طراحی سایت در انگلیس

نوشته شده توسط مهندس کلانتری

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=1678

4.3/5 - (40 امتیاز)

شرکت دارکوب با بیش از 15 سال تجربه در صنعت وب و سئو یکی از برندهای شناخته شده در طراحی وب سایت است. دارکوب دارای رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک ایران است و توانسته تا کنون بیش از 3000 وب سایت طراحی کند. دارکوب توانسته وب سایت های بزرگی برای مشتریانی از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، آلمان، ترکیه، استرالیا و کانادا طراحی، توسعه و پشتیبانی نماید.

دارکوب در این سال ها توانسته با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی با مناسب ترین قیمت یکی از فعال ترین شرکت های رسمی در حوزه طراحی وب سایت باشد. ما در دارکوب سایت های فروشگاهی، بازاریابی شبکه ایی، آموزشی، خبری، شرکتی و غیره را به زبان های مختلف زنده دنیا طراحی و توسعه داده ایم.

طراحی سایت برای انگلیس

دارکوب خدمات طراحی سایت و سئو را برای تمام مشتریان در سراسر دنیا ارائه می دهد. فرقی نمی کند که شما در آمریکا باشید یا در انگلستان در منچستر، لندن، بیرمنگام، لیورپول یا گلاسگو مشتریان خارجی ما همانند مشتریان ایران ما می توانند از بهترین خدمات برخوردار شوند. امروز ما در دارکوب جلسات نیازسنجی، عقد قرارداد و آموزش را در به صورت غیر حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس برگذار می کنیم. حتی در ایران مشتریان به ندرت برای کار با کارشناسان دارکوب به صورت حضوری در شرکت حضور به عمل می آورند. همه این ها به خاطر سابقه روشن و دراز مدت ما در صنعت طراحی سایت و سئو است.

 

خدمات طراحی سایت و سئو دارکوب

تیم ما در این سال ها بیش از 3000 وب سایت طراحی کرده است: از سایت های کوچک شرکتی و فروشگاهی تا سایت های پیچیده ایی چون بازاریابی شبکه ایی با تعداد کاربر زیاد که الگوریتم محاسباتی آن باید کاملا بهینه بوده و در زمان کوتاه و دقیق انجام پذیرند.

ما تقریبا با تمام سیستم های مدیریت محتوا ( مانند وردپرس، جوملا، دروپال و غیره) و فروشگاه سازهای ( مانند اوپن کارت، مگنتو و غیره) معروف کار می کنیم و در صورت نیاز و درخواست مشتری می توانیم پروژه ها را از پایه تنها با فریم ورک های برنامه نویسی مانند لاراول پیاده سازی کنیم. همه این تکنولوژی های وب در جای خود بهترین هستند بنابراین کارشناسان ما همیشه بهترین و به صرفه ترین راه حل را به مشتریان ارائه می دهند تا از هدر رفت سرمایه و دوباره کاری ها جلوگیری شود.

از طرف دیگر دارکوب یکی از بهترین خدمات طراحی و پشتیبانی سایت را با کمترین هزینه ارائه می دهد. علت این امر بهینه سازی ها در مدیریت پروژه و انجام پروژه با بهترین کیفیت در همان مرحله توسعه است. برای همین ما می توانیم در سریع ترین زمان پروژه ایی کامل با کمترین خطا را به مشتریان ارائه دهیم تا با صرفه جویی در زمان و منابع به بازدهی دارکوب و رضایت مشتریانش بیافزاییم.

خدماتی که ما می توانیم به مشتریان مان در حوزه طراحی سایت و سئو در انگلستان یا هر نقطه دیگر در جهان بدهیم عبارت اند از:

  • طراحی سایت های فروشگاهی، شرکتی، بازاریابی، آموزشی، خبری و غیره
  • طراحی سایت های چند زبانه
  • اتصال وب سایت به درگاه های پرداخت آنلاین بانک های محلی و بین المللی
  • طراحی کاملا سفارشی یا از روی نمونه پروژه های موجود
  • بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو) برای مشتریان هدف در محل های جغرافیایی متفاوت
  • ثبت و مدیریت دامنه ها
  • تهیه و پشتیبانی هاست
  • طراحی واکنش گرا Responsive و بهینه سازی وب سایت برای کاربران موبایل
  • توسعه App و برای کاربران iOS و آندورید
  • آموزش کار با پنل مدیریتی وب سایت
  • و غیره

 

آموزش مدیریت وب سایت

پس از طراحی و راه اندازی وب سایت لازم است مدیر یا مدیران وب سایت با پنل مدیریتی وب سایت خود آشنا شوند. برای همین ما جلسه ایی تشکیل داده به هر تعداد نفر از مدیران وب سایت که لازم باشد کار با پنل، انجام تغییرات، تنظیمات و نکات فنی لازم را آموزش می دهیم. این آموزش می تواند به روش های مختلفی انجام بگیرد و حتی افراد می توانند از این آموزش ویدئو نیز تهیه نمایند.

 

پشتیبانی 7/24

هیچ محصولی بدون پشتیبانی ارزش واقعی ندارد. بخصوص در صنعت وب سایت صاحبان آن نیاز دارند که در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکلات جدی بتوانند با پشتیبان سایت تماس گرفته و مسائل احتمالی را حل نمایند. این مسائل می تواند چیزهای ساده مانند تمدید هاست یا افزایش فضای هاست باشد و یا خنثی و مدیریت کردن حمله هکر ها برای از کار انداختن وب سایت.

ما با سیستم پشتیبانی آنلاین حتی سریع تر از تلفن مسائل احتمالی وب سایت را اولویت بندی و رفع می نماییم. تنها کافی است که در قسمت پشتیبانی آنلاین نام سایت و مشکل را برای ما بگویید و کارشناسان ما در سریع ترین زمان آن ها را رسیدگی کرده و به شما گزارش می دهند.

 

مقایسه تعرفه طراحی سایت در انگلستان

شرکت های حرفه ایی طراحی و توسعه وب سایت در انگلستان بسته به اینکه تا چه اندازه بزرگ باشند هزینه های متفاوتی را طلب می کنند. برای همین یک وب سایت شرکتی ساده بین 400 تا 2000 پوند هزینه دارد (بجز هزینه پشتیبانی). از سوی دیگر اگر بخواهید وب ساز های آنلاین استفاده کنید و کار طراحی و راه اندازی آن را خود به عهده بگیرید (که این روش به علت هزینه های جانبی در آینده و عدم بهینه سازی مناسب پیشنهاد نمی شود) بایستی حداقل سالانه 50 پوند بپردازید.

اما هزینه طراحی وب سایت توسط شرکت دارکوب به شدت پایین تر است که با نرخ ارز امروز از 90 پوند آغاز می شود. حتی در صورت استفاده از پکیج های اقتصادی تر نیز هزینه شما کاهش پیدا می کند. در نتیجه شما می توانید این اختلاف هزینه را برای تبلیغات و گسترش کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید.

 

نحوه پرداخت در انگلستان

شما می توانید برای هر گونه تبادل بانکی طبق توافق و ترجیح خود از یکی از روش های زیر اقدام نمایید:

  • پرداخت از طریق  PayPal
  • پرداخت از طریق حساب های بانکی داخل ایران

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز