افزونه فیلتر حرفه ایی محصولات ووکامرس/ وردپرس

نوشته شده توسط ایوب محمودی فرد

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=15102

5/5 - (9 امتیاز)

اگر به دنبال یک افزونه قدرتمند برای فیلتر کردن محصولات وب سایت خود هستید، ما به شما افزونه فیلتر حرفه ایی دارکوب را معرفی می کنیم که کاملاً توسط برنامه نویس های شرکت دارکوب طراحی و پیاده سازی شده و با تمامی ورژن های وردپرس و همه افزونه ها هماهنگی دارد.

فیلتری که به شما امکان می دهد سیستم فیلترینگ قدرتمندی را برای سایت فروشگاهی خود بسازید.

نکته: این افزونه قابلیت چندزبانه شدن را دارد و بعد از نصب به صورت اتوماتیک بر روی وب سایت شما اعمال می شود. همچنین در بخش تنظیمات آن در پنل مدیریت قابلیت تغییر رنگ اصلی و کم و زیاد کردن برخی از فیلتر ها را دارد.

جهت خرید و اطلاع بیشتر با شماره 021-22082258 تماس بگیرید

لینک دمو نمونه برای زبان انگلیسی “کلیک کنید”

افزونه فیلتر حرفه ای

ویژگی های فیلتر پیشرفته محصولات

Woocommerce Product Filter یا فیلتر محصولات، قابلیتی است که باعث جذاب تر شدن وب سایت های فروشگاهی و خرید و انتخاب آسان توسط کاربر می شود. این پلاگین قدرتمند همچنین برای شما ویژگی های مختلفی را به همراه خواهد داشت، از جمله:

  • قابلیت چندزبانه شدن
  • قابلیت تغییر رنگ تم فیلتر در پنل مدیریت
  • قابلیت کم و زماید کردن جعبه های فیلتر
  • فیلتر بر اساس همه ویژگی ها محصولات
  • قابلیت انتخاب چندین ویژگی به صورت همزمان برای فیلتر کردن
  • فیلتر بر اساس دسته بندی محصولات
  • کاملاً واکنشگرا و سازگار با همه دستگاه ها از جمله موبایل ها
  • دارای طراحی اختصاصی برای نمایش در موبایل ها
  • کدنویسی بر پایه تکنولوژی AJAX جهت سرعت بالا در فیلترینگ و نمایش محصولات
  • سازگار با همه قالب های و افزونه های وردپرس
  • سازگار با نسخه 8 و بالاتر در php
  • بهینه شده جهت ارائه بهترین نتیجه در موتور های جستجوگر
  • پشتیبانی از محصولات متغییر در ووکامرس
  • پیاده سازی در صفحه دسته بندی ها و فروشگاه به صورت خودکار بعد از نصب افزونه

شما با استفاده از این افزونه می توانید تعداد بی شماری فیلتر برای هر صفحه، دسته، برچسب و … داشته باشید. می توانید تک تک جزئیات هر فیلتر را بررسی و تغییر دهید و آنها را مدیریت کنید. با مدیریت ساده نمایش فیلتر ها، می توانید فیلتر های حرفه ای بسازید و کاربر را شگفت زده کنید. همچنین می توانید برای هر طبقه بندی، فیلتر مخصوص به آن را نمایش دهید.

از کاربرد های اساسی این افزونه حرفه ای می توان چندین صفحه نوشت، شما به عنوان مشتری فرض کنید در یک سایت به دنبال یک کالا به ابعاد و رنگ خاصی هستید، با وجود اینکه محصولات به صورت مشخصی دسته بندی شده اند، باز هم می توانید کالای مورد نظر خود را به سرعت بیابید، در این زمان فیلتر حرفه ای می تواند شما در رسیدن به کالای مورد نظر یاری نماید که در نهایت باعث خرید آسان و سریع می شود.

فیلتر پیشرفته محصولات را بر اساس ویژگی های خاصی که دارند توسط کاربر دسته بندی می کند. بر اساس قیمت، موجود یا نا موجود بودن، رنگ، برند و هر ویژگی دیگری که کالا های مشابه دارند را می توانید در فیلتر محصولات سایت خود استفاده نمایید.

بدون شک می توان گفت افزونه فیلتر حرفه ایی محصولات ووکامرس بهترین پلاگین فیلتر برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که بر پایه ووکامرس نوشته شده است. از دیگر ویژگی های مهم این افزونه می توان به پشتیبانی از قالب های بیشماری از وردپرس اشاره نمود.

برخی از فیلترهای این افزونه

این افزونه فیلتر های بی شماری دارد که قابلیت سفارشی سازی لیست محصولات مختلف را برای کاربر و مخاطب فراهم می کند و در نهایت باعث می شود کاربر در مدت زمان کوتاه تری به خرید آسان بپردازد. از جمله فیلتر هایی که در این پلاگین وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فیلتر بر اساس دسته بندی و زیر دسته بندی ها
  • فیلتر بر اساس قیمت (کمترین قیمت و بیشترین قیمت محصولات فیلتر شده) با سازگاری با محصولات متغییر (چند قیمتی)
  • مرتب سازی بر اساس محبوبیت، امتیاز محصولات، جدیدترین محصولات، ارزانترین ها و گرانترین ها
  • فیلتر بر اساس امتیاز محصولات
  • فیلتر بر اساس تمامی ویژگی های تعریف شده در محصولات همانند: رنگ، سایز و غیره
  • فیلتر بر اساس نوع محصول: متغیر، ساده
  • فیلتر بر اساس نوع حراج: تخفیف دار، بدون تخفیف
  • فیلتر بر اساس موجودی: موجود در انبار، ناموجود
  • و …

این فیلتر ها بر اساس نوع محصولات و ویژگی های آنها طراحی شده است. همچنین این فیلتر ها به صورت پویا می باشند و بر اساس ویژگی محصولات ایجاد می شوند و با افزودن هر ویژگی جدید در سایت فیلتر آن نیز به بخش فیلتر ها اضافه می شود.

پلاگین فیلتر حرفه ای محصولات دارای تنظیمات پیشرفته و جذابی است که یکی از آنها قابلیت تغییر رنگ پایه کل فیلترها در بخش تنظیمات پنل مدیریت می باشد. از آنجایی که نسخه ریسپانسیو سایت برای ما اهمیت دو چندان دارد این فیلتر دارای طراحی اختصاصی برای موبایل می باشد.

پلاگین فیلتر حرفه ایی محصولات ووکامرس با اضافه کردن یک فیلتر پیشرفته و حرفه ای به فروشگاه اینترنتی به شما امکان افزودن فیلتر به بخض محصولات را در سایت می دهد. این قابلیت در بسیاری از سایتهای بزرگ و پربازدید فروشگاهی وجود دارد و کمتر سایت فروشگاهی کوچک و تازه راه اندازی شده از آن برخوردار می باشد.

به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم اگر سایت تازه ای راه اندازی کرده اید برای جذب مشتریان بیشتر از این قابلیت استفاده نمایید. شما می توانید تنها با افزودن چند پلاگین به ظاهر ساده، سایت خود را حرفه ای و سفارشی کنید که در نهایت باعث افزایش رضایت مشتری و رضایت موتور جستجو از سایت شود.

به طور حتم شما هم حداقل یکبار از سایت های فروشگاهی و فروشگاه های آنلاین خرید غیر حضوری انجام داده اید، سایت های فروشگاهی امکانات مختلفی را برای استفاده آسان به مخاطبان خود ارائه می دهند. اغلب فروشگاه های اینترنتی دارای ویژگی فیلتر محصولات هستند. این ویژگی باعث سفارشی سازی لیست محصولات برای مخاطبان می شود.

همچنین این ویژگی مهم این امکان را به خریدار می دهد که کالا های مورد نظر خود را از لیست محصولات سایت با ویژگی هایی که می خواهد لیست کند. این کار باعث می شود مخاطب ارزیابی بهتری نسبت به کالا های سایت داشته باشد و لیست کالا ها را نسبت به نیاز خود مرتب کند، که این ویژگی در نهایت احتمال خرید کالا توسط مشتری را افزایش خواهد داد.

این ویژگی معمولا در کنار صفحه و در کنار لیست محصولات قرار دارد. کالاها بر اساس ویژگی های ظاهری و مشخصاتی که دارند فیلتر می شوند و فیلتر انواع مختلف کالا ها معمولا با یکدیگر متفاوت است.

به عنوان مثال فیلتری که برای کیف انتخاب می شود با فیلتر هایی که برای لوازم آرایش در نظر گرفته می شود، متفاوت است. اندازه، ابعاد، مدل، رنگ، برند و … از آیتم های مشترکی است که ما می توانیم برای فیلتر انواع مختلف محصولات استفاده کنیم.

معمولا اغلب وب سایت های فروشگاهی این قابلیت را دارا هستند، شما هم اگر به دنبال حرفه ای کردن وب سایت خود هستید و تصمیم دارید تجربه کاربری را بهبود ببخشید، می توانید از این ویژگی جذاب در وب سایت فروشگاهی خود استفاده نمایید. استفاده از افزونه فیلتر پیشرفته محصولات وردپرس/ووکامرس شرکت طراحی سایت دارکوب می تواند بهترین انتخاب برای سایت فروشگاهی شما باشد.

با استفاده از این پلاگین که توسط طراحان سایت، شرکت دارکوب طراحی شده است، می توانید وب سایت خود را برای استفاده آسان توسط کاربران آماده کنید و به فروش بیشتر محصولات سایت بپردازید.

این افزونه بر پایه ووکامرس نوشته شده است و با افزونه های زیر هماهنگی دارد.

افزونه ووکامرس (woocommerce)

افزونه ترجمه و چند زبانه کردن WPML

افزونه ساخت برند های With woocommerce

راه اندازی فروشگاه آنلاین با ووکامرس

ووکامرس یکی از افزونه های قدرتمند سیستم مدیریت محتوا وردپرس است. اگر وب سایت شما با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی شده باشد، با استفاده از این پلاگین می توانید سایت ساده خود را به یک وب سایت فروشگاهی تبدیل کنید.

در واقع WooCommerce یک پلاگین کاربردی و قدرتمند برای وردپرس است که با استفاده از آن می توان به سرعت یک فروشگاه آنلاین با امکانات کامل را راه اندازی کرد. با استفاده از ووکامرس شما می توانید محصولات مورد نظر خود را در سایتتان به فروش برسانید. انتخاب نوع پرداخت، ارسال کالا، پیگیری سفارش و … از امکانات این فروشگاه ساز قدرتمند است.

در چند سال اخیر که کسب و کار های مختلف به طراحی سایت و راه اندازی وب سایت روی آورده اند، استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس بیشتر از قبل شده است و این افزونه توانسته طرفداران زیادی بدست بیاورد. به همین دلیل در این سال ها افزونه ووکامرس رشد چشمگیری داشته و پلاگین های متنوعی برای آن کد نویسی شده است.

ما نیز در شرکت طراحی سایت دارکوب برای افزایش کارایی و افزودن قابلیت های متنوع به این فروشگاه ساز، افزونه فیلتر حرفه ایی محصولات ووکامرس را طراحی کرده ایم. ووکامرس به خودی خود، قابلیت های متنوعی دارد اما باز هم امکان افزودن قابلیت های مختلف و جدید تر بر روی آن وجود دارد.

در پاسخ به این سوال که تفاوت وردپرس و ووکامرس در پیست باید گفت که؛ وردپرس یک سیتم مدیریت محتوا یا CMS است که با استفاده از آن می توان یک سایت را طراحی و مدیریت کرد.

شما بدون دانش کد نویسی و تنها با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا می توانید یک سایت ساده را طراحی کنید و با استفاده از افزونه های مختلف قابلیتهای جدیدی به سایت خود بی افزایید. به طور پیش فرض امکانات اولیه برای طراحی یک سایت ساده در وردپرس وجود دارد.

برای سفارشی سازی کردن سایت می توان از پلاگین های مختلف استفاده نمود و یا اینکه اگر آشنا به طراحی سایت هستید، قابلیت های متنوعی را با استفاده از کدنویسی به آن اضافه کنید.

و اما ووکامرس، که یکی از افزونه های کاربردی وردپرس، می باشد. با نصب این افزونهه روی سیستم مدیریت محتوا وردپرس شما سایت خود را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل می کنید.

در واقع این پلاگین یکی از نرم افزارهای ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان است که به سادگی می توان از آن استفاده نمود. پس نتیجه می گیریم که ووکامرس یک افزونه فروشگاهی برای وردپرس است و باعث افزودن قابلیت های جدید به سایت می شود.

سیستم مدیریت محتوا وردپرس دارای صد ها افزونه و پلاگین مختلف است که با استفاده از آنها می توان قابلیت های سایت را بنا به نوع سایت افزایش داد. پلاگین سئو وردپرس، پلاگین های افزایش سرعت وردپرس، پلاگین های آموزش آنلاین وردپرس و … از جمله این افزونه ها هستند که استفاده از برخی از آنها رایگان و برخی دیگر غیر رایگان می باشد.

در شرکت طراحی وب سایت دارکوب اغلب وب سایت ها با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس که محبوب ترین CMS در جهان است، طراحی و تولید می شوند. همچنین یکی از روش هایی که با استفاده از آن به طراحی سایت فروشگاهی می پردازیم استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس می باشد.

برای افزودن قابلیت های بیشتر به ووکامرس در اغلب اوقات از افزونه های طراحی شده در شرکت طراحی سایت دارکوب استفاده می کنیم که یکی از این پلاگین ها، افزونه فیلتر حرفه ایی محصولات ووکامرس می باشد.

پلاگین های متنوعی برای ووکامرس مانند افزونه فرم جستجو در محصولات ووکامرس، طراحی شده است که با استفاده از آنها می توان قابلیت های سایت فروشگاهی را جذاب تر و متنوع تر کرد. به یاد داشته باشید که نصب افزونه های مختلف بر روی سایت می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات متعددی روی سایت شود که یکی از آنها کاهش سرعت بارگذاری سایت است.

اگر قصد افزودن قابلیت های جدیدی را روی سایت خود دارید، قبل از هر اقدامی بهتر است با یک طراح مشاوره داشته باشید. خوشبختانه ما در شرکت طراحی سایت دارکوب می توانیم شما را در راه دستیابی به یک سایت کامل و حرفه ایی، یاری نماییم. برای مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت و یا ارتقا وب سایت خود می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت دارکوب ثبت نمایید تا کارشناسان ما پس از بررسی آن با شما تماس بگیرند.

همانطور که در بالا گفته شد، پلاگین های مختلفی برای ووکامرس طراحی شده است که یکی از آنها فیلتر حرفه ای محصولات می باشد. در ادامه به بررسی بیشتر و تخصصی تر این افزونه کاربردی و جذاب خواهیم پرداخت.

در نهایت به این نتیجه خواهیم رسید که با استفاده از ووکامرس و پلاگین های متنوع آن می توان یک فروشگاه کامل و بزرگ در حد سایت دیجی کالا را طراحی نمود. بهتر است بدانید که سایت دیجی کالا نوعی مارکت پلیس است که در آن مشتریان به فروشنده های مختلف متصل می شوند.

شما نیز می توانید افزونه مارکت پلیس را بر روی ووکامرس نصب نمایید. اگر آشنایی کافی با طراحی سایت ندارید، بهتر است قبل از هر اقدامی با مشاوران ما در شرکت طراحی سایت دارکوب در ارتباط باشید. طراحی سایت مارکت پلیس با وردپرس نکات مهم مربوط به خود را دارد که باید به صورت تخصصی و فنی بررسی گردد.

نحوه نصب افزونه در وردپرس ساده است که بدون دانش خاصی می توان آن را انجام داد با این حال نکات مهم مربوط به خود را دارد که بهتر است قبل از نصب هر گونه پلاگینی از آن مطلع نمود. همانطور که در بالا گفته شد، نصب افزونه های مختلف می تواند مشکلات متعددی را روی سایت ایجاد کند.

برخی از افزونه های آماده موجود در اینترنت که برای وردپرس و ووکامرس هستند، ایرادات مختلفی دارند که نصب آنها می تواند در وهله اول باعث کند شدن سایت و یا از کار افتادن قابلیت های دیگر وب سایت شود.

برای آنکه یک سایت فروشگاهی حرفه ای داشته باشید، باید این کار را به متخصصین آن بسپارید. شما هرگز نمی توانید با دیدن چند فیلم آموزشی رایگان و راهنمای موجود در سایت ها، به طراحی سایت فروشگاهی بهینه و حرفه ای بپردازید. طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای بدون برنامه نویسی امکانپذیر نیست و به طور حتم افراد متخصص و برنامه نویس قادر به این کار هستند.

حتی اگر با زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت که بهترین زبان برنامه نویسی برای فروشگاه اینترنتی است آشنایی نسبی داشته باشید باید طراحی سایت خود را به یک تیم حرفه ای و مجرب در این حوزه بسپارید.

در سال های اخیر راه اندازی سایت های فروشگاهی افزایش چشمگیری داشته است، ما نیز در شرکت طراحی وب سایت دارکوب توانسته ایم بهترین و کامل ترین سایت ها را به مشتریان خود تحویل دهیم. شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب دارای بیش از 20 سال سابقه در ارائه خدمات طراحی سایت و سئو وب سایت در ایران می باشد.

با توجه به افزایش مشتریان در سال های اخیر، تصمیم بر دایر نمودن شعب مختلف در داخل ایران و خارج از کشور گرفته ایم. بر همین اساس به تازگی در جنوب و شمال اولین شعب خود را راه اندازی کرده ایم و همچنین اولین شعبه شرکت طراحی سایت دارکوب در خارج از کشور در کشور دبی دایر شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و همچنین ثبت سفارش طراحی سایت می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی با کارشناسان ما ارتباط داشته باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز