پیشرفت طراحی وب سایت در دو سال اخیر

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

در دوسال اخیر طراحی وب به دلیل مزایای تکنولوژی های جدید پیشرفت چشمگیری داشته است. در حالی که مرگ فناوری های قدیمی مانند فلش پیش بینی شده بود، هیچ کس تصور نمی کرد که موج HTML5 بسیار سریع تر از انتظار گسترش یابد. امروزه بیشتر از 50% کاربران از طریق موبایل به وب دسترسی دارند و با جایگزینی جنبه های طراحی وب جدید، شیوه های طراحی های وب سنتی در حال مرگ هستند. در این مقاله به برخی از پیشرفت های طراحی وب که در طول دوسال اخیر شکل گرفته است، می پردازیم.

 

طراحی سازگار با صفحه های نمایش لمسی

با توجه به محبوبیت تلفن های همراه و ظهور الترابوک ها و لپ تاپ ها که قابلیت صفحه های لمسی را دارند، در حال حاضر طراحی وب بر جنبه های لمسی متمرکز است. عناصر صفحات وب بیشتر در حال هماهنگ شدن با رابط های کاربری لمسی و طراحی های مسطح هستند.همچنین با ظهور دستگاه هایی که بیشتر از 4 برابر وضوح عادی را به رخ می کشند و گرافیک برداری مقیاس پذیر که در حال به دست آوردن محبوبیت بیشتری در مقایسه با گرافیک شطرنجی است و می تواند ساختار های پیکسلی را بزرگ تر نشان دهد.

طراحی سایت ریسپانسیو

در دوسال اخیر طراحی وب ریسپانسیو اوج گرفته است. هدف اصلی طراحی وب سایت های ریسپانسیو این است که دستگاه های مختلفی را بدون طراحی مجدد صفحه پشتیبانی می کند. این موضوع حائز اهمیت است، چرا که کسی نمی تواند پیش بینی کند اندازه صفحه نمایشی را که با دستگاه های مختلف اعم از تلفن همراه تا یک تلویزیون بزرگ برای جستجو در اینترنت استفاده می شود. اجزای مختلف افزودنی برای چارچوب بوت استرپ وجود دارد. چندین قالب مبتنی بر بوت استرپ در حال حاضر برای بلاگ ها و سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس در دسترس است.

طراحی فوق العاده با HTML5

ِ

در حال حاضر فیلم به عنوان مهم ترین عنصر در طراحی وب در حال گسترش است. فیلم های قدیمی بر پایه فلش با HTML5 سازگار شده اند و یکی دیگر از جنبه هایی که دستاورد پیشرفت سریع است، طراحی صفحات وب با ویژگی داستان سرایی بصری است.
گرافیک بالا و دکمه های جذاب برای جذب نگاه های بیشتر جایگزین پاراگراف های بزرگ و دکمه های سنتی شده اند .

تایپوگرافی

در دوسال اخیر صفحه آرایی وب سایت یا تایپوگرافی با ظهور فونت ها، اوج عظیمی گرفته است.
گوگل با تکنولوژی متن بازِ فونت های وب مورد تحسین واقع شده است، در حالی که پیاده سازی تبلیغاتی مثل Typekit محبوبیت فراوانی را به دست آورده است.

بهینه سازی سئو

با به روز رسانی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل برای رتبه بندی صفحات وب، بهینه سازی موتورهای جستجو به یک کار پیچیده ای تبدیل شده است.
این موضوع در طراحی وب و تولید محتوای با کیفیت و جدید (محتوایی که از سایت دیگری کپی برداری نشده است) تاثیر گذار است.

پشتیبانی برای شبکه های اجتماعی

استراتژی رسانه های اجتماعی یکی از تم های اصلی امروزه یک کسب و کار است. در حال حاضر وب سایت های جدید با ویژگی های رسانه های اجتماعی یکپارچه در حال تغییر دادن راه طراحی وب است. یک راه بدون دردسر و آسان برای نمایش و به اشتراک گذاری محتوای اجتماعی و با درنظر گرفتن اهمیت آن که به طور چشمگیری در سال های اخیر در طراحی وب تاثیر گذاشته است. از آن جایی که پیشرفت سریع تکنولوژی در روند طراحی وب نیز تاثیر گذار است، دیدن مقصد نهایی طراحی وب در سال های آینده امر جذابی است.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز