نحوه اجرای پروژه طراحی سایت به چه صورت است

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
نحوه اجرای پروژه طراحی سایت

در این مقاله قصد دارم برای شما نحوه اجرای پروژه طراحی سایت را توضیح دهم تا اطلاعات کاملی در مورد روند طراحی وب سایت خود داشته باشید. قبل از همه ممکن است شما شرکت شما ممکن استا یکی از حالات زیر را داشته باشد:

  • ممکن است شرکت شما مجموعه درخواست هایی در زمینه طراحی سایت داشته باشد
  • ممکن است درخواست ارائه پیشنهاد برای وب سایت شما توسط شرکت طراح وب سایت را دارید

در صورتی که خود احساس نیازهایی در مورد وب سایت خود دارید بهتر است کلیه موارد را در یک فایل که به عنوان فایل RFP مخفف Reference for proposal شناخته می شود آماده نموده و به شرکت طراح سایت اعلام نمایید. شرکت طراح وب با گرفتن درخواست های شما می تواند برآورد هزینه و زمانی را برای اجرای پروژه انجام دهد و در صورتی که پیشنهاد خاصی دارد پیشنهادهای خود را به شما اعلام نماید. در صورتی که شما احساس خاصی در مورد امکانات وب سایت نداشته باشید شرکت طراح سایت با توجه به عرف و زمینه فعالیت شما می تواند پیشنهاد و پروپوزال طراحی سایت خود را به شما ارائه نماید. در هر صورت پس از مشخص شدن نیازهای وب سایت شما پیش فاکتور صادر می گردد و برای شروع پروژه می بایست 50 درصد از مبلغ کلی پروژه به صورت پیش پرداخت واریز گردد. پس از واریز نمودن پیش پرداخت طراحی سایت روند پیاده سازی وب سایت آغاز می گردد.

پس از آغاز کار عملیات طراحی سایت در صورتی که وب سایت شما نیاز به برنامه نویسی های خاصی داشته باشد عملیات برنامه نویسی وب سایت توسط برنامه نویس پروژه و مطابق به نیازهای پروژه آغاز می گردد و در موازی آن عملیات پیاده سازی قالب وب سایت انجام می گردد که در این مرحله ممکن است دو حالت وجود داشته باشد:

  • حالت اول: در صورتی که قالب گرافیکی از پایه توسط گرافیست شرکت دارکوب طراحی می گردد
  • حالت دوم: در صورتی که قالب وب سایت را از فروشگاه قالب دارکوب انتخاب می نمایید

در حالت اول جلسه ای فی مابین شما و طراحی وب سایت برگزار می گردد و در آن جلسه کارفرما نقطه نظرات خود را به طراح وب سایت اعلام می نماید و طراح با توجه به احساس نیازهای کارفرما قالب گرافیکی وب سایت را پیاده سازی می نماید. عملیات طراحی قالب سایت تا زمانی پیش می رود که قالب توسط کارفرما تایید گردد. در حالت دوم با توجه به آنکه قالب از فروشگاه قالب انتخاب می گردد دیگر نیازی به در نظر گرفتن گرافیست برای وب سایت نیز و می توان عملیات پیاده سازی وب سایت را ادامه داد.

پس از مشخص شدن قالب وب سایت کار توسعه دهنده وب آغاز می گردد تا قالب را در سیستم مدیریت محتوای وب سایت و آماده شده توسط برنامه نویس پیاده سازی سازی نماید. در این مرحله کلیه روندهای لازم در وب سایت به صورت اولیه پیاده سازی می گردد و در مرحله بعد در جلسه ای کنترل پانل وب سایت و موارد انجام گرفته به کارفرما آموزش داده می شود. با توجه به برگزاری جلسه و شناخته اولیه کارفرما از وب سایت می تواند نقطه نظرات احتمالی خود را به برنامه نویس و طراح وب سایت اعلام نماید تا در صورت نیاز موارد را رفع عیب نماید.

پس از رفع عیوب و اتمام برنامه نویسی عملیات درج مطالب وب سایت انجام می گردد که در این مرحله کارفرما می بایست مطالب و تصاویر وب سایت را به صورت دیجیتالی به شرکت طراح سایت ارسال نمایید و شرکت طراحی وب سایت با توجه به اصول و قواعد طراحی وب سایت مطالب را در وب سایت چیدمان می نماید. پس از درج اطلاعات کارفرما می تواند نقطه نظرات خود را در وب سایت اعلام نمایید و طراحی وب سایت نقطه نظرات کارفرما را در وب سایت اعمال می نماید.

پس از انجام ویرایش های نهایی سایت آماده بارگذاری در آدرس اصلی می باشد. در صورتی که قبلا ثبت دامنه و اختصاص هاستینگ انجام شده باشد پس از تسویه حساب نهایی پروژه وب سایت بر روی آدرس اصلی راه اندازی خواهد گردید. پس از راه اندازی وب سایت در آدرس اصلی وب سایت می بایست ایمن سازی گردد تا در آینده دچار مشکلات امنیتی نگردد.

پس از مرحله ایمن سازی، وب سایت آماده بهره برداری می باشد و کار پشتیبانی وب سایت آغاز می گردد. در مرحله پشتیبانی در صورتی که مشکلی برای وب سایت به وجود آمد واحد پشتیبانی موارد را سریعا پیگیری می نماید و رفع عیب می نماید.

در صورتی که عملیات طراحی وب سایت شامل سئو و بهینه سازی وب سایت نیز باشد پس از راه اندازی وب سایت عملیات سئو از طریق بک لینک سازی آغاز می گردد. عملیات بک لینک سازی به معنای قرار دادن لینک وب سایت در سایت های دیگر می باشد که می بایست زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت انجام گردد و نتیجه آن بالا آمدن وب سایت برای کلمات کلیدی مرتبط به وب سایت صفحه اول گوگل خواهد بود. در خلال عملیات بک لینک سازی کارفرما می بایست مطالب و مقالات جدید را خود در سایت بارگذاری تا وب سایت از نظر موتورهای جستجو فعال باشد.

در پایان

دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نموده است در این سال ها حدود 2500 وب سایت راه اندازی نموده است و آماده راه اندازی وب سایت با بالاترین کیفیت و پایین ترین کیفیت برای هموطنان عزیز می باشد.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز