بهترین سایت ساز های رایگان فارسی

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13202

5/5 - (2 امتیاز)
قالب سایت و سایت ساز ایرانی

بهترین سایت ساز های فارسی

ساخت سایت با استفاده از سایت ساز ها بسیار مقرون به صرفه و سریع انجام می شود. سایت ساز ها به شما این امکان را می دهند که بدون نیاز به کدنویسی  طراحی سایت انجام دهید. معمولاً سایت ساز های فارسی شبیه وردپرس هستند. کاربران سایت ساز های فارسی بعد از نصب سایت ساز بایستی برای طراحی سایت یک قالب تهیه کنند. سایت ساز های فارسی مطابق با نیاز کاربران ایرانی طراحی شده اند و از زبان فارسی حمایت می کنند. سایت ساز های ایرانی زیادی وجود دارد. بهترین سایت ساز فارسی با اصول سئو سازگاری دارد، پشتیبانی قوی دارد، طراحی سایت ریسپانسیو را پشتیبانی کند، انواع قالب سایت را ارائه دهد.

چرا طراحی وب سایت مهم است؟

با پیشرفت فناوری، کسب و کار های آنلاین رو به گسترش هستند. بستر اینترنت فضای مناسبی برای تبلیغات و جذب کاربران بیشماری است که زمان زیادی را در اینترنت می گذرانند. طراحی وب سایت برای یک کسب و کار آنلاین یک اساس و پایه است. طراحی سایت اولین قدم برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک است. شما اگر حتی بهترین و با کیفیت ترین محصولات و خدمات را داشته باشید تا زمانی که مخاطبی نداشته باشید کارتان سود و بهره ای ندارد. با طراحی وب سایت می توانید به صورت 24 ساعته فعالیت تجاری داشته باشید. کاربران از طریق طراحی وب سایت شما می توانند دسترسی دائمی به کسب و کار شما داشته باشند. ساخت سایت هزینه های یک استارت آپ را به حداقل می رساند. برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین با ساخت سایت هزینه های مربوط به دکور، اجاره دفتر و …. حذف خواهد شد. بسیاری از کاربران ترجیح می دهند به صورت آنلاین خرید انجام دهند و ساخت وب سایت این امکان را برای آنها مهیا می کند. ساخت وب سایت برای برند تجاری شما اعتبار سازی می کند. بسیاری از کاربران از برند های تجاری و معتبر انتظار یک طراحی وب سایت حرفه ای را دارند. مشاغل مختلف با ساخت وب سایت می توانند فروش خود را به حداکثر برسانند. ساخت وب سایت پتانسیل جذب کاربران زیادی را دارد.

سایت ساز رایگان

ساخت وب سایت این روز ها کار خیلی سختی نیست. سایت ساز ها امکانات زیادی دارند که انواع ساخت وب سایت را امکان پذیر کرده اند. ساخت وب سایت با استفاده از سایت ساز های رایگان بسیار کم هزینه و حتی رایگان تمام می شود. اما توجه داشته باشید امکانات یک سایت ساز رایگان و عملکرد هایی که ارائه می دهد ممکن است با دیگری متفاوت باشد. برای استفاده از یک سایت ساز رایگان بایستی به اندازه کافی از آن سایت ساز شناخت داشته باشید. معمولاً اصول سئو در یک سایت ساز رایگان رعایت می شود. بنابراین لازم نیست کاربران نگران سئو سایت خود باشند. اما از سوی دیگر شاید در ساخت سایت با استفاده از یک سایت ساز رایگان کمی محدودیت داشته باشید. در واقع شما تا جایی دستتان برای طراحی وب سایت از طریق یک سایت ساز رایگان باز است که سایت ساز به شما اجازه می دهد. بسیاری از قالب ها در سایت ساز رایگان، رایگان و بدون هزینه است. قالب سایت رایگان امکان طراحی سایت رایگان را برای کاربران فراهم می کند.

برای انتخاب بهترین سایت ساز چه نکاتی را مد نظر داشته باشیم؟

یک سایت ساز خوب بایستی تمام امکانات لازم برای ساخت وب سایت را داشته باشد. اما در نظر داشتن برخی نکات در انتخاب بهترین سایت ساز کمک زیادی می کند:

رابط کاربری آسان

بهترین سایت ساز رابط کاربری خوبی دارد و این امکان را به کاربران می دهد تا براحتی اقدام به ساخت سایت کنند. اگرچه همه سایت ساز ها همین هدف را دنبال می کنند اما استفاده از برخی از سایت ساز ها آسانتر است. سایت ساز های شلوغ باعث سردرگمی کاربر می شوند.

زیرساخت مناسب

بهترین سایت ساز بایستی خدمات با کیفیتی ارائه دهد. اگرچه بروز مشکلات در طراحی سایت ها غیر قابل پیشگیری هستند، اما اگر سایت ساز تیم پشتیبانی قوی داشته باشد خیلی سریع می تواند مشکل را برطرف کند.

تنوع قالب

بهترین سایت ساز قادر به ارائه ی انواع قالب سایت است. بهترین سایت ساز برای هر نوع سلیقه و هدفی انواع قالب سایت ها را دارد. برخی سایت ساز ها تنوع قالب بیشتری دارند و برخی کمتر.

سئو سایت ساز

کد های بهترین سایت ساز با اصول سئو سازگار است. ساخت سایت با سایت ساز سئو شده بر سئو سایت شما و بازدید بیشتر طراحی سایتتان مؤثر است.

سایت ساز ایرانی یا خارجی؟

با کمی سرچ در اینترنت انواع سایت ساز ایرانی و خارجی را خواهید یافت. سایت ساز ها هم نمونه های ایرانی دارند و هم خارجی. یک سایت ساز ایرانی با توجه به نیاز های بازار ایران طراحی شده است. یک سایت ساز ایرانی به زبان فارسی است و استفاده از آن برای کاربران ایرانی راحتتر است. خیلی از سایت ساز های خارجی رایگان نیستند و برای استفاده از آنها بایستی هزینه ای به دلار پرداخت کنید که شاید گران باشد. همچنین با توجه به تحریم ها شاید یک نمونه سایت ساز خارجی سایت شما را حذف کند و دیگر نمایش ندهد. به همین دلایل خیلی از کاربران ایرانی استفاده از یک سایت ساز ایرانی و سایت ساز فارسی را ترجیح می دهند. در ایران انواع سایت ساز ایرانی و سایت ساز فارسی به کاربران ارائه می شود.

بهترین سایت ساز های فارسی کدام است؟

یک سایت ساز فارسی خوب و با کیفیت باید بتواند نیاز های تجاری کاربر را مرتفع کند. یک سایت ساز فارسی خوب خدمات پشتیبانی دارد. بهترین سایت ساز ایرانی سئو شده است. برای اطلاع و استفاده از از بهترین سایت ساز های فارسی در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره شرکت دارکوب استفاده نمایید.

قیمت سایت ساز

قیمت سایت ساز بر اساس فاکتور های مختلفی تعیین می شود. برخی فاکتور هایی که در قیمت سایت ساز مؤثرند عبارتند از: پهنای باند، خدمات پشتیبانی، تعداد قالب ها و …. معمولاً قیمت سایت سازی که توسط یک شرکت میزبان وب ارائه می شود پایین تر است.

سایت ساز آنلاین چیست؟

سایت ساز آنلاین یک نرم افزار است که به شما دامنه ی رایگان می دهد و شما براحتی و بدون هزینه می توانید طراحی سایت انجام دهید. از سایت ساز آنلاین برای انواع طراحی وب سایت می توان استفاده کرد. از یک سایت ساز آنلاین هر کاربری حتی کسی که تجربه خاصی در ساخت سایت ندارد، می تواند استفاده کند.

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس طرفداران زیادی دارد. بر اساس مطالعات، بیش از 40% طراحی سایت ها در دنیا با وردپرس انجام شده است. طراحی سایت با وردپرس بسیار مقرون به صرفه است. وردپرس قالب ها و افزونه های زیادی دارد. طراحی سایت با وردپرس ساده است. با وردپرس می توان انواع طراحی سایت از ساخت سایت شخصی گرفته تا ساخت وب سایت تجاری و پیچیده را انجام داد. با وردپرس می توان هر نوع عملکردی را در طراحی سایت پیاده سازی کرد.

طراحی سایت با جوملا

بعد از وردپرس طراحی سایت با جوملا محبوبیت زیادی بین کاربران دارد. انتخاب یک پلتفرم مناسب بخش مهمی از ساخت وب سایت است. جوملا یک پلتفرم بسیار منعطف است و برای هر نوع طراحی سایتی خوب است. جوملا رایگان است و نصب راحتی دارد. جوملا حاوی قالب سایت های زیادی است. طراحی سایت با جوملا برای کاربران فارسی زبان نیز ممکن است. جوملا ساختار راست چین و زبان فارسی را پشتیبانی می کند. اما از سوی دیگر طراحی سایت با جوملا شاید کمی پیچیده باشد. اگرچه طراحی سایت با جوملا سرعت خوبی دارد اما جوملا در رعایت قوانین سئو خیلی موفق نیست. بر اساس مطالعات، 3% از طراحی سایت ها در دنیا بر اساس جوملا هستند. سفارشی سازی در طراحی سایت با جوملا کاملاً امکان پذیر است.

طراحی سایت با دروپال

دروپال یک سیستم مدیریت محتواست که مانند وردپرس و جوملا با زبان برنامه نویسی php نوشته شده است. طراحی سایت با دروپال امنیت بسیار بالایی دارد. بسیاری از وب سایت های مهم مانند طراحی وب سایت دانشگاه هاروارد، طراحی وب سایت پلیس امنیت ایران و …. بر اساس دروپال هستند. برای ساخت وب سایت های بزرگ، دروپال بهتر از وردپرس است. طراحی سایت با دروپال قدرت، امنیت و کارایی بالایی دارد. اما از سوی دیگر طراحی سایت با دروپال نسبت به وردپرس کمی پیچیده تر و یادگیری دروپال کمی سخت تر از وردپرس است. طراحی سایت با دروپال نیازمند زمان بیشتر و هزینه ی بیشتری نسبت به وردپرس است.

طراحی سایت با اپن کارت

اپن کارت یک سیستم فروشگاه ساز تخصصی و متن باز است. اپن کارت امکانات اولیه خوبی دارد. با اپن کارت می توان محصولات را براحتی دسته بندی نمود. در طراحی سایت با اپن کارت بسیاری از ویژگی ها مانند زبان، سیستم نظر دهی برای محصولات و …. را می توان کنترل کرد. طراحی سایت با اپن کارت جامعه کاربری زیادی در ایران دارد. اپن کارت امکان ایجاد قالب سایت را به طراحان و کاربران این سیستم مدیریت محتوا می دهد. طراحی سایت با اپن کارت سیستم بهینه سازی خوبی برای تصاویر دارد. طراحی سایت با اپن کارت از انواع درگاه های پرداخت آنلاین حمایت می کند.

طراحی سایت با مجنتو

مجنتو یک سیستم مدیریت محتوای متن باز برای تجارت الکترونیک است. بر اساس تحقیقات، بیش از 60 هزار فروشگاه آنلاین بر اساس مجنتو هستند. مجنتو قالب سایت های بسیار کاربر پسند و با امکانات جانبی زیاد دارد. مجنتو دو نسخه رایگان و غیر رایگان دارد. مجنتو با اصول سئو سازگار است. طراحی سایت با مجنتو از چند زبانی حمایت می کند. اما طراحی سایت با مجنتو کمی صبر و حوصله می خواهد. بسیاری از قابلیت ها در طراحی سایت با مجنتو غیر رایگان هستند. طراحی سایت با مجنتو تقریباً گران تمام می شود. مجنتو کمی سنگین است و نیاز به هاست بسیار قوی دارد.

طراحی سایت با پرستا شاپ

پرستا شاپ رایگان است و برای ساخت وب سایت های فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. چند زبانگی در طراحی سایت با پرستا شاپ حمایت می شود. طراحی سایت با پرستا شاپ با اصول سئو سازگاری دارد. پرستا شاپ امکانات بسیار خوبی مانند سیستم حسابداری، انبار داری، مدیریت مشتریان و …. برای طراحی وب سایت فروشگاهی در اختیار کاربران قرار می دهد. طبق مطالعات، بیش از 26000 طراحی سایت با پرستا شاپ انجام شده است. پرستا شاپ یک میلیون سایت و انجمن پشتیبان دارد. طراحی سایت با پرستا شاپ 65 زبان زنده دنیا را حمایت می کند. پرستا شاپ 310 ماژول پیش فرض دارد. مدیرت طراحی سایت با پرستا شاپ آسان است. طراحی سایت ریسپانسیو با پرستا شاپ امکان پذیر است. با پرستا شاپ براحتی می توان محصولات را دسته بندی کرد.

ساخت سایت رایگان

اگر نمی خواهید برای طراحی سایت هزینه ای پرداخت کنید راه حل شما ساخت سایت رایگان است. ساخت سایت رایگان به شما کمک می کند تا بدون صرف هزینه کسب و کار آنلاین خود را راه بیاندازید و کسب درآمد کنید. ساخت سایت رایگان با سایت ساز های رایگان نظیر وردپرس براحتی امکان پذیر است. کار کردن با وردپرس ساده است. وردپرس پنل کاربری بصری دارد که به کاربران این امکان می دهد تا به سادگی سایتشان را مدیریت کنند. کار کردن با وردپرس نیاز به تجربه و دانش برنامه نویسی ندارد. یادگیری وردپرس ساده است. همه افراد حتی افراد کم تجربه نیز براحتی با وردپرس می توانند طراحی وب سایت انجام دهند. وردپرس حاوی انواع قالب سایت رایگان است. کاربران برای ساخت سایت رایگان می توانند از این قالب ها استفاده کنند.

ساخت سایت ارزان و حرفه ای

ساخت سایت ارزان و حرفه ای با سایت ساز هایی نظیر وردپرس یا دروپال امکان پذیر است. در واقع سایت ساز ها امکانات متنوع و زیادی دارند که طراحی هر نوع وب سایت با هر پیچیدگی را امکان پذیر کرده اند. برای ساخت سایت ارزان می توانید از یک طراح سایت کمک بگیرید. یک طراح سایت حرفه ای با تمام مراحل ساخت وب سایت آشنایی کامل دارد و می داند برای انجام ساخت سایت ارزان و در عین حال حرفه ای از چه امکانات و راه حل هایی استفاده کند. برای ساخت سایت ارزان و حرفه ای در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات طراحی وب سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با داشتن منابع مختلف و کادری مجرب ارائه دهنده ی خدمات ساخت سایت ارزان و حرفه ای، خرید قالب وردپرس و …. می باشد.

قالب وردپرس

یک قالب وردپرس جلوه و ظاهر طراحی سایت وردپرس شما را تشکیل می دهد. قالب سایت، طراحی های از پیش انجام شده هستند. یک قالب وردپرس، طرح و رنگ بندی و جایگاه المان های مختلف را در طراحی سایت شما مشخص می کند. یک قالب وردپرس پوشه ای از فایل های جاوا اسکریپت و …. را در دل خودش دارد. برای انتخاب یک قالب سایت به اندازه کافی وقت بگذارید. وقتی کاربری وارد طراحی وب سایت شما می شود، اولین چیزی که توجهش جلب می کند ظاهر سایت شماست. شما با انتخاب یک قالب سایت زیبا می توانید کاربران زیادی را به طراحی وب سایت خود جلب کنید. اما در انتخاب قالب وردپرس علاوه بر زیبایی بایستی فاکتور های دیگری مانند امکانات، سرعت بارگذاری، ریسپانسیو بودن قالب وردپرس، داشتن پشتیبانی و … را نیز در نظر داشته باشید. برای خرید قالب وردپرس مناسب در صورت تمایل می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن نمایید. فروشگاه قالب دارکوب حاوی انواع قالب سایت سئو شده است که برای انواع طراحی سایت ها مناسب است. تمامی قالب سایت های فروشگاه دارکوب به سفارش شرکت دارکوب طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی برخوردارند.

در خرید قالب سایت چه نکاتی را رعایت کنم؟

رعایت برخی نکات در خرید قالب سایت به طراحی سایت کارآمدتر و زیباتر کمک زیادی می کند:

خرید قالب سایت ساده

سعی کنید هنگام خرید قالب سایت سراغ قالب سایت های پیچیده نروید. خرید قالب سایت ساده بهتر است. قالب سایت شلوغ هم سرعت بارگذاری طراحی وب سایتتان را کاهش می دهد و هم باعث می شود کاربر زود خسته شود.

افزونه ها

هنگام خرید قالب سایت توجه داشته قالب سایت مورد نظر امکانات و ویژگی هایی که می خواهید را دارد.

خرید قالب وردپرس ریسپانسیو

ریسپانسیو بودن در اکثر قالب های وردپرس رعایت شده است. با این وجود هنگام خرید قالب وردپرس این موضوع را چک کنید. طراحی سایتی که ریسپانسیو نباشد بسیاری از کاربران خود را از دست می دهد.

سازگاری با انواع مرورگر ها

هنگام خرید قالب سایت توجه داشته باشید که قالب سایت مورد علاقه تان با انواع مرورگر ها سازگاری داشته باشد. کاربران برای مرور وب سایت ها از مرورگر های متفاوتی استفاده می کنند. بنابراین مهم است قالب وردپرسی انتخاب کنید که با مرورگر های مختلف سازگار باشد.

خرید سایت

با خرید سایت به سرعت می توانید وارد دنیای کسب و کار آنلاین شوید. با خرید سایت آماده دیگر لازم نیست زمانی برای طراحی سایت صرف کنید. اما در خرید سایت توجه به ریسپانسیو بودن سایت و سئو آن نیز داشته باشید. خرید سایت سئو شده به بازدید بیشتر طراحی سایت شما کمک می کند. خرید سایت برای تمامی کسب و کار ها و هر هدف تجاری مانند خرید سایت فروشگاهی، خرید سایت خبری، خرید سایت آموزشی و …. امکان پذیر است.

قیمت ساخت سایت چقدر است؟

قیمت ساخت سایت بسته به اینکه چه کسی کار طراحی سایت را انجام می دهد، بزرگی و کوچکی طراحی سایت، اینکه طراحی سایت توسط یک نفر انجام می شود یا یک تیم و …. متفاوت است. در قیمت ساخت سایت کیفیت و پشتیبانی و خدمات سئو و …. نیز مؤثرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ساخت سایت در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره تخصصی و رایگان شرکت دارکوب استفاده نمایید.

خلاصه

سایت ساز ها کار طراحی سایت را سرعت داده اند. با سایت ساز ها می توان یک طراحی سایت ارزان و حرفه ای انجام داد. سایت ساز ها هم نمونه های خارجی دارند و هم ایرانی. سایت ساز های فارسی مطابق نیاز کاربران ایرانی ساخته شده اند. بهترین سایت ساز ها رابط کاربری آسان و قابل درکی دارند، امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار می دهند، سازگار با اصول سئو هستند و تیم پشتیبانی دارند. بهترین سایت ساز های فارسی طراحی سایت ریسپانسیو را پشتیبانی می کنند. بهترین سایت ساز های فارسی انواع قالب سایت را برای انواع طراحی سایت ارائه می دهد. برای ساخت وب سایت با استفاده از سایت ساز ها می توانید از خدمات طراحی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت ارائه دهنده ی خدمات ساخت سایت، خرید قالب سایت، پشتیبانی سایت، سئو سایت و …. می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز