طراحی وب سایت برای تعمیرگاه ها

نوشته شده توسط زهرا نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=434

3.4/5 - (5 امتیاز)

طراحی وب سایت برای تعمیرگاه ها

آیا می دانید میانگین جستجوهای ماهیانه برای اصطلاح “تعمیرگاه خودرو” بیش از 4 میلیون است؟ علاوه بر این، حجم جستجو برای اصطلاح “بدنه خودرو”  673 هزار است و برای کلمه “فروشگاه تعمیر خودرو” 450 هزار جستجو است.  بنابراین اگر مغازه تعمیرگاه خودرو شما یک وب سایت عالی نداشته باشد، شما مطمئنا بسیاری از مشتریان بالقوه خود را از دست خواهید داد. این امر فقط مربوط به تعمیرگاه های خودرو نمی باشد . بلکه روزانه افراد زیادی برای یافتن تعمیرگاه لوازم دیگر در گوگل به جست و جوی آنها می پردازند . سرویس طراحی وب سایت ما برای انواع شرکت های تعمیرگاهی ایده آل می باشد؛ از جمله :

  • مغازه های تعمیر خودرو
  • نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی
  • فروشگاه های لوازم خانگی
  • مغازه های تعمیر تلفن های همراه
  • فروشگاه های فروش لوازم جانبی خودرو (ضبط و باند ، لاستیک و… )
  • نمایندگی های فروش باتری و باتری سازی ها
  • و …

مزایا و ویژگی های طراحی سایت های ما برای نمایندگی های مجاز و تعمیرگاه ها

یکی از مزایای اصلی طراحی وب سایت های تعمیرگاهی که ما انجام می دهیم ، سئو و بهینه سازی حرفه ای آن است. بهینه سازی موتورهای جستجو یک روش برنامه نویسی و طراحی وب سایت با استفاده از تکینک های متفاوت است. وب سایت هایی که بهینه سازی می شوند به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر برای کسب و کار شما عمل می کند زیرا به طور موثر بر روی ترافیک وب سایت تاثیر می گذارد.

یکی دیگر از مزایای سرویس های طراحی وب سایت که انجام می دهیم، توانایی سفارش سازی کردن سایت شما با توجه به نیازهای خاصی که شرکت شما دارد، است . اینکه آیا شما می خواهید یک لیست از خدمات و مکان ها را ارائه دهید و یا اینکه می خواهید از طریق وب سایتتان با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، را شرکت ما انجام می دهد. یکی از ویژگی های محبوب که معمولا ما برای سایت های تعمیرگاهی در نظر می گیریم ، یک فرم درخواست تعمیر است. این فرم به مشتریان اجازه می دهد تا با تکمیل فرم به صورت آنلاین بتوانند بر روی زمان خود برنامه ریزی کنند. این فرم سپس به بخش خدمات مشتریان ارسال می شود؛ تا مراحل نهایی انجام شود. مزیت این کار این است که با جمع آوری اطلاعات به صورت آنلاین، از طریق وب سایت شما، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید اطلاعات دقیق تری از مشتریان خود و مشکلات آنها به دست بیاورید. علاوه بر این با این کار می توانید قرار ملاقات های حضوری را کاهش دهید و سرعت سرویس دهی را افزایش دهید.

چرا برای طراحی سایت های تعمیرگاهی ، قالب های آماده مفید نیست؟

اگر قصد استفاده از یک قالب برای طراحی و توسعه وب سایت تعمیرگاهی را دارید، ما لیستی از دلایل را برایتان بازگو می کنیم که این کار مفید نمی باشد.

طراحی سفارشی: قالب های طراحی وب به صورت سفارشی برای بسیاری از سایت های تعمیرگاهی ، انجام می شود . بنابراین این سایت ها شامل انواع ویژگی های تجاری می باشند. بنابراین یک وب سایت سفارشی تعمیرات تمام نیازهای شما را در این زمینه می تواند برآورده می کند.

بهینه سازی موتورهای جستجو:  تخصص اصلی ما در زمینه سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو است. بنابراین سایتی که ما برای تعمیرگاه و تخصص شما طراحی می کنیم، مطابق با آخرین استانداردهای سئو و بهینه سازی سایت می باشد. با بهینه سازی استاندارد وب سایت شما، مسلما ترافیک سایت بالا خواهد رفت بنابراین فروش بالا خواهد رفت و سودآوری بیشتری برای شما خواهد داشت.

طراحی وب سایت برای فروشگاه های لوازم تعمیرگاهی

به عنوان صاحب یک فروشگاه تعمیرگاهی ، مسلما اهمیت ظاهر زیبا را می دانید. شما در این کار سرمایه گذاری کرده اید تا به مشتریان خود ثابت کنید که در زمینه کار خود بسیار حرفه ای هستید. شما حتما به ظاهر و زیبایی ساختمان خود نیز اهمیت می دهید. شاید حتی برای جذب مشتری برای مشتریانتان صندلی های راحت در نظر بگیرید.

چرا شما برای فعالیت خود سرمایه گذاری می کنید؟ زیرا اولین نگاه همیشه مهمترین و با ارزش ترین دیدار است و مسلما بر روی کسب و کار شما تاثیر  خواهد گذاشت. آیا می دانید که مشتریان بالقوه در عرض 10 ثانیه اول تصمیم می گیرند که آیا از شما خرید کنند یا خیر؟ به عبارت دیگر ، 10 ثانیه اول برای فروش بسیار تاثیر گذار است. به همین دلیل تیم حرفه ای ما متشکل از متخصصانی است که بر روی طراحی سایت برای فروشگاه های تعمیرگاهی تمرکز دارند و با تمام استاندارد های ساخت یک فروشگاه تعمیرگاهی مطابق با تمام استانداردها برای جذب مشتری آشنایی کامل دارند. ما به کار خود در زمینه طراحی سایت برای فروشگاه ها و تعمیرگاه ها و تمام اصول و  استانداردهای سئو و بهینه سازی سایت برای جذب ترافیک بالاتر برای سایت شما، کاملا مسلط هستیم.

از افتخارات ما ارائه خدمات طراحی سایت و سئو و بهینه سازی با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت می باشد.

 فراتر از تصورات

طراحی سایت شما نه تنها باعث می شود که مشتریانتان چگونه شما را ببینند ، بلکه نحوه نمایش در گوگل را نیز مشخص می کند. طراحی سایت همچنین بر روی سئو سایت نیز تاثیر می گذارد. حتی بهترین محتوا نمی تواند وب سایت طراحی شده شما را نجات دهد. در زیر برخی از ویژگی ها که برای طراحی سایت تعمیرگاهی مناسب است گفته شده است:

به درستی کد گذاری شود: طراحی سایت فراتر از آن چیزی است  که چشم می بیند. باید کد گذاری مناسب باشد. تیم در کد گذاری به صورت مناسب برای سئو مهارت های کافی را دارد.

ساختار مناسب: ربات های موتورهای جستجو ساختار وب سایت شما را بررسی می کنند. یک وب سایت با ساختار مناسب و قوی خیلی بهتر از یک وب سایت با ساختار ضعیف عمل می کند.

سهولت ناوبری: آیا سایت شما کاربردوستانه است؟ یا حرکت در آن دشوار است؟ گوگل در هنگام تعیین سایت های صفحه اول ؛ به این جنبه نگاه خواهد کرد. موتورهای جستجو می خواهند که کاربران به راحتی و با سرعت بتوانند به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.

زمان بارگذاری: وب سایت شما چه مقدار زمان می برد تا بارگذاری شود؟ این موضوع برای موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد. آنها سایت هایی  را که سریع بارگذاری می کنند بیشتر دوست دارند.

طراحی منحصر به فرد: شرکت های بسیاری هستند که همه از یک قالب استفاده می کنند.  مسلما هر چقدر طراحی یک سایت بیشتر منحصر به فرد باشد ، برای موتورهای جستجو بیشتر ارزشمند است. ما می توانیم سایت منحصر به فرد با طراحی منحصر به فرد را ارائه دهیم. گوگل به طراحی های منحصر به فرد و سفارشی بسیار اهیمت می دهد.

طراحی ریسپانسیو: گوگل به وب سایت هایی که ریسپانسیو هستند و به اندازه های مختلف صفحه نمایش پاسخ می دهند ، بیشتر علاقه نشان می دهد.

طراحی و توسعه وب سایت های تعمیرگاهی

مسلما شما برای موفقیت در کسب و کارتان سخت تلاش می کنید. چرا اجازه نمی دهید یک تیم طراحی حرفه ای وب سایت به شما در این مسیر کمک کند؟ فکر می کنید چرا باید طراحی سایت فروشگاه خودرو خود را به متخصص این کار بدهید؟ یک وب سایت تبلیغاتی که کاربرپسندانه باشد، باید بلافاصله پیام تبلیغاتی و نقاط قوت تبلیغات را به کاربر برساند. از آنجا که برای تعمیر و نگهداری لوازم مختلف باید تجربه کافی در این زمینه را داشت، باید آن را به متخصص این کار بسپارید. ما اعتقاد داریم که برای موفقیت در بازاریابی آنلاین و تبلیغات خود باید این کار را به متخصصان حرفه ای در این زمینه بسپارید. شما می توانید برای موفقیت در بازاریابی آنلاین خود با متخصصان با تجربه دارکوب تماس حاصل فرمائید.

ویژگی وب سایت های تعمیرگاهی

همانطور که گفته شد ، روزانه جست و جو های مختلفی در خصوص تعمیر لوازم مختلف صورت می گیرد . اغلب افراد به دنبال نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز هستند . هر وب سایت تعمیرگاهی بسته به نوع لوازم تعمیری ویژگی هایی دارد . در طراحی وب سایت های فروشگاهی باید به موارد زیر توجه نمود .

طراحی صفحه درباره ما : در این صفحه باید تمام اطلاعات مربوط به تعمیر گاه شامل تاریخچه تاسیس ، خدمات ارائه شونده و … درج شود .

طراحی پنل کاربری برای مشتری ها : مشتریان شما باید بتوانند در وب سایت حساب کاربری ایجاد کنند تا از این طریق بتوانند به راحتی لوازم خود را توسط شما تعمیر کنند . در پنل کاربری می توان قابلیت رزرو وقت برای تعمیر لوازم مورد نظر طراحی نمود . همچنین می توان قابلیتی ایجاد نمود که مشتری بتواند قیمت تعمیر را محاسبه کند .

قوانین : در این صفحه می توان قوانین مربوط به تعمیرات را درج نمود به عنوان مثال اگر وب سایت مربوط به نمایندگی های پس از فروش و گارانتی می باشد می توان قوانینی که گارانتی را شامل می شود درج نمود .

فروش اینترنتی : بسیاری از تعمیرگاه ها ، قطعات مختلفی را به فروش می رسانند . بسیاری از افراد خود قادر هستند کالاهای معیوب شان را تعمیر کنند این افراد می توان قطعات تعمیری را از تعمیرگاه ها خریداری نمایند . به عنوان مثال نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز خودرو بسیاری از قطعات جانبی خودرو را می فروشند . این دسته از تعمیر گاه ها می توانند وب سایت فروشگاهی داشته باشند . از مهمترین قابلیت های وب سایت های فروشگاهی می توان به سبد خرید و درگاه پرداخت بانکی اشاره نمود . همچنین برخی از نمایندگی های لوازم خانگی برخی از قطعات بیرونی لوازم خانگی را به فروش می رسانند .

صفحه خدمات ما : در این صفحه تمامی خدماتی که تعمیرگاه ارائه می دهد درج می شود . حتی می توان قابلیتی تعبیه نمود تا کاربر بتواند خدمات مورد نظرش را انتخاب کند و بر آورد هزینه نماید .

درخواست تعمیرکار : بسیاری از لوازم را نمی توان به راحتی حمل نمود لباسشویی و ظرف شویی و … حتی گاهی مواقع خودرو های نیاز به تعمیر قابل حرکت نیستند به همین دلیل باید تعمیرکار به محل مراجعه نماید . در این قسمت می تواند درخواست اعزام تعمیرکار را با ذکر آدرس و شرح خرابی وسیله ثبت نمود .

جمع بندی

هر کسب و کاری این روز ها باید یک وب سایت داشته باشد . بسیاری از مردم برای رفع نیاز های روزمره خود در اینترنت به جست و جوی آنها می پردازند . برای راه اندازی وب سایت می توانید به شرکت طراحی وب سایت دارکوب مراجعه نمایید و از خدمات طراحی وب سایت ما به بهترین نحو استفاده کنید .

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز