ساخت سایت فروشگاهی آماده ارزان

نوشته شده توسط زهرا نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13032

5/5 - (5 امتیاز)

اگر در حال حاضر یک فروشگاه آنلاین دارید و به فکر گسترش آن هستید و یا قصد ساخت فروشگاه اینترنتی را دارید در این مقاله به طور کامل با طراحی سایت فروشگاهی ارزان آشنا خواهید شد.

خبر خوب اینکه با تکنیک های جدید که وردپرس ارائه داده است طراحی سایت فروشگاهی مانند طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس آسان و اصولی و بهینه شده است.  قالب های وردپرس و افزونه های وردپرس را می توان از سایت رسمی وردپرس به نشانی https://wordpress.org/ دانلود و استفاده کنید.

از جمله مهمترین افزونه های ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس افزونه ووکامرس است. به دلیل بهینه سازی مداوم قالب های وردپرس و آپدیت افزونه ها و قالب های وردپرس، کدهای استفاده شده در سایت های وردپرسی، بهینه سازی شده هستند.

همچنین با توجه به شرایط اقتصادی، از آنجا که کسب و کارهای آنلاین ارزان تر از کسب و کارهای سنتی هستند بسیاری از افراد تمایل به خرید به صورت آنلاین دارند. اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین برای کسب و کارتان راه اندازی کنید و در ابتدای راه هستید ما در این مقاله به شما کمک می کنیم که راحت تر در این مورد بتوانید تصمیم گیری کنید.

برای طراحی فروشگاه اینترنتی به چه چیز هایی نیاز دارید؟

اگر تصمیم به راه اندازی فروشگاه آنلاین دارید بهتر است از همین الان شروع کنیدو فرصت را از دست ندهید. کافی است که یک کامپیوتر و اینترنت داشته باشید و بدون نیاز به مهارت خاصی می توانید همین الان شروع به کار کنید.

در ابتدای کار، سه مورد برای شروع لازم است:

  1. نام دامنه که نام فروشگاه آنلاین شما خواهد بود.
  2. خرید هاست مناسب
  3. زمانی که در روز بتوانید برای سایتتان اختصاص دهید.

به همین سادگی می توانید برای ساخت سایت فروشگاهی خود اقدام کنید.

در این مقاله قصد داریم در مورد موارد زیر صحبت کنیم. در ادامه با ما باشید:

  • نحوه ثبت و انتخاب نام دامنه
  • خرید هاست
  • استفاده از گواهینامه ssl برای طراحی سایت فروشگاهی
  • نصب وردپرس
  • نحوه ساخت فروشگاه اینترنتی با ووکامرس
  • چگونگی افزودن محصولات در فروشگاه آنلاین
  • آموزش یادگیری کار با وردپرس و رشد کسب و کارتان

مرحله 1. راه اندازی قالب فروشگاه وردپرس

در ابتدای کار مهمترین موضوع انتخاب یک پلتفرم مناسب است. بزرگترین اشتباه بسیاری از کاربران انتخاب نامناسب پلتفرم فروشگاه آنلاین است.

بهترین پلتفرم برای راه اندازی کسب و کار آنلاین، طراحی سایت با وردپرس است.  وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است. افزونه ووکامرس در وردپرس قوی ترین فروشگاه ساز آنلاین وردپرس است که با بسیاری از افزونه ها در وردپرس هماهنگی دارد.

در این مقاله نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین در وردپرس و نحوه کار کردن با آن را  با استفاده از ووکامرس را آموزش خواهیم داد.

برای طراحی سایت فروشگاهی در ابتدا نیاز به یک نام دامنه مناسب، هاست و خرید گواهی نامه ssl دارید.

نام دامنه آدرس وب سایت شما در اینترنت است. نام دامنه را کاربران در مرورگر خود تایپ می کنند تا بتوانند سایت شما را ببینند.

هاست فضایی است که سایت شما بر روی آن قرار می گیرد. هر سایتی در اینترنت نیاز به هاست دارد.  و برای ساخت فروشگاه اینترنتی حتما ssl  هم خریداری کنید. Ssl  باعث افزایش امنیت سایت می شود و از حمله هکر ها جلوگیری می کند. برای انتخاب نام دامنه می توانید از نام فروشگاهتان استفاده کنید.

مرحله 2 : استفاده از https  برای راه اندازی ssl

سایت وردپرسی نیاز به پیکربندی دارد تا بتواند از حالت http به https  در آید. در صفحه تنظیمات عمومی باید نام سایت خود را از http  به https  تغییر دهید. فراموش نکنید که بر روی دکمه ذخیره نیز کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود. راه اندازی ابتدایی وردپرس شما کامل شده است. اکنون زمان راه اندازی فروشگاه آنلاین است.

مرحله 3 : راه اندازی فروشگاه آنلاین با استفاده از ووکامرس

ووکامرس بهترین فروشگاه ساز آنلاین در بازار است. ووکامرس بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته می شود و به راحتی می توانید با استفاده از آن هر نوع محصولی را بفروشید. کافی است پس از نصب ووکامرس بر روی سایت اقدام به راه اندازی درگاه پرداخت کنید. سپس می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید.

در ابتدا باید افزونه ووکامرس را نصب و راه اندازی کنید. برای نصب ووکامرس وارد پنل وردپرس شوید و در آنجا در قسمت پیشخوان بر روی افزونه ها کلیک کنید در قسمت افزونه ها WooCommerce را جستجو کنید. سپس اینستال را بزنید و ووکامرس را نصب کنید.

سایت دیجی کالا برترین سایت فروشگاه آنلاین در ایران است. ما در طراحی سایت دارکوب  نمونه قالب دیجی کالا را با امکانات چند فروشندگی را طراحی و راه اندازی کرده ایم. در ادامه مقاله در مورد طراحی قالب سایت دیجی کالا و امکانات قالب دیجی کالا کامل صحبت خواهیم کرد.

چند نمونه از بهترین فروشگاه های آنلاین در جهان مانند فروشگاه آنلاین آمازون،  فروشگاه اینترنتی ebay ، فروشگاه والمارت ، فروشگاه آنلاین اتسی و سایر فروشگاه های آنلاین در جهان و در ایران که در دوران کرونا سود بسیار زیادی داشتند.
مرحله 4 : تنظیم درگاه پرداخت آنلاین برای سایت فروشگاهی

در این مرحله باید روش های پرداخت را برای سایت فروشگاه آنلاین تنظیمم کنید. ابتدا اگر لازم است اینماد بگیرید، از سایت اینماد اقدام کنید. سپس بعد از گرفتن اینماد برای راه اندازی درگاه پرداخت به بانکی که می خواهید از آن درگاه بگیرید می روید و درخواست درگاه پرداخت می دهید. درگاه پرداخت برای بانک های ملت، سامان وسایر بانک ها است. البته می توان از درگاه پرداخت زرین پال نیز استفاده کرد که در این صورت نیاز به گرفتن اینماد نیست ولی در هر تراکنش از مقداری کارمزد هم می شود . از این رو گرفتن اینماد برای سایت فروشگاهی بهتر است زیرا هم به عنوان نماد اعتماد سایت است و هم اینکه می  توانید برای درگاه پرداخت بانکی اقدام کنید که مانند زرین پال از مبلغ تراکتش کارمزد کم نکند.

مرحله 5 :  افزودن محصول به فروشگاه آنلاین

  برای افزودن محصول جدید به فروشگاه آنلاین از پنل وردپرس به قسمت محصولات وارد می شویم و بر روی گزینه افزودن محصول جدید کلیک می کنیم.  ابتدا برای محصول یک عنوان و سپس توضیحات محصول و توضیحات کوتاه محصول را وارد می کنیم. یک تصویر به عنوان تصویر شاخص محصول قرار می دهیم . تصویر شاخص را کاربران سایت در صفحه فروشگاه می بینند. اگر محصول چند مورد عکس دارد می توانیم گالری تصاویر برای محصول بسازیم و در قسمت گالری تصاویر قرار دهیم. بهتر است تصاویر محصولات را خودمان عکاسی کنیم و از جایی کپی نکنیم. زیرا عکس کپی هم به شدن برای سئو سایت ضرر دارد و هم اینکه باعث عدم جلب اعتماد کاربران می شود. درقسمت دسته بندی های محصولات، می توانیم دسته بندی ها محصولات را تفکیک کنیم و هر محصول را در دسته بندی مربوط به خودش جایگذاری می کنیم.

برای افزودن محصوب و دسته بندی محصول هیچ محدودیتی وجود ندارد. برای ایجاد یک دسته بندی محصول بر روی Add New Product Category کلیک می کنیم. این قسمت به شما و مشتریان اجازه می دهد به راحتی دسته بندی محصولات را مرتب و مرور کنید.

در صفحه افزودن محصول قسمتی برای افزودن توضیحات کوتاه محصولات است که این قسمت برای زمانی که چند محصول را می خواهیم با هم مقایسه کنیم مناسب است.  محصولات می توانند به صورت ساده یا متغییر باشند. محصولات متغییر دارای ویژگی هستند. اگر محصولی دارای ویژگی های مختلف مانند سایزبندی، رنگ بندی و یا سایر ویژگی ها بود می توانیم محصول متغییر تعریف کنیم.

مرحله 6 : انتخاب قالب وردپرس

برای ظاهر سایت باید قالبی مناسب انتخاب کنید. برای فروشگاه آنلاین قالب باید فروشگاهی باشد. بعد از انتخاب قالب در پنل پیشخوان وردپرس از قسمت نمایش قالب ها ، قالب مورد نظر را انتخاب می کنیم.

قالب دیجی کالا دارکوب

سایت دیجی کالا قوی ترین سایت فروشگاه اینترنتی در ایران است که امکانات بسیاری دارد. قالب دیجی کالا می تواند به عنوان یک نمونه عالی طراحی وبسایت فروشگاهی در نظر گرفته شود. قالب دیجی کالا یک سایت چندفروشندگی است که تقریبا تمام امکاناتی را که یک سایت فروشگاهی لازم دارد در خود جای داده است. در ادامه در مورد قالب سایت آماده فروشگاهی دیجی کالا دارکوب برای طراحی سایت فروشگاه آنلاین صحبت کنیم.

خصوصیات قالب سایت دیجی کالا دارکوب

بسیاری از افراد برای خرید سایت فروشگاهی قالب سایت دیجی کالا را می پسندند و البته بسیاری از افراد برایشان مهم است که دقیقا همان قابلیت و امکانات را نیز داشته باشد. در ادامه ویژگی های سایت دیجی کالا و قالب دیجی کالا دارکوب را بررسی می کنیم که ببینیم چه امکانات و ویژگی هایی دارد که خیلی از افراد را به خود جذب کرده است.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان و آماده

قالب دیجی کالای دارکوب یک نمونه قالب سایت ارزان است. همچنین قالب سایت دیجی کالا چون به صورت آماده است نیازی به زمان ندارد و برای کسانی که عجله دارند بسیار مناسب است. بنابراین این سایت برای کسانی که قصد خرید سایت آماده وردپرس، خرید سایت آماده فروشگاهی ، خرید سایت ارزان و یا خرید سایت فروشگاهی و ارزان را در کمترین زمان دارند توصیه می شود.

ظاهری متفاوت

سایت دیجی کالا دارای ظاهری خاص و متفاوت نسبت به بقیه سایت ها است. ظاهر ساده و زیبای آن باعث کاربرپسند بودن سایت شده است. چیدمان دسته بندی ها در صفحه اصلی، رنگ بندی های محصولات و دسته بندی ها و استفاده از منوی آسان و کاربرپسند همگی از ویژگی های سایت دیجی کالا هستند که این سایت را نسبت به سایت های دیگر متمایز کرده است.

ما در طراحی سایت قالب دیجی کالا دارکوب سعی کرده ایم که تمامی این نکات و ریزه کاری ها را مد نظر داشته باشیم تا بتوانیم سایتی کاربرپسند زیبا و ارزان در کمترین زمان به مشتریان ارائه دهیم.

اگر به دنبال طراحی سایت ارزان ، مقرون به صرفه، آماده و با بیشترین امکانات هستید ما به شما قالب سایت دیجی کالا را توصیه می کنیم.

تجربه کاربری عالی

دقیقا هم در صفحه اصلی و هم در صفحات داخلی تمام محصولات و دسته بندی آنها به گونه ای است که کاربر می تواند به سادگی با آن ارتباط برقرار کند.  بسیاری از کاربران زمانی که قصد خرید آنلاین را دارند از یکسری پیچیدگی های آن بسیار در عذاب هستند. پر کردن فرم های طولانی و اطلاعات غیر ضروری و غیره که واقعا کاربران را کلافه می کند. در نظر گرفتن این نکات برای طراحی سایت اهمیت دارد. این ویژگی ها مربوط به تجربه کاربری سایت است. اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود را دارید و قصد خرید قالب سایت دارید حتما این موارد را در نظر داشته باشید.

قالب سایت دیجی کالا یکی از بهترین قالب های سایت فروشگاهی است که بهترین تجربه کاربری را دارد. ما در دارکوب دقیقا همین موارد را در طراحی قالب دیجی کالا در نظر گرفته ایم. اگر قصد خرید قالب وردپرس و خرید قالب آماده سایت را دارید بهترین گزینه قالب سایت دیجی کالا دارکوب است.

در ساخت این قالب تمامی نکات مربوط به تجربه کاربری سایت، ظاهر سایت و کاربرپسند بودن سایت در نظر گرفته شده است.

شفافیت

اگر در سایت دیجی کالا خرید کرده باشید می دانید که در این سایت برای هر مرحله ای که ممکن است برای کاربر سوال پیش بیاید به طور شفاف پاسخی برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین مادر طراحی قالب سایت دیجی کالا تمامی موارد مربوط به سفاف سازی فرآیند خرید را در نظر گرفته ایم. به این ترتیب کاربران  تجربه یک خرید عالی و کاربرپسند را خواهند داشت.

تعرفه قیمت طراحی سایت شبیه دیجی کالا در دارکوب

تعرفه قیمت طراحی سایت دارکوب از دو میلیون و ششصد هزارتومان به بالا است. تعرفه با توجه به امکانات و نیاز های مشتری متفاوت است. طراحی سایت در دارکوب از پایه راه اندازی می شود.

امکانات اولیه قالب فروشگاهی دیجی کالا

در طراحی قالب سایت دیجی کالا دارکوب یکسری از امکانات در نظر گرفته شده است در ادامه آنها را شرح می دهیم. برخی از این امکانات به صورت عمومی در سایت های فروشگاهی هست و برخی دیگر به عنوان امکانات اضافه بر این قالب هستند.

  • سیستم جستجوی پیشرفته
  • مقایسه محصول
  • پیگیری محصول
  • علاقه مندی ها
  • نظردهی پیشرفته دیجی کالا
  • ارسال پیامک
  • نمودار قیمت
  • ssl

سیستم جستجوی پیشرفته

با استفاده از این سیستم کاربر می تواند در هر دسته بندی از محصولات که هست فیلد های مربوط به آن را جستجو کند.  مثلا در دسته بندی مربوط به پوشاک هستید با استفاده از این سیستم می تواند خصوصیات پوشاک مانند رنگ بندی، سایز بندی وغیره را سرچ کنید.

سیستم مقایسه محصولات

کاربران با استفاده از این سیستم می توانند دو یا چند محصول را با هم مقایسه کنند.

سیستم پیگیری محصول

با استفاده از این سیستم کاربر می تواند هر محصولی را که می خواهد آن را دنبال کند مثلا تغییرات قیمت یا به روزرسانی محصول یا مدل های جدید محصول در بازار را می تواند از طریق خبرنامه دریافت کند.

سیستم نظردهی و امتیاز دهی محصول

کاربرانی که می خواهند نظر خود را ثبت کنند و یا به محصولی که استفاده کرده اند امتیاز بدهند می توانند این کار را انجام دهند.

نمودار قیمت محصول

آخرین قیمت های محصول را به صورت یک نمودار نمایش می دهد که به کاربر این اجازه را می دهد که از آمار قیمت محصول با اطلاع باشد.

ارسال پیامک

سامانه ارسال پیامک برای قالب دیجی کالا وجود دارد که با استفاده ازاین سامانه از ابتدای مرحله خرید تا زمان تحویل کالا و بعد از آن به مشتری از طریق پیلامک اطلاع رسانی می شود.

Ssl

بهتر است که وب سایت های فروشگاهی برای امنیت بیشتر از پروتوکل ssl استفاده کنند. با استفاده از این پروتوکل امکان هک سایت وجود ندارد. همچنین پروتوکل ssl برای بهبود سئوی سایت در موتور های جستجو گر لازم است . زیرا گوگل اهمیت به امنیت وب سایت ها می دهد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز