معرفی بهترین نرم افزار طراحی قالب سایت

نوشته شده توسط مدیر وب سایت

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=17195

معرفی بهترین نرم افزار طراحی قالب سایت
5/5 - (1 امتیاز)

یک زمانی اگر شما می خواستید یک وبسایت ساده و زیبا داشته باشید، راهی جز یادگیری برنامه نویسی نداشتید. اصلا زمانی کسی در خواب هم نمیدید که روزی بدون نیاز به دانش کد نویسی بتوان وبسایت طراحی کرد.

اما امروزه نرم افزارهایی وجود دارند که هر کسی، بدون داشتن دانش کدنویسی هم بتواند برای سایت خود قالب های زیبا بسازد. انتخاب بهترین نرم افزار طراحی قالب سایت می تواند به شما در ساخت یک وبسایت زیبا و کاربرپسند که باعث تحقق اهداف تجاری تان می شود، کمک کند.

در این مقاله قرار است با بهترین نرم افزارهای ساخت قالب وب سایت آشنا شویم و تمامی مزایا و معایب این نرم افزارها را ذکر کنیم.

نرم افزار طراحی وبسایت چیست؟

طراحی وب به فرآیند ساخت وبسایتی گفته می شود که کاملا مطابق با ماهیت کسب و کار و جامعه هدف است. در واقع طراحی سایت باید به نحوی باشد که بتواند از نظر بصری و محتوایی، کاربران هدف شما را جذب کند.

ظاهر یک وبسایت درست مانند ویترین یک مغازه است. همانقدر که ویترین یک مغازه نقش موثری در جذب مخاطب و ترغیب کردن او به خرید دارد، طراحی سایت هم دقیقا چنین نقشی ایفا می کند. با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز نرم افزارها و هوش مصنوعی هایی که طراحی وب سایت را برای شما راحت تر می کنند، بیشتر می شوند.

در ادامه ما سعی کردیم که بهترین نرم افزارها همراه با نحوه نصب و استفاده از هر کدام را به شما ارائه دهیم. همچنین مزایا و معایب هر کدام را به طور کامل بیان کرده ایم تا شما بتوانید مطابق معایارهای خودتان، از یکی از این نرم افزارها استفاده کنید.

5 نرم افزار طراحی قالب سایت بدون نیاز به کدنویسی

1.     نرم افزار ساخت قالب سایت Themler

نرم افزار قدرتمند و کاربردی Template Toaster برای ساخت قالب ها و تم های جذاب وردپرسی بکار می رود. هر چند این نرم افزار بیشتر برای ساخت قالب های وردپرسی استفاده می شود، اما برای ساخت تم های سایر CMS ها مثل جوملا، دروپال و … نیز قابل استفاده است.

این نرم افزار بهترین انتخاب برای کسانی است که تابحال هیچ تجربه یا دانشی از طراحی سایت نداشته اند. در واقع این نرم افزار برای تازه کارها مناسب شده است. جالب است بدانید که این ابزار با داشتن قابلیت ها، ویژگی ها و قالب های آماده خود توجه بسیاری از طراحان وبسایت و کاربران را به خود جلب کرده است و برای ساخت قالب های جذاب و حرفه ای، بسیار کاربردی می باشد.

قالب ساز Themler که بهترین نرم افزار طراحی قالب سایت محسوب می شود، امکانات متعددی دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • ساخت لندینگ پیج و صفحات eCommerce
  • ایجاد محتوا برای وبسایت
  • افزودن بخش های متنوع موجود در نرم افزار و استفاده از گزینه های پیشنهادی آن
  • داشتن ساختار drag and drop که کار با کامپوننت های نرم افزار را آسان می کند.
  • ایجاد تغییر در عکس ها، دکمه ها، متن ها و …
  • امکان ویرایش کردن قالب ها، صفحات و …
  • بعد از اتمام طراحی، می توان محتوا را به صورت یک فایل zip دریافت کرد یا نتیجه پایانی را به شکل زنده خروجی گرفت.

این نرم افزار نسخه های مختلفی دارد، اما ما تصمیم گرفته ایم راهنمای نصب نسخه های 5.0.0.6985 و 6.0.0.11509 را به شما ارائه دهیم که فرآیند نصب آسان تری دارند.

نصب نسخه 5.0.0.6985

شما می توانید با استفاده از فایل راهنمای Read Me.txt برای نصب نرم افزار اقدام کنید.

نصب نسخه 6.0.0.11509

  • اول باید نرم افزار را دانلود و نصب کنید.

حالا اگر شما از ویندوز 7، 8 و 10 استفاده می کنید:

  • ابتدا باید فایل Patch را در محلی که نرم افزار نصب شده است، پیست کنید.
  • سپس روی فایل exe کلیک راست کنید.
  • سپس بر روی گزینه Run as administration کلیک کنید، تا نرم افزار به درستی نصب شود.

اما اگر ویندوز لپ تاپ یا کامپیوتر شما غیر از این است:

  • باید ابتدا فایل Patch را در محل نصب نرم افزار، پیست کنید.
  • سپس فایل exe را اجرا کنید.

2.     نرم افزار ساخت قالب Easy website template generator

یکی از معروف ترین نرم افزارهای ساخت قالب وبسایت، نرم افزارEasy website template generator است. برای طراحانی که تازه کار هستند یا کسانی که تاکنون هیچ تجربه ای در زمینه طراحی سایت نداشته اند، بسیار مناسب است.

این نرم افزار امکاناتی نظیر انتخاب قالب از میان Template های موجود، اعمال رنگ دلخواه برای پس زمینه قالب، اعمال Foreground و … در اختیار شما قرار می دهد.

این را هم اضافه کنیم که شما می توانید هر المانی مانند عکس، ویدیو، انیمیشن، لوگو، فایل صوتی یا موسیقی و … را تنها با چند کلیک ساده به قالب خود اضافه کنید، یا اجزائی که به صورت پیش فرض در قالب قرار داده شدند را به دلخواه خود تغییر داده و ویرایش کنید. به همین دلیل است که این ابزار، بهترین نرم افزار طراحی سایت محسوب می شود.

با استفاده از این امکانات نرم افزار Easy website template generator می توانید یک قالب و وبسایت خارق العاده خلق کنید. با اینکه شما بدون حتی یک خط کدنویسی در این نرم افزار می توانید قالب بسازید، اما اگر احیانا مایل بودید از کدهای HTML و CSS هم در پروسه ساخت سایت خود استفاده کنید، این نرم افزار به طور کامل از این زبان ها پشتیبانی می کند.

به طور خلاصه، قابلیت های این نرم افزار عبارتند از:

  • ساخت وبسایت در زمان کوتاه و بدون نیاز به دانش کدنویسی
  • آسان بودن کاربری نرم افزار
  • اصلاح رنگ ها، تصاویر و کلیپ ها
  • اعمال دکمه ها و المان ها
  • قرار دادن فایل های موسیقی با فرمت MP3، Wav و Midi
  • قرار دادن فایل های فلش SWF
  • ایجاد Thumbnail برای عکس ها و تصاویر
  • ایجاد اسکرول های رنگی
  • و …

نحوه نصب نرم افزار:

درست همانطور که کار کردن با این نرم افزار بسیار آسان است، نصب آن هم همانقدر ساده خواهد بود. راهنمای نصب نرم افزار به شرح زیر است:

  • ابتدا باید نرم افزار را دانلود و نصب کنید.
  • محتویات پوشه Cracked file را کپی کرده و در محلی که نرم افزار قرار دارد، پیست کنید. (* محل نرم افزار معمولا در درایو ویندوز و درون پوشه Program File وجود دارد.)
  • اکنون می توانید نرم افزار را اجرا و از آن استفاده کنید.

فقط اگر نتوانستید پوشه نرم افزار را پیدا کنید، می توانید به روش زیر آن را پیدا کنید:

  • در ویندوز 7، 8، 10 و 11: بعد از اینکه نرم افزار را نصب کردید، روی Shortcut آن در منوی Start راست کلیک کرده و گزینه Open file location را انتخاب کنید.
  • در ویندوز XP: پس از نصب درست مانند روش قبل، روی Shortcut نرم افزار در منوی استارت کلیک کنید، سپس روی گزینه Properties و بعد Find Targets را انتخاب کنید.

3.     نرم افزار طراحی وبسایت خودکار Artisteer

با استفاده از نرم افزار طراحی وبسایت Artisteer شما می توانید قالب های رسپانسیو جذاب و خیره کننده ای را در یک چشم بهم زدن طراحی کنید. شما می توانید قالب مورد نظر خود را با این نرم افزار بسازید و به صورت قالب وردپرس، دروپال، جوملا، بلاگر و سایر CMS ها خروجی بگیرید.

بهترین نرم افزار طراحی قالب سایت Artisteer تمامی امکانات را برای کاربران فراهم کرده است که به راحتی بتوانند Template مورد نظر خود را انتخاب کنند، المان های گرافیکی پیش فرض پوسته را ویرایش کنند، برای قالب شان بک گراند انتخاب کنند، بلوک های مختلف ایجاد کنند و … .

امکانات و قابلیت های این نرم افزار به شرح زیر هستند:

  • طراحی انواع قالب در چند دقیقه
  • رابط کاربری کاربر پسند و آسان همراه با کارایی بالا
  • قابلیت ساخت انواع قالب های جوملا، وردپرس، دروپال، HTML، بلاگر و …
  • دارا بودن قالب های نمونه متنوع
  • عدم نیاز به داشتن دانش درباره HTML، CSS، JavaScript یا حتی فتوشاپ
  • امکان ساخت و ایجاد انواع بلوک
  • امکان تعیین خصوصیات مختلف قالب مانند رنگ بندی و …
  • امکان ایجاد دکمه های مختلف
  • قابلیت ساخت انواع منو
  • دارا بودن انواع منو، دکمه و المان به صورت پیش فرض
  • قابلیت شخصی سازی قالب ها با زبان برنامه نویسی XHTML و CSS
  • قابلیت دانلود و مشاهده پیش نمایش قالب ها به صورت آنلاین

آموزش طراحی قالب سایت وردپرس

راهنمای نصب نرم افزار Artisteer

راهنمای نصب بهترین نرم افزار طراحی قالب سایت به شرح زیر است:

  1. اول باید نرم افزار را دانلود کنید و سپس فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  2. بر روی فایل نصب نرم افزار (exe) کلیک کنید تا فرآیند نصب آغاز شود.
  3. در قدم اول باید زبان نرم افزار را انتخاب کنید که چون زبان فارسی (Persian) جزو گزینه ها نیست، باید زبان انگلیسی را انتخاب کنید.
  4. اکنون نوبت به موافقت کردن با قوانین نرم افزار می رسد و شما باید تیک گزینه‌ی I accept the terms را بزنید.
  5. در مرحله بعد شما باید درایو مورد نظرتان را که پوشه نرم افزار داخل آن ذخیره می شود را انتخاب کنید.
  6. سپس تیک گزینه Create desktop shortcut را بزنید که آیکون نرم افزار روی دسکتاپ شما قرار بگیرد.
  7. در آخر روی گزینه Install کلیک کنید تا نرم افزار نصب شود.

همانطور که مشاهده کردید، فرآیند نصب نرم افزار بسیار آسان بوده است. البته برای اینکه شما بتوانید از این نرم افزار به صورت کرک شده استفاده کنید، لازم است مراحل زیر را نیز طی کنید:

پوشه ای تحت عنوان Kaygen درون فایل نرم افزار قرار دارد. شما باید بر روی این پوشه کلیک راست کرده و گزینه Run as administration را انتخاب کنید. اکنون یک منوی کشویی برای شما باز می شود که شما در این منو می توانید دو گزینه را مشاهده کنید.

هر دوی این گزینه ها لازم است کرک شوند. پس از اینکه یکی از این گزینه ها را انتخاب کردید، باید روی Patch کلیک کرده و سپس مسیر زیر را طی کنید:

  • C/Program Files (x86)/Artisteer4/bin

اکنون برای کرک شدن نرم افزار، روی گزینه OK کلیک کنید. برای کرک کردن گزینه دوم نیز باید همین مسیر را طی کنید.

چگونگی کار با نرم افزار Artisteer

زمانی که وارد نرم افزار شدید، ابتدا پنجره کوچکی برایتان باز می شود که در آن می توانید یکسری تنظیمات مرتبط با انتخاب قالب مد نظرتان را مشخص کنید. در پنجره باز شده، بالای صفحه، دو گزینه Category و Sort by وجود دارند.

Category یک لیست به شما نمایش می دهد تا ابتدا مشخص کنید قالبی که می خواهید بسازید برای چجور وبسایتی هست و اصلا فعالیت و کارکرد وبسایت مورد نظر در چه زمینه ای است. این موضوع هم کار شما را آسان تر می کند و هم اینکه نرم افزار قالب های پیشنهادی مرتبط با حوزه سایت تان را نمایش خواهد داد.

از طریق Sort by هم می توان ترتیب قالب های پیشنهادی نرم افزار را مشخص کرد. پس از مشخص کردن این دو گزینه، قالب های پیش فرض به شما نمایش داده می شوند تا هر کدام که مد نظرتان بود را انتخاب و ویرایش کنید.

*اگر دقت کنید در سمت راست پنجره باز شده، سیستم های مدیریت محتوایی که توسط نرم افزار Artisteer پشتیبانی می شوند را می توانید مشاهده کنید.

بعد از اینکه قالب مورد نظر را انتخاب کردید، با استفاده از جعبه ابزاری که در بالای نرم افزار قرار دارد می توانید آن را ویرایش کنید. هر چند کار با نرم افزار آسان است، اما برای راحت تر شدن کارتان، بهتر است با منوهای جعبه ابزار آن آشنا شوید و بدانید هر کدام چه نقشی را ایفا می کنند.

منوی Home:

در بخش Suggest design شما می توانید ظاهر و رنگ های بکار رفته در قالب وردپرس خود را تغییر دهید. در واقع این گزینه به شما کمک می کند تا یک ظاهر و طرح جدید برای قالب خود پیاده سازی کنید.

در بخش New page می توانید صفحات جدیدی به قالب خود اضافه کنید. همچنین باید بدانید که این نرم افزار تمام انواع صفحات وردپرس را به صورت پیش فرض در اختیار شما قرار می دهد و نیازی به ساخت دستی آنها نیست.

منوی Edit:

کاربرد این منو، ویرایش متون قالب است. برای استفاده از آن ابتدا باید یکی از متون موجود در صفحه را انتخاب کنید تا گزینه های ویرایش متن برای شما نمایش داده شود. برای مثال می توانید رنگ متن را عوض کنید یا از این طریق به متن لینک اضافه کنید.

منوی Color and Fonts:

این منو نیز همانطور که از اسمش پیداست، گزینه هایی مربوط به تغییر رنگ و فونت دارد. البته این منو کاربرد زیادی دارد و با استفاده از آن می توانید هر تغییری که می خواهید در قالب خود ایجاد کنید. از طریق این منو می توانید تم رنگ ها، تایپوگرافی، فونت ها و … را انتخاب کنید. جالب اینجاست که این منو گزینه ای به نام From Image دارد که شما می توانید تم رنگ های قالب خود را از روی تصویر انتخاب کنید.

منوی Layout:

این منو، گزینه های متعددی دارد که از طریق هر کدام می توانید بخش های مختلف صفحه اصلی سایت خود را شخصی سازی کنید.

گزینه Header برای انتخاب سر برگ قالب سایت تان است که می توانید از میان مدل های پیش فرض، هدر مورد نظر خود را انتخاب کنید و می توانید موارد متعددی مثل عکس یا اسلایدر به قالب اضافه کنید.

گزینه Menu برای انتخاب محل مورد نظر منوی سایت شماست. به جز این شما می توانید از این قسمت منوی سایت را شخصی سازی کنید.

گزینه Footer هم برای شخصی سازی فوتر یا پا برگ سایت است. دقت کنید که هر کدام از این گزینه ها، زیرشاخه های خود را دارند تا بتوانید به خوبی قالب سایت را شخصی سازی کنید.

گزینه Sheet Width برای مشخص کردن ابعاد قالب مورد نظر شماست. در واقع این گزینه برای این است که خروجی نهایی به خوبی بر روی بستر سایت شما پیاده شود.

گزینه Columns برای ساختن و شخصی سازی ستون های سایت مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا برای جذابیت بیشتر، صفحات اصلی سایت به صورت چند ستونه طراحی می شوند و این نرم افزار هم امکانات متعددی را برای طراحی ستون های قالب در اختیار شما قرار می دهد.

منوی Content:

این منو برای اینکه بتوانید جزئیات صفحات سایت مانند تیتر ها، سرتیتر ها، متن ها، لینک ها و … را ویرایش و شخصی سازی کنید، تعبیه شده است.

منوی Background:

در این قسمت می توانید پس زمینه قالب سایت خود را شخصی سازی کنید. شما هم می توانید از تصاویر پیش فرضی که در نرم افزار قرار داده شده است استفاده کنید، یا عکس مورد نظرتان را از گالری انتخاب کنید. البته می توانید تصویری هم در پس زمینه قرار ندهید و از رنگ ها برای دیزاین بک گراند سایت استفاده کنید. همچنین برای جذاب تر شدن صفحات، می توانید از گرادیانت های پیش فرض یا شخصی سازی شده توسط خودتان استفاده کنید.

منوی Sheet:

این نرم افزار ساختار بسیار جالبی دارد؛ چون هم منوهایی برای ویرایش جزئی ترین قسمت های قالب تعبیه کرده است، و هم منوهای کلی تری قرار داده است تا بتوانید قالب خود را به شکل جذاب تری طراحی کنید.

منوهای کلی تر این نرم افزار بر روی چند بخش پیاده می شوند که به هر کدام از این بخش ها Sheet گفته می شود. مثلا قسمت های منو، فوتر، هدر و اسلایدر، یک Sheet محسوب می شوند و در منوی Sheet شما می توانید کادرها، سایه ها یا Shadow ها، پس زمینه یا قاب بری شیت ها را مشخص کنید.

منوی Header و Footer:

کارایی این دو منو مشابه است و برای اینکه بتوانید به صورت جزئی تر هدر و فوتر قالب خود را ویرایش کنید، این دو منو تعبیه شده اند.

منوی Slider:

این منو هم برای شخصی سازی ویژگی های اسلایدرها است. اگر شما می خواهید یک اسلایدر جذاب و متحرک را به قالب سایت خود اضافه کنید، از طریق این منو می توانید آن را انجام دهید. این منو هم درست مانند بیشتر منوها، یکسری مدل ها و المان های پیش فرض را در اختیارتان قرار می دهد و می توانید از میان آنها، یکی را انتخاب کنید.

منوی Menu & Vertical Menu:

منوی سایت شما مهم ترین نقش را در راهنمایی کاربران و ربات های گوگلی که هر از گاهی به سایت شما سر می زنند، دارد. برای همین از طریق منوی Menu & Vertical Menu می توانید زیباترین و بهترین منوها را بسازید.

منوی Block:

این منو برای این تعبیه شده است که شما بتوانید شیت های مورد نظرتان را تغییر دهید. در واقع کاربرد این منو، طراحی و شخصی سازی بهتر Sheet هاست.

منوی Controls:

این منو برای انتخاب راه های ارتباطی شما با کاربران تعبیه شده است. برای مثال از طریق این منو می توانید آیکون شبکه های اجتماعی مورد نظر خود را اضافه کنید، یا حتی مکان آیکون ها را به یک بخش مناسب تر تغییر دهید.

نحوه خروجی گرفتن از نرم افزار Artisteer:

برای خروجی گرفتن از بهترین نرم افزار طراحی قالب سایت، تنها کافیست بر روی منوی Files در بالای صفحه کلیک کنید. سپس گزینه Exports را انتخاب و سپس فرمت خروجی نهایی را مشخص کنید، که برای مثال در اینجا فرمت را WordPress Theme در نظر می گیریم.

سپس باید مکان مورد نظر برای ذخیره قالب را انتخاب کرده و روی گزینه Export کلیک کنید.

بهترین روش و نرم افزار طراحی قالب سایت

4.     نرم افزار طراحی قالب سایت Template Creator

شما با استفاده از نرم افزار طراحی قالب وردپرس Template Creator می توانید در کمتر از 30 دقیقه یک قالب زیبا و خارق العاده برای جوملا و وردپرس بسازید. کار با این نرم افزار نیز همانند کار با Artisteer ساده، آسان و سرگرم کننده است. برای همین چون نمی خواهیم مقاله بیش از حد طولانی و خسته کننده شود، تنها درباره برخی نرم افزارها که کاربرد بیشتری دارند، توضیحات تکمیلی خواهیم داد.

به طور خلاصه، مزایا و قابلیت های این نرم افزار عبارتند از:

  • دسترسی کاربران به مجموعه گسترده ای از قالب ها
  • فراهم کردن قابلیت ویرایش ویجت ها، ستون ها، رنگ ها و المان های گرافیکی قالب ها
  • انجام شدن ویرایش ها و شخصی سازی ها تنها با یک کلیک و در عرض چند دقیقه
  • فراهم کردن یک بخش اختصاصی برای طراحان وب، مربوط به وارد کردن و کاستومایز کدهای CSS
  • مناسب برای تازه کاران و کسانی که تابحال هیچ تجربه ای در طراحی سایت با وردپرس یا جوملا نداشته اند

5.     نرم افزار طراحی قالب وبسایت Linelabox

اگر می خواهید به آسانی یک قالب جوملای حرفه ای بسازید، نرم افزار طراحی سایت اختصاصی Linelabox مناسب شماست. با استفداه از این ابزار شما می توانید یک قالب کاملا واکنش گرا و کاربر پسند بسازید.

علاوه بر اینکه برای طراحی پوسته دست تان کاملا باز است، بلکه از طریق منو های نرم افزار دسترسی وسیعی به انواع منو ها، هدر ها، فوتر ها و سایر ویژگی ها دارید. همچنین می توانید تغییرات انجام شده را به حالت قبل برگردانید.

این نرم افزار برای شما 850 فونت مختلف تعبیه کرده است که بتوانید هر فونتی مد نظرتان است را انتخاب کنید. این قابلیت که فونت هر قسمت با دیگری متفاوت باشد نیز در این نرم افزار وجود دارد.

جدا از این موارد، Linelabox تعداد بیشماری قالب، بلاگ و ماژول های پیش فرض و آماده دارد که کار شما را برای طراحی قالب آسان تر می کند. مسلما با وجود این امکانات، بهترین روش طراحی قالب سایت، استفاده از چنین نرم افزارهایی است.

جالب است بدانید تعداد تصاویر پیش فرضی که این نرم افزار برای انتخاب به عنوان بک گراند قرار داده است، تقریبا بیشتر از 1 میلیون می شود! این یعنی شما با استفاده از این نرم افزار به منبع عظیمی از پوسته ها و المان ها دست خواهید یافت.

Linelabox دارای یک ویرایشگر موبایلی است، تا خیالتان از بابت واکنش گرایی سایت راحت باشد. در واقع این قابلیت باعث می شود که سایت شما روی هر گوشی موبایل به درستی کار کند. در آخر، خلاصه مزایای این نرم افزار به شرح زیر هستند:

  • رابط کاربری آسان با قابلیت drag & drop
  • بیش از 1 میلیون تصویر قابل استفاده
  • قالب های پیش فرض کاربر پسند و واکنش گرا
  • مجموعه گسترده ای از رنگ ها، فونت ها، منو ها و …
  • تایپوگرافی گسترده و پیشرفته با دارا بودن 850 فونت
  • دارا بودن انیمیشن های CSS3
  • ویرایش به صورت Live

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم بهترین نرم افزار طراحی قالب سایت را به شما معرفی کنیم تا در کمترین زمان ممکن، طراحی سایت خود را انجام دهید. مزیتی که تمام این نرم افزارها دارند، آسان بودن رابط کاربری آنهاست. به طوری که اگر هیچ آشنایی با طراحی سایت نداشته باشید، بسیار راحت با این نرم افزارها کار خواهید کرد. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز