وظایف کارشناس سئو چیست؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13144

5/5 - (2 امتیاز)
متخصص سئو و مشاوره سئو

وظایف کارشناس سئو چیست؟

کارشناس سئو یا متخصص سئو باید برای بهینه سازی یک طراحی سایت باید به اندازه ی کافی مهارت و دانش داشته باشد. یک متخصص سئو با پیاده سازی اصول سئو و بهینه سازی سایت می تواند رتبه طراحی وب سایت شما را بالا ببرد. در واقع وظیفه سئوکار بهینه سازی سایت است. به طور کل هر اقدام سئو کلاه سفید در طراحی سایت که منجر به ارتقا رتبه طراحی سایت کاربر شود جزء وظایف متخصص سئو است.

سئو چیست؟

پیش از اینکه بدانیم کارشناس سئو چیست؟ بایستی بدانیم سئو چیست؟ سئو، بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو و کاربران است. بهینه سازی سایت استراتژی های مختلفی مانند طراحی سایت ریسپانسیو، بهینه سازی سرعت سایت، تولید محتوا و سئو محتوا و …. دارد. برخی از انواع سئو عبارتند از سئو داخل سایت، سئو خارج سایت و سئو تکنیکال. هدف تمام انواع سئو یکی است و آن هم به دست آوردن رتبه های بالاتر SERP جلب رضایت کاربران است.

کارشناس سئو چیست؟

بهینه سازی سایت منجر به بیشتر دیده شدن سایت توسط موتور های جستجو و بهبود تجربه کاربری می شود. کارشناس سئو برای رسیدن به این هدف با دانش و تجربه ای که دارد بهترین استراتژی های سئو را در یک طراحی سایت پیاده سازی کند. یک شرکت سئو با استخدام سئوکار های متخصص و مجرب و با استفاده از ابزار های مختلف می تواند بهترین و با کیفیت ترین خدمات سئو را ارائه دهد.

یک سئو کار چه وظایفی دارد؟

دارندگان طراحی سایت و کسانی که متقاضی استفاده از خدمات سئو هستند با دانستن اینکه یک سئو کار چه وظایفی دارد بهتر می توانند در مورد مدیریت سایتشان تصمیم گیری کنند. برخی از وظایف یک سئو کار عبارت است از:

تحقیق در مورد کلمات کلیدی

تحقیق در مورد کلمات کلیدی و تحلیل کلمات کلیدی یکی از وظایف یک متخصص سئو و از تکنیک های سئو داخل سایت است. تحلیل کلمات کلیدی یکی از مهمترین اصول سئو سایت است. سئو کار موظف است سرچ کند کاربران بیشتر از چه کلمات کلیدی در صنعت کاری شما استفاده می کنند. سپس باید از این کلمات کلیدی در طراحی سایت و محتوای وب سایت شما استفاده کند. تحلیل کلمات کلیدی اگر به درستی انجام شود منجر به کسب درآمد بیشتر می شود.

تولید محتوا

سئو محتوا و تولید محتوا نیز از دیگر وظایف یک متخصص سئو و از ترفند های سئو داخل سایت است. تولید محتوا و سئو محتوا در ارتقاء رتبه طراحی وب سایت ها نقش پررنگی بازی می کند. دارندگان وب سایت ها بایستی تولید محتوا و سئو محتوا را از مهمترین اقدامات بهینه سازی سایتشان بدانند. تولید محتوا با کیفیت و سئو محتوا باعث جذب کاربران بیشتر و کسب اعتبار طراحی سایت شما نزد موتور های جستجو می شود. از دیدگاه موتور های جستجو وب سایتی که به طور مرتب تولید محتوا دارد و به سئو محتوا اهمیت می دهد، ارزش بیشتری دارد. تولید محتوا به هر شکلی مانند تولید محتوا تصویری، تولید محتوا متنی، تولید محتوا ویدئویی و …. می تواند باشد.

چرا استخدام کارشناس سئو؟

سئو یک فرآیند دائمی و زمانبر است. کار کردن بر روی سئو سایت مستلزم صرف زمان، انرژی و داشتن صبر و حوصله است. خیلی از کاربران با استخدام کارشناس سئو، سئو سایتشان را به وی محول می کنند. دارندگان وب سایت ها با استخدام کارشناس سئو می توانند زمان زیادی برای خود و انجام کار های دیگر ذخیره کنند. شاید برخی فکر کنند که استخدام کارشناس سئو صرف هزینه غیر لازم است. اما بایستی بگوییم کاربران با استخدام کارشناس سئو می توانند با بیشترین سرعت و به بهترین نحو رتبه های بالاتر SERP را به دست آورند. یک متخصص سئو با دانش و تخصصی که دارد می تواند استراتژی های سئو سایت را به بهترین نحو پیاده سازی کند. با استخدام کارشناس سئو، طراحی سایت شما در معرض جریمه موتور های جستجو قرار نخواهد گرفت.

سئو خارج سایت  چیست؟

سئو خارج سایت نیز در محدوده کاری کارشناس سئو است. سئو خارج سایت به ترفند های بهینه سازی سایت که در خارج از طراحی سایت انجام می شود، اشاره دارد. برخی از تکنیک های سئو خارج سایت عبارتند از بک لینک سازی، ارسال پست های مهمان، کامنت گذاشتن در وب سایت های دیگر و انجمن ها و ….

بک لینک چیست؟

شاید برای خیلی از کاربران ابهام ایجاد شده باشد که بک لینک چیست؟ بک لینک یعنی یک طراحی سایت دیگر به وب سایت شما لینک بزند. بک لینک های قوی و قدرتمند که از طراحی وب سایت های معتبر و مرتبط به دست می آیند توجه موتور های جستجو را به طراحی سایت شما جلب می کند. بک لینک ها در بهینه سازی سایت بسیار مؤثرند. بک لینک سازی یکی از اصول مهم سئو است. برای اینکه در بک لینک سازی موفق باشید بایستی تولید محتوای سئو داشته باشید. تولید محتوای سئو و با کیفیت، قدرت بیشتری برای به دست آوردن بک لینک از دیگر وب سایت ها دارد. تولید محتوای سئو کاربران را به سمت وب سایت شما می کشاند. تولید محتوای سئو باعث ایجاد ارزشمندی برای طراحی سایت شما هم در دیده کاربران و هم در دیده موتور های جستجو می شود. برای ایجاد بک لینک کوشا باشید. ایجاد بک لینک اگرچه شاید کمی سخت باشد اما بسیار ارزشمند است.

خرید بک لینک

بسیاری از کاربران برای ایجاد بک لینک اقدام به خرید بک لینک می کنند. از دیدگاه موتور های جستجو خرید بک لینک کار درستی نیست. خرید بک لینک می تواند موجب جریمه شدن طراحی سایت شما شود. ایجاد بک لینک باید به صورت طبیعی باشد.

سئو داخل سایت

سئو داخل سایت به ترفند های بهینه سازی سایت که در داخل سایت انجام می شود اشاره دارد. برخی از تکنیک های سئو داخل سایت عبارتند از بهینه سازی آدرس URL تمامی صفحات، تحلیل کلمات کلیدی، بهینه سازی عناوین و استفاده از کلمات کلیدی در عناوین، استفاده درست از تگ های h1، h2 و …

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال یا سئو فنی یکی از انواع سئو است که به بهبود جنبه فنی سایت اشاره دارد. سئو تکنیکال نیز مانند سئو خارج سایت و سئو داخل سایت باعث افزایش بازدید سایت به صورت ارگانیک می شود. برخی از ترفند های سئو تکنیکال عبارتند از ریسپانسیو سازی سایت، بهبود سرعت بارگذاری طراحی سایت و ….

چرا سرعت وب سایت مهم است؟

منظور از سرعت وب سایت مدت زمانی است که برای بارگذاری کامل صفحه باید صبر کنید. بهبود سرعت وب سایت از اصول مهم سئو سایت است. سرعت وب سایت اگر خوب نباشد نرخ ترک از صفحه طراحی سایت شما افزایش می باشد. سرعت وب سایت خوب باعث ایجاد تجربه کاربری خوب می شود. موتور های جستجو به تجربه کاربری اهمیت می دهند. به همین دلیل سرعت وب سایت از نظر موتور های جستجو اهمیت دارد. سرعت وب سایت را با ترفند های مختلفی می توان بهبود بخشید. برخی از تکنیک های بهبود سرعت وب سایت عبارتند از: بهینه سازی تصاویر، بهبود کدنویسی طراحی سایت، استفاده از قالب سایت مناسب و …..

آموزش سئو

آموزش سئو شما را از استخدام کارشناس سئو رها می کند. آموزش سئو سخت نیست. با آموزش سئو می توانید خودتان بر روی بهینه سازی سایتتان کار کنید. بعلاوه با آموزش سئو می توانید به عنوان یک کارشناس سئو مشغول به کار شوید. بازار کار سئو بسیار خوب است و متخصصین سئو مورد تقاضای خیلی از شرکت ها هستند. با آموزش سئو می توانید خودتان نیز پروژه بگیرید. برای آموزش سئو در صورت علاقه مندی می توانید از دوره های آموزش سئو آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید.

بازاریابی اینترنتی چیست و چرا مهم است؟

بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ یعنی استفاده از رسانه های دیجیتال و بستر اینترنت برای تبلیغ و معرفی برند های تجاری و خدمات و محصولات شرکت های مختلف. بازاریابی اینترنتی منجر به برند سازی می شود. بر اساس مطالعات، بیش از 78% از کاربران پیش از خرید یک محصول و سرویس، در مورد محصول مورد نظر خود از طریق موتور های جستجو تحقیق می کنند. دیجیتال مارکتینگ کمک می کند که برند تجاری شما بیشتر دیده شود. دیجیتال مارکتینگ یک ترفند برای هدایت کاربران به طراحی سایت شماست. بازاریابی اینترنتی در نگه داری کاربران در طراحی سایت شما و تبدیل کاربران به خریدار نقش زیادی دارد.

در قرارداد سئو چه نکاتی را رعایت کنم؟

در قرارداد سئو همه موارد باید از همان ابتدا مشخص شوند. رعایت برخی نکات در قرارداد سئو مهم هستند.

مدت زمان سئو

در قرارداد سئو مشخص کنید که کارشناس سئو چه مدت بر روی سئو سایت شما کار می کند و در چه مدت زمانی شما را به نتیجه دلخواه شما می رساند. داشتن برنامه زمانی شما را از روند بهبود صفحه تان مطلع می کند.

هزینه و شرایط پرداخت

در قرارداد سئو می توانید هزینه و شرایط پرداخت را مشخص کنید. مثلاً اینکه در ابتدای کار کل مبلغ را پرداخت می کنید و یا به صورت اقساط پرداخت می کنید.

استراتژی ها

در قرارداد سئو می توانید مشخص کنید چه استراتژی هایی می خواهید در سایتتان پیاده شود.

شرایط فسخ قرارداد

در قرارداد سئو می توانید شرایط فسخ قرارداد را مشخص کنید و از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری کنید. برای قرارداد سئو بهتر است از مشاوره سئو استفاده نمایید. کسب اطلاعات بیشتر برای قرارداد سئو بسیار کمک کننده است. در صورت علاقه مندی می توانید از مشاوره سئو تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

تعرفه سئو

اگر در مورد تعرفه سئو سرچ کنید شاید با ارقام متفاوتی روبرو شوید. تعرفه سئو بسته به بزرگی و کوچکی سایت و خدمات سئو متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه سئو در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات مشاوره سئو شرکت دارکوب استفاده نمایید.

سفارش سئو

سفارش سئو برای برند های تجاری و هر کسب و کار آنلاین به منزله یک پیروزی است. سئو برای به نتیجه رسیدن به حداقل 6 ماه زمان نیاز دارد. سفارش سئو نیاز به بررسی موارد مختلف و ارزیابی طراحی سایت شما دارد. برای سفارش سئو بهتر است یک کارشناس سئو و یا شرکت سئو معتبر استخدام کنید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای سفارش سئو انواع مشاغل را می پذیرد.

عیب یابی وب سایت

به عیب یابی وب سایت های وردپرس دیباگ گفته می شود. عیب یابی وب سایت نیاز به یک توسعه دهنده ی سایت حرفه ای دارد. برای عیب یابی وب سایت نیاز دارید با تمام بخش های طراحی سایت و وردپرس به اندازه کافی آشنایی داشته باشید. برای عیب یابی وب سایت وردپرس ابزار های مختلفی وجود دارد. عیب یابی وب سایت باعث می شود تا طراحی سایت شما بهترین عملکرد را داشته باشد. برای عیب یابی وب سایت خود در صورت تمایل می توانید از خدمات پشتیبانی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید.

پشتیبانی سایت

هر کسی که طراحی سایت دارد باید از خدمات پشتیبانی سایت و نگهداری سایت نیز استفاده کنید. پشتیبانی سایت کمک می کند تا اگر طراحی وب سایت شما با مشکلی روبرو شد براحتی و با کمترین خسارت آن را رفع کنید. بهتر است از پشتیبانی سایت شرکتی استفاده کنید که سفارش طراحی سایتتان را به آن داده اید.

خلاصه

سئو سایت یعنی بهینه سازی سایت برای کاربران و موتور های جستجو. سئو سایت به بازدید بیشتر طراحی سایت و کسب درآمد بیشتر کمک می کند. سئو یک کار زمانبر است. خیلی از دارندگان وب سایت ها با استخدام کارشناس سئو، بهینه سازی سایت خود را به وی واگذار می کنند. کارشناس سئو وظایف مختلفی دارد. متخصص سئو با پیاده سازی اصول سئو کلاه سفید رتبه وبسایت شما را بهبود می دهد. برخی از وظایف یک کارشناس سئو عبارتند از تولید محتوا سئو، بک لینک سازی، بهبود سرعت وب سایت و ….برای اطلاع از وظایف متخصص سئو و تعرفه سئو در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات مشاوره سئو سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت ارائه دهنده ی خدمات سئو با بهترین تعرفه سئو، پشتیبانی سایت، عیب یابی وب سایت، دیجیتال مارکتینگ و …. می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز