خرید سایت ارزان قیمت

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=11843

5/5 - (1 امتیاز)

خرید سایت ارزان قیمت یکی از اصلی ترین دغدغه های صاحبان کسب و کار هایی است که قصد راه اندازی وب سایت و یا طراحی مجدد سایت را دارند. به همین دلیل است که طراحی سایت ارزان،  خرید سایت ارزان و … از پر تکرار ترین کلمات کلیدی هستند که روزانه میلیون ها بار توسط افراد مختلف در گوگل جستجو می شود.

این روز ها طراحی سایت لازمه هر نوع کسب و کاری است و بی شک می توان گفت که نداشتن وب سایت ‌‌لطمه بزرگی به یک تجارت وارد می کند. خرید سایت بهترین راه برای کسب درآمد بیشتر است و می تواند یکی از راه های مفید برای احیای روند رشد و ارتقای هر نوع تجارتی باشد.

طراحی وب سایت از راه ها و روش های مختلفی انجام می شود و هر کدام از روش ها با توجه به نوع وب سایت انتخاب می گردد. همچنین برآورد هزینه راه اندازی سایت با توجه به نوع آن تعیین می گردد. با حداقل هزینه می توان یک سایت کامل و با کیفیت ایجاد نمود. این در حالی است هزینه طراحی بسیاری از سایت ها به میلیارد ها تومان نیز می رسد.

شرکت طراحی سایت دارکوب با دو دهه فعالیت در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت، دیجیتال مارکتینگ، برند سازی و … توانسته بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. این شرکت به تازگی شعب جدید خود را در شهر های شمالی و جنوبی کشور دایر نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین اخذ نمایندگی می توانید همه روزه به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.

با توجه به اینکه ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب درخواست های زیادی جهت اخذ تخفیف هزینه طراحی سایت و یا پرداخت هزینه به صورت اقساطی داریم، تصمیم گرفته ایم که برخی از خدمات طراحی سایت خود را به صورت مقرون به صرفه به مشتریان خود ارائه دهیم. متاسفانه با بالا رفتن بسیاری از هزینه ها، هزینه طراحی سایت نیز به شدت افزایش یافته است و بسیاری از کسب و کار های نوپا (استارت اپ ها) قادر به پرداخت این هزینه نیستند. اما نگران نباشید شما با مراجعه به شرکت دارکوب می توانید خرید سایت ارزان قیمت داشته باشید. در ادامه به بررسی بیشتر این نوع سایت ها خواهیم پرداخت.

طراحی وب سایت راهی مطمئن برای افزایش مشتری

از سال های اخیر بسیاری از کسب و کار ها خدمات خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری به مشتریان خود ارائه می دهند. فروش به صورت آنلاین شده است و شما می توانید هر نوع کالا و محصولی را به صورت آنلاین سفارش داده و درب منزل آن را تحویل بگیرید. از خرید پوشاک و غذا گرفته تا سفارش آنلاین تاکسی و … همگی به صورت اینترنتی و آنلاین امکانپذیر هستند. این نوع شیوه از خرید و ارائه خدمات، زندگی انسان ها را دچار تحولی عظیم نموده است. به همین دلیل کمتر کسی به سراغ خرید حضوری و دریافت خدمات حضوری می رود. در این بین بسیاری از کسب و کار ها و مشاغل که به صورت سنتی و قدیمی به تجارت می پردازند رفته رفته مشتریان خود را از دست خواهند داد.

با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی، اغلب کسب و کار ها لاین جدیدی از فروش و ارائه خدمات خود را به این پلتفرم ها منتقل نموده اند. اغلب کسب و کار های خانگی و کارگاه های کوچک در این سال ها توانسته اند با استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام مشتریان بسیاری بدست بیاورند.

اما با توجه به اینکه در فواصل مختلف زمانی صحبت های بسیاری در باب فیلترینگ و مسدود شدن این شبکه ها در داخل ایران می شود، بسنده کردن فروش آنلاین تنها در این رسانه های اجتماعی کاری اشتباه است. بهترین و مطمئن ترین راه برای فروش آنلاین و ارائه خدمات غیر حضوری برای اصناف مختلف، ایجاد سایت می باشد.

سایت ها انواع مختلفی دارند و شما با هر نوع تجارتی می توانید یک سایت مخصوص برای خود داشته باشید. سایت های شرکتی مناسب برای شرکت ها و ارگان های مختلف که برای معرفی و آگاهی مردم نیاز به سایت دارند. سایت های فروشگاهی و فروشگاه های آنلاین برای تمامی برند ها، فروشگاه ها و … که کالا و محصولات مختلفی را عرضه می کنند، مناسب هستند. حتی اگر کالایی برای فروش ندارید می توانید با راه اندازی سایت دانلودی به فروش انواع فایل فیلم، کتاب، جزوه، عکس، نرم افزار و … بپردازید.

این با وجود وب سایت ها بیکاری، معنایی ندارد، شما می توانید با حداقل هزینه و یک ایده ناب یک سایت جهت ارائه خدمات یا فروش کالایی خاص راه اندازی نمایید. جالب است بدانید که با وجود سیستم مدیریت محتوا CMS  ها نیازی به اخذ دانش طراحی سایت برای مدیریت وب سایت نیست.

سیستم مدیریت محتوا

CMS: Content Management System سیستم مدیریت محتوا بهترین ابزار برای مدیریت وب سایت ها و طراحی سایت ها است. سیستم های مدیریت محتوا در گذشته برای حسابداری، مدیریت پایگاه داده ها شرکت ها و … استفاده می شد. اما در سال های اخیر با استفاده از آنها می توان به طراحی و مدیریت وب سایت پرداخت.

سیستم های مدیریت محتوا در انواع مختلف و برای وب سایت های گوناگون طراحی و عرضه شده اند. شما می توانید با توجه به نوع وب سایتی که در نظر دارید (سایت شرکتی، سایت فروشگاهی، سایت دانلود و …) هر کدام از آنها را برای طراحی سایت انتخاب کنید.

استفاده از سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت مزایای بیشماری به همراه دارد، از جمله:

  • محیط کاربر پسند
  • امکان افزودن گزینه های سفارشی سازی به وب سایت: سبد خرید، فرم های تماس، امنیت بیشتر و …
  • همکاری تیمی ساده و تولید محتوا به صورت گروهی با استفاده از سیستم مدیریت محتوا
  • استفاده از برخی سیستم های تولید محتوا کاملا رایگان است
  • تولید محتوا آسان
  • همیشه در دسترس است
  • بهبود امنیت
  • امکان طراحی قالب سایت به صورت سازگار (ریسپانسیو)
  • نصب و ارتقاء سریع
  • بدون نیاز به کد نویسی
  • مطابق با اصول فنی سئو
  • تجزیه و تحلیل دقیق محتوا
  • به روز رسانی محتوای فوری
  • و …

شما با استفاده از سیستم مدیریت محتوا به راحتی می توانید یک سایت را بدون دانش برنامه نویسی و طراحی سایت، مدیریت نمایید. در کمترین زمان ممکن قادر خواهید بود محتوای جدیدی ایجاد، حذف یا محتوای قدیمی خود را ویرایش نمایید.

همچنین مدیر سایت می تواند ماموریت های مختلفی را برای اعضای گروه خود تعیین نموده و با سطح دسترسی معینی، کار ها را برای اعضا مشخص کند. از مهمترین انواع CMS می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • WordPress
  • Joomla
  • Drupal
  • Magento
  • Squarespace
  • Wix
  • Ghost

از متداول ترین و محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا، می توان وردپرس را معرفی کرد. این سیستم مدیریت محتوا تا به امروز کامل ترین امکانات و قابلیت ها را برای طراحی انواع مختلف وب سایت داشته است. استفاده از این CMS کاملا رایگان می باشد و شما با مراجعه به سایت وردپرس می توانید به راحتی آخرین نسخه از آن را دانلود کرده و به طراحی سایت و یا مدیریت وب سایت خود بپردازید.

طراحی سایت با وردپرس

همانطور که در بالا ذکر شد، سیستم مدیریت محتوا وردپرس محبوب ترین CMS می باشد. درصد زیادی از سایت های موجود با این سیستم مدیریت محتوا طراحی و ایجاد شده اند. بزرگترین فروشگاه های اینترنتی با ترافیک بالایی از کاربران مانند آمازون با استفاده از وردپرس طراحی شده است.

از وبلاگ ها و سایت های ساده گرفته تا سایت های فروشگاهی با قابلیت های مختلف مانند سایت دیجی کالا، را می توان به سادگی با سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی کرد. طراحی سایت با وردپرس مزایای بسیاری به همراه دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محیط کاربر پسند و سهولت استفاده
  • رایگان و منبع باز open Source
  • دارای جمعیت بالایی از کاربران که هر روز برای بهبود وردپرس در تلاش هستند
  • هر روز در حال ارتقا است
  • بدون نیاز به ویرایش HTML یا نرم افزار FTP
  • مدیریت آسان محتوا
  • درج، ویرایش حذف محتوا به آسانی و به سرعت
  • مطابق با آخرین اصول فنی سئو، به همین دلیل مورد رضایت موتور های جستجو است
  • بدون نیاز به دانش طراحی سایت و کد نویسی
  • قابلیت توسعه سایت
  • قابلیت افزودن ویژگی های جدید به سایت
  • دارای میلیون ها تم و قالب آماده به صورت رایگان
  • دارای هزاران افزونه مختلف جهت افزودن قابلیت های جدید به سایت
  • چندین کاربر با سطح دسترسی مختلف به سادگی می توانند به تولید محتوا بپردازند Multiple Users

ویژگی های گفته شده در بالا تنها بخشی از مزایای استفاده از وردپرس می باشد. ما نیز در شرکت طراحی وب سایت دارکوب اغلب سایت ها را با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا، طراحی می کنیم.

انواع روش های طراحی سایت وردپرس

با استفاده از وردپرس می توان، سایت های سفارشی را طراحی و ایجاد کرد. ما در شرکت دارکوب با توجه به نظر و سلیقه مشتری به طراحی سایت می پردازیم. در ابتدا و قبل از هر چیز، مشتری باید سفارش طراحی سایت خود را به صورت آنلاین در سایت دارکوب ثبت نماید. در این ثبت سفارش ویژگی ها و نوع وب سایتی که می خواهد را شرح می دهد.

مشتری با توجه به این موارد و بودجه ای که در نظر دارد می تواند هر کدام از روش های زیر را برای طراحی سایت خود انتخاب نماید:

  • طراحی سایت سفارشی
  • طراحی سایت با توجه به قالب انتخابی از فروشگاه قالب
  • خرید سایت ارزان قیمت (خرید قالب سایت به صورت آماده)

قیمت طراحی وب سایت با توجه به انتخاب هر کدام از روش های بالا و امکانات اضافی که برای سایت در نظر گرفته می شود، تعیین می گردد. شما همچنین می توانید برای برآورد هزینه طراحی سایت با کارشناسان ما به صورت آنلاین و غیر حضوری مکاتبه داشته باشید.

طراحی سایت سفارشی

در این نوع روش از طراحی سایت وردپرس، کارفرما باید قابلیت ها، ویژگی ها، نوع وب سایت و … را به کارشناس ما شرح دهد. تیم های طراحی سایت در شرکت دارکوب متشکل از اعضای مختلفی چون طراح، گرافیست، برنامه نویس، تولید کننده محتوا و سئو کار هستند. در ابتدای کار گرافیست قالب پیشنهادی مشتری را طراحی می کند و در صورت رضایت وی، طراح به طراحی قالب سایت می پردازد.

همه فاز های پروژه در این روش به اطلاع کارفرما می رسد و در صورت رضایت او فاز بعدی طراحی سایت اجرا خواهد شد. در انتها نیز سایت قبل از اجرا و تحویل کنترل کیفی می شود. با توجه به اینکه شرکت طراحی سایت مسئولیت زیادی در قبال سایت طراحی شده دارد، تا یک سال وب سایت، شامل پشتیبانی سایت می شود.

با توجه به سفارشی بودن قالب سایت، زمان طراحی این نوع سایت ها ممکن است تا ماه ها به طول بی انجامد. همچنین هزینه طراحی سایت سفارشی نسبتا زیاد می باشد و بر اساس قابلیت ها و وسعت پروژه برآورد خواهد شد. اگر در طراحی سایت عجله دارید و یا بودجه کافی برای طراحی سایت ندارید، این روش به شما پیشنهاد نمی شود.

طراحی قالب سایت

شرکت طراحی سایت دارکوب، دارای یک فروشگاه قالب است. در این فروشگاه هزاران نوع از قالب سایت در انواع مختلف و برای کسب و کار های مختلف وجود دارد. این قالب ها همگی به صورت پیش نمایش و دمو هستند با توجه به فیلتر هایی که وجود دارد شما می توانید قالب مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

با اعلام نام و شماره قالب، طراح سایت موظف است این قالب را از پایه برای شما طراحی نماید. همچنین شما می توانید قابلیت های اضافی برای قالب سایت خود سفارش دهید.

قیمت طراحی سایت به این صورت نسبت به سایت سفارشی کمتر است و در مدت زمان کوتاه تری طراحی می شود. اما اگر باز هم در ایجاد وب سایت عجله دارد و هزینه کافی برای راه اندازی سایت ندارید این روش نیز به شما پیشنهاد نمود.

طراحی سایت ارزان

در بالا عنوان شد که میلیون ها قالب وردپرس به صورت آماده و رایگان وجود دارد. با این قالب ها می توان به سادگی و رایگان یک سایت راه اندازی کرد. اما ما این روش را به شما پیشنهاد نمی کنیم. چرا که طراح این قالب ها فرد مشخصی نیست و شامل پشتیبانی سایت نمی شوند. در صورتی که با مشکلی در مدیریت سایت مواجه شوید، امکان بر طرف کردن آن بسیار کم است. همچنین هیچ کدام از این قالب ها، توسعه پذیر نیستند و در صورتی که قصد ارتقا سایت خود را داشته باشید با مشکلات مختلفی رو به رو خواهید شد.

اما ما در شرکت طراحی سایت دارکوب برای طراحی سایت ارزان چه کرده ایم؟ چندی است که طراحان این مجموعه به طراحی قالب های وردپرس پرداخته اند. این قالب ها تماما توسط طراحان ما از پایه و بر اساس اصول فنی سئو در انواع مختلف طراحی و تولید شده اند. به همین دلیل قابلیت توسعه دارند، شما بعد ها می توانید وب سایت خود را توسط طراح آن ارتقا دهید. همچنین در صورت بروز مشکل می توانید از خدمات پشتیبانی سایت بهرمند شوید.

قیمت این قالب ها بسیار کم است و در مدت زمان کوتاهی می توانید سایت خود را راه اندازی نمایید. استفاده از این قالب ها مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:

  • ارزان
  • راه اندازی سریع
  • قابلیت توسعه
  • بر اساس آخرین اصول فنی سئو
  • در انواع و طرح های مختلف
  • بهینه سازی آسان و سریع
  • شامل پشتیبانی سایت

اگر زمان کافی برای طراحی سایت ندارید، به دنبال راه اندازی شغل و کسب و کاری تازه هستید، بودجه کافی برای طراحی سایت ندارید و … این روش بهترین شیوه راه اندازی سایت می باشد. برای ثبت درخواست و همچنین خرید قالب سایت می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز