شرکت طراحی وب سایت به چه تخصص و نیروهایی نیازمند می باشد

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

مقدمه

ساختن یک وب سایت بسیار شبیه ساختن یک خانه است، این کار به برنامه ریزی و آماده سازی زیادی نیاز دارد و برای ساخت آن به خدمه ای از کارگران ماهر نیاز دارد. وقتی به درستی انجام شود، هر دو به چیزی منجر می شوند که برای ماندگاری و کارایی ساخته شده است. اگر نه، آنها می توانند زمین بخورند. وقتی در مورد توسعه یا طراحی مجدد وب سایت می شنوم، اغلب می بینم که اشتباه مشابهی به طور مکرر اتفاق می افتد، غفلت از استخدام یک گروه کامل از متخصصان. مانند ساخت خانه، یک وب سایت به مجموعه مهارت های مختلفی نیاز دارد تا به درستی آن را بسازد. من معتقدم که این اشتباه نه به دلیل تمایل به کوتاه کردن گوشه ها، بلکه به دلیل عدم شفافیت در مورد ارزشی است که هر یک از خدمه برای پروژه به ارمغان می آورند. بنابراین، اگرچه ممکن است جامع نباشد.

یک شرکت طراحی وب سایت به نیروها و تخصص های بسیاری نیازمند می باشد علارغم آنکه ممکن است شرکت ها و گروه های تک نفره و با تعداد پایینی باشند که عملیات طراحی وب را از ابتدا تا انتها توسط یک شخص انجام دهند. در اینجا منظور یک شرکت حرفه ای طراحی وب سایت می باشد که هر بخش را توسط متخصص مربوطه انجام می دهد. در بخش زیر این تخصص ها و مشاغل را برای شما بیان می نمایم:

 

 طراح وب

این شخص مسئول ظاهر و چیدمان وب سایت است. آنها از نظر خلاقیت شبیه یک طراح گرافیک هستند، اما به طور خاص برای عملکرد آنلاین طراحی می کنند. این شخص قاب‌ها و ماکت‌هایی ایجاد می‌کند تا نشان دهد سایت چگونه خواهد بود. آنها همچنین مسئول ایجاد عناصر طراحی و انتخاب تصاویر برای پیاده سازی در وب سایت هستند. ارزش این شخص مشخص است، حداقل، آنها باید یک وب سایت جذاب بصری ارائه دهند که با برند سازمانی و روندهای طراحی مدرن هماهنگ باشد.

طراحان وب به دودسته بک اند و فرانت اند تقسیم می شوند:

مهدنس بک اند : مهندس بک‌اند توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزاری است که روی بک‌اند توسعه یا سمت سرور کار می‌کند. در صنعت نرم افزار، توسعه به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود: توسعه front-end، توسعه back-end و توسعه full stack. در توسعه front-end، که به طور جایگزین توسعه سمت مشتری نامیده می شود، توسعه دهندگان رابط های کاربری (UIs) می سازند و در نهایت آرایش بصری نرم افزار را تنظیم می کنند. با این حال، سمت سرور بیشتر به داده ها و سیستم های داخلی نرم افزار می پردازد. این شامل مدیریت پایگاه های داده و ساخت رابط های برنامه نویسی برنامه (API) از جمله موارد دیگر است.

یک مهندس Back-end چه کاری انجام می دهد؟

مدیریت ذخیره داده ها در هر مرحله از توسعه نرم افزار یک تعهد حیاتی است. داده‌ها اطلاعات هستند و چه ورودی‌های کاربر یا اکتشافات کارآگاه، داده‌ها جهان را دور می‌زند. اسکریپت های سمت سرور تضمین می کنند که نرم افزار به درخواست های کاربر پاسخ مناسبی می دهد. مهم نیست که یک رابط کاربری چقدر زیبایی شناختی دارد، کاری برای انجام دادن وجود دارد، و مهندسان Back-end اطمینان حاصل می کنند که کاربران وب سایت یا برنامه شما را راضی ترک می کنند. API ها با پلتفرم های نرم افزاری مختلف ارتباط برقرار می کنند. به عنوان مثال، اگر مشتری بخواهد از طریق وب سایت شما خریدی انجام دهد، اما ترجیح می دهد از حساب PayPal خود استفاده کند، مهندسان Back-end می توانند این کار را انجام دهند، البته از طریق API ها.

متخصص فرانت اند : برنامه نویسان کامپیوتری هستند که در طراحی وب سایت تخصص دارند. وظایف آنها شامل تعیین ساختار و ترکیب صفحات وب و ایجاد تعادل بین طراحی کاربردی و زیبایی شناختی است. آنها همچنین بهینه سازی طراحی وب برای گوشی های هوشمند را تضمین می کنند.

یک مهندس فرانت اند چه می کند؟

مهندسین فرانت اند سیستم های رابط کاربری وب سایت ها، برنامه های نرم افزاری و برنامه های کاربردی مبتنی بر وب را برنامه ریزی، طراحی، ساخت و پیاده سازی می کنند. هدف اصلی آنها ارائه یک تجربه کاربری رضایت بخش بدون مشکل، خطا یا خرابی است. آنها سیستم ها را ایجاد و بهینه می کنند، نقش فعالی در آزمایش و عیب یابی ایفا می کنند و مسائلی مانند موارد مربوط به دسترسی و سازگاری مرورگر را حل می کنند. آنها اغلب به عنوان واسطه ای عمل می کنند که شکاف بین کاربر و توسعه دهندگان باطن را پر می کنند و ابزارها و پلتفرم ها را برای انطباق با موقعیت های استفاده در دنیای واقعی تغییر می دهند. مهندسان فرانت اند معمولاً دارای مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر یا یک رشته مرتبط و پیشینه توسعه نرم افزار هستند. آنها باید در استفاده از زبان های برنامه نویسی مانند جاوا اسکریپت و CSS مهارت فوق العاده ای داشته باشند. تجربه عیب‌یابی مشکلات سازگاری و دسترسی مفید است.

برنامه نویس وب سایت: پس از طراحی گرافیک سایت توسط گرافیست برنامه نویس سایت وبی را طراحی می نماید که این کار را از طریق کد زنی html و css انجام می دهد که مممکن است از نرم افزارهای طراحی وب نظیر dreamweaver برای ساخت صفحات استفاده نماید. همچنین برنامه نویس مسئول کد زنی های سمت سرور وب سایت می باشد که ممکن است به زبان PHP و یا ASP.net و یا سایر زبان های برنامه نویسی سمت سرور باشد. برنامه نویس وب سایت همچنین می بایست مسلط به جاوا اسکریپت و کتابخانه های آن نظیر jquery و mootools باشد و در AJAX می بایست تخصص کافی را داشته باشد. بهتر است برنامه نویس وب سایت دانش سئو و بهینه سازی وب سایت را بداند.

همچنین، حرفه ای در زمینه طراحی وب مستلزم داشتن مهارت در تخصص های فنی مانند:

  1. برنامه نويسي
  2. بازاریابی دیجیتال
  3. گرافیک و طراحی
  4. کدنویسی و اسکریپت
  5. تولید چند رسانه ای
  6. برنامه تحت وب
  7. طراحی تجربه کاربری
  8. ابزارهای اساسی طراحی

UX/UI و طراحی بصری

متخصصان UX :طراحان تجربه کاربری (UX) مسئول ایجاد یک تجربه بهینه برای کاربر در هنگام تعامل با یک محصول دیجیتال یا فیزیکی مانند وب سایت یا دستگاه قهوه ساز هستند. برخی بر طراحی خدمات تمرکز می کنند، مانند طراحی تجربه کلی استفاده از حمل و نقل عمومی یا مراجعه به پزشک. دغدغه اصلی آنها مطالعه کاربران، درک رفتار آنها و معماری سفر کاربر است که کاربر را قادر می سازد تا با کمترین تلاش به وظایف مورد نظر خود دست یابد.

متخصصان UI : طراحان تعامل کاربر (UI) در درجه اول به نحوه حرکت کاربر در یک محصول دیجیتالی توجه دارند. طراحی تعامل کاربر به عنوان یک تابع UX در نظر گرفته می شود، بنابراین اغلب می بینید که UI/UX به جای یکدیگر در عناوین شغل و شرح شغل استفاده می شود، یا ممکن است تحت مسئولیت یک طراح محصول قرار گیرد.

مهارت تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) به صورتی می باشد که باید از چگونگی روانشناسی رنگ، سیستم های شبکه ای و فونت های وب برای طراحی وب سایت هایی که از نظر بصری جذاب هستند و به انواع دستگاه ها پاسخگو هستند، استفاده کنید.

  • متخصص دامنه و هاستینگ: شخصی می بایست مسئول مدیریت ثبت و تمدید دامنه ها و همچنین ایجاد هاست جدید و تمدید آن ها باشد. برخی شرکت های طراحی وب خدمات هاستینگ را خود ارائه می نمایند و از سرور داخلی استفاده می نمایند و بنابراین نیاز به متخصص نصب و راه اندازی سرور دارند. البته سرور می بایست به صورت دائمی نگهداری شود و متخصصب بر روی آن نظارت نماید. برخی شرکت ها نیز خدمات هاست خود را از سایر شرکت های میزبانی وب تهیه می نمایند و متخصص هاستینگ مسئول یافتن سرورهای با کیفیت و ارتباط با آنهاست. زمانی که برای یکی از سایت ها مشکلی به وجود آمد متخصص هاستینگ می بایست مشکل را سریعا به پشتیبانی هاستینگ گزارش دهد. بهتر است شرکت های طراحی سایت خدمات هاست خود را از شرکت هایی تهیه نمایند که به صورت تخصصی در زمینه ارائه خدمات هاستینگ فعالیت می نمایند و عملکرد خوبی دارند. دارکوب سرورهای هاست وب سایت های خود را از بهترین وب هاست های موجود تهیه می نماید.

    کارشناس بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

یک متخصص بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO یک وب سایت را آزمایش، تجزیه و تحلیل و تغییر می دهد تا برای موتورهای جستجو بهینه شود و متعاقباً وب سایت در نتایج جستجو در موتور جستجوی اصلی (گوگل) رتبه بالاتری کسب می کند. یک متخصص SEO بهینه سازی صفحه را در یک وب سایت انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که نتایج جستجو مرتبط هستند و تجربه کاربری مثبتی ایجاد می کند، ترافیک وب سایت رو به رشد، حجم سرنخ و آگاهی از برند ایجاد می کند. به عبارت دیگر، یک متخصص سئو با سایر حرفه ای های بازاریابی سنتی تفاوتی ندارد و آنها در نهایت در تلاش هستند تا فروش بیشتری را برای شرکتی که درباره سایت آن کار می کنند ایجاد کنند. با انجام تحقیقات کلمات کلیدی و استفاده از ابزارهای سئو، یک متخصص سئو می تواند دید وب سایت را در گوگل افزایش دهد که به نوبه خود مزایای عمده ای برای هر شرکتی دارد. برخی ممکن است برای توسعه ابتکارات جدید یا مدیریت بهتر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی برای افزایش تعامل و ترافیک کاربران، با سایر اعضای یک تیم بازاریابی همکاری نزدیک داشته باشند. 

سئوکار و بهینه ساز وب سایت برای آنکه وب سایت در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد می بایست متخصصی که به سئو و بهینه سازی وب سایت اشراف دارد مشکلات سئو وب سایت را رفع نماید و پس از آن کار وب سایت آغاز گردد. بازاریابی اینترنتی هم اکنون به آیتم مهمی برای شرکت ها تبدیل شده و بهینه ساز وب سایت ها برای کسب درآمد از طریق اینترنت آماده سازی می نمایند. سئو کار وب سایت علاوه بر دانش موتورهای جستجو می بایست از طراحی نیز سر رشته داشته باشد زیرا بخش مهمی از سئو در کد نویسی وب سایت می باشد. سئوکار وب سایت همچنین توصیه های لازم را برای موفقیت وب سایت به کارفرما می نماید تا بتواند از وب سایت خود کسب در آمد نماید.

بک لینک ساز وب سایت: برای آنکه وب سایت در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد شخصی می بایست مسئول ایجاد بک لینک به وب سایت باشد که این شخص می بایست این کار را به ریتم خاصی و به طور دائمی انجام دهد. ایجاد بک لینک به روش درست در سایت با بالا آمادن وب سایت در نتیجه های جستجو کمک می نماید.

توسعه دهنده سیستم مدیریت محتوا (CMS)

آشنایی با نرم افزار CMS به شما در طراحی وب سایت های فعال کمک می کند. این نرم افزار مدیریت دارایی های دیجیتال گرافیک های تعبیه شده، طراحی های وب، فایل های ویدئویی، صوتی و کدهای برنامه نویسی را ادغام می کند. این نقش همان چیزی است که تمام خروجی را از نقش های دیگر می گیرد و آن را به یک وب سایت کاملاً کاربردی تبدیل می کند. توسعه‌دهنده یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) را برای وب ‌سایت توصیه می‌کند و همه کد نویسی‌های لازم را تکمیل می ‌کند. قبل از پخش زنده، برنامه‌ نویس همچنین سایت را آزمایش می‌کند تا مطمئن شود همه چیز همانطور که باید کار می‌کند (مثلاً سرعت، تلفن همراه، مرورگرها) و تا زمانی که آماده کار شود، اصلاحات لازم را انجام خواهد داد. هر سایتی به دنبال توسعه یا طراحی مجدد وب سایت نیاز به نظارت و نگهداری مداوم دارد. ارتقاء CMS، پشتیبان‌گیری، قطع شدن سایت، لینک‌های خراب، ثبت دامنه، به‌ روزرسانی‌های نرم‌افزار، و تغییرات برای کپی همه در یک مقطع زمانی ظاهر می‌شوند، بنابراین مطمئن شوید که چه کسی مسئول رسیدگی به آنها خواهد بود. گاهی اوقات شرکت‌هایی که وب ‌سایت می‌سازند، تعمیر و نگهداری مداوم را نیز ارائه می‌دهند.

یک کپی رایتر چه می کند؟

 کار یک کپی رایتر نوشتن هر شکلی از متن است که برای اطلاع رسانی به مصرف کنندگان در مورد محصولات و خدمات استفاده می شود. همه چیز در مورد ایجاد محتوای نوشتاری مفید و آموزشی با هدف سوق دادن خوانندگان به شکلی از عمل است، به عنوان مثال. خرید محصول یا بازدید از وب سایت شرکت.

یک نویسنده کپی رایتر چه می کند؟

یک کسب و کار به چه نوع نسخه ای نیاز دارد تا مخاطبانش بتوانند در مورد محصولات و خدمات آنها مطالعه کنند؟ پاسخ بسیار است. کار یک کپی رایتر شامل نوشتن یک نسخه فوق العاده جذاب برای طیف وسیعی از منابع و مواد بازاریابی است، از جمله متن نوشته شده برای:

• صفحات وب

یک وب‌سایت شرکت شامل کپی برای صفحات فرود، صفحات خدمات، توضیحات محصول و سایر اطلاعات کلی در مورد آنچه ارائه می‌شود است.

• وبلاگ ها

کپی وبلاگ شامل تمام پست ها به طور خاص در مورد محصولات و خدمات است. به عنوان مثال، یک پست وبلاگ با عنوان "10 پرفروش ترین ما".

• رسانه های اجتماعی

پست‌های رسانه‌های اجتماعی زمانی که هدف پست تبلیغ یک محصول یا خدمات و آموزش دنبال‌کنندگان باشد، نیاز به کپی دارند.

• ایمیل ها

هرگز قدرت کپی ایمیل را دست کم نگیرید. ایمیل های بازاریابی ارسال شده به لیست تماس های شرکت شامل کپی است که به گیرندگان در مورد محصولات خاص، پیشنهادات یا حتی رویدادهای آینده می گوید.

• خبرنامه / کتاب های الکترونیکی

منابع محتوایی با تعداد کلمات زیاد مانند خبرنامه ها و کتاب های الکترونیکی نیاز به تخصص تخصصی از کپی رایترها دارند. آنها قطعات گسترده و به خوبی تحقیق شده هستند که به زمان، تلاش و دانش قابل توجهی نیاز دارند. درست به عنوان یک FYI، کپی رایتینگ با نوشتن محتوا متفاوت است. بسیاری از ما اغلب این دو را با هم مخلوط می‌کنیم، و به راحتی می‌توان فهمید که چرا. بنابراین در اینجا چهار تفاوت کلیدی وجود دارد که به طور خلاصه چگونگی و دلیل یکسان نبودن آنها را نشان می دهد:

هدف کپی‌ رایتینگ اطلاع ‌رسانی و متقاعد کردن خوانندگان است، اما نوشتن محتوا غیر فروشنده است و هدف آن آموزش یا سرگرم کردن است. کپی رایتینگ می تواند به شکل تبلیغات، ایمیل یا صفحات وب سایت باشد، اما نوشتن محتوا معمولاً در وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی و غیره است. کپی ‌رایتینگ از خوانندگان می‌خواهد که اقدام کنند، اما نوشتن محتوا از خوانندگان می‌خواهد که ارزش قائل شوند و از آنچه شما می‌گویید یاد بگیرند. کپی‌ رایتینگ برند و شرکت را می‌فروشد، اما نوشتن محتوا سبک زندگی همراه با آن را می‌فروشد.

درج کننده اطلاعات: پس از آنکه سایت به صورت کامل پیکربندی شد شخصی می بایست مطالب وب سایت را درج نماید. این شخص نیاز به دانش بالای طراحی ندارد و کافی است با مفاهیم اولیه طراحی وب و سیستم های مدیریت محتوا آشنایی داشته باشد. همچنین در صورت نیاز به ساخت تصاویر می بایست نحوه کار با نرم افزارهای ویرایش تصاویر نظیر فتوشاپ را بداند. البته خود کارفرما می تواند درج اطلاعات وب سایت را با آموزش سیستم مدیریت محتوایی که توسط طراح می بیند انجام دهد.

امن ساز وب سایت: پس از درج مطالب وب سایت و راه اندازی وب سایت سایت می بایست توسط متخصص امنیت وب سایت امن سازی گردد. معمولا این کار توسط انجام تنظیمات امنیتی بر روی سرور و نرم افزار انجام می گردد تا وب سایت دچار مشکلات امنیتی نگردد.

پشتیبان وب سایت: پس از راه اندازی وب سایت می بایست پشتیبانی گردد تا زمانی که به مشکلی برخورد و یا نیاز به به روز رسانی خاصی بود این کار انجام گردد. قبت از وب سایت موردی است که معمولا به آن کمتر توجه می گردد اما از اهمیت یسیار بالایی برخوردار است.

دیجیتال مارکتر

ابن افراد متخصصان بازاریابی دیجیتال کمپین های بازاریابی دیجیتال را در چندین کانال برنامه ریزی می کنند، محتوای نوشتاری و بصری را برای حمایت از ابتکارات بازاریابی ایجاد و منتشر می کنند، قیف های بازاریابی خود را برای بهبود عملکرد بهینه می کنند و نتایج خود را به رهبران شرکت منتقل می کنند. باید بدانید که چگونگی دیجیتال مارکتینگ و استراتژی های مختلف به کار گرفته شده را هم انجام دهید. این به شما کمک می کند تا آخرین روندهای بازار را بدانید و به شما امکان می دهد وب سایت خود را آزمایش کنید و سپس مناطقی را که نیاز به بهبود دارند شناسایی کنید.

طراح گرافیک

طراح گرافیک وب سایت پس از آنکه قرار داده طراحی وب بسته شده به عنوان اولین مرحله از طراحی سایت می بایست گرافیک سایت طراحی گردید. گرافیست وب سایت در ابتدا با کارفرما جلساتی برگزار نموده و در آن جلسات با کارفرمای خود تبادل نظر می نماید و سپس طرح را مطابق با نظر کارفرما پیاده سازی می نماید. عملیات ویرایش بر روی قالب وب سایت تا زمانی انجام می گردد تا کارفرما از قالب سایت راضی باشد. گرافیست وب سایت معمولا با نرم افزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ، فلش و همچنین نرم افزارهای طراحی وب نظیر frontpage, dreamweaver آشنایی کامل دارد. برخی از طراحان با تجربه تر کد نویسی html, css, javascript و حتی jquery و mootools را می دانند و می توانند از آنها در ساخت گرافیک های وبی خود استفاده نماید.

یک متخصص طراحی گرافیک، گرافیک را در کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی، فیلم ها، بسته بندی ها و سایر مواد تبلیغاتی ترکیب می کند. به عنوان یک متخصص طراحی گرافیک، جنبه های بصری مانند لوگوها، فونت ها و تصاویر را برای تکمیل مطالب نوشته شده برای چاپ، وب یا سایر رسانه ها توسعه می دهید. متخصصان طراحی گرافیک معمولاً با تیمی از طراحان، روابط رسانه ای یا متخصصان تبلیغات کار می کنند تا به اهداف بصری مشتری دست یابند. توسعه دهندگان نیاز است که دانش Adobe Photoshop و مهارت های ارتباط تصویری قوی داشته باشند، مهارت های طراحی گرافیک در رسانه های اجتماعی، رسانه های چاپی و هویت برند به کار گرفته می شود و بسیاری از سازمان ها همچنان به دنبال این استعداد هستند.

متخصص شبکه های اجتماعی

یک متخصص رسانه های اجتماعی مسئول ایجاد و انتشار محتوا در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک، توییتر و اینستاگرام برای افزایش مخاطب، ایجاد آگاهی از برند و در نهایت افزایش فروش است. یک متخصص رسانه های اجتماعی همچنین ممکن است بر معیارهای سایت نظارت کند، با خوانندگان تعامل داشته باشد و مسئول طراحی خلاقانه باشد. یک متخصص رسانه های اجتماعی باید مخاطبان هدف هر کانال اجتماعی را درک کند، محتوای متقاعدکننده ای ایجاد کند که با مخاطب مورد نظر برخورد کند و منحصر به تعاملات معمولی هر کانال باشد. یک متخصص خلاق رسانه های اجتماعی نیز احتمالاً مسئول طراحی استراتژی، مدیریت جامعه، کارگردانی خلاق، خدمات مشتری، کپی رایتینگ و تجزیه و تحلیل داده ها خواهد بود.

مشاغل مختلفی در صنعت طراحی وب وجود دارد که عبارتند از:

  • توسعه دهنده برنامه های کاربردی
  • برنامه نویس چند رسانه ای
  • مدیر محتوای وب
  • متخصص چند رسانه ای

مشاغل جدید برای طراحان دیجیتال عبارتند از:

  • نویسنده فنی
  • مهندس نرم افزار
  • مدیر سیستم های اطلاعاتی
  • مدیر پایگاه داده
  • حرفه ای فروش IT
  • تستر نرم افزار
  • تحلیلگر سیستم

تخصص ها و مشاغل ذکر شده در بالا تخصص های اولیه لازم برای یک شرکت طراح وب سایت می باشد و برخی مجموعه ها دارای واحد های دیگری به مانند واحد جمع آوری اطلاعات و آنالیز هستند. دارکوب در تامین نیروهای خود از افراد با سابقه و علاقه مند به این رشته استفاده می نماید تا پروژه های خود ا در نهایت کیفیت تحویل کارفرمایان محترم خود دهد و آن ها را پشتیبانی نماید.

آیا اخیراً ساخت یک وب سایت را انجام داده اید و آنطور که برنامه ریزی کرده اید انجام نشده است؟

یا در حال برنامه ریزی برای توسعه یا طراحی مجدد وب سایت هستید و مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، با شرکت طراحی سایت دارکوب در تماس باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز