طراحی قالب سایت از پایه به چه صورت است؟

نوشته شده توسط میلاد سبزی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=28

مجموعه دارکوب
4.5/5 - (22 امتیاز)

تصور می کنم که شما می خواهید ساخت یک وب سایت را برای کسب کارتان سفارش دهید. در مقالات دارکوب زیاد درباره RFP یا همان پروپوزال درخواست طراحی و ساخت وب سایت صحبت کرده ایم. پس بهتر است با هم مروری بر مراحل سفارش و طراحی و توسعه سایت داشته باشیم. شما به عنوان سفارش دهنده وب سایت احتیاجات، اهداف، مشکلات و برنامه مورد نظر خود را برای توسعه یک وب سایت جدید یا باز طراحی یک وب سایت قدیمی را به طور مدون به شکل یک RFP در آورده آن را برای چند شرکت طراحی وب سایت معتبر ارسال می کنید. شرکت طراح در پاسخ RFP شما، برنامه و یا پروپوزال خود را ارائه می دهد و شاید لازم باشد در این میان یک یا چند جلسه با شرکت طراح وب سایت صحبت کنید تا اهداف و شکل نهایی وب سایت با جزئیات آن کاملا مشخص شود. و پس از عقد قرارداد کار طراحی وب سایت آغاز می گردد.

در طراحی وب سایت یکی از تصمیماتی که شما و طراح وب سایت با آن مواجه هستید انتخاب قالب وب سایت است. ما در دارکوب گالری بزرگی از قالب ها را در اختیار داریم که مشتریان ما می توانند از میان آنها یکی را انتخاب نمایند. یا اینکه ما به درخواست آنها قالبی به شکل و طراحی کاملا جدید ایجاد می کنیم. در هر دو صورت ما در دارکوب از قالب آماده استفاده نکرده و به اصطلاح قالب ها را از نقطه صفر تا صد می نویسیم و قالب های گالری تنها برای ارائه نمونه و تصور داشتن از شکل نهایی کار است که به وجود آمده است.

چرا از قالب آماده استفاده نمی شود؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا ما در دارکوب از قالب آماده استفاده نمی کنیم. چون طی سال ها تجربه در زمینه طراحی وب سایت و سئو، ما دریافتیم که استفاده از قالب آماده علیرغم سریع و ارزان بودن برای یک طراحی حرفه ایی و آینده دار شاید مناسب نباشد.

در روش استفاده از قالب های آماده، مشتری یک قالب را از فروشگاه قالب انتخاب کرده و برنامه نویس یا همان طراح وب سایت آن را برای یک مشتری خاص سفارشی می کند. از آنجایی که این طرح آماده است و برنامه نویسی های اصلی آن انجام شده است، زمان کمتری برای توسعه وب سایت نهایی صرف می شود در نتیجه هزینه تمام شده وب سایت پایین تر است. این قالب های آماده به علت تنوع زیاد و مشخص بودن شکل محصول نهایی نیز برای برخی طراحان و صاحبان وب سایت جذاب است.

اما مسائل استفاده از قالب آماده چیست؟ تعداد قالب های آماده در اینترنت بسیار زیاد است. برخی از آنها رایگان بوده و برخی تا چند صد دلار قیمت دارند. گاهی همین فراوانی انتخاب را مشکل می کند. اما مسئله از آنجایی است که اغلب این قالب های آماده رمز گذاری شده اند. شما می توانید از این قالب ها استفاده کنید اما برای برخی از تغییرات نیاز به اجازه طراح اصلی قالب می باشد که ممکن است وی کسی به غیر از شرکت طراح وب سایت شما باشد. که این برای یک طراح حرفه ایی محدودیت به حساب می آید. و این مسئله حتی می تواند بر روی سئو و تنظیمات مورد نیاز آن در وب سایت حتی تاثیر منفی بگذارد.

از سوی دیگر قالب های آماده می توانند حاوی کد های ناخواسته باشند که بعضا می توانند مخرب بوده یا مسائل امنیتی را در پی داشته باشند. ما در دارکوب پیش از این نیز در این باره صحبت کرده ایم. بنابراین ما برای کیفیت، امنیت و آزادی عمل در توسعه و دستکاری های آینده قالب وب سایت از قالب آماده استفاده نکرده و قالب ها را به سفارش و انتخاب مشتری از پایه کدنویسی و توسعه می دهیم.

بنابراین مشتری قالب مورد نظر خود را از گالری انتخاب کرده و ما آن را از پایه کد نویسی می کنیم و یا از نو قالبی را طراحی و سپس کدنویسی می نماییم.

مجموعه دارکوب

توسعه قالب از روی گالری قالب ها

اگر مشتری از میان قالب های موجود در گالری قالب ها یکی را برای وب سایت خود انتخاب کند یا بخواهد وب سایتی شبیه به یکی از سایت های موجود در اینترنت توسعه دهد، توسعه قالب وب سایت با کدنویسی آن آغاز می شود. در این حالت برنامه نویس قالب انتخاب شده را از پایه برای یک مشتری خاص نوشته و به مشتری ارائه می دهد. در این میان ممکن است برخی تغییرات نیز در قالب به درخواست مشتری انجام شود. و پس از نهایی شدن قالب مرحله درج اطلاعات آغاز می گردد که این عملیات ممکن است طبق توافق توسط شرکت طراح وب سایت و یا صاحب وب سایت انجام گیرد. توجه داشته باشید که شکل کلی قالب باید پیش از کدنویسی نهایی شود، چون گاه تغییر در قالب توسعه داده شده می تواند بسیار زمان بر و هزینه بر باشد.

توسعه قالب از روی طراحی

اگر مشتری از میان نمونه های موجود در گالری قالب ها یکی را انتخاب نکند و یا وب سایت نمونه ایی را در نظر نداشته باشد، که قالب وب سایت جدید از روی آن ساخته شود، حال می توان از یک طراح گرفیست وب سایت برای ایجاد یک قالب نو کمک گرفت.

روش کار به این صورت است که صاحب وب سایت به همراه طراح وب سایت با یکدیگر نسبت به اهداف و سلیقه مشتری قالبی را طراحی می کنند. این طراحی ابتدا به صورت یک فایل تصویری است که شکل قالب و المان های آن مانند جایگاه تصاویر، لوگو، متن، صفحات مختلف و غیره در آن مشخص شده است. تمام طراحی ها و تصمیم گیری ها بر روی این فایل تصویری انجام می گیرد و تنها پس از نهایی شدن طراحی است که مرحله برنامه نویسی آغاز می گردد. زیرا تغییر یک فایل تصویری (با فرمت JPEG و یا PSD) بسیار ساده تر و سریع تر از تغییر کد های یک قالب برنامه نویسی شده است. بنابراین باید پیش از شروع کد نویسی تمامی تصمیمات درباره قالب بندی سایت گرفته شود تا از دوباره کاری و صرف هزینه و زمان اضافی برای تغییر کد های قالب سایت جلوگیری گردد.

البته گاهی مشتریان ما خود اقدام به ایجاد فایل PSD که در آن طراحی قالب سایت مشخص شده است می کنند. البته این کار نیاز به تجربه و دانش نیز دارد. که معمولا شخص طراح یا گرافیست وب باید با برنامه فتوشاپ و طراحی وب سایت آشنایی و تجربه کافی را داشته باشد.

فایل PSD چیست؟

PSD یک فرمت فایل فتوشاپ است که برای طراحی به جهت توسعه وب سایت بسیار مناسب می باشد. البته این نوع فایل توسط سایر برنامه ها مانند Corel  و GIMP نیز قابل ویرایش می باشد. با این حال فتوشاپ برای کار با این نوع فایل بهترین برنامه شناخته شده است که با آن می توانید با کلیه امکانات مانند لایه ها و امکانات حرفه ایی کار کنید.

طراح وب سایت یا گرافیست می تواند با کمک فتوشاپ یک فایل PSD ایجاد نماید که در آن شکل و قالب سایت در لایه ها، صفحات و فلدر ها سازمان دهی شده است. اگر چه ممکن است این فایل برای کسانی که با فتوشاپ آشنایی ندارند پیچیده به نظر آید اما طراحی و سازماندهی با کمک این فایل باعث می شود که صفحات به شکل قابل فهمی برای برنامه نویس و صاحب وب سایت ایجاد شوند، در نتیجه ویرایش و تجدید نظر در آن بسیار ساده تر خواهد بود.

بنابراین اگر شما به عنوان سفارش دهنده وب سایت می خواهید که خود یا گرافیست شرکت شما قالب سایت را طراحی کند و یا گرافیست شرکت توسعه دهنده وب این کار را انجام دهد، ابتدا قالب را به صورت یک فایل تصویری با کمک فتوشاپ ایجاد می شود و پس از تجدید نظر ها و نهایی شدن طرح است که کار کدنویسی قالب و ایجاد آن برای محیط وب آغاز می گردد.

مرحله کدنویسی قالب وب سایت

پس از نهایی شدن طرح قالب وب سایت نوبت به پیاده سازی آن با کد یا به اصطلاح برنامه نویسی می رسد. در توسعه وب سایت تکنولوژی یا زبان های برنامه نویسی زیادی به کار می رود. اول از همه باید نسبت به پروژه، سیستم مدیریت محتوا یا CMS را انتخاب نمود. CMS سیستمی را به طراح و مدیر وب سایت ارائه می دهد که با کمک آن می توان یک وب سایت را طراحی، توسعه، مدیریت و نگهداری نمود. از معروف ترین CMS ها می توان به وردپرس، جوملا و دروپال اشاره کرد که هر کدام برای نوع و اندازه متفاوتی از وب سایت ها مناسب می باشد.

در توسعه قالب نیز از زبان ها و تکنولوژی های دیگری نیز استفاده می شود. از معروف ترین آن ها می توان به HTML، CSS، Javascript، Bootstrap، Angular و غیره اشاره کرد.

برنامه نویس از روی فایل PSD یا نمونه قالب انتخاب شده شروع به توسعه قالبی جدید با استفاده از زبان ها و تکنولوژی های وب (برای هر مشتری) می کند. این مرحله از کار می تواند نسبت به اندازه پروژه از چند روز یا حتی تا چند هفته به طول بیانجامد.

درج اطلاعات در وب سایت

پس از طراحی قالب و سپس توسعه آن توسط برنامه نویس نوبت به درج اطلاعات می رسد. همانطور که گفتم این مرحله از کار می تواند نسبت به توافق صورت گرفته توسط شرکت طراح وب سایت و یا صاحب وب سایت صورت گیرد.

اما محتوای وب سایت از کجا می آید؟ تهیه محتوا و درج آن در وب سایت مرحله ایی جدا از طراحی وب سایت به حساب می آید. معمولا تهیه محتوای وب سایت از لوگو گرفته تا مقالاتی که برای بازاریابی محتوا در سایت قرار می گیرند به عده صاحب وب سایت است. اما ما نیز در دارکوب این خدمات را برای برخی از وب سایت ها نسبت به توافق انجام شده ارائه می نماییم.

بهترین روش طراحی قالب سایت

طراحی وب سایت به طور کلی به دو صورت برنامه نویسی و یا از طریق نرم افزار های مختلف انجام می شود. بهترین روش طراحی قالب سایت شاید برای هر کسی به نوعی تعبیر شود. برای اینکه بتوانید بهترین روش طراحی قالب سایت را انتخاب کنید بایستی به مهارت ها و دانش خود از طراحی وب سایت توجه داشته باشید. احتمالاً برای یک برنامه نویس بهترین روش طراحی قالب سایت کدنویسی است اما برای کسی که دانش برنامه نویسی ندارد بهترین روش طراحی قالب سایت استفاده از نرم افزار های مختلف است

چرا طراحی وب سایت مهم است؟

طراحی وب سایت باعث اعتبار بیشتر کسب و کار شما می شود. طراحی وب سایت مانند یک پل ارتباطی میان شما و کاربرانتان است. طراحی وب سایت یک کانال بازاریابی جدید است. کسب و کار های مختلف با طراحی وب سایت می توانند به صورت 24 ساعته فروش آنلاین داشته باشند. مدیران مشاغل با طراحی وب سایت می توانند کاربرانی از سراسر دنیا داشته باشند. کارفرمایان با طراحی وب سایت می توانند به صورت دائمی به تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات کسب و کار خود بپردازند.

طراحی قالب سایت چیست؟

شاید برایتان سؤال شده باشد طراحی قالب سایت چیست؟ طراحی قالب سایت یکی از مهمترین بخش های طراحی وب سایت حرفه ای است. قالب وب سایت ظاهر وبسایت شما است. مانند دکور یک فروشگاه! طراحی قالب سایت یعنی مشخص کردن اینکه هر المان در کجا قرار بگیرد و یا رنگ و لعاب وبسایت چگونه باشد. در طراحی قالب سایت حرفه ای موضوعات مختلفی مطرح هستند. مثلاً سرعت بارگذاری قالب سایت، ریسپانسیو بودن، سئو فرندلی بودن، سازگاری با مرورگر های مختلف و …. طراحی قالب سایت یک کار تخصصی است. اگر می خواهید طراحی قالب سایت انجام دهید بهتر است دوره آموزش طراحی قالب سایت را بگذرانید و با مفاهیم مختلفی که در طراحی قالب سایت وجود دارند آشنا شوید.

آموزش طراحی قالب سایت

وقتی کاربری وارد وبسایت شما می شود اولین چیزی که توجه او را جلب می کند قالب سایت است. یک قالب سایت مناسب و زیبا براحتی می تواند کاربران را جذب کند. ظاهر سایت کاربر پسند و قابل درک در ماندگاری بیشتر کاربر در طراحی وب سایت شما بسیار مؤثر است.

با آموزش طراحی قالب سایت با کدنویسی و یا با نرم افزار های مختلف قادر خواهید بود خودتان طراحی قالب سایت انجام دهید و هر آنچه که کارفرما می خواهد را در وبسایت پیاده سازی نمایید. در آموزش طراحی قالب سایت مباحث مختلفی مانند html و css، bootstrap، jquery و … آموزش داده می شود. آموزش طراحی قالب سایت با html و css اولین گام برای تبدیل به طراح سایت شدن است. آموزش طراحی قالب وب سایت با html و css بیس طراحی وبسایت است. با آموزش طراحی قالب سایت با html و css و به صورت پروژه محور می توانید تغییرات گرافیکی در طراحی سایت ایجاد کنید و نهایتاً به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل شوید. اگر می خواهید به یک توسعه دهنده ی فرانت اند تبدیل شوید باید با آموزش طراحی قالب سایت با html و css شروع کنید. اگر می خواهید طراحی سایت را به صورت تمام و کمال یاد بگیرید باید html و css را به طور کامل بدانید.  برای آموزش طراحی قالب سایت در صورت تمایل می توانید از دوره های آموزش طراحی قالب سایت آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب برگزار کننده ی دوره آموزش طراحی قالب سایت به صورت حرفه ای می باشد. دانشجویان پس از گذراندن دوره آموزش طراحی قالب سایت فرصت استخدام در شرکت دارکوب را دارند. شرکت دارکوب از علاقه مندان طراحی سایت دعوت به همکاری می نماید.

اعضای شرکت دارکوب

طراحی قالب سایت با فتوشاپ

یکی دیگر از روش های طراحی سایت، طراحی قالب سایت با فتوشاپ است. فتوشاپ یکی از نرم افزار های قدرتمند طراحی گرافیکی وبسایت است. طراحی قالب سایت با فتوشاپ بسیار ساده تر از کدنویسی است. با فتوشاپ به سادگی می توان قسمت های مختلف گرافیکی وبسایت را طراحی کرد و سپس آنها با استفاده از کدنویسی به یک صفحه وب تبدیل کرد.

به طور کلی طراحی سایت با فتوشاپ به منظور پیاده سازی ایده نهایی برای طراحی وب سایت می باشد، این کار کمک میکند تا ایده ها، نوع رنگ بندی و چیدمان وب سایت خود را بر روی نرم افزار فتوشاپ پیاده سازی کنیم، و با تغییر المان ها، رنگ ها و بخش های مختلف در فتوشاپ راحت تر به طرح دلخواه خود برسیم. همچنین هنگامی که یک طرح نهایی از قالب خود داشته باشیم خیلی زود تر به نتیجه دلخواه خود میرسیم و دیگر لازم نیست با کد نویسی زمان زیادی صرف آزمون خطا کردن بخش های مختلف وب سایت کنیم، و به راحتی میتوانیم طراحی قالب در فتوشاپ را انجام دهیم.

چرا آموزش طراحی سایت با فتوشاپ؟

با آموزش طراحی سایت با فتوشاپ می توانید براحتی تغییراتی که می خواهید را بدون اینکه درگیر کد ها شوید ایجاد کنید. با آموزش طراحی سایت با فتوشاپ می توانید یک طرح اولیه از وبسایتی که می خواهید ایجاد کنید و به کارفرما ارائه نمایید. اینگونه مشتری می تواند درک بهتری از طراحی سایتی که می خواهد تحویل بگیرد داشته باشد. بعلاوه شما نیز به عنوان طراح سایت بهتر متوجه می شوید که خواسته های مشتری از طراحی وب سایت چیست. آموزش طراحی سایت با فتوشاپ مراحل مختلفی دارد. برای آموزش طراحی سایت با فتوشاپ در صورت تمایل می توانید از دوره آموزش طراحی سایت با فتوشاپ آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از بروزترین تجهیزات آموزشی برگزار کننده دوره آموزش طراحی سایت با فتوشاپ به صورت حضوری و آنلاین می باشد.

طراحی قالب سایت با bootstrap

یکی دیگر از روش های طراحی قالب سایت، طراحی قالب سایت با boostrtarp است. Bootstrap در واقع یک فرم ورک است که کد های مختلفی با زبان های html و css و jquery دارد. bootstrap یک ابزار کار است که کار طراحی سایت را ساده تر کرده است. با bootstrap قابلیت ها مختلف در طراحی وب سایت مانند منوها، دکمه ها و …. را می توان پیاده سازی کرد. طراحی قالب سایت با bootstrap طرفداران زیادی  دارد. زیرا bootstrap رایگان است. یادگیری آن راحت تر است. امکانات مختلف را می توان پیاده سازی کرد و …. طراحی قالب سایت با bootstrap میانبر های زیادی دارد که باعث صرفه جویی در زمان و انرژی طراح وب سایت می شود. طراحی قالب سایت با bootstrap اگرچه بسیار جذاب است اما برای افراد مبتدی گزینه مناسبی نیست. اگر چیزی از زبان نشانه گذاری html نمی دانید می توانید از وردپرس و یا سایر سایت ساز ها برای طراحی قالب وب سایت استفاده نمایید.

قالب وردپرس چیست؟

قالب وردپرس اسکلت طراحی سایت وردپرس شما را می سازد. در قالب وردپرس می توانید مشخص کنید که وبسایت شما چگونه به نظر برسد. وردپرس حاوی انواع و اقسام قالب سایت است. اغلب قالب وردپرس ها ریسپانسیو و سئو فرندلی هستند. برای خرید قالب وردپرس هم می توانید از وب سایت رسمی وردپرس استفاده نمایید و هم از وبسایت هایی که خدمات خرید قالب وردپرس ارائه می دهند. قالب های وردپرس دارای انواع مختلفی هستند و هرکدام مناسب حوزه کاری متفاوتی می باشند. انواع قالب های وردپرس شامل موارد زیر می باشد:

قالب شرکتی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس یکی از پر کاربرد ترین قالب های وب سایت به حساب می آید و برای شرکت های خدماتی، سازمان ها، ادارات و … مورد استفاده قرار میگیرد. در این نوع از قالب ها اطلاعات مربوط به شرکت، نمونه کار ها، پروژه ها و محصولات قرار میگیرد. همچنین قالب های شرکتی امکان اضافه کردن بخش فروشگاهی را هم دارند.

قالب فروشگاهی وردپرس

قطعا برای هر کسب و کاری حضور در فضای اینترنت میتواند بسیار مفید باشد و باعث رشد تعداد مشتریان شود. قالب فروشگاهی وردپرس این امکان را به کاربران میدهد تا محصولات و خدمات خود را در فضای مجازی با داشتن وب سایت به فروش برسانند. این نوع از قالب ها مناسب کسب و کار هایی می باشد که محصولات یا خدماتی را به فروش میگذارند و نیاز به درگاه پرداخت آنلاین دارند.

قالب خبری وردپرس

قالب خبری وردپرس برای راه اندازی خبر گذاری های آنلاین استفاده می شود، و مناسب برای مشاغلی مانند: خبرگذاری ها، روزنامه ها، مجلات و … می باشد. با نصب قالب خبری به راحتی یک وب سایت خبری در اختیار خواهید داشت.

قالب آموزشگاهی وردپرس

این نوع از قالب ها میتواند برای آموزشگاه ها و موسسات آموزشی بسیار مفید باشد، به دلیل اینکه امکان برگزاری کلاس های آموزشی به صورت آنلاین را در اختیار کاربران قرار میدهد. با استفاده از قالب آموزشگاهی وردپرس میتوانید کلاس های آموزشی خود را به بهترین شکل به صورت مجازی برگزار نمایید تا افراد مختلف در سرتا سر دنیا بتوانند از این کلاس ها استفاده نمایند.

قالب شخصی وردپرس

اگر شما هم در حوزه کاری خاصی فعالیت می کنید و می خواهید اطلاعات و حرفه خود را در اینترنت به دیگران معرفی کنید و با آن ها به اشتراک بگزارید، این قالب میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. قالب های شخصی به شما این امکان را می دهند تا رزومه کاری خود، اطلاعات شخصی، مهارت ها و سوابق تحصیلی خود را در آن منتشر نمایید.

طراحی قالب وردپرس

با طراحی قالب وردپرس می توانید وبسایتی داشته باشید دقیقاً مطابق با نیاز های تجاریتان. قالب های آماده گاهی امکاناتی دارند که شما نیاز ندارید و یا ممکن است امکاناتی که شما می خواهید را نداشته باشند که هر دو مورد خوب نیست. اما با طراحی قالب وردپرس می توانید وبسایتی داشته باشید با عملکرد هایی که می خواهید. طراحی قالب وردپرس چندان سخت نیست. با آموزش طراحی قالب وردپرس می توانید تبدیل به یک طراح وب سایت حرفه ای شوید که قادر است هر نوع طراحی قالب وردپرسی انجام دهد. برای آموزش طراحی قالب وردپرس در صورت تمایل می توانید از دوره های آنلاین و یا حضوری آموزش طراحی قالب وردپرس آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید.

خرید قالب وردپرس

امروزه وب سایت های زیادی هستند که قالب های رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهند، این قالب ها برای کسب و کار های تازه کار میتواند مفید واقع شود اما قالب های آماده کیفیت خوبی ندارند و نمیتواند رضایت مشتریان را جلب نمایند. به همین خاطر استفاده از این قالب ها پیشنهاد نمی شود و اگر به دنبال این هستید تا وب سایتی با کیفیت و منحصر به فرد داشته باشید بهتر است از قالب های رایگان استفاده نکنید و قالب های وردپرس را از شرکت های معتبر خریداری نمایید. خرید قالب سایت خوب و با کیفیت دارای نکات مهمی می باشد و در صورتی که این نکات رعایت نشود قطعا با مشکلات زیادی رو به رو خواهید بود. این نکات شامل:

  • Responsive بودن قالب
  • پشتیبانی قالب از افزونه های مورد استفاده
  • سرعت بارگزاری مناسب و سئو محور بودن
  • قیمت مناسب
  • پشتیبانی قالب وردپرس
  • امکان سفارشی سازی و تغییر بخش های مختلف قالب

با رعایت نکات گفته شده می توانید قالبی با کیفیت و مناسب برای کسب و کار خود خریداری کنید. برای خرید قالب وردپرس بهتر است از شرکت های معتبر و با سابقه استفاده نمایید تا بهترین خدمات را به شما ارئه نمایند. شرکت طراحی وب سایت دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نموده است و با بیش از بیست سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت بهترین گزینه برای خرید قالب وب سایت می باشد. این مجموعه تمامی قالب های خود را از پایه برنامه نویسی می نماید و از کد ها و قالب های آماده استفاده نمی نماید، همین امر باعث شده تا قالب های مجموعه دارکوب سرعت بارگزاری مناسبی داشته باشند. همچنین این مجموعه تعداد زیادی از قالب ها را در اختیار کاربران قرار داده است تا قالب مناسب با حوزه کاریشان را انتخاب نمایند. برای سفارش طراحی قالب وب میتوانید از طریق شماره های موجود در وب سایت تماس برقرار کنید و یا از طریق پشتیبانی 24 ساعته و هفت روزه سفارش خود را ثبت نمایید.

مجموعه دارکوب

طراحی سایت اختصاصی

منظور از طراحی سایت اختصاصی این است که کد های طراحی وب سایت کاربر از ابتدا نوشته می شود. طراحی سایت اختصاصی منجر به طراحی وب سایتی کاملاً جدید می شود. طراحی سایت اختصاصی طراحی گرافیکی منحصر به فردی دارد. امنیت طراحی سایت اختصاصی بالاست. طراحی سایت اختصاصی کاملاً مطابق با نظر مشتری انجام می شود. طراحی سایت اختصاصی ویژگی های بسیار خوبی دارد اما نسبت به طراحی سایت وردپرسی گرانتر است. طراحی سایت اختصاصی برای پروژه های بزرگ بهتر است. برای طراحی سایت اختصاصی و یا طراحی سایت وردپرس در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی وب سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه کار ارائه دهنده ی انواع خدمات طراحی وب سایت، سئو سایت و …. برای انواع مشاغل می باشد.

کلام آخر

در طراحی وب سایت از پایه آن چیز که بیشترین اهمیت را دارد برنامه نویسی آن است. شاید تمام هدف برای توسعه یک قالب همین کیفیت برنامه نویسی و سفارشی بودن آن برای هر وب سایت می باشد. برای همین است که توسعه یک وب سایت بدون استفاده از قالب آماده ارزش پیدا می کند و می تواند به توسعه و انعطاف پذیری سایت در آینده نیز کمک نماید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز