چرا وب سایت نیاز به پشتیبانی 24 ساعته و هفت روز در هفته دارد؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=4969

4.8/5 - (5 امتیاز)
چرا وب سایت نیاز به پشتیبانی 24 ساعته و هفت روز در هفته دارد؟

چرا وب سایت نیاز به پشتیبانی 24 ساعته و هفت روز در هفته دارد؟

وابستگی به دنیای مجازی صاحبان خیلی از کسب و کار های مختلف را به سمت راه اندازی وب سایت برای حضور آنلاین هر چه بهتر و پررنگ تر سوق داده است. اما برای خیلی ها بعد از راه اندازی یک وب سایت و پیشرفت و ترقی در کارشان سؤالی که پیش می آید اینست که آیا وب سایت من نیاز به پشتیبانی دارد؟

جواب این سؤال یک “بله” ی بزرگ است. در ادامه باید بگوییم نه تنها وب سایتی که راه اندازی کرده اید باید پشتیبانی داشته باشد، بلکه این پشتیبانی باید به صورت تمام وقت یعنی 24 ساعته و در 7 روز هفته باشد.

زیرا وقتی کسب و کار شما پیشرفت می کند و کاربران شما افزایش می یابند، به همان تناسب تقاضای کاربران از تیم پشتیبانی نیز بیشتر می شود.

حالا چرا می گوییم به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته؟

حضور آنلاین به معنای حضور در تمام کشور ها و فرهنگ ها می باشد. ممکن است مشتریان شما از کشور های دیگر با ساعاتی متفاوت از ساعت کاری شما و با فرهنگ های متفاوت باشند. بنابراین شما باید آمادگی پاسخگویی به کاربران را در هر ساعتی از شبانه روز داشته باشید.

طبق مطالعات، 75% از کاربران انتظار دارند که درخواست کمک آنها در 5 دقیقه و حتی کمتر پاسخ داده شود.

اگر می خواهید در نواحی زمانی مختلف، وب سایت شما خدمات پشتیبانی ارائه دهد، در واقع همان مبحث پشتیبانی 24 ساعته مطرح می شود. اگر می خواهید تجربه ی کاربری خوبی نیز ارائه دهید، بایستی پشتیبانی 24 ساعته را در وب سایت خود لحاظ کنید. طبق گزارشات، 51% از مصرف کنندگان متقاضی پشتیبانی 24 ساعته از وب سایتی که از آن محصولی را خریداری کرده اند و یا سرویسی را دریافت کرده اند، می باشند.

اما پشتیبانی 24 ساعته نباید باعث افت کیفیت کاری شما شود. وقتی ساعات کاری خود را افزایش می دهید، باید بر کیفیت حتی تأکید بیشتری داشته باشید. زیرا از دست دادن کیفیت به معنای از دست دادن کاربران می باشد.

پشتیبانی 24 ساعته و در هفت روز هفته یک حس اعتماد و اطمینان را به کاربر منتقل می کند. کاربران با پشتیبانی های تمام وقت احساس خشنودی بیشتری می کنند.

با پشتیبانی 24 ساعته می توانید بیشتر بر روی کارتان تمرکز کنید و این می تواند فرصتی باشد تا با ایجاد یک رابطه ی بهتر با کاربران خیلی از آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید.

وقتی کاربران اعتماد بیشتری به یک وب سایت داشته باشند و کمتر در مورد آن دل نگران باشند، بیشتر به آن شغل جذب می شوند. بنابراین بهره وری شما بیشتر خواهد شد. با ارائه ی خدمات پشتیبانی تمام وقت می توانید گام بزرگی در حاصل شدن این موضوع بردارید.

همچنین با ارائه ی خدمات پشتیبانی تمام وقت شما می توانید این اطمینان را به کاربر بدهید که می تواند بیشترین و بهترین بهره ها را از وب سایت شما ببرد و شما محافظ او هستید. از این طریق می توانید خودتان را در ذهن کاربرانتان جای دهید و آنها را به خودتان مشتاق کنید.

همچنین پشتیبانی 24 ساعته و در 7 روز هفته یک راهکار عالی برای نگهداری از مشتریان فعلی شما می باشد. اینگونه شما در چشمان آنها معتبر تر و حرفه ای تر ترسیم خواهید شد.

با پشتیبانی تمام وقت از وب سایت خود بهره ی کامل ببرید. اگر به هر دلیلی خودتان نمی توانید پشتیبانی وب سایتتان را بر عهده بگیرید انجام این کار را به شرکت های معتبر بسپارید.

شرکت دارکوب با تیمی حرفه ای ارائه دهنده ی خدمات پشتیبانی با بهترین کیفیت به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته می باشد.

خدمات پشتیبانی خوب می تواند به اندازه ی طراحی در ارائه ی تجربه ی کاربری خوب مؤثر باشد.

سؤال دیگری که باید مورد بررسی قرار دهید، اینست که:

آیا واقعاً به پشتیبانی 24 ساعته نیاز دارید؟

ارائه ی پشتیبانی 24 ساعته هم از نظر مالی و هم از نظر زمانی یک کار بزرگ است. اینکه آیا واقعاً وب سایت شما به پشتیبانی 24 ساعته نیاز دارد یا نه به دو موضوع بر می گردد:

  • هدف شما از تجارت و مشتریان شما.
  • محصولات و خدماتی که ارائه می دهید.

مثلاً اگر مشتریان شما همگی در یک منطقه ی زمانی زندگی می کنند شاید یک پشتیبانی 8 ساعته در روز کافی باشد. بنابراین برای اینکه متوجه شوید که آیا وب سایت شما واقعاً به پشتیبانی 24 ساعته نیاز دارد یا خیر موارد گفته شده را بررسی کنید.

اگر به این نتیجه رسیده اید که وب سایت شما نیاز به پشتیبانی 24 ساعته و در 7 روز هفته دارد، برای چگونگی پیاده سازی آن با ما در ادامه ی مقاله همراه باشید.

چگونگی پیاده سازی پشتیبانی 24 ساعته و در هفت روز هفته

برای اینکه بتوانید از عهده ی پشتیبانی 24 ساعته برآیید، شما 3 گزینه ی اصلی پیش رو دارید:

  • تشکیل تیم های محلی و افزایش ساعات کاری آنها
  • سپردن بخشی از کار به یک فرد یا شرکت پشتیبانی دیگر
  • استخدام کارمندان دورکار و یا ایجاد دفتر های مختلف در مراکز مختلف

اینکه کدام گزینه برای شما بهتر است، بستگی زیادی به شخصیت تیم شما، اهداف طولانی مدت کسب و کار شما و مشتریان شما دارد. شما می توانید بسته به این فاکتور ها از یکی از گزینه های گفته شده و یا ترکیبی از دو و یا هر سه گزینه در خلال پیشروی کارتان و افزایش تقاضاها برای پشتیبانی، استفاده کنید.

تیم و ساعات محلی خود را گسترش دهید

اگر محصولی که ارائه می دهید، پیچیده است بهترین گزینه این مورد است. گسترش تیم محلی و داخلی بهترین نتیجه را می دهد. در نهایت این گزینه موجب صرفه جویی در وقت، تلاش و هزینه های شما می شود. زیرا آموزش کارمندان موجود در دفتر کار آسان تر است.

واگذاری به یک فرد یا شرکت پشتیبان

با این گزینه می توانید امر پشتیبانی از وب سایت خود را بدون دردسر و در سریع ترین حالت ممکن در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته انجام دهید.

اگر به دنبال شرکتی معتبر برای واگذاری پشتیبانی وب سایت خود هستید، دارکوب با تیمی حرفه ای و متخصص پذیرای پشتیبانی از وب سایت شما به صورت تمام وقت می باشد.

اضافه کردن کارمندان دورکار

اگر با وضعیت چند فرهنگی مواجه هستید، این بهترین گزینه است.

اگر نگران کار نکردن کارمندان دورکار خود در ساعات کاری هستید، می توانید با قرار دادن امتیازاتی، آنها را به کار تشویق کنید.

بهترین عملیات پشتیبانی متناسب با نیاز و رشد تجارت شما گسترش و تکامل می یابد.

در ارائه ی خدمات پشتیبانی اولین موضوع باید رضایت کاربران باشد. با بررسی بازخورد ها بیشتر و بهتر می توانید اقدامات لازم در جهت کسب رضایت آنها را بردارید. به اینکه مشتریان چه می گویند، اول خوب گوش دهید و بعد عمل کنید.

برای ارزیابی عملکرد خود، زمانی را به این کار اختصاص دهید.

نتیجه

پشتیبانی 24 ساعته و در هفت روز هفته یک مزیت رقابتی محسوب می شود که شما را متمایز از رقبایتان می کند. با جمع آوری اطلاعات و پرسیدن سؤالات صحیح می توانید یک پشتیبانی 24 ساعته ای ارائه دهید که هم برای رشد تجارت شما و هم برای کاربرانتان مفید باشد.

با واگذاری پشتیبانی وب سایت خود به شرکت معتبر و فعال دارکوب از بهترین خدمات پشتیبانی، در سریعترین زمان ممکن و بدون هیچ دردسری بهره ببرید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز