قرار داد سئو و بهینه سازی وب سایت به چه صورت است

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=458

5/5 - (1 امتیاز)

طراحی یک وب سایت هر چقدر هم که جذاب و حرفه ای باشد تا وقتی برای کاربران شناخته شده ، نباشد ؛ نمی تواند بازدید کننده زیادی را جذب کند . هر وب سایتی که راه اندازی می شود مدت ها به طول می انجامد تا در موتور های جست و جو قرار بگیرد به همین دلیل نباید انتظار داشت یک وب سایت تازه تاسیس به سرعت ترافیک بالایی داشته باشد . همچنین در جست و جوی کلمات کلیدی وب سایت های مربوط به آنها در لیست نتایج قرار می گیرند . لیست نتایج موتور های جست و جو از 100 ها وب سایت تشکیل شده است که خزنده ها و هوش مصنوعی گوگل آن وب سایت ها را به ترتیب بر اساس بهینه بودن از صفحه یک ، رتبه بندی می کنند . 

هر وب سایتی که در صفحه اول قرار می گیرد بدون شک بازدید کننده زیادی خواهد داشت . به طور حتم اغلب کاربران فقط از وب سایت های صفحه اول دیدن می کنند و تعداد کمی از آنها هم شاید سایت های صفحه دوم را بازدید کنند . می توان نتیجه گرفت که صاحبان سایت ها باید در تلاش باشند که وب سایت شان بر اساس کلمات کلیدی مربوطه در صفحه اول نتایج موتور های جست و جو قرار بگیرد .

به صفحات نتایج موتور های جست و جو SERP : Search Engine Results Page  می گویند . همانطور که از نام آن بر می آید ، در این صفحات ، نتایج جست و جو کاربران به آنها نمایش داده می شود . در صفحات نتایج می توان موارد زیر را مشاهده نمود :

  • Google Adwords : سرویس تبلیغاتی گوگل ، وب سایت هایی که بر این اساس تبلیغات می کنند در نتایج دیده می شوند

قرار داد سئو و بهینه سازی وب سایت به چه صورت است

  • گراف دانش : منظور از گراف دانش اطلاعاتی می باشد که در جعبه هایی در سمت راست یا چپ نتایج قرار می گیرند . در این جعبه ها معمولا اطلاعاتی از قبیل دما و آب و هوا و اطلاعات اشخاص یا فیلم ها و مجلات مهم و … قرار می گیرد .

قرار داد سئو و بهینه سازی وب سایت به چه صورت است

  • لینک وب سایت های مرتبط با کلمات کلیدی جست و جو شده

البته در صفحه نمایش موارد دیگری نیز نمایش داده می شود که در مقاله ای جدا به تفسیر آنها می پردازیم .

به یقین می توان گفت صفحه اول نتایج هر عبارت یا کلمه کلیدی جست و جو شده مهمترین مکان برای وب سایت ها می باشد . گاهی اوقات حرفه ای ترین وب سایت ها در نتایج جست و جو ظاهر نمی شوند در عوض یک وب سایت با طراحی ساده در صفحه اول نتایج دیده می شود . بدین ترتیب می توان گفت هزینه های زیادی که صرف طراحی حرفه ای وب سایت شده است به هدر می رود . صاحبان مشاغل مبالغ متعددی را برای راه اندازی وب سایت پرداخت می کنند ، بر اساس بازاریابی این مبالغ باید نوعی سرمایه گذاری باشد به این معنا که هر هزینه ای که صرف خدمات طراحی وب سایت می شود بعد ها از طریق همان وب سایت باز گردد . هدف از طراحی وب سایت رونق و افزایش کسب و کار و جذب مشتری بیشتر است . وقتی وب سایت بازدیدی نداشته باشد پس نمی توان انتظار داشت که اهداف شرکت بر آورده شود .

برای رسیدن به موفقیت از طریق وب سایت مهم ترین نکته در ابتدا جذب بازدید کننده و ترافیک بالای وب سایت است . بازدید کنندگان بعد ها با تدابیر ویژه ای تبدیل به مشتری می شوند . همانطور که گفته شد رسیدن به جایگاه صفحه اول نتایج موتور های جست و جو می تواند بازدید کننده زیادی برای وب سایت داشته باشد . رسیدن به این صفحه راه های مختلفی دارد که مهمترین و مطمئن ترین آنها سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد .

رسیدن به صفحه اول نتایج موتور های جست و جو با SEO

سئو SEO : Search Engine Optimization مجموعه عملیات و تکنیک هایی می باشد که بر اساس آنها یک وب سایت برای قرار گرفتن در صفحات موتور های جست و جو بهینه می شود . قوانین بهینه سازی وب سایت معمولا به صورت تجربه به دست می آید اما بسیاری از آنها نیز توسط گوگل اعلام می شود . یکی از مهمترین خدماتی که شرکت های طراحی وب سایت ارائه می دهند بهینه سازی وب سایت ها می باشد . بهینه سازی وب سایت شامل درون وب سایت و خارج وب سایت می شود . یکی از روش های بازاریابی آنلاین ، بهینه سازی وب سایت می باشد . برای داشتن استراتژی در بازاریابی آنلاین مهم ترین کار بهینه سازی سایت است .

سئو وب سایت بیش از 100 مورد تکنیک دارد که انجام تمامی آنها برای بهینه سازی وب سایت لازم نیست در ادامه موارد مهم سئو که در اغلب شرکت های طراحی وب سایت انجام می شوند را نام می بریم :

  • بهینه سازی سرعت وب سایت
  • تولید محتوای مناسب
  • به روز رسانی وب سایت
  • بهبود تجربه کاربری
  • طراحی ریسپانسیو قالب وب سایت
  • بررسی چگالی کلمات کلیدی
  • ثبت نقشه شرکت در گوگل
  • بک لینک گذاری
  • ایجاد لینک خارجی و داخلی در محتوا
  • بهبود سرعت بارگذاری وب سایت در تلفن های همراه
  • اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات و بازاریابی محتوا
  • ثبت سایت در گوگل وب مستر تولز Google web master tools

شرکت طراحی وب سایت دارکوب بیش از یک دهه در حال ارائه خدمات طراحی وب سایت به مشتریان خود می باشد ، اغلب مراجعه کنندگان درخواست بهینه سازی وب سایت را دارند . به همین دلیل سعی داریم در این مقاله نحوه قرار داد سئو و بهینه سازی وب سایت در شرکت طراحی وب سایت دارکوب را شرح دهیم .

قرار داد سئو و بهینه سازی وب سایت

همانطور که گفته شد بهینه سازی وب سایت روش ها و مراحل مختلفی دارد که بنا به نوع طراحی و بسیاری موارد دیگر باید انجام شوند . برای بسیاری از مراجعه کنندگان قیمت خدمات سئو مهم می باشد . از این رو در شرکت طراحی وب سایت دارکوب در ابتدا بر آورد هزینه برای مشتری انجام می گیرد .

مرحله اول : در شروع کار برای بر آورد هزینه و مدت زمان انجام سئو ، باید کلمات و عبارات کلیدی مورد نظر خود را همراه با آدرس وب سایت به ایمیل info@sitedar.com ارسال کنید . اغلب افرادی که با سئو و بهینه سازی وب سایت نا اشنا می باشند 10 ها کلمه کلیدی انتخاب می کنند و انتظار دارند بر طبق آن کلمات ، وب سایت به صفحه اول منتقل شود . نیازی به انتخاب تعداد زیادی کلمه کلیدی نیست بلکه کافیست مهمترین و اصلی ترین کلمه کلیدی مربوط به وب سایت را انتخاب نماید . کارشناسان سئو شرکت طراحی سایت دارکوب ، وب سایت مورد نظر را بر اساس کلمه کلیدی اصلی و کلمات کلیدی مترادف بهینه می کنند . باید توجه داشت هر چه کلمات کلیدی بیشتر باشند قیمت سئو و زمان انجام پروژه نیز بیشتر می شود . یکی از دلایلی که مشتریان ، شرکت طراحی وب سایت دارکوب را برای انجام خدمات سئو انتخاب می کنند ، بهینه سازی سایت بر اساس کلمات مترادف بدون دریافت هزینه ای بابت آنها می باشد .

تعرفه خدمات طراحی وب سایت هزینه های ثابتی دارد به عنوان مثال همه مشتریان طراحی وب سایت شرکتی هزینه های یکسان پرداخت می کنند اما این امر در خدمات بهینه سازی وب سایت صدق نمی کند ، هزینه سئو بر اساس موارد مختلفی محاسبه می شود و می توان گفت هزینه های سئو هیچ سایتی مانند هم نمی باشند .هر هزینه ای که برای بهینه سازی وب سایت پرداخت می شود نوعی سرمایه گذاری می باشد . وقتی وب سایت به صفحه اول نتایج گوگل منتقل شود بازدید کنندگان آن چند برابر از قبل می شوند .

مرحله دوم : بعد از ارسال کلمات کلیدی و بررسی آنها توسط کارشناسان سئو ، سرعت و محتوای کلیه صفحات سایت ارزیابی می گردد . سپس قیمت کلی و مدت زمان تقریبی انجام پروژه بهینه سازی به مشتری اعلام می شود . مشتری در صورت قبول هزینه و زمان انجام پروژه می تواند به شرکت طراحی وب سایت دارکوب  مراجعه نماید .

مرحله سوم : با حضور مشتری در شرکت ، کارشناسان پیش فاکتور خدمات سئو را به او ارائه می دهند . در پیش فاکتور ، قیمت و زمان تقریبی انجام پروژه درج شده است .

مرحله چهارم : بر اساس زمان تقریبی انجام پروژه ، هزینه مشخص شده بهینه سازی برای مشتری به چند فاز تقسیم می شود .

مرحله پنجم : شروع انجام پروژه بعد از واریز پیش پرداخت و هزینه فاز اولیه بهینه سازی

مرحله ششم : بررسی و ارزیابی مرحله به مرحله ؛ در این مرحله سرعت و مقالات وب سایت دوباره بررسی می شود :

  • ارزیابی سرعت وب سایت با استفاده از ابزار ها و سایت های تست سرعت بار گذاری
  • بهینه سازی کد ها ( حذف بلاک بودن رند فایل ها ، مینی فای کردن و حذف کد ها و خط های اضافه ، کاهش حجم کد ها ، فشرده سازی Gzip و … )
  • بهینه سازی و کاهش حجم تصاویر و دیگر فایل های چند رسانه ای
  • بررسی چگالی کلمات کلیدی در محتوای هر صفحه
  • بررسی مقالات و محتوای سایت از جهت کامل و مرتبط بودن

مرحله هفتم : این مرحله برای آن دسته از مشتریانی می باشد که هزینه تولید محتوا را جداگانه پرداخت کرده اند . در نتیجه به صورت دوره ای در سایت مقالات جدید و کامل بر اساس آخرین قوانین تولید محتوا ، در سایت مقاله درج می شود . در غیر این صورت کارشناسان به مشتری اعلام می کنند که در چه زمان هایی مقاله های مرتبط را در وب سایت قرار دهند . پیشنهاد می کنیم برای رسیدن به نتیجه بهتر ، تولید محتوا را بر عهده کارشناسان سئو قرار دهید . در صورت درج محتوای کپی و نا مناسب توسط  مشتری که باعث تاثیر منفی بر سئو می شود ، شرکت هیچ تضمینی برای تغییر جایگاه وب سایت نمی کند .

مرحله هشتم : در راستای دو مرحله قبل برای وب سایت بک لینک گذاری بر اساس کلمه کلیدی مورد نظر و کلمات مترادف انجام می شود . لینک صفحات وب سایت در سایت های معتبر و مرتبط با ترافیک بالا قرار می گیرد . کیفیت بک لینک ها برای کارشناسان سئو مهم است .

مرحله نهم : این مرحله برای همه وب سایت ها به صورت رایگان انجام می شود :

  • ثبت سایت در Google web master tools و رفع خطاهای احتمالی
  • ثبت نقشه شرکت در google map
  • مشاوره رایگان به مشتری در ارتباط با بازاریابی اینترنتی
  • مشاوره رایگان و آموزش تولید محتوای صحیح
  • مشاوره رایگان و آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی
  • اعلام سایت های مرتبط و معتبر با بازدید کننده بالا جهت تبلیغات غیر رایگان

در هر فاز از انجام پروژه کارفرما باید پرداخت آن فاز را از قبل انجام دهد و در انتها بعد از اتمام زمان پروژه و رسیدن به صفحه اول ، پرداخت کامل صورت می گیرد .

پشتیبانی سئو SEO

اغلب مشتریان بر این باورند که وقتی وب سایت شان به صفحه اول می رسد برای همیشه در آن جایگاه پا بر جا است . این باور به طور حتم اشتباه می باشد . در همان زمانی که شما مشغول به کسب و کار هستید و بهینه سازی وب سایت را رها کردید ، رقبای سایت در حال بهینه سازی و تصاحب جایگاه شما هستند . همچنین قوانین بهینه سازی مدام در حال توسعه و تغییر است و امکان دارد بعد از چند ماه وب سایت به صفحات بعدی تنزل پیدا کند . خزنده های گوگل همیشه در حال بررسی وب سایت ها می باشند و در صورتی که وب سایتی از سایت شما بهینه تر باشد به مرور زمان جایگاه خود را از دست خواهید داد .

در خدمات پشتیبانی سئو به مدت یک سال وب سایت به صورت دوره ای ارزیابی و بررسی می شود . همچنین مشتری می تواند با مشاوران در این یک سال در ارتباط باشد تا بتواند مقالات و محتوای مناسب تولید نماید .

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز