بهترین روش های تبلیغات وب سایت

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=11981

5/5 - (2 امتیاز)

طراحی سایت و راه اندازی یک پایگاه آنلاین بهترین روش برای جذب مشتری بیشتر و ارتقا هر کسب و کاری است. در چند سال اخیر بسیاری از کسب و کار ها به دلیل هم سو نبودن با بازاریابی اینترنتی و امتناع از راه اندازی وب سایت، روند رو به رشدی نداشته اند و بسیاری از مشتریان خود را از دست داده اند.

در ۲۰۲۲ میلادی در بسیاری از کشور های پیشرفته، اغلب کسب و کار ها بازاریابی های قدیمی و سنتی را به طور کامل کنار گذاشته اند و برای جذب مشتری بیشتر و ارتقا تجارت خود تنها به دیجیتال مارکتینگ تکیه کرده اند.

خوشبختانه در کشور خودمان هم بسیاری از صاحبان صنایع و مدیران به بازاریابی اینترنتی روی آورده اند. همانطور که بار ها گفته ایم برای شروی یک استراتژی قوی در بازار های داخلی و بین المللی و همچنین جذب مشتریان بالقوه و ارتقا کسب و کار در قدم نخست باید یک سایت کامل و مناسب طراحی و راه اندازی نمود.

طراحی وب سایت اولین قدم است در گام های بعدی باید بتوان، وب سایت طراحی شده را با تبلیغات مناسب به مردم معرفی نمود که این خود معرفی برند و کسب و کار نیز است. در ادامه به شما خواهیم گفت بهترین  روش های تبلیغات وب سایت کدام روش ها هستند.

دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی، بازاریابی دیجیتال، دیجیتال مارکتینگ و … اصطلاحاتی هستند که در چند سال گذشته فراوان شنیده اید. این اصطلاحات پایه و اساس کسب و کار ها را در سال های اخیر تشکیل داده اند. در واقع باید گفت دیجیتال مارکتینگ یک اصطلاح گسترده است که حوزه های مختلف از جمله طراحی سایت و سئو، وبلاگ نویسی و … را پوشش می دهد.

به طور کلی بازاریابی دیجیتال به تبلیغاتی اشاره دارد که از طریق کانال ‌های دیجیتال برای ارتقای برند ها و ارتباط موثر مشتریان بالقوه انجام می شوند. این کانال ها عبارتند از:

این روز ها مردم برای تحقیق در مورد کالا و خدمات مورد نظرشان به شدن به ابزار های دیجیتالی متکی هستند. بر اساس یک تحقیق بدست آمده بیشتر از 70 درصد مردم و کاربران قبل از خرید یک کالا یا استفاده از خدمات یک شرکت، به صورت آنلاین در مورد آنها تحقیق می کنند. پس اگر شما در این بازار آنلاین جایگاهی نداشته باشید به زودی باید به فکر تغییر شغل و یا مواجهه با شکست های جبران ناپذیر در کسب و کار خود باشید.

طراحی سایت

همانطور که در بالا گفته شد برای شروع دیجیتال مارکتینگ و حضور آنلاین ابتدا باید یک سایت مناسب و نسبتا حرفه ای راه اندازی نمایید. در این راه می توانید از کمک ها و خدمات طراحی سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب بهرمند شوید. شرکت طراحی سایت دارکوب دارای بیش از 18 سال سابقه در ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، دیجیتال مارکتینگ، برند سازی، تبلیغات و … می باشد. تمامی خدمات این شرکت دارای پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در تمامی روز های هفته هستند.

شرکت طراحی سایت دارکوب به تازگی خدمات خود را برای کسب  و کار های فعال در شهر های جنوبی و شمالی ارتقا داده  و شعب خود را در شمال و جنوب کشور دایر نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین اخذ نمایندگی فعال می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس حاصل نمایند.

طراحی سایت روش های مختلفی دارد و متداول ترین آنها طراحی سایت با وردپرس می باشد. ما نیز در شرکت دارکوب اغلب وب سایت های خود را با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی می کنیم چرا که مدیریت محتوا توسط کارفرما با استفاده از آن آسان است، CMS محبوبی می باشد، در آن اصول و قواعد اولیه سئو رعایت شده است و …

قیمت طراحی سایت مسئله ای مهم برای کسب و کار ها است. هزینه طراحی سایت در شرکت دارکوب بسیار منصفانه می باشد و ما برای آن دسته از مشاغلی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند و یا بودجه کافی برای طراحی سایت ندارند، خدمات طراحی سایت ارزان ارائه می دهیم.

شرکت دارکوب چند سالی است که به عرضه قالب های از پیش طراحی شده می پردازد. این قالب های آماده وردپرس توسط تیم ها و طراحان این مجموعه از پایه طراحی و تولید شده اند به همین توسعه پذیر هستند و شامل خدمات پشتیبانی سایت می شوند. قالب های وردپرس از پیش طراحی شده در انواع مختلف با طرح های متنوع تولید شده اند. برای خرید سایت، شما می توانید به فروشگاه قالب سایت دارکوب مراجعه کرده و ثبت سفارش کنید.

همچنین ما در شرکت طراحی سایت دارکوب، طراحی سایت سفارشی نیز انجام می دهیم. برای سفارش طراحی سایت و یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا اینکه همه روزه در ساعات اداری با مشاوران ما تماس حاصل کنید.

همانطور که گفتیم، طراحی سایت گام ابتدایی برای شروع کسب و کار آنلاین است، در قدم های بعدی باید بتوانید سایت طراحی شده را به مردم نمایش دهید و وجود آن را به مردم اطلاع رسانی کنید. این کار تنها با کانال های بازاریابی اینترنتی میسر خواهد شد. با آنکه وب سایت ها بستر اصلی برای دیجیتال مارکتینگ هستند اما روش های این نوع بازاریابی ابزاری برای تبلیغات وب سایت ها می باشند. در ادامه بیشتر در مورد این موضوع سخن خواهیم گفت.

سئو و بهینه سازی وب سایت

SEO: Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد. قبل از هر چیز باید گفت، وب سایت ها بدون سئو هیچ ارزشی ندارند. سئو مجموعه ای از فرآیند ها برای بهبود افزایش دیده شدن وب سایت است.

به زبانی ساده، این به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش دید آن است، زمانی که کاربران محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل جستجو می کنند. هر چه صفحات سایت شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال بیشتری برای جلب توجه و جذب مشتریان بالقوه و فعلی به کسب و کار خود خواهید داشت. سئو به سه دسته کلی تقسیم می شود که هر کدام از تکنیک های آن جزء یکی از این موارد هستند:

  • سئو داخلی on page seo: بیشترین و مهمترین فاکتور های سئو مربوط به بهینه سازی داخلی سایت است. سئو داخلی به بهینه سازی صفحات وب برای بهبود رتبه بندی یک سایت در موتور های جستجو و بدست آوردن ترافیک ارگانیک مرتبط می شود. فاکتور های سئو داخلی به انتشار محتوای مرتبط و با کیفیت بالا، بهینه سازی سر فصل ها، تگ های HTML )عنوان، متا و هدر) و بهینه سازی تصاویر سایت، بهبود سرعت لود صفحات سایت و … اشاره دارد.
  • سئو خارجی off page seo: در کنار سئو داخلی، انجام برخی عملیات در خارج از صفحات سایت باعث بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو گوگل خواهد شد. این فاکتور ها سئو خارجی می باشند که انجام برخی از آنها برای سایت بسیار مهم و حیاتی است که مهمترین آنها بک لینک گذاری Back link می باشد.
  • سئو فنی technical seo: همانطور که از نامش پیداست، تمامی فاکتور هایی که مربوط به بهینه سازی جنبه های فنی سایت می شود را سئو فنی می گویند این فاکتور ها می توانند مواردی از سئو داخلی و یا سئو خارجی باشند. فاکتور های سئو فنی اغلب باعث خزیدن راحت تر و سریع تور خزنده های موتور های جستجو در صفحات سایت می شوند که در نتیجه صفحات سایت سریع تر رتبه بندی خواهند شد.

اما چرا سئو برای بازاریابی اینترنتی و سایت ها مهم و ضروری می باشد؟

در این باره باید گفت که بهینه سازی وب سایت بخش اساسی بازاریابی دیجیتال است. هر فرد سالانه میلیون ها جستجو در گوگل انجام می دهد و اغلب آنها برای یافتن اطلاعاتی در مورد کالا یا خدماتی خاص است به همین دلیل جستجو ها و نتایج آنها اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای برند ها و کسب و کار های مختلف هستند و همچنین جستجوی کاربران مکمل سایر کانال های بازاریابی می باشد. دیده شدن بیشتر و رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو نسبت به سایر رقبا در هر صنف و صنعتی می تواند تأثیر مهمی بر نتیجه شما داشته باشد.

نمایش نتایج جستجو و همچنین طریقه نمایش آنها هر سال در حال بهبود و تغییر است تا در نهایت بتوان پاسخ های مناسب و بهتری را به کاربران ارائه داد. به همین دلیل سئو و بهینه سازی سایت باید به صورت مداوم و همیشگی بر روی سایت ها انجام شود. اگر رتبه خوبی در گوگل دارید برای تثبیت جایگاه خود باید کار هایی را انجام دهید، اگر مدت زمان زیادی صرف بهینه سازی سایت کرده اید اما نتیجه ای نگرفته اید باید از نظر فنی سایت خود را بررسی نمایید، اگر سایت خود را به تازگی راه اندازی کرده اید باید سئو سایت خود را به سرعت شروع کنید و در آخر اگر در حال راه اندازی و طراحی سایت هستید باید فاکتور هایی را در این حین طراحی رعایت نمایید. برای انجام تمامی این کار ها می توانید با ما مشاوره داشته باشید. شرکت طراحی سایت دارکوب سال ها است که در ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت در ایران حرف اول را می زند.

به طور خلاصه باید گفت سئو پایه و اساس یک اکوسیستم بازاریابی جامع است. اگر بدانید که کاربران از وب سایت شما چه می خواهند و به دنبال چه مواردی هستند، می توانید آن ها را در کمپین های بازاریابی خود استفاده کنید و نتایج مثبتی را بدست بیاورید.

تولید محتوا

اساس و پایه هر سایت و صفحه ای که مخاطبی برای خود دارد، محتوای آن می باشد. تولید محتوا از مهمترین کار هایی است که باید برای سایت ها و شبکه های اجتماعی انجام داد به همین دلیل است که از سال ۲۰۱۷ میلادی تولید محتوا و content marketing به یکی از شغل های پر در آمد در جهان تبدیل شده است. طراحی حرفه ای و جذاب قالب سایت تا حدودی می تواند باعث جذب کاربران شود اما برای بازگشت دوباره آنها باید تولید محتوای مناسب و پربازده داشت. به یاد داشته باشید با تولید محتوای مناسب به راحتی می توانید وب سایت خود را تبلیغ کنید.

اتخاذ یک استراتژی قوی در بازاریابی محتوایی امری مهم و ضروری برای دیحیتال مارکتینگ است. در نظر داشته باشید که در وهله اول هدف ما از تولید محتوا نباید جنبه تبلیغاتی داشته باشد بلکه باید روی جذب مشتری و کمک به آنها تمرکز داشته باشید.

پس می توان نتیجه گرفت که بازاریابی محتوا مؤثر نباید ماهیت ظاهری تبلیغاتی داشته باشد، بلکه باید در خدمت آموزش و دادن اطلاعات بیشتر به مصرف کنندگانی باشد که به دنبال اطلاعات هستند. زمانی که این راهبرد را در تولید محتوای خود پیش بگیرید، بدون شک در حوزه خود به یک رهبر فکری و منبع اطلاعات تبدیل خواهید شد. در این زمان است که مخاطبان شما، محتوای مفید و کاربری سایت را به دوستان خود معرفی خواهند کرد و آنها را به اشتراک می گذارند در نتیجه صفحات سایت و برند شما تبلیغ خواهد شد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

این روز ها رسانه های اجتماعی یا به اصطلاح سوشیال مدیا در همه جا حضور دارند. اغلب افرادی که در اطراف ما هستند در حداقل در یکی از شبکه های اجتماعی فعالیت آنلاین می کنند. از دست دادن این جمعیت بزرگ و همیشه آنلاین برای کسب و کار ما جنبه خوشایندی نخواهد داشت. شما به راحتی می توانید در یک شبکه اجتماعی محبوب به فعالیت تجاری بپردازید و به طور رایگان برند و وب سایت خود را تبلیغ کنید.

توییتر، اینستاگرام، لینکدین و پیام رسان تلگرام از مهمترین و محبوب ترین رسانه های اجتماعی با جمعیت بالایی از کاربران هستند. ما فعالیت در تمامی این شبکه ها را توصیه نمی کنیم چرا که هر کدام از این شبکه ها مبتنی بر نوعی از محتوا هستند و اتخاذ یک نوع بازاریابی برای هر کدام از آنها نیاز به هزینه و وقت زیادی دارد. اینستاگرام مارکتینگ بیشتر مبتنی بر محتوای ویدئویی و تصویری است و شما باید با فیلم ها و عکس های مرتبط با کسب و کار خود بر مخاطب تاثیر بگذارید. همکاری با بلاگر ها و هنرمندانی که بیشترین دنبال کننده در این شبکه را دارند می تواند راهکار خوبی برای تبلیغ برند شما باشد که البته این کار مستلزم هزینه های زیادی است.

برگزاری کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام با آنکه هزینه زیادی می خواهد اما یک راه مهم برای برند سازی یک کسب و کار است.

لینکدین یک شبکه اجتماعی تقریبا تجاری است و حفظ ظاهر تجاری در این رسانه بسیار مهم می باشد. باید بدانید که دنبال کنندگان این شبکه اغلب مصرف کننده و دریافت کننده خدمات نیستند و فقط می توان به عنوان شریک تجاری و همکار آنها را در نظر گرفت. در لینکدین مارکتینگ با در نظر گرفتن جنبه های تجاری یک فعالیت و پر رنگ کردن آنها مانند نمایش جوایز، اخذ عناوین و … به بازاریابی می پردازیم.

شما می توانید با تولید محتوای مناسب در شبکه های اجتماعی به راحتی مخاطبان سایت خود را افزایش داده و به مشتریان خود بی افزایید.

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی pay-per-click (PPC) یا تبلیغ به ازای پرداخت، جستجوی پولی Paid search اصطلاحاتی هستند که به عنوان یک کانال مهم در بازاریابی اینترنتی محسوب می شوند. تبلیغات کلیکی اغلب به صورت نتایج نشان شده در بالا یا کنار صفحه نتایج جستجو هستند.

برای این نوع تبلیغات برای هر کلیک از شما هزینه دریافت می کنند و می توان آنها را طوری تنظیم کرد که وقتی عبارات جستجوی خاصی توسط کاربر جستجو می شود، ظاهر شوند. از این نوع تبلیغات اغلب برای جذب مشتری هدف استفاده می شود و به یاد داشته باشید که جذب ترافیک به این طریق ارگانیک نیست و امکان دارد کاربران به دلیل تبلیغاتی بودن لینک، از سایت شما بازدید نکنند.

تبلیغ در گوگل

گوگل ادوردز Google Ads یکی از سرویس های پولی شرکت گوگل است که به کسب و کار ها در تبلیغات سایت خود کمک می کند. این نوع تبلیغات مانند تبلیغات کلیکی می باشد. وقتی از این سرویس استفاده می کنید گوگل سایت شما را در اغلب پلتفرم های خود به صورت تصادفی تبلیغ خواهد کرد. اما اصلی ترین جایی که سایت شما در آن تبلیغ می شود صفحه نتایج جستجو می باشد.

شما با استفاده از این روش و با پرداخت هزینه می توانید سایت خود را در صفحات نتایج گوگل تبلیغ کنید. تبلیغ به این شیوه مستلزم دانستن قواعد و موارد مهمی است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران ما تماس بگیرید.

بک لینک سازی

با آنکه بک لینک سازی یکی از فاکتور های مهم سئو خارجی است، اما راهی مطمئن و مناسب برای تبلیغ سایت نیز می باشد. وقتی لینک صفحات سایت شما در سایر سایت های مرتبط و پر بازدید قرار بگیرد نه تنها باعث بهبود رتبه سایت در گوگل می شود بلکه به راحتی می توانید مخاطبان بیشتری را بدست بیاورید.

نکات مهم در بک لینک گذاری وجود دارد که نیازمند تجربه و دانش کافی در این زمینه است. شما می توانید برای بک لینک گذاری سایت خود و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان سئو شرکت طراحی سایت دارکوب به صورت آنلاین مکاتبه داشته باشید.

در آخر باید گفت روش های مختلفی برای تبلیغ سایت وجود دارد که برای انجام آنها باید دانش کافی داشت. شما همچنین می توانید سایت خود را در سایت ثبت آگهی رایگان شرکت طراحی سایت دارکوب تثبت نمایید. این روش نیز یک روش مطمئن برای تبلیغ سایت و برند شما خواهد بود.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز