ارزان ترین روش های دیجیتال مارکتینگ

نوشته شده توسط سرکار خانم تقوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=2980

5/5 - (1 امتیاز)

امروزه اهمیت استفاده از دیجیتال مارکتینگ برای معرفی کسب و کار و رسیدن به بازار هدف بر کسی پوشیده نیست.

در این مقاله سعی بر آن داریم تا شما را با ارزان ترین روش های دیجیتال مارکتینگ آشنا کنیم.

1)سئو: یکی از پرطرفدارترین روش های دیجیتال مارکتینگ سئو است. سئو شامل مجموعه عملیاتی است که به جهت بهینه سازی و بهبود عملکرد وب سایت شما انجام می شود. با استفاده از سئو شما به نتایج اول در موتور جستجوی گوگل هدایت

می شوید. که این مورد خود می تواند برای شما بازار گسترده ای را جذب کند و باعث رونق کسب و کار شما شود. انجام سئو پروسه ای زمانبر است و نیاز به صبر و شکیبایی شما دارد. سئو به سه روش سفید سفید، خاکستری و سیاه انجام می شود.

سئو سفید (کلاه سفید): مجموعه روش های صحیح و طبیعی که به جهت بهینه سازی سایت شما در جهت قرار گرفتن در رتبه های برتر موتور جستجو انجام می شود. این روش نسبت به دو روش دیگر طولانی تر است و به زمان بیشتری نیاز دارد اما نتایج آن هیچگاه موجب پنالتی سایت (حذف از نتایج سرچ در موتور جستجو) شما نمی شود. شرکت طراحی سایت دارکوب نیز از این روش برای ارتقاع رتبه شما در گوگل استفاده می کند.

سئو سیاه(کلاه سیاه): مجموعه ای از روش های غیر اصولی که باعث افزایش رتبه شما در مدت کوتاهی می شود اما پس از مدتی باعث پنالتی سایت شما می شود.

سئو خاکستری: تلفیقی از روش سفید وسیاه است.

سئو شامل دو مرحله ی سئوی داخلی  وخارجی است.

سئوی داخلی: شامل مجموعه عملیاتی است که توسط متخصص سئوی داخلی جهت اصلاح موارد داخلی سایت استفاده می شود.

همچنین تولید محتوای با کیفیت یکی مهم ترین بخش سئوی داخلی به حساب می آید. سعی کنید در محتوا (مقالات)خود پاسخ تمامی سوالاتی که ممکن است درباره کسب وکار شما به ذهن مشتریان برسد را بگنجانید.

سئوی خارجی: این مرحله نیز همگام با سئوی داخلی پیش می رود. که مواردی چون بک لینک سازی و هر آنچه به جهت معرفی شما به مخاطبان انجام می شود را شامل می شود.

2) بازاریابی محتوا: بازاریابی محتوا از دو بخش محتوا+بازاریابی تشکیل شده است و این به این معنی است که محتوایی که تولید می شود تا زمانی که توزیع و نشر نشود نمی تواند برای شما مخاطبی جذب کند.

محتوا می تواند هر چیزی شامل متن، فیلم، انیمیشن، پادکست و … باشد.

تمامی کارهایی مانند ارسال پست مهمان در سایت ها،درج رپورتاژ آگهی در سایت های خبرگزاری،ارسال پادکست و …. می توانند از روش های بازاریابی محتوا باشند.

3) گوگل  ادوردز(Adwords):  گوگل ادوردز یکی از تکنیک های بازاریابی اینترنتی است. سوال بسیاری از صاحبان کسب و کار این است که آیا گوگل ادوردز که یکی از امکانات معرفی شده در گوگل است بر روی سئوی طبیعی سایت تاثیر دارد یا خیر؟

پاسخ خیر است و گوگل ادوردز که به آن گوگل ادز(َAds) نیز می گویند به طور مستقیم نمی تواند در نتایج جستجوی گوگل تاثیر بگذارد.

با استفاده از این روش بازدید وب سایت شما افزوده می شود. روش انجام کار به زبان ساده به این ترتیب است که شما مبلغی را در حساب خود شارژ می کنید و یک سری از کلمات کلیدی کسب و کار خود را برای گوگل می فرستید در صورتی که کلمه کلیدی شما در گوگل سرچ شود شما در اولین نتایج به صورت Ads  نمایش داده می شوید. به ازای هر کلیکی که بر روی لینک وب سایت شما شود مبلغی از هزینه شارژ کسر می گردد.

4) شبکه های اجتماعی: پیشرفت روز افزون تکنولوژی موجب پیدایش شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام و …. شده است. استفاده از شبکه های اجتماعی نیز می تواند به عنوان یکی از روش های پر بازده دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی استفاده شود.
استفاده از شبکه هایی مانند فیسبوک و گوگل پلاس علاوه بر جذب ترافیک مستقیم بر روی سایت شما، سیگنال مستقیمی روی سئو دارد و همچنین باعث افزایش اعتبار سایت شما می شود.

بنابراین قبل از اقدام برای راه انداری شبکه اجتماعی به این موضوع فکر کنید که هدف شما از استفاده از شبکه های اجتماعی چیست و چه مدت زمانی را می توانید برای فعالیت در این شبکه ها اختصاص دهید.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر فرصت زیادی برای فعالیت در این شبکه ها ندارید از تعداد کمتری از آن ها استفاده کنید ولی زمان بیشتری برای فعالیت در آن ها صرف کنید. میزان فعالیت شما و تولید و ارسال محتوای جذاب توسط شما می تواند باعث جذب کاربران بیشتر شود.

معرفی برخی از شبکه های اجتماعی: توییتر، پینترست،ردیت، فیسبوک، فیسنما، کلوب، لینکدین (یکی از تخصصی ترین شبکه های اجتماعی)

5) تبلیغات کلیکی: تبلیغات کلیکی  pay per click))PPC)) یکی از راه های مفید و موثر جهت انجام تبلیغات است.

در این سیستم نیز مانند آنچه پیش تر گفتیم به این صورت است که با هر کلیک مخاطب روی لینک، مبلغی از شارژ حساب شما کم می شود.

از جمله تبلیغات کلیکی می توان به بنر کنار سایت ها اشاره کرد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز