قالب وردپرس تولید ایران به همراه پشتیبانی

نوشته شده توسط رومینا نظری

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=1657

5/5 - (38 امتیاز)

یکی از زمینه های فعالیت مجموعه دارکوب تولید قالب وردپرس می باشد. دارکوب پس از طراحی قالب وردپرس توسط گرافیست، قالب وردپرس را از پایه و بدون استفاده از پلاگین هایی نظیر المنتور پیاده سازی می نماید که از ویژگی های اصلی قالب های تولید شده دارکوب سرعت بالا و ایمنی مناسب می باشد.

شزکت طراحی سایت و سئو دارکوب

قالب وردپرس چیست؟

قالب ها فایل های حاوی کد HTML و CSS هستند که نحوه نمایش محتوا در پست ها و صفحات وردپرس و همچنین سایر قسمت های وب سایت وردپرس شما را مشخص می کند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که در یک موضوع وردپرس خاص کار کنند. این مفید است که الگوها را به عنوان فایل‌های صفحه‌آرایی که در یک موضوع موجود یافت می‌شوند در نظر بگیرید. به عنوان مثال، یک فایل قالب می تواند ظاهر صفحه اصلی شما را کنترل کند و تعیین کند که آیا با سایر صفحات وب سایت وردپرس شما متفاوت است یا خیر. اکثر تم های وردپرس شامل برخی از فایل های استاندارد قالب وردپرس هستند. با این حال، آنها ممکن است بسته به موضوعی که استفاده می کنید متفاوت باشند.

  • قالب اصلی (index.php) صفحه اصلی یک وب سایت را نمایش می دهد.
  • قالب هدر (header.php) بخش هدر را نمایش می دهد.
  • قالب نوار کناری (sidebar.php) خروجی HTML را برای نوار کناری تولید می کند.
  • قالب پاورقی (footer.php) بخش فوتر را نمایش می دهد.
  • توابع تم (functions.php) شامل کد و توابع مورد استفاده توسط تم است.
  • قالب تک پست (single.php) پست ها و صفحات تک را نمایش می دهد.
  • قالب نظرات (comments.php) نظرات و فرم های نظر را نمایش می دهد.

قالب های وردپرس چه کاری انجام می دهند؟

هر صفحه در وب سایت وردپرس شما به نوع خاصی از فایل قالب نیاز دارد که ویژگی های متمایز آن را مشخص می کند. برای مثال، یک تم می‌تواند یک الگوی جداگانه برای صفحات، پست‌ها، به‌روزرسانی‌های اخبار، تقویم‌ها، فایل‌های رسانه‌ای و موارد دیگر داشته باشد. این بدان معنی است که یک قالب صفحه را می توان برای یک پست، یک بخش صفحه یا یک کلاس از صفحات اعمال کرد. قالب های صفحه اغلب برای یک صفحه یا گروهی از صفحات خاص نوشته می شوند.

انواع قالب های وردپرس

بیش از 9000 تم رایگان تنها در فهرست قالب وردپرس وجود دارد، بدون ذکر موارد موجود در بازارها. برای کمک به کاربران برای فیلتر کردن تم ها بر اساس نیازهای خاص، دایرکتوری وردپرس مضامین خود را به صورت زیر دسته بندی می کند:

  1. Layout – تم ها را بر اساس قالب صفحه، مانند طرح بندی سه ستونی یا شبکه ای طبقه بندی می کند.
  2. ویژگی ها – به ویژگی های خاصی که بسیاری از افراد در یک موضوع به دنبال آن هستند، مانند پشتیبانی از زبان RTL و ابزارک های پاورقی اشاره کنید.
  3. موضوع – مضامین را بر اساس هدف و جایگاه آنها گروه بندی می کند، مانند موضوعات نمونه کار و آموزشی.

قالب های وردپرس به صاحبان سایت کمک می کند تا یک وب سایت بدون کدنویسی از ابتدا بسازند. شما به سادگی می توانید یک تم را از دایرکتوری وردپرس فعال کنید یا آن را از طریق یک فروشگاه شخص ثالث خریداری کنید و فایل را در قسمت مدیریت وردپرس خود آپلود کنید. یک تم می تواند طراحی وب سایت شما را با ویژگی های تم مانند:

  • منوهای ناوبری
  • هدرهای سفارشی
  • پس زمینه های سفارشی
  • نوارهای کناری
  • فرمت های پست

یک وب سایت جدید وردپرس با یک تم پیش فرض نصب شده ارائه می شود که ساده و سبک است. می توانید از آن استفاده کنید یا آن را به یک تم رایگان یا ممتاز تغییر دهید. برخی از ارائه دهندگان هاست وردپرس نیز تم های رایگان را در بسته های خود قرار می دهند. توجه داشته باشید که با جایگزینی قالب های وردپرس ممکن است عناصر طراحی به طور قابل توجهی تغییر کنند زیرا هر یک از آنها اغلب سبک و هدف خاصی دارند. به عنوان مثال، برخی ممکن است برای سایت های تجاری پیچیده مناسب تر باشند، در حالی که برخی دیگر برای نمونه کارها ساده مناسب هستند. به‌طور پیش‌فرض، کاربران می‌توانند هر بار فقط یک تم را فعال کنند. برای فعال سازی چندین تم وردپرس، افزونه ای مانند چند تم را نصب کنید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

تفاوت بین قالب وردپرس و قالب چیست؟

تفاوت قالب‌ها و قالب‌های وردپرس در این است که در چند صفحه می‌توانید آن‌ها را اعمال کنید. یک موضوع ظاهر کل سایت را کنترل می کند، در حالی که یک الگو یک طرح بندی تک صفحه ای را تعریف می کند. دو فایل مورد نیاز قالب وردپرس عبارتند از:

  • Index.php – فایل اصلی قالب وردپرس.
  • Style.css – فایل سبک اصلی.

پوشه یک موضوع ممکن است شامل فایل‌های اضافی نیز باشد، مانند:

  • فایل های PHP، از جمله فایل های قالب برای ساخت تم های کلاسیک.
  • بلوک ها و فایل های HTML برای توسعه تم های بلوک.
  • شیوه نامه CSS.
  • گرافیک.
  • جاوا اسکریپت.

نحوه انتخاب قالب وردپرس

انتخاب یک تم یک مرحله غیر قابل رد شدن در روند ساخت سایت وردپرس شما است. موضوع شما تقریباً بر هر جنبه ای از سایت شما تأثیر می گذارد، از طراحی گرفته تا سرعت، عملکرد، سئو و تجربه کاربر. اما چگونه ارزیابی می کنید که کدام یک از صدها تم موجود در فهرست وردپرس برای وب سایت شما مناسب است؟ این حتی به انبوه بازارهای شخص ثالث که تم های سایت وردپرس را می فروشند، اشاره نمی کند. در دریایی از موضوعات، ممکن است مطمئن نباشید که از کجا شروع کنید. یکی از راه های شروع جستجوی خود این است که نیازهای سایت خود را در نظر بگیرید و آنها را با ویژگی هایی که تم ها ارائه می دهند هماهنگ کنید.

قبل از اینکه قالب وردپرس خود را انتخاب کنید، باید این سوالات را از خود بپرسید:

  •  چه نوع طراحی شخصیت برند شما را منعکس می کند؟
  • آیا به انواع چیدمان نیاز دارید یا فقط یکی؟ آیا به دنبال تمی با ویجت های رسانه اجتماعی داخلی یا هر قابلیت دیگری هستید؟
  • آیا می خواهید یک سایت دمو نصب کنید یا از ابتدا شروع کنید؟
  • آیا می خواهید تمی بخرید که شامل تم ساز خودش باشد؟
  • آیا سازنده Back-end را ترجیح می دهید یا Front-end؟
  • آیا به تمی نیاز دارید که با افزونه خاصی که نصب کرده اید سازگار باشد؟
  • نکته حرفه ای: اگر از افزونه HubSpot WordPress استفاده می کنید، این تم های وردپرس سازگار با کیفیت بالا را بررسی کنید.

با پرسیدن این سؤالات، از اشتباه رایج انتخاب یک موضوع بصری جذاب که فاقد عملکرد است، جلوگیری خواهید کرد. به یاد داشته باشید: وقتی صحبت از یک موضوع وردپرس می شود، عملکرد بسیار مهم است. در زیر نگاهی عمیق به برخی از محبوب‌ترین و دارای رتبه‌بندی بالا خواهیم داشت. این تم ها از نظر قیمت و هدف متفاوت هستند، نویسندگان مختلفی دارند و در بازارهای مختلف موجود هستند. با بررسی چنین مجموعه ای از نمونه ها، امیدواریم موضوعی را پیدا کنید که نیازها و اهداف سایت شما را برآورده کند.

مزایا و ویژگی های وردپرس

  1. کنترل محتوای وب سایت خود را به راحتی در دست بگیرید

محتوای وب سایت خود را هر چند وقت یکبار و به همان سرعتی که دوست دارید به روز کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که به کاربران غیر فنی اجازه می دهد تا وب سایت ها را به راحتی ایجاد و نگهداری کنند.

  1. امکان افزودن محتوای نامحدود، از جمله صفحات، وبلاگ ها و محصولات

وردپرس محدودیتی برای تعداد صفحات، پست‌ها یا مواردی که ممکن است ایجاد کنید ایجاد نمی‌کند، بنابراین در صورت تمایل می‌توانید هر تعداد که دوست دارید اضافه کنید. این شامل تصاویر، متن، فایل‌ها، پیوندها و رسانه‌های جاسازی شده است.

  1. یکپارچه اخبار و ارسال وبلاگ

از عملکرد از پیش نصب شده وبلاگ نویسی و مدیریت دسته بندی وبلاگ برای افزودن، اصلاح یا حذف پست ها در صورت نیاز استفاده کنید. اخبار اخیر را مستقیماً از مرورگر خود وارد کنید!

  1. زمان بندی پست انعطاف پذیر

می‌توانید پست‌ها را از قبل بنویسید و تنظیم کنید که در زمان دیگری منتشر شوند. پست ها و صفحات جدید ایجاد کنید، اما هنوز آنها را منتشر نکنید.

  1. صفحات حذف شده و نسخه برگشتی را بازیابی کنید

با استفاده از ویژگی های کنترل نسخه داخلی، می توانید محتوای صفحه حذف شده (قبل از حذف دائمی) را بازیابی کنید و متن صفحه را به نسخه های قبلی برگردانید. می توانید پیش نویس صفحاتی را که هیچ کس جز شما نمی بیند ذخیره کنید یا هر زمان که بخواهید می توانید آنها را به صورت زنده منتشر کنید.

  1. امکان تغییر وب سایت ها و گرفتار نشدن توسط یک ارائه دهنده

هدف وردپرس این است که اطمینان حاصل کند که کاربران به روی بیش از یک ارائه دهنده خدمات واحد باز هستند. وردپرس همچنین ارائه می دهد که در صورت نیاز با استفاده از یک پلت فرم منبع باز، می توان وب سایت ها را به یک محیط سازگار منتقل کرد.

  1. ویرایشگرهای وب سایت را به راحتی اضافه کنید

شما می توانید با افزودن، ویرایش و حذف ویرایشگرها به سایر افراد شرکت خود اجازه دهید تا محتوای وب سایت خود را ویرایش کنند. با ویژگی‌هایی مانند بازنشانی رمز عبور از طریق وب‌سایت و سیستم‌های مدیریت محتوا که در فضای ابری میزبانی می‌شوند، حفظ یک وب‌سایت فعلی لذت بخش است.

  1. امنیت وب سایت مدیریت شده

وب سایتی که به طور مداوم از کار افتاده یا هک می شود می تواند به برند، فروش، رتبه بندی موتورهای جستجوی ارگانیک و اعتماد مشتری آسیب برساند. میزبانی وب مدیریت شده شامل امنیت CMS وردپرس، پشتیبان گیری، ارتقاء هسته و به روز رسانی است! خدمات میزبانی کسب و کار با مدیریت وردپرس و روش های توسعه وب سایت اثبات شده به جلوگیری از خرابی وب سایت مبتنی بر CMS کمک می کند. آنها وب سایت شما را ایمن می کنند تا از ورود هکرها و بازدیدکنندگان مخرب جلوگیری کنند. برای جلوگیری از خطرات جدید بر وب سایت شما، اقدامات امنیتی به طور مداوم ارزیابی می شود.

شرکت طراحی سایت وسئو دارکوب

  1. به‌روزرسانی‌های اصلی و به‌روزرسانی‌های پلاگین

برای به روز نگه داشتن سیستم مدیریت محتوای وب سایت خود و ایمن نگه داشتن آن در برابر آسیب پذیری ها، وردپرس دائماً به روز می شود و بهبودهای اساسی ایجاد می کند. به همین دلیل، دیگر نگران عقب افتادن سایت خود در چرخه ارتقاء CMS نخواهید بود.

  1. ثبات و قابلیت اطمینان

فرض کنید وب سایت شما بر روی یک پلت فرم مدیریت شده میزبانی می شود. در آن صورت، هر پلاگین شخص ثالث برای کمک به جلوگیری از تهدیدات امنیتی و کاهش اثرات منفی بر عملکرد وب سایت، بررسی و آزمایش خواهد شد.

  1. پشتیبان گیری خودکار

به منظور محافظت از داده های شما در صورت خرابی فاجعه بار، سرویس های میزبانی وب سایت مدیریت شده، پشتیبان گیری روزانه در سطح سایت و پشتیبان گیری و بازیابی سخت افزار فیزیکی را انجام می دهند.

  1. طراحی وب سایت وردپرس

ترکیب طراحی وب وردپرس می تواند وب سایت های متمایز، منحصر به فرد و زیبایی ایجاد کند که پیام شرکت شما را تنها با یک کلیک به طور موثر منتقل می کند. شما می توانید روی هزاران تم وردپرس نگه دارید و فقط یک کلیک فاصله دارید تا وب سایت خود را زیبا کنید. بدون به خطر انداختن مزایای یک سایت وردپرس پویا، می‌توانید یک سایت وردپرس انعطاف‌پذیر و با قابلیت به‌روزرسانی آسان ایجاد کنید که تمام قابلیت‌های یک سایت ثابت را ارائه می‌دهد.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس

وردپرس (WordPress) پر کاربرد ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) در دنیا است. این CMS در بیش از 30% وب سایت های اینترنتی به کار گرفته شده است. وردپرس در ساخت وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، خبری و غیره به کار گرفته می شود. از آنجایی که تیم و جامعه پشتیبان و توسعه دهنده هسته وردپرس بزرگ و سازمان یافته است، توانسته که بهترین امکانات و امنیت را به کاربران آن ارائه دهد.

یک سیستم مدیریت محتوا امکانات و پنل پایه ایی را در اختیار توسعه دهنده و مدیر وب سایت قرار می دهد که در بین تمام وب سایت ها مشترک است در این حالت توسعه دهنده وب سایت تنها قسمت ها غیر مشترک و خاص هر پروژه را با استفاده از امکانات این سیستم توسعه داده یا ویرایش می کند. بدون سی ام اس هزینه و زمان توسعه وب سایت بخاطر توسعه همه قسمت ها از پایه بسیار بیشتر خواهد شد. علاوه بر این بخاطر تیم پشتیبانی بزرگ و حرفه ایی که یک CMS را توسعه می دهند، می توان گفت امنیت و کیفیت آن بسیار بهتر از سایتی است که از پایه توسط یک تیم کوچک و نیمه حرفه ایی توسعه داده شده است.

قالب سایت چیست؟

هر وب سایتی به یک قالب نیاز دارد. به زبان ساده قالب یا Theme سایت کار نمایش محتوای وب سایت را برعهده داد. قالب تشکیل شده از انواع صفحات وب سایت (صفحه اصلی، صفحه محصول و غیره)، المان های صفحات (پاصفحه، منو ها و غیره) و نحوه قرار گرفتن آن ها که همه طبق اصولی طراحی و برنامه نویسی می شوند.

البته همانطور که یک قالب کار نمایش محتوا را بر عهده دارد برای دریافت اطلاعات از کاربر نیز از قالب سایت استفاده می شود. برای همین امکانات وب سایت (مثلا فرم ثبت نام) در این قالب با کمک پلاگین با برنامه نویسی پیاده سازی می شود.

در سایت های استاتیک یا داینامیک وردپرس قالب ها می توانند تا بی نهایت اشکال و ظاهر متفاوت داشته باشند.

انواع قالب های وردپرس

از آنجایی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای خوب است تولید کنندگان قالب زیادی برای آن وجود دارند. قالب های وردپرس را می توان به دو صورت دسته بندی کرد: کاربرد و توسعه دهنده. در دسته بندی کاربرد قالب نسبت به نوع فعالیت سایت دسته بندی می شود: خبری، فروشگاهی، شرکتی و غیره. از سوی دیگر قالب های وردپرس را می توان از نظر توسعه دهندگان و یا روش توسعه دسته بندی کرد: قالب های رایگان که توسط برنامه نویسان مختلف توسعه داده شده اند، قالب های تجاری که قالب های با کیفیتی هستند که در فروشگاه های قالب مانند تم فارست، تمپلیت مانستر و دارکوب به دفعات به فروش می روند، قالب های اختصاصی که به سفارش مشتری توسعه داده می شوند. بدیهی است که هر چه توسعه دهنده قالب حرفه ایی تر باشد قالب کیفیت بهتری خواهد داشت و قالب های رایگان حرفه ایی کمی در اینترنت موجود می باشد.

ویژگی های یک قالب با کیفیت

تنها ظاهر قالب سایت نیست که اهمیت دارد اما متاسفانه این موضوع تنها برای افراد متخصص قابل درک است. در توسعه قالب سایت حرفه ایی بودن برنامه نویس نقش مهمی در کیفیت نهایی دارد. از سوی دیگر شرکت ها و افرادی را که قالب ها را توسعه می دهند سیاست ها و روش های توسعه خاص خود را دارند که لازم است در زمان خرید قالب وب سایت توسط یک متخصص بررسی شود.

پشتیبانی:

مهم ترین فاکتور در طراحی سایت حرفه ای و قالب از نظر من پشتیبانی است. محصولی که پشتیبانی ندارد به احتمال زیاد در آینده ایی نزدیک غیر قابل استفاده خواهد شد. از سوی دیگر اگر این محصول طوری توسعه داده شده باشد که تنها توسط توسعه دهنده آن قابلیت پشتیبانی داشته باشد، حق انتخاب و مالکیت شما را با چالش روبرو می کند. پس به نظر من قالب سایت باید طوری توسعه داده شده باشد که کدهای آن توسط هر برنامه نویسی قابل ویرایش باشد (رمز گذاری نشده باشد) و همچنین این کد ها قابل درک باشد. تا بتوانید پشتیبانی سایت را به هر شخصی از جمله توسعه دهنده سایت بسپارید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

سرعت:

یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در سئو و کسب رضایت کاربران است. قالب باید به گونه ایی توسعه داده شود که سرعت وب سایت را کاهش ندهد. استفاده زیاد از پلاگین در ساخت قالب، لینک های خارجی زیاد قالب، عدم بهینه سازی کد ها می تواند باعث بالا رفتن حجم وب سایت و در نتیجه افزایش زمان بار گذاری وب سایت در دستگاه کاربر شود. اگر قالب به اصطلاح سنگین باشد باعث نارضایتی کاربران و ترک زود هنگام وب سایت می گردد. گوگل نیز سرعت پایین وب سایت را درک کرده از این جهت نمره منفی به رتبه سایت خواهد داد.

زیبایی و اختصاصی:

اگرچه زیبایی فاکتور اول نیست اما اهمیت زیادی دارد. در برخی مشاغل به اصطلاح “طراحی است که می فروشد”. تصور کنید که سایت شما یکی از قالب های پر استفاده وردپرس را به کار گرفته باشد یا ظاهر این قالب متناسب با نوع کسب و کار وب سایت نباشد. در چنین شرایطی در نظر کاربران وب سایت شما غیر حرفه ایی بوده و به طور ناخودآگاه حس اعتماد، اعتبار و حرفه ایی بودن را القا نخواهد کرد. یا اینکه دکمه ها و ساختار صفحات سایت به گونه ایی تشویق کننده کاربر برای انجام خرید یا تعامل با سایت نباشد، در این حالات ترافیک و کاربری که با هزینه تبلیغات و سئو به سایت هدایت شده است بدون آنکه به مشتری تبدیل شوند از آن خارج شده و شما نمی دانید که چرا وب سایت علیرغم ترافیک بازدهی ندارد.

طراحی ریسپانسیو:

از آنجایی که امروزه بیشتر کاربران با دستگاه های موبایلشان سایت های اینترنتی را مرور می کنند ضروری است که وب سایت ها برای صفحات نمایش کوچک دستگاه های موبایل نیز بهینه سازی شده باشند. این بهینه سازی نه تنها برای کاربران بلکه برای سئو اهمیت دارد. برای همین گوگل پیشنهاد داده از طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا در طراحی ها استفاده شود. با این طراحی اندازه صفحه و المان های سایت متناسب با اندازه صفحه نمایش کاربر تغییر و تنظیم می شود. اگر سایتی برای کاربران موبایل بهینه سازی نشده باشد رتبه بسیار پایین تری را به دست خواهد آورد.

بروز رسانی:

اغلب دیده می شود که قالب های آماده که در فروشگاه های قالب به فروش می رسند، با رمزگذاری بر روی فایل ها و کدها کار پشتیبانی و قالب را در انحصار خود در می آورند. در نتیجه صاحبان وب سایت ها همیشه به تولید کننده اصلی قالب وابسته می مانند. از سوی دیگری در برخی روش های توسعه قالب، توسعه دهندگان بروز رسانی های اجباری سالانه را به مشتریانشان تحمیل می کنند که این هزینه ایی بی مورد برای یک وب سایت است. بنابراین یک قالب باید به گونه ایی به فروش برسد که خریدار هیچ محدودیتی در ویرایش و بروز رسانی آن نداشته باشد.

فروشگاه قالب دارکوب

فروشگاه قالب دارکوب محلی برای فروش قالب هایی است که کارشناسان دارکوب آن ها را توسعه داده اند. این قالب ها تماما در دارکوب از نقطه صفر تا صد توسعه داده شده اند. در توسعه این قالب ها تمام استاندارد هایی که در بالا توضیح داده شد رعایت شده است. استفاده از قالب های تولید شده دارکوب یک روش ارزان و مطمئن برای ایجاد یک وب سایت است. این قالب ها توسط برنامه نویسان حرفه ایی توسعه داده شده و پشتیبانی می شوند. هزینه هر قالب از 200 هزار تومان آغاز می شود که در صورت اینکه بخواهید کارشناسان ما سایت شما را با این قالب راه اندازی نمایند هزینه های جانبی بابت: بار گذاری، ایمن سازی، هاست و دامنه، درج اطلاعات، آموزش و غیره (بین پانصد تا یک میلیون و پانصد) به هزینه قالب اضافه می گردد. توجه داشته باشید که تمامی قالب های این فروشگاه ریسپانسیو هستند. (در حالی که تنها هزینه ریسپانسیو کردن یک قالب معمولی نزدیک به 500 هزار تومان می باشد).

کد های قالب های دارکوب رمزگذاری نشده و شما می توانید هر تغییری که لازم است را در آن انجام دهید و یا پشتیبانی آن را به شرکت دیگری بسپارید، این ویژگی در سایر فروشگاه های قالب های بسیار به ندرت دیده می شود.

ساخت قالب از روی نمونه

اگر قالب مورد نظر شما در فروشگاه قالب دارکوب یافت نشد، و شما نمونه خاصی از یک قالب تولید شده از یک فروشگاه های قالب خارجی در برای وب سایت خود انتخاب کرده اید، برنامه نویسان ما می توانند این قالب را برای شما توسعه دهند. شما ممکن است به دلایل مختلفی این روش طراحی را انتخاب کنید. ولی بدیهی است که این روش مزایای خاص خود را دارد. اول از همه شما مالک این قالب خواهید شد و نیازی به پرداخت هزینه برای بروز رسانی های اجباری فروشگاه های قالب ندارید، دوم اینکه این قالب برای شما به صورت کاملا بهینه توسعه داده می شود و مشکل سنگینی و سرعت قالب های خارجی را ندارند، چون ما این قالب را ویژه مشتریان مان بهینه سازی خواهیم کرد. این روش توسعه وب سایت حدودا پانصد هزار تومان هزینه دارد و برای ریسپانسیو کردن آن پانصد هزار تومان دیگر به این مبلغ اضافه می شود.

قالب اختصاصی دارکوب

در این روش سفارش دهنده وب سایت به همراه طراحان دارکوب برای ایجاد یک طرح قالب کاملا جدید به سلیقه سفارش دهنده همکاری می کنند. ابتدا کار طراحی بر روی یک فایل تصویری با فرمت PSD انجام می شود. پس از انجام تغییرات و تایید نهایی طراحی، برنامه نویس قالب سایت را با کد پیاده سازی می کند.

آموزشگاه دارکوب

برای اینکه خودتان بتوانید با استفاده از وردپرس وب سایت ایجاد کنید میتوانید در کلاس های آموزش وردپرس با کمترین هزینه شرکت کنید. و پس از آموزش شما به سازمان فنی حرفه ای معرفی میشوید تا با آزمون فنی حرفه ای مدرک آن را دریافت کنید و وارد حوضه کار شوید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز