برای ویرایش محتوا در نظر گرفته و آن را بازنگری کنید. متون را با صدای بلند بخوانید و ایرادات آن را برطرف سازید. اگر غلط املائی وجود دارد آن را رفع کنید به دلیل اینکه داشتن غلط املائی در مقاله سئو سایت را پایین می آورد و بازدید کنندگان کمتری از سایت شما استفاده می کنند.

ترافیک را با استفاده از تبلیغات ایمیلی بالا ببرید

اولین نکته مهم برای وب سایت و یا وبلاگ شما این است که ترافیک آن را بالاببرید. واضح ترین راه برای بالا بردن ترافیک سایت استفاده از ایمیل است. امروزه مردم دوست دارند تمام پست وبلاگ را در ایمیل خود بگنجانند ولی شما نباید این کار و بکنید. چرا؟ زیرا آن برای شما هیچ ترافیکی به همراه نخواهد آورد. علاوه بر این، این کار باعث می شود که آنها کمتر علاقه داشته باشند که آن را بخوانند یا به اشتراک بگذارند و یا در مورد آن نظر دهند. در عوض از یک ایمیل تیزر کوتاه استفاده کنید که بازدیدکنندگان را جلب کند، تعداد بازدیدتان بالا رود و پست هایتان را به اشتراک بگذارد. این باعث می شود که حتی افراد خارج از لیست ایمیل هم پست شما راببینند.

آن را در گروه ها به اشتراک بگذارید

مطمئنا شما در گروه های مختلف مانند فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام و غیره عضو هستید. شما ممکن است در یک کانال خصوصی عضو باشید. مقالات خود را با همکاران و دوستان خود به اشتراک بگذارید. اگر عضوی از یک انجمن صنعتی هستید مقالات خود را در آنجا به اشتراک بگذارید. اگر عضو هیچ کدام از آنها نیستید باید به آنها بپیوندید.

لینک دادن از پست های قدیمی

اگر شما همیشه مقدار زیادی از محتوای جدید دارید که در طول زمان به جذب کلیک و بالا رفتن بازید سایت و به اشتراک گذاری پست ها کمک می کند، شما می توانید از پست های قدیمی برای هدایت کردن ترافیک به سمت پست های جدید استفاده کنید. از طریق پست های محبوب قدیمی خود اقدام کنید و ترافیک را به سمت پست های جدید هدایت کنید.

این کار نه تنها ترافیک مستقیم را افزایش می دهد، بلکه یک چهار چوب قوی برای سئو وب سایت ایجاد می کند. شما می توانید این کار را در وردپرس با رفتن به قسمت پست ها و نوشتن کلمات کلیدی ، انجام دهید. بعد از آن به سادگی این پست ها را ویرایش کنید و آن را به پست های جدید لینک دهید.

پاسخ به نظرات

قسمت نظرات پست ها یک مکان فوق العاده چالش برانگیز می باشد. شما نباید هرگز آن را نادیده بگیرید. آن رادر الویت بگزارید و آن را تک به تک پاسخ دهید. این کار ارتباط مثبتی با خوانندگان ایجاد می کند، از آنجا که نظرات در گوگل قابل جستجو است، هر چه مکالمات بیشتری در بخش نظرات باشد، نتایج جستجو بهتر خواهد شد.

برای به اشتراک گذاری اجتماعی زمانبندی کنید

اکثر مردم عادت دارند مقالات را پس از انتشار یک الی دوبار به اشتراک بگذارند. شما نباید بعد از اولین به اشتراک گذاری مقاله، این روند را متوقف کنید. پست هایی که ارسال می کنید به صورت ماهانه به اشتراک بگذارید. در حال حاضرر ابزارهای زیادی برای این کار وجود دارد.

اعداد را مطالعه کنید

اعداد را مطالعه کنید. مطالعه گوگل آنالیتیک اطلاعات زیادی در مورد ترافیک سایتتان و اینکه ترافیک از کجا می آید می گوید، چه مقدار بازدید داشته اید، بازدیدکنندگان چه مقدار زمان را بر روی سایت گذرانده اند و غیره...

آن را در پروفایل اجتماعی خود به اشتراک بگذارید

بلافاصله بعد از انتشار آن را در فیس بوک و توئیتر و بقیه شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این کار به شما کمک می کند تا زودتر صعود کنید. شما ساعت ها برای نوشتن مقاله وقت صرف کرده اید، باید چند دقیقه هم برای تبلیغات و به اشتراک گذاشتن آن وقت صرف کنید.

چگونه ترافیک وب سایت را بعد از انتشار پست بالا ببرید؟

در این بخش، ما در مورد اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا تبلیغات پولی صحبت نمی کنیم. این دو موضوع سنگ بنای افزایش ترافیک وب سایت هستند، اما همچنین موضوعات عمیقی هستند که به خودی خود نیاز به بررسی کامل دارند. درعوض، فرض می کنیم که شما در حال حاضر به اصول و پلاگین های سئو وردپرس دسترسی دارید. این بدان معناست که شما در مسیر رشد وب سایت خود هستید. با این حال، اگر می‌خواهید سریع‌ تر ترافیک بیشتری داشته باشید، استراتژی‌های دیگری وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید. بیایید به هشت گزینه برتر نگاه کنیم.

1. روی یک طاقچه خاص تمرکز کنید
ما وب سایت های زیادی را می بینیم که سعی می کنند کمی از همه چیز را پوشش دهند. برخی ممکن است شامل مقالات بهداشتی، اخبار، دستور العمل ها، نکات تناسب اندام و موارد دیگر باشند. این رویکرد ممکن است برای سازمان‌های عظیمی که می‌توانند ده‌ها مقاله در روز منتشر کنند، کارساز باشد، اما دستورالعملی برای شکست سایت‌ها و وبلاگ‌های جدید است.

2. محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
اگر یک وب سایت دارید، ما به شدت توصیه می کنیم در شبکه های اجتماعی نیز حضور داشته باشید. این به شما کانال‌های بیشتری را برای تبلیغ محتوای خود، تعامل با فالوورها و تأثیرگذاران در زمینه خود و موارد دیگر در اختیار شما می‌گذارد.

3. با اینفلوئنسرها در جایگاه خود تماس بگیرید
معاملات قابل توجه با اینفلوئنسرها، به نوعی تبلیغات پولی است. در بیشتر موارد، نمایه‌های محبوب رسانه‌های اجتماعی یا سایر وب‌سایت‌ها در حوزه کاری شما می‌خواهند از توجه شما سود ببرند. این ترتیبات اغلب شامل دادن رایگان یا پرداخت هزینه برای قرار گرفتن در معرض. می‌توان از این نوع قراردادها نتایج خوبی گرفت، اما این چیزی نیست که ما لزوماً توصیه کنیم.

4. محتوای خود را در قالب های دیگر تغییر دهید
هر بار که یک پست جدید در وبلاگ خود منتشر می کنید، شانس اینکه بازدیدکنندگان وب سایت شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند افزایش می یابد. با این حال، هنگامی که آن پست تمام شد، کارهای بیشتری می توانید انجام دهید جز اینکه روی پست بعدی کار کنید. یعنی، مگر اینکه بتوانید آن را به فرمت های دیگر، مانند ویدئو یا صدا، تغییر دهید. اگر منتظر هستید بعد از انتشار مقالات تعداد زیادی بازدید کننده به وب سایتتان بیاید و ترافیک سایت بطور خودکار بالا برود، این بزرگترین اشتباه شما است. شما باید از پست های جدید خود اطلاع داشته باشید. بر روی تولید ترافیک بر وب سایت تمرکز کنید. شما می توانید این را با به اشتراک گذاری پست های سایت و یا وبلاگ در شبکه های اجتماعی انجام دهید تا افزایش قابل توجه بازدیدکننده در سایت داشته باشید. روش های هوشمندانه و متفاوت را برای ترویج و تبلیغ وب سایت را برای بالا بردن ترافیک سایت یاد بگیرید.

5. برنامه های وابسته یا ارجاع را تنظیم کنید
برنامه های وابسته یا ارجاع معمولاً ساده هستند. اگر محصول یا خدماتی را می‌فروشید، می‌توانید به شرکا یا ناشران برای هر خریدی که از طریق تبلیغات آنها ممکن می‌شود، پول پرداخت کنید. به احتمال زیاد میزبان وب وردپرس شما یک برنامه وابسته و همچنین بسیاری از ارائه دهندگان خدمات و ابزارهایی را که استفاده می کنید (از جمله TranslatePress!) ارائه می دهد. دلیلی وجود ندارد که نتوانید برای وب سایت خود نیز راه اندازی کنید.

6. لینک های داخلی و خارجی ایجاد کنید

پس از اینکه مقاله خود را تکمیل کردید شروع به لینک های داخلی دادن کنید. برای افزایش اعتبار خود از لینک های خارجی خوب استفاده کنید. توجه داشته باشید تعداد لینک های داخلی باید از لینک های خارجی بیشتر باشد به دلیل اینکه وقتی تعداد لینک های خارجی زیاد باشد گوگل به مقاله شما شک می کند و با این کار بیشتر اعتبار دامنه را پایین می آورید. شما با دادن لینک های خارجی و داخلی به بالا بردن اعتبار و ترافیک سایت کمک میکنید.

7. اشتراک گذاری مقاله به روز شده در سوشال مدیا

 گروه های فیس بوک : یک گروه وبلاگ جداگانه برای مخاطبان خود ایجاد کنید. از این گروه برای تعامل با آنها استفاده کنید. به آنها مشاوره و راهنمایی ارائه دهید. هر پستی که در آن بگذارید باعث دریافت ترافیک از آن می شود. همچنین گروه های دیگری هستند که دارای اعضای اختصاصی هستند. فقط کافی است آن را در نوار منو فیسبوک خود جستجو کنید. یکی از این گروه ها برای بازاریابان اینترنتی پات فین است. 

توئیتر :توئیتر یک منبع عالی از ترافیک است که می تواند برای تبلیغ آخرین پست وبلاگ شما مورد استفاده قرار گیرد. در زیر چند نکته برای استفاده بهینه از آن گفته شده است.

  • با کسانی که شما را فالو کرده اند در ارتباط باشید.
  • کارت توئیتر خود را نصب کنید.

Pinterest : پینترس سایت اجتماعی بصری است که اگر گرافیک خوبی داشته باشید می تواند مفید باشد. سعی کنید پین های خود را در پینترس با هشتک های مناسب ارسال کنید. صفحات گروه های پینترس مکان عالی برای ارجاع ترافیک به پست های شما است. از این لینک ها برای انتقال ترافیک استفاده کنید.

LinkedIn : کاربران لینکدین می دانند به دنبال چی هستند و چه چیز می خواهند ببینند، لینک پست های خود را در گروهی از مخاطبین هدف به اشتراک بگذارید. شما می توانید از گروه های لینکدین استفاده کنید تا پست های بیشتری را به مخاطبین منتقل کنید.

گوگل پلاس : یکی از شبکه های اجتماعی که کمتر مورد توجه قرار می گیرد، ولی در واقع برای بازاریابان آنلاین مانند یک گوهر می ماند. بیش از 90% کاربران که از گوگل پلاس استفاده می کنند، بازاریابان و وبلاگ نویسان آنلاین هستند. بعد از فیس بوک دومین سایت بزرگ شبکه اجتماعی است. گوگل پلاس اخیرا مجموعه ای را راه اندازی کرده است که گفته می شود رقیب پینترس است.

 یوتیوب : یوتیوب مانند کهکشانی از ویدئو می باشد. دومین موتور جستجو بعد ازگوگل با بیش از 5 میلیارد جستجو در ماه است. این به اندازه کافی بزرگ است که محتوا شما را در سیستم عامل ویدئویی به اشتراک بگذارید. شما مجبور نیستید که سازنده ویدئو و یا فارغ التحصیل دوره های مولتی مدیا باشید تا بتوانید از یوتیوب استفاده کنید. فقط نیاز است که خلاق باشید و بتوانید از پاورپوینت استفاده کنید. شما همچنین می توانید اسلایدرهای خود را بااستفاده از پاورپوینت به ویدئو تبدیل کنید. آن را در یوتیوب آپلود کنید و به پست لینک دهید.

سه روش رنکینگ مقاله

شما با سه روش میتوانید مقاله خود را رنکینگ کنید که این سه روش به صورت زیر است :

google ads : یک بستر تبلیغاتی است که شما برای بازدید بیشتر سایت خود میتوانید از آن استفاده کنید. روش کار گوگل ادز این گونه است که که گوگل بابت هر کلیک مخاطب یک مبلغی را برای شما در نظر می گیرد و باید پرداخت کنید. کسانی که از این روش استفاده می کنند باید هزینه دلاری پرداخت کنند و امکان دارد اصلا سایت آن ها سئو نشده باشد.

seo : به بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوگر سئو می گویند. سئو یک فرایند مقرون به صرفه نسبت به روش های دیگر است که شما با سئو میتوانید وب سایت خود را رنکینگ کنید و ترافیک سایت ایجاد کنید.

google discover :گوگل دیسکاور یه روش دیگر برای بازاریابی و بالا بردن ترافیک سایت است. گوگل دیسکاور یک قابلیتی در گوگل است که در آنجا افراد با توجه به سابقه جستجویی که دارند یعنی با توجه به علاقه و نیازشون سایت های مختلف را می بینند.

شما می توایند با استفاده از هر یک از این روش ها به بالا بردن سایت و مقاله خود کمک کنید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت و سئو میتواند به شما کمک کند. شما می توانید برای بیشتر دیده شدن سایت خود و رنکینگ کردن سایت یا محتوای خود با شرکت ما تماس بگیرید و کارشناسان ما با مشاوره رایگان سئو و دیجیتال مارکتینگ شما راغ راهنمایی کنند تا نتیجه دلخواه را کسب کنید.

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز