آیا می توان با تعرفه ای ارزان وب سایت حرفه ای داشت؟

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

چند نکته ضروری برای طراحی وب سایت مقرون به صرفه

یک نقطه واضح و مختصر

به طور خلاصه توجه یک کابر وب سایت به مطالب بسیار کم است و در عرض کمتر از 10 ثانیه تصمیم می گیرد که در سایت بماند یا سایت را ترک کند. این زمان زیادی برای جذب بازدید کننده شما نیست و به طور موثر برای کاربر مشخص می کند که شما چه کسی هستید ،چه کار می کنید ، و مهمتر از همه، چرا باید آنها را انتخاب کنید که با آنها کار کنید.

اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات مهم به صورت واضح نوشته شده و به طور برجسته در صفحه اصلی شما قرار می گیرد.


مقالات مرتبط

فراخوانی دقیق به عملکردها

وقتی بازدیدکنندگان به سایت شما می آیند چه کار می کنید؟ لیستی از این اهداف را ایجاد کنید و سپس مشخص  کنید چه کار می کنید که بازدید کنندگان خود را تشویق کنید که به مشتری تبدیل شوند و به فروش موفق برسید.

برخی از اقدامات برای تماس با شما که باید در نظر بگیرید مانند قرار دادن شماره تلفن شما در گوشه سمت راست صفحه ، که شامل جزئیات تماس های شما در پایین صفحه یا نوار کناری سایت خود می باشد.

صفحه «درباره ما» که یک رابطه را ایجاد می کند

از صفحه درباره ما استفاده کنید و از این مکان به عنوان راهی برای ایجاد شرکت خود در رقابت استفاده کنید. تمرکز بر آنچه شما را ویژه و منحصر به فرد می کند، از جمله هر راه که شما در خدمات مشتری برتر است.

می توانید فهرستی از اعضا به همراه جزئیات آنها را در این صفحه اضافه کنید، این امر به بازدید کنندگان این امکان را می دهد که آنها را به عنوان افراد واقعی پیدا کنند و اگر تمایل داشتند با آنها ارتباط برقرار کنند.

محتوای متداول، با کیفیت

محتوای وب سایت شما بخش اصلی بازاریابی شماست. همیشه باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشد و بدون خطاهای گرامری و املایی باشد.

محتوای شما نیز باید واضح باشد، و به طور واضح هویت شرکت شما و نام تجاری شما را بیان کند.

یک طراحی جذاب

ایجاد یک مکان در اینترنت که واقعا لذتبخش برای بازدیدکنندگان است. طراحی وب سایت شما باید با نام تجاری و طراحی لوگو شما هماهنگ باشد، چه متحیرکننده باشد چه رنگارنگ، یا براق یا یک دست و صاف باشد.

رنگ ها،  طرح ها و عناصر طراحی مانند دکمه ها، گرافیک ها و منوها می تواند تأثیر کلی یک بازدیدکننده از شرکت شما بگذارد.

تجربه بازدید بصری

هنگامی که شما در مورد وب سایت خود فکر می کنید، باید انگیزه ها و نیازهای مشتریان همیشه باید در جلو ذهن شما باشد.

سعی کنید سوالاتی را که ممکن است آنها داشته باشند به خوبی پاسخ دهید  اطمینان حاصل کنید که پاسخ ها به سادگی و به راحتی در درسترس خواهد بود و مشکلات آنها را پاسخگو می باشد.

طراحی واکنشگرا

با افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب سایت،  بازدیدکنندگان می خواهند که از طریق تلفن همراه هم از به محتوای شما دسترسی داشته باشند ، وبسایت شما باید در همه نوع اندازه صفحه نمایش خوب باشد.

ساده ترین راه برای انجام این کار این است که مطمئن شوید که وبسایت شما واکنشگرا است، به این معنی که به صورت اتوماتیک نسخه ای را ارائه می دهد که به طور مطلوب در دستگاه خود نمایش داده می شود.

پلتفرم امن و پایدار

پلتفرمی که شما برای ساخت وب سایت خود انتخاب می کنید، باید به نحوی باشد که هم کارکنان و هم مشتریان بتوانند با آن تعامل برقرار کنند ، بنابراین باید عملکرد خوبی داشته باشد.

تیم فروش و بازاریابی شما باید بتواند به سرعت و به آسانی محصولات، محتوا و سایر منابع را اضافه کند  و همچنین تغییرات و ویژگی های جدید را بدون هیچ زحمتی اجرا کند.

بازدیدکنندگان باید از یکپارچگی بر روی سایت شما لذت ببرند به طوری که با هیچ تاخیر، خطا یا خرابی مواجه نشوند.

یک راه حل مناسب این است که به دنبال یک سیستم مدیریت محتوا باشید  که به خوبی عمل کند ، یک شبکه پشتیبانی مناسب داشته باشد و توسط سازندگان به طور فعال حفظ و به روز شود.

یک شرکت طراحی وب بزرگ

یک شرکت طراحی سایت حرفه ای می تواند تمام اضطراب های شما جهت طراحی سایت حرفه ای ،  سئو وب سایت، بازاریابی محتوا و تبدیل بازدید کننده به مشتریان ، پلتفرم مناسب و امن و سیستم مدیریت محتوا مناسب از بین  ببرد.

یک شرکت طراحی سایت حرفه ای با نمونه کارهای متنوع و موفق که می تواند شما را هر چه بیشتر به اهدافی که دارید برساند و تمامی سوالات شما را پاسخگومی باشد حتی اگر این مربوط به جزئیات  و یا مربوط به قیمت آنها باشد. می تواند تغییرات گسترده ای در قیمت گذاری بین شرکت های طراحی وب مختلف وجود داشته باشد و مسلما یک شرکت حرفه ای  با توجه به بودجه شما و سرمایه گذاری شما بهترین نوع خدمات را به شما ارائه می دهد.

اکنون وقت آن است که با یک انتخاب صحیح یک شرکت حرفه ای برای داشتن وب سایت حرفه ای را جهت رونق کسب و کار خود انتخاب کنید. جهت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمائید.

طراحی وب سایت ارزان

افراد گمان می کنند  که وب سایت ارزان به معنی داشتن یک وب سایت بی کیفیت می باشدکه از سال 1998 بروز رسانی نمیشود ولی در حقیقت اینطور نمی باشد! زمانی که شما از یک وب سایت ارزان قیمت استفاده می کنید متوجه خواهید شد که نه تنها آن به معنی یک وب سایت بی کیفیت نمی باشد بلکه یک وب سایت ارزان می تواند  عالی باشد و  مهم تر از همه مناسب ترین راه حل برای نیازهای تجاری و بودجه شما می باشد.

اگر شما یک کسب و کار کوچک و متوسط دارید، احتمالا به دنبال طراحی ارزان وب سایت هستید در حالی که شما به تمام امکانات خاصی نیاز ندارید، می خواهید اولین تاثیری را که برای مشتریان بالقوه ایجاد کنید و مهم ترین هدف شما این است که محصول خود را به فروش برسانید.

ما معتقدیم که هر کسب و کار کوچک باید یک وب سایت عالی داشته باشد. ما معتقدیم هزاران دلار برای شروع  یک وب سایت یک بودجه و سرمایه گذاری منطقی برای بسیاری از کسب و کار ها نمی باشد. ما معتقد هستیم که یک وب سایت عالی نیازی به صرف هزینه بالا نمی باشد بلکه یک قیمت معقول برای وب سایت به این معنی است که بسیاری از کسب  و کار های کوچک توانایی تهیه آن را داشته باشند.

برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک، وب سایت آنها به سادگی یک بروشور آنلاین با شرح مختصری از محصولات یا خدمات و جزئیات تماس است. کسب و کارهای دیگر ممکن است به دنبال فروش محصولات خود به طور مستقیم در اینترنت باشند، بنابراین ممکن است بیشتر به طراحی وب سایت تجارت الکترونیک علاقه مند شوند. با طراحان حرفه ای و قابل اعتماد ما مفتخر هستیم تا جایی که شما رضایت 100% داشته باشید با شما همکاری کنیم و تیم فنی پشتیبانی دارکوب تمام مشکلات احتمالی که ممکن است در آینده بوجود بیاید را حل خواهند کرد. ما افتخار می کنیم که قادر به ارائه وب سایت های با کیفیت بالا در نرخ وب سایت ارزان با نمونه کارهای متنوع و با 15 سال سابقه طراحی وب هستیم.

اگر شما به دنبال یک وب سایت جدید برای کسب و کار خود هستید؛ برنامه ریزی، تحقیق و اطمینان حاصل کنید که ارزش پول خود را دریافت می کنید. در دارکوب ما می دانیم که ما می توانیم کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه ارائه کنیم، و ما تا پایان کار با شما کار می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت گذاری طراحی وب سایت ما و نحوه کمک به تجارت خود، امروز با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید.

چند مزایای داشتن طراحی حرفه ای وب سایت

مهم نیست که کسب و کار شما کوچک یا بزرگ است، هر شرکتی در میامی نیاز به یک وب سایت حرفه ای دارد. این یک سرمایه گذاری است ، که باید انجام دهید. یکی از بزرگترین مشکلات در بازاریابی اینترنتی امروز این است که صاحبان کسب و کار کوچک نمی دانند که اهمیت داشتن یک وب سایت با کیفیت حرفه ای، چقدر مهم می باشد. قابلیت و ظاهر سایت شما می تواند باعث ایجاد شکست یا پیروزی شما شود.

در اینجا چند دلیل برای داشتن یک وب سایت حرفه ای گفته شده است و اینکه چقدر می تواند برای کسب و کار شما ارزشمند باشد:

1.     شما یک سایت دریافت می سازید که سازگار با تمامی آخرین فن آوری های تلفن همراه است.

نه هر شرکت یا موسسه به اصطلاح طراحی وب، دانش یا مهارت لازم را برای ایجاد یک وب سایت دارد که نه تنها روی رایانه ها، بلکه بر روی رایانه های لوحی و تلفن های هوشمند نیز طراحی شده باشد .  یک سایت همچنین باید برای سازگاری با دستگاه های جدید و همراه ساخته شود. با یک طراح حرفه ای، کل وب سایت شما با تمام دستگاه های هوشمند تبلبت و تلفن همراه سازگار خواهد بود و نمایش داده می شود.

2.     شما انتظار طراحی بهتر دارید

کیفیت طراحی به میزان حرفه ای بودن ارائه دهنده بستگی دارد. اگر شما فقط یک قالب آماده را امتحان کنید، سایت شما به همان اندازه بی کیفیت خواهد بود. این به این علت است که اکثر قالب های پیش ساخته با امکانات کمتری برای بهبود به کار می روند. طراحی حرفه ای و عالی و انعطاف پذیر به نظر می رسد که سفارشی باشد.

3.     شما یک طراحی سفارشی دریافت خواهید کرد

طراحان حرفه ای می دانند که چگونه یک وبسایت موثر ایجاد کنند که نشان دهنده هویت شرکت شما باشد.  طراحی سفارشی یک طراحی خاص فقط خاص شماست و هیچ گاه با هیچ شرکتی در میان گذاشته نمی شود و فقط مختص خود شما می باشد. شما صاحب و مالک آن هستید و سایت منحصر به فرد می باشد در حالی که در قالب آماده نه تنها شما صاحب و مالک سایت خود نیستید بلکه یک قالب آماده می باشد که به طور عموم از آن استفاده می شود.

4.     بارگزاری سریع صفحات

همراه هر وب سایت، برخی از پلاگین ها وجود دارد. اگر شخص بی تجربه سعی در ساخت سایت شما داشته باشد، ممکن است plug-in ها به طور صحیح درست نکند. نحوه کدگذاری یک سایت بر عملکرد و سرعت نیز تأثیر میگذارد. اگر سرعت بارگزاری یک سایت کم باشد و یا عملکرد نامناسبی داشته باشد ، هیچ بازدید کننده ای نمی خواهد در آن جا بماند.

5.     یک وب سایت با کیفیت به تقویت نام تجاری خود کمک خواهد کرد.

بهترین راه برای هر کسب و کار برای دستیابی به موفقیت در اینترنت، ایجاد یک نام تجاری است. برای انجام این کار، شما باید یک وب سایت سفارشی داشته باشید. این به مشتریان شما پیام درست در مورد نوع کسب و کار شما را می دهد و آنها به شما اعتماد می کنند.

6.     افزایش دید در نتایج موتور جستجو

این کاملا مشخص است که موتورهای جستجو - به ویژه گوگل - محتوای منحصر به فرد را دوست دارد. یک تیم طراحی حرفه ای وب سایت قادر به ایجاد وب سایت دوستانه برای موتورهای جستجو برای شما خواهد بود.  آنها قادر به اعمال تمام عناصر ضروری هستند که به شما کمک می کند سایت شما در رتبه بندی گوگل قرار بگیرد.

7.     هرگونه خرابی احتمالی به حداقل برسد

وب سایت های بد ساخته شده دارای مشکلات فراوان باگ ها و مشکلات نگهداری هستند . با پلاگین های اشتباه چه اتفاقی می افتد؟ اگر مشکالت سازگاری متقابل وجود دارد چه؟ داشتن یک طراح وب قابل اعتماد از وقوع مشکلات جلوگیری می کند. یک تیم حرفه ای قادر خواهد بود مشکل را شناسایی کرده و آن را به سرعت حل کند.

این فقط برخی از دلایل است که شما فقط باید در نظر بگیرید با یک تیم طراحی حرفه ای وب با تجربه مشورت کنید.

 تجزیه و تحلیل مزایای طراحی وب ارزان

شرکتهای تجاری تلاش می کنند برای رسیدن به میلیون ها مصرف کننده با استفاده از اینترنت و وب سایت ها حضور آنلاین و پررنگ داشته باشند. موثرترین ابزار برای رسیدن به این هدف داشتن یک وب سایت می باشد. تا بتوانند کسب و کار خود را به این پلت فرم جهانی گسترش دهند. با این حال، ساختار یک وب سایت یکی از ویژگیهای تاثیرگذار در موفقیت این هدف است. ب همین دلیل است که طراحی وب به یک عنصر اساسی در هر کسب و کاری تبدیل شده است.برخی از کارفرمایان از طراحی وب سایت حرفه ای هراس دارند زیرا فکر می کنند هزینه های آن بالا می باشد. با این حال این امکان وجود دارد که با وجود  داشتن یک وب سایت ارزان وب سایت حرفه ای و زیبایی داشته باشید. این نکنته بسیار ضروری است که بدانید قبل از انجام پروژه وب سایت از حرفه ای بودن طراحان وب سایت خود اطمینان د اشته باشید.

خدمات شرکت های وب سایت شامل چیست؟

شرکت های طراحی وب پکیج های مختلف خدماتی ارائه می دهند . هنگامی که یک وب سایت خلق می شود شما به موارد بیشتری غیر از عناصر طراحی نیاز دارید. به عنوان مثال، بسته ممکن است شامل توسعه وب، طراحی ، ایجاد محتوا ، سئو و غیره باشد. اگر شما مجبور بودید برای هر یک از این خدمات به طور جداگانه پرداخت کنید، هزینه آن بسیار زیاد می شد. گرفتن پکیج کامل طراحی وب از یک شرکت مناسب ترین راه برای حفظ هزینه های شما با بالاترین نتیجه می باشد. شما می توانید با یک آژانس طراحی وب خاص برای پیدا کردن نوع بسته های ارائه شده آنها مشورت کنید. در بیشتر موارد، این بسته ها به انواع مختلف مشتریان ارائه می شود.

طراحی وب ارزان نیز ممکن است شامل خدمات پشتیبانی باشد. فرایند توسعه وب سایت می تواند  پیچیده باشد و شما باید از عناصر مختلف نگهداری کنید. خدمات پشتیبانی باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهد بود. برقراری ارتباط با طراحان وب در اواسط فرآیند می تواند گران باشد، به ویژه اگر شما مجبور به انجام آنها از لحاظ فیزیکی باشید. در هنگام کار با شرکتی که از پشتیبانی کارآمد برخوردار است، مجبور نیستید از منابع استفاده کنید تا بتوانید به روز رسانی ها در مورد پیشرفت پروژه انجام دهید.

اگر شما به همراه طراحی وب سایت خود می توانید پکیج خدمات نگهداری پشتیبانی و به روز رسانی وب سایت خود را بگیرید از نظر هزینه بسیار برای شما مقرون به صرفه می باشد. وب سایت ها بسیار سریع از بین می روند. و نیاز به بروز رسانی و پشتیبانی و نگهداری دارد . اگر می توانید این خدمات را به عنوان بخشی از پکیج طراحی وب خود بدست آورید، پس شما توانسته اید پول خود را ذخیره کنید.  شما می توانید یک آژانس ارزان طراحی وب پیدا کنید که خدمات خود را با تمام پکیج های آن ارائه دهد.

خدمات حرفه ای

فقط به این دلیل که شما هزینه کمتری برای وب سایت خود پرداخت می کنید این به این معنا نیست که در طراحی آن حرفه ای نباشید. شرکت های طراحی وب سایت ارزان قیمت وجود دارند که خدمات و پشیتیبانی حرفه ای ارائه می دهند . حرفه ای بودن باعث اعتماد و اطمنیان بیشتر می شود. شما بیشتر به شرکتی اعتماد  می کنید که هر پروژه ای را به صورت جدی و انجام می دهد.

هنگام کار با حرفه ای ها، شما اطمینان دارید که آنها هر کاری را انجام می دهند تا یک وب سایت که نیازهای خاص را برآورده می کند بدون پرداخت هزینه اضافی شما انجام شود.

برای کسب و کارهای کوچک

یک شرکت طراحی وب ارزان برای کسب و کارهای کوچک مناسب است. پروژه های طراحی وب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط معمولا پیچیده نیستند. با چنین کسب و کار شما نمی خواهید که شما پول زیادی را برای یک پروژه بزرگ بپردازید، اما از طرفی هم نمی خواهید که از قالب های آماده استفاده کنید. شرکت های طراحی وب ارزان راه حلی مناسب برای این گونه کسب و کار ها می باشد.

مالکیت

شما می توانید مالکیت کامل وب سایت را در هنگام استفاده از خدمات طراحی ارزان وب سایت دریافت کنید. در مورد وب سایت های DIY شما مالکیت سایت را ندارید. همچنین ممکن است هزینه های مجوز یا هزینه های اجاره سالانه که باید پرداخت کنید وجود داشته باشد. هنگامی که با طراح حرفه ای کار می کنید، سایت بعد از ایجاد برای شما خواهد بود. یعنی شما مالک آن هستید. مزیت هزینه در اینجا کاملا واضح است، زیرا شما مجبور نیستید در مورد هزینه های سالانه نگران باشید. در ضمن شما مجاز به انجام هر کار و تغییراتی که بخواهید بر روی وب سایت اعمال کنید هستید.

نام تجاری مناسب

جنبه های مختلف سفارشی سازی یک وب سایت وجود دارد و یکی از آن ها شامل آرم شرکت می باشد. هنگام استفاده از یک وب سایت آماده و یا وبسایت با قالب رایگان، ممکن است امکان اضافه کردن لوگوی شخصی وجود نداشته باشد. سرویس های ارزان وب سایت این امکان را به شما می دهد که لوگوی خود را بر روی سایت خود بگذارید. یک لوگو در وب سایت شما در ایجاد نام تجاری شما بسیار موثر است.

سئو

یکی دیگر از مزایای طراحی وب سایت ارزان سئو آن می باشد.  که پس از ایجاد یک وب سایت جدید، برای بهینه سازی آن در موتورهای جستجو بسیار ضروری است. هنگامی که از قالب های آماده استفاده می کنید شما نمی توانید سئو خود را بهینه سازی کنید . با این حال، هنگام استفاده با یک طراح حرفه ای، بهینه سازی اولیه سایت شما به همراه طراحی سایت می باشد. ین به این معنی است که هنگام ایجاد سایت خود، خدمات سئو را نیز دریافت می کنید. یک طراح حرفه ای همچنین تابع موتورهای خواهد بود.

رسانه های اجتماعی

خدمات طراحی وب کم که حاوی ادغام رسانه های اجتماعی هستند، هزینه مقرون به صرفه تری خواهد داشت. در دنیای امروز، رسانه های اجتماعی بخش مهمی از ارتباطات آنلاین است. طراحان وب حرفه ای می توانند این کار را در هنگام ایجاد سایت انجام دهند. شما فقط باید شبکه هایی را انتخاب کنید که با وب سایت شرکت شما مناسب باشد. اگر شما از یک وب سایت ساخته شده یا قالب آماده استفاده کنید این امر برای شما هزینه بیشتری خواهد داشت . داشتن یک پکیج طراحی وب از یک شرکت حرفه ای برای هزینه های شما بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود و هزینه هتی شما را  به حداقل می رساند.

توسعه یک وب سایت تجارت الکترونیک مشابه سایر سایتها نیست.  عناصر مانند سیستم های پرداخت آنلاین، چک کردن، و جستجو های محصول که شامل آن می باشد. اگر شما یک بازرگان آنلاین هستید، یک وب سایت تجارت الکترونیک باید داشته باشد. همکاری با یک سرویس طراحی وب ارزان، امکان ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک کارآمد را فراهم می کند که به مشتریان آنلاین شما کمک خواهد کرد. یک طراح حرفه ای می داند که چگونه با استفاده از کسب و کار، یک سایت تجارت الکترونیکی را خلق می کند.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز