آژانس تبلیغاتی چیست و چه خدماتی ارائه می نماید؟

نوشته شده توسط میلاد سبزی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=18306

5/5 - (2 امتیاز)

امروزه کسب و کار های مختلف برای گسترش کسب و کار خود و افزایش درآمد نیاز دارند تا در بازارهای دیجیتال فعالیت کنند و از این طریق بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند. آژانس تبلیغاتی خدمات مربوط به تبلیغات و برنامه ریزی برای مشاغل مختلف را انجام میدهد و با انجام این فعالیت ها به بهترین شکل سبب برند سازی، افزایش اعتبار و شکل گیری هویت شما می شود تا در نتیجه، کسب و کار شما پیشرفت خوبی را در زمینه بازاریابی آنلاین تجربه کند.

آژانس تبلیغاتی چیست؟

آژانس تبلیغاتی به سازمان ها یا شرکت هایی گفته می شود که در زمینه تبلیغ و برنامه ریزی فعالیت میکنند و مدیریت تبلیغات و برنامه ریزی را برای مشتریان خود انجام می دهند، تمرکز آن ها بر ایجاد و اجرای استراتژی ها و کمپین های تبلیغاتی است. این آژانس ها به آژانس های خلاق نیز معروف هستند و اغلب مشتریان این مجموعه ها مشاغل خصوصی می باشند. یک آژانس تبلیغاتی تلاش می کند تا با انواع تکنیک ها و روش های تخصصی کار برند سازی و شکل گیری هویت شما را به خوبی انجام دهد.

بهترین آژانس تبلیغاتی

انتخاب بهترین آژانس تبلیغاتی یا شرکت تبلیغاتی یکی از موضوعاتی است که صاحبان مشاغل مختلف با آن روبه رو هستند. یک آژانس تبلیغاتی خوب با انواع روش های بازاریابی در بخش های مختلف میتواند بر روی فروش و تعداد مشتریان شما و حتی اعتبار برند شما نیز تاثیر زیادی داشته باشد، و برعکس در صورتی که آژانس تبلیغاتی نتواند خدمات و وظایف خود را به خوبی ارائه دهد بر روی رشد مشتریان و افزایش درآمد شما تاثیری نخواهد گذاشت. اگر شما هم به دنبال بهترین آژانس تبلیغات هستید ما به شما شرکت دارکوب را معرفی می کنیم این مجموعه در کنار خدمات اصلی خود یعنی طراحی وب سایت و سئو و بهینه سازی سایت خدمات مربوط به بازاریابی و تبلیغات اینترنتی نظیر: دیجیتال مارکتینگ، اینستاگرام مارکتینگ، تبلیغات در گوگل، بازاریابی محتوایی، ارسال ایمیل های تبلیغاتی و خرید ریپورتاژ را به مشتریان خود ارائه می نماید. همچنین این مجموعه دارای مجوز کانون تبلیغاتی از وزارت ارشاد می باشد و توانسته خدمات خود را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت به مشتریان خود عرضه نماید و جزو بهترین آژانس های تبلیغاتی شناخته شود.

مجموعه دارکوب

خدمات آژانس های تبلیغاتی به چه صورت است؟

آژانس ها یا شرکت های تبلیغاتی کسب و کار های خدماتی هستند که طیف گسترده ای از خدمات تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه می نمایند. این شرکت ها با تحلیل بازار و رقبای شما تلاش میکنند تا بهترین شرایط، مکان و زمان را برای تبلیغات فراهم کنند و رسانه های مناسب برای تبلیغات شما را انتخاب نمایند. خدمات شرکت تبلیغاتی خوب به گونه ای است که با انتخاب بهترین استراتژی از مهارت های مختلف تبلیغات مانند: تبلیغات در وب سایت، تبلیغ در صفحات اجتماعی، تبلیغات ویدیویی و غیره استفاده میکند و سبب می شود تا با تبلیغات آنلاین محصولات خود را به فروش گذاشته و با مشتریان بیشتری تعامل برقرار کنید همچنین این شرکت ها به ما کمک میکنند تا از منابع موجود به بهترین شکل استفاده کنیم و در هزینه ها صرفه جوی کنیم.

چرا استفاده از آژانس های تبلیغاتی مفید می باشد؟

آژانس های تبلیغاتی برای توسعه و افزایش فروش یک برند تا حد زیادی موثر هستند. و با ارائه ایده های خلاقانه و استراتژی های مختلف سعی میکنند تا تمام نیاز های مشتریان خود را برآورده نمایند. همچنین این شرکت ها با رسانه های سنتی و دیجیتال کار میکنند و شبکه ارتباطی گسترده ای دارند که به مشاغل مختلف کمک میکند تا بودجه مورد نظر خود را برای استفاده از رسانه ها برنامه ریزی کنند. به طور کلی ویژگی های زیادی باعث می شود تا استفاده از آژانس های تبلیغاتی پیشنهاد شود مانند:

  • ارائه خدمات با کیفیت بالا
  • تحلیل مشتریان
  • استراتژی مناسب در مورد نوع تبلیغ و زمان آن
  • استفاده از منابع به طور مفید و موثر
  • شبکه ارتباطی گسترده
  • تعداد مخاطبان بالا
  • صرفه جویی در هزینه
  • تبلیغات هدفمند و تاثیر گذار
  • تجربه بالا در زمینه تبلیغات

آژانس دیجیتال مارکتینگ

منظور از دیجیتال مارکتینگ تبلیغات و بازاریابی در بستر اینترنت و فضای مجازی می باشد. در شروع هر کسب و کار بسیار مهم است که در ابتدا بازاریابی آنلاین خود را به چه صورت انجام دهید. برای انجام خدمات دیجیتال مارکتینگ میتوانید این کار را به شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند بسپارید این شرکت ها با تخصص در همه موارد بازاریابی آنلاین، از سایت گرفته تا رسانه های اجتماعی سعی دارند تا با ارتقای کسب و کار، برند سازی و ایجاد وفاداری مشتری تعداد مشتریان شما را افزایش دهند و در نتیجه باعث افزایش فروش شما شوند.

شرکت دارکوب در کنار خدمات طراحی وب سایت و سئو و بهینه سازی سایت خدمات دیجیتال مارکتینگ را نیز به مشتریان عزیز خود ارائه می نماید و نکته مهم این است که خدمات ارائه شده توسط مجموعه دارکوب با پایین ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به مشتریان عرضه میگردد. برای مشاوره جهت برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال خود کافی است با شماره های این مجموعه تماس حاصل فرمایید، یا از طریق سیستم پشتیبانی درخواست خود را برای این مجموعه ارسال نمایید.

آژانس های دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را میدهد تا از یک مجموعه برای انجام تمامی فعالیت های مربوط به بازاریابی آنلاین استفاده کنید. این آژانس ها در صورت بروز مشکل در هر یک از کمپین های بازاریابی مانند فیلتر شدن یک شبکه اجتماعی میتوانند جانشین مناسبی برایتان انتخاب کنند. روش های بسیار زیادی برای انجام بازاریابی دیجیتال وجود دارد که بهتر است تمام وقت و هزینه برای یک شاخه از دیجیتال مارکتینگ برای مثال بازاریابی در یک شبکه اجتماعی خاص صرف نشود، تا در صورت به وجود آمدن هرگونه اختلال در سرویس بتوان از دیگر شاخه های بازاریابی دیجیتال استفاده کرد.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

به فرآیند تولید محتوا برای هریک از رسانه های اجتماعی به منظور تبلیغات و معرفی کسب و کار به دیگر افراد بازاریابی شبکه های اجتماعی گفته می شود. بازاریابی در شبکه های اجتماعی میتواند در جذب مشتری بسیار کمک کند و ترافیک و تعامل با مشتری را تا حد زیادی افزایش دهد. محتوای تولید شده در شبکه های اجتماعی میتواند به صورت اشتراک گذاری تصاویر، ساخت ویدیو، تولید محتوای متنی، پاسخ به سوالات کاربران و … باشد اما بسیار مهم است که محتوای تولید شده متناسب با نوع پلتفرم و کاربران هدف باشد.

اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ با توجه به نوع شغل شما میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای انجام تبلیغات باشد. امروزه افراد بسیار زیادی در سر تا سر جهان از پلتفرم اینستاگرام استفاده میکنند و میتوان گفت یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی به حساب می آید، تبلیغ در اینستاگرام به دلیل امکان بارگذاری آسان فیلم و تصاویر با کیفیت بالا بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و استفاده از آژانس تبلیغاتی اینستاگرام میتواند به طور چشم گیری باعث افزایش مشتریان شما شود.

فیسبوک مارکتینگ

فیسبوک نیز یکی دیگر از روش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی است، این شبکه اجتماعی جزو شلوغ ترین و بزرگترین شبکه های اجتماعی به حساب می آید که علاوه بر کاربر های عادی توسط مشاغل و کسب و کار های مختلف نیز مورد استفاده قرار میگیرد. برای پیشرفت در فیسبوک مارکتینگ باید از یک استراتژی متمرکز برای بازاریابی در آن استفاده کرد، در این شبکه اجتماعی میتوانید اطلاعات خود و برندتان را در صفحه مورد نظرتان بارگذاری کنید و علاوه بر آن میتوانید کاتالوگ های رایگان بسازید و از آن برای معرفی کسب و کارتان استفاده نمایید.

لینکدین مارکتینگ

این شبکه اجتماعی با هدف معرفی کسب و کار های مختلف به یکدیگر به وجود آمده است، این شبکه اجتماعی دارای ابزاری برای جستجو شغل و معرفی افراد مختلف به شرکت ها برای استخدام می باشد. موتور جستجو لینکدین یک موتور جستجو قدرتمند است که با استفاده از آن میتوانیم برند ها و شرکت های مختلف را جستجو کرده و افراد مورد نظر خو را در آن بیابیم همچنین این شبکه اجتماعی ابزار های مختلفی دارد که با استفاده از آن ها میتوانیم ترافیک و تعداد بازدیدکنندگان را افزایش دهیم. این رسانه اجتماعی به دلیل آن که در ایران فیلتر نمی باشد میتواند انتخاب بسیار خوبی برای تبلیغ و معرفی کسب و کار خود به دیگران باشد به طوری که در سال های اخیر افراد زیادی توانستند از طریق لینکدین مارکتینگ باعث افزایش مشتریان و درآمد خود شوند.

بازاریابی در یوتیوب

یوتیوب دومین موتور جستجو محبوب در دنیا است و به عنوان بزرگترین شبکه اشتراک گذاری ویدیو در جهان شناخته می شود. وجود میلیارد ها کاربر در سر تا سر دنیا باعث شده تا این شبکه اجتماعی به یک ابزار قوی برای بازاریابی دیجیتال تبدیل شود. به طور کلی بازاریابی در یوتیوب به دو روش تبلیغات و تولید محتوای ویدیویی تقسیم می شود. یوتیوب این امکان را به کسب و کار های مختلف داده است تا از طریق تبلیغات در این پلتفرم بتوانند مشتریان خود را افزایش دهند، تبلیغات در یوتیوب نسبت به تبلیغات در موتور جستجو گوگل هزینه کمتری دارد و تبلیغ کنندگان تنها زمانی که کاربران، ویدیو تبلیغاتی آنها را مشاهده کنند هزینه پرداخت میکنند. در روش تولید محتوای ویدیویی در یوتیوب شما اقدام به تولید ویدیو در زمینه های مختلف مانند: آموزشی، سرگرمی، تبلیغاتی و … میکنید و اطلاعاتی را به کاربران خود ارائه میدهید، اما بسیار مهم است که محتوای شما مرتبط با کسب و کارتان باشد و بتواند نظر بازدیدکننده را جلب کند و باعث شود تا کاربران برای اطلاعات بیشتر در مورد محصول یا خدمات شما وارد وب سایت شوند.

طراحی وب سایت

برای حضور در فضای مجازی و اینترنت اولین گام طراحی یک وب سایت مناسب با کسب و کارتان است، با داشتن وب سایت این امکان در اختیار شما قرار میگیرد تا بتوانید در دنیای اینترنت هم کسب و کار خود را گسترش دهید. هدف اصلی ایجاد سایت معرفی حرفه یا شغل افراد در بستر اینترنت می باشد و علاوه بر آن باعث می شود تا شما بتوانید مشتریان بسیاری را از این راه جذب نمایید. در ساخت وب سایت عوامل مختلفی وجود دارد که باعث می شود تا نظر کاربر به سایت شما جلب شود و کالا یا خدمات شما را خریداری کند، این عوامل شامل: طراحی وب سایت، سرعت بالا آمدن سایت، استفاده از المان های گرافیکی، واکنش گرا بودن یا ریسپانسیو و دسترسی راحت کاربر به بخش های مختلف می باشد، این عوامل باعث می شود تا کاربر به وب سایت شما علاقه مند شود و در نتیجه تعداد مشتریان شما افزایش پیدا کند. برای طراحی سایت با کیفیت و به صورت کاملا حرفه ای میتوانید به شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه نمایید، این مجموعه در طراحی وب سایت های خود از قالب ها و کد های آماده استفاده نمیکند و تا کنون حدود 4000 وب سایت را برنامه نویسی و طراحی نموده است و توانسته خدمات خود را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به مشتریان ارائه نماید.

منظور از بازاریابی محتوایی چیست؟

بازاریابی محتوایی یکی از زیر مجموعه های دیجیتال مارکتینگ می باشد، و شامل فرآیند تولید و به اشتراک گذاری محتوا است. محتوای تولید شده میتواند به صورت تصویر، ویدیو، اینفوگرافی و پرسش و پاسخ منتشر شود. بازاریابی محتوایی نقش بسیار مهمی در رشد کسب و کار ایفا می کند، تولید محتوای با کیفیت سبب می شود تا مشتریان بیشتری جذب وب سایت شما شوند و از خدمات یا محصولات شما استفاده نمایند و در نتیجه ترافیک وب سایت شما افزایش یابد. در حقیقت در این نوع از بازاریابی مشتری را مجبور به خرید محصول یا خدمات نمیکنیم بلکه به آنها کمک میکنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و در اصل سعی میکنیم تا به سوال ها و نیاز های مشتری پاسخ مناسب بدهند.

سئو و بهینه سازی وب سایت

به مجموعه فعالیت هایی که به منظور بهبود رتبه وب سایت در نتایج جستجو انجام می شود سئو و بهینه سازی سایت گفته می شود، این فعالیت ها شامل کار هایی است که در داخل و خارج از سایت انجام میگیرد و به افزایش رتبه شما کمک میکند. همانطور که میدانیم امروزه افراد بسیار زیادی از اینترنت برای خرید کالا یا خدمات مورد نیاز خود استفاده میکنند، پس در نتیجه بودن در رتبه های برتر نتایج جستجو میتواند باعث افزایش فروش شما شود. در سئو سایت فرآیند های بسیار زیادی برای قرار گرفتن وب سایت در نتایج جستجو کلمات کلیدی انجام میگردد که نیازمند تخصص زیاد برای انجام این فعالیت ها می باشد.

یکی از اساس کسب موفقیت در بازاریابی دیجیتال به کمک وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت می باشد که امروزه از شرکت های بزرگ گرفته تا کسب و کار های کوچک از سئو برای ارتقای جایگاه وب سایت در نتایج جستجو استفاده می نمایند. هنگامی که وب سایت شما در موتور های جستجو در رتبه های بالا قرار گیرد قطعا افراد زیادی جذب وب سایت شما می شوند و درنتیجه فروش شما افزایش پیدا میکند. شرکت دارکوب با ارائه خدمات حرفه ای سئو وب سایت به مشتریان میتواند باعث ارتقای رتبه سایت شما در نتایج جستجو شود، این مجموعه توانسته تا امروز حدودا 500 پروژه سئو را با موفقیت پشت سر بگذارد، همچنین این مجموعه دارای واحد کنترل کیفیت می باشد و تمامی پروژه ها زیر نظر کارشناسان با تجربه در این شرکت انجام میگیرد، درصورت تمایل برای سفارش سئو وارد سایت شده و با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

اعضای شرکت دارکوب

بازاریابی برای موتور های جستجو

بازاریابی موتور های جستجو شامل فرآیندی می باشد که در آن وب سایت شما توسط موتور های جستجو تبلیغ می شود، بازاریابی موتور های جستجو یکی از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ می باشد و به منظور افزایش بازدید وب سایت و جذب مشتری انجام میگیرد. در این روش از بازاریابی با تبلیغ در گوگل یا با تبلیغات کلیکی و پرداخت هزینه ها تلاش می شود تا بیشترین بازدیدکننده را از طریق مراجعه کنندگان گوگل دریافت کنید. با تبلیغات در گوگل ادوردز یا گوگل ادز وب سایت شما در کنار نتایج برتر نمایش داده می شود و سبب می شود تا در کمترین زمان بیشترین بازدید را دریافت کنید. در این روش فرد تبلیغ دهنده عبارت کلیدی که میخواهد در رتبه های برتر آن نمایش داده شود را انتخاب می کند، تا تبلیغات برای فردی که کلمه کلیدی را سرچ می کند نمایش داده شود، همچنین به ازای هر کلیک شما هزینه ای را وارد میکنید که این هزینه با توجه به کلمه کلیدی انتخاب شده متفاوت می باشد.

تبلیغات از طریق خرید ریپورتاژ

منظور از خرید ریپورتاژ نوعی لینک دهی طبیعی می باشد که برای ارتقای رتبه وب سایت در نتایج گوگل انجام میگیرد. امروزه خرید ریپورتاژ به یکی از موثر ترین و بهترین روش های رشد کسب و کار ها و افزایش بازدید تبدیل شده است، در واقع ریپورتاژ نوعی مقاله است که در سایت های مختلف منتشر میگردد و شامل پیوند های مرتبط و تصاویر جذاب می باشد تا کاربر به سمت وب سایت شما جذب شود. برای خرید ریپورتاژ علاوه بر در نظر گرفتن هزینه بهتر است وب سایت های معتبر و معروف را انتخاب نمایید تا بتوانید تعداد کاربران خود را افزایش داده و ترافیک سایت خود را بالا ببرید. خرید ریپورتاژ یک کار حرفه ای است و باید توسط یک فرد متخصص انجام شود، در صورتی که در زمینه خرید ریپورتاژ تجربه کافی را ندارید برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره میتوانید با شماره های موجود در وب سایت دارکوب تماس برقرار نمایید تا کارشناسان سئو این مجموعه بهترین مشاوره را به شما ارائه نمایند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز