چه عواملی بر هزینه های طراحی سایت تأثیرگذارند؟

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

یک محصول یا خدمات طلایی طراحی کردید و آماده اید که کسب و کارتان را شروع کنید؟ چه لحظه هیجان انگیزی! حالا وقت این رسیده که یک نگاهی به مهم ترین دریچه موفقیت تجارتتان بیندازید، منظورم وبسایتتان است. اما می دانید چقدر هزینه برمیدارد؟

برای شروع، اجازه دهید بعضی از رازهای فرایند طراحی را برایتان روشن کنم. وقتی می خواهید بودجه ای برای طراحی وب در نظر بگیرید یادتان باشد که این هزینه نشان دهنده مقدار زمانی است که روی وبسایت شما صرف می شود.
اگر روی یک تجارت جدید سرمایه گذاری می کنید و از جیب خودتان خرج می کنید پس انتخاب با خودتان است. اول از همه باید ببینید توانایی تقبل هزینه های قالب شخصی سازی شده را دارید یا تصمیم دارید از قالب آماده رایگان استفاده کنید. اگر یک لیست بلند بالا از افزونه ها و ویژگی های خاص برای سایتتان در نظر ندارید قالب آماده مناسب است.
فقط یادتان باشد، قالب آماده فقط همان صفحه ایست که می بینید ساخته شده و قابلیت تغییر زیادی ندارد. اما قالب های شخصی سازی شده پر از خلاقیتند و سقف محدود کننده شان آسمان است. به اندازه ای که خرج می کنید می توانید کارتان را توسعه دهید.
چه عواملی بر هزینه های طراحی سایت تأثیرگذارند؟

  • طرح بندی کلی و برنامه ریزی

سفر طراحی سایت با برنامه ریزی شروع می شود. هزینه این مرحله خیلی متغیر است، چون بستگی به میزان رقابتی بودن کار و پیچیدگی وبسایتتان دارد. باید با مدیران پروژه تان با هم بنشینید و اطلاعات و تحقیقاتتان را روی هم بریزید و برای کارتان تصمیم بگیرید. این طرح های کلی به "نقشه سایت" و "وایرفریم" معروفند که طرح و محتوای وبسایت را به روشی سازماندهی شده دسته بندی می کنند.
اگر قالب آماده را انتخاب کرده اید از این مرحله بگذرید، چون طرح کلی وبسایت از قبل تعیین شده.

  • طراحی

وقتی نقشه سایت و وایرفریم را آماده کردید به سراغ طراحی ظاهری و احساسی سایت بروید. مرحله طراحی از این جهت اهمیت دارد که وبسایت شما چهره آنلاین کار شماست و برند شما را در اینترنت نشان می دهد. پس باید در عین حال که خدمات یا محصولاتتان را به نمایش می گذارد، منعکس کننده شرکت و انرژی شما باشد.
برای قالب های آماده، طراحی به انتخاب رنگ های قالب و فونت سایز آن محدود می شود.

  • توسعه برنامه و پشتیبانی محتوا

طبیعتا این بخش از پروژه جوهر اصلی کار است، پس حتما به جزئیات و تازگی این بخش توجه کنید. هیچ کس دوست ندارد سایتی با ظاهری شکسته و بخش های ناکارآمد باز کند. برنامه نویسان و توسعه دهندگان سخت کار می کنند و کلی کد می نویسند تا پشت صحنه طراحی سایت شما را انجام دهند. بیشتر بودجه شما برای این قسمت خرج خواهد شد.
برای قالب های آماده، چون ساختمان کلی وبسایت از قبل ساخته شده زمانی برای توسعه سایت صرف نشده. البته معمولا یکسری شخصی سازی ها دارند ولی خیلی قابل دستکاری و تغییر نیستند.

  • آزمایش، راه اندازی و آموزش کار با وبسایت

در آخرین مراحل توسعه، آزمایش خصوصیات سایت شروع می شود تا اطمینان حاصل کنیم که کارشان را درست انجام می دهند. بسته به پیچیدگی سایت، این مرحله از چند دقیقه تا چند ساعت زمان می برد و در این مدت نه تنها عملکرد سایت تست می شود بلکه تناسبات لازم سایت با موتورهای جستجو هم انجام می گیرد.
در این مرحله سایت واقعا راه اندازی می شود و به شما آموزش های لازم برای ویرایش و بروزرسانی سایتتان داده می شود.
سایر عواملی که بر قیمت طراحی سایت اثرگذارند:

  • نوشتن مطلب یا دادن حق چاپ

سرمایه گذاری مورد نیاز برای سایت بسته به اینکه بخواهید مطالب خودتان را منتشر کنید یا نماینده ای بگیرید تا به جای شما حق چاپ داشته باشد متفاوت است. حتی می توانید در نظر بگیرید که مطالب خاصی داشته باشید که برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده اند که این هم هزینه ها را جابجا می کند.
لازم است یادآوری کنم، همانقدر که ساختن یک وبسایت جذاب اهمیت دارد اگر موتورهای جستجو نتوانند آن را پیدا کنند بلااستفاده می شود.

  • استفاده از تصاویر موجود یا ثبت عکس های شرکت خودمان

وقتی سایتی خودش عکس هایی از شرکت یا محصولات خودش دارد که در هیچ سایت دیگری چاپ نشده اند، خیلی قدرتمندتر به نظر می رسد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز