طراحی وب سایت برای تعمیرگاه ها

نوشته شده توسط سما کتیبه

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=434

طراحی سایت
3.7/5 - (6 امتیاز)

ساخت سایت شرکتی عنوانی که شاید چندین سال پیش، افراد کمی به ذهنشان خطور میکرد که باید برای هرنوع کسب و کار و شرکتی به فکر راه اندازی یک وب سایت باشند. تعمیرات از آن دست از کلماتی است که در گوگل سرچ بسیار بالایی دارد؛ تصور کنید در یک مسیری هستید که خودرو شما خراب میشود و آشنایی به آن منطقه ندارید، اولین کاری که برای پیدا کردن نزدیک ترین تعمیرگاه خودرو به ذهنتان خطور میکند، سرچ کردن نزدیک ترین تعمیرگاه به محلی که حضور دارید است، پس میتوانید به اهمیت راه اندازی یک وب سایت تعمیرگاه پی ببرید.

میزان جستجوی بالای تعمیرگاه خودرو نشان میدهد که چه اندازه این موضوع مورد نیاز جامعه است و افرادی که خودرو دارند به آن اهمیت میدهند، در این مقاله قصد داریم هرآنچه که برای راه اندازی یک وب سایت تعمیرگاه به آن نیاز دارید را برای شما شرح دهیم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی وب سایت برای تعمیرگاه ها

آیا می دانید آماری که توسط افراد شاغل در دیجیتال مارکتینگ برای میانگین جستجوهای ماهیانه برای اصطلاح “تعمیرگاه خودرو” منتشر شده است، بیش از 4 میلیون است؟ علاوه بر این، حجم جستجو برای اصطلاح “بدنه خودرو”  673 هزار است و برای کلمه “فروشگاه تعمیر خودرو” 450 هزار جستجو است.  بنابراین اگر مغازه تعمیرگاه خودرو شما یک وب سایت عالی نداشته باشد، شما مطمئنا بسیاری از مشتریان بالقوه خود را از دست خواهید داد. این امر فقط مربوط به تعمیرگاه های خودرو نمی باشد . بلکه روزانه افراد زیادی برای یافتن تعمیرگاه لوازم دیگر در گوگل به جست و جوی آنها می پردازند . سرویس طراحی وب سایت ما برای انواع شرکت های تعمیرگاهی ایده آل می باشد؛ از جمله :

  • مغازه های تعمیر خودرو
  • نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی
  • فروشگاه های لوازم خانگی
  • مغازه های تعمیر تلفن های همراه
  • فروشگاه های فروش لوازم جانبی خودرو (ضبط و باند ، لاستیک و… )
  • نمایندگی های فروش باتری و باتری سازی ها
  • و …

لزوم طراحی سایت تعمیرگاه

واقعیت این است که اصلا اهمیتی ندارد که شغل شما چیست، شما در هر صنف، صنعت و کسب و کاری باشید برای اثبات بروز بودن خود و احترام به حقوق مشتریانتان نیاز دارید که وب سایت طراحی کنید، طراحی سایت تعمیرگاه نیز امری ضروری برای تعمیرکاران محترم است تا بتوانند مشتریان قدیم خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنند و از طرفی نیز به جذب مشتریان جدید بپردازند.

در دنیای امروز هرچه کسب و کار خود را بیشتر در معرض دید همگان قرار دهید، اعتماد بیشتری را برای خود میتوانید جلب کنید. فضای مجازی دقیقا جایی است که شما میتوانید به بیشترین حالت ممکن در معرض دید همگان قرار بگیرید، یکی از دلایلی که کسب و کارها سرمایه خوبی برای تبلیغات و راه اندازی وب سایت ها قرار میدهند همین است چراکه بدین وسیله هم کسب و کار خود را گسترش داده اند و هم باعث درآمد و فروش بیشتر میشوند.

داشتن یک وب سایت و درکنار آن حضور فعال در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام بهترین روشی است که باعث گسترش کسب و کار و برند سازی شما میشود، همچنین با قرار دادن محتواهای با کیفیت در صفحه خود این پیام را به مشتریان و کاربران خود میدهید که شما و کسب و کارتان کاملا بروز است و شما از دانش و علم کافی برخوردار هستید، این موضوع دقیقا همان چیزی است که باعث جلب مشتری برای شما میشود، در ادامه به چند دلیل کافی برای طراحی سایت تعمیرگاه میپردازیم:

در دسترس بودن

یکی از دلایل مهمی که باید درنظر داشته باشید این است که طراحی سایت تعمیرگاه باعث میشود مشتریان شما در هر زمان که احتیاج داشتند بتوانند با شما ارتباط بگیرند، همچنین مشتریان جدیدی که بدنبال تعمیرگاهی نزدیک محل مورد نظر خود هستند با یک جستجوی ساده میتوانند با شما ارتباط بگیرند.

ثبت برند

دومین دلیل مهمی که شما باید در نظر داشته باشید این است که با طراحی سایت تعمیرگاه نسبت به رقبای خود برتری پیدا میکنید، چرا که با راه اندازی وب سایت درواقع شما در حال جذب مشتریان جدیدی هستید که دیگر رقبای شما این امکان را نخواهند داشت. برند سازی مراحل و نکات مهمی دارد که باید هریک از آنها را رعایت کنید اما مهمترین نکته آن دسترسی داشتن کاربران به شماست که باعث میشود برند شما در ذهنشان هک شود.

جذب مشتری

آخرین و اساسی ترین دلیل راه اندازی وب سایت تعمیرگاه جذب مشتری است، درواقع میتوان گفت هدف از این کار این است که مشتریان بیشتری را جذب کینم و به سبب آن به سود و درآمد بهتری برسید، زمانی که خدمات و امکانات خوبی را در صفحات خود در دسترس مشتریان خود بدهید ناخودآگاه باعث میشوید زمانی که به خدماتی برای خودرو خود نیاز دارند به سراغ شما بیایند.

انواع سایت های تعمیرات

همانطور که پیش تر گفتیم فارغ از نوع کسب و کاری که دارید راه اندازی یک وب سایت بسیار برای جذب مشتری های جدید اهمیت دارد، در سال های اول راه اندازی پایگاه های اینترنتی، کسب و کارهای بسیار اندکی فعالیت خود را در فضای مجازی گسترش داده بودند، اما به تدریج دامنه کسب وکارهای اینترنتی رواج پیدا کرد تا حدی که امروزه میتوان گفت هر نوع خدمات و محصولی را میتوان در گوگل پیدا کرد، تعمیرات نیز از این سیر تکامل جدا نیستند و تعداد بسیاری از آنها وارد این حوزه شده اند، میتوانید برای این منظور از راه اندازی سایت با وردپرس استفاده کنید و وب سایت خود را بدین وسیله راه اندازی کنید.

در ادامه قصد داریم چند سایت تعمیراتی را برای شما نام برده و توضیحات مختصری را درباره آنها بدهیم.

1. طراحی سایت تعمیرات موبایل

گوشی همراه امروزه وسیله ای است که همه افراد در اکثر گروه های سنی از آن استفاده میکنند، پس راه اندازی یک سایت تعمیرات موبایل میتواند در پیدا کردن مشتریان و ارائه خدمات خوب و با کیفیت به آنها کمک کننده باشد،میتوانید با تهیه قالب تعمیرات موبایل وب سایت خود را راه اندازی کنید،  اما نکته قابل تامل این است که امروزه وب سایت های بساری در این حوزه در حال فعالیت هستند و ما باید بدانیم که چه ویژگی هایی در وب سایت باعث وجه تمایز و افزایش درآمد ما خواهد شد، در ادامه به چند مورد اشاره کرده ایم.

  • اصالت قطعات را تضمین کنید

برای اینکه بتوانید مشتریان خود را جذب و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید لازم است که بتوانید در صورت تعمیر و یا تعویض قطعه ای، اصالت آن را تضمین کنید، چرا که هیچ مشتری علاقه ندارد پس گذشت مدت کوتاهی از تعمیر موبایل خود به دلیل بی کیفیت بودن قطعات دوباره مجبور به تعویض شود. پس در وب سایت خود این موضوع را ذکر کنید که قطعات شما گارانتی شده هستند.

  • مهلت تست

پس از آنکه مشتری شما به این اطمینان رسید که شما توانایی تعمیر و یا تعویض قطعه ای را دارید و همچنین اصالت آن را تایید میکنید نوبت به این میرسد که به مشتری خود این اطمینان خاطر را بدهید که آنها مهلت تست دارند که هم شما و هم آنها از بابت کارکرد قطعه و یا تعمیر آن خیالتان راحت بشود.

2. طراحی سایت تعمیرات خودرو

برای اینکه بتوانید از مزایای طراحی سایت تعمیرگاه خودرو استفاده کنید لازم است بدانید که سایت شما باید ویژگی ها و امکانات یک وب سایت آنلاین را داشته باشد، با قالب تعمیراتی و راه اندازی وب سایت خود میتوانید ویژگی های مهم را در وب سایت خود داشته باشید، از مهمترین ویژگی های لازم برای طراحی سایت تعمیرات خودرو میتوان موارد زیر را نام برد.

  • قابلیت رزرو آنلاین خدمات تعمیرگاهی

یکی از امکاناتی که وب سایت تعمیرگاهی شما باید داشته باشد این است که قابلیت رزرو انواع خدمات را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار دهید، این امر باعث میشود که هم از خدمات شما مطلع شوند و بدانند هدف شما از ساخت سایت خدماتی این است که بدانید مشتری مد نظر برای چه خدماتی به سمت شما میاید و چه انتظاری از شما دارد.

  • قرار دادن مشاوره آنلاین با متخصصان

یکی دیگر از ویژگی هایی که در وب سایت آنلاین تعمیرگاه خودرو میتوان قرار داد این است که مشاوره آنلاین قرار دهید به این صورت که با قرار دادن متخصصانی و قرار دادن انواع راه های ارتباطی با آنها بتوانید مشتریان خود را بصورت آنلاین راهنمایی کنید، در این قسمت میتوانید لینکی قرار دهید تا به صفحه واتس آپ و یا پیام رسان های دیگر متخصص وصل شوند.

  • دسته بندی خودروها

منوی سایت شما بسیار پر اهمیت است چراکه هرچه منوی طراحی شده کاربر پسند تر باشد و درواقع مشتری بتواند خدمات مورد نیاز خود را به راحتی در آن پیدا کند، بیشتر مشتاق گرفتن خدمات از وب سایت شما خواهد بود، برای این منظور بهتر است دسته ای را بعنوان دسته بندی خودروها قرار دهید تا مشتریان بتوانند خدمات مورد نیاز خود را با توجه به خودرو خود انتخاب کنند.

  • قرار دادن تصاویر قبل و بعد از تعمیر

یکی از امکانات جالبی که میتوانید برای طراحی وب سایت تعمیرگاه خودرو استفاده کنید قرار دادن تصاویر قبل و بعد از تعمیر خودرو است، البته اگر در تصاویر نوع تعمیر مشخص نیس میتوانید با گرفتن فیلم هایی از قبل و بعد تعمیر خودرو آن را در سایت آپلود کنید، با قرار دادن پروژه هایی که انجام داده اید میتوانید اعتماد مشتریان خود را جلب کنید.

  • نمایش نظرات مشتریان

قرار دادن نظرات مشتریان تاثیر بسازایی در جلب اعتماد کاربران وب سایت دارد، افرادی که وارد وب سایت شما میشوند برای متوجه شدن اینکه آیا خدمات شما رضایت بخش هست یا خیر به سراغ نظرات مشتریان میروند، پس بخشی از وب سایت خود را برای نظرات مشتریان قرار دهید تا کاربران بتوانند تصمیم درستی را برای انتخاب شما بگیرند.

مزایا و ویژگی های طراحی سایت های ما برای نمایندگی های مجاز و تعمیرگاه ها

یکی از مزایای اصلی طراحی وب سایت های تعمیرگاهی که ما انجام می دهیم ، سئو و بهینه سازی حرفه ای آن است. بهینه سازی موتورهای جستجو یک روش برنامه نویسی و طراحی وب سایت با استفاده از تکینک های متفاوت است. وب سایت هایی که بهینه سازی می شوند به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر برای کسب و کار شما عمل می کند زیرا به طور موثر بر روی ترافیک وب سایت تاثیر می گذارد.

یکی دیگر از مزایای سرویس های طراحی وب سایت که انجام می دهیم، توانایی سفارش سازی کردن سایت شما با توجه به نیازهای خاصی که شرکت شما دارد، است . اینکه آیا شما می خواهید یک لیست از خدمات و مکان ها را ارائه دهید و یا اینکه می خواهید از طریق وب سایتتان با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، را شرکت ما انجام می دهد. یکی از ویژگی های محبوب که معمولا ما برای سایت های تعمیرگاهی در نظر می گیریم ، یک فرم درخواست تعمیر است. این فرم به مشتریان اجازه می دهد تا با تکمیل فرم به صورت آنلاین بتوانند بر روی زمان خود برنامه ریزی کنند. این فرم سپس به بخش خدمات مشتریان ارسال می شود؛ تا مراحل نهایی انجام شود. مزیت این کار این است که با جمع آوری اطلاعات به صورت آنلاین، از طریق وب سایت شما، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید اطلاعات دقیق تری از مشتریان خود و مشکلات آنها به دست بیاورید. علاوه بر این با این کار می توانید قرار ملاقات های حضوری را کاهش دهید و سرعت سرویس دهی را افزایش دهید.

چرا برای طراحی سایت های تعمیرگاهی ، قالب های آماده مفید نیست؟

اگر قصد استفاده از یک قالب برای طراحی و توسعه وب سایت تعمیرگاهی را دارید، ما لیستی از دلایل را برایتان بازگو می کنیم که این کار مفید نمی باشد.

طراحی سفارشی

قالب های طراحی وب به صورت سفارشی برای بسیاری از سایت های تعمیرگاهی ، انجام می شود . بنابراین این سایت ها شامل انواع ویژگی های تجاری می باشند. بنابراین تهیه یک قالب وب سایت سفارشی تعمیرات تمام نیازهای شما را در این زمینه می تواند برآورده می کند.

بهینه سازی موتورهای جستجو

 تخصص اصلی ما در زمینه سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو است. بنابراین سایتی که ما برای تعمیرگاه و تخصص شما طراحی می کنیم، مطابق با آخرین استانداردهای سئو و بهینه سازی سایت می باشد. با بهینه سازی استاندارد وب سایت شما، مسلما ترافیک سایت بالا خواهد رفت بنابراین فروش بالا خواهد رفت و سودآوری بیشتری برای شما خواهد داشت.

طراحی سایت تعمیر باسیستم مدیریت محتوا آماده چیست؟

در طراحی سایت های مختلف از جمله طراحی سایت تعمیرات، از سیستم مدیرت محتوا که همان ورد پرس است استفاده میکنند، استفاده از سیستم مدیریت محتوا بسیار کم هزینه است و استفاده از آن برای کارکنان و مدیران وب سایت بسیار راحت تر است، شما میتوانید انواع قالب ها را مانند قالب وردپرس بازسازی و تعمیرات را خریداری کنید و باتوجه به کسب و کار خود از تعمیرات موبایل گرفته تا تعمیرات و بازسازی های ساختمانی از آن استفاده کنید.

راه اندازی سایت با وردپرس امکانات و ویژگی هایی مانند راحت بودن پیاده سازی، کاهش زمان در طراحی سایت، تنوع بالا امکانات و قابلیت چند زبانه بودن را دارد که باعث میشود که با وجود کاهش هزینه ها سایت بسیار حرفه ای بنظر برسد.

چرا بهینه سازی سایت تعمیرات مهم است؟

بهینه سازی سایت یکی از مهمترین گام ها پس از طراحی سایت است، برای دیده شدن و شناخته شدن باید سایتی را راه اندازی کنید که کاملا بهینه شده باشد یعنی طراحی و کد نویسی آن برای موتورهای جستجو گوگل کاملا بهینه شده باشد، پس سعی کنید شرکت طراحی وب خود را به گونه ای انتخاب کنید که دارنده همه این خدمات باشد.

روند سئو سایت برای تعمیرا اینگونه است که شما اگر میتوانید کلمات کلیدی را در اختیار سئو کارتان قرار میدهید و سپس آنها شروع به تولید محتوا، لینک سازی خارجی و لینک سازی داخلی میکنند و به این صورت به جایگاه مورد نظر خود در گوگل میرسید.

سئو محلی

برای کسب و کارهایی مانند تعمیرات سئو لوکال یا همان سئو محلی یک روش کارآمد و موثر است برای رشد کسب و کار و افزایش مشتریانتان، شما با استفاده از سئو لوکال مشتریانی که در نزدیکی شما هستند را جذب میکنید و با ارائه حدمات خوب آنها را تبدیل به مشتریان دائمی و وفادار خود میکنید.

لینک سازی خارجی و داخلی

مهمترین کار برای گرفتن رتبه برای وب سایت های تعمیراتی از نظر موتورهای جستجو گوگل لینک سازی اصولی داخلی و خارجی است، با انجام لینک بیلدینگ داخلی و خارجی در کمترین زمان میتوانید وب سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید.

طراحی وب سایت برای فروشگاه های لوازم تعمیرگاهی

به عنوان صاحب یک فروشگاه تعمیرگاهی ، مسلما اهمیت ظاهر زیبا را می دانید. شما در این کار سرمایه گذاری کرده اید تا به مشتریان خود ثابت کنید که در زمینه کار خود بسیار حرفه ای هستید. شما حتما به ظاهر و زیبایی ساختمان خود نیز اهمیت می دهید.

شاید حتی برای جذب مشتری برای مشتریانتان صندلی های راحت در نظر بگیرید، بهتر از بدانید گرافیک وب سایت شما دقیقا همان ظاهری است که باید در وب سایت خود رعایت کنید، درست مانند همان صندلی هایی که برای راحتی مشتریانتان فراهم کردید با دقت در ظاهر وب سایت خود، به مشتریان خود این حس را القا میکنید که آنها مهم و ارزشمند هستند.

چرا شما برای فعالیت خود سرمایه گذاری می کنید؟ زیرا اولین نگاه همیشه مهمترین و با ارزش ترین دیدار است و مسلما بر روی کسب و کار شما تاثیر  خواهد گذاشت. آیا می دانید که مشتریان بالقوه در عرض 10 ثانیه اول تصمیم می گیرند که آیا از شما خرید کنند یا خیر؟ به عبارت دیگر ، 10 ثانیه اول برای فروش بسیار تاثیر گذار است. به همین دلیل تیم حرفه ای ما متشکل از متخصصانی است که بر روی طراحی سایت برای فروشگاه های تعمیرگاهی تمرکز دارند و با تمام استاندارد های ساخت یک فروشگاه تعمیرگاهی مطابق با تمام استانداردها برای جذب مشتری آشنایی کامل دارند. ما به کار خود در زمینه طراحی سایت برای فروشگاه ها و تعمیرگاه ها و تمام اصول و  استانداردهای سئو و بهینه سازی سایت برای جذب ترافیک بالاتر برای سایت شما، کاملا مسلط هستیم.

از افتخارات ما ارائه خدمات طراحی سایت و سئو و بهینه سازی با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت می باشد.

 فراتر از تصورات

طراحی سایت شما نه تنها باعث می شود که مشتریانتان چگونه شما را ببینند ، بلکه نحوه نمایش در گوگل را نیز مشخص می کند. طراحی سایت همچنین بر روی سئو سایت نیز تاثیر می گذارد. حتی بهترین محتوا نمی تواند وب سایت طراحی شده شما را نجات دهد. در زیر برخی از ویژگی ها که برای طراحی سایت تعمیرگاهی مناسب است گفته شده است:

به درستی کد گذاری شود: طراحی سایت فراتر از آن چیزی است  که چشم می بیند. باید کد گذاری مناسب باشد. تیم در کد گذاری به صورت مناسب برای سئو مهارت های کافی را دارد.

ساختار مناسب: ربات های موتورهای جستجو ساختار وب سایت شما را بررسی می کنند. یک وب سایت با ساختار مناسب و قوی خیلی بهتر از یک وب سایت با ساختار ضعیف عمل می کند.

سهولت ناوبری: آیا سایت شما کاربردوستانه است؟ یا حرکت در آن دشوار است؟ گوگل در هنگام تعیین سایت های صفحه اول ؛ به این جنبه نگاه خواهد کرد. موتورهای جستجو می خواهند که کاربران به راحتی و با سرعت بتوانند به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.

زمان بارگذاری: وب سایت شما چه مقدار زمان می برد تا بارگذاری شود؟ این موضوع برای موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد. آنها سایت هایی  را که سریع بارگذاری می کنند بیشتر دوست دارند.

طراحی منحصر به فرد: شرکت های بسیاری هستند که همه از یک قالب استفاده می کنند.  مسلما هر چقدر طراحی یک سایت بیشتر منحصر به فرد باشد ، برای موتورهای جستجو بیشتر ارزشمند است. ما می توانیم سایت منحصر به فرد با طراحی گرافیکی سایت خاص و زیبا متناسب با کسب و کار شما را ارائه دهیم. گوگل به طراحی های منحصر به فرد و سفارشی بسیار اهیمت می دهد.

طراحی ریسپانسیو: گوگل به وب سایت هایی که ریسپانسیو هستند و به اندازه های مختلف صفحه نمایش پاسخ می دهند ، بیشتر علاقه نشان می دهد.

هزینه طراحی سایت تعمیرگاهی

هزینه طراحی سایت به عوامل مختلف و فاکتورهای متعددی بستگی دارد، به همین دلیل نمیتوان قیمت ثابتی را برای آنها درنظر گرفت، بطور مثال بعضی ترجیح میدهند برای طراحی سایت خود از قالب موبو سرویس استفاده کنند که طبعا هزینه این طراحی متفاوت است بعضی هم ترجیح میدهند از قالب های سفارشی استفاده کنند که به عواملی مانند امکانات سایت، ماژول های استفاده شده در سایت و … در کاهش و افزایش هزینه تاثیر گذار است.

طراحی و توسعه وب سایت های تعمیرگاهی

مسلما شما برای موفقیت در کسب و کارتان سخت تلاش می کنید. چرا اجازه نمی دهید یک تیم طراحی حرفه ای وب سایت به شما در این مسیر کمک کند؟ فکر می کنید چرا باید طراحی سایت فروشگاه خودرو خود را به متخصص این کار بدهید؟ یک وب سایت تبلیغاتی که کاربرپسندانه باشد، باید بلافاصله پیام تبلیغاتی و نقاط قوت تبلیغات را به کاربر برساند. از آنجا که برای تعمیر و نگهداری لوازم مختلف باید تجربه کافی در این زمینه را داشت، باید آن را به متخصص این کار بسپارید. ما اعتقاد داریم که برای موفقیت در بازاریابی آنلاین و تبلیغات خود باید این کار را به متخصصان حرفه ای در این زمینه بسپارید. شما می توانید برای موفقیت در بازاریابی آنلاین خود با متخصصان با تجربه دارکوب تماس حاصل فرمائید.

ویژگی وب سایت های تعمیرگاهی

همانطور که گفته شد ، روزانه جست و جو های مختلفی در خصوص تعمیر لوازم مختلف صورت می گیرد . اغلب افراد به دنبال نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز هستند . هر وب سایت تعمیرگاهی بسته به نوع لوازم تعمیری ویژگی هایی دارد . در طراحی وب سایت های فروشگاهی باید به موارد زیر توجه نمود .

طراحی صفحه درباره ما : در این صفحه باید تمام اطلاعات مربوط به تعمیر گاه شامل تاریخچه تاسیس ، خدمات ارائه شونده و … درج شود .

طراحی پنل کاربری برای مشتری ها : مشتریان شما باید بتوانند در وب سایت حساب کاربری ایجاد کنند تا از این طریق بتوانند به راحتی لوازم خود را توسط شما تعمیر کنند . در پنل کاربری می توان قابلیت رزرو وقت برای تعمیر لوازم مورد نظر طراحی نمود . همچنین می توان قابلیتی ایجاد نمود که مشتری بتواند قیمت تعمیر را محاسبه کند .

قوانین : در این صفحه می توان قوانین مربوط به تعمیرات را درج نمود به عنوان مثال اگر وب سایت مربوط به نمایندگی های پس از فروش و گارانتی می باشد می توان قوانینی که گارانتی را شامل می شود درج نمود .

فروش اینترنتی : بسیاری از تعمیرگاه ها ، قطعات مختلفی را به فروش می رسانند . بسیاری از افراد خود قادر هستند کالاهای معیوب شان را تعمیر کنند این افراد می توان قطعات تعمیری را از تعمیرگاه ها خریداری نمایند . به عنوان مثال نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز خودرو بسیاری از قطعات جانبی خودرو را می فروشند . این دسته از تعمیر گاه ها می توانند وب سایت فروشگاهی داشته باشند . از مهمترین قابلیت های وب سایت های فروشگاهی می توان به سبد خرید و درگاه پرداخت بانکی اشاره نمود . همچنین برخی از نمایندگی های لوازم خانگی برخی از قطعات بیرونی لوازم خانگی را به فروش می رسانند .

صفحه خدمات ما : در این صفحه تمامی خدماتی که تعمیرگاه ارائه می دهد درج می شود . حتی می توان قابلیتی تعبیه نمود تا کاربر بتواند خدمات مورد نظرش را انتخاب کند و بر آورد هزینه نماید .

درخواست تعمیرکار : بسیاری از لوازم را نمی توان به راحتی حمل نمود لباسشویی و ظرف شویی و … حتی گاهی مواقع خودرو های نیاز به تعمیر قابل حرکت نیستند به همین دلیل باید تعمیرکار به محل مراجعه نماید . در این قسمت می تواند درخواست اعزام تعمیرکار را با ذکر آدرس و شرح خرابی وسیله ثبت نمود .

سخن آخر

بطور کلی باید بدانید که برای موفقیت در این حوزه تنها با راه اندازی یک وب سایت نمیتوانید به همه اهداف و مزایای گفته شده در این مقاله برسید و بهینه سازی وب سایت و سئو آن نیز از عوامل مهم و حیاتی است که پیش از آن باید بتوانید کلمات کلیدی مناسب جایگاه شغلی خود را بیابید مانند کلمات کلیدی تعمیرات موبایل، تعمیرات خودرو و …. که بوسیله آنها بتوانید به صفحه اول گوگل برسید.

در حال حاضر نیز اکثر افراد برای گسترش کسب و کار خود به فعالیت در فضای مجازی میپردازند تا بدین وسیله بتوانید شغل خود را گسترش دهند پس لازم است که در انتخاب شرکتی برای طراحی وب سایت خود دقت عمل لازم را به خرج بدهید.

شرکت طراحی سایت دارکوب با سابقه 20 ساله در امر طراحی انواع سایت های شرکتی و تعمیراتی میتوانید هر آنچه که شما از راه اندازی وب سایت و بهینه سازی آن را توقع دارید برآورده کنند، پیش از انجام هرکاری به شما توصیه میکنم از مشاوره های رایگان شرکت برای تصمیم گیری نهایی خود استفاده کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز