طراحی وب سایت برای سوئد

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=619

4.9/5 - (8 امتیاز)

طراحی وب سایت قبل از آنکه در ایران طرفداران بسیاری داشته باشد در کشور های پیشرفته وجود داشت . همانطور که می دانید بیشتر وب سایت های قدیمی و معروف ، متعلق به کشور ها و شرکت های خارجی می باشد . اما با این حال رشد و توسعه دانش طراحی وب سایت و تاسیس شرکت های طراحی سایت در داخل کشور باعث شده است طراحان ایرانی از بسیاری از طراحان کشور های پیشرفته پیشی بگیرند .

طراحی وب سایت و تاثیر آن بر کسب و کار

طراحی وب سایت به معنای ساخت یک پایگاه اینترنتی با اهداف مشخص می باشد . سایت ها با اهداف مختلف طراحی می شوند و باید گفت برای راه اندازی یک سایت باید هدف مشخصی داشت . بسیاری از سایت هایی که در دنیای اینترنت وجود دارند بدون هدف خاصی طراحی شده اند و به همین دلیل بعد از مدتی رها می شوند .

هر کسب و کاری می تواند بنا به کاربردی که دارد ، دارای وب سایت باشد . سایت ها بر اساس کسب و کار های مختلف انواع گوناگونی دارند .

وب سایت های کاتالوگ و معرفی شرکت ها : این نوع وب سایت ها با هدف معرفی یک شرکت و کسب و کار آن طراحی می شوند . گاهی نیز برای معرفی کاتالوگ محصولات و نوع خدماتی که در شرکت ها ارائه می شوند وب سایتی طراحی می گردد .

وب سایت های دانلودی و فروش فایل : همانطور که از مشخص است این نوع سایت ها با هدف اشتراک فایل های مختلف نظیر : فیلم های سینمایی و آموزشی ، سریال ، آلبوم های موسیقی ، آهنگ ، جزوه و کتاب ، اپلیکیشن های موبایلی ، نرم افزار های آموزشی و کاربردی و … طراحی می شوند . فایل های مختلف اغلب به صورت رایگان عرضه می شوند . اما برخی از وب سایت ها نیز نسخه اصلی فایل های مختلف را به فروش می رسانند .

فروشگاه های آنلاین : یکی از انواع سایت ها که در سال های اخیر توانسته است کاربران و مشتریان بسیاری به دست بیاورد ، سایت های فروشگاهی است . در این نوع سایت ها انواع محصولات و کالا های مختلف به صورت جزئی و کلی به فروش می رسد . وب سایت های آمازون ، ای بی ، دیجی کالا و … از معروف ترین وب سایت های فروشگاهی هستند .

وب سایت های آموزشی و آموزشگاه های آنلاین : این نوع سایت ها با هدف آموزش آنلاین و ارائه خدمات آموزشی به صورت اینترنتی طراحی می شوند . وب سایت های آموزشی اغلب برای آموزش مباحث دانشگاهی ، کنکوری و دروس مدارس ، آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت راه اندازی می شوند . در برخی از وب سایت های آموزشی کلاس های آموزش آنلاین نیز برگزار می شود .

از دیگر انواع وب سایت ها به سایت های : مزایده و مناقصه آنلاین ، کتابخانه های مجازی ، وب سایت های سفارش آنلاین غذا و… می توان اشاره نمود .

همانطور که گفته شد برای انواع کسب و کار ها می توان وب سایت طراحی نمود . اگر هدف از راه اندازی سایت مشخص باشد راه اندازی وب سایت می تواند باعث توسعه و رشد کسب و کار شود .

طراحی سایت در ایران نسبت به کشور های دیگر با مزایای زیادی همراه است . به همین دلیل شرکت های طراحی وب سایت که در کار خود خبره هستند مشتریان زیادی از کشور های دیگر دارند . شرکت طراحی سایت دارکوب نیز در سال های اخیر توانسته است مشتریان زیادی از کشور های دیگر جذب نماید . که یکی از این کشور ها ، سوئد می باشد . در ادامه به بررسی کامل این کشور می پردازیم

طراحی وب سایت برای سوئد

درباره کشور سوئد : سوئد در شمال اروپا و در شبه جزیره اسکاندیناوی واقع شده است . بزرگترین شهر سوئد و پایتخت آن ، استکهلم می باشد . جمعیت سوئد حدود 10 میلیون نفر است که درصد زیادی از آنها در جنوب این کشور متمرکز شده اند و دلیل آن هم آب و هوای معتدل در جنوب است . درصد بیشتری از جمعیت سوئد را مهاجران تشکیل می دهند . همچنین حدود صد هزار نفر از این جمعیت 10 میلیون نفری ایرانی می باشند . سوئد از نظر بزرگی ، چهارمین کشور بزرگ اروپا می باشد . آب و هوای سوئد نسبتا سرد است و همانطور که گفته شد جنوب سوئد آب و هوای معتدل تری دارد .

وضعیت اقتصادی سوئد : سوئد کشوری مرفه در قاره اروپا می باشد . نرخ بیکاری در سود بسیار پایین تر از کشور های دیگر است . اغلب مردم سوئد زندگی نسبتا مرفه ای دارند . اصلی ترین صنایع موجود در سوئد مربوط به چوب ، آهن و فولاد است . درآمد های مالیاتی دولت سوئد بالا می باشد و باعث شده است که سوئد به یک کشور کاملا آزاد از نظر اقتصادی تبدیل گردد . کرون واحد پول در سوئد می باشد هر 100 کرون معادل 9،6 یورو و 11 دلار است .

سالیانه افراد زیادی برای تحصیلات رایگان به سوئد سفر می کنند . اما از سال 2011 میلادی اغلب دانشگاه های رایگان واقع در سوئد پولی شده اند و دانشجویان مجبور هستند برای هزینه های تحصیلی خود کسب و کاری داشته باشند .

از آنجایی که سوئد اقتصاد آزاد دارد و وضعیت معیشتی مردم مناسب می باشد ، اغلب مشاغل نیازمند نیرو هستند . با این حال هزینه های زندگی در شهر های بزرگ و معروف سوئد نسبتا بالا می باشد . راه اندازی یک کسب و کار جدید و کاربردی می تواند به افرادی که قصد اقامت در این کشور را دارند کمک شایانی کند .

طراحی وب سایت برای سوئد

طراحی وب سایت در سوئد : صاحبان کسب کار برای آنکه بتوانند سریع تر شناخته شوند باید دست به اقدامات مختلفی بزنند . بازاریابی در همه زمینه های شغلی می تواند به مدیران کمک کند تا در توسعه و رشد کسب و کار خود موفق تر عمل نمایند . در گذشته بازاریابی سنتی در بسیاری از کشور ها باعث موفقیت کسب و کار های مختلف می شد . اما این روز ها بازاریابی و تبلیغات سنتی در بسیاری از کشور های پیشرفته منسوخ و حذف شده است و می توان گفت عملا استفاده از روش های بازاریابی سنتی بدون نتیجه است . البته در ایران هنوز هم از بازاریابی و تبلیغات سنتی استفاده می کنند با این که نتیجه ای حاصل نمی شود بسیاری از صاحبان کسب و کار به انجام بازاریابی سنتی پافشاری می کنند . در کشور هایی نظیر سوئد بازاریابی آنلاین به خوبی توانسته است باعث رونق و توسعه مشاغل شود . از مهمترین و مطرح ترین شرکت های سوئدی به موارد زیر می توان اشاره نمود :

  • شرکت H&M : فعال در صنف پوشاک و یک برند معروف جهانی
  • کارخانه Volvo : شرکت فعال در حوزه اتومبیل سازی و ماشین آلات سنگین
  • شرکت Ericsson : شرکت تولید کننده تجهیزات مخابراتی و تلفن های همراه
  • شرکت IKEA : این شرکت در ابتدا تولید کننده تجهیزات و لوازم خواب بود . اما در سال های اخیر بسیاری از ملزومات مورد نیاز در منزل و محل کار را به فروش می رسند . این شرکت دارای فروشگاه های زنجیره ای می باشد که شعب و نمایندگی آن در بسیاری از کشور های بزرگ واقع است .
  • شرکت AstraZeneca : شرکت تولید کننده دارو و پنجمین شرکت بزرگ داروسازی جهان
  • شرکت Electrolux : شرکت تولید کننده لوازم خانگی این شرکت در تولید جاروبرقی و یخچال بسیار معروف می باشد .
  • کمپانی Skype : Skype یک پیام رسان نسبتا قدیمی می باشد که توسط یک سوئدی طراحی شده است . البته این شرکت امروزه تحت نظر ماکروسافت اداره می شود . با استفاده از این پیام رسان می توان ارتباط تصویری راه دور برقرار نمود .

همانطور که گفته شد شرکت های بزرگی در سوئد مشغول به کار می باشند که درصد زیادی از این شرکت ها در سطح بین المللی نیز سابقه درخشانی دارند .

برای آنکه بتوان در کشور های اروپایی به خصوص سوئد در کسب و کار به موفقیت رسید در قدم اول باید یک وب سایت مناسب راه اندازی نمود . طراحی وب سایت در اروپا و امریکا با هزینه های زیادی همراه است . هزینه هایی که یک فرد در شروع کسب و کار خود نمی تواند به راحتی آنها را پرداخت نمایند . اما در ایران این قضیه متفاوت است . هزینه خدمات طراحی وب سایت در کشور ما نسبتا ارزان تر از هر کشور دیگری می باشد به همین دلیل در سال های اخیر شرکت های طراحی سایت ایرانی مشتریان زیادی از کشور های دیگر جذب کرده اند .

بسیاری از ایرانیان که به کشور های اروپایی و امریکایی با هدف اقامت مهاجرت کرده اند برای راه اندازی وب سایت به شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه می کنند . طراحی وب سایت برای سوئد در شرکت طراحی وب سایت دارکوب مزایای زیر را به همراه خواهد داشت .

طراحی سایت توسط طراحان حرفه ای : وب سایت های داخلی و خارجی در شرکت دارکوب توسط طراحان خبره طراحی می شوند .

طراحی وب سایت بر اساس سئو : طراحی وب سایت ها از پایه بر اساس سئو انجام می گیرند و می توان گفت اغلب وب سایت هایی که به کارفرما تحویل داده می شود بهینه هستند .

خدمات هاستینگ و میزبانی وب

پشتیبانی آنلاین : یکی از مهمترین خدماتی که در شرکت طراحی وب سایت دارکوب ارائه می شود پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در تمام طول هفته است . کشور های اروپایی و امریکایی با ایران اختلاف ساعت دارند به همین دلیل اگر مدیران وب سایت های طراحی شده به مشکل برخورد نماید به دلیل اختلاف ساعت نمی توانند با پشتیبان خود تماس حاصل نمایند . با استفاده از پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته می توانند در هر ساعت از شبانه روز بدون توجه به اختلاف ساعت با پشتیبان در ارتباط باشند .

خدمات بهینه سازی و سئو وب سایت

ارائه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

افزایش بازدید کننده وب سایت

طراحی ریسپانسیو و سازگار

البته در سوئد شرکت های طراحی وب سایت مطرح نیز وجود دارند که از معروف ترین آنها می توان به شرکت های زیر اشاره نمود :

  • seodesign
  • cfigroup
  • effectivesoft
  • icrossing
  • bisfront
  • Boostability
  • Capo
  • VJG Interactive
  • extrude
  • strangelogic

افراد متقاضی که در کشورهای دیگر نظیر سوئد زندگی می کنند می توانند با مشاوران شرکت طراحی وب سایت دارکوب در ارتباط باشند .

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز