بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13104

5/5 - (3 امتیاز)
قالب سایت وردپرس

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

انتخاب بهترین قالب فروشگاهی وردپرس شاید یکی از دغدغه های خیلی از افرادی باشد که به دنبال طراحی سایت فروشگاهی هستند. وردپرس پلتفرمی است برای طراحی انواع وب سایت با قالب های فراوان که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. انتخاب بهترین قالب فروشگاهی وردپرس می تواند در توسعه ی کسب و کار ها و جذب کاربران بیشتر مؤثر باشد. بنابراین برای انتخاب بهترین قالب وردپرس بایستی به اندازه کافی وقت و انرژی بگذارید و قالب وردپرسی تهیه کنید که بیشترین هماهنگی با اهداف تجاری و طراحی وب سایت را شما داشته باشد.

ما در دارکوب در حدود 400 قالب وب سایت تولید نموده ایم. جهت خرید قالب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

فروشگاه قالب دارکوب

قالب وردپرس سایت، ظاهر سایت شما را تشکیل می دهد. خیلی مهم است قالب وردپرسی که برای طراحی سایت خود انتخاب می کنید در عین زیبایی، ساده و کارآمد و قابل درک نیز باشد.

لیست مطالب

چرا طراحی سایت فروشگاهی رواج زیادی پیدا کرده است؟

امروزه بسیاری از کسب و کار ها بخش بزرگی از فعالیت های تجاری خود را در بستر اینترنت و از طریق طراحی سایت فروشگاهی انجام می دهند. طراحی سایت فروشگاهی در معرفی هر چه بهتر محصولات و خدمات صنایع کمک زیادی می کند. ساخت فروشگاه اینترنتی به منزله ی یک فرصت بسیار خوب برای جذب مشتریان و کسب درآمد بیشتر است. صاحبین مشاغل با طراحی فروشگاه اینترنتی می توانند خدمات بروز شده ای به کاربران خود ارائه دهند و سطح کیفیت محصولات و خدمات خود را ارتقاء دهند. از سوی دیگر کاربران زیادی نیز با سپری کردن زمان خود در فضای اینترنت به دنبال محصولات و سرویس های مورد نیاز خود هستند. ساخت فروشگاه اینترنتی هم برای خریداران و هم برای فروشندگان منافع زیادی دارد.

در طراحی فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را مد نظر داشته باشیم؟

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و با کیفیت در موفقیت صنایع نقش پررنگی بازی می کند. فاکتور های زیادی در طراحی سایت فروشگاهی با کیفیت مطرح هستند. طراحی فروشگاه اینترنتی بایستی گنجایش معرفی تمام محصولات را داشته باشد. در طراحی فروشگاه اینترنتی بایستی فضایی برای تبلیغات وجود داشته باشد. ساخت فروشگاه اینترنتی بایستی همراه با پیاده سازی اصول سئو سایت باشد. پیاده سازی اصول سئو به کسب رتبه های بالاتر موتور های جستجو و نتیجه بازدید بیشتر سایت و کسب اعتبار بیشتر طراحی وب سایت کمک می کند. قالب وردپرس مناسب که ویژگی های لازم را داشته باشد و همچنین تولید محتوا با کیفیت نیز از دیگر نکات بسیار مهم در ساخت فروشگاه اینترنتی است.

چرا طراحی سایت با وردپرس؟

برای طراحی سایت دو راه حل وجود دارد. استفاده از سایت ساز هایی نظیر وردپرس و یا کدنویسی طراحی وب سایت. طراحی سایت با وردپرس امتیاز های بسیار خوبی دارد که باعث شده انتخاب بسیاری از کاربران باشد.

طراحی سایت با وردپرس بسیار سریع انجام می شود

پلتفرم وردپرس حاوی قالب ها و افزونه های زیادی است که روند طراحی  انواع سایت از جمله طراحی سایت فروشگاهی را سرعت می دهد. طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس فقط در مدت چند دقیقه امکان پذیر است.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس بسیار ایمن است

سیستم مدیریت محتوا وردپرس حاوی افزونه هایی برای ایمن سازی سایت است. این افزونه ها امنیت یک طراحی سایت را براحتی و در بالاترین میزان تأمین می کنند. جالب است بدانید بسیاری از طراحی وب سایت های بسیار معتبر در دنیا بر اساس وردپرس هستند.

تنوع قالب سایت

وردپرس حاوی هزاران قالب سایت با شکل و ظاهر و ویژگی های متفاوت است. دست کاربران برای انتخاب قالب سایت در وردپرس بسیار باز است. وردپرس برای هر سلیقه ای و برای هر نوع طراحی وب سایتی انواع قالب سایت را دارد. تنوع قالب سایت در وردپرس آنقدر زیاد است که شاید انتخاب یک قالب وردپرس مناسب برای بسیاری از کاربران کار سختی باشد

قالب فروشگاهی وردپرس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

قبل از ساخت فروشگاه اینترنتی باید قالب وردپرس مناسبی انتخاب کنید. وردپرس یک پلتفرم بسیاری عالی است که حاوی انواع قالب سایت است. پیش از انتخاب یک قالب وردپرس بایستی هدفتان از طراحی سایت و ویژگی هایی که می خواهید سایتتان داشته باشد را مشخص کنید. به طور مثال آیا می خواهید محصولات فیزیکی بفروشید یا محصولات دانلودی و یا اینکه می خواهید خدماتی ارائه دهید. آیا طراحی وب سایت شما تصاویر زیادی دارد! و موارد دیگر.

برای پیدا کردن بهترین قالب فروشگاهی وردپرس کافیست کمی در اینترنت و یا شرکت هایی که قالب سایت می فروشند جستجو کنید. با جستجو در مورد بهترین قالب فروشگاهی وردپرس احتمالاً با گزینه های زیادی روبرو خواهید شد. اما واقعاً بهترین قالب فروشگاهی وردپرس کدام است؟ در نظر گرفتن برخی نکات در انتخاب بهترین قالب فروشگاهی وردپرس کمک زیادی می کند. برخی از این نکات عبارتند از:

ریسپانسیو بودن

یکی از مهمترین ویژگی های بهترین قالب فروشگاهی وردپرس، ریسپانسیو بودن است. بر اساس مطالعات، بیش از 70% از کاربران از طریق گوشی های همراه خود طراحی وب سایت ها را مشاهده می کنند. بعلاوه گوگل و سایر موتور های جستجو طراحی وب سایت های ریسپانسیو را برای رتبه بندی در اولویت قرار می دهند.

دموی آماده

یکی دیگر از ویژگی های بهترین قالب فروشگاهی وردپرس داشتن دموی آماده است. وقتی یک قالب وردپرس دموی آماده داشته باشید کاربر براحتی می تواند ظاهر قالب را ببیند.

جستجوی پیشرفته

جستجوی پیشرفته از دیگر ویژگی های بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است. جستجوی پیشرفته به کاربران به این امکان را می دهد تا با تایپ چند کلمه به بهترین نتایجی که قبلا توسط مدیر سایت برچسب گذاری شده اند و توضیح داده شده اند دست یابند. قالب فروشگاهی وردپرس دیجی کالا یکی از بهترین قالب های فروشگاهی است که توسط شرکت دارکوب ارائه شده است. برای تهیه قالب فروشگاهی دیجی کالا و سایر قالب های دارکوب در صورت علاقه مندی می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن نمایید. تمامی قالب وردپرس های شرکت دارکوب، ریسپانسیو و سئو شده هستند و از خدمات پشتیبانی شرکت دارکوب برخوردارند.

فیلتر محصولات

در طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس و انتخاب بهترین قالب فروشگاهی وردپرس به ویژگی فیلترینگ محصولات توجه داشته باشد. فیلترینگ محصولات به کاربران برای دسترسی سریعتر به آنچه که می خواهند کمک زیادی می کند. فیلترینگ محصولات ویژگی های مختلف محصولات مانند قیمت، موجودی، رتبه و … را شامل می شود.

لیست علاقه مندی ها

لیست علاقه مندی ها امکانی است که کاربران از طریق آن می توانند محصولاتی که به آنها علاقه مند هستند را در این لیست قرار دهند و بعداً در صورت علاقه مندی خریداری کنند. لیست علاقه مندی ها یکی دیگر از ویژگی های قالب فروشگاهی وردپرس دیجی کالاست که توسط شرکت دارکوب ارائه می شود.

مقایسه محصولات

مقایسه محصولات یکی از ویژگی های بسیار خوب قالب فروشگاهی وردپرس دیجی کالاست. با این امکان کاربران می توانند ویژگی های مختلف محصولاتی که انتخاب می کنند را با هم مقایسه کنند.

امتیاز دهی پیشرفته

امتیاز دهی پیشرفته یکی دیگر از امکانات بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است. این ویژگی در قالب وردپرس دیجی کالا تهیه شده توسط شرکت دارکوب نیز ارائه شده است. کاربران با استفاده از این امکان می توانند در مورد محصولات مختلف با توجه به معیارهایی که مدیر سایت تعریف کرده است نظر خود را ثبت کنند. نظرات مثبت و منفی کاربران در مورد محصولات در قسمت نظرات نمایش داده می شود.

کروسل اسلایدر محصولات

کروسل اسلایدر محصولات ویژگی بسیار خوب قالب فروشگاهی وردپرس دیجی کالا می باشد. کروسل اسلایدر محصولات، محصولات مختلف را در یک ردیف نشان می دهد. در نتیجه دیگر لازم نیست برای دیدن محصولات مختلف اسکرول کنید. کروسل اسلایدر محصولات گرافیک بهتری دارد.

سازگاری با مرورگر های مختلف

یکی از مهمترین ویژگی های بهترین قالب فروشگاهی وردپرس این است که با مرورگر های مختلف سازگاری داشته باشد. کاربران مختلف از مرورگر های متفاوت برای بازدید وب سایت ها استفاده می کنند. در انتخاب قالب وردپرس سعی کنید قالبی انتخاب کنید که تکنولوژی آن با همه مرورگر ها همخوانی داشته باشد.

چطور می توانم طراحی سایت ارزان داشته باشم؟

خیلی از کاربران به خصوص افرادی که به تازگی کسب و کاری راه انداخته اند،  خواهان طراحی سایت ارزان هستند. استفاده از قالب وردپرس رایگان بسیاری هزینه های طراحی سایت را کاهش می دهد. آموزش وردپرس نیز بسیار ساده است. افراد بسیاری برای داشتن طراحی سایت ارزان با انتخاب یک قالب رایگان و یادگیری وردپرس خودشان اقدام به طراحی وب سایت می کنند. اما در طراحی سایت توجه داشته باشید کیفیت را قربانی قیمت نکنید. اگر می خواهید طراحی سایت ارزان و در عین حال قوی و قدرتمند داشته باشید بهترین راه حل استخدام یک شرکت طراحی وب سایت معتبر است. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای ارائه دهنده ی خدمات سئو سایت و طراحی وب سایت با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

چطور می توانم خرید قالب وردپرس انجام دهم؟

بعد از اینکه هدفتان از طراحی سایت و ویژگی های قالب وردپرس سایتتان را مشخص کردید بایستی اقدام به تهیه و خرید قالب وردپرس مورد نظر خود نمایید. استفاده از قالب وردپرس رایگان اگرچه باعث کاهش هزینه های طراحی وب سایت می شود اما شاید نتواند تمام اهداف تجاری شما را برآورده کند. بعلاوه قالب وردپرس های رایگان توسط کاربران زیادی استفاده می شود. همین مسئله امتیاز منحصر به فرد بودن طراحی وب سایت شما را از بین می برد. با خرید قالب وردپرس بهتر می توانید امکاناتی که می خواهید طراحی سایتتان داشته باشد را تأمین کنید. برای خرید قالب سایت به اندازه کافی زمان بگذارید. در خرید قالب سایت توجه داشته باشید که قالب خدمات پشتیبانی داشته باشد. بروز خطا ها حتی در بهترین قالب وردپرس غیر قابل پیشگیری است. وقتی خرید قالب سایتی انجام دهید که خدمات پشتیبانی دارد هنگام بروز مشکل می توانید از تیم پشتیبانی کمک بگیرید. برای خرید قالب وردپرس هم می توانید به سایت رسمی وردپرس مراجعه کنید و هم می توانید قالب وردپرس مورد نظر خود را از شرکت هایی که خدمات خرید قالب وردپرس ارائه می دهند تهیه نمایید. فروشگاه قالب دارکوب حاوی انواع قالب وردپرس است. در صورت علاقه مندی می توانید خرید قالب وردپرس خود را از این فروشگاه انجام دهید. تمامی قالب وردپرس های فروشگاه قالب دارکوب، ریسپانسیو هستند، به سفارش شرکت دارکوب طراحی شده اند و از خدمات پشتیبانی برخوردارند.

طراحی سایت مارکت پلیس

راه اندازی طراحی سایت خرید و فروش به دلیل امتیازات زیادی که هم برای فروشندگان و هم برای خریداران دارد این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. طراحی سایت مارکت پلیس راه اندازی نوعی بازار یا پاساژ اینترنتی است. در این فروشگاه آنلاین چندین فروشنده وجود دارد. هر فروشنده محصولات و کالاهای خود را در طراحی سایت مارکت پلیس قرار می دهد. خریداران نیز با مراجعه به این طراحی سایت خرید و فروش کالا ها و خدمات مورد نیاز خود را خریداری می کنند. طراحی سایت مارکت پلیس نیاز به انبار ندارد. در واقع هر فروشنده محصولات خود را خودش انبار می کند. طراحی سایت مارکت پلیس یک مدیر دارد. فروشندگان بایستی بخشی از فروش خود را به عنوان حق کمسیون به مدیر طراحی سایت مارکت پلیس بدهند.

در طراحی سایت خرید و فروش مانند مارکت پلیس خریداران براحتی می توانند کالای مورد نظر خود را بین چندین فروشنده که آن محصول را ارائه می دهند مقایسه کنند و بهترین قیمت را خریداری کنند. رقابت در طراحی سایت خرید و فروش بسیار زیاد است. به همین دلیل فروشندگان سعی می کنند پایین ترین قیمت را ارائه دهند. این موضوع خیلی به نفع خریداران است. طراحی سایت مارکت پلیس یک کار تخصصی است. برای راه اندازی طراحی سایت خرید و فروش بهترین شرکت طراحی سایت را استخدام کنید. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت خرید و فروش، قالب وردپرس، سئو سایت و …. می باشد.

طراحی سایت دیجی کالا

طراحی سایت دیجی کالا یکی از نمونه های بسیار موفق طراحی سایت مارکت پلیس در ایران است. طراحی سایت دیجی کالا طرفداران زیادی دارد. خیلی از کاربران خواهان ساخت فروشگاه اینترنتی مشابه طراحی سایت دیجی کالا هستند. طراحی سایت دیجی کالا به دلیل امکانات بی نظیری که دارد توانسته اعتماد بسیاری از مردم را به خود جلب کند.

چگونه می توانم بهترین شرکت طراحی سایت را بشناسم؟

برای استفاده از خدمات طراحی سایت خرید و فروش، ساخت فروشگاه اینترنتی، قالب وردپرس و …. از بهترین شرکت طراحی سایت استفاده کنید. بهترین شرکت طراحی سایت بالاترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. برخی از ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت عبارتند از:

هاست پر سرعت

هاست قوی و پرسرعت بر سرعت بارگذاری سایت شما تأثیر زیادی دارد. بهترین شرکت طراحی سایت بایستی قادر به ارائه خدمات هاست پر سرعت باشد.

پشتیبانی طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت بایستی خدمات پشتیبانی سایت برای سایت هایی که طراحی می کند ارائه دهد. خدمات پشتیبانی سایت خیالتان را هنگام بروز مشکل آسوده نگه می دارد.

بررسی نمونه کار ها

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت نمونه کار های آن را بررسی کنید. نمونه های قوی و با کیفیت نشانه ی اعتبار و تیم متخصص یک شرکت طراحی سایت معتبر است.

بررسی نظرات دیگر کاربران

خواندن نظرات دیگر کاربران در مورد شرکت طراحی سایتی که می خواهید استخدام کنید یک دیدگاه واقعی به شما می دهد. بعلاوه برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کاربرانی که قبلاً در آن شرکت طراحی سایت داشته اند تماس بگیرید.

طراحی سایت کدنویسی و یا وردپرس بنا به درخواست مشتری

بهترین شرکت طراحی سایت بایستی قادر به طراحی سایت کدنویسی شده و یا با استفاده از پلتفرم های سازنده وب بنا به درخواست کاربر باشد. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری مجرب یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های طراحی وب سایت، سئو سایت، طراحی سایت خرید و فروش، قالب وردپرس و …. می باشد که طراحی سایت مطابق نظر مشتری انجام می دهد.

آموزش وردپرس

وردپرس یک سایت ساز بسیار قدرتمند است. با  وردپرس می توان هر نوع طراحی سایتی انجام داد. یادگیری وردپرس آسان است. خیلی از افرادی که می خواهند طراحی سایت داشته باشند به دنبال آموزش وردپرس هستند تا بتوانند خودشان طراحی وب سایتشان را انجام دهند. با آموزش وردپرس کاربران بدون نیاز به برنامه نویسی می توانند طراحی سایت انجام دهند. با آموزش وردپرس مرحله به مرحله با پنل مدیریتی وردپرس و طراحی سایت آشنا خواهید شد. با آموزش وردپرس قادر به راه اندازی کسب و کار آنلاین خود خواهید بود. آموزش وردپرس شما را از استخدام طراح سایت و بسیاری از هزینه های طراحی سایت رها می کند. با آموزش وردپرس فقط در چند ساعت می توانید طراحی وب سایت خودتان را داشته باشید. برای آموزش وردپرس و طراحی وب سایت در صورت تمایل می توانید از دوره های آموزش وردپرس آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب ارائه دهنده ی دوره های آموزش وردپرس، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی قالب وردپرس، آموزش html و css و … می باشد.

چرا آموزش طراحی سایت و آموزش طراحی قالب وردپرس؟

امروزه طراحی سایت بر اساس پلتفرم وردپرس طرفداران زیادی دارد. وردپرس ویژگی های بسیاری زیادی دارد که باعث جذب افراد زیادی به خود شده است. آموزش طراحی سایت و آموزش طراحی قالب وردپرس به شما کمک می کند که خودتان طراحی سایت مورد علاقه تان را اندازی کنید. آموزش طراحی سایت و آموزش طراحی قالب وردپرس فرصت های شغلی بسیار خوبی دارد. شرکت های بسیاری نیازمند استخدام طراح وب سایت و طراح قالب سایت هستند. با آموزش طراحی سایت و آموزش طراحی قالب وردپرس قادر به فعالیت حرفه ای در این شرکت ها خواهید بود. آموزش طراحی سایت و آموزش طراحی قالب وردپرس ساده است و با یادگیری html و css شروع می شود. با آموزش طراحی سایت و آموزش طراحی قالب وردپرس می توانید برای خودتان به عنوان یک فریلنسر کار کنید. آموزش طراحی سایت و آموزش طراحی قالب وردپرس محدودیت خاصی ندارد. هر کسی با هر سن و میزان تجربه ای براحتی بعد از آموزش طراحی سایت و آموزش طراحی قالب وردپرس می تواند مشغول به کار شود.

طراحی پرتال فروش

طراحی پرتال فروشگاهی به منزله ی ویترین کسب و کار آنلاین شماست. با طراحی پرتال فروش می توانید وارد دنیای کسب و کار و تجارت آنلاین شوید. طراحی پرتال فروشگاهی فرصت های کسب درآمد خوبی برای مشاغل ایجاد می کند. ساخت فروشگاه اینترنتی طی سال های اخیر محبوبیت زیادی به دست آورده است. طراحی پرتال فروشگاهی بسته به بزرگی آن و تعداد و تنوع محصولات می تواند خیلی آسان یا تخصصی باشد. دیجی کالا یک طراحی پرتال فروشگاهی است که تا کنون موفقیت های زیادی به دست آورده است. خیلی ها می خواهند طراحی پرتال فروشگاهی شان ویژگی های طراحی سایت دیجی کالا را داشته باشد. طراحی پرتال فروشگاهی مشابه دیجی کالا با قالب فروشگاهی دیجی کالا و فروشگاه ساز دیجی کالا امکان پذیر می باشد.

فروشگاه ساز دیجی کالا چه ویژگی هایی دارد؟

فروشگاه ساز یک نرم افزار مبتنی بر وب سایت که با آن می توان طراحی پرتال فروش انجام شود. فروشگاه ساز باعث کاهش هزینه های طراحی پرتال فروشگاهی می شود. طراحی پرتال فروش با فروشگاه ساز در کمترین زمان امکان پذیر است. فروشگاه ساز دیجی کالا یک نمونه بسیار خوب نرم افزار طراحی پرتال فروش است. فروشگاه ساز دیجی کالا ویژگی های زیادی از جمله اینکه:

  • با فروشگاه ساز دیجی کالا می توان هر نوع محصولی از کالا های فیزیکی گرفته تا دانلود فیلم و … را انجام داد.
  • با فروشگاه ساز دیجی کالا می توان طراحی پرتال فروش ریسپانسیو انجام داد.
  • با فروشگاه ساز دیجی کالا می توان طراحی پرتال فروش با سرعت بارگذاری بسیار بالا انجام داد.
  • با فروشگاه ساز دیجی کالا می توان قسمت گالری تصاویر، فرم های نظر سنجی و یا قسمت مقالات و اخبار و …. را پیاده سازی کرد.
  • با فروشگاه ساز دیجی کالا می توان ویژگی های متنوع محصولات مانند وزن، موجودی و … را ثبت کرد.

برای طراحی پرتال فروش با استفاده از فروشگاه ساز دیجی کالا در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی پرتال فروشگاهی شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با برخورداری از منابع متنوع و کادری متخصص ارائه دهنده ی طراحی پرتال فروش، طراحی سایت، سئو سایت و …. با بالاترین کیفیت می باشد.

خلاصه

ساخت فروشگاه اینترنتی با بهترین قالب فروشگاهی وردپرس باعث رشد کسب و کار آنلاین شما و کسب اعتبار بیشتر میان رقبا و موتور های جستجو می شود. با استخدام بهترین شرکت طراحی سایت و استفاده از بهترین قالب فروشگاهی وردپرس قادر به کسب درآمد بیشتر خواهید بود. قالب فروشگاهی دیجی کالا طراحی شده توسط شرکت دارکوب بهترین قالب فروشگاهی وردپرس و با امکانات بسیار متنوع و بی نظیر برای ساخت فروشگاه اینترنتی است که می تواند شما را به اهداف تجاریتان برساند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز