چرا خرید رپورتاژ آگهی اشتباه است؟

نوشته شده توسط میلاد سبزی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=17946

4.6/5 - (14 امتیاز)

امروزه افراد و شرکت های زیادی به دنبال افزایش بازدید و بالا رفتن ترافیک سایت و در نتیجه فروش بیشتر هستند. یکی از روش هایی که از آن برای افزایش بازدید و تبلیغات سایت استفاده می شود خرید رپورتاژ آگهی است. اما در صورتی که خرید رپورتاژ آگهی بدون علم سئو باشد و به بهترین شیوه خریداری و تولید نشود ممکن است بی اثر باشد یا حتی اثر منفی به دنبال داشته باشد. بهتر است برای خرید ریپورتاژ آگهی با کارشناسان مربوط به این حوزه مشورت نمایید.

ریپورتاژ آگهی چیست؟

ریپورتاژ آگهی نوعی لینک دهی طبیعی است که به منظور بهینه سازی سایت و ارتقای رتبه الکسای سایت انجام می شود و برای سئو وب سایت مورد استفاده قرار میگیرد. ریپورتاژ آگهی ، مقاله ای است که به منظور تبلیغ محصول یا معرفی خدمات شما در سایت های پر بازدید و معتبر منتشر می شود، تا کاربران را به سمت استفاده از خدمات یا محصولات شما هدایت کند. افراد بازاریاب به این دلیل از ریپورتاژ سایت استفاده میکنند تا مردم نسبت به نوع محصول یا خدمات آگاهی بیشتری پیدا کنند. ساخت یک مقاله خوب یا ریپورتاژ نویسی و انتشار آن در سایت های معتبر و پر بازدید میتواند موقعیت های بسیار خوبی برای جذب ترافیک کاربران به سایت را به وجود بیاورد اما بسیار مهم است که مقاله تولید شده محتوای خوبی داشته باشد تا کاربران و بازدید کنندگان به سمت صفحه مورد نظر شما هدایت شوند.

خرید ریپورتاژ آگهی

در دنیای بازاریابی دیجیتال بسیاری از کاربران به دنبال خرید ریپورتاژ سایت هستند. از طرف دیگر وب سایت های زیادی وجود دارند که خدمات خرید ریپورتاژ را ارائه می دهند. خرید ریپورتاژ آگهی را میتوانید خودتان به صورت مستقیم انجام دهید یا به شرکت هایی که در زمینه تبلیغات اینترنتی فعالیت میکنند و این خدمات را ارائه می دهند بسپارید.

اگر خرید ریپورتاژ آگهی را می خواهید خودتان انجام دهید توجه داشته باشید که علاوه بر در نظر داشتن قیمت مناسب آگهی ریپورتاژ، بهتر است سایت های پر مخاطب و معتبر را انتخاب کنید تا بتوانید مخاطبان خود را افزایش داده و همچنین اعتبار کسب و کار خود را بالا ببرید. خرید ریپورتاژ وب سایت یک کار حرفه ای است و در موفقیت کسب کار شما نقش بسیار مهمی دارد. اگر در زمینه خرید ریپورتاژ تجربه و اطلاعات کافی را ندارید بهتر است از کارشناسانی که در این زمینه فعالیت میکنند مشاوره های لازم را دریافت کنید.

اگر به دنبال شرکت های معتبری هستید که در این زمینه فعالیت دارند، شرکت دارکوب یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات در زمینه خرید ریپورتاژ آگهی است. شرکت دارکوب با نزدیک به سه دهه فعالیت یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه خدمات سئو سایت، طراحی سایت، خرید ریپورتاژ و پشتیبانی سایت می باشد. درصورت تمایل می توانید خرید ریپورتاژ آگهی خود را به شرکت دارکوب بسپارید. برای خرید ریپورتاژ وارد سایت شده و با کارشناسان دارکوب تماس برقرار کنید تا بهترین مشاوره را به شما ارئه دهند.

انواع ریپورتاژ

ریپورتاژ ها انواع مختلفی دارند که شامل:

ریپورتاژ آگهی تصویری

استفاده از ریپورتاژ آگهی تصویر می تواند توجه بسیاری از کابران را جلب کند. در این نوع از ریپورتاژ ها تصاویر به همراه مطلبی جالب به اشتراک گذاشته می شوند به گونه ای که از تصویر ها برای تبلیغات محصولات یا خدمات استفاده می شود این کار سبب توجه و اطمینان کاربر نسبت به محصول می شود.

ریپورتاژ آگهی نوشتاری

در ریپورتاژ آگهی نوشتاری شما فضایی برای به اشتراک گذاشتن کار خود در مجلات و روزنامه ها که میتوان گفت روشی قدیمی است یا حتی وب سایت ها خریداری می کنید سپس محتوای خود را در آن به اشتراک میگذارید. این نوع از ریپورتاژ ها بیشتر در قالب مقاله می باشند.

ریپورتاژ خبری

یکی از اصلی ترین راه ها و بهترین راه ها برای تبلیغات انتشار ریپورتاژ خبری است. در ریپورتاژ های خبری سازمان ها در مورد بخش های گوناگون کار خود و موضوعات مختلف در رابطه با کسب و کار خود محتوایی را می نویسند و آن را در فضای وب به ویژه وب سایت های خبری منتشر می کنند.

بهترین سایت برای خرید ریپورتاژ آگهی

تیم طراحی شرکت دارکوب سایتی برای شما کاربران عزیز طراحی و در دسترس قرار داده است، به نام رایگان بفروش یا Sellfree.ir که یک سایت برای ثبت آگهی و رپورتاژ رایگان است و تبلیغات برای حرفه یا کسب و کار شما در آن انجام می شود. همچنین شما می توانید با قابلیت های متنوع این سایت خرید و فروش یا تبلیغات کسب و کار های خود را انجام دهید. این قابلیت ها شامل:

  • درج آگهی رایگان
  • ثبت پست مهمان
  • خرید ریپورتاژ قوی
  • فروش کالا دست دوم از طریق تیم رایگان بفروش
  • راه اندازی فروشگاه اینترنتی با تماس با پشتیبانی سایت

لازم به ذکر است در این سایت شما می توانید با پرداخت 50 هزار تومان مطالب خود را ویژه سازی نمایید تا بالاتر از دیگران در جای مخصوص قرار گیرد. ویژه سازی به لینک سازی سایت شما هم کمک بسیار زیادی می کند. با ثبت آگهی در سایت شما بک لینک رایگان دریافت می کنید و همچنین با ویژه سازی لینک ها فالو می شوند و شما بک لینک فالو را با ارزان ترین قیمت دریافت می کنید.

 

تاثیرات منفی خرید ریپورتاژ آگهی بر روی سایت

خرید ریپورتاژ آگهی به صورت درست و با رعایت کردن اصول آن میتواند بسیار مفید باشد و ترافیک سایت و بازدید کنندگان سایت را افزایش بدهد، اما در مقابل در صورتی که خرید ریپورتاژ آگهی بدون علم سئو باشد و اصول مربوط به آن رعایت نشود و الگوریتم گوگل را رعایت نکند می تواند بسیار مخرب عمل کند و نتایج مضری را برای وب سایت به دنبال داشته باشد. یکی از اصلی ترین نتایج مخرب آن مجازات گوگل است. گوگل با پایین آوردن امتیاز سایت باعث می شود تا سایت شما رتبه خود را از دست بدهد و حتی برخی از کلمات کلیدی و لینک های برتر سایت شما در نتایج اول گوگل نمایش داده نشود.

یکی دیگر از تاثیرات منفی خرید ریپورتاژ بر روی سایت ضربه زدن بر روی سئو سایت می باشد. در صورتی که خرید ریپورتاژ به خوبی عمل نکند و موفق ظاهر نشود میتواند بر سئو سایت شما تاثیرات منفی بگذراد و رتبه سایت شما را پایین بیاورد که جبران آن بسیار دشوار است و زمان و هزینه زیادی را مصرف کند.

بک لینک چیست؟

منظور از بک لینک این است که یک سایت به سایت دیگر لینک دهی کند که به آن لینک سازی خارجی نیز گفته می شود. بک لینک ها در بهینه سازی وب سایت بسیار موثر هستند و یکی از اصول مهم سئو به حساب می آیند و میتوان گفت از مهمترین عوامل کسب موفقیت در سئوی وب سایت هستند.

خرید بک لینک های قوی و قدرتمند از وب سایت های معتبر و مرتبط با سایت و کسب و کار شما و دریافت بک لینک از این راه میتواند بسیار موثر باشد و توجه موتور های جستجو را به وب سایت شما جلب می کند و در وب سایت ها صفحاتی که تعداد بک لینک بیشتری دارند در رتبه های بالاتر موتور های جستجو قرار میگیرند.

انواع بک لینک

بک لینک ها شامل انواع مختلفی می باشند که انواع بک لینک عبارت اند از:

بک لینک فالو

ساخت بک لینک فالو سبب تقویت سایت از لحاظ سئو می شود و باعث می شود تا موتور های جستجو بتوانند لینک مورد نظر را دنبال کنند و به آدرس وب سایت شما برسند. بک لینک فالو بر اساس رتبه صفحه مورد نظر و اعتبار دامنه سایت ساخته می شوند و موجب انتقال ارزش و اعتبار صفحه به سایت هدف می شوند. در حقیقت ربات های موتور های جستجو به دنبال بک لینک های فالو هستند و هنگامی که شما در سایتتان بک لینک فالو ایجاد می کنید به موتور های جستجو این پیام را می دهید که محتوای قرار گرفته در وب سایت محتوای با ارزشی است.

بک لینک نوفالور

بک لینک های نوفالو بر خلاف بک لینک های فالو هستند و اعتبار و ارزش صفحه را به سایت هدف منتقل نمی کنند. مدیران وب سایت های مختلف این کار را با استفاده از کد های html انجام می دهند. بنا بر این زمانی که ربات گوگل بک لینک نوفالو را مشاهده میکند ارزش و اعتباری به سایت هدف منتقل نمی کند.

ثبت پست مهمان

منظور از پست مهمان ارسال پست در وبلاگ یک شخص دیگر می باشد. این کار باعث می شود تا مقاله شما پیوند خارجی به دست آورد و دیده شود همچنین موجب می شود تا مقاله شخص مقابل نیز ارزشمند شناخته شود. از طریق پست مهمان شما میتوانید کاربران شبکه های اجتماعی را به سمت سایت خودتان جذب کنید. اما دلیل اصلی استفاده از پست مهمان ارتقای سئو سایت می باشد. پست مهمان باعث می شود تا ترافیک سایت شما افزایش یابد و افراد بیشتری از سایت شما بازدید کنند، با این کار شما به بهینه سازی وب سایت خود برای موتور های جستجو کمک می کنید.

آموزش بک لینک سازی

در صورتی که تمایل دارید خودتان وب سایتتان را در موتور های جستجو بالا بیاورید و بک لینک های قوی و حرفه ای بسازید، نیاز دارید تا در دوره های آموزش سئو و بهینه سازی سایت شرکت کنید و این روش ها را بیاموزید.

شرکت دارکوب علاوه بر انجام خدمات سئو و بهینه سازی سایت و انجام خدمات ریپورتاژ و بک لینک، دارای آموزشگاه فنی حرفه ای می باشد و خدمات آموزشی در همین حوزه را ارائه می نماید، تا علاقه مندان بتوانند به صورت حرفه ای توسط اساتید با تجربه شرکت دارکوب اصول سئو و بهینه سازی سایت و آموزش بک لینک سازی حرفه ای را ببینند. همچنین پس از اتمام دوره میتوانید وارد بازار های کار خارجی و داخلی بشوید و کار خود را در این زمینه آغاز کنید.

سئو یا بهینه سازی وب سایت چیست؟

سئو به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو است. امروزه اکثر کاربران اینترنت برای خرید کالا یا خدمات مورد نیاز خود از موتور های جستجو کمک میگیرند. به همین خاطر هنگامی که سایت شما در رتبه های اول نمایش داده شود تعداد بازدید سایت شما و همچنین تعداد مشتریان سایت شما افزایش می یابد و در نتیجه سبب رشد و موفقیت کسب و کار شما می شود. اما لازم است تا برای نمایش سایت در رتبه های برتر یک سری فعالیت ها انجام گیرد. به مجموعه فرآیند هایی که انجام می شود تا وب سایت شما در کلمات کلیدی مرتبط و صفحات گوگل نمایش داده شود سئو گفته می شود. در حقیقت امروزه سئو یکی از بهترین روش ها برای دیجیتال مارکتینگ است و افراد زیادی از این روش برای رشد کسب و کار خود استفاده میکنند. با توجه به آن که امروزه اکثر جستجو ها در موتور های جستجو گوگل انجام میشود عملا این موتور جستجو اهمیت ویژه ای در بین دیگر موتور های جستجو دارد.

انجام خدمات سئو توسط شرکت دارکوب

همانطور که میدانیم برای بدست آوردن رتبه های بالا در موتور های جستجو نیاز به سئو قوی و قدرتمند داریم تا در کلمات کلیدی مربوط به سایت خود بتوانیم رتبه های مناسب را کسب کنیم.

شرکت دارکوب فعالیت خود را در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی، ارائه خدمات هاستینگ و دامنه آغاز کرده است. این مجموعه توانسته در سال های اخیر پروژه های سئو خود را با موفقیت به مشتریان خود ارائه کند و میتوان گفت یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو در ایران است همچنین کارشناسان سئو این شرکت با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه سئو آماده ارئه بهترین خدمات به شما عزیزان هستند.

خدمات اصلی که شرکت دارکوب برای بهینه سازی وب سایت به مشتریان خود ارائه میدهد، بک لینک سازی است. ساخت بک لینک در شرکت دارکوب به صورت کاملا طبیعی توسط کارشناسان این حوزه انجام میگیرد. این فرآیند در بازه زمانی حدودی اجرا می شود و باعث می شود تا وب سایت شما به مرور زمان در رتبه های بالا موتور های جستجو قرار بگیرد.

برای سفارش سئو کافی است تا نام سایت خود به همراه کلمات کلیدی مورد نظر خود را در سامانه پشتیبانی دارکوب ارسال نمایید تا بهترین خدمات به شما ارئه شود.

 

سئو خارج سایت به چه چیزی گفته میشود؟

سئو خارج سایت از جمله اقدامات دیگر برای بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتور های جستجو گوگل می باشد. سئو خارجی ترکیبی از فعالیت ها و استراتژی هایی است که خارج از وب سایت شما انجام میگیرد و شامل کارهایی می باشد که سبب می شود موتور های جستجو و کاربران متوجه اعتبار سایت، محبوبیت سایت و مرتبط بودن محتوا سایت شما بشوند. این کار موجب تبلیغ حرفه یا کسب و کار در سایر بستر های معتبر در اینترنت می شود به طوری که کیفیت محتوای شما را تضمین میکند.

آموزش سئو به صورت حرفه ای

بسیاری از کاربران علاقه مند هستند تا خودشان روی سئو وب سایتشان کار کنند و رتبه بندی سایت خود را در موتور های جستجو بالا ببرند. اما قبل از آن لازم است تا آموزش های لازم در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت را ببینند. آموزش سئو وب سایت این امکان را به کاربران میدهد تا بدون نیاز به سئو کار و کارشناس سئو حرفه ای رتبه سایتشان را افزایش دهند. در صورت تمایل میتوانید در کلاس های آموزش سئو شرکت دارکوب ثبت نام نمایید تا زیر نظر اساتید با تجربه شرکت دارکوب شروع به یادگیری کنید. در این دوره های آموزشی تمامی اصول سئو و بهینه سازی وب سایت به صورت حرفه ای به هنرجویان آموزش داده می شود. همچنین پس از اتمام دوره در صورت تایید استاد میتوانید در شرکت داکوب استخدام شوید و شروع به کار کنید.

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا یکی از مهمترین عوامل برای کسب رتبه مناسب در موتور های جستجو است. تولید محتوای جذاب و مرتبط با کسب و کار شما میتواند باعث جذب کاربر به وب سایت و در نتیجه ترافیک سایت شود. فرآیند ایجاد تولید محتوا میتواند به صورت متن، ویدیو و تصویر باشد و بسیار مهم است که محتوای تولید شده از پایه تولید گردد و اصول سئو در مقاله رعایت شود این کار سبب می شود، ربات گوگل مقاله شما را مقاله ای با ارزش بداند و آن را در رتبه های بالا قرار دهد. برای داشتن یک مقاله مناسب شما در ابتدا باید مشتریان و علایق آنها را شناسایی کنید و با توجه به حوزه فعالیت خود تحقیقات کلمات کلیدی را آغاز نمایید.

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی فعالیتی است که به منظور جذب و حفظ مشتری انجام میگیرد و یکی از زیر مجموعه های مهم دیجیتال مارکتینگ است. این فعالیت ها شامل ایجاد، تولید، به اشتراک گذاری رسانه و انتشار آن می باشد. همچنین این اطلاعات را میتوان در شکل های مختلفی به نمایش گذاشت مانند: پست های وبلاگ، اخبار، اینفوگرافیک، فیلم ها، مقالات طولانی و غیره. این روش یکی از بهترین روش ها برای بازاریابی و تبلیغ سایت شما می باشد.

ارسال اطلاعات مرتبط، با ارزش و به روز باعث تقویت موتور های جستجو می شود و به شما کمک می کند تا به عنوان یک متخصص معرفی شوید و با کاربران خود ارتباط برقرار کنید.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتنیگ به روش هایی گفته می شود که شما در آن کسب و کار خود را به دیگران معرفی نمایید. این روش ها شامل انواع مختلفی می باشد مانند: طراحی و سئوی سایت، فعالیت در شبکه های اجتماعی، انواع روش های تبلیغاتی و غیره. در واقع علم بازاریابی دیجیتال به شما این کمک را میکند تا در زمینه های تجارت الکترونیک بتوانید کارتان یا حرفه خود را آسان تر و راحت تر به دیگران معرفی کنید. با استفاده از روش های دیجیتال مارکتینگ شما میتوانید مشتریان خوبی را جذب کنید و باعث رونق کسب و کارتان شوید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز