خرید سایت شرکتی

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5816

5/5 - (5 امتیاز)

وب سایت های شرکتی از قدرتمندترین ابزار های بازاریابی تجارت ها و شرکت ها می باشد. راه اندازی وب سایت شرکتی و سرمایه گذاری بر روی سئوی آن برای کسب رتبه های بالاتر SERP به معنای جذب مشتریان بیشتر و کسب درآمد بیشتر می باشد.

مشتریان و کاربران از طریق وب سایت شرکتی شما متوجه فعالیت های شما می شوند. اگر وب سایت های شرکتی به خوبی طراحی شوند و یا خرید وب سایت های شرکتی به درستی انجام شوند، قدرت این را دارند که مشتریان جدید جذب کنند. بنابراین دیگر لازم نیست شما وقت و تلاش خود را برای بازاریابی صرف کنید و در عوض می توانید انرژی خود را صرف خدمت رسانی بهتر به کاربرانتان کنید.

خرید وب سایت شرکتی به معنای ایجاد اعتبار و اعتماد برای برندها می باشد. صاحبین مشاغل با خرید وب سایت شرکتی می توانند هر چه بیشتر به معرفی خدمات و محصولات خود بپردازند.

با حضور دائمی کاربران در دنیای مجازی، حضور آنلاین تجارت ها به یک الزام تبدیل شده است. با خرید وب سایت شرکتی این حضور انجام و تقویت می شود. در واقع طراحی حرفه ای وب سایت های شرکتی یک اقدام بسیار مؤثر برای جذب کاربران می باشد. باید توجه داشته باشید که کاربران از طریق وب سایت تجاری شما، کسب و کار شما را قضاوت می کنند. بنابراین باید به کیفیت وب سایت شرکتی که راه اندازی می کنید، اهمیت زیادی دهید. با داشتن یک وب سایت حرفه ای می توانید به کسب و کار خود به طور حرفه ای ادامه دهید و از دیدگاه کاربران نیز حرفه ای دیده شوید. وب سایت های شرکتی اگر به خوبی طراحی شوند، نرخ تبدیل بالایی را برای کسب و کار ها ایجاد می کنند و می توان از طریق آنها به تجزیه و تحلیل رفتار کاربر و بررسی نقاط قوت و ضعف مشاغل پرداخت.

قیمت طراحی سایت شرکتی بسته به امکانات درخواستی متفاوت می باشد و جهت برآورد لازم است مشتری امکانات کامل مد نظر خود را اعلام نماید.

باید دقت کنید که در وب سایتی که قصد خرید آن را دارید، استاندارد ها به خوبی رعایت شود. رعایت استاندارد ها به معنای ارائه ی UX بهتر و در نتیجه جذب کاربران بیشتر و کسب رتبه های بالاتر صفحه نتایج موتور های جستجو می باشد.

وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی سایت شرکتی می باشد که دارکوب قالب های وردپرس بسیاری تولید نموده است که ایجاد سایت های شرکتی مناسب هستند. در دارکوب علاوه بر ارائه خدمات طراحی سایت و سئو خدمات آموزش طراحی وب و وردپرس نیز ارائه می گردد. وردپرس با توجه به رایگان بودن آن بهترین گزینه برای طراحی سایت ارزان شرکتی می باشد.

در وب سایت شرکتی که می خرید، از خدمات سئو نیز استفاده کنید. بهره وری از خدمات سئو به معنای بهتر دیده شدن وب سایت شما توسط موتور های جستجو می باشد.

می توانید از طریق شرکت طراحی سایت معتبر اقدام به خرید وب سایت شرکتی کنید. این شرکت ها امکانات زیادی در اخیتار دارند که می توانند هر چه بهتر شما را در خرید یاری و راهنمایی کنند.

شرکت معتبر دارکوب با بیش از 15 سال سابقه ی طراحی حرفه ای و برخورداری از تیم حرفه ای طراحی سایت و سئو، ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت و سئو با استفاده از آخرین استاندارد های روز دنیا می باشد.

با خرید سایت شرکتی خود از شرکت دارکوب، بیشترین میزان ترافیک و رتبه های بالاتر موتور های جستجو را به دست آورید.

خرید وب سایت شرکتی

طراحی وب سایت شرکتی

به برخی سؤالات پیش از خرید وب سایت شرکتی پاسخ دهید

قبل از خرید وب سایت شرکتی، پاسخ به برخی سؤالات می تواند سودمند باشد. از جمله اینکه:

  • چه لزومی دارد برای تجارت و کسب و کار خود وب سایت خریداری کنید؟
  • آیا وب سایت شما فقط برای اطلاع رسانی است یا از آن باید در زمینه های خرید و فروش نیز استفاده کنید؟
  • آیا از طریق وب سایت می خواهید سود بیشتر به دست آورید؟
  • آیا تنها جنبه ی حضور آنلاین شما، وب سایتتان می باشد؟

باید هدف خود از خرید سایت شرکتی را مشخص کنید تا بتوانید درباره ی موارد مختلف بهتر تصمیم گیری کنید.

در خرید وب سایت شرکتی بهتر است چه ویژگی هایی را در نظر بگیرم؟

ریسپانسیو بودن

وب سایت شرکتی که می خواهید بخرید حتماً باید ریسپانسیو باشد. امروزه تعداد زیادی از کاربران از طریق موبایل ها و تبلت ها به مرور وب سایت ها می پردازند. وب سایت های ریسپانسیو در هر صفحه نمایشی به خوبی خوانده می شوند. این موضوع در ارائه ی تجربه ی کاربری خوب تأثیر زیادی دارد.

طراحی های سفارشی

بهتر است در خرید وب سایت شرکتی از قالب های سایت و طرح های سفارشی استفاده کنید. طرح ها سفارشی وب سایت شما را از رقبایتان متمایز می کند. این مسئله یک مزیت رقابتی محسوب می شود. بعلاوه در طرح های سفارشی تمام موارد وب سایت مطابق با نظر خریدار پیاده سازی می شود. بنابراین می توانید مدیریت کاملی بر تمام جزئیات وب سایت داشته باشید.

ظاهر وب سایت و استفاده از جلوه های بصری

استفاده ی درست از جلوه های بصری نقش زیادی در جذب کاربران دارد. حقیقتی که وجود دارد این است که استفاده از تصاویر و جلوه های بصری باعث می شود وب سایت شما در خاطر کاربر نقش ببندد. در طراحی ظاهر وب سایت بهتر است از پالت رنگی استفاده شود که با لوگوی شرکت همخوانی دارد. این باعث یکپارچگی و شکیل شدن وب سایت می شود.

خرید وب سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

تعبیه ی صفحه ی آدرس و تماس با ما

در خرید وب سایت شرکتی حتماً صفحه ی تماس با ما را لحاظ کنید. با در اختیار قرار دادن اطلاعات تماس و آدرس به کاربران می توانید اعتماد انها را جلب کنید.

استفاده از شبکه های اجتماعی

استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغات و تعامل با مشتری باید به عنوان گزینه های بعد از طراحی سایت در نظر گرفته شود. در اصل، حضور آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی لازم است اما کافی نیست. نقش اصلی در جذب مشتری و جلب اعتماد آنها و فروش بیشتر را وب سایت ها بازی می کنند.

طراحی وب سایت و سئو نکات زیادی دارد. اگرچه ابزار های زیادی از قبیل پلتفرم های منبع باز وجود دارد که با استفاده از آنها هر فردی حتی بدون نیاز به دانش کد نویسی می تواند وب سایت طراحی کند، اما طراحی وب سایتی که از هر نظر کارآمد باشد نیاز به تجربه دارد. بهتر است طراحی وب سایت شرکتی خود را به متخصصین طراحی سایت بسپارید و از خدمات سئو در آن نیز استفاده کنید تا بتوانید بهترین UX را ارائه دهید و بیشترین میزان جذب کاربر را داشته باشید.

شرکت دارکوب با بیش از 15 سال تجربه حرفه ای طراحی سایت، پیشرو در طراحی و خدمات سئو سایت می باشد. با خرید وب سایت شرکتی خود از شرکت دارکوب بیشترین میزان بهره وری از وب سایتتان را به دست آورید.

نتیجه

قبل از خرید و طراحی وب سایت شرکتی هدف خود از وب سایتتان را مشخص کنید. وب سایت های شرکتی سودمندی های زیادی از قبیل افزایش نرخ تبدیل و افزایش درآمد را برای تجارت ها ایجاد می کنند. طراحی وب سایت شرکتی باید با دقت و ظرافت هر چه تمام تر انجام شود. به همین دلیل بهتر است برای وب سایت شرکتی خود، شرکت های معتبر طراحی سایت را استخدام کنید.

شرکت دارکوب با کادری حرفه ای ارائه دهنده ی بروزترین خدمات طراحی و سئو سایت می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز