ویژگی های لازم برای سایت شرکتی

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=10710

5/5 - (2 امتیاز)

همانطور که می دانید در حال حاضر برای حضور در بازار های جهانی و تبلیغات گسترده، نیاز به یک وب سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وب سایت ها در انواع مختلف طراحی می شوند و شما هر نوع کسب و کار و فعالیت تجاری که داشته باشید می توانید برای آن یک سایت حرفه ای طراحی کنید.

پزشکان، شرکت های خدماتی، فروشگاه های عرضه کالا های مختلف، شرکت ها، کتابخانه ها و … می توانند برای خود یک سایت مخصوص داشته باشند. پس در ابتدا اگر تصمیم به ایجاد وب سایت دارید باید حوزه کاری و موضوع فعالیت خود را مشخص نمایید تا طراح سایت بتواند یکی از انواع وب سایت را برای کسب و کار شما طراحی نماید

وب سایت ها بسته به نوع خدماتی که ارائه می دهید طراحی می شوند. به عنوان مثال اگر فروشگاه فروش لباس دارید باید طراحی سایت فروشگاهی داشته باشید یا اگر صاحب شرکتی خاص هستید باید سایت شرکتی ایجاد نمایید. این موارد در دیجیتال مارکتینگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که هر کسب و کار ویژگی های مخصوص به خود را دارد که در طراحی سایت آن باید لحاظ شوند.

اگر فعالیت تجاری دارید، حضور آنلاین برای کسب و کار شما بسیار مهم است. در بازاریابی اینترنتی یکی از مهمترین کانال های تبلیغاتی، وب سایت ها هستند به همین دلیل در شروع هر فعالیت طراحی سایت بسیار مهم است.

همانطور که در بالا گفته شد، وب سایت ها با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند. یکی از انواع متداول طراحی سایت، طراحی سایت شرکتی است. وب سایت های شرکتی کاملاً متفاوت از وب سایت های دیگر هستند و بسته به نوع فعالیت یک شرکت و خدماتی که ارائه می دهند، طراحی می شوند. امکانات طراحی سایت شرکتی به خدماتی که شرکت ارائه می دهد بستگی دارد. اما یکسری از قابلیت ها در طراحی سایت های شرکتی مشترک هستند و به جذب مخاطب بیشتر می انجامد، به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به طور مفصل به ویژگی های لازم برای سایت شرکتی بپردازیم.

ویژگی سایت شرکتی

وقتی یک کسب و کار راه اندازی می شود، برای دیده شدن و بدست آوردن مخاطب در ابتدا باید به تبلیغات بپردازد. این تبلیغات در سال های گذشته به بازاریابی دیجیتالی مرتبط شده است. در این نوع بازاریابی بهترین و مطمئن ترین کانال برای بازاریابی و تبلیغات، وب سایت ها هستند.

وب سایت ها با توجه به ویژگی و امکاناتی که دارند به راحتی می توانند نیاز های مردم را به صورت آنلاین حل کنند. به همین دلیل باید متناسب با نوع فعالیت تجاری که دارید و خدماتی که ارائه می دهید وب سایت طراحی کنید. طراحی سایت حرفه ای و با کیفیت و متناسب با نیاز های مخاطب اولین قدم برای جذب مشتریان بالقوه است.

صرف نظر از خدماتی که ارائه می دهید، شرکت شما در صورتی موفق است که بتواند پایگاه ویژه ای برای مشتریان خود داشته باشد و این مشتریان هر روز در حال افزایش باشند. این هدف تنها با راه اندازی وب سایت میسر می شود.

اولین قدم برای راه اندازی وب سایت شناخت ویژگی ها و قابلیتی هایی است که باید آنها را در سایت طراحی نمود. تنها با طراحی چند قابلیت ساده و کاربردی طراحی سایت سفارشی و متمایز با رقبای خود خواهید داشت. در ادامه ویژگی هایی را معرفی خواهیم کرد که برای یک سایت شرکتی لازم و ضروری است.

منوی ناوبری navigation menu

یکی از ویژگی های وب سایت شرکتی منوی ناوبری است. سایت شرکتی باید به راحتی قابل پیمایش باشد. به این معنا که کاربران در بدو ورود به سایت به راحتی بتوانند قسمت های مختلف سایت بازدید و استفاده کنند. در غیر این صورت کاربر به سرعت سایت را ترک کرده و به وب سایت دیگری می رود. این کار علاوه بر این که باعث از دست رفتن مشتری می شود می تواند بر رتبه بندی سایت نیز تاثیر منفی بگذارد.

طراحی ریسپانسیو Responsive

بسیاری از کاربران وب سایت ها، کاربران موبایلی هستند یعنی با تلفن همراه خود از سایت ها بازدید می کنند. سهولت از استفاده از سایت در تلفن های همراه بسیار مهم است. چرا که اغلب کاربران وب سایت هایی که نسخه واکنشگرا ندارند را ترک می کنند.

گوگل نیز از سال 2015 میلادی اعلام کرده است طراحی نسخه ریسپانسیو سایت ها بسیار مهم می باشد و سایت هایی که این قابلیت را ندارند رتبه بندی خوبی نخواهند داشت.

تلفن های همراه، تبلت ها، لپ تاپ ها و انواع مختلف نمایشگر دارای اندازه های مختلف صفحه نمایش هستند،  با طراحی ریسپانسیو اطمینان حاصل می کنید که همه دستگاه های متصل به اینترنت وب سایت شما را همانطور که در نظر گرفته شده نمایش می دهند.

زیبایی بصری

ظاهر سایت باید زیبایی بصری داشته باشد به نحوی که کاربر در اولین بازدید خود جذب ظاهر زیبای قالب سایت شود. ظاهر سایت شامل رنگ بندی ها، لوگو، فونت ها و … است که باید به درستی و متناسب با نوع فعالیت تجاری انتخاب شوند.

رنگ هایی که برای صفحات انتخاب می کنید باید با لوگو و برند شما همخوانی داشته باشند. استفاده از رنگ های زیاد و نبودن فضای سفید برای کاربران جذاب نیست. توجه داشته باشید که ساده بودن ظاهر سایت نشان دهنده غیر حرفه ای بودن طراحی وب سایت نیست. همه چیز در طراحی ظاهر سایت باید تعادل داشته باشد.

دکمه های دعوت به عمل CTA

طراحی CTA: Call To Action یکی از ویژگی های مهم در انواع سایت ها است. دعوت به عمل یا دعوت به فراخوان باعث می شود کاربر اطلاعات خود را در سایت ثبت کند و شما می توانید از این اطلاعات در جهت تبلیغات استفاده کنید. به طور مثال وقتی کاربر ایمیل خود را در سایت ثبت می کند، شما می توانید بعد ها با ارسال ایمیل به وی، او را در جریان خبر های مربوط به کسب و کار خود بگذارید.

بهتر است در هر صفحه از سایت خود یک المان یا دکمه به منظور دعوت کاربر به کاری، طراحی کنید.

استفاده از کلمات کلیدی

کلمات کلیدی یکی از مهمترین عناصر موجود در وب سایت ها هستند که باید از آنها در تمامی صفحات وب استفاده نمود. کلمات کلیدی باید مرتبط با حرفه و فعالیت شما باشند زیرا همان عباراتی هستند که کاربران ها را در رابطه با کسب و کار شما جستجو می کنند.

این ویژگی بخصوص برای سئو، رتبه بندی سایت و افزایش بازدید کننده بسیار مهم می باشد. برای یافتن کلمات کلیدی می توانید با کارشناسان ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب در ارتباط باشید.

صفحه درباره ما

هنگامی که کاربران از سایت شما برای اولین بار بازدید می کنند برای شناخت بیشتر شما به صفحه درباره ما مراجعه می کنند. با نگارش صحیح و بیان کامل اطلاعات لازم در این صفحه به راحتی می توانید کاربران خود را به مشتریان بالقوه تبدیل نمایید.

در این صفحه بهتر است یک داستان درباره کسب و کار خود ذکر کنید، اینکه چگونه آغاز به کار کرده اید، تیم های شما شامل چه افرادی می باشد، چه چیزی شما را از سایر رقبا متمایز کرده و … اطلاعاتی هستند که می تواند باعث جذب مخاطب شود. از گفتن داستان های کلیشه ای و طولانی پرهیز نمایید.

صفحه تماس با ما

یکی دیگر از ویژگی های مهم در سایت های شرکتی، ذکر راه های ارتباطی مشتریان با کسب و کار شما است. ذکر آدرس ایمیل شرکت و فرم تماس بسیار مهم می باشد. همچنین در صورت لزوم می توانید آدرس مراجعه حضوری نیز ذکر کنید که این کار باعث افزایش اعتماد مشتری می شود.

اگر مهمترین راه ارتباطی با شما، تماس تلفنی است پیشنهاد می شود در فوتر یا هدر سایت حتما شماره تماس شرکت را ذکر نمایید. این اطلاعات را به عنوان عکس در سایت قرار ندهید، تا کاربر بتواند به راحتی اطلاعات تماس را کپی کرده یا روی آن کلیک کند و به راحتی با شما ارتباط بر قرار کند.

در کل پیشنهاد می کنیم راه های ارتباطی مختلفی را برای ارتباط مشتری با خود ارائه دهید. استفاده از راه های ارتباطی از طریق پیام رسان ها مانند واتس آپ و تلگرام برای اغلب کاربران مناسب است.

آیکون های شبکه های اجتماعی و دکمه های اشتراک گذاری

شبکه های اجتماعی کانال ارزشمندی برای بازاریابی اینترنتی کسب و کار شما هستند. توصیه می کنیم در هر صفحه از سایت خود از نماد های شبکه های اجتماعی و دکمه های اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. این کار روش بسیار خوبی برای ارتباط و تعامل افراد با شرکت شما و همچنین به اشتراک گذاری محتوای شما در سایر کانال های دیجیتال مارکتینگ است.

اگر محتوای خوبی در سایت خود ارائه دهید بدون شک با استفاده از این ویژگی مخاطبان سایت خود را افزایش خواهید داد.

انتخاب لوگوی مناسب

یکی از مهمترین ویژگی های هر شرکت، لوگو و علامت تجاری آن است. این لوگو است که باعث شناخت مشتری از شما می شود.  با انتخاب لوگوی مناسب و جذاب نه تنها در ذهن مخاطب خود ثبت می شوید بلکه باعث دیده شدن توسط افراد بیشتر نیز می شوید.

همانطور که در بالا گفته شد رنگ بندی های سایت باید با لوگو هماهنگی و تناسب داشته باشند.

وبلاگ

وبلاگ روش دیگری برای ارتباط و تعامل با مخاطب است. این ویژگی یک راه عالی برای بازدید مجدد کاربران از وب سایت شما به صورت منظم می باشد. در به‌ روز رسانی ‌های محتوای وبلاگ سایت، برنامه ریزی داشته باشید.

اطلاعات مهم شرکت

در انتهای طراحی به طور کامل صفحات مختلف سایت را بررسی نمایید. تمامی اطلاعات لازم تجاری شرکت که مخاطب باید آنها را بداند، باید در تمامی قسمت های سایت طراحی شده باشد. اطلاعاتی که به کاربران در سایت شرکتی ارائه می دهید نباید بیش از 500 کلمه باشد. یکی دیگر از صفحات مهم در سایت شرکتی صفحه خط مشی یا بیانیه ماموریت می باشد که باید متناسب با فعالیت تجاری خود آن را تنظیم نمایید.

همچنین می توانید صفحه ای برای جوایز دریافتی، مجوز ها، تقدیر نامه ها و … شرکت طراحی نمایید. تا کاربران از رتبه شما در میان رقبا با خبر شوند. این کار بر اعتماد آنها نسبت به شرکت شما می افزاید.

صفحه سوالات متداول

اگر همه اطلاعات مربوط به شرکت خود را به طور کامل در سایت قرار دهید، باز هم سوالاتی برای کاربران وجود دارد. بسیاری از آنها دقت کافی در بازدید سایت ندارند و سوالات مختلفی برایشان پیش می آید. به همین دلیل بهتر است از قبل سوالات مرتبط با فعالیت خود که فکر می کنید مهم هستند و برای اغلب کاربران وجود دارد را در صفحه ای جداگانه پاسخ دهید.

اگر تصمیم به طراحی وب سایت جدید دارید یا در حال طراحی مجدد سایت هستید، باید تمامی موارد ذکر شده را در نظر بگیرید. ویژگی های وب سایت شما می تواند تاثیر بسیار خوبی در جذب مشتری و مخاطب داشته باشد. با طراحی مناسب وب سایت به راحتی می توان مشتریان شرکت خود را افزایش دهید و یا باعث بازگشت مجدد آنها به سایت خود شوید.

طراحی سایت شرکتی ارزان

با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد، شما می توانید یک وب سایت شرکتی با کیفیت داشته باشید. دز طراحی وب سایت سفارشی شما می توانید هر کدام از این قابلیت ها را به طراح سایت خود سفارش دهید. توجه داشته باشید این نوع طراحی وب سایت در مدت زمان بیشتر و با هزینه بیشتری انجام می گیرد.

اگر بودجه کافی برای طراحی وب سایت ندارید، به شما پیشنهاد می دهیم از فروشگاه قالب شرکت طراحی سایت دارکوب، قالب آماده وردپرس را خریداری نمایید. این قالب ها تماما توسط طراحان این شرکت طراحی وب سایت،  طراحی و تولید شده اند. به این معنا که هر طراح از پایه یک قالب مخصوص و منحصر بفرد را طراحی و در فروشگاه قالب عرضه می کند. به همین دلیل طراح سایت هر قالب فرد مشخصی است و شما بعد از راه اندازی سایت خود می توانید از خدمات پشتیبانی سایت بهرمند شوید.

این قالب ها بر حسب قیمتی که دارند اغلب ویژگی های وب سایت شرکتی را دارا هستند و فقط بر اساس سلیقه طراح، تولید شده اند به همین دلیل قیمت آنها نسبت به طراحی وب سایت اختصاصی کمتر است. این قالب ها علاوه بر سایت شرکتی برای فروشگاه اینترنتی نیز طراحی شده اند.

در صورتی که تمایل دارید از این شیوه از طراحی سایت برای راه اندازی وب سایت خود استفاده نمایید، می توانید با کارشناسان ما به صورت حضوری یا آنلاین مشاوره رایگان داشته باشید. توجه داشته باشید راه اندازی وب سایت با قالب آماده در کمتر از یک هفته امکانپذیر می باشد و همانطور که گفته شد شامل پشتیبانی وب سایت نیز می گردد.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب با بیش از 18 سال سابقه در ارائه خدمات طراحی سایت یکی از شرکت های برتر طراحی وب سایت در ایران است. این شرکت علاوه بر طراحی پورتال، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی و … خدمات بهینه سازی وب سایت و سئو، بازاریابی اینترنتی، اینستاگرام مارکتینگ، برند سازی و … نیز ارائه می دهد.

ویژگی های لازم برای طراحی سایت شرکتی کدام هستند؟

  • منوی ناوبری آسان
  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما
  • لینک و آیکون شبکه های اجتماعی
  • دکمه به اشتراک گذاری محتوا
  • انتخاب کلمات کلیدی
  • دکمه های دعوت به عمل CTA
  • انتخاب لوگو
  • سوالات متداول
  • طراحی ریسپانسیو
  • حفظ زیبایی بصری قالب سایت
  • طراحی وبلاگ
  • صفحه خط مشی یا بیانیه ماموریت

طراحی سایت شرکتی ارزان چگونه است؟

برای داشتن طراحی سایت ارزان برای انواع وب سایت می توانید از فروشگاه قالب آماده شرکت طراحی سایت دارکوب، قالب آماده خریداری نمایید. این قالب ها از پایه توسط طراحان این شرکت طراحی و تولید شده اند و تماما شامل پشتیبانی سایت هستند. با خرید قالب آماده در کمتر از یک هفته صاحب وب سایت خواهید شد و قیمت آن نسبت به سایر انواع طراحی کمتر است.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز