طراحی وب سایت به صورت اقساطی

نوشته شده توسط میلاد سبزی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=18109

4.7/5 - (3 امتیاز)

یکی از عوامل مهم در کسب موفقیت برای کسب و کار های مختلف داشتن وب سایت است. هم اکنون وب سایت ها یکی از مهمترین بخش های بازاریابی دیجیتال می باشند و نقش موثری در جذب مشتری دارند اما قیمت طراحی وب سایت باعث شده تا بسیاری از افراد توانایی ایجاد وب سایت را نداشته باشند. از این رو شرکت طراحی وب سایت دارکوب تصمیم گرفته تا علاوه بر پایین آوردن قیمت ها، طراحی سایت را به صورت اقساطی با بهترین کیفیت انجام دهد، طراحی وب سایت به صورت اقساطی سبب می شود تا با داشتن وب سایت مخصوص به حرفه خود به کسب و کارتان رونق ببخشید.

طراحی وب سایت چیست؟

طراحی وب سایت به ساخت و راه اندازی صفحات وب گفته می شود که این کار معمولا با کد نویسی به زبان های مختلف انجام می گیرد. به طور کلی وب سایت مجموعه ای از صفحات است که حاوی محتوا چند رسانه ای می باشد. ساخت وب سایت شامل فرآیند هایی مانند: برنامه ریزی، ایده پردازی و تنظیم محتوای مناسب در سایت می باشد. طراحی وب سایت یکی از اصلی ترین راه های بازاریابی دیجیتال است و هدف اصلی ایجاد وب سایت معرفی شغل یا حرفه افراد در بستر اینترنت و همچنین جذب مشتری از این طریق می باشد.

طراحی وب سایت ارزان

امروزه اکثر کسب و کار ها نیاز دارند تا یک وب سایت مربوط به کار خود داشته باشند تا بتوانند در بستر اینترنت و فضای مجازی حرفه خود را به کاربران معرفی کرده و از این راه مشتری جذب کنند. اما موضوع اصلی هزینه طراحی وب سایت است، افرادی که میخواهند وب سایت مورد نظر خود را داشته باشند باید بابت ساخت و راه اندازی آن هزینه هایی را بپردازند. افراد معمولا به دنبال روشی برای طراحی سایت ارزان هستند.

شرکت طراحی سایت دارکوب با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه طراحی وب سایت میتواند گزینه بسیار مناسبی برای انجام خدمات طراحی وب سایت باشد. تعرفه های شرکت دارکوب نسبت به دیگر شرکت ها بسیار ارزان تر است و لازم به ذکر است که وب سایت های تولید شده توسط شرکت دارکوب با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت به مشتریان عرضه میگردد. قالب های تولید شده شرکت دارکوب از پایه تولید می شوند و از کد های آماده استفاده نمی گردد. همچنین شرکت دارکوب علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود دارای پشتیبانی 24 ساعته و 7 روزه می باشد تا در صورت بروز مشکل متخصصان این شرکت آن را برطرف کنند. در صورت تمایل برای سفارش طراحی وب سایت وارد سایت دارکوب شده و با کارشناسان این شرکت تماس برقرار کنید تا بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند.

طراحی وب سایت به صورت اقساطی

بسیاری از کسب و کار ها به دلیل شرایط اقتصادی نا مناسب نمی توانند سایت مربوط به شغل خود را داشته باشند و از مزایای داشتن وب سایت استفاده کنند. شرکت دارکوب که همواره به فکر مشتریان و کاربران خود بوده است، امکان طراحی وب سایت به صورت اقساطی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده و قیمت ساخت سایت را تا حد زیادی پایین آورده است. نحوه پرداخت پروژه های طراحی وب سایت اقساطی دارکوب به این صورت است که 50 درصد هزینه پروژه در ابتدا و 50 درصد در انتهای پروژه پرداخت می شود، این در صورتی است که هزینه ساخت وب سایت و طراحی آن در مجموعه دارکوب با پایین ترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته و 7 روزه به مشتریان عرضه می گردد.

روش های مختلف طراحی سایت

به طور کلی طراحی وب سایت ها به دو روش انجام می شود روش اول استفاده از کد نویسی است در این روش وب سایت شما از ابتدا کد نویسی شده و به صورت اختصاصی طراحی می شود اما این روش پر هزینه می باشد و نیاز به زمان زیادی دارد. در روش دوم که به آن سیستم مدیریت محتوا (CMS) گفته می شود نسبت به روش اول ارزان تر است و در زمان کمتری طراحی وب سایت انجام می شود، همچنین این روش طرفداران بیشتری دارد به طوری که اکثر وب سایت ها از سیستم مدیریت محتوا برای طراحی وب سایت خود استفاده می کنند به خصوص سیستم مدیریت محتوا وردپرس.

خدمات طراحی وب سایت شرکت دارکوب

در واقع تمامی وب سایت ها دارای خدماتی هستند که شامل مجموعه ای از فعالیت هایی می شوند که در طراحی سایت مورد استفاده قرار میگیرد. هرکدام از این فعالیت ها به برنامه ریزی خاصی نیاز دارد و در پیشرفت سایت شما تاثیر گذار است. برخی از خدمات ارائه شده توسط شرکت دارکوب شامل:

  • طراحی وب سایت: شرکت دارکوب تمامی وب سایت های خود را با توجه به اصول سئو طراحی کرده است و سایت مورد نظر با توجه به کسب و کار مشتری به صورت کاملا بهینه طراحی میگردد.
  • تولید محتوا: یکی از اصلی ترین فعالیت هایی که باعث معرفی کسب و کار شما به دیگران و جذب مشتری می شود تولید محتوای سئو شده است. شرکت دارکوب این کار را به صورت حرفه ای با توجه به اصول سئو انجام می دهد.
  • بروزرسانی وب سایت: بروزرسانی سایت شامل قرار دادن محصولات و محتوای جدید در سایت و بروزرسانی محتوا های قبلی می باشد. شرکت دارکوب در این زمینه نیز با رعایت اصول سئو این کار را به بهترین شکل انجام می دهد.
  • پشتیبانی سایت: پشتیبانی سایت کارهایی از قبیل رفع نمودن ایرادات و مشکلات سایت، پاسخ گویی به سوالات مشتری و ارائه بهترین مشاوره به مشتری است. شرکت دارکوب با پشتیبانی 24 ساعته و 7 روزه این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده است تا در صورت بروز مشکل و یا پاسخ به سوالات مشتری با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره آنها استفاده نمایید.

آموزش طراحی صفحات وب

یکی دیگر از راه های کم هزینه و پر طرفدار طراحی وب سایت که امروزه بسیار مورد توجه است، شرکت در دوره های آموزش طراحی وب سایت است. با یادگیری طراحی وب سایت حرفه ای شما به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل می شوید و میتوانید برای خودتان و کسب و کارتان سایت طراحی کنید. علاوه بر آن از این راه میتوانید کسب درآمد داشته باشید و به عنوان یک طراح سایت، برای دیگر افراد طراحی صفحات وب را انجام دهید.

شرکت دارکوب در کنار ارئه انواع خدمات طراحی وب سایت دارای آموزشگاه فنی حرفه ای می باشد و خدمات آموزشی در این زمینه را به کاربران خود ارائه می نماید. کلاس های آموزشی دارکوب در آموزشگاه دارکوب به صورت کاملا عملی توسط اساتید با تجربه این مجموعه به صورت آنلاین و حضوری برگزار میگردد. صفر تا صد آموزش طراحی صفحات وب سایت در این دوره ها به هنرجویان آموزش داده می شود به طوری که پس از اتمام دوره های آموزشی میتوانند فعالیت خود را در بازار های کاری مربوط به این حوزه آغاز نمایند. همچنین دیگر آموزش های مربوط به طراحی سایت مانند: سئو و بهینه سازی در این مجموعه به بهترین شکل آموزش داده می شود. درصورت تمایل برای شرکت در کلاس های آموزش طراحی سایت حرفه ای وارد سایت آموزشگاه دارکوب شده و با کارشناسان این مجموعه تماس برقرار نمایید.

سفارش طراحی وب سایت

در صورتی که نیاز به داشتن وب سایت برای شغل خود دارید میتوانید طراحی وب سایت خود را به شرکت دارکوب بسپارید. این شرکت فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرده است و تا کنون توانسته بیش از 4000 وب سایت را طراحی و برنامه نویسی کند، این مجموعه خدمات طراحی سایت خود را با کیفیت بالا و قیمت پایین به مشتریان خود عرضه می نماید و میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای سفارش طراحی وب سایت باشد. همچنین این مجموعه دارای واحد کنترل کیفیت می باشد که پس از اتمام پروژه و تایید سایت توسط کارفرما وب سایت را از نظر اصول طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت و ایمنی برسی می نمایند تا سایت بدون هیچ نوع مشکلی و به بهترین شکل به مشتری عرضه گردد. وب سایت های تولید شده توسط شرکت داکوب دارای یک سال پشتیبانی رایگان می باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل کارشناسان این شرکت آن را رفع نمایند. برای ثبت سفارش وارد وب سایت دارکوب شده و با کارشناسان این شرکت تماس برقرار نمایید یا از طریق نوار قرمز رنگ پایین وب سایت تیکت بگذارید و سفارش خود را ثبت نمایید.

ساخت سایت شرکتی

این روز ها طراحی سایت برای شرکت ها یکی از ابزار بسیار مهم برای بازاریابی و کسب درآمد بیشتر از طریق اینترنت می باشد. میتوان گفت داشتن وب سایت یک امر ضروری برای پیشرفت در کار و پیشی گرفتن از رقبای خود است. شرکت ها با ساخت سایت شرکتی محصولات و خدمات خود را به مشتریان و کاربران خود معرفی می کنند، داشتن وب سایت شرکتی باعث افزایش بیشتر مشتریان شده و از این طریق میتوانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و خیلی بهتر و راحت تر به مشتریان خود خدمت رسانی کنند.

ایجاد سایت با وردپرس

ساخت سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس یکی دیگر از روش های تولید وب سایت می باشد، که به دلیل سادگی و کم هزینه بودن بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد به طوری که هم اکنون نیمی از وب سایت های ایجاد شده در کشور به کمک این سیستم مدیریت محتوا تولید شده است. ایجاد سایت با وردپرس نسبت به دیگر روش ها بسیار ارزان تر می باشد و به راحتی و به سرعت میتوان امکانات مختلفی بر روی سایت تعبیه نمود. قالب های وردپرس تولید شده توسط شرکت دارکوب از پایه تولید می شوند و از قالب آماده استفاده نمی شود این کار دارای مزیت هایی مانند: سرعت بالا، ایمنی بسیار بهتر، قابلیت توسعه و بروز رسانی وب سایت می باشد.

طراحی وب سایت فروشگاهی

ساخت سایت فروشگاهی یک کار زمان بر بوده و نیازمند حضور یک فرد متخصص برای انجام این کار می باشد. اهمیت این موضوع به این دلیل است که طراحی سایت فروشگاهی باید به گونه ای باشد تا از نظر بصری توجه کاربران را به سایت شما جلب کند و کاربر را متقاعد کند که محصولات شما را خریداری کند. هنگامی که وب سایت شما با اصول و قواعد طراحی شود میتواند ترافیک بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد همچنین طراحی وب سایت فروشگاهی شما باید بدون خطا و مشکل باشد تا کاربر بهترین تجربه را از سایت شما داشته باشد. فروشگاه های اینترنتی این امکان را به شما می دهد تا کالا یا خدمات خود را به صورت آنلاین خرید و فروش کنید.

طراحی وب سایت با قالب آماده

استفاده از قالب های آماده یکی دیگر از روش های طراحی وب سایت ارزان است. این روش علاوه بر آن که هزینه ها را تا حد زیادی کاهش می دهد سبب می شود تا بجای طراحی صفر تا صد و صرف زمان برای کد نویسی از قالب های آماده ای که توسط افراد یا شرکت ها تولید می شود بهره ببرید و طراحی وب سایت خود را به سادگی انجام دهید. اگر قصد راه اندازی وب سایت را دارید و میخواهید با هزینه کم این کار را انجام دهید خرید قالب های آماده یکی از بهترین راه ها برای ساخت وب سایت می باشد.

شرکت دارکوب به عنوان یکی از اولین شرکت های فعال در زمینه فروش قالب های آماده، مجموعه ای از قالب های آماده را در اختیار کاربران قرار داده است تا صاحبان مشاغل مختلف که به فکر راه اندازی وب سایت هستند بتوانند از این قالب ها استفاده کنند. قالب های شرکت دارکوب از پایه طراحی و کد نویسی می گردد و در فرآیند ساخت قالب های آماده از کد های آماده استفاده نمی شود.

ساخت سایت رایگان

استفاده از قالب های رایگان و ساخت سایت رایگان اگرچه هزینه ای در بر نخواهد داشت، اما به دلیل وجود باگ های مختلف و به دلیل استفاده از کد های آماده نمیتواند انتخاب مناسبی باشد. قالب های رایگان معمولا از تنوع بسیار پایینی برخوردار هستند و معمولا با هدف تبلیغات و جلب توجه کاربران در اینترنت منتشر می شوند. و به همین خاطر است که طراحی وب سایت رایگان پیشنهاد نمی شود.

انواع قالب وب سایت

قالب ها صفحات از پیش طراحی شده ای هستند که به کاربران این امکان را میدهند تا راحت تر و آسان تر اقدام به ساخت وب سایت برای خود کنند. استفاده از قالب های آماده کم هزینه می باشد و سرعت طراحی سایت را افزایش می دهد. انواع قالب وب سایت شامل:

قالب سایت فروشگاهی

قالب های فروشگاهی مناسب برای افراد و شرکت هایی است که می خواهند محصولات یا خدمات خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری به فروش برسانند، به خصوص کسب و کار هایی که نیاز به راه اندازی آنلاین شاپ دارند. استفاده از این نوع از قالب ها این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا بدون نیاز به داشتن دانش کد نویسی، سایت فروشگاهی خود را راه اندازی نمایید و محصول و خدمات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید. قالب های سایت فروشگاهی شامل درگاه پرداخت می باشند تا کاربران به راحتی محصولات شما را مشاهده و خریداری کنند.

قالب سایت آموزشگاهی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی کلاس های آموزشی به سمت مجازی شدن پیش می روند به طوری که پس از شیوع ویروس کرونا برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین انجام می شد و دانش آموزان و مدرسان زیادی به صورت غیر حضوری در کلاس ها حاضر می شدند. استفاده از قالب های سایت آموزشگاهی این توانایی را در اختیار کاربران قرار می دهند تا بتوانند کلاس های درسی و آموزشی خود را به صورت آنلاین برگزار نمایند و یا ویدیو های آموزشی را در وب سایت قرار دهند. این قالب بیشتر مناسب آموزشگاه ها و موسسات می باشد و به گونه ای طراحی شده است که به نیاز ها و خواسته ها پاسخ مناسب را ارائه کند.

قالب سایت شخصی

یکی دیگر از انواع قالب ها قالب های شخصی هستند این قالب ها برای معرفی و نمایش دادن اطلاعات، مشخصات، مهارت ها و تجربیات مورد استفاده قرار میگیرد. داشتن یک وب سایت شخصی باعث بهتر و حرفه ای دیده شدن فعالیت های شما می شود و علاوه بر آن که به کار شما اعتبار می بخشد و میتواند موفقیت های زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. استفاده از قالب سایت شخصی به شما کمک میکند تا مهارت ها و تجربیات خود را با کمترین هزینه به اشتراک بگذارید. طراحی سایت با ووردپرس به سادگی در کمترین زمان صورت میگرد، با ساخت سایت شخصی شما میتوانید سوابق تحصیلی، مهارت های خود، رزومه کاری و دیگر اطلاعات خود را قرار دهید و در صفحات اجتماعی از سایتتان برای معرفی خود استفاده نمایید.

بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی وب سایت یا سئو به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که داخل و خارج از وب سایت به منظور بهبود رتبه وب سایت در موتور های جستجو انجام میگیرد. با توجه به آن که در حال حاضر افراد زیادی برای خرید محصول یا خدمات مورد نظر خود در موتور ها جستجو می نمایند، بودن در صفحات برتر نتایج جستجو میتواند باعث افزایش فروش افراد و شرکت ها شود و مشتریان زیادی را میتوان از این راه جذب نمود. سئو را میتوان به عنوان بهترین روش دیجیتال مارکتینگ دانست که بر روی پیشرفت وب سایت تاثیر مستقیم دارد و هرچه وب سایت شما رتبه بهتری در موتور های جستجو داشته باشد موفقیت سایت شما بیشتر خواهد شد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز