چرا پشتیبانی سایت مهمتر از طراحی سایت می باشد؟

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

 

پشتیبانی سایت بعد از طراحی سایت

همیشه پشتیبانی و نگهداری سایت از طراحی سایت مهم تر بوده است. پس از طراحی وب سایت نیروهای متخصص باید صحت عملکرد صحیح وب سایت را تضمین کنند و در صورت بروز مشکل آن را برطرف نمایند. در صورتی که خدمات هاست و دامنه شما دچار مشکل شود سایت شما با مشکل مواجه شده و ممکن است بارگزاری نشود. بهتر است طراحی وب سایت و کلیه خدمات پشتیبانی و نگهداری وب سایت خود را به یک شرکت حرفه ای و قابل اعتماد واگذار کنید تا از صحت عملکرد سایت خود مطمئن شوید .

قبل ازانجام پروژه وب سایت و پشتیبانی آن حتما از نحوه پشتیبانی شرکت اطمینان حاصل فرمایید. و شرکتی را انتخاب کنید که از اعتبار بالایی برخودار باشد . معمولا اعتبار شرکت بستگی به سابقه کار شرکت تعداد پروژه های انجام داده و کیفیت پروژه ها بستگی  دارد. شما می توانید جهت مشاوره برای طراحی و پشتیبانی سایت خود با متخصصان حرفه ای دارکوب تماس حاصل بفرمایید .

چرا پشتیبانی و نگهداری وب سایت مهم می باشد؟

با نگهداری و پشتیبانی وب سایت ، سایت شما همیشه به روز خواهد بود. هیچ بازدید کننده ناراضی نیست زیرا همه چیز در سایت به خوبی کار می کند و چیزی غیر فعال نیست و یا لینک شکسته وجود ندارد.

بازدید کنندگان همیشگی و منظم همیشه درحال بازدید از سایت هستند ، بنابراین برای وب سایت خود همیشه به دنبال مطالب جدید،  محصولات جدید،  ویژگی ها و اطلاعات جدید و  به روز باشید.

برای وب سایت هایی که قابل هک شدن هستند ، با استفاده از پشتیبانی به روز سایت خود می توانید از هک شدن آن جلوگیری کنید.

به روز رسانی وب سایت

چند لحظه فکر کنید ، اگر شما از سایتی بازدید کنید که به طور منظم آپدیت نشود آیا بازهم تمایل به بازدید از آن سایت دارید؟ چرا باید وب سایت و یا وبلاگ شما این چنین باشد؟

محتوای وب سایت

محتوای وب سایت میتواند شامل متن ، تصاویر، دانلود های رایگان و هر چیزی باشد که برای جذب بازدیدکنندگان جدید در نظر گرفته شود و بازدیدکنندگان فعلی شمانگه دارد. در اینجا چند ایده وجود دارد:

1.به روز رسانی محصولات واقعا مهم است، به خصوص اگر سایت شما یک سایت تجاری باشد .فراموش نکنید که محصولات جدید خود را اضافه کنید و آن را اعلام کنید همچنین سایت خود رابه گوگل مپ اضافه کنید.

  1. تغییرات قیمت موضوعی دیگری است که باید اعلام کنید . حتی با اعلام تغییرات قیمت مشتریات ترغیب به خرید بیشتر می شوند.

مواردی که برای پشتیبانی و نگهداری منظم وب سایت انجام دهیم:

در اینجا یکسری وظایفی که برای نگهداری و پشتیبانی وب سایت باید به صورت منظم و در یک زمان بندی منظم انجام دهید گفته شده است.

تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت شما

تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت شما چیزی است که به طور منظم باید انجام دهید. اگر شما از وب سایت خود بک آپ نداشته باشید تصور کنید اگر سرور به هر دلیلی خراب شد و یا سایت شما هک شد ،  ویرایش های شما به کلی از بین خواهد رفت. و تمام تلاش های شما از بین خواهد رفت در حالی که با تهیه یک نسخه پشتیبان در عرض چند دقیقه این اتفافاق نخواهد افتاد.

چند نوع از خدمات وب سایت و خدمات نگهداری وب سایت

سایت کاری شما مانند اتوموبیل شما می باشد . اگر به طور منظم نگهداری و پشتیبانی  نشود، در نهایت خراب خواهد شد. امروزه تقریبا تمام افراد از کسب و کار آنلاین صحبت می کنند و اگر شما کسب و کار آنلاین خود را شروع نکنید از بقیه عقب خواهید افتاد . تمام رقبا شما در تلاش هستند که رتبه سایت خود را در سرچ گوگل افزایش دهند. بنابراین آیا انتظار دارید که از رقبای خود پیشی بگیرید بدون اینکه بر روی وب سایت خود سرمایه گذاری کنید؟ در زیر چند نمونه از خدمات نگهداری و پشتیبانی وب سایت بیان شده است:

  1. به روز رسانی نرم افزار وب سایت
  2. بهبود سرعت وب سایت
  3. رفع اشکال HTML

4.تهیه نسخه پشتیبان فایل

  1. ایجاد محتوای جدید
  2. بهینه سازی موتور جستجو
  3. اطمینان از هماهنگی طراحی در تمام صفحات
  4. اصلاح لینک های شکسته
  5. بررسی تجزیه و تحلیل وب سایت شما

 

به روز رسانی نرم افزار وب سایت

شما از هر نوع سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس یا هر نوع اسکریپتی مانند PHP استفاده می کنید، باید همیشه به روز باشد. وردپرس معمولا خود را به صورت خودکار به روز می کند، اما مواردی وجود دارد که ممکن است لازم باشد به صورت دستی به روز شود.

علاوه بر این، اگر شما از میزبانی وبسایت استفاده می کنید، ارائه دهنده سرویس وب سایت باید اطمینان حاصل کند که آنها به طور منظم نرم افزار سرور اصلی خود را به روز رسانی می کنند. به عنوان مثال، آنها بررسی می کنند که آیا چیزهایی مانند سرویس FTP  بر روی سرور به روزسانی شده است؟

بهبود سرعت وب سایت

آیا می دانید اگر سرعت بارگزاری وب سایتتان پایین باشد تقریبا 25% از بازدیدکنندگان از سایت منصرف می شوند و سایت را ترک می کنند . سرعت بارگزاری صفحه یکی از مهمترین بخش های تجربه هر کابری بعد از ورود به سایت است.

در واقع بازدیدکنندگان از وب سایت ممکن است در مورد هر سوتی سایت اهمیت ندهند ولی در مورد سرعت بارگزاری سایت اهمیت می دهند.  یکی دیگر از موارد مهم سرعت بارگزاری سایت این است که سرعت سایت چگونه بر رتبه سایت تاثیر می گذارد؟ 

همچنین وب سایت هایی با سرعت پایین نرخ گزافه گویی را افزایش می دهند و این موضوع باعث افت رتبه سایتتان می شود به این صورت که وقتی بازدیدکنندگان وارد سایت شما می شوند و سرعت آنها بیشتر از سرعت سایت شما باشد  گوگل فکر میکند که سایت شما بی اهمیت می باشد و رتبه سایت شما را کاهش می دهد.

یک سرویس پشتیبانی وب سایت به طور مداوم با استفاده از ابزار های چک کردن سرعت ، سرعت سایت شما را چک می کند و آن را بهبود می بخشد .

 رفع اشکال HTML

ساخت کدهای html  ساده نیست به خصوص اگر شما هیچ اطلاعاتی در مورد آن نداشته باشید. شما باید به جزئیات توجه داشته باشید تا اطمینان کنید که  کارش را به خوبی انجام میدهد. یک خطای کوچک می تواند مشکلات بزرگی را به وجود بیاورد .

سرویس های پشتیبانی قابل اطمینان باید بتوانند خطاهای html  را بررسی کنند و آن را اصلاح کنند.

تهیه نسخه پشتیبان فایل

تصور کنید اگر شما تمام فایل های ضروری وب سایت خود را از دست دهید چقدر ناامیدکننده است. این فایل ها می تواند شامل تصاویر، صفحات، پست های وبلاگ، پلاگین ها و غیره باشد. اگر شما وب سایت خود را در WordPress اجرا می کنید، ممکن است چند گزینه پشتیبان خودکار داشته باشید.

خدمات نگهداری و پشتیبانی وب سایت به شما اطمینان حاصل می دهد که پشتیبان گیری فایل و پایگاه داده به طور خودکار حداقل به صورت هفتگی انجام می شود.

ایجاد محتوای جدید

استراتژی محتوایی شما ممکن است نقطه ای باشد ولی یک ایده خوب این است که معمولا با ایجاد محتوای جدید آن را بهبود ببخشید. محتوای وب سایت شما باید همیشه به روزرسانی شود. اگر شما پستی گذاشتید که آن را مدت ها قبل نوشته اید ممکن است در حال حاضر مناسب نباشد و بهتر است که آن را به روز رسانی کتید.

بهینه سازی موتور جستجو

به منظور بهبود موتور جستجو وب سایت خود را به طور منظم برای مناطقی که قابلیت جستجو دارند چک کنید. پست های وبلاگ شما می توانند تغییر کنند و می توانند شامل کلمات کلیدی و محبوب شوند. صفحات وروردی شما همچنین می توانند به روز رسانی شوند و شامل کلمات مرتبط باشد. حتی صفحه "درباره ما" را می توانید به طور مرتب به روز کنید و می توانید از کلمات کلیدی محبوب استفاده کنید. همچنین در هنگام تولید محتوای جدید کلمات کلیدی اهمیت دارند.

اطمینان از هماهنگی طراحی در تمام صفحات

وب سایت شما باید در تمام آخرین نسخه های مرورگر مهم وب مانند کروم، سافاری، فایرفاکس و غیره به درستی کار کند. این مرورگرها اغلب به روزرسانی می شوند و اگر وبسایت شما با به روزآوری ها سازگار نباشد، ممکن است آن را نمایش ندهد .  اگر این کار نکنید بر روی کسب وکار شما تاثیر منفی خواهد گذاشت . همچنین اینکه وب سایت شما ریسسپانسیو باشد تا در موبایل به خوبی مشاهده شود نیز بسیار اهمیت دارد.

اصلاح لینک های شکسته

هر لینکی در وب سایت شما باید دقیقا به جای درست هدایت شود، اما گاهی اوقات لینک ها به درستی هدایت نمی شوند و شکسته می شوند. یک سایت یا منابع که پیش از آن پیوند داده اید ممکن است ناپدید شود، یک صفحه در وبسایت شما ممکن است در دسترس نباشد و یا ممکن است یک پست را ارسال و یا بروز رسانی کنید و فراموش کنید آن را لینک دهید.

لینک های شکسته می تواند برای وب سایت شما مضر باشد. آنها می توانند این دیدگاه را به بازدیدکنندگان نشان دهند:

الف) وب سایت شما کاربر پسند نیست

ب) شما وب سایت خود را به طور منظم به روز نمی کنید

ج) شما معتبر نیستید

یک شرکت پشتیبانی وب سایت معتبر به طور منظم لینک های سایت شما را چک می کنند که لینک ها شکسته نباشند

بررسی تجزیه و تحلیل وب سایت شما

عملکرد وب سایت شما باید مورد بررسی قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود که همه چیز به درستی در حال اجرا است.یک وب سایت حرفه ای تمام خدمات وب سایت و معیار های سطح بالا را  بررسی می کند به طور مثال تعداد بازدیدکنندگان جدید وب سایت شما یا بازده وب سایت شما در هفته گذشته یا بیشترین تعداد پست های وبلاگ که خوانده شده است را بررسی می کند.

شرکت پشتیبانی وب سایت با در نظر گرفتن این موارد اطمینان حاصل می کنند که تنظیمات خود را به درستی انجام داده اید تا همیشه وب سایت شما در اوج باشید.

تمام مواردی که گفتیم فقط نقطه شروع نگهداری و پشتیبانی وب سایت است . هر کدام از این موارد بیش از حد وقت گیر است علاوه بر این اگر شما ندانید که چه کاری انجام می دهید ، می توانید منجر به خسارات بسیاری شوید.

 شرکت طراحی سایت دارکوب تمام مراحل پشتیبانی وب سایت را دقیق و بدون نقص برای مشتریان خود انجام می دهد.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز