در بررسی سئو سایت چه مواردی کنترل می گردد؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13233

5/5 - (5 امتیاز)
سئو کلاه سفید

بررسی سئو سایت

بررسی و پیاده سازی استراتژی های مختلف سئو سایت برای هر کسب و کار آنلاینی ضروی است. بررسی سئو سایت از هر لحاظ به رشد و توسعه ی صنعت کاری شما کمک زیادی می کند. برعکس توجه نکردن به سئو سایت می تواند تأثیرات مخرب فراوانی بر کسب و کار آنلاین شما داشته باشد. بر اساس گزارشات گوگل، سئو بیش از 200 فاکتور دارد. هر کدام از این فاکتور ها بیش از 50 زیر دسته دیگر دارند. بررسی هر چه بیشتر فاکتور های سئو به کسب رتبه های بالاتر موتور های جستجو و رضایت بیشتر کاربران کمک می کند. در بررسی سئو سایت با استفاده از ابزار هایُ گوگل مواردی همچون اجرا، سرعت وب سایت، دسترسی پذیری و …. بررسی می شود.

سئو چیست؟

شاید برایتان سؤال شده باشد اصلاً سئو چیست؟ سئو همان بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است. موتور های جستجو برای اینکه بتوانند بهترین و با کیفیت ترین طراحی وب سایت ها را به کاربران باز گردانند وب سایت ها را از چندین جهت مورد بررسی قرار می دهند. هر وب سایتی که بتواند اعتبار بیشتری نزد موتور های جستجو کسب کند شانس بیشتری برای دیده شدن دارد. دارندگان وب سایت ها با بررسی موارد سئو سایت می توانند ترافیک ارگانیگ بیشتری برای طراحی سایت خود به دست آورند.

چرا بهبود سئو سایت مهم است؟

سئو وب سایت جز لاینفک یک طراحی سایت است. هر کسی که طراحی سایت و کسب و کار آنلاین دارد باید به سئو وب سایت خود اهمیت دهد. بهبود سئو سایت به معنای بیشتر دیده شدن و جذب ترافیک بیشتر است. صاحبین طراحی سایت ها با بهبود سئو سایت خود می توانند کسب و کار خود را گسترش دهند. بهبود سئو سایت منجر به کسب درآمد بیشتر می شود. بهبود سئو سایت رضایت کاربران را به همراه دارد. بهبود سئو سایت باعث افزایش اعتبار یک کسب و کار آنلاین می شود.

آموزش سئو

آموزش سئو سایت آسان است. کاربران با آموزش سئو می توانند خودشان سئو سایتشان را بررسی کنند. افرادی که علاقه مند به کار در زمینه سئو سایت هستند با آموزش سئو براحتی می توانند وارد بازار کار سئو شوند. سئوکاران حرفه ای مورد تقاضای شرکت های زیادی هستند و کار برای یک کارشناس سئو زیاد است. برای آموزش سئو هم می توانید به صورت خودخوان اقدام کنید و هم می توانید در کلاس های آموزش سئو ثبت نام کنید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب ارائه دهنده ی دوره های آموزش سئو از مبتدی تا حرفه ای می باشد. کلاس های آموزش سئو آموزشگاه دارکوب هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری تشکیل می شود.

چرا برای بهبود سئو سایت خود نیاز به استفاده از خدمات سئو و استخدام متخصص سئو داریم؟

اگرچه شما خودتان به طور شخصی و مستقل می توانید بر روی سئو وب سایتتان کار کنید، اما استخدام یک متخصص سئو و یا استفاده از خدمات SEO یک شرکت سئو و طراحی سایت معتبر در ذخیره زمان و انرژی به شما کمک زیادی کند. استفاده از خدمات سئو سایت شما را از زمان زیادی که بایستی خودتان برای بهبود سئو سایتتان صرف کنید رهایی می دهد. بعلاوه با استفاده از خدمات سئو یک شرکت سئو و طراحی سایت معتبر می توانید با کیفیت ترین سطح سئو را داشته باشید. یک شرکت سئو و طراحی سایت معتبر یک تیم کارشناس سئو دارد. هر متخصص سئو می تواند به طور جداگانه بر روی بخشی از سئو سایت کاربران کار کند. یک متخصص سئو با دانش و تجربه ای که دارد قطعاً بهتر می تواند اصول سئو را پیاده سازی نماید. اگر شما خودتان بخواهید بر روی بهبود سئو سایتتان کار کنید ممکن است ناآگاهانه با پیاده سازی اصول سئو کلاه سیاه سایتتان را مورد جریمه گوگل قرار دهید. یک کارشناس سئو به خوبی استراتژی های سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری را می داند و سایت شما را از جریمه حفظ می کند. شرکت های طراحی وب سایت زیادی وجود دارند که خدمات SEO ارائه می دهند. شرکت سئو دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت یکی از معتبرترین شرکت های خدمات سئو و طراحی سایت است که بهبود سئو سایت انواع مشاغل را انجام می دهد. برای بهینه سازی سایت خود در صورت تمایل می توانید از خدمات سئو سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید.

چطور می توانم سئو وب سایت خود را بهبود دهم؟

بهبود سئو وب سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از فاکتور های بهبود سئو سایت عبارتند از: ریسپانسیو سازی طراحی سایت، بهینه کردن تصاویر، استفاده درست از تگ های H1، H2 و ….، بک لینک سازی، تولید محتوا، بهبود سرعت سایت و ….

تولید محتوا

یکی از ترفند های بهبود سئو وب سایت تولید محتوا ارزشمند است. شما با تولید محتوا سئو می توانید کاربران را مدت زمان بیشتری در طراحی وب سایت خود نگه دارید. تولید محتوا سئو پتانسیل خوبی برای جذب کاربران بیشتر دارد. تولید محتوا پادشاه است. تولید محتوا بایستی بگونه ای باشد که برای کاربران ایجاد ارزشمندی کند. تولید محتوا سئو جذاب و مطابق نیاز کاربران قدرت زیادی در افزایش نرخ تبدیل طراحی  وب سایت شما دارد. برای تولید محتوا سئو بایستی از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید. شاید پیدا کردن کلمات کلیدی کمی چالش برانگیز باشد. برای پیدا کردن کلمات کلیدی ابزار های مختلفی وجود دارد.

کلمات کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی عبارات و یا کلماتی هستند که طراحی سایت شما بر اساس آنها رتبه بندی می شوند. کاربران برای اینکه طراحی وب سایت شما را بیابند از این کلمات در موتور جستجو ها استفاده می کنند. کلمات کلیدی معرف محتوای سایت شما هستند. دارندگان طراحی سایت ها با پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب می توانند دسترسی بهتری به کاربران هدف داشته باشند. در واقع کلمات کلیدی نقش یک رابط بین موتور های جستجو، کاربران و طراحی سایت شما را دارند. کلمات کلیدی به موتور های جستجو می گویند که طراحی وب سایت شما در مورد چیست. وقتی کاربری موضوعی را در مرورگر سایت خود تایپ می کند، موتور های جستجو طراحی وب سایت های مرتبط با آن کلمات را به کاربران بازمی گردانند. بنابراین دارندگان وب سایت ها با کلمات کلیدی مرتبط می توانند کاربران را به سمت وب سایت خود بکشانند. کلمات کلیدی در جذب ترافیک مرتبط نقش زیادی دارند. برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و مرتبط به اندازه کافی وقت بگذارید.

بک لینک سازی

بک لینک سازی سایت یکی دیگر از خدمات SEO سایت است که باعث کسب اعتبار یک طراحی سایت می شود. منظور از بک لینک سازی پیوندی است که یک طراحی سایت دیگر به طراحی وب سایت شما می زند. بک لینک سازی منجر به جذب ترافیک بیشتر و جلب اعتماد کاربران و موتور های جستجو می شود. بک لینک سازی باید طبیعی باشد. بک لینک های قدرتمند و معتبر، اعتبار طراحی سایت شما افزایش می دهند. بک لینک های قدرتمند با تولید محتوا با کیفیت ایجاد می شود. در حقیقت طراحی وب سایت های دیگر در صورتی به طراحی سایت شما لینک می زنند که وب سایت شما محتوای بسیار خوب و ارزشمندی داشته باشد. برای ایجاد بک لینک راه های دیگری نیز وجود دارد. مثلاً با کامنت گذاشتن در طراحی سایت های مرتبط به صنعت کاری خود و ذکر آدرس URL وبسایت خود در کامنت ها می توانید شانس دریافت بک لینک وبسایت خود را افزایش دهید. ارسال پست های مهمان نیز یک راه حل دیگر برای ایجاد بک لینک است.

چطور می توانم یک شرکت سئو معتبر و خوب بیابم؟

برای شناسایی یک شرکت سئو معتبر بایستی فاکتور های متعددی را در نظر بگیرید. شاید انتخاب یک شرکت سئو معتبر برای کسانی که با بازاریابی موتور های جستجو آشنایی چندانی ندارند کمی سخت باشد. انتخاب یک شرکت سئو معتبر خیلی مهم است زیرا می تواند کسب و کار شما را تحت تأثیر قرار دهد. اگر می خواهید یک شرکت سئو معتبر استخدام کنید در نظر گرفتن چند عامل می تواند سودمند باشد:

شرکت سئو با تجربه

یک شرکت سئو مجرب براحتی می تواند نقاط ضعف و قوت طراحی وبسایت شما را تشخیص دهد. یک شرکت سئو مجرب می داند چه استراتژی هایی را در طراحی سایت شما پیاده نماید تا بیشترین میزان ترافیک را به دست آورید.

بررسی نظرات دیگر کاربران

با بررسی نظرات کاربرانی که قبلاً در شرکت سئو مورد نظر شما طراحی سایت و سئو سایت داشته اند می توانید متوجه شوید که آیا کاربران قبلی راضی بوده اند یا نه! و خدمات سئو در شرکت مورد نظر تا چه حدی خوب است.

پیاده سازی استراتژی های مختلف

یک شرکت سئو معتبر ارائه دهنده ی انواع خدمات SEO است و می تواند انواع ترفند های سئو وب سایت را پیاده سازی نماید.

بررسی طراحی سایت شرکت سئو مورد نظر

با بررسی طراحی وبسایت شرکت سئو وب سایت مورد نظر می توانید متوجه اعتبار آن شرکت شوید. یک شرکت سئو وب سایت معتبر طراحی سایت جذاب و سئو شده و کاربر پسندی دارد.

انواع سئو وب سایت چیست؟

سئو وب سایت انواع مختلفی دارد. در یک دسته بندی سئو سایت به سئو داخل سایت، سئو خارج سایت و سئو تکنیکال تقسیم می شود.

سئو داخل سایت

سئو داخل سایت معروف به سئو داخلی به مجموعه فعالیت های بهینه سازی سایت گفته می شود که داخل طراحی وبسایت انجام می شود. سئو داخلی هم شامل بهینه سازی کد ها می شود و هم تولید محتوا سئو. برای اینکه بتوانید رتبه های بالاتر موتور های جستجو را به دست آورید باید به سئو داخلی اهمیت دهید.  سئو داخل سایت منجر به جذاب شدن طراحی سایت شما و جذب بهتر کاربران می شود. سئو داخلی در ایجاد تجربه کاربری خوب و بیشتر ماندن کاربران در صفحه شما بسیار مؤثر است. برخی از تکنیک های سئو داخلی عبارتند از: استفاده از تگ های متا، استفاده درست از تگ های عنوان و …. برای اینکه در پیاده سازی اصول سئو داخلی موفق باشید لازم است تا از آخرین تغییرات و بروزرسانی های الگوریتم های گوگل مطلع باشید.

سئو خارج سئو

سئو خارج سایت یا سئو خارجی به مجموعه اقدامات بهینه سازی سایت گفته می شود که در خارج طراحی سایت انجام می شود. برخی از تکنیک های سئو خارج سایت عبارتند از بک لینک سازی، ارسال پست های مهمان، بازاریابی شبکه های اجتماعی و …. کسب رتبه های بالاتر موتور های جستجو بدون سئو خارجی ممکن نیست. سئو خارجی باعث اعتبار بیشتر طراحی سایت شما می شود. به دست آوردن لینک های قوی از وب سایت های معتبر که بخش مهمی از سئو خارج سایت است با تولید محتوا سئو حاصل می شود. اگر می خواهید در سئو خارجی موفق باشید باید به سئو داخلی اهمیت دهید. سئو خارج سایت باعث بیشتر دیده شدن طراحی سایت شما می شود.

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال یا سئو فنی به موتور های جستجو کمک می کند تا بتوانند راحتتر به طراحی وب سایت ها بخزند و آنها را ایندکس کنند. سئو تکنیکال اغلب توسط طراح و برنامه نویس سایت پیاده سازی می شود. سئو تکنیکال بیشتر مربوط به زیرساخت های طراحی وب سایت است. سئو تکنیکال مربوط به بهبود کد های سایت اگر همان بار اول به درستی پیاده شود معمولاً نیاز به بررسی مداوم ندارد. برخی از فاکتور های سئو تکنیکال یا سئو فنی سایت عبارتند از تهیه نقشه سایت، بهینه سازی سرعت وب سایت و ….

چطور می توانم سرعت وب سایت خود را افزایش دهم؟

بر اساس مطالعات، بهترین حالت برای سرعت وب سایت یک ثانیه است. اما بر اساس استاندارد ها سرعت وب سایت ها یک تا سه ثانیه طول می کشد. سرعت وب سایت شما هر چه قدر بیشتر طول بکشد شانس کمتری برای جذب کاربران دارید. سرعت وب سایت بر سئو سایت و تجربه کاربری تأثیر زیادی دارد. برای افزایش سرعت وب سایت راهکار های متفاوتی دارد. برخی از این راه حل ها عبارتند از:

هاست مناسب

استفاده از هاست قدرتمند بر سرعت وب سایت شما تأثیر زیادی دارد. برخی از کاربران بخاطر هزینه کمتر از هاست اشتراکی استفاده می کنند غافل از اینکه استفاده از هاست اشتراکی می تواند باعث کاهش سرعت وب سایت شما شود.

استفاده از سیستم مدیریت محتوا مناسب

انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا نه تنها می تواند سرعت وب سایت شما را تحت تأثیر قرار دهد بلکه مسائل دیگر مانند امنیت، راحتی مدیریت و …. را نیز درگیر می کند. یکی از بهترین پلتفرم های مدیریت محتوا وردپرس است.

بهینه سازی تصاویر

تصاویر سنگین باعث کاهش سرعت وب سایت می شوند زیرا پهنای باند زیادی مصرف می کنند. این موضوع به خصوص در طراحی سایت هایی که تصاویر زیادی دارند مهم تر است. برای اینکه بتوانید سرعت وب سایت خوبی داشته باشید اندازه تصاویر و حجم آنها را بدون کاهش کیفیت در طراحی سایت خود بهینه کنید. اگر پلتفرم طراحی سایت شما وردپرس است با استفاده از افزونه های مناسب می توانید این کار را انجام دهید.

تست لایت هاوس چیست؟

گوگل لایت هاوس یک ابزار رایگان و متن باز برای بهبود سرعت وب سایت است. برای استفاده از Google Lighthouse بایستی URL وب سایت خود را به این ابزار ارسال کنید. سپس گزارشی دریافت می کنید که بر اساس آن می توانید اقدامات لازم برای بهبود سرعت وب سایتتان را انجام دهید.

چرا امتیاز تست لایت هاوس برای گوگل مهم است؟

موتور جستجو گوگل با خزیدن به طراحی وب سایت ها آنها را ارزیابی می کند و به آنها از صفر تا پنج امتیاز می دهد. گوگل بر اساس امتیاز تست لایت هاوس وبسایت شما رتبه آن را تغییر می دهد. اگر امتیاز تست لایت هاوس طراحی وب سایت شما بالا باشد بدین معناست که وبسایت شما عملکرد خوبی دارد. اگر سرعت وب سایت شما در تست لایت هاوس دو ثانیه باشد یعنی طراحی سایت شما سرعت بارگذاری خوبی دارد. گوگل می خواهد کاربران راضی باشند. تست لایت هاوس موارد مختلفی مانند دسترسی پذیری، اجرا، بهترین روش ها، سئو، برنامه وب توسعه پذیر را ارزیابی می کند. مجموع این ارزیابی ها اگر خوب باشد طراحی سایت شما امیتاز و در نتیجه رتبه بهتری در موتور جستجوی گوگل به دست می آورد.

نوع دیگر دسته بندی سئو سایت

در یک دسته بندی دیگر ترفند های سئو سایت به سه دسته سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری تقسیم می شوند.

سئو کلاه سفید

گوگل می خواهد کاربران از او راضی باشند. بنابراین هیمشه سعی می کند که بهترین نتایج را به آنها را باز گرداند. سئو کلاه سفید به اقدامات سئو که در راستای قواعد موتور های جستجو است گفته می شود. برخی از تکنیک های سئو کلاه سفید عبارتند از تولید محتوا ارزشمند، بروز رسانی مطالب قدیمی، لینک سازی های معتبر، ریسپانسیو سازی طراحی سایت و …. سئو کلاه سفید منجر به جذب ترافیک ارگانیک می شود.

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه به مجموعه اقدامات سئو که بر خلاف قواعد و قوانین موتور های جستجو است گفته می شود. پیاده سازی اصول سئو کلاه سیاه اگرچه می تواند سریعاً رتبه ی وب سایت شما را تغییر دهد اما می تواند جریمه موتور های جستجو را برای طراحی وب سایت شما در پی داشته باشد. اگر می خواهید از طریق طراحی سایت خود برای مدت طولانی کسب درآمد کنید از پیاده سازی اصول سئو کلاه سیاه دوری کنید. برخی از تکنیک های سئو کلاه سیاه عبارتند از استفاده از کلمات کلیدی به طور غیر طبیعی و خیلی زیاد در طراحی سایت، استفاده نادرست از تغییر مسیر ها، استفاده از هرزنامه ها در قسمت کامنت طراحی سایت، شبکه های خصوصی ایجاد لینک و ….

سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری مابین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه قرار می گیرد. اگر می خواهید از سئو کلاه خاکستری در طراحی سایت خود استفاده کنید حتماً یک کارشناس سئو استخدام کنید. در پیاده سازی اصول سئو کلاه خاکستری اگر دچار اشتباه شوید سایتتان جریمه می شود. اما برعکس سئو کلاه خاکستری اگر به درستی پیاده سازی شود می تواند بازدید سایت شما را افزایش دهد. برخی از تکنیک های سئو کلاه خاکستری عبارتند از: ایجاد حساب های جعلی در شبکه های اجتماعی، بروز رسانی صفحات، دریافت کامنت و …

سئو محلی چیست؟

اگر یک کسب و کار محلی دارید سئو محلی به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک زیادی می کند. سئو محلی باعث بیشتر دیده شدن طراحی سایت شما توسط کاربرانی که نزدیک به مکان جغرافیایی شما هستند، می شود. موتور های جستجو موقعیت جغرافیایی کاربران را بررسی می کنند و سعی می کنند نتایجی بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربران به آنها باز گردانند. مکان جغرافیایی کاربران بر اساس آدرس IP آنها مشخص می شود. اگر شما یک کسب و کار محلی دارید حتماً بر روی سئو محلی طراحی سایت خود کار کنید. برای بهبود سئو محلی بایستی اسم شهر و موقعیت جغرافیایی خود را در متن و در طراحی سایت خود استفاده کنید. برخی از اشتباهات رایج در بهبود سئو محلی عبارتند از: عدم استفاده از کد تلفن شهر، عدم استفاده از آدرس پستی به صورت متن، عدم فعالیت در شبکه های اجتماعی و ….

آنالیز سایت چیست؟

بهینه سازی سایت بایستی بعد از آنالیز سایت انجام شود. دارندگان وب سایت ها با آنالیز سایت می توانند به نقاط ضعف و قوت طراحی وب سایت خود پی ببرند. با آنالیز سایت می  توان فاکتور های مختلفی مانند تعداد بازدید ها، تعداد تبدیل ها، میزان کلیک ها، موارد مورد توجه کاربران و …. را مشاهده نمود.

آنالیز سایت توسط گوگل چگونه انجام می شود؟

بررسی وضعیت سایت در گوگل کمک می کند تا بهترین اقدامات را جهت بهبود سئو سایتتان انجام دهید. در خیلی از موارد بررسی وضعیت سایت در گوگل رایگان است. برای آنالیز سایت توسط گوگل ابزار های گوناگونی وجود دارد. گوگل با توجه به معیار هایی که خودش دارد آنالیز سایت ها را انجام می دهد. برخی از ابزار های آنالیز سایت توسط گوگل عبارتند از Google Analytics، گوگل سرچ کنسول و …. برای بررسی وضعیت سایت در گوگل می توانید ابزار مورد نظر خود را به صورت افزونه به مرورگر سایت خود اضافه کنید و به صورت بصری آنالیز سایت خود را مشاهده کنید.

چرا بررسی ایرادات سایت مهم است؟

با بررسی ایرادات سایت می توانید تعاملتان را کاربران افزایش دهید. با آنالیز سایت توسط گوگل می توانید متوجه شوید که بیشترین نرخ پرش مربوط به کدام صفحه است. بنابراین می توانید اصلاحات لازم را انجام دهید. با بررسی ایرادات سایت از طریق ابزار های آنالیز سایت توسط گوگل می توانید معیار های مهمی مانند درآمد کل، نرخ تبدیل، محصولات برتر و … را بررسی کنید و میزان فروش طراحی سایت خود را افزایش دهید. با بررسی ایرادات سایت از طریق آنالیز سایت توسط گوگل می توانید لینک های برتر که در طراحی سایت شما بر روی آنها کلیک شده است را بیابید. بررسی ایرادات سایت و رفع آنها به ایجاد تجربه کاربری بهتر و کسب اعتبار بیشتر کمک می کند.

چگونه یک سایت را بررسی کنیم؟

اگر طراحی سایتی دارید و برایتان سؤال شده است که چگونه یک سایت را بررسی کنیم؟ بایستی بگوییم برای بررسی و تحلیل سایت ها همانطور که قبلاً گفتیم ابزار های زیادی وجود دارد. خیلی از این ابزارها رایگان هستند. اما شاید استفاده از این ابزار ها برای خیلی ها کمی سخت باشد. به همین دلیل استخدام یک کارشناس سئو و یا استفاده از خدمات SEO یک شرکت سئو معتبر بهتر است. یک شرکت سئو سایت معتبر با داشتن ابزار های مختلف و تیم متخصص سئو می تواند بهترین خدمات SEO سایت را ارائه دهد. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت ارائه دهنده ی خدمات سئو سایت، طراحی سایت، آنالیز سایت، بررسی ایرادات سایت و …. می باشد.

خلاصه

سئو جز جدایی ناپذیر هر طراحی سایتی است. هر کسی که طراحی وب سایت دارد باید به سئو سایت خود اهمیت دهد. پیاده سازی اصول سئو کلاه سفید منجر به ایجاد تجربه کاربری بهتر و کسب اعتبار بیشتر می شود. سئو سایت به جذب ترافیک ارگانیک و کسب درآمد بیشتر کمک می کند. سئو سایت ترفند های زیادی دارد. برخی از ترفند های سئو عبارتند از پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط و استفاده از آنها در تولید محتوا سئو و طراحی وب سایت، بک لینک سازی، بهبود سرعت وب سایت و …. اما پیش از بررسی سئو سایت بایستی آنالیز سایت انجام دهید. در بررسی سئو سایت موارد مختلفی مانند سرعت وب سایت، دسترسی پذیری، بک لینک ها، اجرا و …. ارزیابی می شود. بررسی وضعیت سایت در گوگل با ابزار های گوناگونی انجام می شود. بررسی ایرادات سایت و رفع آنها سود زیادی برای کسب و کار آنلاین شما دارد. برای آنالیز سایت و بهبود سئو وب سایت می توانید یک کارشناس سئو و یا شرکت سئو معتبر استخدام کنید. یک شرکت سئو معتبر با دانش و ابزار ها و تیم متخصص سئو می تواند بالاترین میزان کیفیت سئو را ارائه دهد و سایت شما را از جریمه گوگل بخاطر استفاده نادرست از اصول سئو کلاه خاکستری و یا سئو کلاه سیاه حفظ کند. شرکت سئو دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت ارائه دهنده ی خدمات SEO ، طراحی سایت، بررسی وضعیت سایت در گوگل، آنالیز سئو، آموزش سئو و …. می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز