ساخت وب سایت در یک روز کاری

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
ساخت وب سایت در یک روز
ساخت وب سایت در یک روز

یکروز زمان بسیار کمی می باشد و طراحی وب سایت از پایه در این زمان ممکن نیست و تنها می توان وب سایت خرید و یا از قالب های آماده موجود استفاده نمود. در این مقاله روش اول یعنی خرید قالب را برای شما بیان می نمایم که در این روش در کنار سرعت بالا، کیفیت بالا را همچنین خواهد داشت و همچنین با توجه به تنوع بالای قالب ها و سایت های قرار داده شده برای فروش در فروشگاه های قالب وب سایت می توانید وب سایت دقیقا منطبق بر اساس نیازهای خود انتخاب نمایید.

دارکوب روش جدیدی برای طراحی سایت فوری ارائه نموده است که توضیحات مربوط به آن را در این صفحه مطالعه نمایید.

 

دو سایت معتبر فروش قالب و وب سایت کامل به نام های TemplateMonster و ThemeForest وجود دارند که قالب های و سایت های فراوانی برای فروش در این سایت ها قرار داده شده اند و تمامی قالب ها و سایت ها دموی اجرا شده دارند و می توانید صفحه اول و تمامی صفحات داخلی وب سایت را مشاهده نمایید. همچنین در صورتی که قصد خرید یک وب سایت به طور کامل داشته باشید به عنوان مثال قصد ساخت فروشگاه اینترنتی را داشته باشید می توانید این نوع وب سایت ها را در این فروشگاه ها برای خرید بیابید.

برای آنکه انتخاب درستی داشته باشید بهتر است با کارشناسان دارکوب مشاوره نمایید تا از وب سایت خود بهترین نتیجه را بگیرید. پس از انتخاب قالب و یا وب سایت کافی است شماره قالب را به دارکوب اعلام نموده تا دارکوب قالب مورد نظر را بررسی و در صورت تایید برای شما خریداری نمایید. هزینه خرید قالب دو برابر قیمت قالب به ریال می باشد. برای خرید قالب توسط دارکوب می بایست قبل از خرید مبلغ خرید قالب توسط کارفرما پرداخت گردد.

پس از خرید قالب می بایست سفارشی سازی گردد و لوگو و تصاویر و مطالب کارفرما در وب سایت قرار داده شود و در صورت نیاز وب سایت فارسی سازی شود. هزینه هر بخش به صورت جداگانه اعلام در بخش زیر آمده است:

  • هزینه فارسی سازی قالب در صورتی که قالب نسخه فارسی نداشته باشد در حدود دو میلیون ریال می باشد.
  • هزینه سفارشی سازی قالب شامل قرار دادن لوگو و تصاویر هدر و گرافیک های اولیه لازم نیز در حدود دو میلیون ریال می باشد.
  • هزینه درج اطلاعات وب سایت برای هر زبان نیز جداگانه در حدود پنج میلیون ریال می باشد.

دقت نمایید درج اطلاعات را کارفرما می تواند خود به عهده گیرد که در این روش کارفرما می تواند پس از آموزش در دفتر دارکوب که هزینه آن پانصد هزار ریال می باشد مطالب داخل وب سایت را از طریق کنترل پانل وب سایت بارگذاری نماید. کلیه موارد لازم در وب سایت بر اساس استانداردهای روز انجام می گردد و پس از راه اندازی وب سایت می بایست امن سازی گردد که هزینه آن پانصد هزار ریال می باشد و برای یکسال پشتیبانی گردد که هزینه آن جداگانه یک میلیون ریال می باشد. در صورت نیاز به ثبت دامنه و اختصاص هاستینگ نیز هزینه آن به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

مدت زمان خرید قالب از وب سایت 1 ساعت می باشد و مدت زمان لازم برای نصب و راه اندازی در حدود 2 ساعت می باشد و همچنین زمان لازم برای سفارشی سازی قالب و انجام موارد لازم در وب سایت نظیر فارسی سازی در حدود 4 ساعت می باشد. زمان لازم برای درج اطلاعات وب سایت نیز با توجه به میزان اطلاعات وب سایت متغییر است اما زمان تقریبی چیزی در حدود 8 ساعت می باشد. وب سایت توسط دو کارشناس و طراح وب پیاده سازی می گردد و پس از یک روز کاری قابل تحویل می باشد.

با توجه به آماده بودن قالب زمان برای ویرایش قالب هدر نمی رود ولی در صورت نیاز به ویرایش قالب امکان آن وجود دارد که البته هزینه آن جداگانه محاسبه می گردد.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز