طراحی سایت تبلیغاتی یا تجاری

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
طراحی سایت تبلیغاتی یا تجاری

امروزه داشتن وب سایت برای شرکت ها امری ضروری می باشد و در صورتی که شرکت ها بخواهند سهمی از بازار اینترنت داشته باشند و از طریق اینترنت بازاریابی خود را گسترش دهند می باشد وب سایت داشته باشند. طراحی سایت تبلیغاتی یا تجاری ساده ترین نوع یک وب سایت می باشد که فقط جنبه معرفی شرکت و خدمات آن در آن لحاظ می گردد و در نهایت ممکن است چندین فرم از بابت ثبت سفارش، استخدام، همکاری و غیره در سایت ایجاد گردد. موردی که در طراحی سایت تجاری یا تبلیغاتی اهمیت دارد قالب و طراحی مناسب وب سایت و همچنین چیدمان صحیح و منوبندی درست صفحات وب سایت می باشد تا کاربران و مراجعه کنندگان به وب سایت درک درستی از وب سایت داشته باشند و با وب سایت به درستی ارتباط برقرار نمایند. طراحی قالب ابن نوع سایت ها می بایست به گونه ای باشد که کاربر پس از ورود به وب سایت با زمینه فعالیت شرکت آشنا گردد تا در صورتی که خدمتی و یا محصولی مورد نیاز بود بتواند با ورود به سایر صفحات و یا جستجو در سایت محصول و خدمت مورد نظر خود را بیابد و در صورت تمایل با مجموعه تماس برقرار نماید.در این مقاله قصد دارم مواردی را برای آنکه سایت تبلیغاتی یا تجاری خوبی داشته باشیم بیان نمایم.

هر چه زودتر بهتر

مدت زمان حضور در اینترنت و سابقه داشتن وب سایت برای شرکت ها در موفقیت وب سایت تاثیر گذار خواهد بود بنابراین هر چه زودتر اقدام به طراحی سایت تبلیغاتی خود نمایید با توجه به آنکه قدمت وب سایت در موفقیت وب سایت تاثیر گذار می باشد وب سایت موفق تری در آینده خواهید داشت.

وب سایت موفق

وب سایت موفق به وب سایتی گفته می شود که بتواند برای شرکت شما بازاریابی نماید. سایتی که توسط آن بتوان مشتریان جدید برای شرکت جذب نمود و همچنین خدمات بهتری به مشتریان قبلی ارائه نمود سایت موفقی محصوب می گردد. اولین و مهترین هدف از طراحی سایت معمولا بازاریابی اینترنتی می باشد تا شرکت ها از طریق اینترنت بتوانند مشتریان جدیدی داشته باشند. البته برای آنکه وب سایت قابلیت جذب مشتری داشته باشد و وب سایت موفق باشد فقط طراحی سایت کافی نیست.

محتوای وب سایت

مهمترین موردی که برای سایت های تبلیغاتی و تجاری اهمیت دارد آن است که این نوع سایت ها می بایست محتوای کافی برای ارائه داشته باشد. معمولا شرکت ها اهمیت بسیار کمی به تولید محتوای خود می دهند و همین مسئله اثر بخشی وب سایت را پایین می آورد. اطلاعات کافی می بایست در وب سایت وجود داشته باشد تا کاربر با نحوه ارائه خدمات و محصولات توسط شرکت بیشتر آشنا گردد.

گرافیک وب سایت

اینکه وب سایت گرافیک قوی و به روزی داشته باشد تاثیر بسیاری در موفقیت وب سایت خواهد داشت. سایت می بایست به گونه ای طراحی گردد که کاربران پس از ورود به وب سایت احساس خوبی داشته باشد و کیفیت وب سایت می بایست حس اعتماد را در کاربران وب سایت ایجاد نماید. کیفیت در کنار گرافیک مرتبط به زمینه فعالیت می توانید مشتریان را به ادامه گردش در سایت ترغیب نماید که البته گرافیک خوب می تواند در کنار داشتن محتوای خوب و کافی حرفی برای گفتن داشتن باشد.

طراحی سایت واکنش گرا

امروزه در حدود 50 درصد از کاربران از موبایل برای ورود به وب سایت ها استفاده می نمایند و در صورتی که وب سایت شما آماده و پذیرای کاربران موبایلی نباشد کاربران بسیاری را از دست خواهد داد. بهترین روش سازگاری وب سایت برای موبایل و تبلت طراحی سایت واکنش گرا می باشد که در این طراحی وب سایت خود را با سایرهای مختلف صفحه سازگار می سازد و با هر وسیله و مرورگری که کاربر وارد وب سایت گردد وب سایت به گونه ای تغییر می نماید تا کاربر بدون نیاز به بزرگنمایی و استفاده از اسکرول چپ و راست بتواند مطالب وب سایت را مطالعه نماید.

سئو و بهینه سازی سایت

فقط طراحی سایت کافی نیست و با ساخت سایت خود فقط پایه های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی خود را ریخته اید و در صورتی که بخواهید مشتریان جدیدی جذب نمایید می بایست عملیات سئو و بهینه سازی خود را آغاز نمایید. با انجام امور سئو رتبه وب سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت وب سایت ارتقاء می یابد و کاربران با جستجوی خدمات و محصولات در زمینه فعالیت شرکت شما به سایت شرکت شما می رسند و با شرکت شما آشنا خواهند شد. سئو یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی می باشد که امروزه با توجه به گسترش استفاده از اینترنت می توانید تاثیر بسیاری در رونق کسب و کار شرکت ها داشته باشد.

تبلیغات در سایر سایت ها

پس از آنکه وب سایتی با کیفیت و قابل قبول طراحی نمودید می توانید از طریق تبلیغات در سایر وب سایت ها علاوه بر آنکه کاربران جدیدی جذب می نمایید به برند سازی خود و همچنین رتبه وب سایت خود در موتورهای جستجو کمک نمایید. البته حتما می بایست تبلیغات اینترنتی خود را زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی سایت خود انجام دهید زیرا با انجام اقدامات نادرست ممکن است ضررهای جبران ناپذیری به وب سایت خود وارد آورید.

صبر و ادامه

داشتن صبر و ادامه فعالیت بر روی وب سایت است که باعث گرفتن نتیجه از آن می گردد بنابراین اموری که می بایست بر روی وب سایت شما انجام گردد را با صبر انجام دهید و نگران آینده نباشیدو موفقیت از آن شما خواهد بود. معمولا شرکت ها صبر کافی در این زمینه ندارند و پس از مدتی وب سایت خود را رها می سازند و حال آنکه با گذر زمان است که وب سایت به موفقیت خواهد رسید.

در پایان

برای هر گونه مشاوره و راه اندازی در زمینه طراحی سایت های تبلیغاتی و تجاری می توانید با شماره تلفن های دارکوب تماس حاصل فرمایید. این مجموعه 15 سال سابقه در زمینه طراحی سایت های اینترنتی دارد و تا کنون 3000 وب سایت برای شرکت ها، سازمان ها و شخصیت ها طراحی نموده است و آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز خود می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز