سئو در سریعترین زمان ممکن

نوشته شده توسط رومینا نظری

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=4962

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب
4.3/5 - (10 امتیاز)

بررسی اینکه سریعترین زمان سئو چقدر است، موضوع ساده ای نیست. اگر مطالب وب سایت خود را بروز نگه دارید و آنها را سازماندهی کنید، توانسته اید تا حدی از سئو وب سایت بهره ببرید. اما این به معنای بهره ی کامل از سئوی ارزان نیست. اکثر مشاغل برای اینکه در موتور های جستجوگر دیده شوند و بازدیدکننده کسب کنند بایستی مدتی صبر کنند. ممکن است برایتان سؤال پیش بیاید که چه مدت باید صبر کنید و کمترین زمان بهره بری از سئوی حرفه ای چقدر است؟

در پاسخ باید بگوییم که پس از شروع سئو متغیر های زیادی وجود دارند که مشخص کننده ی زمان بهره برداری از سئو هستند. ترافیک پایه، طراحی وب سایت، سن دامنه، توضیحات متا، موقعیت جغرافیایی، رقابت و بازار هدف در اینکه شما چقدر سریع می توانید از سئو بهره ببرید و ترافیک موتور های جستجو را کسب کنید، دخیل هستند و نقش بازی می کنند.

سئو چیست؟

سئو یعنی تسلط بر اصول اولیه ی طراحی سایت. سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو. نتیجه ی سئو دریافت ترافیک از موتور های جستجوگر به صورت رایگان، ارگانیک یا طبیعی است. همه ی موتور های جستجوگر مانند گوگل یا بینگ یک نتیجه ی جستجوی اولیه دارند، جاییکه صفحات وب و یا محتوای دیگر مانند ویدئو بر اساس آنچه که موتور های جستجوگر بیشتر مرتبط با گزارش کاربر می دانند و پیشنهاد می دهند، رتبه بندی می شوند. و در آخر PPC کمپین پرداخت به ازای هر کلیک است.

اگر یک سئوکار مبتدی هستید، باید بدانید که سئو طول می کشد تا به نتیجه برسد. ممکن است در بازاریابی بتوانید خیلی سریع نتایج را ببینید، اما سئو اینگونه نیست. اگرچه سئو در طولانی مدت به نتیجه می رسد، اما برای تسریع روند آن راهکار هایی وجود دارد.در اینجا راه کار های نتیجه سئو در مدت کم را بررسی خواهیم کرد.

14 راهکار برای رسیدن به سریع سئو (برای بهبود رتبه شما)

1. صفحات مهم را با لینک های داخلی تقویت کنید

لینک های داخلی اغلب نادیده گرفته می شوند. اما در صورت استفاده صحیح، می توانند به افزایش عملکرد صفحات شما در گوگل کمک کنند.چرا آنها مهم هستند؟ دو دلیل عمده وجود دارد:

آنها به جریان صفحه رنک در اطراف سایت شما کمک می کنند. و PageRank یک فاکتور رتبه بندی تایید شده گوگل است.
شما با ایجاد یا کسب لینک های با کیفیت، PageRank را به سایت خود هدایت می کنید. اما اکثر وب مسترها به ندرت می خواهند به مهم ترین صفحات شما لینک دهند، زیرا آنها معمولاً ماهیت معاملاتی دارند. شما می توانید با استفاده از روش واسطه – ایجاد پیوند به محتوای اطلاعاتی و سپس پیوند دادن به صفحات پولی خود از طریق پیوندهای داخلی، از این موضوع دوری کنید.
چگونه این کار را انجام می دهید؟ ابتدا، فهرستی از تمام صفحات «پول» خود، به عنوان مثال، آن صفحاتی که برای شما درآمد ایجاد می کنند، تهیه کنید. اینها احتمالاً صفحات محصول، خدمات و دسته شما هستند.

2. یک افزونه کش نصب کنید

نه تنها سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی گوگل است، بلکه صفحات کند نیز برای تجارت مضر هستند. با توجه به Unbounce، تقریبا 70٪ از مصرف کنندگان اذعان می کنند که سرعت صفحه بر تمایل آنها برای خرید از یک خرده فروش آنلاین تأثیر می گذارد. یکی از راه‌های افزایش سرعت وب‌سایت، نصب یک افزونه کش است. ذخیره سازی در اصل راهی برای ذخیره موقت کپی فایل ها است تا بتوان آنها را به روشی کارآمد به بازدیدکنندگان تحویل داد. اگر از وردپرس استفاده می کنید، توصیه می کنیم افزونه ای مانند W3 Total Cache را برای فعال کردن کش نصب کنید.

3. پیوندهای از دست رفته را بازیابی کنید

اگر صفحه ای دارید که مرده است اما بک لینک هایی وجود دارد که به آن اشاره می کنند، آن لینک ها تلف می شوند. نمی‌تواند رتبه‌بندی کند (چون مرده است)، و نمی‌تواند به رتبه‌بندی صفحات دیگر شما نیز کمک کند. بنابراین، شما باید این صفحات را تعمیر کنید. در اینجا نحوه یافتن این صفحات در سایت خود آورده شده است:

  • به گزارش بهترین پیوندها بروید
  • فیلتر کد HTTP را روی 404 not found قرار دهید

این صفحات را به مرتبط ترین و جدیدترین صفحات هدایت کنید. یا احیای آنها را در نظر بگیرید (اگر هنوز مرتبط هستند).

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

4. تگ های عنوان صفحات با رتبه برتر خود را بهینه کنید

ممکن است گوگل در حال حاضر کمتر به برچسب‌های عنوان تکیه کند، اما مطالعه ما نشان داد که گوگل تنها 33.4 درصد مواقع برچسب‌های عنوان را بازنویسی می‌کند. به عبارت دیگر، عنوانی که گوگل در SERP ها نشان می دهد با تگ عنوان صفحه در دو سوم مواقع یکسان است.  از آنجا که اگر یک صفحه در حال حاضر به اندازه کافی رتبه بالایی دارد (و در نتیجه واقعاً توسط جستجوگران دیده می شود)، یک برچسب عنوان قانع کننده می تواند بین جستجوگرانی که روی صفحه شما کلیک می کنند و سایرین تفاوت ایجاد کند. در اینجا نحوه یافتن این صفحات آمده است:

برخی از این صفحات را می توان با برچسب های عنوان بهبود یافته تقویت کرد. از این نکات برای جذاب‌تر کردن برچسب عنوان استفاده کنید:

کلمات قدرتمند را اضافه کنید : کلمات قدرتمند به احساسات مردم ضربه می زنند. مثال‌ها عبارتند از: «سنگ جامد»، «قابل توجه» و موارد دیگر. این لیست را بررسی کنید و ببینید که آیا می توانید یک یا دو به تگ عنوان خود اضافه کنید.
پرانتز اضافه کنید : پرانتزها مانند نمک پاشیدن نهایی در ظرف شما عمل می کنند. برای مثال عنوان این پست وبلاگ را ببینید. 😉
از کنجکاوی استفاده کنید : کنجکاوی باعث می شود افراد بخواهند کلیک کنند و بیشتر بیاموزند. اما زیاده روی نکنید! Clickbait بد است. بی صداقتی هم همینطور.

5. برای قطعه های برجسته کم آویزان بهینه سازی کنید

این روزها هر چیزی را در گوگل جستجو کنید، و احتمالاً با یک قطعه برجسته روبرو خواهید شد. آنها گزیده ای از صفحات با رتبه برتر هستند که گوگل از آنها برای نشان دادن “پاسخ” درست در SERP ها استفاده می کند. بهترین قسمت؟ شما اغلب می توانید به سادگی با گرفتن قطعه برجسته به موقعیت شماره 1 جلو بروید. این در تئوری است. در واقع، برنده شدن برخی آسان‌تر از دیگران است، بنابراین ما می‌خواهیم آن‌ها را در اولویت قرار دهیم. به طور خاص، ما می‌خواهیم این فرصت‌ها را هدف قرار دهیم: کلمات کلیدی با حجم جستجوی ماهانه مناسب که در آن شما در حال حاضر در رتبه ۱۰ برتر قرار دارید و Google قبلاً یک قطعه برجسته را نشان می‌دهد. از فیلتر ویژگی‌های SERP برای فیلتر کردن کلمات کلیدی استفاده کنید که بخش‌های برجسته را فعال می‌کنند «جایی که هدف رتبه‌بندی نمی‌شود»

6. با پر کردن شکاف های محتوا، محتوای قدیمی را به روز رسانی کنید.

برای افزایش رتبه بندی محتوایی که رتبه مناسبی دارد اما می تواند بهتر باشد، گاهی اوقات تنها کاری که باید انجام دهید این است که با پر کردن شکاف های محتوا، آن را به روز کنید. شکاف محتوا چیست؟ اساساً این کلمات کلیدی هستند که صفحات رقیب برای آنها رتبه بندی می کنند، اما نه مال شما. و گاهی اوقات، آنها موضوعات فرعی مهمی هستند که شما در پست اصلی خود وارد نکرده اید. در اینجا نحوه یافتن شکاف های محتوا آورده شده است:

  • به ابزار Content Gap بروید
  • چند URL رقیب را در قسمت بالا اضافه کنید
  • URL پستی را که می خواهید تقویت کنید در قسمت پایین اضافه کنید

7. ایده های محتوای جدید را از رقبا پیدا کنید

تجزیه و تحلیل شکاف محتوا تنها برای بهبود رتبه شما مفید نیست. همچنین برای یافتن کلمات کلیدی مفید است که رقبای شما برای آن رتبه بندی می کنند اما شما اینطور نیستید. همان تاکتیک بالا را انجام دهید. اما این بار، صفحات اصلی رقبای خود (یا وبلاگ ها را اگر به طور خاص محتوای اطلاعاتی را هدف قرار می دهید) در قسمت بالا و صفحه اصلی (یا وبلاگ) خود را در قسمت پایین پر کنید.

8. کلمات کلیدی کم رقابت را پیدا کنید

به دلیل وجود رقابت، رتبه بندی برخی از کلمات کلیدی سخت تر و برخی آسان تر است. شما باید به دنبال کلمات کلیدی باشید که رقابت کمتری دارند تا شانس بیشتری برای رتبه بندی داشته باشید.

9. نمایه کسب و کار گوگل دریافت کنید

نمایه کسب و کار Google یک فهرست محلی با اطلاعاتی درباره کسب و کار شما است. پس از ادعای آن، اطلاعاتی که اضافه می‌کنید می‌توانند در نتایج جستجوی وب Google و در Google Maps نشان داده شوند. اگر یک کسب و کار محلی هستید، این امر به ویژه مهم است. در واقع، بسیاری از سئوکاران فکر می کنند که این مهم ترین عامل رتبه بندی برای سئوی محلی است.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

10. فهرست مطالب را اضافه کنید

فهرست مطالب به بخش‌های مهم پست شما پیوند دارد و به بازدیدکنندگان کمک می‌کند اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند.افزودن فهرست مطالب اغلب می‌تواند باعث ایجاد لینک‌های سایت شود، که به طور بالقوه می‌تواند به شما کمک کند حتی کلیک‌های ارگانیک بیشتری کسب کنید.فهرست مطالب ما به صورت سفارشی کدگذاری شده است، اما نیازی نیست که فهرست مطالب شما باشد. شما می توانید از یک افزونه رایگان مانند Easy Table of Contents برای اضافه کردن فهرست مطالب به هر یک از پست های خود استفاده کنید.

11. اضافه کردن بخش پرسش و پاسخ (برای دریافت ترافیک طولانی مدت)

هنگامی که در حال تحقیق در مورد یک موضوع هستید، احتمالاً با سؤالات مرتبط بیشتری روبرو خواهید شد که می خواهید به آنها پاسخ دهید. افراد دیگر نیز همینطور هستند.با پاسخ ندادن به همه این سؤالات در پست خود، احتمالاً ترافیک طولانی مدت را از دست خواهید داد. بنابراین به جای اینکه این سوالات را به طور غیرطبیعی در پست خود مطرح کنید، ساده ترین راه حل این است که بخش پرسش و پاسخ را در انتهای پست خود اضافه کنید.

12. فرصت های پست مهمان را سریع پیدا کنید

وبلاگ نویسی مهمان یک تکنیک لینک سازی مهم است. در واقع، گزارش Aira’s State of Link Building وبلاگ نویسی مهمان را به عنوان سومین تکنیک محبوب فهرست می کند: اما یافتن فرصت های وبلاگ نویسی مهمان خوب می تواند یک کار طاقت فرسا باشد.در سایت های مرتبط با سایت شما مقالات مرتبط ایجاد کنید و لینک بیلدینگ انجام دهید تا کاربران از سایت های دیگر سایت شما را پیدا کنند.

13. گذاشتن آگهی رایگان 

شما می توانید برای بازدید بیشتر وب سایت خود در سایت هایی که آگهی رایگان ثبت میکنند آگهی درج کنید. یکی از سایت هایی که میتوانید در آن آگهی رایگان بذارید و حتی پست مهمان ایجاد کنید تا سایت شما بیشتر دیده شود سایت رایگان بفروش است. که در دیده شدن و سئو کردن سایت بسیار کمک میکند.

14. به دنبال کلمات کلیدی دم بلندی باشید که قبلاً برای آنها رتبه بندی کرده اید (اما آنها را جداگانه هدف قرار دهید)

طبق مطالعه ما، متوسط ​​صفحه رتبه بندی شماره 1 نیز برای نزدیک به 1000 کلمه کلیدی مرتبط دیگر در 10 صفحه برتر قرار می گیرد. بسیاری از آنها روش های مختلفی برای جستجوی یک چیز خواهند بود. با این حال، برخی از آنها نخواهد بود. و اگر بتوانید این کلمات کلیدی  long tail را با یک مقاله جداگانه هدف قرار دهید، به طور بالقوه می توانید رتبه بالاتری برای آنها کسب کنید.

میانگین تایم لازم برای سئو سایت

به طور کلی، وقتی بحث از سئو می شود، وب سایت ها می توانند نتایج حاصل از سئوی خود را طی 4 تا 6 ماه مشاهده کنند. بدیهی است که با گذر زمان نتایج سئو نیز بهبود می یابد. قدرت جذبی که شما طی 12 ماه به دست می آورید مسلماً از جذب 6 ماهه بیشتر است. اینکه چرا سئو انقدر طول می کشد به اساس هر دامنه ای بستگی دارد. اینکه کسب و کار شما چقدر گسترده است بر نتایج سئو و تکنیک های مورد استفاده در سایت شما و مدت زمان لازم برای بهره برداری از سئو تأثیر گذار است. به طور مثال یک وب سایت تجاری محلی با 100 صفحه که در وردپرس اجرا می شود، متفاوت از یک وب سایت تجارت الکترونیک با 1000 صفحه در magento است.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

عوامل زیادی وجود دارند که تعیین می کنند شما چقدر سریع می توانید از نتایج سئو بهره ببرید. نام دامنه ی جدید و تولید محتوای جدید ممکن است مدتی را برای بهره برداری از نتایج سئو نیاز داشته باشند. این مدت معمولاً 6 ماه است. این مدت برای اجرای تکنیک های سئوی داخلی و خارجی و ایجاد لینک های ارگانیک لازم می باشد. اما بعد از 6 ماه انتظار می رود که ترافیک وب سایت 50 تا 60% افزایش داشته باشد. اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم، نباید انتظار داشته باشید که راحت و آسوده به موفقیت دست یابید. مگر اینکه مطالب واقعاً عالی بنویسید و سایت شما بسیار محبوب باشد. در واقع کار بر روی سئوی سایت به نوعی سرمایه گذاری است. با گذر زمان تلاش های شما بیشتر و بیشتر آشکار می شوند و نتایج مثبت حاصل از آن را خواهید دید. با واگذاری سئوی سایت خود به شرکت معتبر طراحی سایت دارکوب می توانید از بهترین و بیشترین خدمات سئو بهره مند شوید.

سئو سایت در کمترین زمان با بازدهی بالا

اگر شما هم برای وب سایت خود به دنبال خدمات سئو در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت هستید شرکت استاندارد سئو سایت و طراحی سایت دارکوب بهترین انتخاب است. شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت سئو فعالیت دارد. شرکت دارکوب هزینه خدمات سئو را به دو پکیج تقسیم کرده است که به صورت زیر می باشد:

  1.  پکیج 1 میلیون 600 تومانی که به صورت یک روز در میان روی وب سایت شما کار می شود.
  2.  پکیج 3 میلیون 200 تومانی که به صورت هر روز روی سایت شما کار می شود.

برای داشتن یک سئو خوب و اینکه سایت شما در سریع ترین زمان ممکن سئو شود باید تولید محتوای خود انجام دهید و مقالات خوب و با کیفیت داخل وب سایت خود قرار دهید. شرکت دارکوب تولید محتوا هم انجام می دهد که به صورت مفالات 2500 کلمه ای است.

نتیجه

سئو در طولانی مدت به نتیجه می رسد و انجام آن به روش صحیح می تواند پیچیده باشد. اگر می خواهید رتبه های بالاتر موتور های جستجو را به دست آورید قبل از هر چیز باید برای کاربران خود ارزشی خلق کنید و کیفیت وب سایت را مهم بدانید. با استفاده از خدمات سئوی شرکت طراحی سایت دارکوب می توانید نتایج حاصل از پیاده سازی تکنیک های سئو را در وب سایت خود هر چه سریعتر مشاهده کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز