طراحی سایت با هاست و دامنه رایگان

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

دارکوب به توجه به پیشنهاد دپارتمان ثبت دامنه و هاستینگ خود خدمات ثبت یک دامنه به همراه هاستینگ 100 مگابایتی را برای کلیه پکیج های طراحی سایت به صورت رایگان انجام می دهد. انجام این تصمیم به منظور رفاه حال مشتریان و رقابت با سایر شرکت های طراحی وب بوده است. دارکوب سعی دارد خدمات طراحی وب سایت خود را با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه ممکن ارائه نمایید تا از این طریق ضمن جلب رضایت مشتریان و رونق کسب و کار خود تاثیر مثبتی در دیجیتالی شدن کسب و کار شرکت ها در ایران عزیز داشته باشد که در نهایت منجر به رونق بیشتر اقتصادی کشور می گردد.

 

خدمات طراحی سایت دارکوب در سه پکیج پیش فرض اولیه ، استاندارد و پیشرفته ارائه می گردد که در پکیج اولیه ثبت دامنه و هاستینگ انجام می گردد و یک سایت بدون درج اطلاعات و همراه با آموزش پنل کاربری، امن سازی وب سایت و یک سال پشتیبانی ارائه می گردد که در این پکیج کارفرما با توجه به آموزشی که در دفتر دارکوب می بیند قادر خواهد بود مطالب و تصاویر وب سایت خود را بارگذاری نمایید. در کنترل پانل مدیریت قابلیت تغییر منوها و زیرمنوهای وب سایت نیز وجود دارد. در پکیج استاندارد کارفرما مطالب وب سایت خود را به صورت تایپ و ترجمه شده در اختیار دارکوب قرار می دهد و دارکوب مطالب داخل وب سایت را بارگذاری می نماید. در پکیج پیشرفته علاوه بر درج مطالب وب سایت عملیات سئو و بهینه سازی بر روی وب سایت انجام می گردد و سایت برای کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شرکت صفحه اول گوگل نمایش داده می شود. طراحی سایت به صورت اولیه یک هفته و به صورت استاندارد معمولا به صورت دو هفته زمان خواهد برد. نمایش وب سایت صفحه اول گوگل ممکن است در حدود 60 روز کاری زمان ببرد.

اینکه ثبت دامنه و هاستینگ و همچنین طراحی وب سایت را در یک مجموعه انجام دهید باعث هماهنگی بهتر در نتیجه وب سایت شما می گردد و بهانه ای بابت مشکلات وب سایت از بابت طراحی سایت و هاستینگ نخواهید داشت و همچنین شرکت طراح وب سایت با توجه به پیش نیازهای برنامه خود سرور وب هاستینگ با مشخصات مورد نیاز و مناسب خود را تهیه می نماید.

دارکوب دامنه های بین المللی خود را در دو ثبت کننده tucows و Onlinenic و دامنه های ایران را به صورت مستقیم از nic تهیه می نماید و بنابراین در صورت نیاز به راحتی خواهید توانست به راحتی دامنه خود را از سایر شرکت ها به دارکوب و بلعکس منتقل نمایید.

دارکوب خدمات هاستینگ خود را از بهترین برندهای هاستینگ تهیه می نماید و تنظیمات این سرورها به صورت استاندارد می باشد و Cpanel بر روی این سرورها نصب می باشد. دارکوب فقط ارائه کننده هاستینگ لینوکس می باشد و هاست های ویندوز را به صورت سفارشی تهیه می نماید.

کیفیت وب سایت طراحی شده و پشتیبانی آن بسیار مهم می باشد و بنابراین بهتر است در انتخاب شرکت طراحی وب سایت غیر از قیمت به نمونه ها کارهای طراحی شده و سابقه شرکت نیز نگاهی بیندازید و آن را نیز با سایر شرکت ها مقایسه نمایید. دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نموده است و در طی این سال ها در حدود 3000 وب سایت را طراحی و برنامه نویسی نموده است و برای رویت لیست نمونه کارها می توانید بر روی این لینک کلیک نمایید. تخصص دارکوب برنامه نویسی PHP می باشد و با اکثر سیستم های مدیریت محتوای این زبان نظیر جوملا و وردپرس آشنایی کامل دارد. دارکوب مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران دارد و خدمات خود را در چهار چوب قیمت های ارائه شده این سازمان ارائه می نماید.

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز