بهترین شرکت های سئو در جهان

نوشته شده توسط زهرا نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=1691

4/5 - (4 امتیاز)

در این مقاله می خواهیم در مورد رتبه بندی شرکت های برتر سئو در جهان صحبت کنیم. در زیر لیست کاملی از رتبه بندی شرکت های برتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت گفته شده است. در ادامه به بررسی مشخصات برترین شرکت های طراحی سایت می پردازیم همچنین در این مقاله لیستی از بهترین شرکت های طراحی سایت گفته شده است. در این آژانس ها ، بهترین متخصصان به دور هم جمع شده اند . می توان گفت هر متخصص سئو ، با توجه به شیوه خاص خود، این کار را انجام می دهد. در این میان برخی از متخصصان سئو از باقی رقبا توانسته اند پیشی بگیرند. برخی از شرکت های مشهور سئو در سطح جهان می توان به شرکت هایی مانند danny ، Sullivan ، rand وmatt اشاره کرد. روشی که این شرکت ها استفاده می کنند به این صورت است که آنها اطلاعات خود را در اینترنت در میان عموم مردم به اشتراک می گذارند. در زیر لیستی از برترین منابع سئو در جهان را معرفی کرده ایم.

سایت (Backlinko)
این سایت یک سایت تخصصی در زمینه ساخت لینک است. همانطور که می دانید ساخت لینک و بک لینک سازی یکی از مهمترین قسمت های سئو و بهینه سازی سایت است. موتورهای جستجو مانند گوگل دارای الگوریتم و استانداردهایی هستند. تمام سایت ها برای افرایش رتبه سایتشان موظف هستند این قوانین را به طور کامل رعایت کنند. با توجه به الگوریتم پنگوئن گوگل ، تمام سایت ها باید از بک لینک های سالم استفاده کنند در غیر این صورت دچار افت رتبه خواهند شد.
این سایت به صورت کاملا حرفه ای در مورد مسائل مربوط به بک لینک صحبت می کند. در سایت بک کلینو به طور کامل در مورد مسائل مربوط به بک لینک ها صحبت شده است.
سایت (dr pete)
ایشان متخصص رشته سئو و بهینه سازی سایت در سایت moz هستند. او فعالیت های زیادی در زمینه نحوه بهینه سازی در موتورهای جستجو انجام داده است.
شرکت (stone template)
این شرکت یک شرکت فعال در زمینه سئو و بهینه سازی سایت است. چیزی که این سایت را از سایر رقبا متمایز می کند ، فعالیت های بسیار او در زمینه سئو و بهینه سازی سایت است.
اخیرا تحقیقات بسیاری در مورد سئو و بهینه سازی فیلم و ویدئو هایی که در یوتیوب گذاشته می شود ، انجام داده اند. تمرکز اصلی این سایت بر روی تولید محتوای با کیفیت است.
سایت (webmaster central)
این سایت پاسخگوی تمام سوالاتی است که ممکن است برای هر کاربر در اینترنت به وجود بیاید.
این انجمن که متعلق به گوگل است این فرصت را برای تمام کاربران به وجود آورده است که هر گونه سوالی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت داشتند در آنجا بپرسند.
سایت (inbound.org)
این سایت به معرفی افراد متخصص در زمینه سئو می پردازد.
بهترین شرکت های سئو را چگونه می توانیم انتخاب کنیم؟
اینکه سایت شما تا چه حد دیده شود بستگی به سئو سایت شما دارد. سئو و بهینه سازی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر سایت شما در نتایج جستجو گوگل دارای رتبه بندی مناسبی نباشد ، هیچ گاه دیده نخواهید شد.بنابراین هر چقدر هم که سایت زیبایی داشته باشید باید در ابتدا بتوانید رتبه بندی مناسبی در گوگل داشته باشید تا به نتیجه دلخواه برسید.
بسیاری از شرکت ها از استراتژی های مناسب برای سئو بهره مند نیستند و محتوای مناسب در سایت خود ندارند که این باعث افت رتبه سئو می شود. افت رتبه سایت باعث نابودی سایت می شود.
بهترین شرکت های سئو سایت چه ویژگی هایی دارند؟
انتخاب شرکتی مناسب برای سئو و بهینه سازی وب سایت ، امری مهم و ضروری است. به یاد داشته باشید در هنگام انتخاب شرکت مناسب برای سئو دقت کنید. شرکتی که برای سئو سایتتان انتخاب می کنید باید متخصص در این زمینه و دارای نمونه پروژه های موفق باشد، زیرا اگر به شخص و یا شرکتی که در این زمینه تخصص ندارند واگذار کنید، ممکن است عواقب غیر قابل جبران در پی داشته باشد. در صورتی که با اصول سئو و بهینه سازی سایت آشنایی نداشته باشید، دچار افت رتبه خواهید شد.
تیم سئو و بهینه سازی سایت دارکوب ، دارای نمونه پروژه های موفق بسیار در صفحه اول موتورهای جستجو است و با در نظر گرفتن آخرین به روز رسانی های الگوریتم های گوگل پروژه های سئو خود را انجام می دهد.
فهرست شرکت های برتر سئو در جهان
شرکت weffx
این شرکت که در سال 1996 تاسیس شده است، ارائه دهنده کلیه خدمات طراحی و سئو سایت است. این آژانس طراحی و سئو سایت به مشتریان خود کمک می کند تا بتوانند درآمد آنلاین خود را افزایش دهند. آنها طیفی از خدمات از جمله طراحی، سئو ؛ بازاریابی اینترنتی، بهینه سازی وب سایت ، مدیریت شبکه های اجتماعی وسایر خدمات را ارائه می دهند.
شرکت ignite
این شرکت در سال 2012 بنا نهاده شده است. این شرکت یک آژانس بازاریابی آنلاین است. خدماتی که این شرکت ارائه می دهد شامل سئو و بهینه سازی سایت و بازاریابی آنلاین و بازاریابی شبکه های اجتماعی و مبارزه با بازاریابی ویروسی است.
شرکت directive
در سال 2014 میلادی در کالیفرنیا تاسیس شد. در زمان تاسیس در حدود 50 کارمند داشت. خدماتی که این شرکت ارائه می دهد شامل بازاریابی آنلاین و بازاریابی محتوا، سئو و بهینه سازی سایت و خدمات بازاریابی دیجیتال برای شرکت های b2b است.
شرکت strategist
یک شرکت بازاریابی عملکرد است که کار خود را با یک دفتر کار در فیلادلفیا آغاز کرد. تیم آن در سال 2017 کار خود را با حدود 50 کارمند آغاز کرد. خدماتی که آنها ارائه می دهند در زمینه سئو، ppc ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و خدمات بازاریابی عملکرد است.
شرکت straight
این شرکت در شهر شیکاگو است و همچنین دارای شعبه هایی در شهر نیویورک است و در سال 1997 تاسیس شده است. این سازمان مجموعه ای از خدمات شامل طراحی وب سایت، تبلیغات صفحه نمایش، ppc وبازاریابی ایمیل را شامل می شود.
آژانس بازاریابی اینترنتی thrive
این شرکت طراحی سایت های خود را با وردپرس انجام می دهد. آنها همچنین ppc ، بازاریابی ایمیل و تولید ویدئو را برای کمک به شرکت ها انجام می دهند.
شرکت seo inc
یک شرکت بازاریابی اینترنتی است که در کانادا مستقر شده است. این شرکت بیش از 20 سال سابقه دارد و متشکل از تیم 500 نفره کارشناسان متخصص سئو است.
شرکت webmechanix
این شرکت یک سازمان دیجیتال است که در سال 2009 تاسیس شده است. در حال حاضر تقریبا 50 کارمند دارد . خدماتی که این شرکت ارائه می دهد شامل سئو و بهینه سازی سایت، توسعه وب سایت ، طراحی ux و ui و استراتژی های دیجیتال است.
شرکت بازاریابی pbj
یک شرکت بازاریابی دیجیتالی و مشاوره ای است که مقر اصلی آن در شهر واشنگتن است. این آژانس بیش از 12 سال سابقه دارد و ارائه دهنده بهترین استراتژی های دیجیتال ، تبلیغات ppc و بازاریابی رسانه های اجتماعی است.
شرکت دیجیتالی three coast
در سال 2007 تاسیس شد. به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال در شیکاگو شروع به کار کرد. تیم آن متخصص در سئو و ppc است. یک شرکت بازاریابی محلی است.
برخی از خصوصیات شرکت های معتبر سئو
مسلما برای معرفی محصولات و خدمات و برندتان طراحی یک سایت حرفه ای به تنهایی کافی نخواهد بود. شما باید بتوانید رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو گوگل افزایش دهید و نرخ بازدید خود را بالا ببرید تا بتوانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.
به عنوان مثال کوچه ای خلوت و بن بست را در نظر بگیرید که فروشگاهی بزرگ و با دکور زیبا در آن قرار دارد ولی هیچ کس آن را نمی شناسد و از آن کوچه عبور نمی کند. در این صورت این فروشگاه کم کم با مشکل مواجه می شود و ورشکست می شود.
طراحی یک سایت نیز به همین صورت است. هر چقدر که طراحی و ساخت سایت حرفه ای باشد تا زمانی که در موتورهای جستجو به رتبه مناسب نرسد بازدید آن افزایش نخواهد یافت.
حال چگونه می توانیم یک شرکت معتبر طراحی سایت برای سئو و بهینه سازی سایت خود انتخاب کنیم. یک سئو کار حرفه ای معمولا دارای ویژگی هایی است. در زیر برخی از ویژگی های سئو کار حرفه ای را توضیح خواهیم داد.
سئو و بهینه سازی سایت دارای اصول و قوانین و استانداردهایی است که بر اساس الگورتیم های گوگل تعریف می شود. موضوعی که مهم است ، زمانی که می خواهید رتبه وب سایت خود را افزایش دهید، دقت داشته باشید که با آخرین استانداردهای الگوریتم های گوگل مطابقت داشته باشد در غیر این صورت دچار افت رتبه خواهید شد.
سئو کار حرفه ای باید همیشه خلاق و توانمند باشد و سعی کند سایت های خود را ارتقاء دهد. او همیشه به دنبال روش هایی برای افزایش کارایی و کیفیت وب سایت خود است. سئو و بهینه سازی سایت ، کار سخت و پیچیده ای است. بنابراین متخصصان این زمینه باید به طور مداوم در حال افزایش مهارت های خود باشند.
یک سئو کار حرفه ای همیشه به دنبال به روز رسانی اطلاعات و مهارت های خود است. بنابراین نیاز است تا به صورت مداوم الگوریتم های گوگل را مطالعه کنند تا در صورت کوچکترین تغییراتی آن را در پروژه های خود اعمال کنند.
شرکت طراحی سایت دارکوب ارائه دهنده کلیه خدمات وب سایت و متخصص در زمینه سئو و بهینه سازی سایت، می تواند با کمترین قیمت و در کمترین زمان سایت شما را با هر کلمه کلیدی که می خواهید به بالاترین رتبه در موتورهای جستجو برساند. جهت مشاوره بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز